Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:05:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348608 alkalommal)
0 Felhasználó és 111 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9100 Dátum: 2009.02.03 kedd, 13:55:01 »

Napunak van egy hátsó garnitúrája! Ő is klubtag, de már nem aktív sajna szomoru1. Pü-ben elküldöm a telszámát. Kőbányán elérhető...
Neki MKI 1,8 benzines kombija van, és a Zombi féle Dízelt, vagy Cit-ét már nem is tudom rakta be. Sztem az jó lesz Neked is, nem hinném, hogy gyártottak kettőt belőle...

Köszi!
Előre katalógus szerint más a dizel, a benzines, és a v6..
Hátul, gondolom mind megegyezik. (Bár a hátsókat ma nézi meg a szerelő, majd hív, hogy mi a helyzet)
 worship wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9101 Dátum: 2009.02.03 kedd, 19:22:03 »

Helo. Elhoztam a kocsit nemrég értem haza. 180 km-ert mentem vele ma, nagyon teccik. Megy mint állat.  Grin Az lenne a kérdésem hogy ha bemelegszik a motor (1.8 benzin) akkor is szabad füstölnie? Mert diesel kocsink van még és az nem füstöl ha bemelegszik motor. Alapjáraton.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #9102 Dátum: 2009.02.03 kedd, 19:24:57 »

Helo. Elhoztam a kocsit nemrég értem haza. 180 km-ert mentem vele ma, nagyon teccik. Megy mint állat.  Grin Az lenne a kérdésem hogy ha bemelegszik a motor (1.8 benzin) akkor is szabad füstölnie? Mert diesel kocsink van még és az nem füstöl ha bemelegszik motor. Alapjáraton.

Füst, vagy gőz? Télen hajlamos az ember összekeverni. Elvileg nem kellene látnod a füstöt.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9103 Dátum: 2009.02.03 kedd, 19:28:22 »

Nem füst fehér gőz. de annak nem kell elmúlnia alapjárton ha bemelegszik?

Mert másink kocsink ami diesel annak nem jön gőze se ha bemelegszik.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #9104 Dátum: 2009.02.03 kedd, 19:30:07 »

Nem füst fehér gőz. de annak nem kell elmúlnia alapjárton ha bemelegszik?

Mert másink kocsink ami diesel annak nem jön gőze se ha bemelegszik.

Nem törvényszerű, hogy elmúljon.
Naplózva
szaszab75
Vendég
« Új hozzászólás #9105 Dátum: 2009.02.03 kedd, 20:04:30 »

Nem füst fehér gőz. de annak nem kell elmúlnia alapjárton ha bemelegszik?

Mert másink kocsink ami diesel annak nem jön gőze se ha bemelegszik.

Az enyémből is jön mindig ilyen időben ha meleg, ha nem. Az nem füst.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9106 Dátum: 2009.02.03 kedd, 20:12:24 »

Kösz a gyors megnyugtató hozzászólásokat. Csak szokatlan volt diesel után.
Naplózva
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #9107 Dátum: 2009.02.03 kedd, 21:55:41 »

Na ne mondjátok, hogy ha meleg a motor a füstölés természetes ? Ezt nem hiszem el.
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #9108 Dátum: 2009.02.03 kedd, 21:57:07 »

Na ne mondjátok, hogy ha meleg a motor a füstölés természetes ? Ezt nem hiszem el.
A füstölés nem is, de fehéres gőz igen, télen, párás időben.
Naplózva
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #9109 Dátum: 2009.02.03 kedd, 22:01:22 »

A füstölés nem is, de fehéres gőz igen, télen, párás időben.

Namer túl vizes lenne a benya, hogy gőzt fejleszt a rendszer  wow1 (talán nem is Mondeo, hanem "HOT"ROD)? Ma nem volt minusz 20 fok amikor mondjuk minden autónál ez látszana, vagy tévednék ?  Roll Eyes Lehet.
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.03 kedd, 22:03:15 írta SUNX » Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #9110 Dátum: 2009.02.03 kedd, 22:04:19 »

Namer túl vizes lenne a benya, hogy gőzt fejleszt a rendszer  wow1? Ma nem volt minusz 20 fok amikor mondjuk minden autónál ez látszana, vagy tévednék ?  Roll Eyes Lehet.

Te egy nagyon értetlen ember vagy eplus2
Gyere el pénteken minitalira és meglátod. Addig is figyeld, hogy igenis "füstölnek" a benzinesek. Ja, és ennek semmi köze  avizezett benzinhez.  Wink
Naplózva
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #9111 Dátum: 2009.02.04 szerda, 01:05:58 »

Te egy nagyon értetlen ember vagy eplus2
Gyere el pénteken minitalira és meglátod. Addig is figyeld, hogy igenis "füstölnek" a benzinesek. Ja, és ennek semmi köze  avizezett benzinhez.  Wink
Inkább kételkedő, mint értetlen. wow1 És igenis lesem a füstösöket Smiley parancsára Herr General...  police
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9112 Dátum: 2009.02.04 szerda, 17:49:26 »

Ti milyen Olajat ajánlanátok 1.8 benzinesbe? Vezérműszíj márkát?
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9113 Dátum: 2009.02.04 szerda, 17:52:57 »

Ti milyen Olajat ajánlanátok 1.8 benzinesbe? Vezérműszíj márkát?
5W30 olaj, vezérműszíjból csak gyárit!
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9114 Dátum: 2009.02.04 szerda, 17:57:55 »

Ti milyen Olajat ajánlanátok 1.8 benzinesbe? Vezérműszíj márkát?

5w30 as olaj való CSAK bele. szíjak közül legjobb márka a Gates. érdemes komplett szettben venni görgőkkel együtt. Én Skf márkát vettem, abban a csapágyak skf, a szíjak erősített gates szíjak voltak
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9115 Dátum: 2009.02.04 szerda, 18:35:40 »

És olajmárka van vmi favorit? Szíjból én is Gates-t akarok SKF csapikkal. Ma voltam érdeklődni 35.000 a szett.
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9116 Dátum: 2009.02.04 szerda, 18:38:52 »

És olajmárka van vmi favorit? Szíjból én is Gates-t akarok SKF csapikkal. Ma voltam érdeklődni 35.000 a szett.

Vagy gyárit, vagy én pl Fina olajat használok, de bármilyen prémiummárkás olajat BP Castrol
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #9117 Dátum: 2009.02.04 szerda, 21:19:49 »

És olajmárka van vmi favorit? Szíjból én is Gates-t akarok SKF csapikkal. Ma voltam érdeklődni 35.000 a szett.

Castrollal maximálisan elégedett voltam, de a mondeoba való elég drága. Ne tévesszen meg ha a kocsi használatijában 10W40 van, az nem jó neki. Hosszbordásszíjjat is cserélj.

--------------------------------------------------------------------
OFF, de hasznos: Homasita/tolómérő
műanyag játszós: 210 HUF
fém : 1730 HUF
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.04 szerda, 21:23:57 írta LogoutX » Naplózva

MK II 2.0 Zetec
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9118 Dátum: 2009.02.04 szerda, 21:22:26 »

Ne tévesszen meg ha a kocsi használatijában 10W40 van, az nem jó neki.

Az enyémben 5W30 van irva.
Naplózva
LogoutX
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 155


« Új hozzászólás #9119 Dátum: 2009.02.04 szerda, 21:26:00 »

Az enyémben 5W30 van irva.

Igen, az kell bele. Módosították a gyári ajánlást, korábban volt téma.
Naplózva

MK II 2.0 Zetec
gyengek
Vendég
« Új hozzászólás #9120 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 19:06:01 »

Ti milyen Olajat ajánlanátok 1.8 benzinesbe? Vezérműszíj márkát?

Gyárit a vezérműszíjból és Motorcraft-ot az olajból!
Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #9121 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 22:56:45 »

Sziasztok!

98'-as 2.0 16v jobbkormányos Mondeom motorja hidegben és hidegen beindítva kopogva, nagyon hidegben erősebben kopogva jár. Melegen persze elmúlik, megy mint állat. vigyor3 3 éve van a tulajdonomban, egy arab szerelőgárdához hordom olajcserére és kisebb-nagyobb hibák kijavítására. A szervíz főnöke a fullszintetikus 5W-40 olajra esküszik, három éve az enyémbe is azt töltik. Eddig semmi gond nem volt vele kb 50000 km-t mentem vele.
Kérdésem:
Jó ez az olaj? Vagy ha nem akkor milyet tegyek bele?

A jobb hátsó ajtót nem zárja a többivel a központi zár. Régebben néha bezárta, de most már kézzel kell működtetni.
Javítható ez házilag?

Vezető ülés magasságállítása nem működik. A motor forog és néha az ülést is megemeli, néha nem de a légyeg hogy hallani hogy a motor erőlködik..Tudnátok adni valami tippet?

Aki olvassa soraimat, és válaszol is rá, annak válaszát tisztelettel megköszönöm!
Ficsor Zsolt
Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #9122 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 22:59:35 »

140nél mozog a motorháztető... kb egy centit fel le, a szélvédő felőli vége, középen (gondolom hajlik..)
Ez hogy és miért???
Alapból pedig elég stabilnak tűnik... mindenkié ilyen? Undecided integet2

Ja..az enyém is...már százhúsznál...
Naplózva
ms02
Vendég
« Új hozzászólás #9123 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 22:59:43 »

Sziasztok!

98'-as 2.0 16v jobbkormányos Mondeom motorja hidegben és hidegen beindítva kopogva, nagyon hidegben erősebben kopogva jár. Melegen persze elmúlik, megy mint állat. vigyor3 3 éve van a tulajdonomban, egy arab szerelőgárdához hordom olajcserére és kisebb-nagyobb hibák kijavítására. A szervíz főnöke a fullszintetikus 5W-40 olajra esküszik, három éve az enyémbe is azt töltik. Eddig semmi gond nem volt vele kb 50000 km-t mentem vele.
Kérdésem:
Jó ez az olaj? Vagy ha nem akkor milyet tegyek bele?

A jobb hátsó ajtót nem zárja a többivel a központi zár. Régebben néha bezárta, de most már kézzel kell működtetni.
Javítható ez házilag?

Vezető ülés magasságállítása nem működik. A motor forog és néha az ülést is megemeli, néha nem de a légyeg hogy hallani hogy a motor erőlködik..Tudnátok adni valami tippet?

Aki olvassa soraimat, és válaszol is rá, annak válaszát tisztelettel megköszönöm!
Ficsor Zsolt

Hali
Olaj csakis 5W30
Lehet csak a motor adta meg magát, de széthúzva a csatikat egy kis WD40-et neki.
A magasságállító műanyag fogaskerék nyíródott el. Itt a fórumon már többen kicserélték fémre.
Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #9124 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 23:06:47 »

Hali
Olaj csakis 5W30
Lehet csak a motor adta meg magát, de széthúzva a csatikat egy kis WD40-et neki.
A magasságállító műanyag fogaskerék nyíródott el. Itt a fórumon már többen kicserélték fémre.

Köszönöm!
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #9125 Dátum: 2009.02.05 csütörtök, 23:30:50 »

szia magasság állító motor miatt,keresd "szundit".Ő már sokunknak segített: wave
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9126 Dátum: 2009.02.06 péntek, 06:30:26 »

Sziasztok!

98'-as 2.0 16v jobbkormányos Mondeom motorja hidegben és hidegen beindítva kopogva, nagyon hidegben erősebben kopogva jár. Melegen persze elmúlik, megy mint állat. vigyor3 3 éve van a tulajdonomban, egy arab szerelőgárdához hordom olajcserére és kisebb-nagyobb hibák kijavítására. A szervíz főnöke a fullszintetikus 5W-40 olajra esküszik, három éve az enyémbe is azt töltik. Eddig semmi gond nem volt vele kb 50000 km-t mentem vele.
Kérdésem:
Jó ez az olaj? Vagy ha nem akkor milyet tegyek bele?


A gyári ajánlás 5w30 olaj, de az 5w40 től nem lehet baja, mert az a jobb.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9127 Dátum: 2009.02.06 péntek, 06:43:28 »

A gyári ajánlás 5w30 olaj, de az 5w40 től nem lehet baja, mert az a jobb.
Ebben az esetben az 5 a lényeg a W előtt  smile
Naplózva
zsot0715
Vendég
« Új hozzászólás #9128 Dátum: 2009.02.06 péntek, 08:04:54 »

A gyári ajánlás 5w30 olaj, de az 5w40 től nem lehet baja, mert az a jobb.

Én is így tudtam meg így is gondoltam, de ti rutinosabb autósok vgytok mint én! worship
Köszönöm!
Ficsor Zsolt
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #9129 Dátum: 2009.02.06 péntek, 08:09:09 »

szia magasság állító motor miatt,keresd "szundit".Ő már sokunknak segített: wave
Londonból nem biztos, hogy megéri leruccanni Gyálra egy magasságállító motor miatt  vigyor3
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9130 Dátum: 2009.02.06 péntek, 08:29:45 »

Sziasztok!

98'-as 2.0 16v jobbkormányos Mondeom motorja hidegben és hidegen beindítva kopogva, nagyon hidegben erősebben kopogva jár. Melegen persze elmúlik, megy mint állat. vigyor3 3 éve van a tulajdonomban, egy arab szerelőgárdához hordom olajcserére és kisebb-nagyobb hibák kijavítására. A szervíz főnöke a fullszintetikus 5W-40 olajra esküszik, három éve az enyémbe is azt töltik. Eddig semmi gond nem volt vele kb 50000 km-t mentem vele.

A kopogás témára ha van megoldásod szívesen olvasnám, én is hasonló gondokkal küszködök (csak az enyém 1.8 zetec 16V) Amit én eddig próbáltam:
- tuti jó gyári olaj (5W30, nem ez volt a megoldás bár mindig ilyet teszek bele)
- STP szeleptisztító adalék (mint halottnak a csók - bár menni jobban ment tőle  police )
- összes hidrotőke kicserélve (ugyanúgy kopog)
- szelepszár szimmering kicserélve (amúgy sem lehetett sok köze hozzá, de legalább már nem fogy az olaj)

Amit megfigyeltem a kopogással kapcsolatban az egy olyan dolog, hogy hidegen beindítva kitekerem az olajbeöntő sapkát és nem tűnik valami agyon olajozottnak a vezérlés. Ugyanezt melegen kinyitom és egy kicsit mintha több olaj lenne ott és amolyan cuppogó hang is kíséri a vezérműtengelyek forgását - egyszóval úgy tűnik mintha több olaj lenne ott.
Kérdem a szakikat, nem lehet, hogy az oljapumpa gyengült el és nem tud már megfelelő mennyiségű olajat felszállítani a vezérlésbe? Van ilyen egyáltalán, hogy az olajpumpa elgyengül?
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9131 Dátum: 2009.02.06 péntek, 12:15:14 »

Kérdem a szakikat, nem lehet, hogy az oljapumpa gyengült el és nem tud már megfelelő mennyiségű olajat felszállítani a vezérlésbe? Van ilyen egyáltalán, hogy az olajpumpa elgyengül?
Ilyen nics. ez nem egy rendes pumpa, ahol elkopik a gumi, és elereszti mellette. ezt meghajtja egy fogaskerék, és lapátos, kvázi mint egy vízpumpa. nincs sem elektromos tekercs, amitől lassabb lenne. más lesz a baj. egy két mp mindig kell mire szétcsapkodja az olajat, és minimális réteg mindig marad a vezérműtengelyen
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9132 Dátum: 2009.02.06 péntek, 12:34:03 »

Ilyen nics. ez nem egy rendes pumpa, ahol elkopik a gumi, és elereszti mellette. ezt meghajtja egy fogaskerék, és lapátos, kvázi mint egy vízpumpa. nincs sem elektromos tekercs, amitől lassabb lenne. más lesz a baj. egy két mp mindig kell mire szétcsapkodja az olajat, és minimális réteg mindig marad a vezérműtengelyen
Azért azt tegyük hozzá, hogy a kerekek nem keveset és nem kis fordulatszámon, valamint nem kis hőmérsékleten dolgoznak. Ezek a kerekek olyan pontosan vannak illesztve, hogy a házban a tengelyen oldalirányba szinte semmit sem mozdulhatnak. (természetesen üzemmelegen, hiszen hidegen minden anyag zsugorodik.) Namármost: mivel nem gyémántból, de mégcsak nem is kerámiából készülnek, (mert akkor már versenyautóról beszélnénk) ezek is lassan, de kopnak. Amennyiben megnönek a hézagok, evidens, hogy tömítetlenségek lépnek föl, ahol "szökik" a nyomás. Summa: nem szállít a szerkezet elég olajat, hiszen a réseken elmegy a nyomás. Hogy egyszerűbben magyarázzam: olyan a jelenség, mint amikor egy "kopott" fecskendőt megnyomsz és nem csak a végén, hanem a tolattyú mellett is "visszaszivárog" a lé.
Naplózva
Gyurka
Vendég
« Új hozzászólás #9133 Dátum: 2009.02.06 péntek, 12:47:29 »

A kopogás témára ha van megoldásod szívesen olvasnám, én is hasonló gondokkal küszködök (csak az enyém 1.8 zetec 16V) Amit én eddig próbáltam:
- tuti jó gyári olaj (5W30, nem ez volt a megoldás bár mindig ilyet teszek bele)
- STP szeleptisztító adalék (mint halottnak a csók - bár menni jobban ment tőle  police )
- összes hidrotőke kicserélve (ugyanúgy kopog)
- szelepszár szimmering kicserélve (amúgy sem lehetett sok köze hozzá, de legalább már nem fogy az olaj)

Amit megfigyeltem a kopogással kapcsolatban az egy olyan dolog, hogy hidegen beindítva kitekerem az olajbeöntő sapkát és nem tűnik valami agyon olajozottnak a vezérlés. Ugyanezt melegen kinyitom és egy kicsit mintha több olaj lenne ott és amolyan cuppogó hang is kíséri a vezérműtengelyek forgását - egyszóval úgy tűnik mintha több olaj lenne ott.
Kérdem a szakikat, nem lehet, hogy az oljapumpa gyengült el és nem tud már megfelelő mennyiségű olajat felszállítani a vezérlésbe? Van ilyen egyáltalán, hogy az olajpumpa elgyengül?

Néresdd meg szakszervizben az olajnyomást! Az olajpumpához tartozik egy nyomásszabályzó rugos szelep ami az engedélyezett nyomás fölött elereszti vissza a karterba az olajat, ha a rugó elfáradt nem tartja az előítr nyomást.
Szerintem!
« Utoljára szerkesztve: 2009.02.06 péntek, 12:51:57 írta Gyurka » Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9134 Dátum: 2009.02.06 péntek, 15:01:31 »

Azért azt tegyük hozzá, hogy a kerekek nem keveset és nem kis fordulatszámon, valamint nem kis hőmérsékleten dolgoznak. Ezek a kerekek olyan pontosan vannak illesztve, hogy a házban a tengelyen oldalirányba szinte semmit sem mozdulhatnak. (természetesen üzemmelegen, hiszen hidegen minden anyag zsugorodik.) Namármost: mivel nem gyémántból, de mégcsak nem is kerámiából készülnek, (mert akkor már versenyautóról beszélnénk) ezek is lassan, de kopnak. Amennyiben megnönek a hézagok, evidens, hogy tömítetlenségek lépnek föl, ahol "szökik" a nyomás. Summa: nem szállít a szerkezet elég olajat, hiszen a réseken elmegy a nyomás. Hogy egyszerűbben magyarázzam: olyan a jelenség, mint amikor egy "kopott" fecskendőt megnyomsz és nem csak a végén, hanem a tolattyú mellett is "visszaszivárog" a lé.

de ez nem dugattyús elven megy, és ha az a része kopik akkor max valahol szivárog az olaj. a szálítást lapátok oldják meg. az enyém egyébként csapágyas, de nem tudom a benzineseké az e.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9135 Dátum: 2009.02.06 péntek, 16:08:40 »

de ez nem dugattyús elven megy, és ha az a része kopik akkor max valahol szivárog az olaj. a szálítást lapátok oldják meg. az enyém egyébként csapágyas, de nem tudom a benzineseké az e.
Ha ott leszel a minitalin, elmagyarázom.
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9136 Dátum: 2009.02.06 péntek, 16:32:01 »

Üdv. Az olajbeöntősapkát ha leveszem mennyi levegőnek szabad kijönni? Színe nincs nívónál kartergáz nincs csak beöntőnyílásnál kézzel érezhető levegő áramlik kifele. ( 1.8 benzin 1999 )
Naplózva
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9137 Dátum: 2009.02.06 péntek, 16:33:15 »

Ha ott leszel a minitalin, elmagyarázom.

tudom az elvét, de hidegen kéne magasabb olajnyomást produkálnia. akármi kopott is, az olaj hidegen sokkal sűrűbb. nekem volt olyan kocsim amiben nyomást mutatott, és nem csak egy izzó, ha nincs. másik: egész életemben eddig 1 autót láttam(pedig azokkal foglalkozom) amiben elromlott az olajszivattyú annyira, hogy nem nyomott, és baja lett a kocsinak. nem tudom elképzelni, hogy attól hangosabb hidegen. a dízelre is ráfogták páran, hogy azért kopog, mert egy két percig nincs megfelelő kenése, de ez egy nagy baromság.
Naplózva
reho
Vendég
« Új hozzászólás #9138 Dátum: 2009.02.06 péntek, 19:10:48 »

Néresdd meg szakszervizben az olajnyomást! Az olajpumpához tartozik egy nyomásszabályzó rugos szelep ami az engedélyezett nyomás fölött elereszti vissza a karterba az olajat, ha a rugó elfáradt nem tartja az előítr nyomást.
Szerintem!
Ez jól hangzik - mármint egy elképzelhető megoldásnak. Úgy tervezem, hogy tavasszal egy diagnosztika mindenképpen lesz és akkor meglessük ezt is.

Más: ma hazacuccoltam egy komplett ikea konyhát a mondimmal! (5 ajtós MkII.) Fullra raktam a dobozokkal, majdnem plafonig. Csak a munkalapot nem tudtam hazahozni mert nincs csomagtartóm. (az kicsit hosszú volt, 2.5m) Imááádom ezt a kocsit!  worship worship worship
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9139 Dátum: 2009.02.07 szombat, 07:44:42 »

az olajszivattyúk jó nagy része fogaskerekes szivattyú. a fogaskeréknek pedig elég extrém kopás kell, h elfelejtsen szállítani.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9140 Dátum: 2009.02.07 szombat, 14:50:42 »

az olajszivattyúk jó nagy része fogaskerekes szivattyú. a fogaskeréknek pedig elég extrém kopás kell, h elfelejtsen szállítani.
...de nem elképzelhetetlen! "naerrőlbeszéleknyuszómuszó"
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #9141 Dátum: 2009.02.07 szombat, 15:27:48 »

...de nem elképzelhetetlen! "naerrőlbeszéleknyuszómuszó"

hát nem elképzelhetetlen ... ha olaj nélkül van meghajtva, v kevés olajjal. de ebben az esetben hamarabb megy tönkre más alkatrész. ami még lehetséges, az anyaghiba de az elenyésző (persze előfordul). sokáig foglalkoztam teherautójavítással (jobban megérte mint a személy) és újítottam fel pár motort is. volt olyan szivattyú ami már 3. 4. alkalommal is bentmaradt, pedig ha 500E km volt a szétszedés ideje az hamar volt.
persze előfordulhat a szivattyúhiba mert mörfi megmondta ... de eszméletlen kis %-ban.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9142 Dátum: 2009.02.07 szombat, 17:47:27 »

hát nem elképzelhetetlen ... ha olaj nélkül van meghajtva, v kevés olajjal. de ebben az esetben hamarabb megy tönkre más alkatrész. ami még lehetséges, az anyaghiba de az elenyésző (persze előfordul). sokáig foglalkoztam teherautójavítással (jobban megérte mint a személy) és újítottam fel pár motort is. volt olyan szivattyú ami már 3. 4. alkalommal is bentmaradt, pedig ha 500E km volt a szétszedés ideje az hamar volt.
persze előfordulhat a szivattyúhiba mert mörfi megmondta ... de eszméletlen kis %-ban.
Én pedig csak azért vagyok ilyen "okostojás", mert ahol dolgoztam még tavaly, gyártottunk ilyen fogaskerékszivattyút és nagyon "megszenvedtünk" a tömítettséggel, főleg hogy nagy hőmérsékleten üzemelt a rendszer,(275fok) tehát  a hőtágulást is ki kellett kísérletezni.Viszont ugyebár hidegen lehetett csak szerelni. Két hónapba tellett mire működött, de még mindíg lehetett volna vele szórakozni, tökéletesíteni.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9143 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 21:35:30 »

Sziasztok!

A héten végre készen lesz a mondeo! Új lengésekkel, szilenetekkel és Robi_19-nek hála új rugókkal.  taps
Amugy szilentvásárlásnál kiderült, hogy az egyes mondeo lengőkarai vannak felszerelve... Tudtam, hogy törve volt a kocsi, de hogy ennyire..  Cry
A vezérműszij már ki lett cserélve, már nem hallani azt magas ciripelő hangot vigyor3 , viszont a hosszbordásszijnál valami még cincog kicsit, talán a generátor csapágy... Ezen lehet valahogy szétszedés nélkül halkítani?  worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #9144 Dátum: 2009.02.08 vasárnap, 21:39:54 »

Sziasztok!

A héten végre készen lesz a mondeo! Új lengésekkel, szilenetekkel és Robi_19-nek hála új rugókkal.  taps
Amugy szilentvásárlásnál kiderült, hogy az egyes mondeo lengőkarai vannak felszerelve... Tudtam, hogy törve volt a kocsi, de hogy ennyire..  Cry
A vezérműszij már ki lett cserélve, már nem hallani azt magas ciripelő hangot vigyor3 , viszont a hosszbordásszijnál valami még cincog kicsit, talán a generátor csapágy... Ezen lehet valahogy szétszedés nélkül halkítani?  worship integet2

Szia !

részvétem a szervízek miatt, nekem is a hét nagy részében szervízben volt a kocsim...., de talán egyszer már rendben lesz Roll Eyes
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #9145 Dátum: 2009.02.09 hétfő, 20:05:10 »

1.8 benzines Mondinál milyen menetes a főtengelytárcsát rögzítő csavar,mert vez. szíjat cserélek és nem akarom ellenkező irányba szaggatni.
Naplózva
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #9146 Dátum: 2009.02.10 kedd, 19:28:32 »

Sziasztok!

A héten végre készen lesz a mondeo! Új lengésekkel, szilenetekkel és Robi_19-nek hála új rugókkal.  taps
Amugy szilentvásárlásnál kiderült, hogy az egyes mondeo lengőkarai vannak felszerelve... Tudtam, hogy törve volt a kocsi, de hogy ennyire..  Cry
A vezérműszij már ki lett cserélve, már nem hallani azt magas ciripelő hangot vigyor3 , viszont a hosszbordásszijnál valami még cincog kicsit, talán a generátor csapágy... Ezen lehet valahogy szétszedés nélkül halkítani?  worship integet2
Az én kocsim 96.10 havi mkII és gyárilag mkI-es futómű alkatrészei is vannak! Cheesy A Ford gazdaságosan szerel!  wave
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9147 Dátum: 2009.02.10 kedd, 20:17:27 »

Az én kocsim 96.10 havi mkII és gyárilag mkI-es futómű alkatrészei is vannak! Cheesy A Ford gazdaságosan szerel!  wave

Ez valamilyen szinten vígasztal:)
A miénk 97 márciusi asszem...

Amugy motor is volt benne cserélve... úgyh még mindig elég valószínű a törés Undecided  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #9148 Dátum: 2009.02.10 kedd, 20:31:33 »

Ez valamilyen szinten vígasztal:)
A miénk 97 márciusi asszem...

Amugy motor is volt benne cserélve... úgyh még mindig elég valószínű a törés Undecided  wave
Jut eszembe a V6 blokkom is MKI fazonú! Úgyhogy sztem menj be cromaxba és alvázszám alapján kérdezd meg a gyanus alkatrészek számait hogy stimmelnek e valóban, vagy bontottból származnak!
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
GinJoy
Vendég
« Új hozzászólás #9149 Dátum: 2009.02.11 szerda, 06:27:57 »

az első lengőkarok egyformák az mk1-2-ben, csak a hátsó oldali szilent az utóbbiban nagyobb. de ha cserélték valaha, akkor beletehettek másik fajtát, nem kell feltétlen törés egy lengőkarcseréhez. a motorcsere az már gyanús erősen. rinya
Naplózva
Oldalak: 1 ... 176 177 178 179 180 181 182 [183] 184 185 186 187 188 189 190 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.059 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.