Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:31:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345895 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #9800 Dátum: 2009.05.27 szerda, 08:48:01 »

Mindig igy próbálom leállítania kocsit, és a maradék párát jól kifúvatni a ventivel...de attól még ez nem segített.

Tömény citromszagban jöttem ma be a melóhelyre...fullasztóan citromos
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #9801 Dátum: 2009.05.27 szerda, 09:10:29 »

Mindig igy próbálom leállítania kocsit, és a maradék párát jól kifúvatni a ventivel...de attól még ez nem segített.

Tömény citromszagban jöttem ma be a melóhelyre...fullasztóan citromos

Ezt úgy is meg lehet oldani, hogy egy félbevágott citromot kötsz az orrod elé...úgy bohócorr szerűen  eplus2
Tuti a hatás  idiota
Naplózva
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #9802 Dátum: 2009.05.27 szerda, 10:58:53 »

Ezt úgy is meg lehet oldani, hogy egy félbevágott citromot kötsz az orrod elé...úgy bohócorr szerűen  eplus2
Tuti a hatás  idiota
Milyen igazad van Smiley de annak jó az illata, és ha olyanom van még meg is nyalhatom Smiley laugh
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #9803 Dátum: 2009.05.27 szerda, 11:02:17 »

Milyen igazad van Smiley de annak jó az illata, és ha olyanom van még meg is nyalhatom Smiley laugh

Tú in ván öcsém, tú in ván  hamm
Naplózva
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #9804 Dátum: 2009.05.27 szerda, 12:18:17 »

És az izirájder feelingről még nem is beszéltünk Smiley...OFF Jövök reggel dolgozni bevág elém egy bugyikék lada, jó hangos kipufogóval klasszikus lada hang...hátsó ablakán a következő REDNÁÁÁÁÁÁÁ, HÖÖÖÖÖÖÖ matrica  nyes, jót röhögtem
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9805 Dátum: 2009.05.27 szerda, 12:26:14 »

hát akkor már inkább az autómata klímára...

sajnos a hűtés elején egy csomó ideig a belső levegőt keringteti az automata klíma...

Ez sem egészen igaz mert már bekapcsolás után is azonnal átkapcsolhatod külsőre!!!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9806 Dátum: 2009.05.27 szerda, 12:27:11 »

Nálam a IIes Mondeoba kapcsolható, a külső vagy belső keringtetés. Én döntöm el hogy működjön, s ez is autómata.

Úgy ám bizony!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9807 Dátum: 2009.05.27 szerda, 12:27:42 »

Ez sem egészen igaz mert már bekapcsolás után is azonnal átkapcsolhatod külsőre!!!  nyes

Én is így tudom, nálam is így működik, csak ki kell venni auto módból (félautomata hehe)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9808 Dátum: 2009.05.27 szerda, 12:31:30 »

Amit még javasolni szoktak, hogy a klíma ne bödösödjön az az, hogy a motor leállítása előtt 1-2 perccel kapcsold ki a klímát, hogy a nedvesség elpárologjon a járatokból. Ezt mondjuk nehéz kivitelezni, ha 30+ fok van kint, sietsz és fél perc alatt tökig leizzadsz...

Nekem a Fiestám kicsit szagos egy és nem tudtam ezt eltűntetni sehogyan sem! Pedig két évig küzdöttem vele! A Mondim viszont igen nagy örömömre nem ilyen pedig nem mostanában lett kipucolva! Megvan a magyarázat a klíma szagára is de ezt most egyenlőre nem részletezem mert az eltüntesétől eléggé elszomorodnátok!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9809 Dátum: 2009.05.27 szerda, 12:33:52 »

Én is így tudom, nálam is így működik, csak ki kell venni auto módból (félautomata hehe)

Ez az állítás sem igaz ám!  Shocked
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SUNX
Vendég
« Új hozzászólás #9810 Dátum: 2009.05.27 szerda, 12:38:45 »

Nekem a Fiestám kicsit szagos egy és nem tudtam ezt eltűntetni sehogyan sem! Pedig két évig küzdöttem vele! A Mondim viszont igen nagy örömömre nem ilyen pedig nem mostanában lett kipucolva! Megvan a magyarázat a klíma szagára is de ezt most egyenlőre nem részletezem mert az eltüntesétől eléggé elszomorodnátok!
PÜ-ben részletezhetnéd a büdi eltüntetését....
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9811 Dátum: 2009.05.27 szerda, 13:23:52 »

Dehunnem. Vagy igen, vagymivan? vigyor3 Ja értem mire gondolsz, igaz auto módban is ki lehet kapcsolni a belső keringetést. A teringettét. laugh
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9812 Dátum: 2009.05.27 szerda, 13:30:52 »

Dehunnem. Vagy igen, vagymivan? vigyor3 Ja értem mire gondolsz, igaz auto módban is ki lehet kapcsolni a belső keringetést. A teringettét. laugh
Na ugye hogy ugye?  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #9813 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 15:59:57 »

Sziasztok. Cserélnem kéne az első szélvédőt.Néztem Cromax-ba 18.880 Még megnézem a nagyéknál. Az lenne a kérdésem hogy szerintetek ezt mennyiért cserélik ki nekem?Ha tudtok valami helyet a XI ker magasságában akkor elfogadom. (ja és hogy mennyiért)
Kösszi a válaszokat.    (az elöbb véletlenül a Mondeo I-be irtam de onnan végül töröltem)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9814 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 16:08:18 »

Sziasztok. Cserélnem kéne az első szélvédőt.Néztem Cromax-ba 18.880 Még megnézem a nagyéknál. Az lenne a kérdésem hogy szerintetek ezt mennyiért cserélik ki nekem?Ha tudtok valami helyet a XI ker magasságában akkor elfogadom. (ja és hogy mennyiért)
Kösszi a válaszokat.    (az elöbb véletlenül a Mondeo I-be irtam de onnan végül töröltem)

Ha elfogadsz egy jótanácsot akkor inkább fűthetőre cseréld le mert az télen megfizethetetlen főleg ha nem garázsban parkolsz!  nyes Egyébként bárki aki már egy párszor csinált ilyet olcsón kicseréli neked!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9815 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 16:16:33 »

Sziasztok. Cserélnem kéne az első szélvédőt.Néztem Cromax-ba 18.880 Még megnézem a nagyéknál. Az lenne a kérdésem hogy szerintetek ezt mennyiért cserélik ki nekem?Ha tudtok valami helyet a XI ker magasságában akkor elfogadom. (ja és hogy mennyiért)
Kösszi a válaszokat.    (az elöbb véletlenül a Mondeo I-be irtam de onnan végül töröltem)
Ha jól emlékszem én három éve valakinek fusiba 8-at fizettem a cseréért egy Suzukin.  Szerintem nem pénz érte. Nekem a dupláját is megérte volna, így kellemes meglepetés volt.
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9816 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 16:19:14 »

Ha elfogadsz egy jótanácsot akkor inkább fűthetőre cseréld le mert az télen megfizethetetlen főleg ha nem garázsban parkolsz!  nyes Egyébként bárki aki már egy párszor csinált ilyet olcsón kicseréli neked!
Jó a fűthető, de jó az ára is. Nekem van, de naná, hogy pont az én oldalamon nem megy. 6-szor futottam neki a hibafeltárásnak, egyszer sem találtam. De ha tud valaki embert, aki okosabb mint én, (bár ilyen szerintem nincs is eplus2) szóljon!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9817 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 16:30:14 »

Jó a fűthető, de jó az ára is. Nekem van, de naná, hogy pont az én oldalamon nem megy. 6-szor futottam neki a hibafeltárásnak, egyszer sem találtam. De ha tud valaki embert, aki okosabb mint én, (bár ilyen szerintem nincs is eplus2) szóljon!

Hát igen nekem is egy szakaszon nem műxik és naná hogy pont előttem van az a szakasz! Én nem állok neki a hibafeltárásnak de ha ki lesz cserélve akkor szívesen odaadom neked ezt is tanulmányozás céljából!  eplus2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #9818 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 16:40:46 »

Hát igen nekem is egy szakaszon nem műxik és naná hogy pont előttem van az a szakasz! Én nem állok neki a hibafeltárásnak de ha ki lesz cserélve akkor szívesen odaadom neked ezt is tanulmányozás céljából!  eplus2
Azt mondod, hogy hamarabb megtalálom a hibát egy kiszerelt szélvédőn? wow1 Hát jó. Van még itt az udvaromon elég hely a kacatoknak. Ezekből szoktam lomtalanításkor kidobálni 4-5 mázsát. eplus2   (nekem az egész bal oldal nem megy. Pont középtől balra. Akkor szoktam csak jobbra nézni Wink)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9819 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 18:43:09 »

Azt mondod, hogy hamarabb megtalálom a hibát egy kiszerelt szélvédőn? wow1 Hát jó. Van még itt az udvaromon elég hely a kacatoknak. Ezekből szoktam lomtalanításkor kidobálni 4-5 mázsát. eplus2   (nekem az egész bal oldal nem megy. Pont középtől balra. Akkor szoktam csak jobbra nézni Wink)

Én sem láttam még ilyet kiszerelve de ha az ember logikusan gondolkodik akkor csak nem szakad meg egyszerre több szál, ezért úgy gondolom hogy a hiba a szélénél lehet és ha így van akkor talán javítható! Persze csak ha hozzá lehet férni!
Na ez így logikus vagy hülyeség?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9820 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 20:58:52 »

Azt mondod, hogy hamarabb megtalálom a hibát egy kiszerelt szélvédőn? wow1 Hát jó. Van még itt az udvaromon elég hely a kacatoknak. Ezekből szoktam lomtalanításkor kidobálni 4-5 mázsát. eplus2   (nekem az egész bal oldal nem megy. Pont középtől balra. Akkor szoktam csak jobbra nézni Wink)

Nem egy biztosíték ment ki? Mert úgy tudom hogy egy-egy biztosíték van a jobb és bal oldalra...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9821 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 22:01:05 »

Nem egy biztosíték ment ki? Mert úgy tudom hogy egy-egy biztosíték van a jobb és bal oldalra...

Azt nem tudom hogy hány biztosítékon van de nekem nem írt ki semmi hibát amikor rákötöttük a műszerre Fordéknál!
Bár lehet hogy ezt nem is nézi!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #9822 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 22:06:33 »

Azt nem tudom hogy hány biztosítékon van de nekem nem írt ki semmi hibát amikor rákötöttük a műszerre Fordéknál!
Bár lehet hogy ezt nem is nézi!  rinya

Szerintem nézd meg hogy melyik a bizosítéka, és cseréld ki. Egy próbát megér...
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #9823 Dátum: 2009.05.28 csütörtök, 22:11:39 »

Sziasztok. Köszönöm a hozzászólásaitokat.Igen fűthetőre cserélném ha megtartanám az autót.Most jár le a műszakija,levizsgáztatom és eladom.Azért köszönöm a segítségeteket kíváncsi voltam mennyiért cserélnek ki egy első szélvédőt(csak munkadíj),mert én kb 10 éve cseréltettem még anno BMW-n.
Még egyszer  worship worship worship
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9824 Dátum: 2009.05.29 péntek, 11:40:37 »

Sziasztok!

Van tippetek, hogy mi nyikoroghat menet közben a kocsiban? (tudom, sok minden:) )
Olyan hangja van, mint amikor egy kocsiban elkopnak a fékek, és lassításnál fémesen nyekereg.
A baj, hogy ezt nekem 40-50-nél csinálja (nem folyamatosan, csak néha), fékezésnél nem. Gondolom ha hozzáérne a tárcsához a betét, akkor melegedne a kerék, de mind a 4 teljesen normális.

Ha van tippetek, írjatok! köszi szépen! üdv  worship worship wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9825 Dátum: 2009.05.29 péntek, 11:44:08 »

Sziasztok!

Van tippetek, hogy mi nyikoroghat menet közben a kocsiban? (tudom, sok minden:) )
Olyan hangja van, mint amikor egy kocsiban elkopnak a fékek, és lassításnál fémesen nyekereg.
A baj, hogy ezt nekem 40-50-nél csinálja (nem folyamatosan, csak néha), fékezésnél nem. Gondolom ha hozzáérne a tárcsához a betét, akkor melegedne a kerék, de mind a 4 teljesen normális.

Ha van tippetek, írjatok! köszi szépen! üdv  worship worship wave

A kaszniból jön vagy kinntről? Előlről hallod vagy hátulról?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9826 Dátum: 2009.05.29 péntek, 11:50:31 »

A kaszniból jön vagy kinntről? Előlről hallod vagy hátulról?

Letekert ablaknál jobban hallom, szerintem inkább elölről. Majd kerítek még valakit, aki lassú tempónál meghallgatja kintről.
Gondolkoztam, hogy egyedül hogy derítsem ki, de biztos hülyén néznének rám ha 50nel, nyitott ajtóval, kasznihoz tapasztott füllel mennék végig a körúton Cheesy
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9827 Dátum: 2009.05.29 péntek, 11:56:56 »

Letekert ablaknál jobban hallom, szerintem inkább elölről. Majd kerítek még valakit, aki lassú tempónál meghallgatja kintről.
Gondolkoztam, hogy egyedül hogy derítsem ki, de biztos hülyén néznének rám ha 50nel, nyitott ajtóval, kasznihoz tapasztott füllel mennék végig a körúton Cheesy

Szedd le a kereket és nézd meg a féknyereg és a lengéscillapító környékét és igazgass mozgass meg mindent amit ott találsz! Ha onnan jön és nem toronycsapágy akkor van rá esély hogy elhallgat vagy észreveszed hogy mi csinálja a hangot! Kezdetnek ennyi talán elég!
Aztán ha nem lesz jó akkor szedd le az ajtót mert úgy jobban hallod menet közben! Hihihi...
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9828 Dátum: 2009.05.29 péntek, 12:22:44 »

Sziasztok!

Van tippetek, hogy mi nyikoroghat menet közben a kocsiban? (tudom, sok minden:) )
Olyan hangja van, mint amikor egy kocsiban elkopnak a fékek, és lassításnál fémesen nyekereg.
A baj, hogy ezt nekem 40-50-nél csinálja (nem folyamatosan, csak néha), fékezésnél nem. Gondolom ha hozzáérne a tárcsához a betét, akkor melegedne a kerék, de mind a 4 teljesen normális.

Ha van tippetek, írjatok! köszi szépen! üdv  worship worship wave

Fékdugattyú nem megy vissza a helyére teljesen és minimálisan hozzáér a tárcsához a betét. Hidegen nem hallod, csak ha bemelegszik. Fékezésnél azért nincs, mert akkor teljesen felfekszik a tárcsára a betét. Azért nem melegszik túl, mert hűtött a tárcsa és csak minimálisan ér hozzá.

Teszt: gyorsíts fel 100-120-ra majd nyomj egy intenzív (ha nincs ABS akkor ne satuféket) fékezést nullára. Aztán indulj el 50-nel. Ha kb fél-1 percig nem hallod és utána kezdi megint, akkor ez a baja.

Megoldás: munkahenger csiszolás, tisztítás.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9829 Dátum: 2009.05.29 péntek, 12:40:48 »

Fékdugattyú nem megy vissza a helyére teljesen és minimálisan hozzáér a tárcsához a betét. Hidegen nem hallod, csak ha bemelegszik. Fékezésnél azért nincs, mert akkor teljesen felfekszik a tárcsára a betét. Azért nem melegszik túl, mert hűtött a tárcsa és csak minimálisan ér hozzá.

Teszt: gyorsíts fel 100-120-ra majd nyomj egy intenzív (ha nincs ABS akkor ne satuféket) fékezést nullára. Aztán indulj el 50-nel. Ha kb fél-1 percig nem hallod és utána kezdi megint, akkor ez a baja.

Megoldás: munkahenger csiszolás, tisztítás.

Tavaly volt egy ilyen baja a bal hátsó féknek (tárcsafék).
Akkor egy felújító szettel megoldották a problémát. Viszont ott a fék sűrűn beragadt, és forró volt a felni.

A fékdugattyú mitől nem megy vissza, régi a folyadék?

Majd megcsinálom a tesztet, és a kifülelem hogy pont melyik kerék lehet, és akkor végigsasolom Spanner ötletével is!
köszi  worship worship integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9830 Dátum: 2009.05.29 péntek, 13:07:06 »

Fékdugattyú nem megy vissza a helyére teljesen és minimálisan hozzáér a tárcsához a betét. Hidegen nem hallod, csak ha bemelegszik. Fékezésnél azért nincs, mert akkor teljesen felfekszik a tárcsára a betét. Azért nem melegszik túl, mert hűtött a tárcsa és csak minimálisan ér hozzá.

Teszt: gyorsíts fel 100-120-ra majd nyomj egy intenzív (ha nincs ABS akkor ne satuféket) fékezést nullára. Aztán indulj el 50-nel. Ha kb fél-1 percig nem hallod és utána kezdi megint, akkor ez a baja.

Megoldás: munkahenger csiszolás, tisztítás.

Igen ezt a jelenséget hívják úgy hogy "ciripelés"! Kerék le, féknyereg le, fékbetét ki, dugattú megjárat (és ha lehet akkor elfordít), porvédő alatt kipucol, fékbetét megcsiszol, majd mindent öszerak! Ennyi! Kb 1 órás munka de megéri!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9831 Dátum: 2009.05.29 péntek, 13:10:18 »

Igen ezt a jelenséget hívják úgy hogy "ciripelés"! Kerék le, féknyereg le, fékbetét ki, dugattú megjárat (és ha lehet akkor elfordít), porvédő alatt kipucol, fékbetét megcsiszol, majd mindent öszerak! Ennyi! Kb 1 órás munka de megéri!

Tisztításhoz mit ajánlassz? Vegyek féktisztítót, vagy más is jó?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9832 Dátum: 2009.05.29 péntek, 13:18:46 »

Tisztításhoz mit ajánlassz? Vegyek féktisztítót, vagy más is jó?

Sokmindent ott nem tudsz megpucolni amiben kárt tehetnél ezért bármi jó! Egyedül a fém dugattyú porvédőjére vigyázz nehogy megsérüljön mert az hosszabb távon bajt fog csinálni! Pucolhatod drótkefével vagy ecsettel de ronggyal is! Mindegy hogy milyen szert használsz csak ne bántsa a gumit! Ja és ha van a gépben ABS akkor azt is pucold meg! Ennyi! Nem kell tőle félni, menni fog az!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9833 Dátum: 2009.05.29 péntek, 13:47:37 »

Sokmindent ott nem tudsz megpucolni amiben kárt tehetnél ezért bármi jó! Egyedül a fém dugattyú porvédőjére vigyázz nehogy megsérüljön mert az hosszabb távon bajt fog csinálni! Pucolhatod drótkefével vagy ecsettel de ronggyal is! Mindegy hogy milyen szert használsz csak ne bántsa a gumit! Ja és ha van a gépben ABS akkor azt is pucold meg! Ennyi! Nem kell tőle félni, menni fog az!  taps

Még sose szedtem szét ilyet, remélem menni fog  vigyor3 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9834 Dátum: 2009.05.29 péntek, 13:57:39 »

Még sose szedtem szét ilyet, remélem menni fog  vigyor3 wave

Na ha sosem csináltál még ilyet akkor egy jótanács mielőtt nekiállsz: Nézd meg hogy a féknyerget milyen csavarokkal szerelték! Nem a tartót hanem a nyerget! Azért tanácsos így kezdeni mert nagy valószínűséggel imbuszcsavarok lesznek és ha nincs megfelelő méreted hozzá akkor almás a buli!  rinya

Valaki tudja hogy pontosan milyenek is a Mondeó féknyereg kúszóház csavarjai???
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #9835 Dátum: 2009.05.29 péntek, 14:31:10 »

nincs megfelelő méreted hozzá akkor almás a buli!  rinya

Valaki tudja hogy pontosan milyenek is a Mondeó féknyereg kúszóház csavarjai???
Imbusz 7-es szomoru1 rinya
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9836 Dátum: 2009.05.29 péntek, 14:43:34 »

Imbusz 7-es szomoru1 rinya
És elég keményen be lehetnek szorulva  szomoru1 csak óvatosan a próbálkozással, nehogy elnyalódjon a mintázat
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9837 Dátum: 2009.05.29 péntek, 15:34:58 »

És elég keményen be lehetnek szorulva  szomoru1 csak óvatosan a próbálkozással, nehogy elnyalódjon a mintázat

Ja, be tudnak szorulni. Nekem konkrétan a racsniskulcsom tört bele az utolsó csavarba. Lehet le kellene állnom a koksszal.... hehe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9838 Dátum: 2009.05.29 péntek, 15:54:23 »

Ja, be tudnak szorulni. Nekem konkrétan a racsniskulcsom tört bele az utolsó csavarba. Lehet le kellene állnom a koksszal.... hehe
Én ma eltörtem egy balmenetes  csavarkihajtót,egy menetfúró hajtókart,meg 1 félcolos krova hosszabbítót.....lehet nekem is?  eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9839 Dátum: 2009.05.29 péntek, 15:56:38 »

Én ma eltörtem egy balmenetes  csavarkihajtót,egy menetfúró hajtókart,meg 1 félcolos krova hosszabbítót.....lehet nekem is?  eplus2
vagy inkább minőségi szerszámot kellene használnotok? nyes
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #9840 Dátum: 2009.05.29 péntek, 16:00:56 »

vagy inkább minőségi szerszámot kellene használnotok? nyes
Reca
Fakom
Beta
Egyik sem rossz,csak ma szalonnát reggeliztem...... eplus2
A Fakom ingyé cseréli a törött szerszámait,azé az nem rossz.... Roll Eyes
A szerszámos kocsim Fakom,sacc 6 e Euro volt teljesen feltöltve '06-ban. hehe wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9841 Dátum: 2009.05.29 péntek, 16:09:36 »

Imbusz 7-es szomoru1 rinya

Igen én is hetesre tippeltem volna de mivel a Mondit még nem szedtem szét ezért kérdeztem! Az Escortomon is és a Fiestámon is hetes imbusz van ott! Egyébként én egy Béta nyolcas végeit köszörültem le hetesre és nagyon jól bírja a gyűrődést! Kicsit szöszmötölős a leköszörülés de megéri!  nyes
Főleg hogy még a készletekben sincs ez a méret!  falbav
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9842 Dátum: 2009.05.29 péntek, 17:04:18 »

Amikor megemeltem a kocsit (nem kokszolok, úgyh emelővel eplus2) és megpörgettem a kereket, majd nyomtam egy féket, akkor eleinte lágy volt a pedál, és az első nyomásnál szusszant egyet. 2-3 taposás után már kemény volt, szuszogás eltűnt, viszont egy kicsit szorult a kerék. Gondolom levegős...
Végül nem szedtem szét a féket, mert holnap lesz egy hosszabb családi utazás, és nem lenne jó, ha péntek délután rohangálni kellene elnyírt csavarokért vigyor3 Valahol van 7es imbusz itthon, csak meg kellene találni vigyor3 wave worship
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9843 Dátum: 2009.05.29 péntek, 17:28:40 »

Amikor megemeltem a kocsit (nem kokszolok, úgyh emelővel eplus2) és megpörgettem a kereket, majd nyomtam egy féket, akkor eleinte lágy volt a pedál, és az első nyomásnál szusszant egyet. 2-3 taposás után már kemény volt, szuszogás eltűnt, viszont egy kicsit szorult a kerék. Gondolom levegős...
Végül nem szedtem szét a féket, mert holnap lesz egy hosszabb családi utazás, és nem lenne jó, ha péntek délután rohangálni kellene elnyírt csavarokért vigyor3 Valahol van 7es imbusz itthon, csak meg kellene találni vigyor3 wave worship

Vagy mivel álló motornál csináltad ezért csak elfogyott a devander a nyomkodástól!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #9844 Dátum: 2009.05.29 péntek, 18:31:38 »

Vagy mivel álló motornál csináltad ezért csak elfogyott a devander a nyomkodástól!  nyes

Erre nem is gondoltam nyes
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
takee
Vendég
« Új hozzászólás #9845 Dátum: 2009.05.29 péntek, 20:59:21 »

vagy inkább minőségi szerszámot kellene használnotok? nyes

Vagy neked kellene többet gyúrni kicsit..... taps
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #9846 Dátum: 2009.05.30 szombat, 15:43:03 »

Vagy neked kellene többet gyúrni kicsit..... taps
gyúrunk, vazze?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9847 Dátum: 2009.05.31 vasárnap, 22:53:15 »

Sziasztok!

Sikerült végre a CD-táramba magazint szereznem!  taps
A kérdésem viszont most az lenne hogy ez a gyári technika nem játszik le újraírható lemezt???  rinya
Ha van errefelé valami hifi-szakértő akkor ő válaszolhatna nekem ezügyben!  wave
Köszönöm!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #9848 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 12:09:31 »

Sziasztok!

Sikerült végre a CD-táramba magazint szereznem!  taps
A kérdésem viszont most az lenne hogy ez a gyári technika nem játszik le újraírható lemezt???  rinya
Ha van errefelé valami hifi-szakértő akkor ő válaszolhatna nekem ezügyben!  wave
Köszönöm!  worship
miért nem veszel egy usb/kártyaolvasós cuccot?igaz,szerintem nem olyan elegáns mint a cd tár,de viszont praktikus.nekem két kártyára ki van írva egy rakat lemez és annyi.Ráadásul elfér a kesztyűtartóban a nem használt kártya.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #9849 Dátum: 2009.06.01 hétfő, 12:39:08 »

miért nem veszel egy usb/kártyaolvasós cuccot?igaz,szerintem nem olyan elegáns mint a cd tár,de viszont praktikus.nekem két kártyára ki van írva egy rakat lemez és annyi.Ráadásul elfér a kesztyűtartóban a nem használt kártya.

Már gondolkodtam ilyesmiben is csak még nem tudom hogy a Fordokhoz melyik a legjobb típus mert azt mondják csak nagyon kevés amelyik full kompatibilis!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.