Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:09:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358285 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6900 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 23:03:51 »

Találtam egy ilyet.: http://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=1313,50143  gondolom ezzel kéne összehangolni.

 eljen igen ilyen kell bele nem kapcsoló
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6901 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 23:15:54 »

eljen igen ilyen kell bele nem kapcsoló

Neked melyi fajta ez a "Reverse Camera" Huh?. Én már olyasmin is gondolkodtam hogy a Sharp telefonomat szétszedem,mert ugye szétnyithatós és a kamera részét beszerelem a rendszámtábla körül elvezetek drótot elöre és a teló másik részét meg fölszerelném elöl.Persze ezt csak erre használnám. Lehet hülyeség de megoldható lenne. A másik,most bütyköltem meg egy telót kivezettem belöle a drotokat.Bele egy kártya és csak egy telószám az enyém csakis az enyém."ujrahivásra betárolva".A telót eldugni bárhova a kocsiba.A kivezetett drótokat beakarom üzemeltetni a ajtó nyomokapcsoloihoz.Ha kinyilik az ajtó 2 mp-en belül csörög hozzám.Már megcsináltam a telot (ki is probáltam)csak kivitelezni kellene.Lehet hogy már csinált valaki ilyet közülletek(de gondoltam megosztom véleményemet).
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6902 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 23:23:47 »

Neked melyi fajta ez a "Reverse Camera" Huh?. Én már olyasmin is gondolkodtam hogy a Sharp telefonomat szétszedem,mert ugye szétnyithatós és a kamera részét beszerelem a rendszámtábla körül elvezetek drótot elöre és a teló másik részét meg fölszerelném elöl.Persze ezt csak erre használnám. Lehet hülyeség de megoldható lenne. A másik,most bütyköltem meg egy telót kivezettem belöle a drotokat.Bele egy kártya és csak egy telószám az enyém csakis az enyém."ujrahivásra betárolva".A telót eldugni bárhova a kocsiba.A kivezetett drótokat beakarom üzemeltetni a ajtó nyomokapcsoloihoz.Ha kinyilik az ajtó 2 mp-en belül csörög hozzám.Már megcsináltam a telot (ki is probáltam)csak kivitelezni kellene.Lehet hogy már csinált valaki ilyet közülletek(de gondoltam megosztom véleményemet).
És a teló töltését hogy oldod meg? Leszívja az aksidat ha folyamatosan töltöd!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6903 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 23:26:14 »

Neked melyi fajta ez a "Reverse Camera" Huh?. Én már olyasmin is gondolkodtam hogy a Sharp telefonomat szétszedem,mert ugye szétnyithatós és a kamera részét beszerelem a rendszámtábla körül elvezetek drótot elöre és a teló másik részét meg fölszerelném elöl.Persze ezt csak erre használnám. Lehet hülyeség de megoldható lenne. A másik,most bütyköltem meg egy telót kivezettem belöle a drotokat.Bele egy kártya és csak egy telószám az enyém csakis az enyém."ujrahivásra betárolva".A telót eldugni bárhova a kocsiba.A kivezetett drótokat beakarom üzemeltetni a ajtó nyomokapcsoloihoz.Ha kinyilik az ajtó 2 mp-en belül csörög hozzám.Már megcsináltam a telot (ki is probáltam)csak kivitelezni kellene.Lehet hogy már csinált valaki ilyet közülletek(de gondoltam megosztom véleményemet).

Erre vannak, direkt tolatókamerák, meg riasztó kiegészitő modulok amibe csak "sim" kárta kell és hív ha riasztás van.
Pl:
http://www.autoriasztok.hu/tolatoradarok/tolatokamera.htm
http://www.autoriasztok.hu/riasztok/hivomodul/hivomodul.htm
    
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.01 csütörtök, 23:32:35 írta szaszab75 » Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6904 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 23:29:51 »

És a teló töltését hogy oldod meg? Leszívja az aksidat ha folyamatosan töltöd!

Nekem volt az off octaviamba ilyen rendszer, csak még nem modulal hanem telefonnal. Valami ericsson tipus volt elrejtve a műszerfal alatt. Az is direkte kapta a töltést, de sosem merült le az aksi. Végül is nem állandóan tölt, csak időnként rátölt a telóra.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6905 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 23:34:02 »

És a teló töltését hogy oldod meg? Leszívja az aksidat ha folyamatosan töltöd!


Szerintem nem eszik többet mint a riasztó.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6906 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 23:40:41 »

Erre vannak, direkt tolatókamerák, meg riasztó kiegészitő modulok amibe csak "sim" kárta kell és hív ha riasztás van.
Pl:
http://www.autoriasztok.hu/tolatoradarok/tolatokamera.htm
http://www.autoriasztok.hu/riasztok/hivomodul/hivomodul.htm
   


Tudom hogy vannak ilyenek,már találtam nem egyet,csak megint az van hogy ha ilyet beszereltetsz megint van aki ismeri,tehát hatástalanitható mint bármelyik riasztó.Tudom hogy ezek bonyolultabbak ha akarod csak sms-t küld,ha akarod leállitja sms-re az autod, meg stb.Már kérdeztelek titeket hogy hogyan lehetne beszerelni egy inditás(gátló)kapcsolot,De akkor ugrott be az ötlet hogy azért csak jobb az amit te csinálsz magad és senki más nem tudja,még akkor is ha nem a legprofibbnak tünő megoldás.Szerintem.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6907 Dátum: 2008.05.01 csütörtök, 23:45:09 »


Tudom hogy vannak ilyenek,már találtam nem egyet,csak megint az van hogy ha ilyet beszereltetsz megint van aki ismeri,tehát hatástalanitható mint bármelyik riasztó.Tudom hogy ezek bonyolultabbak ha akarod csak sms-t küld,ha akarod leállitja sms-re az autod, meg stb.Már kérdeztelek titeket hogy hogyan lehetne beszerelni egy inditás(gátló)kapcsolot,De akkor ugrott be az ötlet hogy azért csak jobb az amit te csinálsz magad és senki más nem tudja,még akkor is ha nem a legprofibbnak tünő megoldás.Szerintem.

Valahol igazad van. Mindig az egyedi megoldások a legjobbak! Nade ha egy autót elakarnak lopni azt el is lopják, ha törik-ha szakad! Nincs megfelelő védelem!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6908 Dátum: 2008.05.02 péntek, 08:38:45 »

Neked melyi fajta ez a "Reverse Camera" Huh?.

A 7" os kifordulós rádióra van kötve, tolatásra ad képet. olyan kamera mint a linkeken a lökös közepébe van befúrva.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6909 Dátum: 2008.05.02 péntek, 11:54:54 »

Sziasztok!
Most jöttem vissza a szerelötől.. a kocsit nem hagytam ott..
Szorul a bal hátsó kerék, és gyanus, hogy nem a kézifék miatt... szomoru1
A srác azt mondta, hogy átnézi az összes féket, lecseréli a folyadékot, megjavitja a kéziféket (ami működik..bár szerinte nem szakszerüen)
Azt is mondta, hogy a kerék csavarjai nem acél-, hanem alufelnihez valok, és azt is cserélni kell (én nem értek hozzá, de szerintem mindegy..nem? szinte az összes ismerösöm a téli felnit az alufelni csavarjaival teszi fel)
Mondta, hogy nem jó a felfüggesztés, nem tudja mit kell rajta cserélni, de szerinte nem jó.. (bár azt nem mondta, hogy ezt is megcsinálja, csak megjegyezte, hogy cserére érett)
Elköszönésnél azt mondta, hogy hozzak neki hétfőn előlegbe 50 000-t.  Shocked Hmmm. Szerintem ez kicsit sok érte.. főleg csak előlegnek?
Volt már valamelyikőtöknél fékrendszer javítás? Mennyiböl jött ki?
(Szerintem anyagáron megúsznám egy 3-5000 Ftos fékmunkahenger cserével  Roll Eyes )
Üdv! worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #6910 Dátum: 2008.05.02 péntek, 12:00:21 »

Mobidik,

Lábtérvilágításfoglalatok Bodicseknél Martonvásáron.  wave
Naplózva
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #6911 Dátum: 2008.05.02 péntek, 13:40:55 »

Azt is mondta, hogy a kerék csavarjai nem acél-, hanem alufelnihez valok, és azt is cserélni kell (én nem értek hozzá, de szerintem mindegy..nem? szinte az összes ismerösöm a téli felnit az alufelni csavarjaival teszi fel)

Nem jól teszik... acél és alufelnihez más csavar kell...
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6912 Dátum: 2008.05.02 péntek, 13:59:31 »

Nem jól teszik... acél és alufelnihez más csavar kell...
Hmm.. köszi!:) akkor kell venni 16 csavart is..
Amugy drága szerintetek?
Mert lehet h egyik autoszerelö haverommal megcsináljuk ketten... pár rekesz sörért cserébe nyes
Csak nem akartam hozzá vinni, mert alig van ideje.. de majd megbeszéljük... Wink
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6913 Dátum: 2008.05.02 péntek, 14:01:46 »

Sziasztok!
....
(Szerintem anyagáron megúsznám egy 3-5000 Ftos fékmunkahenger cserével  Roll Eyes )
Üdv! worship


Ha hátul a fék beteg munkahenger csere tényleg 5eFt körül van. Vedd meg és cseréltesd ki az összes rugót pöcköt alátétet is lehet kapni feljavító készletet szereléskor vagy utána eltörnek beáll a fék vagy szétesik. Ha valamelyik csapágyat cserélni kell az húzós egybe van az abs tárcsával - 20eFt nál több a csapágy. Wartburg anyákat tudsz venni autosboltba tökéletes a fordhoz kb 150Ft darabja a 60fokos anyákat meg haszználd az alufelnikhez. Ha fékkötelet cserélsz és nem javul meg készülhetsz a kar cseréjére is kb 21-28eFt
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6914 Dátum: 2008.05.02 péntek, 14:34:40 »

Vedd meg és cseréltesd ki az összes rugót pöcköt alátétet is lehet kapni feljavító készletet szereléskor vagy utána eltörnek beáll a fék vagy szétesik. Ha valamelyik csapágyat cserélni kell az húzós egybe van az abs tárcsával - 20eFt nál több a csapágy.
...
Ha fékkötelet cserélsz és nem javul meg készülhetsz a kar cseréjére is kb 21-28eFt
Köszi!
Akkor lehet kapni ilyen u.n feljavito készletet Fordhoz, vagy ez általánosan a legtöbb tipushoz jo? Ebben vannak kis rugók meg minden a tárcsafékhez? Lehet h most nagy hülyeségeket kérdezek.. Roll Eyes
Akkor gondolom, amit lehet,azt  meg kéne tartani a fékböl, és csak a kisebb dolgokat lecserélni..hátha jó lesz..
A szerelő azt mondta, hogy csak úgy vállalja el, ha az egész fékrendszert átnézi, olajat cseréli..stb..
üdv worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6915 Dátum: 2008.05.02 péntek, 14:37:27 »

Köszi!
Akkor lehet kapni ilyen u.n feljavito készletet Fordhoz, vagy ez általánosan a legtöbb tipushoz jo? Ebben vannak kis rugók meg minden a tárcsafékhez? Lehet h most nagy hülyeségeket kérdezek.. Roll Eyes
Akkor gondolom, amit lehet,azt  meg kéne tartani a fékböl, és csak a kisebb dolgokat lecserélni..hátha jó lesz..
A szerelő azt mondta, hogy csak úgy vállalja el, ha az egész fékrendszert átnézi, olajat cseréli..stb..
üdv worship


Jah hátul tárcsa van? akkor drágább a '"nyereg" -> nem munkahengernek hívját! 20-30 körül van régiért újat konstrukcióban.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6916 Dátum: 2008.05.02 péntek, 14:47:26 »

Jah hátul tárcsa van? akkor drágább a '"nyereg" -> nem munkahengernek hívját! 20-30 körül van régiért újat konstrukcióban.
Igen tárcsás hátul.
Hmm..megnéztem cromaxon..
A bal hátso gyári féknyereg kombihoz  37057 -be kerül... Ez a régiért uj dolog minden cromaxosnál van?
fékfolyadék mennyi kell bele? és milyen? worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6917 Dátum: 2008.05.02 péntek, 14:49:41 »

Igen tárcsás hátul.
Hmm..megnéztem cromaxon..
A bal hátso gyári féknyereg kombihoz  37057 -be kerül... Ez a régiért uj dolog minden cromaxosnál van?
fékfolyadék mennyi kell bele? és milyen? worship

Wictort kérdezd meg a régiért újat konstrukcióba mennyi lenne! (lerakod a teljes árat és ha kész a szerelés leadod a kiszedettet kapsz vissza pénzt! sokat)
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6918 Dátum: 2008.05.02 péntek, 15:12:23 »

Wictort kérdezd...
Köszi..este irok neki! worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
deis
Vendég
« Új hozzászólás #6919 Dátum: 2008.05.02 péntek, 19:41:49 »

Sikerült megoldanom a csomitérnyitást. nyes A mozgó rudon van egy érintkezőfelület az egységen belül, ez volt beégve. Most már a benne levő dióda se jó falbav, először fordított polaritással adtam a motornak áramot eplus2 és a dióda azt mondta, helló. hehe A dióda nélkül is müxik, de azért majd pótolom.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6920 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:40:46 »

Sikerült megoldanom a csomitérnyitást. nyes A mozgó rudon van egy érintkezőfelület az egységen belül, ez volt beégve. Most már a benne levő dióda se jó falbav, először fordított polaritással adtam a motornak áramot eplus2 és a dióda azt mondta, helló. hehe A dióda nélkül is müxik, de azért majd pótolom.
Grautla, hogy megtaláltad a hibát!  wave taps Alkatrész akkor nem kell?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #6921 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:43:14 »

Üdv mindenkinek!

Na pont nekem is ilyen fék gondjaim vannak. Ma cseréltem kézifékkötelet, és ugye vissza kellett tekerni a dugattyúkat és látom, hogy megette a fene az egyiken a porvédőt. A kérdésam az lenne, hogy  a hátsó tárcsafékhez lehet-e kapni karmantyúkat meg porvédőt külön? Mert a Cromaxnál nem találtam, csak elsőhöz valót...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #6922 Dátum: 2008.05.02 péntek, 20:53:20 »

Üdv mindenkinek!

Na pont nekem is ilyen fék gondjaim vannak. Ma cseréltem kézifékkötelet, és ugye vissza kellett tekerni a dugattyúkat és látom, hogy megette a fene az egyiken a porvédőt. A kérdésam az lenne, hogy  a hátsó tárcsafékhez lehet-e kapni karmantyúkat meg porvédőt külön? Mert a Cromaxnál nem találtam, csak elsőhöz valót...

Bárdiautónak van javítókészlete - vagy ebayen szokott lenni
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6923 Dátum: 2008.05.02 péntek, 21:11:43 »

Sziasztok.Ma cseréltem hátsó fékpofákat,(dobfékes) minden tökéletesene müködött(mármint a szerelés) ahogy a nagykönyvbe meg van irva.A kérdésem a következö,az önbeállitója be lett állitva aztán hallatszott is hogy be állt a helyére az elsö fékbenyomásnál,meg k.fék behuzásnál. az a helyzet hogy nem fog valami jóla kézifék,vag még be kell majd ályon mégjobban a fékezésnél? Nem lehet valahol állitani rajta? Van egy dugó hátul  azt kiszedtük és ott befér a csavarhuzó de nem lehetett állitani már rajta,egy picsit lehetett tekerni de elsö fékbenyomásnál vissza is ált. Hm.,mi a teendö?

Fusim: megcsináltam a radiátor mosást+termostát ki kipucolás+benyomni a slagot az egéssz rendszert kimostam,leszürtem a löttyöt(harisnyán !!! ) aztán kiváncsi leszek mert ma nem jártam annyit vele hogy felmenjen a viz telyesen.Kösszi.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6924 Dátum: 2008.05.02 péntek, 21:18:00 »

Sikerült megoldanom a csomitérnyitást. nyes A mozgó rudon van egy érintkezőfelület az egységen belül, ez volt beégve. Most már a benne levő dióda se jó falbav, először fordított polaritással adtam a motornak áramot eplus2 és a dióda azt mondta, helló. hehe A dióda nélkül is müxik, de azért majd pótolom.

Mindegyikbe ilyen van? mármint "mozgo rudon egy érintkezö felület"? Én csak addig szedtem szét hogy az a fekete kis herkentyü volt a kezembe,és láttam benne 2 db pici kapcsolot. Nálam szerintem elöször is a zárral lessz a baj mert kulcsal is nehezen nyilik tehát baszogatni kell jobra balra hogy kinyilyon(szerintem szarik be a zár) a zárszerkezet javitható? vagy csere.Huh? Ha kiszedem a zárat,és lecsukom a csomit,akkor hogy tudom kinyitni utána? sehogy mi?
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6925 Dátum: 2008.05.02 péntek, 21:33:33 »

"Munkánk azonban itt még korán sem ért véget, pumpáljuk fel a féket, indítsuk be a motort, hogy legyen vákuum és kezdjük el beállítani a féket. Ehhez le kell szedni a kis gumisapkát a tányér hátuljáról és az előzőekben már megismert állító �racsnit� dolgoztassuk meg. Ehhez kell két ember, mert különben elég időigényes és fárasztó lenne ki-be ugrálni a kocsiba".  Az állitó racsnit dolgoztassuk meg ez mit jelentsen? hogy beállitani ,aztán fékezni,aztán megint odatekerni,aztán megint fékezni és igy tovább???
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #6926 Dátum: 2008.05.02 péntek, 21:40:39 »

"Munkánk azonban itt még korán sem ért véget, pumpáljuk fel a féket, indítsuk be a motort, hogy legyen vákuum és kezdjük el beállítani a féket. Ehhez le kell szedni a kis gumisapkát a tányér hátuljáról és az előzőekben már megismert állító �racsnit� dolgoztassuk meg. Ehhez kell két ember, mert különben elég időigényes és fárasztó lenne ki-be ugrálni a kocsiba".  Az állitó racsnit dolgoztassuk meg ez mit jelentsen? hogy beállitani ,aztán fékezni,aztán megint odatekerni,aztán megint fékezni és igy tovább???
Szerintem az magától beáll és hátulról benyúlva oldod. De majd a szakemberek megírják pontosan hogyan is működik.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6927 Dátum: 2008.05.02 péntek, 21:44:00 »

Szerintem az magától beáll és hátulról benyúlva oldod. De majd a szakemberek megírják pontosan hogyan is működik.

én is azt gondoltam hogy beáll magátol ,hiszen ugytudom önbeállitós de mondom nem fog jol a kézifék,tehát ha felhuzom tökig elindul a kocsi mármint egyesbe,és nem huzza a seggét magaután.  nyes falbav
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6928 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:07:44 »

én is azt gondoltam hogy beáll magátol ,hiszen ugytudom önbeállitós de mondom nem fog jol a kézifék,tehát ha felhuzom tökig elindul a kocsi mármint egyesbe,és nem huzza a seggét magaután.  nyes falbav

A kézifék karnál a bovdenen nem kell álítanod??
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6929 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:16:54 »

A kézifék karnál a bovdenen nem kell álítanod??


És azt hogyan? Le kell szedni a körülötte lévö müanyag burkolatot? Ha igen az milyen kipattintós? vagy hogy?Amit én szedtem ki anno az egybe van az egész és azt a hamutartónál elöl fogja két csavar,meg a végén ha kiemelem a pénztartó vagy mit tudom én minek hivják ott fogja 3-csavar.Ja meg telyesen elöl a lábnál majdnem egy egy csavar.De akkor is csak kb 10 cm-t megy el hátra.nem tudom felemelni.Gondolom a kézifék karja is visszatart. Vagy most jó helyen kapisgálok?Gondolom ott van alatta ez a burkolat alatt.
« Utoljára szerkesztve: 2008.05.02 péntek, 22:18:27 írta bucsobacsi » Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #6930 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:24:11 »

Grautla, hogy megtaláltad a hibát!  wave taps Alkatrész akkor nem kell?
Egyelőre működik eplus2. Ki tudja meddig. Elég *** állapotban van az érintkezőfelület szomoru1. Eltudnád küldeni postán?
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #6931 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:31:25 »

Mindegyikbe ilyen van? mármint "mozgo rudon egy érintkezö felület"? Én csak addig szedtem szét hogy az a fekete kis herkentyü volt a kezembe,és láttam benne 2 db pici kapcsolot. Nálam szerintem elöször is a zárral lessz a baj mert kulcsal is nehezen nyilik tehát baszogatni kell jobra balra hogy kinyilyon(szerintem szarik be a zár) a zárszerkezet javitható? vagy csere.Huh? Ha kiszedem a zárat,és lecsukom a csomit,akkor hogy tudom kinyitni utána? sehogy mi?
Én ezt http://img1.tar.hu/deis/img/34477548.jpg#3 szedtem szét. Ezen belül van amiröl irtam.A szedánnál a kaszniban található, ferdehátuban nem tudom hol van.
Naplózva
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #6932 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:39:54 »


És azt hogyan? Le kell szedni a körülötte lévö müanyag burkolatot? Ha igen az milyen kipattintós? vagy hogy?Amit én szedtem ki anno az egybe van az egész és azt a hamutartónál elöl fogja két csavar,meg a végén ha kiemelem a pénztartó vagy mit tudom én minek hivják ott fogja 3-csavar.Ja meg telyesen elöl a lábnál majdnem egy egy csavar.De akkor is csak kb 10 cm-t megy el hátra.nem tudom felemelni.Gondolom a kézifék karja is visszatart. Vagy most jó helyen kapisgálok?Gondolom ott van alatta ez a burkolat alatt.

Na az szép móka, ma cseréltem kézifékkötelet. Ki kel bontani a középkonzolt, hogy ki bírd forgatni a középső hosszú műanyagot a kézifékkarról. A kézifékkaron meg van egy racsnis utánállító, ami magától műkszik. De ha már megnyúlt a a bovden, és erősen behúzod, akkor leugrik róla, aztán lehet szétszedni...  De ha fékbetét csere után nem fog a kézifék, akkor valószínű, hogy nem itt van a probléma.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #6933 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:42:12 »

Én ezt http://img1.tar.hu/deis/img/34477548.jpg#3 szedtem szét. Ezen belül van amiröl irtam.A szedánnál a kaszniban található, ferdehátuban nem tudom hol van.
5 ajtósban a lökhárítófölött belül lévő műanyag középső darab alatt (ahova a csomagtértető füle beakad a zárnyelvébe... Sajnos jobban nem tudom leírni, ha akarod holnap készítek fotót !
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6934 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:45:20 »

Én ezt http://img1.tar.hu/deis/img/34477548.jpg#3 szedtem szét. Ezen belül van amiröl irtam.A szedánnál a kaszniban található, ferdehátuban nem tudom hol van.


Értem.És ez a fele hol található a kaszniban?az a része ahol lecsukod a csomagtartot és azt a kalntyut megfogja? kb a kaszni közepén? A bovden végén? mert akkor amit én szedtem szét az a bovden tulsó fele az a zár felöli részen van a lámpa bura alatt jobboldalt a zárnál.(kulcszár)
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6935 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:46:52 »

Bárdinál keresgélek neten alkatrészeket.
Először csak fókuszhoz találtam. gondoltam a mondeohoz se sokkal drágább..
Fókusz hátsó fékbetét (mintex) 4533/db.. mondom jo, akkor a mondihoz se lehet több..
most megtaláltam.. szintén mintex.. van 14 015éer és 9995ért.. azaz 2x olyan drága.. hmmm. wow1
egy teljes bal hátso tárcsafék cseréje mennyiböl jönne ki? A régi fókusz féke nem jo rá? beka3
köszi wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #6936 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:49:44 »

JA még valami.. nekem ilyen fékfeljavito kellene?
Ezt a bárdinál igy hivják?
"Hidraulika javító (hátsó tárcsa)"
köszi
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6937 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:50:33 »

5 ajtósban a lökhárítófölött belül lévő műanyag középső darab alatt (ahova a csomagtértető füle beakad a zárnyelvébe... Sajnos jobban nem tudom leírni, ha akarod holnap készítek fotót !


Okés megértettem mostmár.Akkor ott is szét kel szednem mert csak a másik részt szettem szét ott meg csak a két kapcsolo van abba a fekete kütyübe.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6938 Dátum: 2008.05.02 péntek, 22:57:21 »

Na az szép móka, ma cseréltem kézifékkötelet. Ki kel bontani a középkonzolt, hogy ki bírd forgatni a középső hosszú műanyagot a kézifékkarról. A kézifékkaron meg van egy racsnis utánállító, ami magától műkszik. De ha már megnyúlt a a bovden, és erősen behúzod, akkor leugrik róla, aztán lehet szétszedni...  De ha fékbetét csere után nem fog a kézifék, akkor valószínű, hogy nem itt van a probléma.


Igen azt csináltam,hogy a konzolt kibontottam és nem birtam kiforgatni a hosszú müanyagot de végül gondolom a kézifék kar akadályozza.Azt a racsnis utánna állitóját azért megnézném.Behuzom erösen de hála I-nek nem ugrik le.Tehát annyira fog a kézifék hogy megemelve az autot kézzel nem birod megforgatni a kereket,de amugy ha leengedett állapotba probálnék elindulni,elindul.Nem azt csinálja hogy lefogja a seggét.(ugyérzem valahogy jobban kéne fogja).
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6939 Dátum: 2008.05.02 péntek, 23:23:01 »

Egyelőre működik eplus2. Ki tudja meddig. Elég *** állapotban van az érintkezőfelület szomoru1. Eltudnád küldeni postán?
El tudom küldeni, de pontosan melyik alkatrész kell belőle? Geeboynak is postázok, mert neki a motor rossz.
Veszek buborékos borítékot és abban küldöm el. A postázás költségeit meg majd megírom, és te meg elutalod nekem.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6940 Dátum: 2008.05.02 péntek, 23:28:29 »

Geeboy és deis!

Mi lenne ha Geeboynak postáznék 1 ilyen nyitómodult kompletten (csak a fogaskerék rossz benne) és ti meg összefutnátok, alkatrész börzéznétek 1 mikrotali keretében. Végül is nem laktok nagyon messze egymástól.
Persze ha akarjátok elpostázom mindkettőtöknek a szükséges alkatrészt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
deis
Vendég
« Új hozzászólás #6941 Dátum: 2008.05.02 péntek, 23:37:05 »

Geeboy és deis!

Mi lenne ha Geeboynak postáznék 1 ilyen nyitómodult kompletten (csak a fogaskerék rossz benne) és ti meg összefutnátok, alkatrész börzéznétek 1 mikrotali keretében. Végül is nem laktok nagyon messze egymástól.
Persze ha akarjátok elpostázom mindkettőtöknek a szükséges alkatrészt.
Azt mondtad van kettő sánta. El tudnád küldeni mind a kettőt Geeboy-nak. Holnap egyeztetek vele. wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6942 Dátum: 2008.05.03 szombat, 01:44:36 »

Azt mondtad van kettő sánta. El tudnád küldeni mind a kettőt Geeboy-nak. Holnap egyeztetek vele. wave
Ok elküldöm mindkettőt, és abból meg tudjátok csinálni a sajátotokat. Remélem cserébe az én autómba többé nem romlik el ez a modul.  wave
Na ma megkeresem a 2 sántát és hétfőn feladom Geeboynak!
(Szerintem Geeboy utalja majd a posta ktsg-eket és te meg majd rendezd vele a felét.)

Geeboy neked is jó így?   wave  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zoller
Vendég
« Új hozzászólás #6943 Dátum: 2008.05.03 szombat, 09:07:14 »


Igen azt csináltam,hogy a konzolt kibontottam és nem birtam kiforgatni a hosszú müanyagot de végül gondolom a kézifék kar akadályozza.Azt a racsnis utánna állitóját azért megnézném.Behuzom erösen de hála I-nek nem ugrik le.Tehát annyira fog a kézifék hogy megemelve az autot kézzel nem birod megforgatni a kereket,de amugy ha leengedett állapotba probálnék elindulni,elindul.Nem azt csinálja hogy lefogja a seggét.(ugyérzem valahogy jobban kéne fogja).

Közpkonzol ki, váltószoknya le, kézifék be. Alá kell feszegetni a középkonzolt is tartó vasnak, aztán a végét felemelni, közben állat módjára behuzni a kézifékkart. Nem egyszerű, de kijön.
 A racsnis szerkentyű az olyan, hogy  kicsi erővel húzza egy rugó a bowdent egy tárcsára, amin van egy fogasív, meg egy kilincses szerkentyű. Ha a kart húzod, akkor bereteszel. Kb 10 centit tud utánállítani. Egyébként, ha jó erőben vagy, a bowdent vissza is tudod húzni. Bowdencserénél egy csavarhúzóval ki lehet akasztani, hogy ne egye meg a bowdent, és "könnyű" legyen összeakasztani. 

Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6944 Dátum: 2008.05.03 szombat, 09:39:28 »

5 ajtósban a lökhárítófölött belül lévő műanyag középső darab alatt (ahova a csomagtértető füle beakad a zárnyelvébe... Sajnos jobban nem tudom leírni, ha akarod holnap készítek fotót !

Lehet hogy nálam is ebbe a kütyübe van valami elromolva?Ha ezt kiszerelem gondolom le tudom ellenörizni hogy rákötöm az aksira?Nem is tudtam hogy ebben is van valami elektronika.Mondom én csak a zár szerkezetnél szedtem szét ami belül a lámpa alatt van hát abba csak a két kapcsolo van abba szerintem nincs ami kipurcanjon.Ez zárral együtt kel kivenni?vagy ez telyesen külön van? csak azért kérdem mielött nekiálnék tudjam mihez fogok neki.Hogy ide kell udvar vagy nyitva marad a csomagtarto? vigyor3
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #6945 Dátum: 2008.05.03 szombat, 10:00:26 »

Lehet hogy nálam is ebbe a kütyübe van valami elromolva?Ha ezt kiszerelem gondolom le tudom ellenörizni hogy rákötöm az aksira?Nem is tudtam hogy ebben is van valami elektronika.Mondom én csak a zár szerkezetnél szedtem szét ami belül a lámpa alatt van hát abba csak a két kapcsolo van abba szerintem nincs ami kipurcanjon.Ez zárral együtt kel kivenni?vagy ez telyesen külön van? csak azért kérdem mielött nekiálnék tudjam mihez fogok neki.Hogy ide kell udvar vagy nyitva marad a csomagtarto? vigyor3
Arra vigyázz, nehogy forditott polaritással nyomd az aksira, mert neked is kinyiffanik a motoron levő dióda. Ha csak ezt a modult szeded ki,akkor kulcsal nyithato marad.
Naplózva
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #6946 Dátum: 2008.05.03 szombat, 10:32:50 »

Arra vigyázz, nehogy forditott polaritással nyomd az aksira, mert neked is kinyiffanik a motoron levő dióda. Ha csak ezt a modult szeded ki,akkor kulcsal nyithato marad.

Értem.Akkor elméletileg a kapcsolo,(a 2-kapcsolo) ami a lámpa búra alatt van az összeköttetésbe van ezzel a herkentyüvel?Akkor lehet hogy ebbe vagy a motor szart be vagy valami?És elméletileg a zárat mikor megnyomom kézzel(tehát nem kulcsal)akkor ott az egyik kapcsolo vezérli ezt a motort?
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #6947 Dátum: 2008.05.03 szombat, 10:49:31 »

Értem.Akkor elméletileg a kapcsolo,(a 2-kapcsolo) ami a lámpa búra alatt van az összeköttetésbe van ezzel a herkentyüvel?Akkor lehet hogy ebbe vagy a motor szart be vagy valami?És elméletileg a zárat mikor megnyomom kézzel(tehát nem kulcsal)akkor ott az egyik kapcsolo vezérli ezt a motort?

Igen!
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #6948 Dátum: 2008.05.03 szombat, 13:00:36 »

Értem.Akkor elméletileg a kapcsolo,(a 2-kapcsolo) ami a lámpa búra alatt van az összeköttetésbe van ezzel a herkentyüvel?Akkor lehet hogy ebbe vagy a motor szart be vagy valami?És elméletileg a zárat mikor megnyomom kézzel(tehát nem kulcsal)akkor ott az egyik kapcsolo vezérli ezt a motort?
Ezzel egy központi modult vezérelsz, ami a kesztyütartó alatt van. Ez ad ki egy rövid idejü jelet a motornak.
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #6949 Dátum: 2008.05.03 szombat, 13:03:05 »

Kész a kanyarstabi szilent csere. eplus2 Egyszerübb volt mint gondoltam. nyes Most már nem lötyög jobbra-balra.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 [139] 140 141 142 143 144 145 146 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.