Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6360108 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
eSTé™
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 487


<<eSTé™>>


E-mail
« Új hozzászólás #8500 Dátum: 2008.12.09 kedd, 20:55:47 »


Első körben ajtó csatlakozóját széthúzod - forgatni kell - WD40 el kezeled és vársz 2 napot. Két nap után ha nem javul meg kárpit csavarokat amit elérsz kiszeded, kilincset keretet kiveszed és letéped a bolhák ellenében - egy hete sikerült is kollégának törés nélkül. Zárat kézzel drótokkal kinyitod valahogy.

oksa hétvégén neki esek..
Köszönöm, ha elakadok kereslek  smile
Naplózva

Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8501 Dátum: 2008.12.10 szerda, 19:42:42 »

Sziasztok,

A klímámba keresnék csapágyat... Megvan a sorozatszáma 30BG05S5DS és egy linken megtaláltam, hogy a méret is stimmel amit lemértünk a szerelőmmel.
Csak azt nem tudom hol tudnám én ezt holnap megszerezni, hogy pénteken be is tudjuk tenni, ha már szét van robbantva a gép.
Nincs valami tuti tippetek?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8502 Dátum: 2008.12.10 szerda, 20:36:31 »

Sziasztok,

A klímámba keresnék csapágyat... Megvan a sorozatszáma 30BG05S5DS és egy linken megtaláltam, hogy a méret is stimmel amit lemértünk a szerelőmmel.
Csak azt nem tudom hol tudnám én ezt holnap megszerezni, hogy pénteken be is tudjuk tenni, ha már szét van robbantva a gép.
Nincs valami tuti tippetek?

Hívj fel valami nagyobb csapágyboltot hátha van nekik
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8503 Dátum: 2008.12.10 szerda, 20:39:26 »

Sziasztok,

A klímámba keresnék csapágyat... Megvan a sorozatszáma 30BG05S5DS és egy linken megtaláltam, hogy a méret is stimmel amit lemértünk a szerelőmmel.
Csak azt nem tudom hol tudnám én ezt holnap megszerezni, hogy pénteken be is tudjuk tenni, ha már szét van robbantva a gép.
Nincs valami tuti tippetek?

Esetleg autoalkatrészkereskedő céget (UNIX, Bárdi) is felhívhatnál, mert a hívásod után leadják a rendelést, és ha a beszállítónak van raktáron, akkor még akár aznap de másnap biztosan át tudod venni a kereskedésben, vagy kiszállítják a kocsidhoz.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8504 Dátum: 2008.12.11 csütörtök, 05:08:17 »

Sziasztok,

A klímámba keresnék csapágyat... Megvan a sorozatszáma 30BG05S5DS és egy linken megtaláltam, hogy a méret is stimmel amit lemértünk a szerelőmmel.
Csak azt nem tudom hol tudnám én ezt holnap megszerezni, hogy pénteken be is tudjuk tenni, ha már szét van robbantva a gép.
Nincs valami tuti tippetek?
Ha cikkszám szerint nem megy,akkor a méretek alapján skf nél csapágyboltban biztos megy.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
reho
Vendég
« Új hozzászólás #8505 Dátum: 2008.12.11 csütörtök, 10:18:02 »

Ha cikkszám szerint nem megy,akkor a méretek alapján skf nél csapágyboltban biztos megy.
A helyi csapágybolt nyerte a tendert... Smiley
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8506 Dátum: 2008.12.18 csütörtök, 15:40:18 »

Na vik segített így kiderült az autóról hogy 1996.10. havi és Ghia. Mostmár teljesen tanácstalan vagyok hogy milyen zár és kapcsoló jó bele...
Fordéknál azt mondták hogy zárat kell cserélni és jó lesz. De csilliókat mondtak így házilag próbálnám megoldani Smiley

Nem kell zárat venni csak szétszedni. Ezekben még ott van eldugva ez a kis mikrókapcsoló ami az AWS-t vezérli.
A NagyTomi jó linket adott, ez az a kapcsoló.

http://www.fordalkatresz.com/?katid=31679732&termek_al_id=19823&katnev=Riaszt%F3%20kapcsol%F3%20h%E1ts%F3%20ajt%F3ba%20Mo92-96
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8507 Dátum: 2008.12.18 csütörtök, 16:19:09 »

Nem kell zárat venni csak szétszedni. Ezekben még ott van eldugva ez a kis mikrókapcsoló ami az AWS-t vezérli.
A NagyTomi jó linket adott, ez az a kapcsoló.

Szerintem viszont köze nincs a dolog hoz mert a Ghiában nem ilyen van! Én az enyémet a saját szememmel láttam! De majd a végén kiderül hogy kinek volt igaza! Sok szerencsét a javításhoz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8508 Dátum: 2008.12.20 szombat, 21:37:59 »

Szerintem viszont köze nincs a dolog hoz mert a Ghiában nem ilyen van! Én az enyémet a saját szememmel láttam! De majd a végén kiderül hogy kinek volt igaza! Sok szerencsét a javításhoz!

Pedig van! A 96-os és a (te esetedben) 98-as ghia zár között van különbség, nem is kicsi. Már csak tudom, szereltem mindkettőből egy párat. Még az sem mindegy, hogy dupla reteszes-e vagy, hogy van-e benne riogato. Több fajta (vezetékes) van. A 96-igban a mikrókapcsoló kopik ki amit a zárnyelv nyom be ha bezárjuk az ajtót. Ez vezérli a egérmozit, illetve ad jelet a riogatónak, hogy zárva van az ajtó. A világítást sima ajtókapcsolók segítik.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #8509 Dátum: 2008.12.20 szombat, 21:54:39 »

Pedig van! A 96-os és a (te esetedben) 98-as ghia zár között van különbség, nem is kicsi. Már csak tudom, szereltem mindkettőből egy párat. Még az sem mindegy, hogy dupla reteszes-e vagy, hogy van-e benne riogato. Több fajta (vezetékes) van. A 96-igban a mikrókapcsoló kopik ki amit a zárnyelv nyom be ha bezárjuk az ajtót. Ez vezérli a egérmozit, illetve ad jelet a riogatónak, hogy zárva van az ajtó. A világítást sima ajtókapcsolók segítik.

A felfogató csavarok is lehetnek fordítva - fent 2 lent 1 vagy fordítva
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8510 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 05:31:10 »

Pedig van! A 96-os és a (te esetedben) 98-as ghia zár között van különbség, nem is kicsi. Már csak tudom, szereltem mindkettőből egy párat. Még az sem mindegy, hogy dupla reteszes-e vagy, hogy van-e benne riogato. Több fajta (vezetékes) van. A 96-igban a mikrókapcsoló kopik ki amit a zárnyelv nyom be ha bezárjuk az ajtót. Ez vezérli a egérmozit, illetve ad jelet a riogatónak, hogy zárva van az ajtó. A világítást sima ajtókapcsolók segítik.

Én pedig úgy tudom hogy a Ghia felszereltségben benne van a reteszelés és a passzív riasztó na meg az utastérvédelem is alapból! Legalábbis az enyémben igen! Ha pedig ez igaz akkor a zárszerkezet sem lehet másmilyen a Ghiák között! Az hogy az egérmozit mi vezérli azt délután megnézem és megírom mert nekem az oszlopon is van egy kapcsoló a zár alatt és asszem az az egérmozié!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #8511 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 10:28:15 »

Én pedig úgy tudom hogy a Ghia felszereltségben benne van a reteszelés és a passzív riasztó na meg az utastérvédelem is alapból! Legalábbis az enyémben igen! Ha pedig ez igaz akkor a zárszerkezet sem lehet másmilyen a Ghiák között! Az hogy az egérmozit mi vezérli azt délután megnézem és megírom mert nekem az oszlopon is van egy kapcsoló a zár alatt és asszem az az egérmozié!

Ez sem igaz teljesen! Nem minden Ghiaban van alapból kettős retesz, sőtt van hogy kettős retesz van, de riogató nincs. Pl. az enyémben szinte minden volt gyárilag, de kettős retesz meg riogató nem. Erre nem adott az első tulaj, sajna. Az MKII-ben az ajtózsanérban lévő kapcsoló vezérli a riasztót, a belsővilágítást és az egérmozit is, már ha van benne.  Pl. esetemben az a kapcsoló csak az egérmozit vezérli (utólag raktam be) a belsővillanynak külön ajtókapcsolókat raktam az A" és a B" oszlopokba. MKII-nél a zárban már semmilyen kapcsoló nincs, legyen az bármilyen felszereltségű.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #8512 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 10:36:24 »

Én pedig úgy tudom hogy a Ghia felszereltségben benne van a reteszelés és a passzív riasztó na meg az utastérvédelem is alapból! Legalábbis az enyémben igen! Ha pedig ez igaz akkor a zárszerkezet sem lehet másmilyen a Ghiák között! Az hogy az egérmozit mi vezérli azt délután megnézem és megírom mert nekem az oszlopon is van egy kapcsoló a zár alatt és asszem az az egérmozié!
Szia! Az enyém is Ghia és alapba nincs kettős retesz, viszont van benne infrás riasztó, az ajtó mkI-es mivel a hátsó ajtón a "gyerekzár" nem kulcssal, hanem "pöckölővel" lehet aktiválni. Viszont nem az oszlopon van az egérmozi kapcsolója, hanem a zárban.  Az én autóm 1996.10 havi félig mkI, félig mkII! Ezért szeretem a Mondyt mert nincs két egyforma! Cheesy
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8513 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 10:51:53 »

Az enyém meg 97.12.15.-ei Ghia, és van benne dupla reteszzár, viszont riasztó nincs benne.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8514 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 11:09:32 »

Ez sem igaz teljesen! Nem minden Ghiaban van alapból kettős retesz, sőtt van hogy kettős retesz van, de riogató nincs. Pl. az enyémben szinte minden volt gyárilag, de kettős retesz meg riogató nem. Erre nem adott az első tulaj, sajna. Az MKII-ben az ajtózsanérban lévő kapcsoló vezérli a riasztót, a belsővilágítást és az egérmozit is, már ha van benne.  Pl. esetemben az a kapcsoló csak az egérmozit vezérli (utólag raktam be) a belsővillanynak külön ajtókapcsolókat raktam az A" és a B" oszlopokba. MKII-nél a zárban már semmilyen kapcsoló nincs, legyen az bármilyen felszereltségű.

Hát akkor úgy néz ki hogy vagy a tietek Ghia light vagy az egyém a Ghia full!  Majd utánanézek a katalógusban hogy mi is az igazi eredeti Ghia felszereltség!  Shocked  És majd a következő Mondeós-nagytalin megsasoljuk a különbségeket!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8515 Dátum: 2008.12.21 vasárnap, 11:12:31 »

Az enyém Német Clx, és van benne duplazár. Szerintem ez piactól is függ. nekem pl könyöklőm is van lábtér világítás is, fűtött tükör színre fújva, meg egy pár olyan ami clx-ben nem szokás.(pl klíma+napfénytető)


Ja, és ez még csak mk1 '95
Naplózva
suncat67
Vendég
« Új hozzászólás #8516 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 17:59:35 »

Üdv!
Véleményeteket szeretném kérni erről az autorol.

http://www.hasznaltauto.hu/2592630_ford_mondeo_1999

és szerintem ez ugyan az

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=75817

Talán az enyém lesz Wink

Előre is köszi
András
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8517 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 18:09:20 »


Talán az enyém lesz Wink

Előre is köszi
András

Szia!
Szerintem drága! És nincs is benne elég sok extra ahhoz képest hogy Ghia!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
suncat67
Vendég
« Új hozzászólás #8518 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 18:21:07 »

Szia!
Szerintem drága! És nincs is benne elég sok extra ahhoz képest hogy Ghia!

850 lesz az ára átírással együtt,a fele cuccot nem írták oda.
Ha minden jól megy holnap hozom.Egyáltalán ez mkII vagy egyes?

Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8519 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 18:23:46 »

Szia!
Szerintem drága! És nincs is benne elég sok extra ahhoz képest hogy Ghia!

Szerintem nagyon szép! Jó állapotúnak néz ki kép alapján.
Ha a népitélet és a hirdertés tényleg ugyanarról szól, akkor a 138000 km nem reális.  Smiley De ez kis hazánkban természetes.
Én nem vennék automata váltósat, de csak azért, mert ugymond szeretek váltani.
Olcsónak tényleg nem olcsó, mi a miénket kicsit több mint fele ennyiért vettük tavasszal, igaz az 1.6os, 97es, és törött volt, csak szépen rendbe hozták.

Én ilyen árkategóriából választanék:
http://www.hasznaltauto.hu/2506201_ford_mondeo_1998
http://www.hasznaltauto.hu/2564884_ford_mondeo_1997
http://www.hasznaltauto.hu/2552841_ford_mondeo_1999
http://www.hasznaltauto.hu/2320992_ford_mondeo_1997

Biztos, hogy lesznek rajtuk csereérett alkatrészek, de még így is olcsóbban lehet kihozni szerintem.
( A drágább autón is kell cserélni vezérműszíjat, görgőket...miegymást )
Remélem hamar üdvözölhetünk a klubban wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #8520 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 18:23:59 »

850 lesz az ára átírással együtt,a fele cuccot nem írták oda.
Ha minden jól megy holnap hozom.Egyáltalán ez mkII vagy egyes?


MKII...de fura az I-s rendszám, ahhoz képest, hogy 1999-es...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8521 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 18:25:43 »

850 lesz az ára átírással együtt,a fele cuccot nem írták oda.
Ha minden jól megy holnap hozom.Egyáltalán ez mkII vagy egyes?

Annyiért még elmegy.. de csak ha tényleg jó állapotú vigyor3 integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8522 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 18:40:58 »

850 lesz az ára átírással együtt,a fele cuccot nem írták oda.
Ha minden jól megy holnap hozom.Egyáltalán ez mkII vagy egyes?


Azért annyit elmondanék hogy én a tavasszal végigjártam az országot és kombiban nagyon nagyon jók voltak! Sőt még automatásban is! Tehát jól gondold meg hogy milyen autót veszel meg mert szerintem elég nagy a választék! Én nagyon ajánlom Ghiában a fűthető első szélvédőt, a fűthető üléseket és természetesem az ASR-t is télire! Nyárra meg a tempomatot és a tolatóradart is extrának! A többi meg ezek mellett benne lesz a Ghiában mert jól teszed ha csakis ilyeneket nézel!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
suncat67
Vendég
« Új hozzászólás #8523 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 18:47:25 »

Köszi a sok hozzá szólást,holnap többet tudok,megírom a tapasztalatokat.

Üdv
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8524 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 19:54:52 »

MKII...de fura az I-s rendszám, ahhoz képest, hogy 1999-es...

Akkor 2003 körül hozták be.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8525 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 21:09:39 »

Üdv!
Véleményeteket szeretném kérni erről az autorol.

http://www.hasznaltauto.hu/2592630_ford_mondeo_1999

és szerintem ez ugyan az

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=75817

Talán az enyém lesz Wink

Előre is köszi
András

Váltóhibás autót nem vennék. Ghia-kat nézzél, minél több Extrával. Napfénytető, digit klíma, 4 elektromos ablak, első szélvédő fűtés, stb.

(a linken lévő autón a felni nem 16-os, hanem 15-ös gyári alu)
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.22 hétfő, 21:11:26 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #8526 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 21:21:02 »

Váltóhibás autót nem vennék. Ghia-kat nézzél, minél több Extrával. Napfénytető, digit klíma, 4 elektromos ablak, első szélvédő fűtés, stb.

(a linken lévő autón a felni nem 16-os, hanem 15-ös gyári alu)

Igen én is csak ezt tudom megerősíteni! Az autó is fontos de az extrák is nagyon!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #8527 Dátum: 2008.12.22 hétfő, 21:29:07 »

Üdv!
Véleményeteket szeretném kérni erről az autorol.

http://www.hasznaltauto.hu/2592630_ford_mondeo_1999

és szerintem ez ugyan az

http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=75817

Talán az enyém lesz Wink

Előre is köszi
András

Elolvastad a tulaj véleményét? Hibás a váltója!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8528 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 19:29:17 »

Sziasztok!

Karácsony reggel kocsiba szálltunk, családot látogatni, úgy fél úton elkezdett remegni az autó, néztem több fordulatszámon, mindig, aránylag egyenletesen.
Gondoltam, h szöget szedtünk össze valahol, és az egyik kerék miatt lehet.
Ezt kb 5-6 percig csinálta, majd elmult, az első benzinkútnál megálltunk, megnéztem a kerekeket, a nyomást, és minden rendben volt.
A motornál nem sok dolgot tudtam megállapítani, olajszint, és minden más lötyi rendben...
Annyi, hogy a motor hőmérséklete a m.fal szerint hideg volt (n-o körül), de függőlegesig sose csúszott fel...
Utána egész úton jól szuperált az autó, semmi gond nem volt vele, (szintén nem "függőleges" hőfokon) csak nem értem, hogy ez mitől lehetett...
Ha van tippetek, írjatok.. köszi szépen worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #8529 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 20:13:29 »

Sziasztok!

Karácsony reggel kocsiba szálltunk, családot látogatni, úgy fél úton elkezdett remegni az autó, néztem több fordulatszámon, mindig, aránylag egyenletesen.

Ha van tippetek, írjatok.. köszi szépen worship integet2
Esetleg a kerekek súlyozására használt ólmot hagytad el?
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8530 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 20:47:22 »

Esetleg a kerekek súlyozására használt ólmot hagytad el?

Lehet.. de egy idő után elmúlt a remegés...
Énis vmi kerékre tippelnék, mert más-más fordulatszámokon is aránylag egyenletesen remegett... 
worship wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8531 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 20:56:58 »

Lehet.. de egy idő után elmúlt a remegés...
Énis vmi kerékre tippelnék, mert más-más fordulatszámokon is aránylag egyenletesen remegett... 
worship wave
Az útburkolat volt rossz, azt nem neked kell javítani, hacsak nem ott dolgozol  nyes
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8532 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 21:02:19 »

Az útburkolat volt rossz, azt nem neked kell javítani, hacsak nem ott dolgozol  nyes
Az út végig rossz volt nyes Országhatáron belül kocsikáztunk Cheesy
De 5-6 percig csak nem lehet ugyan olyan az aszfalt, h azonos ütemben remegtesse a kasznit...
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8533 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 21:26:46 »

Az út végig rossz volt nyes Országhatáron belül kocsikáztunk Cheesy
De 5-6 percig csak nem lehet ugyan olyan az aszfalt, h azonos ütemben remegtesse a kasznit...

Bizony az M0 ás néhány szakasza is ilyen. Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #8534 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 21:29:51 »

Bizony az M0 ás néhány szakasza is ilyen. Undecided
Hmmm.. remélem h tényleg csak az út miatt volt, de pár hete jártam arra, és akkor nem tűnt fel, nincs hupás tábla, se útfelmarás.. (ez Nagykőrös Cegléd közt volt)
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.25 csütörtök, 21:50:14 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8535 Dátum: 2008.12.25 csütörtök, 21:30:08 »

Bizony az M0 ás néhány szakasza is ilyen. Undecided
Vagy ahol fel van marva az aszfalt (nyomvályú gyorsjavítás)
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8536 Dátum: 2008.12.26 péntek, 17:34:17 »

Az mi miatt lehet, hogy 130-140km/h körül remeg az egész autó? Alatta és felette semmi ilyesmi.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8537 Dátum: 2008.12.26 péntek, 18:07:03 »

Az mi miatt lehet, hogy 130-140km/h körül remeg az egész autó? Alatta és felette semmi ilyesmi.
Pl kerékcentírozás, futóműbeállítás(kerékösszetartás) szilentek állapota
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #8538 Dátum: 2008.12.26 péntek, 18:18:16 »

Nekem olyan 90-100 körül akart szétesni, két rossz váltótartó bak miatt. De gyanúsabb a centírozás, esetleg nem hagytál el súlyt a kerékről?
Naplózva
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #8539 Dátum: 2008.12.26 péntek, 19:31:57 »

Az mi miatt lehet, hogy 130-140km/h körül remeg az egész autó? Alatta és felette semmi ilyesmi.

Vidd el egy gumishoz és nézesd meg a futóművet. Nekem is volt ilyen problémám miután beállították már nem jelentkezett többet a hiba!
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #8540 Dátum: 2008.12.26 péntek, 19:34:58 »

A centírozási hiba inkább 100-120 között jellemző...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #8541 Dátum: 2008.12.26 péntek, 19:36:27 »

A centírozási hiba inkább 100-120 között jellemző...

Hát az nem biztos, attól függ hogy állították be a gépet. valakinek még hamarabb is érzékelhető
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #8542 Dátum: 2008.12.26 péntek, 20:29:09 »

Hát az nem biztos, attól függ hogy állították be a gépet. valakinek még hamarabb is érzékelhető


hamarabb inkább... mint fölötte
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8543 Dátum: 2008.12.26 péntek, 21:22:05 »

Régebben nekem is 130-140 között volt rázás, centírozási probléma volt.
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.27 szombat, 13:08:00 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8544 Dátum: 2008.12.27 szombat, 13:04:13 »

Köszi a válaszokat!   wave
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

imi111
Vendég
« Új hozzászólás #8545 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 21:24:06 »

Szia!
Nekem is csinált néha ilyet, a végén kiderült, hogy a munkahenger nem mindig ment vissza, és mivel egy kicsit ütött a tárcsa az egész autó remegett, utána tárcsa szabályozás és fékmunkahenger megjáratása történt, azóta tuti.
üdv.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #8546 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 21:40:00 »

Szia!
Nekem is csinált néha ilyet, a végén kiderült, hogy a munkahenger nem mindig ment vissza, és mivel egy kicsit ütött a tárcsa az egész autó remegett, utána tárcsa szabályozás és fékmunkahenger megjáratása történt, azóta tuti.
üdv.

Hm, na ha ezt nekem címezted, akkor ez nálam is szóba jöhet mint ok. Ugyanis valami nem stimmel valszeg a munkahengeremnél. Időnként fékezéskor, lassú haladáskor a lábam alatt hirtelen lejjebb megy a fékpedál, és ha leis veszem a lábam róla, a kocsi lefékeződik, egy szerelő egyből a fő fékmunkahengerre tippelt. Érdekes, hogy ezt az előző Mondeómnál is érezni véltem. Ez lehet hogy egy típushiba.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8547 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 21:55:12 »

szasza:

Végigolvastam a beszélgetéseiteket az AWS vs Ajtózár témában és ahogy néztem az ajtót és a zárat, valszeg nekem az van amit mondtál. Hogy a zárban lévő kapcsolós változat van. Tehát ajtókárpit le, zár ki és csinálni. Amúgy az enyém riasztós és a külső zár mellett van egy kis érzékelő. Riasztó kulcsom sincs Sad De míg nem jó a zár hiába lesz úgy sem tudom használni addig.

Más:
Az  AWS néha azt mutatja hogy rossz a fényszóró. Kicseréltem és elaludt. Ez ok. De mostanában akkor is mutatja ha nincs kiégve. De ha állítom a magasságot (motoros) akkor elalszik de mikor a motor megáll újra világít hogy hibás. Fura. Mi lehet a gáz? A legutóbb mikor kiégett a jobb első, észrevettem hogy a foncsor megsérült. Mintha "korom"?? lenne rajta. Elképzelhető hogy úgy égett ki az égő hogy megsértette a foncsort? Lehet ezeket tisztítani?

Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #8548 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 07:19:52 »


legutóbb mikor kiégett a jobb első, észrevettem hogy a foncsor megsérült. Mintha "korom"?? lenne rajta. Elképzelhető hogy úgy égett ki az égő hogy megsértette a foncsort? Lehet ezeket tisztítani?


Tisztítani lehet, ha nincs megégve a foncsor.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #8549 Dátum: 2008.12.29 hétfő, 08:35:55 »

Tisztítani lehet, ha nincs megégve a foncsor.

Hogy lehet tisztítani?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.