Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:55:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 416 417 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 429 430 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 12004920 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21100 Dátum: 2014.04.01 kedd, 13:40:56 »

afro1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21101 Dátum: 2014.04.01 kedd, 13:46:36 »


Ekkora kereket el tud gurítani az egynyóc?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #21102 Dátum: 2014.04.01 kedd, 14:03:20 »

Azaz nincs, mert az egynyóc maga egy hiba...  eplus2

Értettem, akkor 1.8-at kerülni..köszönöm  vigyor3
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #21103 Dátum: 2014.04.01 kedd, 14:04:35 »

porlasztócsúcs már nem szhar, sony fej igen, én ennyit tudok hirtelen de mintha nemrégiben Szjani vagy valaki összeszedte volna...

Huhh, a porlasztótknak örülök, mert attól volt igazán para.  worship
Sonyval mi a probléma?  smile
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21104 Dátum: 2014.04.01 kedd, 14:13:57 »

Huhh, a porlasztótknak örülök, mert attól volt igazán para.  worship
Sonyval mi a probléma?  smile

Az, hogy hisztis qva... De ez nagy általánosságban elmondható az mk4 elektronyos rendszeréről. Olyan extra típushiba nincs, de nagyon függ a használat módjától és visszatekert illetve megtett kilóméterek számától.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #21105 Dátum: 2014.04.01 kedd, 14:19:32 »

Az, hogy hisztis qva... De ez nagy általánosságban elmondható az mk4 elektronyos rendszeréről. Olyan extra típushiba nincs, de nagyon függ a használat módjától és visszatekert illetve megtett kilóméterek számától.

Értem Cheesy
Amúgy amiket nézegettem azok 170.000-240.000 km között vannak...most hogy ebből ugye mennyi a visszatekerés vagy hogy van e...  vigyor3 csak a jóisten tudja.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21106 Dátum: 2014.04.01 kedd, 14:26:47 »

Értem Cheesy
Amúgy amiket nézegettem azok 170.000-240.000 km között vannak...most hogy ebből ugye mennyi a visszatekerés vagy hogy van e...  vigyor3 csak a jóisten tudja.

A kiszemelt autók hirdetésének linkjét dobd ide be, és mi majd jól szétszedjük.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21107 Dátum: 2014.04.01 kedd, 15:16:01 »

Értem Cheesy
Amúgy amiket nézegettem azok 170.000-240.000 km között vannak...most hogy ebből ugye mennyi a visszatekerés vagy hogy van e...  vigyor3 csak a jóisten tudja.
ennyi pénzé sose vennék ilyet.

mennyé belgába, de aki fikázza az 1,8-at, az vegyen csak itthonról kétszertekertet...
(szerinted ha szhar lenne megtartanám? ez nem suzuki...)
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #21108 Dátum: 2014.04.01 kedd, 15:44:33 »

A kiszemelt autók hirdetésének linkjét dobd ide be, és mi majd jól szétszedjük.

Ezek lennének amik így elsőre bejövősek...van ami 1.8 tdci, mert ezt a listát még akkor mentettem le amikor nem tudtam hogy azok nem annyira jók Smiley
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_trend-7672010
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_titanium_sedan_szervizkonyv-7748174
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_tdci_titanium-7785603
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_automata-7712716
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_ghia_1.tulj._szervizkonyv-7727634
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_navi-7777580
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 17:19:53 írta Leflee » Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #21109 Dátum: 2014.04.01 kedd, 16:08:38 »

"örök minőségi garancia" na ezt vedd meg.
Naplózva
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21110 Dátum: 2014.04.01 kedd, 17:42:00 »

Ekkora kereket el tud gurítani az egynyóc?  laugh

No-no! El, hát  hehe
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21111 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:04:52 »

No-no! El, hát  hehe
Itt, az mk4-ben az 1.8 akár külön szekciót is alakíthatna, mint mk5ben az 1.0 ecoboost 3 henger...  Cheesy
Kéretik a moderátorokat egy "Mondeo light" topik indítására  Cheesy Cheesy
PS: azért úgye nincs harang, így 3 pias után.. wave
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
umfrider
Vendég
« Új hozzászólás #21112 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:33:30 »

Itt, az mk4-ben az 1.8 akár külön szekciót is alakíthatna, mint mk5ben az 1.0 ecoboost 3 henger...  Cheesy
Kéretik a moderátorokat egy "Mondeo light" topik indítására  Cheesy Cheesy
PS: azért úgye nincs harang, így 3 pias után.. wave

Na mentek ti a (...)   vigyor3 vigyor3 vigyor3
Semmi gáz. Jót nevettem  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 18:35:38 írta umfrider » Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21113 Dátum: 2014.04.01 kedd, 18:36:40 »

Na mentek ti a (...)   vigyor3 vigyor3 vigyor3
Semmi gáz. Jót nevettem  vigyor3
integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21114 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:06:19 »

Itt, az mk4-ben az 1.8 akár külön szekciót is alakíthatna, mint mk5ben az 1.0 ecoboost 3 henger...  Cheesy
Kéretik a moderátorokat egy "Mondeo light" topik indítására  Cheesy Cheesy
PS: azért úgye nincs harang, így 3 pias után.. wave

Menjenek a benyás topikba, ott úgyis egy egyhat van csak...  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21115 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:08:17 »


és milyen patentosan mutat rajta  eljen
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21116 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:17:15 »


Nincs megadva km - kapásból kerülném...le se meri írni mennyi van benne + még amit visszacsavartak...
Värio autót is kerülném ha lehet , nem egy segítőkész társaság , főleg ami itt van Pécsen...pár munkatársam már megszívta velük
Automata váltót is kerülném , váltó azért van szerintem hogy használjuk , de ez csak személyes vélemény..
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_navi-7777580
Ez első ránézésre elég jónak tűnik

Nekem is 1.8 van , és nem váltanék nagyobb motorra , imádom , húz ahogy kell , ahogy elvárom  eplus2
Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21117 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:18:03 »

Menjenek a benyás topikba, ott úgyis egy egyhat van csak...  laugh
Ja, lóerőre kb. annyi...  Cheesy.  Már 4...b Pedig még este kis meló van...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21118 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:30:12 »

Nincs megadva km - kapásból kerülném...le se meri írni mennyi van benne + még amit visszacsavartak...
Värio autót is kerülném ha lehet , nem egy segítőkész társaság , főleg ami itt van Pécsen...pár munkatársam már megszívta velük
Automata váltót is kerülném , váltó azért van szerintem hogy használjuk , de ez csak személyes vélemény..
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_navi-7777580
Ez első ránézésre elég jónak tűnik

Nekem is 1.8 van , és nem váltanék nagyobb motorra , imádom , húz ahogy kell , ahogy elvárom  eplus2
Az a baj (és ezt itt az utóbbi lassan 2 évben megtanultam), hogy azért eléggé gyarlóak vagyunk. Kevesünknek adatik meg, hogy 8-9-10M-et letegyen az asztalra egy új, lehetőleg tit. mondeoért. Viszont sokunk szeretne egy használtat. Lehetőleg olcsón, keveset futott, megbízható előélettel stb. stb.
Na, ilyen nincs! Vagy 12-15T€ (ami lassan 4-4,5MHUF, mert hát dübörög a gazdaság, csak az € árfolyam üti folyamatosan a 315-öt) és behozod saját magad, vagy maradnak a 3M körüli tekert autók. Vhogy tudomásul kellene venni, hogy egyik kereskedő sem azért hozza be a "tutit", hogy a Vevőnek jó legyen.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21119 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:33:23 »

Nekem is 1.8 van , és nem váltanék nagyobb motorra , imádom , húz ahogy kell , ahogy elvárom  eplus2

Az 1.8-al nem az az első számú baj, hogy nem húz, stb., hanem az, hogy nem olyan egyenletes a nyomaték elosztása, mint a 2.0-nak, hirtelen épül fel a töltőnyomás, többször kell váltani, nagyobb terhelést kap a kettős tömegű lendkerék, és a kuplung is. A rugók kinyúlnak, a csillapítóanyag kikopik közülük és mindez hajlamos tönkrevágni az indítómotort is.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 19:37:02 írta Dzsana » Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21120 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:39:22 »

Na mentek ti a (...)   vigyor3 vigyor3 vigyor3
Semmi gáz. Jót nevettem  vigyor3
Egyet értek drága 1.8-as testvérem!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Nyemó
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



E-mail
« Új hozzászólás #21121 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:45:50 »

Az 1.8-al nem az az első számú baj, hogy nem húz, stb., hanem az, hogy nem olyan egyenletes a nyomaték elosztása, mint a 2.0-nak, egyenetlenebbül jár a motor, hamarabb szétcincálja a kettős tömegű lendkereket, stb. Egyébként több cikkben is lehet erről olvasni.

Ha nem úgy van kezelve az autó mint egy régi lada vagy hasonló kategóriájú autó (állat módjára) , akkor ez is elmegy annyi kilométert mint egy 2.0 vagy 2.2 es társa..
ismerősnek 2.2 es autója van és 130 nál már kettős tömegűt kellett cserélnie mert nyaralás közben széthullott.A vezetési stílus eléggé befolyásolja az autó élettartamát , de félreértés ne essék nem okoskodni akartam , de szerintem semmivel sem rosszabb az 1.8
Gondolom ez egyértelmű mindenkinek , de a kuplung kinyomásával beindításkor / leállításkor még jobban megkíméled a lendkereket.
Az meg hogy egyenetlenebbül jár a motor , főként nem tartom annyira jogosnak , enyém annyira szépen jár hogy az hihetetlen (de ez is gondolom használattól függ , ki hogy...)

Lényeg hogy vezetés kérdése az egész (mennyiszer / hogy váltasz stb...)
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.01 kedd, 19:49:04 írta Nyemó » Naplózva

2008/06 - 1,8 TDCI Trend - kombi - 125 LE (+chip) , 175.000 km , Fekete metál
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21122 Dátum: 2014.04.01 kedd, 19:57:11 »

Ha nem úgy van kezelve az autó mint egy régi lada vagy hasonló kategóriájú autó (állat módjára) , akkor ez is elmegy annyi kilométert mint egy 2.0 vagy 2.2 es társa..
ismerősnek 2.2 es autója van és 130 nál már kettős tömegűt kellett cserélnie mert nyaralás közben széthullott.A vezetési stílus eléggé befolyásolja az autó élettartamát , de félreértés ne essék nem okoskodni akartam , de szerintem semmivel sem rosszabb az 1.8
Gondolom ez egyértelmű mindenkinek , de a kuplung kinyomásával beindításkor / leállításkor még jobban megkíméled a lendkereket.
Az meg hogy egyenetlenebbül jár a motor , főként nem tartom annyira jogosnak , enyém annyira szépen jár hogy az hihetetlen (de ez is gondolom használattól függ , ki hogy...)

Lényeg hogy vezetés kérdése az egész (mennyiszer / hogy váltasz stb...)


Igen, a 2,2-es sem ideális, annak megint más a karakterisztikája. És az egyenlőtlenebb járást Te nem fogod észrevenni, hiszen azért van a kettős tömegű lendkerék. Annyira szét van már szabdalva egy befecskendezési folyamat, nagy nyomáson, hogy persze, hogy rázza szerencsétlen motort. Az 1.8-nál ez sajnos jobban érvényesül, tök mindegy, hogy Te hogy vezetsz, vagy mennyit váltasz. A töltőnyomás felépülése sem olyan egyenletes, mint a 2.0-nál, az 1.8-nál hirtelen épül fel, ez is teljesen független a vezetési stílustól. Persze, az is számít, de általánosságban elmondható, hogy 1,8-nál már 150.000 km körül kifekszik, míd a 2.0--nál jóval 200.000 km felett. És természetesen ez a rázkódás nem csak a lendkerékre hat ki, hanem a váltóra, motortartó bakokra, stb.
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21123 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:12:54 »

Menjenek a benyás topikba, ott úgyis egy egyhat van csak...  laugh
Aha, jöhetsz utánam az 1/4 mérföldön, kíváncsi leszek ki ér előbb célba eplus2 Te vagy az 1,6??
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21124 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:14:33 »

Aha, jöhetsz utánam az 1/4 mérföldön, kíváncsi leszek ki ér előbb célba eplus2 Te vagy az 1,6??

Meglepődnél, hogy a 2.2-es tdcit, ami elvileg 40-50 lóerővel kevesebb, mennyire tudnál otthagyni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21125 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:17:15 »

Az 1.8-al nem az az első számú baj, hogy nem húz, stb., hanem az, hogy nem olyan egyenletes a nyomaték elosztása, mint a 2.0-nak, hirtelen épül fel a töltőnyomás, többször kell váltani, nagyobb terhelést kap a kettős tömegű lendkerék, és a kuplung is. A rugók kinyúlnak, a csillapítóanyag kikopik közülük és mindez hajlamos tönkrevágni az indítómotort is.

Nem, nem a lóerő a baj, hanem az, hogy az egynyóc ford motor, a ford meg csak kisteherbe tud jó dízelt csinálni.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #21126 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:17:46 »

Meglepődnél, hogy a 2.2-es tdcit, ami elvileg 40-50 lóerővel kevesebb, mennyire tudnál otthagyni...
talán 20al kevesebb.... vigyor3  és nem is biztos,hogy ott tudná hagyni.sőt..... nyes Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21127 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:18:00 »

Meglepődnél, hogy a 2.2-es tdcit, ami elvileg 40-50 lóerővel kevesebb, mennyire tudnál otthagyni...
Miért nem 2.0-ád van, Bérelsz egy 2.2-t hogy ne maradj szégyenben??
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21128 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:19:29 »

Miért nem 2.0-ád van, Bérelsz egy 2.2-t hogy ne maradj szégyenben??

Mert nekem elég bőven a 2.0, meg ez volt.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21129 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:21:33 »

Nem, nem a lóerő a baj, hanem az, hogy az egynyóc ford motor, a ford meg csak kisteherbe tud jó dízelt csinálni.

Én is azt írtam, hogy nem a lóerő a baj!  nyes
Naplózva
bocc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1141



WWW E-mail
« Új hozzászólás #21130 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:31:42 »

Mert nekem elég bőven a 2.0, meg ez volt.


Ezt doszi barátomért kapod, mert mindig b.sztatjátok az 1.8 akat vigyor3
Naplózva

2006 Volvo S80 V8 (315LE)
2009 Vw T5 2.0 Benzin + Földgáz (cng)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #21131 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:39:34 »

Ezt doszi barátomért kapod, mert mindig b.sztatjátok az 1.8 akat vigyor3


Nem bactatják ők, de a tények makacs dolgok!  nyes
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #21132 Dátum: 2014.04.01 kedd, 20:51:57 »

Kombi semmiképp?(abba tudok pár db)
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21133 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:09:44 »

Ezt doszi barátomért kapod, mert mindig b.sztatjátok az 1.8 akat vigyor3
Nagyon szeretjük mi a kistesókat....  Cheesy
PS: csak hát a benzinesek....   Cheesy Cheesy
PS2: na meg az s-maxi... Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #21134 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:13:26 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_super_akcio-7774758

erről a Mondeoról mi a véleményetek ? ismeri valaki ? érdemes megnézni ?
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #21135 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:19:41 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_super_akcio-7774758

erről a Mondeoról mi a véleményetek ? ismeri valaki ? érdemes megnézni ?
Ha minden igaz, ami le van írva és ilyet szeretnél, én nem tétováznék...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21136 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:26:48 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_titanium-x_super_akcio-7774758

erről a Mondeoról mi a véleményetek ? ismeri valaki ? érdemes megnézni ?

Az, hogy már a típusjelölésnél átb...nak...
Nézek egy 2009.09.15. árlistát:
- a Titanium-X alapfelszereltsége a kulcs nélküli indítás!
- a Titanium-X alapfelszereltsége az alcantara bőr!
ez egyik sincs a hirdetésben lévő autóban.
Amit hirdetnek az sztem egy sima Titanium (a felnije is az a 24küllős 16-os ami a Titaniumhoz járt alapból).
Bi-xenon... már megint. Sztem semmilyen xenon nincs az autóban, nem látom a lámpamosót. Ami benne lehet, az egy sima adaptív kanyarodó fényszóró.
Viszont valódi magyarnak tűnik.
S megadja a nyári kerékméretet, tehát akkor van hozzá 17es nyárigumi? (én a fotókon lévő 16os kereket nyári gumisnak vélem...)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #21137 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:31:00 »

Az, hogy már a típusjelölésnél átb...nak...
Nézek egy 2009.09.15. árlistát:
- a Titanium-X alapfelszereltsége a kulcs nélküli indítás!
- a Titanium-X alapfelszereltsége az alcantara bőr!
ez egyik sincs a hirdetésben lévő autóban.
Amit hirdetnek az sztem egy sima Titanium (a felnije is az a 24küllős 16-os ami a Titaniumhoz járt alapból).
Bi-xenon... már megint. Sztem semmilyen xenon nincs az autóban, nem látom a lámpamosót. Ami benne lehet, az egy sima adaptív kanyarodó fényszóró.
Viszont valódi magyarnak tűnik.
S megadja a nyári kerékméretet, tehát akkor van hozzá 17es nyárigumi? (én a fotókon lévő 16os kereket nyári gumisnak vélem...)


Biztos, hogy nem Titánum-X, csak egy sima titánium.
Milyen jó lenne ilyenkor érvényesíteni valahogy, hogy a hirdetés nem tartalmazza a valóságot, így rögtön 500.000 ft-al kellene olcsóbban adnia.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21138 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:35:08 »

Biztos, hogy nem Titánum-X, csak egy sima titánium.
Milyen jó lenne ilyenkor érvényesíteni valahogy, hogy a hirdetés nem tartalmazza a valóságot, így rögtön 500.000 ft-al kellene olcsóbban adnia.

Sajnos én sokszor már el sem jutok eddig.
Aki nem tudja, hogy mit ad el nekem, ÉS felfelé lódít (tehát nagyon jól tudja, hogy miat ad el, csak át akar b...ni) attól nem szeretek venni semmit. Érdekes, hogy eddig még
egyetlen egy oylan hirdetéssel nem találkoztam, ahol pl egy Titaniumot adtak volna el, s mondjuk Trendnek volt hirdetve. Nagy zsiványok ezek...
(bár furcsa, mert ilyen okból kifolyólag voltak néha tuti üzleteim...  eplus2 én meg akkor már kussoltam, s próbáltam szinergiában lenni az eladóval...  hehe)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #21139 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:41:08 »

köszi szépen az infot  worship
telefonon rákérdezünk hogy akkor mi van Cheesy
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21140 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:47:06 »

Biztos, hogy nem Titánum-X, csak egy sima titánium.
Milyen jó lenne ilyenkor érvényesíteni valahogy, hogy a hirdetés nem tartalmazza a valóságot, így rögtön 500.000 ft-al kellene olcsóbban adnia.

amúgy lehet, hogy nem jól tudom, de a felszereltség országonként változhat. Pl az enyém olaszból jött elvileg tit-x és nincs benne kulcsnélküli, de tetőcsomagtartó sincs, mert az olaszok nem kedvelik (én sem)
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21141 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:47:11 »


Igen, a 2,2-es sem ideális, annak megint más a karakterisztikája. És az egyenlőtlenebb járást Te nem fogod észrevenni, hiszen azért van a kettős tömegű lendkerék. Annyira szét van már szabdalva egy befecskendezési folyamat, nagy nyomáson, hogy persze, hogy rázza szerencsétlen motort. Az 1.8-nál ez sajnos jobban érvényesül, tök mindegy, hogy Te hogy vezetsz, vagy mennyit váltasz. A töltőnyomás felépülése sem olyan egyenletes, mint a 2.0-nál, az 1.8-nál hirtelen épül fel, ez is teljesen független a vezetési stílustól. Persze, az is számít, de általánosságban elmondható, hogy 1,8-nál már 150.000 km körül kifekszik, míd a 2.0--nál jóval 200.000 km felett. És természetesen ez a rázkódás nem csak a lendkerékre hat ki, hanem a váltóra, motortartó bakokra, stb.
150 ezernél kifekszik???
Kit hallottál eddig, aki itt is tudná ezt tanúsítani??

Mert én csak olyan embereket ismerek, akik már túl vannak 150-en és még semmi. Nekem 182 ezer van benn óra szerint... eddig semmi! Kopp-kopp!  wave
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21142 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:47:23 »

köszi szépen az infot  worship
telefonon rákérdezünk hogy akkor mi van Cheesy

A nicked elnézve Neked ilyesmiben kellene gondolkodni Wink
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.5t_titanium-x-7562181
Ez tényleg Tit-X !
S a már soha gyártásba nem kerülő Thunder Grey színben. Téli-nyári gumival sztem.
Benzines, jól alkudható.

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21143 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:47:39 »

Ezt doszi barátomért kapod, mert mindig b.sztatjátok az 1.8 akat vigyor3
Egy Úr vagy!  worship
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21144 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:48:47 »

amúgy lehet, hogy nem jól tudom, de a felszereltség országonként változhat. Pl az enyém olaszból jött elvileg tit-x és nincs benne kulcsnélküli, de tetőcsomagtartó sincs, mert az olaszok nem kedvelik (én sem)

Igen változik. A tehetősebb országokban kihagynak egy csomó dolgot...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #21145 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:50:48 »

Egy Úr vagy!  worship

bocc megúszott egy reviziót?   eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21146 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:52:20 »

bocc megúszott egy reviziót?   eplus2
Wink
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #21147 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:53:23 »


Igen, a 2,2-es sem ideális, annak megint más a karakterisztikája. És az egyenlőtlenebb járást Te nem fogod észrevenni, hiszen azért van a kettős tömegű lendkerék. Annyira szét van már szabdalva egy befecskendezési folyamat, nagy nyomáson, hogy persze, hogy rázza szerencsétlen motort. Az 1.8-nál ez sajnos jobban érvényesül, tök mindegy, hogy Te hogy vezetsz, vagy mennyit váltasz. A töltőnyomás felépülése sem olyan egyenletes, mint a 2.0-nál, az 1.8-nál hirtelen épül fel, ez is teljesen független a vezetési stílustól. Persze, az is számít, de általánosságban elmondható, hogy 1,8-nál már 150.000 km körül kifekszik, míd a 2.0--nál jóval 200.000 km felett. És természetesen ez a rázkódás nem csak a lendkerékre hat ki, hanem a váltóra, motortartó bakokra, stb.

(nem azért, hogy piszkáljalak, csak kíváncsi vagyok:)
vezettél már 2.2-est?
Ha igen, Neked mi nem tetszett benne?
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #21148 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:54:51 »

(nem azért, hogy piszkáljalak, csak kíváncsi vagyok:)
vezettél már 2.2-est?
Ha igen, Neked mi nem tetszett benne?

az, hogy nem az enyém volt  vigyor3
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #21149 Dátum: 2014.04.01 kedd, 21:55:02 »

(nem azért, hogy piszkáljalak, csak kíváncsi vagyok:)
vezettél már 2.2-est?
Ha igen, Neked mi nem tetszett benne?
Sőt még szhar 1.8-at is vezetett!!!  eplus2
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
Oldalak: 1 ... 416 417 418 419 420 421 422 [423] 424 425 426 427 428 429 430 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.