Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:48:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 384 385 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 397 398 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347495 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19500 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 16:24:30 »

Az átmérőben 3 mm...
(K=d*pi->375*3,14= 1177mm; =>1180/3,14=378mm => átmérőben 3mm, tehát mindenhol 1,5mm-el vastagabb a kormányod. Ha mindenkinek a bejövő adata pontosabb, akkor épp 1,5mm-es bőrt húztak rá a kormányodra.  taps taps -> Kérem a következő feladatot!  eplus2 )

 taps worship

És hogy hívják a buszsofőrt? Grin

(1.5mm? Az jó vastag bőr, megszenvedhettek vele... Smiley )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
nando33
Vendég
« Új hozzászólás #19501 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 18:30:40 »

Sziasztok urak először is köszönöm szépen a segítséget amit kaptam tőletek. Szerelő már lesz az autóhoz,viszont adagoló ügyben nem leltem megoldásra mondjuk sejtettem,hogy így lesz de egy-próbát megért.Mindenhol azt mondták vegyek másik autót nem lehet vele mit kezdeni. A "sufnituningról meg annyit senkit nem akartam megbántani mert azzal én is tisztában vagyok,hogy nagyon sok jó szakember dolgozik otthon csak sajnos az ismeretségemben nincs olyan akire rábíznék egy ilyen munkát. Bár tudom,hogy  öreg autóról beszélünk de üzembiztos és szeretném,hogy az is maradjon. Egyébként valóban jó néhány szakszerviz fabatkát sem ér,én is szívesebben vinném egy megbízható szakihoz aki úgy varázsol +lóerőt a kicsikébe,hogy nem teszi tönkre. Természetesen nem akarok egy 15éves 90lóerős td-ből 180 lóerőt kihozni. De már látom,hogy itt meglelem az én szakimat egyébként mondjuk 110-et kilehet hozni belőle?Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.30 csütörtök, 18:37:55 írta nando33 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19502 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 18:47:26 »

Sziasztok urak először is köszönöm szépen a segítséget amit kaptam tőletek. Szerelő már lesz az autóhoz,viszont adagoló ügyben nem leltem megoldásra mondjuk sejtettem,hogy így lesz de egy-próbát megért.Mindenhol azt mondták vegyek másik autót nem lehet vele mit kezdeni. A "sufnituningról meg annyit senkit nem akartam megbántani mert azzal én is tisztában vagyok,hogy nagyon sok jó szakember dolgozik otthon csak sajnos az ismeretségemben nincs olyan akire rábíznék egy ilyen munkát. Bár tudom,hogy  öreg autóról beszélünk de üzembiztos és szeretném,hogy az is maradjon. Egyébként valóban jó néhány szakszerviz fabatkát sem ér,én is szívesebben vinném egy megbízható szakihoz aki úgy varázsol +lóerőt a kicsikébe,hogy nem teszi tönkre. Természetesen nem akarok egy 15éves 90lóerős td-ből 180 lóerőt kihozni. De már látom,hogy itt meglelem az én szakimat egyébként mondjuk 110-et kilehet hozni belőle?Huh?
110-et alkatrész csere-berével ki lehet hozni, de nem olcsó. ha átköltözöl a td topicba, ott esetleg sűrűbben észreveszem, ha írsz, mert az kimondottan arról szól, nem offolják szét a benyások  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19503 Dátum: 2012.08.30 csütörtök, 22:40:39 »

110-et alkatrész csere-berével ki lehet hozni, de nem olcsó. ha átköltözöl a td topicba, ott esetleg sűrűbben észreveszem, ha írsz, mert az kimondottan arról szól, nem offolják szét a benyások  eplus2
duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19504 Dátum: 2012.08.31 péntek, 07:19:09 »

110-et alkatrész csere-berével ki lehet hozni, de nem olcsó. ha átköltözöl a td topicba, ott esetleg sűrűbben észreveszem, ha írsz, mert az kimondottan arról szól, nem offolják szét a benyások  eplus2

duhos2

 taps hehe
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #19505 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 13:15:31 »

CSöpög az az olaj a motorból, aláfeküdve megnéztem,van egy szép nagy karcolás az olajteknőn, a karcolás közepén egy pici repedés, azon keresztül csepereg. Az a kérdés hogy az ezüstfedeles 2.0 Zetec motornál az olajteknő levételéhez
-le kell-e venni a segédkeretet?
-szét kell-e fűzni a váltót/motort?
-van-e vmi irgalamatlan cumi, amire oda kell figyelni?
-visszarakásnál új teknő tömítés kell, de kell-e még más tömítés esetleg?
Gondolom hegesztethető a teknő.
Köszönettel, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19506 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 14:57:05 »

CSöpög az az olaj a motorból, aláfeküdve megnéztem,van egy szép nagy karcolás az olajteknőn, a karcolás közepén egy pici repedés, azon keresztül csepereg. Az a kérdés hogy az ezüstfedeles 2.0 Zetec motornál az olajteknő levételéhez
-le kell-e venni a segédkeretet?
-szét kell-e fűzni a váltót/motort?
-van-e vmi irgalamatlan cumi, amire oda kell figyelni?
-visszarakásnál új teknő tömítés kell, de kell-e még más tömítés esetleg?
Gondolom hegesztethető a teknő.
Köszönettel, Ferqó

Vagy ilyened van,



vagy ilyened,



Ahogy látom egyiknél sem kell mást megbontanod a levételhez.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19507 Dátum: 2012.09.03 hétfő, 21:26:18 »

Vagy ilyened van,



vagy ilyened,



Ahogy látom egyiknél sem kell mást megbontanod a levételhez.

csak hiszed. a lemez teknőt is elég nagy szopás leszedni. végülis csak a bölcsőtől nem jön le
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19508 Dátum: 2012.09.04 kedd, 08:17:00 »

csak hiszed. a lemez teknőt is elég nagy ***ás leszedni. végülis csak a bölcsőtől nem jön le

Akkor a bölcső két oldalsó csavarját még kivesz is kész.   hehe

Mindenesetre dieselnél a váltót is le kell szedni ehhez a művelethez.

A helyén nem tudják befoltozni valahogy?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19509 Dátum: 2012.09.04 kedd, 08:17:39 »

csak hiszed. a lemez teknőt is elég nagy ***ás leszedni. végülis csak a bölcsőtől nem jön le

Szóval akkor nagyobb bontás nélkül, hogy lehet dekni tömítést cserélni? Smiley
Talán onnan folyik az olajam (amikor futóműbeállításra vittem, ott a műhelyben azt állították - szerintem meg mintha főtengely szimmering lenne, de mondjuk a dekni is meg a jobb első lengőkar, bölcső teljes jobb oldala úszik az olajban.. műszaki előtt kb. 2-3 centi vastag olajos mocskot kapartam le arról a részről, hogy kinézzen valahogy), és olajcserekor jó lenne ezt a tömítést is kicserélni (vez.műszíj csere még odébb van, és majd csak ha azt cserélem, akkor lesz főtengely szimmering csere).

Naszóval, aki látott már ilyet, hogy lehet ezt (a tömítést) cserélni? A bölcsőtől lejjebb lehet engedni 2-3 centit legalább az olajteknőt, vagy muszáj a motort picit megemelni hozzá?
Ha jól látom, Viló képei közül mintha az 1. verzió lenne fent nekem.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19510 Dátum: 2012.09.04 kedd, 09:24:17 »

CSöpög az az olaj a motorból, aláfeküdve megnéztem,van egy szép nagy karcolás az olajteknőn, a karcolás közepén egy pici repedés, azon keresztül csepereg. Az a kérdés hogy az ezüstfedeles 2.0 Zetec motornál az olajteknő levételéhez
-le kell-e venni a segédkeretet?
-szét kell-e fűzni a váltót/motort?
-van-e vmi irgalamatlan cumi, amire oda kell figyelni?
-visszarakásnál új teknő tömítés kell, de kell-e még más tömítés esetleg?
Gondolom hegesztethető a teknő.
Köszönettel, Ferqó
Hali!
Ha jól hozzáférhető helyen van, akkor egy ügyes hegesztő megtudja hegeszteni. Természetesen előtte le kell engedni az olajat és hagyni, hogy teljesen csöpögjön ki az olaj és hegesztés előtt féktísztítóval jól ki kell veretni a repedést. Ennyi.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #19511 Dátum: 2012.09.04 kedd, 12:27:12 »

Hali!
Ha jól hozzáférhető helyen van, akkor egy ügyes hegesztő megtudja hegeszteni. Természetesen előtte le kell engedni az olajat és hagyni, hogy teljesen csöpögjön ki az olaj és hegesztés előtt féktísztítóval jól ki kell veretni a repedést. Ennyi.
Az ügyes hegesztők meglátják,hogy LPG-s az autó és menekülnek, mint ördög a tömjénfüsttől.
De őszinétn nekem ez gányolásnak tűnik, pláne jut a féktisztítóból az olajteknőn belülre is, ha nem jutna, akkor csak taknyolás van hegesztés nincs, ha meg jut, akkor meg elkezd visszacsöpögve motorolajat visszamosni, az meg végeláthatalan, szerintem.
De csinálni még nem csináltam ilyet, és olyan ügyes hegsztőről sem tudok aki ilyennek nekilátna. Marad a leszedés, foltozás, visszaszerelés.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19512 Dátum: 2012.09.04 kedd, 12:27:21 »

Hali!
Ha jól hozzáférhető helyen van, akkor egy ügyes hegesztő megtudja hegeszteni. Természetesen előtte le kell engedni az olajat és hagyni, hogy teljesen csöpögjön ki az olaj és hegesztés előtt féktísztítóval jól ki kell veretni a repedést. Ennyi.

Akkor mégis csak meg lehet csinálni a helyén.  
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19513 Dátum: 2012.09.04 kedd, 13:07:06 »

Az ügyes hegesztők meglátják,hogy LPG-s az autó és menekülnek, mint ördög a tömjénfüsttől.
De őszinétn nekem ez gányolásnak tűnik, pláne jut a féktisztítóból az olajteknőn belülre is, ha nem jutna, akkor csak taknyolás van hegesztés nincs, ha meg jut, akkor meg elkezd visszacsöpögve motorolajat visszamosni, az meg végeláthatalan, szerintem.
De csinálni még nem csináltam ilyet, és olyan ügyes hegsztőről sem tudok aki ilyennek nekilátna. Marad a leszedés, foltozás, visszaszerelés.
Ha leszereled akkor is ugyanez lesz a folyamat. A féktísztító meg simán elpárolog a levegőn, hát még a hegesztés előidézte hőtől. Nem mondtam, hogy 5 liter féktísztítót fújjál bele az olajteknőbe. Az meg abszolút nem gányolás, hogy egy külső varatot húznak az olajteknő aljára. Persze, ezért írtam, hogy jó hegesztő, mert lehet, hogy aki a levett teknőt hegeszti majd, szarabb munkát csinál, mint egy profi a helyén levő teknőn. wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19514 Dátum: 2012.09.04 kedd, 13:21:04 »

Akkor mégis csak meg lehet csinálni a helyén.  
Simán, meg sem tudom számolni, hogy hányat oldottam már meg így és utána több száz ezer km-t mentek velük hiba nélkül.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19515 Dátum: 2012.09.04 kedd, 17:36:05 »

Ha leszereled akkor is ugyanez lesz a folyamat. A féktísztító meg simán elpárolog a levegőn, hát még a hegesztés előidézte hőtől. Nem mondtam, hogy 5 liter féktísztítót fújjál bele az olajteknőbe. Az meg abszolút nem gányolás, hogy egy külső varatot húznak az olajteknő aljára. Persze, ezért írtam, hogy jó hegesztő, mert lehet, hogy aki a levett teknőt hegeszti majd, szarabb munkát csinál, mint egy profi a helyén levő teknőn. wave
Nem beszélve arról, hogy a levett teknő a hegesztéskor vetemedhet, a helyén lévőt meg tartják a csavarok
Anno az enyém is külső varratot kapott valamikor
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19516 Dátum: 2012.09.04 kedd, 17:54:12 »

Nem beszélve arról, hogy a levett teknő a hegesztéskor vetemedhet, a helyén lévőt meg tartják a csavarok
Anno az enyém is külső varratot kapott valamikor
Köszönöm a kiegészítést. worship
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #19517 Dátum: 2012.09.04 kedd, 20:34:27 »

Nem beszélve arról, hogy a levett teknő a hegesztéskor vetemedhet, a helyén lévőt meg tartják a csavarok
Anno az enyém is külső varratot kapott valamikor

Én nem vagyok semmi rossznak elrontója, ajánljatok olyat, aki ezt megcsinálja bp-en, max környékén.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #19518 Dátum: 2012.09.04 kedd, 23:31:42 »

Szóval akkor nagyobb bontás nélkül, hogy lehet dekni tömítést cserélni? Smiley
Talán onnan folyik az olajam (amikor futóműbeállításra vittem, ott a műhelyben azt állították - szerintem meg mintha főtengely szimmering lenne, de mondjuk a dekni is meg a jobb első lengőkar, bölcső teljes jobb oldala úszik az olajban.. műszaki előtt kb. 2-3 centi vastag olajos mocskot kapartam le arról a részről, hogy kinézzen valahogy), és olajcserekor jó lenne ezt a tömítést is kicserélni (vez.műszíj csere még odébb van, és majd csak ha azt cserélem, akkor lesz főtengely szimmering csere).

Naszóval, aki látott már ilyet, hogy lehet ezt (a tömítést) cserélni? A bölcsőtől lejjebb lehet engedni 2-3 centit legalább az olajteknőt, vagy muszáj a motort picit megemelni hozzá?
Ha jól látom, Viló képei közül mintha az 1. verzió lenne fent nekem.

Hali!
Le lehet szerelni a bölcső bontogotása nélkül is, csak lekell hozzá szedni a kipu legelső tagját, földön álló autó jobb oldali felfüggesztés csavarját meglazítod 5-fordulattal (nekem kevés volt az öt, vagy valamit szarul csináltam  hehe ) fel bakkólód az autó elejét, picit emelsz a motoron hogy tehermentesek legyenek a motortartó bakok  (de ne az olaj teknőn hehe)    első,és hátsó nyomatéktbakját  ki szeded a konzolával együtt (a hűtő környékén van az első a váltó elülső részén lent, a hátsó a váltó végén a katalizátor környékén, nekem kutyásul be volt ragadva, nem volt egyszerű meglazítani.. jobb oldali bakot ami a légszűrőház alatt van szedd ki, most már emelheted a motort  annyira hogy ki tudd szedni majd a teknőt... (ha nem lenne elég akkor majd utána emelsz...) A váltóhoz van rögzítve 4db csavarral azokat szedd ki elsőnek, majd jöhet a többi 10db. lehet hozzá lesz ragadva a blokkhoz, picit megkocogtatod gumikalapáccsal, és már lent is van  smile (ha addigra fogyna a türelmed a baltát, és egyébb rongáláshoz alkalmas eszközt tégy el a szemed elől, majd szusszanj egyet hehe Nagy szívás megcsinálni örültem is mikor kész lett, de még egyszer nem csinálnám meg magamnak  hehe A beragadt csavarokat még a földön álló autónál lazítsd meg, már amelyikhez hozzá férsz, vigyázz nehogy rád essen 1mondeo  Cheesy!!  Szinte biztos hogy nem is ott folyik az olajad, inkább a főtengely szimering lesz a ludas Wink                                                                                                                  
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.04 kedd, 23:35:20 írta Kalap ur » Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #19519 Dátum: 2012.09.05 szerda, 14:48:31 »

Hali!
Le lehet szerelni a bölcső bontogotása nélkül is, csak lekell hozzá szedni a kipu legelső tagját, földön álló autó jobb oldali felfüggesztés csavarját meglazítod 5-fordulattal (nekem kevés volt az öt, vagy valamit szarul csináltam  hehe ) fel bakkólód az autó elejét, picit emelsz a motoron hogy tehermentesek legyenek a motortartó bakok  (de ne az olaj teknőn hehe)    első,és hátsó nyomatéktbakját  ki szeded a konzolával együtt (a hűtő környékén van az első a váltó elülső részén lent, a hátsó a váltó végén a katalizátor környékén, nekem kutyásul be volt ragadva, nem volt egyszerű meglazítani.. jobb oldali bakot ami a légszűrőház alatt van szedd ki, most már emelheted a motort  annyira hogy ki tudd szedni majd a teknőt... (ha nem lenne elég akkor majd utána emelsz...) A váltóhoz van rögzítve 4db csavarral azokat szedd ki elsőnek, majd jöhet a többi 10db. lehet hozzá lesz ragadva a blokkhoz, picit megkocogtatod gumikalapáccsal, és már lent is van  smile (ha addigra fogyna a türelmed a baltát, és egyébb rongáláshoz alkalmas eszközt tégy el a szemed elől, majd szusszanj egyet hehe Nagy szívás megcsinálni örültem is mikor kész lett, de még egyszer nem csinálnám meg magamnak  hehe A beragadt csavarokat még a földön álló autónál lazítsd meg, már amelyikhez hozzá férsz, vigyázz nehogy rád essen 1mondeo  Cheesy!!  Szinte biztos hogy nem is ott folyik az olajad, inkább a főtengely szimering lesz a ludas Wink                                                                                                                  

Én nekem megcsinálnád?  eplus2

Majd télen, ha letelik a 10k km, olajcserénél lecserélem. Van akna, jobban hozzáférünk talán.
köszönöm a pontos leírást.

Főtengely szimmering majd szíjcserekor. Addig meg még szerintem van benne min. 1 év (addig nem hiszem hogy lesz rá pénzem, elég sokba fáj a szerelők munkadíja Smiley )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #19520 Dátum: 2012.09.05 szerda, 19:34:33 »

Hali!
Le lehet szerelni a bölcső bontogotása nélkül is, csak lekell hozzá szedni a kipu legelső tagját, földön álló autó jobb oldali felfüggesztés csavarját meglazítod 5-fordulattal (nekem kevés volt az öt, vagy valamit szarul csináltam  hehe ) fel bakkólód az autó elejét, picit emelsz a motoron hogy tehermentesek legyenek a motortartó bakok  (de ne az olaj teknőn hehe)    első,és hátsó nyomatéktbakját  ki szeded a konzolával együtt (a hűtő környékén van az első a váltó elülső részén lent, a hátsó a váltó végén a katalizátor környékén, nekem kutyásul be volt ragadva, nem volt egyszerű meglazítani.. jobb oldali bakot ami a légszűrőház alatt van szedd ki, most már emelheted a motort  annyira hogy ki tudd szedni majd a teknőt... (ha nem lenne elég akkor majd utána emelsz...) A váltóhoz van rögzítve 4db csavarral azokat szedd ki elsőnek, majd jöhet a többi 10db. lehet hozzá lesz ragadva a blokkhoz, picit megkocogtatod gumikalapáccsal, és már lent is van  smile (ha addigra fogyna a türelmed a baltát, és egyébb rongáláshoz alkalmas eszközt tégy el a szemed elől, majd szusszanj egyet hehe Nagy szívás megcsinálni örültem is mikor kész lett, de még egyszer nem csinálnám meg magamnak  hehe A beragadt csavarokat még a földön álló autónál lazítsd meg, már amelyikhez hozzá férsz, vigyázz nehogy rád essen 1mondeo  Cheesy!!  Szinte biztos hogy nem is ott folyik az olajad, inkább a főtengely szimering lesz a ludas Wink                                                                                                                  
ja, de ennél egyszerűbb a bölcsőt leengedni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Séra Levente
Vendég
« Új hozzászólás #19521 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 06:07:14 »

Sziasztok,

A km mutatós problémámmal a következő a "szitú": a szerelőm hozott a bontóból 1 jeladót ami a váltóhoz csatlakozik, kicserélés után sem mozdul a km mutató, tehát a jeladó jó. A tegnapi nap elindult az km óra, a számláló meg az üzemanyagszint mérő( sajnos az sem mutat jól (megállt középen)). Sajnos a "boldogság kb 4 km ig tartott. Ahogy 1-et döcennt az autó (sajnos a budapesti utakon nem kell soká várakozni erre:), kigyulladt az üzemanyag lámpa és helyreált a"rend".Ezt kb 6-7 szer megismételte, sajnos azóta minden fekszik Smiley. Szerintetek mi lehet a gond, gondolom a műszerfalban lehet valami gebasz.

Várom segítségeteket.
Mondeo 1,8 1997

Üdv,
Levente
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #19522 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 06:47:07 »

Sziasztok,

A km mutatós problémámmal a következő a "szitú": a szerelőm hozott a bontóból 1 jeladót ami a váltóhoz csatlakozik, kicserélés után sem mozdul a km mutató, tehát a jeladó jó. A tegnapi nap elindult az km óra, a számláló meg az üzemanyagszint mérő( sajnos az sem mutat jól (megállt középen)). Sajnos a "boldogság kb 4 km ig tartott. Ahogy 1-et döcennt az autó (sajnos a budapesti utakon nem kell soká várakozni erre:), kigyulladt az üzemanyag lámpa és helyreált a"rend".Ezt kb 6-7 szer megismételte, sajnos azóta minden fekszik Smiley. Szerintetek mi lehet a gond, gondolom a műszerfalban lehet valami gebasz.

Várom segítségeteket.
Mondeo 1,8 1997

Üdv,
Levente

Megmondom Neked őszintén, én cserélném a műszeregységet. (az óracsoportot) Ha az sem segít akkor évjárat-azonos(!), kivitel-azonos(!) műszerfali kábelköteget is szereznék.
Ez a legegyszerűbb. Ha van kedved "szenvedni", akkor Te magad is szétszerelheted az óracsoportot, átvizsgálásra és "szervizelésre", ill. az oda vezető kb. 40+ szálat, hátha beteg valamelyik.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #19523 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 10:39:56 »

Megmondom Neked őszintén, én cserélném a műszeregységet. (az óracsoportot) Ha az sem segít akkor évjárat-azonos(!), kivitel-azonos(!) műszerfali kábelköteget is szereznék.
Ez a legegyszerűbb. Ha van kedved "szenvedni", akkor Te magad is szétszerelheted az óracsoportot, átvizsgálásra és "szervizelésre", ill. az oda vezető kb. 40+ szálat, hátha beteg valamelyik.
Nem jók az infóid Cheesy! Maximum 26 szál kábel mehetne bele az óracsoportba a 2 csatlakozó lábainak száma szerint, de '97-es autó esetében max. 23 szál vezeték mehet oda.  Grin
Naplózva
Gheszilard
Vendég
« Új hozzászólás #19524 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 13:53:26 »

Sziasztok!

    A kuplung cserére ért. Valaki meg tudná mondani, hogy a tárcsát ki lehet-e cserélni az MK2/1,8td/'98-as -nál, váltó levétele nélkül?
Vannak olyan autók, mint pl. az Opel astra 1,7, a kuplungtárcsát a váltó, motorról levétele nélkül ki lehet cserélni.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #19525 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 14:53:41 »

Sziasztok!

    A kuplung cserére ért. Valaki meg tudná mondani, hogy a tárcsát ki lehet-e cserélni az MK2/1,8td/'98-as -nál, váltó levétele nélkül?
Vannak olyan autók, mint pl. az Opel astra 1,7, a kuplungtárcsát a váltó, motorról levétele nélkül ki lehet cserélni.
azt azért megnézném... ki lehet cserélni úgy is, hogy nem veszed ki a váltót, de úgy hogy a motorról nem veszed le a váltót(csak nagyobb szopacs), csak egy módon. ha egyben kicseréled a motort váktóval együtt.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19526 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:03:48 »

azt azért megnézném... ki lehet cserélni úgy is, hogy nem veszed ki a váltót, de úgy hogy a motorról nem veszed le a váltót(csak nagyobb szopacs), csak egy módon. ha egyben kicseréled a motort váktóval együtt.

"Lehet amúgy úgy tankolni, hogy nem nyitom ki a betöltő nyílás fedelét? Lehet, csak sokáig tart és nagyon drága, tankcserének hívják." taps hehe
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19527 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:04:12 »

Sziasztok!

    A kuplung cserére ért. Valaki meg tudná mondani, hogy a tárcsát ki lehet-e cserélni az MK2/1,8td/'98-as -nál, váltó levétele nélkül?
Vannak olyan autók, mint pl. az Opel astra 1,7, a kuplungtárcsát a váltó, motorról levétele nélkül ki lehet cserélni.
A kuplungtárcsa közepén átmegy a nyelestengely, ami a motort köti össze a váltóval. Ha nem húzod szét a motort és a váltót, úgy maximum csak kivenni tudod a régi tárcsát flexel  eplus2
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19528 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:07:55 »

azt azért megnézném... ki lehet cserélni úgy is, hogy nem veszed ki a váltót, de úgy hogy a motorról nem veszed le a váltót(csak nagyobb szopacs), csak egy módon. ha egyben kicseréled a motort váktóval együtt.
Opelokon megnézheted, mert ott működik, ugyanis ott elég nagy szerelő nyílás van alulról a kuplung harangon és a bal első kerék levétele után levehető a váltó végéről a lemez dekni és kilehet húzni a nyelestengelyt és így lefelé kijön a tárcsa és a szerkezet is, igaz kell hozzá célszerszám ami felhúzott helyzetben megtartja a nyomólapot a kuplungszerkezethez. 323-as mazdáknál is működik ez, ha nem tévedek, bár lehet, hogy ott csak a nyelestengely kivehető. wave
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19529 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:11:05 »

Opelokon megnézheted, mert ott működik, ugyanis ott elég nagy szerelő nyílás van alulról a kuplung harangon és a bal első kerék levétele után levehető a váltó végéről a lemez dekni és kilehet húzni a nyelestengelyt és így lefelé kijön a tárcsa és a szerkezet is, igaz kell hozzá célszerszám ami felhúzott helyzetben megtartja a nyomólapot a kuplungszerkezethez. 323-as mazdáknál is működik ez, ha nem tévedek, bár lehet, hogy ott csak a nyelestengely kivehető. wave
Értelme mondjuk sok nincsen, mivel a sima tárcsa-szerkezet csere önmagában kevés egy tizeniksz éves autónál, a kinyomót is cserélni illik. 
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19530 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:12:55 »

azt azért megnézném... ki lehet cserélni úgy is, hogy nem veszed ki a váltót, de úgy hogy a motorról nem veszed le a váltót(csak nagyobb szopacs), csak egy módon. ha egyben kicseréled a motort váktóval együtt.
Azért, mert nincs más tipusról ismeretetek, még nem kell kicikizní, mert az Opelon kilehet cserélni úgy, hogy nem veszed le a váltót a motorról!!!
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19531 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:19:11 »

Értelme mondjuk sok nincsen, mivel a sima tárcsa-szerkezet csere önmagában kevés egy tizeniksz éves autónál, a kinyomót is cserélni illik. 
Az Opelon kilehet cserélni a kinyomó csapágyat is ha már levan véve a tárcsa és a szerkezet, de nem is e miatt értelmetlen, hanem azért, mert én mindig sikba köszörűltetem a lendkereket, hiszen a csúszó kuplungnál megég a felülete és ahhoz kár beépítení az új tárcsát!!!! wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19532 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:23:57 »

"Lehet amúgy úgy tankolni, hogy nem nyitom ki a betöltő nyílás fedelét? Lehet, csak sokáig tart és nagyon drága, tankcserének hívják." taps hehe
Ez sem igaz, kiveszem az üzemanyagszintmérőt és a helyén támadt nyíláson egyszerre 3 töltőpisztollyal tolom bele a üzemanyagot! vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 15:26:09 írta Kusti1 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19533 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:25:05 »

Ez sem igaz, kiveszem az üzemanyagszintmérőt és a helyén támadt nyíláson egyszerre 3 töltőpisztollyal tolom bele a benyát! vigyor3

 hehe

És hogyan húzol oda egyszerre 3 töltőpisztolyt?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19534 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:28:12 »

hehe

És hogyan húzol oda egyszerre 3 töltőpisztolyt?
Egy kútoszlopon általában van mindkét oldalon és az oda is ér! wave
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #19535 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:29:23 »

hehe

És hogyan húzol oda egyszerre 3 töltőpisztolyt?
Így:


 hehe
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19536 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:31:06 »

Így:


 hehe
Köszi, meg egyébként xurva gyorsan.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19537 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:35:10 »

Így:


 hehe

És jó lesz a dízellel kevert benya a motornak? eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #19538 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:42:31 »

És jó lesz a dízellel kevert benya a motornak? eplus2
annak már mindegy  eplus2
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19539 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 15:46:12 »

És jó lesz a dízellel kevert benya a motornak? eplus2
A diesel simán eldolgozza a feles benzin-gázolaj elegyet!  Wink Nem tudom, hogy ti hova jártok tankolni, de felénk egy oszlopon több benzines pisztoly is van! wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.06 csütörtök, 15:49:13 írta Kusti1 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19540 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 16:57:08 »

A diesel simán eldolgozza a feles benzin-gázolaj elegyet!  Wink Nem tudom, hogy ti hova jártok tankolni, de felénk egy oszlopon több benzines pisztoly is van! wave

Hát aki nyugaton lakik, annak könnyű!  smile

Egy oszlopon egyszerre csak egy pisztolyból engedi a lét a rendszer, egyik kútfejhez meg nem ér oda a másik kút csöve, szal azért még mindig kíváncsi vagyok, hogy hogyan csinálod.  nyes

Másrészt meg a linkelt képen 3 önálló kút van, amiből a sárga elvileg dízel. A többi feltevésünk viszont helyes. pias
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19541 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 17:36:36 »

Hát aki nyugaton lakik, annak könnyű!  smile

Egy oszlopon egyszerre csak egy pisztolyból engedi a lét a rendszer, egyik kútfejhez meg nem ér oda a másik kút csöve, szal azért még mindig kíváncsi vagyok, hogy hogyan csinálod.  nyes

Másrészt meg a linkelt képen 3 önálló kút van, amiből a sárga elvileg dízel. A többi feltevésünk viszont helyes. pias
A linkelt képen igazán nem tudom megállapítaní, hogy a sárga diesel lenne, viszont a másik kettőn jól látszik, hogy 2 külön márka kútoszlopai, így lehet, hogy a 3. is egy másik márka képviselőjének a benzine, de nem ez a lényeg, hanem, hogy tankcsere nélkül is lehet tankolni úgy, hogy nem nyitod ki a tankoló nyilást az autódon. Ettől függetlenül ha 2 kútoszlop között állok meg, akkor jobbról is meg balról is odaér a tömlő és valamelyik oldali oszlopnak a másik oldali pisztolya is odaér és egy oszlop mindkét oldalán lehet engedni egyszerre az üzemanyagot. Vagy te még nem tankoltál úgy, hogy az oszlopnak a baloldalára álltál, hogy a tankoló nyílásodnál legyen az oszlop és a másik oldalra az oszlop jobb oldalára álló autós is veled egy idóben engedte az üzemanyagot?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19542 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:01:44 »

Ettől függetlenül ha 2 kútoszlop között állok meg, akkor jobbról is meg balról is odaér a tömlő és valamelyik oldali oszlopnak a másik oldali pisztolya is odaér és egy oszlop mindkét oldalán lehet engedni egyszerre az üzemanyagot. Vagy te még nem tankoltál úgy, hogy az oszlopnak a baloldalára álltál, hogy a tankoló nyílásodnál legyen az oszlop és a másik oldalra az oszlop jobb oldalára álló autós is veled egy idóben engedte az üzemanyagot?

De az még mindig csak 2 pisztoly lesz, mert ha két kútoszlop között állsz meg, akkor a túloldali pisztolya már nem fog odaérni. Ha meg az egyik oszlophoz állsz, akkor annak a 2 oldala ér csak oda, az átellenben lévő kútoszlopé nem.

Az alapproblémát lezárhatjuk, lehet tankolni tankcsere nélkül is. De arról még nem győztél meg, hogy hogyan varázsolsz 3 pisztolyt a kocsidhoz egyszerre, amikből jön egyidőben a benya.

Most úgyis megyek tankolni, kipróbálom és beszámolok. hehe
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19543 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:04:47 »

De az még mindig csak 2 pisztoly lesz, mert ha két kútoszlop között állsz meg, akkor a túloldali pisztolya már nem fog odaérni. Ha meg az egyik oszlophoz állsz, akkor annak a 2 oldala ér csak oda, az átellenben lévő kútoszlopé nem.

Az alapproblémát lezárhatjuk, lehet tankolni tankcsere nélkül is. De arról még nem győztél meg, hogy hogyan varázsolsz 3 pisztolyt a kocsidhoz egyszerre, amikből jön egyidőben a benya.

Most úgyis megyek tankolni, kipróbálom és beszámolok. hehe
Várom az eredményt! Nagyon megakadtál azon a 3 pisztolyon, pedig nem az volt a lényeg! vigyor3
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19544 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 18:18:26 »

De az még mindig csak 2 pisztoly lesz, mert ha két kútoszlop között állsz meg, akkor a túloldali pisztolya már nem fog odaérni. Ha meg az egyik oszlophoz állsz, akkor annak a 2 oldala ér csak oda, az átellenben lévő kútoszlopé nem.

Az alapproblémát lezárhatjuk, lehet tankolni tankcsere nélkül is. De arról még nem győztél meg, hogy hogyan varázsolsz 3 pisztolyt a kocsidhoz egyszerre, amikből jön egyidőben a benya.

Most úgyis megyek tankolni, kipróbálom és beszámolok. hehe
Simán odaér, hiszen min. 4 méter hosszan lehet kíhúzni a tömlőt. http://www.rohe.hu/images/rohestory06.jpg wave
Naplózva
david01
Vendég
« Új hozzászólás #19545 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 20:48:13 »

Sziasztok én még uj vagyok itt vettem egy 1998-as ford mondeo 1.8td kombit és egy olyan kérdésem lenne hogy ami az órát mutatja kis műszer annak a helyére a nagy kijelzős verziót mindenféle elektromos átalakitás nélkül be lehet tenni hogy müködjön vagy át kell hozzá alakítani??
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19546 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 20:55:40 »

Simán odaér, hiszen min. 4 méter hosszan lehet kíhúzni a tömlőt. http://www.rohe.hu/images/rohestory06.jpg wave

Az én kutamon nem ér oda egyszerre három. Lepróbálva, mítosz cáfolva. integet2

De elhiszem, hogy máshol lehetséges.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #19547 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 21:10:14 »

Az én kutamon nem ér oda egyszerre három. Lepróbálva, mítosz cáfolva. integet2

De elhiszem, hogy máshol lehetséges.
Ok. Holnap kipróbálom az OMV-n.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19548 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 21:23:36 »

Ok. Holnap kipróbálom az OMV-n.

Én is azon voltam, a Hungárián az M3 felhajtónál.

Az egyik pisztolyt addig húztuk, hogy utána elkezdett csöpögni belőle a benya a gumicső illesztésénél. hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #19549 Dátum: 2012.09.06 csütörtök, 21:26:52 »

Simán odaér, hiszen min. 4 méter hosszan lehet kíhúzni a tömlőt. http://www.rohe.hu/images/rohestory06.jpg wave

Most nézem ezt a képet. Hát itt még én is meg tudnám csinálni, olyan keskeny a kútoszlopok közötti táv. Ahova én járok, ott a két tankoló autó között elfér egy harmadik. wow1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 384 385 386 387 388 389 390 [391] 392 393 394 395 396 397 398 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.