Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10500 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 09:11:53 » |
|
figyu kicsit magas az alapjáratod ilyen hőfoknál kevesebbnek kéne lenni
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
tádé
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10501 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 09:23:55 » |
|
figyu kicsit magas az alapjáratod ilyen hőfoknál kevesebbnek kéne lenni
Ez benzines, ennek jó így.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #10502 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 18:25:55 » |
|
figyu kicsit magas az alapjáratod ilyen hőfoknál kevesebbnek kéne lenni
Hát nekem ennyi szokott lenni az alapjáratom! Mindíg ilyenre állítja be az elektronika!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10503 Dátum: 2009.09.13 vasárnap, 20:49:17 » |
|
Hát nekem ennyi szokott lenni az alapjáratom! Mindíg ilyenre állítja be az elektronika! ja látom már hogy benzines vissza vonom bocsi
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Fekusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10504 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 09:20:01 » |
|
Hali! A pollenszűrő fölötti műanyag rögzítőfüleit csak ki kell húzni? Ez tűnik logikusnak, de inkább megkérdezem, mielőtt nekikezdek, mert az előző autómnál egy ilyen aprósággal több kárt csináltam, mint hasznot.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10505 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 10:49:36 » |
|
Hali! A pollenszűrő fölötti műanyag rögzítőfüleit csak ki kell húzni? Ez tűnik logikusnak, de inkább megkérdezem, mielőtt nekikezdek, mert az előző autómnál egy ilyen aprósággal több kárt csináltam, mint hasznot. Kallantyús-reteszelős, mint a légszűrőház fedele. 2 db van az oldalain, csak feszteleníteni kell.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fekusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10506 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 13:50:58 » |
|
Kallantyús-reteszelős, mint a légszűrőház fedele. 2 db van az oldalain, csak feszteleníteni kell.
Én a szélvédő és a motorháztető közti "rács"-ra gondolok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10507 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 14:28:52 » |
|
Én a szélvédő és a motorháztető közti "rács"-ra gondolok.
Kitekered a csavarokat - kis kupakok takarnak 3at azokat kitekered kb 3centit és kihúzod a tiplivel. A tető alatt van 3db T30 as csavar azt kiszeded, a gumit félrehajtod. A vezető előtti rácsot elég csak lazítani. A géptetőt félállásba alátámasztod - különben karcos lesz a széle - aláteszel egy kartondobozt, kábeldobot és óvatosan ráengeded. Kifordítod a rácsot, kipattintod a szűrő két oldalsó karmát és kiszeded. Az új szűrőn jelölve van a szélirány.Összerakás fordított sorrendben. A kiszedett alkatrészeket, üveget a fedél alatt takarítsd meg az alatta lévő kosz repesztheti az üveget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Fekusz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10508 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:07:36 » |
|
Kitekered a csavarokat - kis kupakok takarnak 3at azokat kitekered kb 3centit és kihúzod a tiplivel. A tető alatt van 3db T30 as csavar azt kiszeded, a gumit félrehajtod. A vezető előtti rácsot elég csak lazítani. A géptetőt félállásba alátámasztod - különben karcos lesz a széle - aláteszel egy kartondobozt, kábeldobot és óvatosan ráengeded. Kifordítod a rácsot, kipattintod a szűrő két oldalsó karmát és kiszeded. Az új szűrőn jelölve van a szélirány.Összerakás fordított sorrendben. A kiszedett alkatrészeket, üveget a fedél alatt takarítsd meg az alatta lévő kosz repesztheti az üveget
Kösz!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10509 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:19:59 » |
|
Tegnap, amikor lebontottam a motortér alatti takarólemezt, ez a fekete cső esett ki alóla: Az elem csak a méret szemléltetése miatt van mellette. Hová kellhet ez?? Van rajta szép Ford embléma és part number is. Látszólag nem hiányzik sehonnan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10510 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:28:58 » |
|
Tegnap, amikor lebontottam a motortér alatti takarólemezt, ez a fekete cső esett ki alóla: Az elem csak a méret szemléltetése miatt van mellette. Hová kellhet ez?? Van rajta szép Ford embléma és part number is. Látszólag nem hiányzik sehonnan. A levegőrendszer csöve.Kövesd vissza a légszűrőre rámenő csöveket,kell az!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
MrMach1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10511 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:47:03 » |
|
o.k. Köszi! Este megkeresem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10512 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 15:52:59 » |
|
o.k. Köszi! Este megkeresem.
Bal első kerékjárat mögött keresd a helyét
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #10513 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 20:27:32 » |
|
Sziasztok! Beszereltem ma a Tempomatot az autóba, sokat nem tudtam még "játszani" vele, Óbuda-Pomáz-Óbuda viszonylatban mentem egy kört. Tetszik mindenesetre, furmányos egy kis szerkezet. Hosszabb útra mostanság nem készülök, de majd kitalálok vmi család/barát látogatást, ahova pályán lehet eljutni..:-) Van egy két furcsa dolog, pl a nyomógombok ellég hangosan kattannak, amikor benyomom őket, kissé zavaró, de megszokható valszeg. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #10514 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 22:14:34 » |
|
Van egy két furcsa dolog, pl
Én nem használom, mert többet fogyaszt vele a verda.
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #10515 Dátum: 2009.09.14 hétfő, 23:43:16 » |
|
Sziasztok! Beszereltem ma a Tempomatot az autóba, sokat nem tudtam még "játszani" vele, Óbuda-Pomáz-Óbuda viszonylatban mentem egy kört. Tetszik mindenesetre, furmányos egy kis szerkezet. Hosszabb útra mostanság nem készülök, de majd kitalálok vmi család/barát látogatást, ahova pályán lehet eljutni..:-) Van egy két furcsa dolog, pl a nyomógombok ellég hangosan kattannak, amikor benyomom őket, kissé zavaró, de megszokható valszeg. Üdv
Szia! Ha a gombok kattanására gondolsz akkor az enyém is elég jól hallatszik pedig gyári! De biztos lehet csinálni vele valamit ha zavar hogy hangos! De akkor majd szólj nekem is ám hogy mi lett a megoldás!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10516 Dátum: 2009.09.15 kedd, 07:31:59 » |
|
Sziasztok! Beszereltem ma a Tempomatot az autóba, sokat nem tudtam még "játszani" vele, Óbuda-Pomáz-Óbuda viszonylatban mentem egy kört. Tetszik mindenesetre, furmányos egy kis szerkezet. Hosszabb útra mostanság nem készülök, de majd kitalálok vmi család/barát látogatást, ahova pályán lehet eljutni..:-) Van egy két furcsa dolog, pl a nyomógombok ellég hangosan kattannak, amikor benyomom őket, kissé zavaró, de megszokható valszeg. Üdv
A gombok direkt hangosak (erővel kell nyomni, ellenállása van), nehogy véletlenül benyomd. Üdv.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #10517 Dátum: 2009.09.15 kedd, 07:55:40 » |
|
Akkor marad a "megszokom, hogy ilyen hangos". AZ vili, hogy a véletlen benyomás miatt erős a rugó. Valószínűleg a kormányban lévő űr, is dobozként felerősíti a kattanást. A gombok alatti térre gondolok. De barkácsolni, kitöltögetni nem fogom, még a végén koccnál, a légzsák a pofámba nyomja az egészet.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10518 Dátum: 2009.09.15 kedd, 08:32:19 » |
|
Akkor marad a "megszokom, hogy ilyen hangos". AZ vili, hogy a véletlen benyomás miatt erős a rugó. Valószínűleg a kormányban lévő űr, is dobozként felerősíti a kattanást. A gombok alatti térre gondolok. De barkácsolni, kitöltögetni nem fogom, még a végén koccnál, a légzsák a pofámba nyomja az egészet.
Városba ne használd a tempomatot - veszélyes. Sőt bekapcsolva sem érdemes tartani - üresben gurulva 40 fölött véletlen benyomod és szétpörgeti a motort!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Joe
|
|
« Új hozzászólás #10519 Dátum: 2009.09.15 kedd, 08:59:26 » |
|
Városba ne használd a tempomatot - veszélyes. Sőt bekapcsolva sem érdemes tartani - üresben gurulva 40 fölött véletlen benyomod és szétpörgeti a motort!!!
Az autó egy veszélyes üzem. Ezért is vannak rajta bizonyos biztonsági megoldások, amiket maga a tempomat is tartalmaz.
|
|
|
Naplózva
|
Tisztelettel! Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara... '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép. '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul. A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #10520 Dátum: 2009.09.15 kedd, 09:50:47 » |
|
Városba ne használd a tempomatot - veszélyes. Sőt bekapcsolva sem érdemes tartani - üresben gurulva 40 fölött véletlen benyomod és szétpörgeti a motort!!!
Köszönöm! Én is tapasztaltam tegnap, hogy városban nem szabad, bár ahol jöttem csillaghegy felől, az óbudai temető felé, inkább országútiak a körülmények, de akkor is szinte félelmetes, hogy nem nyomod a gázt és megy az autó, főleg az, hogy elveszed a lábad a gázpedálról, és vészhelyzetben a fékre lépni szerintem időigényesebb, mint a gázról átvillantani a jobb lábat. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10521 Dátum: 2009.09.15 kedd, 09:58:17 » |
|
Városba ne használd a tempomatot - veszélyes. Sőt bekapcsolva sem érdemes tartani - üresben gurulva 40 fölött véletlen benyomod és szétpörgeti a motort!!!
@Fusim: nálam üresben nem lehet bekapcsolni, csak 5. sebességben működik a tempomat, kuplung kinyomásra pedig automatikusan kikapcsol. A kuplungos rész mindenhol így van azt tudom, de szerintem annak is meg kell lennie mindenhol, hogy csak sebességben (5.) lehet bekapcsolni. Vagy csak nálam van így? (Off Skodri Superb-en is így van otthun)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #10522 Dátum: 2009.09.15 kedd, 10:05:55 » |
|
@Fusim: nálam üresben nem lehet bekapcsolni, csak 5. sebességben működik a tempomat, kuplung kinyomásra pedig automatikusan kikapcsol. A kuplungos rész mindenhol így van azt tudom, de szerintem annak is meg kell lennie mindenhol, hogy csak sebességben (5.) lehet bekapcsolni. Vagy csak nálam van így? (Off Skodri Superb-en is így van otthun) Igen nálam is csak sebességben lehet bekapcsolni de nem csak ötödikben! Asszem 40 alatt be sem lehet kapcsolni na és persze üresben sem akármennyivel is gurulsz! Ha hozzáérek a kuplunghoz vagy a fékhez akkkor pedig egyből kikapcsol (vagyis pause)! Sőt nálam a visszajezőről is leveszi a fényerőt ha felkapcsolom a világítást! Ha gyér a forgalom akkor én szoktam használni városban is hogy szépen végig tudjak menni a lámpákon és az egész városon fotó nélkül!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10523 Dátum: 2009.09.15 kedd, 10:20:01 » |
|
Igen nálam is csak sebességben lehet bekapcsolni de nem csak ötödikben! Asszem 40 alatt be sem lehet kapcsolni na és persze üresben sem akármennyivel is gurulsz! Ha hozzáérek a kuplunghoz vagy a fékhez akkkor pedig egyből kikapcsol (vagyis pause)! Sőt nálam a visszajezőről is leveszi a fényerőt ha felkapcsolom a világítást! Ha gyér a forgalom akkor én szoktam használni városban is hogy szépen végig tudjak menni a lámpákon és az egész városon fotó nélkül! Nálam is leveszi a világítást a visszajelzőről, ha kapcsolok lámpát, de ez este jól is van így, mert nem túl erős (zavaró) így a fénye. Én is tolom neki városban is, de nekem csak 5.ben engedi bekapcsolni. És nálam az MK I se engedte, csak 5.-ben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10524 Dátum: 2009.09.15 kedd, 15:40:06 » |
|
Nálam is leveszi a világítást a visszajelzőről, ha kapcsolok lámpát, de ez este jól is van így, mert nem túl erős (zavaró) így a fénye. Én is tolom neki városban is, de nekem csak 5.ben engedi bekapcsolni. És nálam az MK I se engedte, csak 5.-ben. Mk3ban meg akármelyik sebességi fokozatban betudod kapcsolni,csak legyen meg az 50.3-4-5-6 tuti.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #10525 Dátum: 2009.09.15 kedd, 17:50:02 » |
|
Mk3ban meg akármelyik sebességi fokozatban betudod kapcsolni,csak legyen meg az 50.3-4-5-6 tuti. Na most az előbb kipróbáltam a tempomatot és bármelyik sebességi fokozatban be lehet kapcsolni csak 40 fölött menj! Ennyi!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #10526 Dátum: 2009.09.15 kedd, 18:14:35 » |
|
Nálam is leveszi a világítást a visszajelzőről, ha kapcsolok lámpát, de ez este jól is van így, mert nem túl erős (zavaró) így a fénye. Én is tolom neki városban is, de nekem csak 5.ben engedi bekapcsolni. És nálam az MK I se engedte, csak 5.-ben. Én az első próbakörnél az istennek nem tudtam működésre bírni a szerkezetet, kiderült a kuplung pedált nem lehet lábtámasznak használni, mert azt már érzékeli a kapcsoló. Nem lehet hogy 5. után veszed csak le a lábad teljesen a kuplungról? Nem kötözködésképpen kérdezem. Nem hiszem, hogy az 5. sebességhez tartozna egy kapcsoló, ami tiltja/engedi a tempomatot, bár lehet, esetleg attól függően kerülhetett bele, hogy melyik országba szánták értékesíteni a gépet. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10527 Dátum: 2009.09.15 kedd, 18:22:43 » |
|
Én az első próbakörnél az istennek nem tudtam működésre bírni a szerkezetet, kiderült a kuplung pedált nem lehet lábtámasznak használni, mert azt már érzékeli a kapcsoló. Nem lehet hogy 5. után veszed csak le a lábad teljesen a kuplungról? Nem kötözködésképpen kérdezem. Nem hiszem, hogy az 5. sebességhez tartozna egy kapcsoló, ami tiltja/engedi a tempomatot, bár lehet, esetleg attól függően kerülhetett bele, hogy melyik országba szánták értékesíteni a gépet. Üdv
Nem, simán csak hüle vok. Ma kipróbáltam 4.-ben is, ott is ok. Eddig nem próbáltam és azt hittem nem is jó, csak ötödikben. Hüle vok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #10528 Dátum: 2009.09.15 kedd, 18:23:33 » |
|
Nem, simán csak hüle vok. Ma kipróbáltam 4.-ben is, ott is ok. Eddig nem próbáltam és azt hittem nem is jó, csak ötödikben. Hüle vok.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #10529 Dátum: 2009.09.15 kedd, 19:00:54 » |
|
Nem, simán csak hüle vok. Ma kipróbáltam 4.-ben is, ott is ok. Eddig nem próbáltam és azt hittem nem is jó, csak ötödikben. Hüle vok. Szép dolog az önkritika
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
fusim
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10530 Dátum: 2009.09.15 kedd, 19:23:06 » |
|
Nem, simán csak hüle vok. Ma kipróbáltam 4.-ben is, ott is ok. Eddig nem próbáltam és azt hittem nem is jó, csak ötödikben. Hüle vok. Gurítva próbáld 40km fölött - valami lakatlan területen persze
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10531 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:14:04 » |
|
Ragasits ! mi volt az a lötty ?
na először is bocsi hogy veled választattam topikot de hirtelen nem tudtam hol folytassuk Spuri bármelyik autóalkatrész üzletbe lehet kapni nem drága kb750ft a dizel változatát kérd.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
takee
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10532 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:15:37 » |
|
na először is bocsi hogy veled választattam topikot de hirtelen nem tudtam hol folytassuk Spuri bármelyik autóalkatrész üzletbe lehet kapni nem drága kb750ft a dizel változatát kérd. Ja a spuri tényleg jó, nekem is bevált. Te hol veszed? Nekem anno futár hozta, de úgy drága volt. Melyik boltban lehet kapni 500ml-est?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10533 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:21:11 » |
|
Ja a spuri tényleg jó, nekem is bevált. Te hol veszed? Nekem anno futár hozta, de úgy drága volt. Melyik boltban lehet kapni 500ml-est? Szombathely start autós bolt van neki 500-as 125ml
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10534 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:25:26 » |
|
na először is bocsi hogy veled választattam topikot de hirtelen nem tudtam hol folytassuk Spuri bármelyik autóalkatrész üzletbe lehet kapni nem drága kb750ft a dizel változatát kérd. Én úgy tudtam, hogy csak kék és piros Spuri van. Milyen a dizelhez való
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10535 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:29:44 » |
|
Én úgy tudtam, hogy csak kék és piros Spuri van. Milyen a dizelhez való az üzletbe tudni fogják a piros de ne lepődjél meg ha pirost kérsz és rozsaszin a doboza az ugyan az rá van írva a dobozára. azért azt kalkuláld bele hogy ha egy teli tankot kijárattál vele utána az üzemanyagszűrőt érdemes kicserélni mert jósok mocskot fog kitakarítani.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10536 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:29:55 » |
|
Ja a spuri tényleg jó, nekem is bevált. Te hol veszed? Nekem anno futár hozta, de úgy drága volt. Melyik boltban lehet kapni 500ml-est? a honlapjukon meg van a hivatalos forgalmazók listája, itt biztosan meg van ki árusít 500ml-et http://spuri-adalek.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10537 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:32:21 » |
|
az üzletbe tudni fogják a piros de ne lepődjél meg ha pirost kérsz és rozsaszin a doboza az ugyan az rá van írva a dobozára. azért azt kalkuláld bele hogy ha egy teli tankot kijárattál vele utána az üzemanyagszűrőt érdemes kicserélni mert jósok mocskot fog kitakarítani.
én is kb. fél éve használom 20l/50ml arányban. te mióta használod ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10538 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:34:54 » |
|
én is kb. fél éve használom 20l/50ml arányban. te mióta használod ?
kb én is de sokat kipróbáltam már
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10539 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:37:42 » |
|
kb én is de sokat kipróbáltam már
tapasztalatok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10540 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:37:49 » |
|
én is kb. fél éve használom 20l/50ml arányban. te mióta használod ?
eddig melyiket raktad bele?
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10541 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:40:46 » |
|
eddig melyiket raktad bele?
csak a "pirosat"próbáltam; elvileg "kék" csak verseny célokra való
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10542 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:41:29 » |
|
tapasztalatok?
a különböző márkák hatása között lényeges különbség nincs de árukba van a Spuri a legolcsóbb
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10543 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:42:25 » |
|
a különböző márkák hatása között lényeges különbség nincs de árukba van a Spuri a legolcsóbb
tehát ár-érték arányban jó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10544 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:44:40 » |
|
tehát ár-érték arányban jó igen de azért vigyázz milyen gázolajat tankolsz és kerüld a
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 20:56:01 írta Ragasits »
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10545 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:49:09 » |
|
fél éve egyszer voltam kúton akkor a szűrőt gyakrabban cseréld és minden tankoláskor használd. a felhabosodást már tapasztaltad?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009.09.16 szerda, 20:55:31 írta Ragasits »
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10546 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:51:59 » |
|
akkor a szűrőt gyakrabban cseréld és minden kannás tankoláskor használd. a felhabosodást már tapasztaltad?
Folyamatosan használom a Spurit. mi az a felhabosodás
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10547 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:54:09 » |
|
Folyamatosan használom a Spurit. mi az a felhabosodás ha még nem jelentkezett akkor jó az az hogy amikor fejtitek át vagy tankolsz az üzemanyag nagyon felhabosodik a tankban és szinte feljön a tanksapkáig
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
swatch
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #10548 Dátum: 2009.09.16 szerda, 20:59:24 » |
|
ha még nem jelentkezett akkor jó az az hogy amikor fejtitek át vagy tankolsz az üzemanyag nagyon felhabosodik a tankban és szinte feljön a tanksapkáig
még nem volt ilyen. mit tud okozni ha mégis megtörténik
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Proconsul
|
|
« Új hozzászólás #10549 Dátum: 2009.09.16 szerda, 21:04:13 » |
|
még nem volt ilyen. mit tud okozni ha mégis megtörténik csupán annyi hogy amikor tankosz a pisztolyig fel ér a hab és nagyon lassan tudod majd teli tankolni mert a pisztoly le fog kattanni. anno még az off verdámat kb 45-50 percig tartott teli tankolni és nagyon idegesítő tud lenni.sokszor oda jött a kutas hogy mi a bánatot csinálok már olyan sokáig.
|
|
|
Naplózva
|
95-ös 1.8TD mondeo
|
|
|
|