Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:47:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 478 479 ... 799   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 11998436 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
power_ford
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #23550 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 09:53:32 »

Nem, nincs USB-m.
A bluetooth, nem ismer fel egy telefont se, az AUX-ról meg nem szól semmi.
Minden más megy csak ez a kettő valamiért nem.


Mikori az auto? Esetleg tudok segiteni hogy kiprobaljuk egy masik modulal hogy mi a helyzett.
Naplózva

MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 140(170) LE Fekete párduc
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23551 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 10:29:57 »

Mikori az auto? Esetleg tudok segiteni hogy kiprobaljuk egy masik modulal hogy mi a helyzett.

Szia!

Esetleg nincs eladó modulod? Már nagyon unom az utólagos nokia kihangosítómat, és inkább gyári megoldásra váltanék. USB-s kellene, mert az most is van, de az másfajta megoldás, bár gyári. Ha sikerülne kicserélni ugyanitt eladó nokia c200-as kihangosító szett és gyári ford usb modul.  smile
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Titanium-X Zoltan
Vendég
« Új hozzászólás #23552 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 10:34:01 »

Mikori az auto? Esetleg tudok segiteni hogy kiprobaljuk egy masik modulal hogy mi a helyzett.

2008/11 havi
Naplózva
Titanium-X Zoltan
Vendég
« Új hozzászólás #23553 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 19:39:58 »

Kanyarkövetős xenon lámpába cserélte már ki valaki a két hagyományos H1-es izzót?
Van valami frankó fehéres-kékes fényű, vagy ledes.
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-NewArrival-2PCS-H1-7-5W-Super-Bright-Car-LED-Front-Headlights-High-Power-Light/1576971623.html
ilyesmire gondoltam.
A másik nem lehet valamit tenni a lámpa belső párásodására?
Eddig minden Mondinak párás volt a lámpája amit láttam, ez gyári betegség? 
Naplózva
doszi_zeg
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2726



E-mail
« Új hozzászólás #23554 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 21:39:02 »

Kanyarkövetős xenon lámpába cserélte már ki valaki a két hagyományos H1-es izzót?
Van valami frankó fehéres-kékes fényű, vagy ledes.
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-NewArrival-2PCS-H1-7-5W-Super-Bright-Car-LED-Front-Headlights-High-Power-Light/1576971623.html
ilyesmire gondoltam.
A másik nem lehet valamit tenni a lámpa belső párásodására?
Eddig minden Mondinak párás volt a lámpája amit láttam, ez gyári betegség? 
Ezt a párásodást sok helyről hallottam. Néha én is észre veszem, de csak ha magas nyomásúval mosom a kocsit, amúgy nem.
Sztem gyári betegség!
Naplózva

MKIV. 1.8 TDCI Trend
Pioneer DEH-6400BT fejegység, Kicx STC 6.2 hangszórók, LED-es kilincsvilágítás és csomagtéri világítás (Cs12)
sorrento
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #23555 Dátum: 2014.09.16 kedd, 06:11:10 »

Üdv mindenkinek!

1.5 hónapja vásároltam egy MK4 kombit. 2.0 TDCI Aut.
Azóta közel 6000km.-t tettem bele és folyamatosan figyelem DPF regenerálásait, pontosabban azok rendszerességeit.

Be kell valljam, nem vagyok boldog.

Nálam átlagosan 140km.-körül regenerál!

Ez normális? Van közöttünk valaki, aki ezt szintén figyeli?

köszi ! jano
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #23556 Dátum: 2014.09.16 kedd, 08:09:56 »

Üdv mindenkinek!

1.5 hónapja vásároltam egy MK4 kombit. 2.0 TDCI Aut.
Azóta közel 6000km.-t tettem bele és folyamatosan figyelem DPF regenerálásait, pontosabban azok rendszerességeit.

Be kell valljam, nem vagyok boldog.

Nálam átlagosan 140km.-körül regenerál!

Ez normális? Van közöttünk valaki, aki ezt szintén figyeli?

köszi ! jano

Szerintem az túl gyakori. Én gyakorlatilag csak városban járok és így is 450-500km-enként regenerál (telitanknál és féltanknál). Szerintem sok kormot kap a DPF valamiért. A kézenfekvő ok lehet a turbócső repedése.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
krisztian
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276



E-mail
« Új hozzászólás #23557 Dátum: 2014.09.16 kedd, 08:37:19 »

Üdv mindenkinek!

1.5 hónapja vásároltam egy MK4 kombit. 2.0 TDCI Aut.
Azóta közel 6000km.-t tettem bele és folyamatosan figyelem DPF regenerálásait, pontosabban azok rendszerességeit.

Be kell valljam, nem vagyok boldog.

Nálam átlagosan 140km.-körül regenerál!

Ez normális? Van közöttünk valaki, aki ezt szintén figyeli?

köszi ! jano

Üdv!
Én is szoktam nézni! De az túl sűrű sztem is. Van amikor 700km-ént sem, de van amikor 300-500 km szokott. Lehet nem ártana jobb üzemanyagot tankolnod bele, nekem az segített, mivel füstölt is....  falbav falbav falbav de a prémium üzemanyagok megoldották. Vagy hosszabb távokat tenni. sztem.
Naplózva

MKIV. 2,2 TDCI TIT-S
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23558 Dátum: 2014.09.16 kedd, 09:44:19 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy mk4-nél mi az amit érdemes vásárlásnál figyelni?
Leginkább a motor fajtánál érdekelne a véleményetek. Melyik az amit jó szívvel ajánlotok és mi az amit semmiképpen ne vegyek !
Mk3-nál bejött a a TDCI azt hiszem maradnék ennél az üzemanyagnál.

segítségeteket előre is köszi.

Jasper
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23559 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:04:20 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy mk4-nél mi az amit érdemes vásárlásnál figyelni?
Leginkább a motor fajtánál érdekelne a véleményetek. Melyik az amit jó szívvel ajánlotok és mi az amit semmiképpen ne vegyek !
Mk3-nál bejött a a TDCI azt hiszem maradnék ennél az üzemanyagnál.

segítségeteket előre is köszi.

Jasper

2.0 tdci
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23560 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:06:15 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy mk4-nél mi az amit érdemes vásárlásnál figyelni?
Leginkább a motor fajtánál érdekelne a véleményetek. Melyik az amit jó szívvel ajánlotok és mi az amit semmiképpen ne vegyek !
Mk3-nál bejött a a TDCI azt hiszem maradnék ennél az üzemanyagnál.

segítségeteket előre is köszi.

Jasper

TDCI / üzemanyag ?  Huh?

 eplus2
Naplózva
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #23561 Dátum: 2014.09.16 kedd, 11:04:28 »

Sziasztok!

Tudnátok abban segíteni, hogy mk4-nél mi az amit érdemes vásárlásnál figyelni?
Leginkább a motor fajtánál érdekelne a véleményetek. Melyik az amit jó szívvel ajánlotok és mi az amit semmiképpen ne vegyek !
Mk3-nál bejött a a TDCI azt hiszem maradnék ennél az üzemanyagnál.

segítségeteket előre is köszi.

Jasper

2.0 TDCi
Tapasztalatból is mondhatom Smiley
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23562 Dátum: 2014.09.16 kedd, 11:10:55 »

Köszi a segítséget !
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23563 Dátum: 2014.09.16 kedd, 11:12:07 »

Köszi a segítséget !

Milyen évjáratot keresel?

(Csábítani fog az ár miatt, de az egynyócba véletlenül se zúgjál bele... nyes)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
jasper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

jasper@vnet.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23564 Dátum: 2014.09.16 kedd, 11:43:49 »

Milyen évjáratot keresel?

(Csábítani fog az ár miatt, de az egynyócba véletlenül se zúgjál bele... nyes)

2011 körül nézelődök.... lehet ha csúszok a vásárlással akkor már 2012 lesz belőle.

Pont az ilyen vélemény érdekelt... hogy mi az ami még véletlenül sem Cheesy
Naplózva

Üdv Jasper

 2014. MK4 Turnier Tit 2.0TDCi 140PS
Ex:2004 Mondeo  Tdci 2.0
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #23565 Dátum: 2014.09.16 kedd, 12:02:00 »

2011 körül nézelődök.... lehet ha csúszok a vásárlással akkor már 2012 lesz belőle.

Pont az ilyen vélemény érdekelt... hogy mi az ami még véletlenül sem Cheesy
Amikor keresgéltem nekem is az ár miatt beugrott a listába egy egynyóc, egészen addig, amíg a mostanit meg nem láttam, utána már bármelyik autót néztük, az nagyságrandekkel ez alatt volt (főleg ár/érték arányban a felszereltsége miatt)
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #23566 Dátum: 2014.09.16 kedd, 13:04:53 »

2011 körül nézelődök.... lehet ha csúszok a vásárlással akkor már 2012 lesz belőle.

Pont az ilyen vélemény érdekelt... hogy mi az ami még véletlenül sem Cheesy
jó az 1,8 is, de már nem gyártják csak 1,6 tdci-vel, ami izgalmas, ugyanakkor én nem venném. én 2,2-t vennék.
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #23567 Dátum: 2014.09.16 kedd, 17:34:05 »

Megadta magát a vas Sad
Élmény volt hogy nagy sebességnél egyszer csak letiltott, leállt...se kormányszervo, se fékszervo
Szerencse, hogy nem előzés közben, vagy kanyargós úton.
Tréler privát szerelőhöz, másnap ki is derült hogy a főtengely jeladónál a stekker fáradt el és nem akad be.
Viszont ez külön nem kapható, csak kábelköteggel meg miegymással csillagászati összegért.

HA, esetleg vki tudna segíteni megoldásban....vagyis hibás komplett szett is jó lenne kábelköteggel együtt, nekem csak a csati kellene.
Holnap reggel meg elkezdem hívni a bontókat, hátha van elfekvő hibás cuccuk amit még nem vágtak a kukába.
Naplózva
mongi75
Vendég
« Új hozzászólás #23568 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:08:11 »

Sziasztok
Csepelen keresnék Ford szerelőt!!!!!
Ha valaki tud megbizható embert az legszívesebben segitsen!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23569 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:50:57 »

Megadta magát a vas Sad
Élmény volt hogy nagy sebességnél egyszer csak letiltott, leállt...se kormányszervo, se fékszervo
Szerencse, hogy nem előzés közben, vagy kanyargós úton.
Tréler privát szerelőhöz, másnap ki is derült hogy a főtengely jeladónál a stekker fáradt el és nem akad be.
Viszont ez külön nem kapható, csak kábelköteggel meg miegymással csillagászati összegért.

HA, esetleg vki tudna segíteni megoldásban....vagyis hibás komplett szett is jó lenne kábelköteggel együtt, nekem csak a csati kellene.
Holnap reggel meg elkezdem hívni a bontókat, hátha van elfekvő hibás cuccuk amit még nem vágtak a kukába.
szerintem csak bontóba fogsz ilyet találni...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23570 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:51:35 »

Sziasztok
Csepelen keresnék Ford szerelőt!!!!!
Ha valaki tud megbizható embert az legszívesebben segitsen!!
a védgát utcában a Ford nem jó?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mongi75
Vendég
« Új hozzászólás #23571 Dátum: 2014.09.16 kedd, 21:18:58 »

Jó csak elég sok a óra dijal dolgoznak!!!
Naplózva
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #23572 Dátum: 2014.09.16 kedd, 21:46:54 »

Megadta magát a vas Sad
Élmény volt hogy nagy sebességnél egyszer csak letiltott, leállt...se kormányszervo, se fékszervo
Szerencse, hogy nem előzés közben, vagy kanyargós úton.
Tréler privát szerelőhöz, másnap ki is derült hogy a főtengely jeladónál a stekker fáradt el és nem akad be.
Viszont ez külön nem kapható, csak kábelköteggel meg miegymással csillagászati összegért.

HA, esetleg vki tudna segíteni megoldásban....vagyis hibás komplett szett is jó lenne kábelköteggel együtt, nekem csak a csati kellene.
Holnap reggel meg elkezdem hívni a bontókat, hátha van elfekvő hibás cuccuk amit még nem vágtak a kukába.
Én egy kábelkötegeket gyártó cégnél dolgozom, mivel anyagszámot gondolom nem tudsz adni,de kép alapján megpróbálnám beazonosítani.
Milyen autód van?
Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #23573 Dátum: 2014.09.17 szerda, 08:56:33 »

Én egy kábelkötegeket gyártó cégnél dolgozom, mivel anyagszámot gondolom nem tudsz adni,de kép alapján megpróbálnám beazonosítani.
Milyen autód van?


Elugrom majd a szerelőhöz, csinálok képet.
Mondeo 2011 2.2

Sajnos a bontók eddig eredménytelenek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23574 Dátum: 2014.09.17 szerda, 08:57:38 »

Elugrom majd a szerelőhöz, csinálok képet.
Mondeo 2011 2.2

Sajnos a bontók eddig eredménytelenek.


És nem lehet ezt a csatit kiiktatni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #23575 Dátum: 2014.09.17 szerda, 10:06:02 »

Ő a jeladó....:
http://www.fridcar.hu/alkatresz/uzemanyag-ellatas/fotengely-impulzus-jelado/ford/mondeo/2011/24452/

Ennek a csatinak a másik oldala kellene, vagyis ami az autó vezetékkötegében ér véget.

Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #23576 Dátum: 2014.09.17 szerda, 10:08:30 »

És nem lehet ezt a csatit kiiktatni?

Végső soron ragasztás lesz, de ha beszarik a jeladó, akkor az irdatlan nagy cumi Smiley
De még mindig jobb, biztosabb mint ahogy most "kiékelték"...nem tudom mennyire lesz tartós.
Félek, hogy még egyszer nem lesz ekkora mákom hogy nyílt pályán, veszélytelenül leáll az autó én meg félre állok.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23577 Dátum: 2014.09.17 szerda, 10:47:30 »

Ő a jeladó....:
http://www.fridcar.hu/alkatresz/uzemanyag-ellatas/fotengely-impulzus-jelado/ford/mondeo/2011/24452/

Ennek a csatinak a másik oldala kellene, vagyis ami az autó vezetékkötegében ér véget.


A vezetékkötegben csak egy csatlakozóról van szó? Kontakt hibás, eltört a vezeték? Miért nem javítható?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #23578 Dátum: 2014.09.17 szerda, 11:14:07 »

Ő a jeladó....:
http://www.fridcar.hu/alkatresz/uzemanyag-ellatas/fotengely-impulzus-jelado/ford/mondeo/2011/24452/

Ennek a csatinak a másik oldala kellene, vagyis ami az autó vezetékkötegében ér véget.


Lehet,hogy ennek alapján is el lehet indulni.....
Igaz mi nem a Fordnak gyártunk köteget de mivel ez is PSA motor ugyez a jeladó van az 1.4,1.6 Hdi Pözsókban is meg lehet vagy tucat autóban... wave
Érdekes amit belinkeltél azt a jeladó ha Pözsóhoz vennéd kb. 4000 olcsóbb lenne... Roll Eyes
Ahogy látom ez egy 3 pólusú ház megnézem a kötegrajzot hátha sikerül.
Naplózva
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #23579 Dátum: 2014.09.17 szerda, 11:22:49 »

Szép az élet! Tegnap a IX. kerületben parkoltam, este mire visszamentem az autó bal hátulja összetörve. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy akadt egy tanú aki látta az esetet és fel is írta az okozó teherautó rendszámát. De még így sem egyszerű. Most megy a nyomozás mind a rendőrség, mind a MABISZ részéről. Remélem előbb megtalálják mint én!
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23580 Dátum: 2014.09.17 szerda, 11:24:34 »

Szép az élet! Tegnap a IX. kerületben parkoltam, este mire visszamentem az autó bal hátulja összetörve. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy akadt egy tanú aki látta az esetet és fel is írta az okozó teherautó rendszámát. De még így sem egyszerű. Most megy a nyomozás mind a rendőrség, mind a MABISZ részéről. Remélem előbb megtalálják mint én!
Na basszus, és hol volt ez pontosan?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23581 Dátum: 2014.09.17 szerda, 11:26:28 »

Na basszus, és hol volt ez pontosan?

Mi?  A rendőrség? Vagy a Mabisz?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #23582 Dátum: 2014.09.17 szerda, 11:27:08 »

Na basszus, és hol volt ez pontosan?
Tűzoltó - Sobieski sarok
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23583 Dátum: 2014.09.17 szerda, 11:37:21 »

Tűzoltó - Sobieski sarok
Sajnálom. Majd írd meg mi lett/lesz a sztori vége, mert érdekel!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
cssl
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 187


E-mail
« Új hozzászólás #23584 Dátum: 2014.09.17 szerda, 11:39:34 »

Sajnálom. Majd írd meg mi lett/lesz a sztori vége, mert érdekel!  wave
Hát még engem!
Naplózva

MK5 - 2016 2.0 TDci 180LE Power Shift Hatchback Ruby Red
ex: MK4 - 2011  2.0 TDci  Power Shift lunar sky 5 ajtós
ex: Mk4 - 2008 2.0 TDci kék kombi
ex: Mk3 - 2006 2.0 TDci szürke kombi
ex: Mk2 - 2002 1.8 TD lila kombi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23585 Dátum: 2014.09.17 szerda, 11:42:43 »

Hát még engem!

Sajnos magyar mentalitás... A szemtanúra nagyon vigyázz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Patek
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 568



E-mail
« Új hozzászólás #23586 Dátum: 2014.09.17 szerda, 12:27:43 »

Sajnos magyar mentalitás... A szemtanúra nagyon vigyázz...

Tegnap én voltam szemtanú. Lányomra vártam fogrovosi rendelőnél a kocsiban, amikor mellém parkolt egy pár a gyerekkel. Apuci szépen kiszált, majd hallottam egy puffanást. Anyuci (valószínűleg túl nagy volt az agydaganata, mert borotvált fejjel kötözött sipkában szállt ki a kocsiból) azt sem vette észre, hogy rámnyitotta az ajtót. Gyors szemle, szerencsére megúsztam karc nélkül, jó szögben sikerül rámnyitnia az ajtót. Apuci kért elnézést a felesége helyében is, mert az tényleg sehallselát dömötör volt.
Naplózva

Mk4 2.0/140LE TDCi Titanium kombi (2010/6) - UFBA
sorrento
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #23587 Dátum: 2014.09.17 szerda, 15:30:13 »

Szerintem az túl gyakori. Én gyakorlatilag csak városban járok és így is 450-500km-enként regenerál (telitanknál és féltanknál). Szerintem sok kormot kap a DPF valamiért. A kézenfekvő ok lehet a turbócső repedése.

Köszönöm. ránézek a turbócsőre.
Bár a teljesítmény és a hangja alapján nincs erre utaló jel.
Majd minden reggel az M0-n jövök hazafelé egy 40km.-es szakaszon, általában ott szokott regenerálni, de nem egyszer volt már olyan, hogy a városban szinte alapjáraton csinálta.
Hibaüzenet nincs.
A DPF-et már szétszedtem, full tiszta!! falbav
Az autóban 55.000km van, nevezhetjük nyugodtan szinte újnak.

A másik produkciója, amire még senki nem jött rá pedig az, hogy hiába kapcsolom ki a klímát, vagy a komplett fűtéspanelt (digit) a kompresszor mágnese ki-be kapcsolgat.
Hibaüzenet szintén nincs! falbav
A Hoványnál az volt erre a megoldás, hogy kivették a kompresszor reléjét.
Akkor ugyan nem kapcsolgatott, viszont amikor most a szakadó esőben visszaraktam a relét, nem indul el.
ki kellett törölni, minden hibát, hogy újra a régi legyen, azaz folyamatosan menjen.
Jelenleg is így használom.
Több klímásnál jártam a márkaszervizen kívül, de senki nem talált rá megoldást!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #23588 Dátum: 2014.09.17 szerda, 15:36:38 »

Köszönöm. ránézek a turbócsőre.
Bár a teljesítmény és a hangja alapján nincs erre utaló jel.
Majd minden reggel az M0-n jövök hazafelé egy 40km.-es szakaszon, általában ott szokott regenerálni, de nem egyszer volt már olyan, hogy a városban szinte alapjáraton csinálta.
Hibaüzenet nincs.
A DPF-et már szétszedtem, full tiszta!! falbav
Az autóban 55.000km van, nevezhetjük nyugodtan szinte újnak.

A másik produkciója, amire még senki nem jött rá pedig az, hogy hiába kapcsolom ki a klímát, vagy a komplett fűtéspanelt (digit) a kompresszor mágnese ki-be kapcsolgat.
Hibaüzenet szintén nincs! falbav
A Hoványnál az volt erre a megoldás, hogy kivették a kompresszor reléjét.
Akkor ugyan nem kapcsolgatott, viszont amikor most a szakadó esőben visszaraktam a relét, nem indul el.
ki kellett törölni, minden hibát, hogy újra a régi legyen, azaz folyamatosan menjen.
Jelenleg is így használom.
Több klímásnál jártam a márkaszervizen kívül, de senki nem talált rá megoldást!

Ez elég kevés, mikori az autó? Már nem garanciás?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #23589 Dátum: 2014.09.17 szerda, 15:37:07 »

Köszönöm. ránézek a turbócsőre.
Bár a teljesítmény és a hangja alapján nincs erre utaló jel.
Majd minden reggel az M0-n jövök hazafelé egy 40km.-es szakaszon, általában ott szokott regenerálni, de nem egyszer volt már olyan, hogy a városban szinte alapjáraton csinálta.
Hibaüzenet nincs.
A DPF-et már szétszedtem, full tiszta!! falbav
Az autóban 55.000km van, nevezhetjük nyugodtan szinte újnak.

A másik produkciója, amire még senki nem jött rá pedig az, hogy hiába kapcsolom ki a klímát, vagy a komplett fűtéspanelt (digit) a kompresszor mágnese ki-be kapcsolgat.
Hibaüzenet szintén nincs! falbav
A Hoványnál az volt erre a megoldás, hogy kivették a kompresszor reléjét.
Akkor ugyan nem kapcsolgatott, viszont amikor most a szakadó esőben visszaraktam a relét, nem indul el.
ki kellett törölni, minden hibát, hogy újra a régi legyen, azaz folyamatosan menjen.
Jelenleg is így használom.
Több klímásnál jártam a márkaszervizen kívül, de senki nem talált rá megoldást!

M0 melyik szakaszán szoktál járni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
sorrento
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #23590 Dátum: 2014.09.17 szerda, 16:12:45 »

Ez elég kevés, mikori az autó? Már nem garanciás?

2009/02 Német. 48000km-el érkezett az országba 2010.januárban.
Eleje sérült volt és az egyik kereskedő barátom "kicsit" túl árazta a kevés km miatt, így szépen beragadt nála.
Most is kicsit ár fölött jutottam hozzá (ha az évjáratot nézzük) de km alapján viszont nem.
Szegeden parkolt egy kereskedésben, még a regadó sem volt befizetve.
Én intéztem azt is, szóval forgalomban sem volt. (ha csak nem mentek vele P táblával 200000km.-t! vigyor3

Pár hete, amikor begurultam vele a Hoványhoz és kérdeztem van e visszahívás vagy frissítés, mert pár évet kihagyott az autó, mondták, hogy minden szép, minden jó.
Egy motor vez. frissítést írt hozzá a gép, azt fel is rakták.

Érdekes egyébként, hogy a ForDTC szerint, azt autó elvárt regenerálásainak száma az alaphoz: 2
Ebből arra következtetek, hogy pontosan 2x több regenerálás történik, mint kellene.

Egyszer már sikerült 420km.-t mennem, de tegnap is 191km.-nél regenerált.

A baj csak az, hogy én ezt a részecskeszűrős játékot már végigcsináltam 2005-ben egy akkori autómon (W211) és teljesen tisztában vagyok vele, hogy mekkora károkat okoz.
Motor olaj higulás, stb.stb.

Akkor még nem nagyon értettek hozzá, de a vége az lett több hónapon át tartó megőrülés eredményeként, hogy szépen kikerült belőle a DPF.

Fogyasztás 1.5 literrel csökkent, a hajam pedig nem őszült tovább! vigyor3



Naplózva
sorrento
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #23591 Dátum: 2014.09.17 szerda, 16:21:00 »

Visszatérve még a tankolásokra....
Általában az Auchan Smart dieselét tankolom.
Nem tartom rossznak.
Most hagyom teljesen kifogyni és kipróbálom valami mással is!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #23592 Dátum: 2014.09.17 szerda, 17:45:08 »

Visszatérve még a tankolásokra....
Általában az Auchan Smart dieselét tankolom.
Nem tartom rossznak.
Most hagyom teljesen kifogyni és kipróbálom valami mással is!
Én is az Auchannál tankolok, habár itt csak egyféle dízel van.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #23593 Dátum: 2014.09.17 szerda, 22:42:39 »

Mostanában lett valami a kocsival.
Kb új kora óta úgy eszik, hogy 90-180 között osztani kell a sebességet 20-szal.
Tehát 120:6L, 140:7L
Most figyelem kb fél éve, s 130nál nem 6,5öt eszik, hanem 5,7-5,9 körül. (nem csak a comp, a tankolásokból is látom, 1000km-t tudok menni fickósan is)
2 dologra tippelek:
- az EGRdugó miatt végre tiszta a szívóoldalam,
- ezeket az értékeket általában 20-24 fok külső hőmérsékletnél mérem, illetve ekkor tűnik fel, s ezt vmiért szereti.


Leraktam ma az autót: tempomat 120 pályán (M1:dimb-domb), pici város: 5,3L/100km  wow1
Szerintem próbál ragaszkodni, mert fejben nagyon csőre töltöttem az utódját  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #23594 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 00:13:02 »

2009/02 Német. 48000km-el érkezett az országba 2010.januárban.
Eleje sérült volt és az egyik kereskedő barátom "kicsit" túl árazta a kevés km miatt, így szépen beragadt nála.
Most is kicsit ár fölött jutottam hozzá (ha az évjáratot nézzük) de km alapján viszont nem.
Szegeden parkolt egy kereskedésben, még a regadó sem volt befizetve.
Én intéztem azt is, szóval forgalomban sem volt. (ha csak nem mentek vele P táblával 200000km.-t! vigyor3

Pár hete, amikor begurultam vele a Hoványhoz és kérdeztem van e visszahívás vagy frissítés, mert pár évet kihagyott az autó, mondták, hogy minden szép, minden jó.
Egy motor vez. frissítést írt hozzá a gép, azt fel is rakták.

Érdekes egyébként, hogy a ForDTC szerint, azt autó elvárt regenerálásainak száma az alaphoz: 2
Ebből arra következtetek, hogy pontosan 2x több regenerálás történik, mint kellene.

Egyszer már sikerült 420km.-t mennem, de tegnap is 191km.-nél regenerált.

A baj csak az, hogy én ezt a részecskeszűrős játékot már végigcsináltam 2005-ben egy akkori autómon (W211) és teljesen tisztában vagyok vele, hogy mekkora károkat okoz.
Motor olaj higulás, stb.stb.

Akkor még nem nagyon értettek hozzá, de a vége az lett több hónapon át tartó megőrülés eredményeként, hogy szépen kikerült belőle a DPF.

Fogyasztás 1.5 literrel csökkent, a hajam pedig nem őszült tovább! vigyor3





Service oil hibát nem dobja? A hígulás miatt?

Ott tuti nem jó vmi ha ilyen sűrűn csinálja nálunk 350km után csinálta azt már jött a service oil az olaj hígulás miatt.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
sorrento
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


E-mail
« Új hozzászólás #23595 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 00:50:08 »

Egyszer már dobta 3500km környékén, de rengeteget regenerált!
Figyeltem az olajszintet, kb 2mm-t emelkedett is.
Ezt egyébként betudtam annak, hogy pár évig nem voltak adottak a regeneráció feltételei, viszont alapjáraton párszor bizos ment és gondolom pár próbakör is került bele a kereskedésben töltött ideje alatt.
Szóval miután jelezte, azonnal olajcs.
Azóta 2500km körül járhatok, de a szint sem emelkedik.
Ha még egyszer bedobja az olajcserét, azonnal megoldódik a sorsa! integet2

Naplózva
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #23596 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 08:18:21 »

Lehet,hogy ennek alapján is el lehet indulni.....
Igaz mi nem a Fordnak gyártunk köteget de mivel ez is PSA motor ugyez a jeladó van az 1.4,1.6 Hdi Pözsókban is meg lehet vagy tucat autóban... wave
Érdekes amit belinkeltél azt a jeladó ha Pözsóhoz vennéd kb. 4000 olcsóbb lenne... Roll Eyes
Ahogy látom ez egy 3 pólusú ház megnézem a kötegrajzot hátha sikerül.

Nemnemnem Smiley
nem a jeladó a rossz, hanem a másik oldal
ami a jeladóba bemegy csati
csak a csati tört el, ez a szívás
Naplózva
Budafok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



« Új hozzászólás #23597 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 08:44:29 »

Jó reggelt Mindenkinek,

Etis ügyben van egy kérdésem Hozzátok:
Ha a gk szoftver fülre kattintok, akkor a Változások és Frissítések oldal jön fel, valamint az oldal jobb oldalán a "Kezdje itt" rész, ezzel a szöveggel:

Adataink azt mutatják, hogy Önnek a hálózat tesztet kell futtatnia a gépkocsi pontos felszereltségének megállapításához a folytatás előtt. Hogy megtudjon többet arról, hogy miért kell adatokat gyűjtenünk és milyen adatokat gyűjtünk, kérjük kattintson ide. Ez az alkalmazás nem díjköteles.
Kattintson a start gombra a folytatáshoz  INDÍTÁS

Gondolom tudjátok miről van szó. A problémám, hogy az Indítás gomb megnyomása után egy kb 50 soros hibaüzenet jön, amennyire én meg tudom ítélni, leginkább a java-szoftver köhög valamiért. Frissítettem a legújabbra, és feltettem szinte az összes létező ORACLE terméket, de változás semmi... Sad
(lehet, hogy ezt akkor kell futtatni, amikor az autó is rá van kötve a gépre?Huh?)

Mit gondoltok?

P

Naplózva

Mondeo Turnier, 2011. Automata
orion77
Vendég
« Új hozzászólás #23598 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 13:34:03 »

Nemnemnem Smiley
nem a jeladó a rossz, hanem a másik oldal
ami a jeladóba bemegy csati
csak a csati tört el, ez a szívás
Ezek szerint nem fogalmaztam egyértelműen.....
Tudom hogy a kötegen lévő csatlakozóház kell neked amit rádugsz a szenzorra.
A másik dolgot csak érdekesség képen írtam ide.
Van képed már a csatiról?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #23599 Dátum: 2014.09.18 csütörtök, 13:37:18 »

Jó reggelt Mindenkinek,

Etis ügyben van egy kérdésem Hozzátok:
Ha a gk szoftver fülre kattintok, akkor a Változások és Frissítések oldal jön fel, valamint az oldal jobb oldalán a "Kezdje itt" rész, ezzel a szöveggel:

Adataink azt mutatják, hogy Önnek a hálózat tesztet kell futtatnia a gépkocsi pontos felszereltségének megállapításához a folytatás előtt. Hogy megtudjon többet arról, hogy miért kell adatokat gyűjtenünk és milyen adatokat gyűjtünk, kérjük kattintson ide. Ez az alkalmazás nem díjköteles.
Kattintson a start gombra a folytatáshoz  INDÍTÁS

Gondolom tudjátok miről van szó. A problémám, hogy az Indítás gomb megnyomása után egy kb 50 soros hibaüzenet jön, amennyire én meg tudom ítélni, leginkább a java-szoftver köhög valamiért. Frissítettem a legújabbra, és feltettem szinte az összes létező ORACLE terméket, de változás semmi... Sad
(lehet, hogy ezt akkor kell futtatni, amikor az autó is rá van kötve a gépre?Huh?)

Mit gondoltok?

P



explorerből futtasd és ne crome-ból Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 465 466 467 468 469 470 471 [472] 473 474 475 476 477 478 479 ... 799   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.