Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:05:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358260 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2007.06.26 kedd, 19:19:00 »

nekem is volt már ilyen benzinkutas "élményem" ... szerintem attól van, hogy nagyon megnyomják a fedelet...
én úgy tapasztaltam, hogy ilyenkor az utastérből hátramenő bofdenvégén található kis műanyag rugós alkatrész ugrik ki a helyéről...
 
megoldása: kinyitod a csomagtartót, jobb oldalon a lámpa mögött a kárpitot felhajtod (a tanksapka alatt, csak belül)  
itt már látni fogod a kis nyitó szerkezetet és ha megfogod, érezni lehet, hogy kimozdolt a helyéből...
visszaigazítod és egy kicsit megjáratod...ezt meg tudod egyedül is csinálni, mert a bofdent ott húzod kézzel, ahol a tanksapkafedél van...
 
ez a megoldás arra az esetre is jó, ha véletlenül nincs senki, aki tudna segíteni kinyitni a fedelet! Smiley
 
Remélem Neked is meggyógyul majd a fenti játék után! Smiley
Talán a héten eljutok odáig,hogy megbarkácsolom... Köszi a tippet
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2007.06.26 kedd, 22:45:00 »

Vidamvasár úti és a Gyömrői is jó. Mindkettő korrekt és nem drága.
Köszi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2007.06.27 szerda, 18:06:00 »

nekem is volt már ilyen benzinkutas "élményem" ... szerintem attól van, hogy nagyon megnyomják a fedelet...
én úgy tapasztaltam, hogy ilyenkor az utastérből hátramenő bofdenvégén található kis műanyag rugós alkatrész ugrik ki a helyéről...
 
megoldása: kinyitod a csomagtartót, jobb oldalon a lámpa mögött a kárpitot felhajtod (a tanksapka alatt, csak belül)  
itt már látni fogod a kis nyitó szerkezetet és ha megfogod, érezni lehet, hogy kimozdolt a helyéből...
visszaigazítod és egy kicsit megjáratod...ezt meg tudod egyedül is csinálni, mert a bofdent ott húzod kézzel, ahol a tanksapkafedél van...
 
ez a megoldás arra az esetre is jó, ha véletlenül nincs senki, aki tudna segíteni kinyitni a fedelet! Smiley
 
Remélem Neked is meggyógyul majd a fenti játék után! Smiley
Nos egy kis wd40 megoldotta a tanksapka-fedél problémát. Befújtam belülről a csomitartóban levő kárpit alatt a bowdenes részt, és ahogy kell úgy nyílik... tenksz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2007.06.27 szerda, 18:21:00 »

nekem is volt már ilyen benzinkutas "élményem" ... szerintem attól van, hogy nagyon megnyomják a fedelet...
én úgy tapasztaltam, hogy ilyenkor az utastérből hátramenő bofdenvégén található kis műanyag rugós alkatrész ugrik ki a helyéről...
 
megoldása: kinyitod a csomagtartót, jobb oldalon a lámpa mögött a kárpitot felhajtod (a tanksapka alatt, csak belül)  
itt már látni fogod a kis nyitó szerkezetet és ha megfogod, érezni lehet, hogy kimozdolt a helyéből...
visszaigazítod és egy kicsit megjáratod...ezt meg tudod egyedül is csinálni, mert a bofdent ott húzod kézzel, ahol a tanksapkafedél van...
 
ez a megoldás arra az esetre is jó, ha véletlenül nincs senki, aki tudna segíteni kinyitni a fedelet! Smiley
 
Remélem Neked is meggyógyul majd a fenti játék után! Smiley
Nos egy kis wd40 megoldotta a tanksapka-fedél problémát. Befújtam belülről a csomitartóban levő kárpit alatt a bowdenes részt, és ahogy kell úgy nyílik... tenksz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:00:00 »

Sziasztok
 
A kocsim hidegen rakoncátlankodik, torpan, nem akar menni, fogyaszt is rendesen. Elvittem hát egy motordiagnosztikára a helyi fordosokhoz. Itt kiderült, hogy a kipufogócsonk el van repedve ezért a lamba szonda hülyeséget mér. Egy idő után rossznak találja a vezérlés a szondát és átkapcsol szonda nélküli üzemre. Elkezdtem egy megoldások után kutatni. Nem találtam még olyat aki meghegesztené és nem is nagyon bízok ebben a megoldásban. Bontott is akármikor elrepedhet, ezt mutatja az is hogy a közeli bontókban csak repedtek vannak. Az új meg 51eFt körül van, de a cromax-ban mutattak 3 féle verziót és egyik sem így nézett ki. Alvázszám alapján sem ilyet dobott ki a progi. Szerintetek mit tegyek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:11:00 »

Sziasztok
 
A kocsim hidegen rakoncátlankodik, torpan, nem akar menni, fogyaszt is rendesen. Elvittem hát egy motordiagnosztikára a helyi fordosokhoz. Itt kiderült, hogy a kipufogócsonk el van repedve ezért a lamba szonda hülyeséget mér. Egy idő után rossznak találja a vezérlés a szondát és átkapcsol szonda nélküli üzemre. Elkezdtem egy megoldások után kutatni. Nem találtam még olyat aki meghegesztené és nem is nagyon bízok ebben a megoldásban. Bontott is akármikor elrepedhet, ezt mutatja az is hogy a közeli bontókban csak repedtek vannak. Az új meg 51eFt körül van, de a cromax-ban mutattak 3 féle verziót és egyik sem így nézett ki. Alvázszám alapján sem ilyet dobott ki a progi. Szerintetek mit tegyek?
Javasolnám márkaszervízbe vidd el és cseréltesd ki. Ford Petrányinál van kedvezmény Clubkártyára és nincs gondod a beazonosítással.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:23:00 »

Zalegerszegen vagyok, kicsit bajos lenne. Meg hát belekerülne vagy 60eFt-ba. Így egy bontott jobb alternatívának tűnik 15eFt-ért. Ha eltörik 3szor ki tudom cserélni ennyi pénzből.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:31:00 »

 
Így néz ki a csonk, ilyet keresek:
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4547.JPG
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4557.JPG
 
és így van megrepedve:
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4554.JPG
(látszik hogy az előző tulaj próbálta hackelni valamilyen alkalmatlan anyaggal)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:34:00 »

Zalegerszegen vagyok, kicsit bajos lenne. Meg hát belekerülne vagy 60eFt-ba. Így egy bontott jobb alternatívának tűnik 15eFt-ért. Ha eltörik 3szor ki tudom cserélni ennyi pénzből.
3 féle motorral jöttek MKII-k, gondolom neked a 96 os változatod van ugyanaz mint MKI. Zalától nincs messze a határ 400EUR ert vehetsz egy komplett MKI et donornak
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:38:00 »


Így néz ki a csonk, ilyet keresek:
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4547.JPG
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4557.JPG
 
és így van megrepedve:
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4554.JPG
(látszik hogy az előző tulaj próbálta hackelni valamilyen alkalmatlan anyaggal)
MKI impulzislevegő csöveket le kell dugozni és jó lesz bele
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2007.06.27 szerda, 22:53:00 »

MKI impulzislevegő csöveket le kell dugozni és jó lesz bele
Ez elég meredeken hangzik, ledugózni öntvényt?!!
Erről jut eszembe, létezik valamilyen szerelési doksi MK2-höz? Robbantott ábrákra gondolok leginkább.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2007.06.27 szerda, 23:01:00 »

Ez elég meredeken hangzik, ledugózni öntvényt?!!
Erről jut eszembe, létezik valamilyen szerelési doksi MK2-höz? Robbantott ábrákra gondolok leginkább.
Impulzuscsöveket dugozni, Haynes van MKII ről angliábol vehető kb 15GBP
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 00:18:00 »


Így néz ki a csonk, ilyet keresek:
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4547.JPG
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4557.JPG
 
és így van megrepedve:
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4554.JPG
(látszik hogy az előző tulaj próbálta hackelni valamilyen alkalmatlan anyaggal)
Hát ez meg hogy néz ki De furcsa formálya van
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 09:10:00 »


Így néz ki a csonk, ilyet keresek:
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4547.JPG
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4557.JPG
 
és így van megrepedve:
http://www.superioraudio.hu/leomlo/DSCF4554.JPG
(látszik hogy az előző tulaj próbálta hackelni valamilyen alkalmatlan anyaggal)
küldtem mailt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2007.06.28 csütörtök, 10:09:00 »

küldtem mailt.
Nem érkezett meg a leveled (még).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2007.06.29 péntek, 09:28:00 »

Sziasztok Kartácsok! Sikeresen beszart a jobb&bal oldali első hangszóróm. Valaki nem tudja, milyen méretűek? 1ébként le a kalappal: nagyon szépen muzsikált eddig a gyári cucc.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2007.06.29 péntek, 13:56:00 »

Nem érkezett meg a leveled (még).
Mazzi  
Sikerült valami?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2007.06.29 péntek, 15:56:00 »

Sziasztok Kartácsok! Sikeresen beszart a jobb&bal oldali első hangszóróm. Valaki nem tudja, milyen méretűek? 1ébként le a kalappal: nagyon szépen muzsikált eddig a gyári cucc.
Egyszerre szartak be? Nemlehet hogy a fejegység kimenetei szálltak el?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2007.06.29 péntek, 16:04:00 »

Mazzi  
Sikerült valami?
Koszi a levelet, de kicsit messze van az a cég.
Még nem sikerült, nyomozok... Bontottat meg olcsó újat keresek...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2007.06.29 péntek, 16:24:00 »

Hello,
 
Nekem is eléggé zörögnek a hangszórók. Meg is rendeltem az újakat.
Először oválban gondolkodtam, olyan méretűben mint a gyári. De ez nem az igazi, sokkal kisebb a választék, ráadásul az ajtókárpiton kb 1/3-al kisebb nyílás van mint maga a hangszóró, tehát a hagszóró egy része elött ott a zörögni hajlamos kárpit. Ezért beépítőkerettel fogok bele rakni átm 165mm-es hangszórókat.
(Az igazi a komponens set, ilyenkor alulra az ajtóba megy a mélyközép hangszóró, fentre meg egy kicsi magas hangszóró.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2007.06.29 péntek, 16:28:00 »

Hát,volt némi időeltolódás, kb egy hét. Az egyik recseg, valszeg a membrán kirohadt, a másik meg berezonál,ott nem tudom,mi lehet a gáz. Azon filózom, hogy magamtól kicserélem,csak félek leszedni az ajtó oldalelemeit.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2007.06.29 péntek, 16:29:00 »

MK IIbe ugye nem készült gyári cd-s autórádió??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2007.06.29 péntek, 16:40:00 »

Hello,
 
Nekem is eléggé zörögnek a hangszórók. Meg is rendeltem az újakat.
Először oválban gondolkodtam, olyan méretűben mint a gyári. De ez nem az igazi, sokkal kisebb a választék, ráadásul az ajtókárpiton kb 1/3-al kisebb nyílás van mint maga a hangszóró, tehát a hagszóró egy része elött ott a zörögni hajlamos kárpit. Ezért beépítőkerettel fogok bele rakni átm 165mm-es hangszórókat.
(Az igazi a komponens set, ilyenkor alulra az ajtóba megy a mélyközép hangszóró, fentre meg egy kicsi magas hangszóró.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2007.06.29 péntek, 16:48:00 »

Hát,volt némi időeltolódás, kb egy hét. Az egyik recseg, valszeg a membrán kirohadt, a másik meg berezonál,ott nem tudom,mi lehet a gáz. Azon filózom, hogy magamtól kicserélem,csak félek leszedni az ajtó oldalelemeit.
Küldtem egy mail-t...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2007.06.29 péntek, 16:51:00 »

MK IIbe ugye nem készült gyári cd-s autórádió??
Nem para leszedni az ajtópanelt. Csak találj meg minden csavart! Smiley Pl a klilincs mögött is van egy, egy kis kupak alatt (szedd le a kilincs körüli keretet vagy mit). Aztán felfeléhúzva, bátran emeld le a nagy panelt. Ja! A tükörháromszög műanyagját is szedd le!
És szerintem kiemelőkerettel 16,5 centi átmérőjű hangszórót vegyél bele te is. Ovál nemigazán való az ajtókba. Nemtudom, szerintem érdemes a hangszórókábeleket is kicserélni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2007.06.29 péntek, 17:14:00 »

Küldtem egy mail-t...
Szia Mazzi,köszi a mailt,küldtem választ!Azon az oldalon,amit ajánlottál, találtam Ford cd/mp3 rádiót *** Ford 6000 MP3-azt ugye be lehet tetriszezni magnós helyére?? És honnan lehet olyat szerezni??
 
(Tiltott link - Scratch)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2007.06.29 péntek, 17:25:00 »

Ja ja, tuti leszedem, most már csak a hőn áhított gyári MK IIes MP3cd-t kell beszerezni:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2007.06.29 péntek, 20:49:00 »

Nincs valakinek ötlete a #3966-ban leírt problémámra? (Kipufogócsonk)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2007.06.29 péntek, 20:50:00 »

Ti milyen olajat használnátok egy 180ekm -es frissen gyűrűzött, 1,8-as motorban? 10w-40 vagy 5w-30?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2007.06.29 péntek, 21:24:00 »

Ti milyen olajat használnátok egy 180ekm -es frissen gyűrűzött, 1,8-as motorban? 10w-40 vagy 5w-30?
Termeszetesen 5W3O
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2007.06.30 szombat, 08:20:00 »

Bekerültek az autóba(MkII) az új első féktárcsák, de a betét maradt a régi (kb 50%os), mert a boltban nem jót adtak hozzá, és a szerelő csak a tárcsát cserélte ki, vizsgára vitték az autót, nem volt idő lefutni a kört. Szerintetek maradhat ez így? vagy mindenképpen tegyek új betétet az új tárcsához? A fék fog megfelelőképpen (bár még nem kopott össze), a betét nem volt félrekopva,  tehát még az elfogadható határon belül van minden. Vélemény?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2007.06.30 szombat, 09:24:00 »

Nincs valakinek ötlete a #3966-ban leírt problémámra? (Kipufogócsonk)
Helló!  
Öntvény hegesztés: Varga és Wolf 1/320-2410
Próbálkozz náluk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2007.06.30 szombat, 09:30:00 »

Bekerültek az autóba(MkII) az új első féktárcsák, de a betét maradt a régi (kb 50%os), mert a boltban nem jót adtak hozzá, és a szerelő csak a tárcsát cserélte ki, vizsgára vitték az autót, nem volt idő lefutni a kört. Szerintetek maradhat ez így? vagy mindenképpen tegyek új betétet az új tárcsához? A fék fog megfelelőképpen (bár még nem kopott össze), a betét nem volt félrekopva,  tehát még az elfogadható határon belül van minden. Vélemény?
én is most cseréltem tárcsát,betétet szept ben,
én beleraktam kb 400km mielőtt elvittem műszakira addigra összekopott,és még műszaki előtt egy fékpadra felállt vele a szerelőm
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2007.06.30 szombat, 11:55:00 »

Sziasztok
 
A kocsim hidegen rakoncátlankodik, torpan, nem akar menni, fogyaszt is rendesen. Elvittem hát egy motordiagnosztikára a helyi fordosokhoz. Itt kiderült, hogy a kipufogócsonk el van repedve ezért a lamba szonda hülyeséget mér. Egy idő után rossznak találja a vezérlés a szondát és átkapcsol szonda nélküli üzemre. Elkezdtem egy megoldások után kutatni. Nem találtam még olyat aki meghegesztené és nem is nagyon bízok ebben a megoldásban. Bontott is akármikor elrepedhet, ezt mutatja az is hogy a közeli bontókban csak repedtek vannak. Az új meg 51eFt körül van, de a cromax-ban mutattak 3 féle verziót és egyik sem így nézett ki. Alvázszám alapján sem ilyet dobott ki a progi. Szerintetek mit tegyek?
(Én a helyedben leszedném az egészet, és dobnék fel egy értelmesebb sportkipufogó rendszert, szép acélcsövekkel leömlőstől.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2007.06.30 szombat, 12:15:00 »

(Én a helyedben leszedném az egészet, és dobnék fel egy értelmesebb sportkipufogó rendszert, szép acélcsövekkel leömlőstől.)
ténylg neked már van leömlő + sportkat?
mert nekem sportközépső+sporthátsó már van,és nem tom mennyi lenne még ez a kettő
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2007.06.30 szombat, 12:50:00 »

ténylg neked már van leömlő + sportkat?
mert nekem sportközépső+sporthátsó már van,és nem tom mennyi lenne még ez a kettő
Nekem csak hátsódobom van. De már nem is költök erre többet mert V6ra cserélem. A V6ot fogom tuningolni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2007.06.30 szombat, 12:54:00 »

ténylg neked már van leömlő + sportkat?
mert nekem sportközépső+sporthátsó már van,és nem tom mennyi lenne még ez a kettő
Egyébként itt találsz árakat egyből a főoldalon: www.dinamitkipufogo.hu
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2007.06.30 szombat, 12:57:00 »

(Én a helyedben leszedném az egészet, és dobnék fel egy értelmesebb sportkipufogó rendszert, szép acélcsövekkel leömlőstől.)
Na ez szimpatikus megoldás, bár gondolom lenne vagy 300eFt. Egyedit kell gyártatni kipufogó specialistákkal? Vagy van mindenből a mondeomhoz való?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2007.06.30 szombat, 13:01:00 »

Nekem csak hátsódobom van. De már nem is költök erre többet mert V6ra cserélem. A V6ot fogom tuningolni.
aha,alap V6 vagy ST?
mennyiért tudod a mostanit eladni?és mennyiért tervezed venni az újat?
köszi a linket
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2007.06.30 szombat, 13:27:00 »

Na ez szimpatikus megoldás, bár gondolom lenne vagy 300eFt. Egyedit kell gyártatni kipufogó specialistákkal? Vagy van mindenből a mondeomhoz való?
Márkás, nagynevű sportkipufogó gyártóknak lehet hogy van típusspecifikus kipufogójuk Mondeóhoz, de az nagyondrága. De vannak jó kipufogósok (mint pl a dinamitdob vagy lender stb) akik sokkal olcsóbban készítenek kipufogót. Az egyes elemeknek szerintem egyáltalán nem fontos márkásnak lennie, viszont egy teljes rendszert lehet, hogy jobb ha profi mérnökök terveznek meg.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2007.06.30 szombat, 13:30:00 »

aha,alap V6 vagy ST?
mennyiért tudod a mostanit eladni?és mennyiért tervezed venni az újat?
köszi a linket
Alap V6. A mostanit felni nélkül 1,2-ért tervezem eladni. És max 1 milláért vennék V6-ost.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2007.06.30 szombat, 13:39:00 »

Alap V6. A mostanit felni nélkül 1,2-ért tervezem eladni. És max 1 milláért vennék V6-ost.
nah az úgy faja,akkor még maradna kis cashed is
hát én úgy vok hogy 100km re lakom meló tól,szal 1,8as fogyasztása még belefér,de 2,5 V6 at már cinkes lenne:),főleg 20évesen
így alaptuningokat belerakom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2007.07.01 vasárnap, 12:18:00 »

Sziasztok!Valakinek nincs véletlenül MK II-hez FORD 6000 MP3 rádiója? Szívesen megvenném!
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2007.07.01 vasárnap, 14:23:00 »

Fékcserénél ezt a festéket használtam.Nekem nem vált be, mert még két nap múlva is meglátszott a féknyergen  a rongy lenyomata, amikor beépítettem a helyére.A Bárdiban vettem, 2500Ft lett volna a kedvezmény nélkül.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Vendég
« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 13:25:00 »

Sziasztok,
 
MK2-es mondeom kliacsove ereszt, a turbo feletti könyöknél. Úgy nézem, végig préselt/peremezett kötéssel van szerelve a csövezés, tudja valamelyikotok, hogyan lehetne szétszedni? Esetleg  járható út, hogy kivágom a hibás csődarabot, és nagynyomású gumicsövet rakok helyébe valamilyen bilincses megoldással? Vagy egyéb ötlet? Hamarosan mennék nyaralni, és nincs kedvem sok100 km-t vezetni klima nélkül Sad
 
pingTomi
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 13:32:00 »

Fékcserénél ezt a festéket használtam.Nekem nem vált be, mert még két nap múlva is meglátszott a féknyergen  a rongy lenyomata, amikor beépítettem a helyére.A Bárdiban vettem, 2500Ft lett volna a kedvezmény nélkül.
"hemörájtot" neki! Na az bevált.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 15:23:00 »

nah az úgy faja,akkor még maradna kis cashed is
hát én úgy vok hogy 100km re lakom meló tól,szal 1,8as fogyasztása még belefér,de 2,5 V6 at már cinkes lenne:),főleg 20évesen
így alaptuningokat belerakom
Nekem is húzós ez a 2.0 is. De a mindenem a tuning. És ez a 136 paci véleményem szerint kevés ahhoz hogy külsőre is szép tuningolt gépet építsek. Szóval egy V6os blokk köré jobb érzéssel mernék vad, spoilerezett külsőt alakítani. Mindenképpen keresek majd valami pénzkeresési lehetőséget az egyetem mellett, és akkor talán nem fog majd nagyobb gondot okozni a fenntartás (fateromtól nem várnék el több pénzbeli támogatást mint amennyit a 2.0áshoz nyújt, sőt ha dolgozok, akkor minél kevesebb segítséget kérek). Szóval szükségem van az erősebb motorra, és talán nem is eszik majd sokkal többet ennél. Erre nem költök, mert csak többet enne mint a V6, és ha nem elég erős, akkor nem való hozzá az optikai tuning...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 16:56:00 »

nah az úgy faja,akkor még maradna kis cashed is
hát én úgy vok hogy 100km re lakom meló tól,szal 1,8as fogyasztása még belefér,de 2,5 V6 at már cinkes lenne:),főleg 20évesen
így alaptuningokat belerakom
BigFoot,Neked mennyit eszik vegyesben az auto? 1,8am van nekem is, és 8,5-8,7 körül állok most.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 19:07:00 »

BigFoot,Neked mennyit eszik vegyesben az auto? 1,8am van nekem is, és 8,5-8,7 körül állok most.
hát olyan 80km teszek meg 110km/h val
és a maradék 20 város
kb 7,5 lityóval
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2007.07.02 hétfő, 19:13:00 »

Nekem is húzós ez a 2.0 is. De a mindenem a tuning. És ez a 136 paci véleményem szerint kevés ahhoz hogy külsőre is szép tuningolt gépet építsek. Szóval egy V6os blokk köré jobb érzéssel mernék vad, spoilerezett külsőt alakítani. Mindenképpen keresek majd valami pénzkeresési lehetőséget az egyetem mellett, és akkor talán nem fog majd nagyobb gondot okozni a fenntartás (fateromtól nem várnék el több pénzbeli támogatást mint amennyit a 2.0áshoz nyújt, sőt ha dolgozok, akkor minél kevesebb segítséget kérek). Szóval szükségem van az erősebb motorra, és talán nem is eszik majd sokkal többet ennél. Erre nem költök, mert csak többet enne mint a V6, és ha nem elég erős, akkor nem való hozzá az optikai tuning...
hát jah megértelek,cougart is sasold meg,az sem rossz gép
én is sokszor elgondolkozom a V6on,de eza 100km sajna nagyon sok,így nem tudnám bevállalni
szal marad az 1,8 és az optikai+hang tuning
Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.