Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:50:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347661 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10900 Dátum: 2009.11.15 vasárnap, 22:08:49 »

Meg tudja mondani valaki, hogy mi célt szolgálnak azok a kis fekete műanyagnak látszó izék az ajtók ablakkeretének a tetején?
Már egy ideje foglalkoztat a dolog.
Ennél pontosabban nem tudom körülírni Sad

Még két kérdés:
- a vezetőülés melletti ablak kicsit dülöngél előre-hátra, amikor le ill. fel húzom. Olyan mintha nem lenne benne a sínben. Ha nem tolom hátra felhúzás közben, akkor nem is lehet felhúzni. Nem nagyon fogom megúszni az ajtó lebontását, ugye? Sad

- kicsit akadnak a kilincsek az első ajtókon. Az anyósülésnél annyira kicsit, hogyha párom kinyitja és nem tolja le a kilincset, akkor teljesen felhúzott állapotban marad és így nem lehet becsukni sem az ajtót. Ilyenkor ablak lehúz, kinyúl, kilincs lenyom, utána lehet csukni az ajtót. Erre milyen megoldást javasoltok? Olajozzam vagy valami rugó adhatta meg magát? Olajozást hogyan oldjam meg és mivel ha az a jobb megoldás? Vezető ülésnél hasonló a gond, de ott azért nem ilyen vészesen.

Köszi!
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10901 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 08:31:20 »

Meg tudja mondani valaki, hogy mi célt szolgálnak azok a kis fekete műanyagnak látszó izék az ajtók ablakkeretének a tetején?
...
Nem nagyon fogom megúszni az ajtó lebontását, ugye? Sad
...
Olajozást hogyan oldjam meg és mivel ha az a jobb megoldás? Vezető ülésnél hasonló a gond, de ott azért nem ilyen vészesen.
A légterelőknek van kitalálva, nekem a szatuna légterelők ott be vannak horpasztva. Hogy miért kell, nem tudom...
...
Nem fogod megúszni. Valahol volt nemrég szó róla, valami műanyag annyakinnya van meghalva benne.
Én mondjuk állítgattam kicsit az alsó tartórészét, és jobb lett...
...
Olyan wd40et vegyél, aminek van hosszú fúvókája, azzal jó mélyre be tudsz spriccelni, igyekezz a tengely 2 végére célozni...
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10902 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 08:37:31 »

A légterelőknek van kitalálva, nekem a szatuna légterelők ott be vannak horpasztva. Hogy miért kell, nem tudom...
...
Nem fogod megúszni. Valahol volt nemrég szó róla, valami műanyag annyakinnya van meghalva benne.
Én mondjuk állítgattam kicsit az alsó tartórészét, és jobb lett...
...
Olyan wd40et vegyél, aminek van hosszú fúvókája, azzal jó mélyre be tudsz spriccelni, igyekezz a tengely 2 végére célozni...

Köszönöm! Akkor megyek boltba WD40-ért...
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10903 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 08:39:00 »

Köszönöm! Akkor megyek boltba WD40-ért...
Vegyél belőle rögtön egy raklappal, zsír új Mk3ban is láttam már elrejtve...  vigyor3
Mindenre jó, csak megenni nem tudod. Kenés, kontaktjavítás, csavarlazítás, reuma, rövidlátás....  eplus2
Naplózva
Rolee
Vendég
« Új hozzászólás #10904 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:21:41 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem 2-es Mondeom van gyári kazettás magnó van benne ha jól emlékszem 4000-es lecserélném cd-s rádiora és hol lehet kapni olyan "tokot" ami eltakarná a kelettkezett lyukat valami gyári maszk kellene ami a szabványos cd-s cuccokhoz van. Köszi előre is a segítséget . ide is irhattok(kakuja@gmail.com) BYBY
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10905 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:23:05 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem 2-es Mondeom van gyári kazettás magnó van benne ha jól emlékszem 4000-es lecserélném cd-s rádiora és hol lehet kapni olyan "tokot" ami eltakarná a kelettkezett lyukat valami gyári maszk kellene ami a szabványos cd-s cuccokhoz van. Köszi előre is a segítséget . ide is irhattok(kakuja@gmail.com) BYBY
Cromax (www.cromax.hu) vagy hifis bolt. Valószínűleg rendelni kell.

Pontos link: Rádió átalakítókeret
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 13:33:31 írta Tádé » Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10906 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:29:45 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem 2-es Mondeom van gyári kazettás magnó van benne ha jól emlékszem 4000-es lecserélném cd-s rádiora és hol lehet kapni olyan "tokot" ami eltakarná a kelettkezett lyukat valami gyári maszk kellene ami a szabványos cd-s cuccokhoz van. Köszi előre is a segítséget . ide is irhattok(kakuja@gmail.com) BYBY

Szia!
Esetleg egy 6000-es CD-s rádió+CDtár vagy  csak simán CDtár (nem tudom, hogy a 4000-es kezeli-e). Legalább megmarad a gyári belső...
(persze lehet, hogy csak nekem volt ez a legfőbb szempont)
Itt körül tudsz nézni rádió ügyben:

http://www.Tiltott link!.hu/mondeo/radio/radio.htm -> Ez most komoly?  taps
Elnézést!

* Megnéztem, a 4000-es nem kezeli a CDtárat, csak 5000-től fölfelé...

** Láttam egy 6000 MP3 rádiót, ha esetleg az MP3 a cél...
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 13:32:38 írta Kovermadar » Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10907 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:34:33 »

http://www.Tiltott link!.hu/mondeo/radio/radio.htm -> Ez most komoly?  taps
nyes nyes vigyor3
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10908 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:36:44 »

Szia!
Esetleg egy 6000-es CD-s rádió+CDtár vagy  csak simán CDtár (nem tudom, hogy a 4000-es kezeli-e). Legalább megmarad a gyári belső...
(persze lehet, hogy csak nekem volt ez a legfőbb szempont)
Itt körül tudsz nézni rádió ügyben:

http://www.Tiltott link!.hu/mondeo/radio/radio.htm -> Ez most komoly?  taps
Elnézést!

* Megnéztem, a 4000-es nem kezeli a CDtárat, csak 5000-től fölfelé...

** Láttam egy 6000 MP3 rádiót, ha esetleg az MP3 a cél...


Ne legyen már ilyen tiltott link!!! ***/mondeo/radio/radio.htm a spácuimokat ki kell törölni! és úgy bevágni az URL mezőbe
http://www.mirez.co.uk/Radio.htm Itt is van némi infó a bekötésükről igaz angol nyelven
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 14:03:56 írta Scratch » Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10909 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 13:37:51 »

nyes nyes vigyor3

Most találkoztam ilyennel először   angel
Pedig azt hittem jó vagyok...  Cheesy

* Azt tudja valaki, hogy ha kiveszem az órát és minden átalakítás nélkül a csatlakozóra rádugom a fedcomp-ot, akkor az önjáróan képes lesz alapóraként funkcionálni vagy át kell kötni a kábeleket vezetékeket a megfelelő helyekre?
« Utoljára szerkesztve: 2009.11.16 hétfő, 13:47:56 írta Kovermadar » Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10910 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 15:02:33 »


Ne legyen már ilyen tiltott link!!! ***/mondeo/radio/radio.htm a spácuimokat ki kell törölni! és úgy bevágni az URL mezőbe
http://www.mirez.co.uk/Radio.htm Itt is van némi infó a bekötésükről igaz angol nyelven
« Utoljára szerkesztve: Ma - 14:03:56 írta Scratch »

Inkább kéne írni egy jó leírást a rádiókról amit lehet linkelni  eplus2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10911 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 16:21:02 »

Inkább kéne írni egy jó leírást a rádiókról amit lehet linkelni  eplus2
Nem értem ezt a célozgatást...  eplus2
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10912 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 16:27:07 »

* Azt tudja valaki, hogy ha kiveszem az órát és minden átalakítás nélkül a csatlakozóra rádugom a fedcomp-ot, akkor az önjáróan képes lesz alapóraként funkcionálni vagy át kell kötni a kábeleket vezetékeket a megfelelő helyekre?
Az óra működni fog kötögetés nélkül.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10913 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 16:29:31 »

Köszönöm! Akkor megyek boltba WD40-ért...

Ha megvan a WD40 akkor jobb ha szétszeded amit csak lehet mind a négy ajtóban és befújsz mindent jó kövéren mert a Mondiknak van egy olyan "JÓ" tulajdonságuk hogy az ajtókban néha valami rakoncátlankodik és ez tudja zavarni elég rendesen a szegény gazdit! Főleg télen a hidegben amikor malami nem vagy csak néha műxik rendesen!  szomoru1
Ezért ajtók szét atomjaira és adni neki mindent mindenhol!  taps
Hidd el meghálálja!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10914 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 16:38:07 »

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem 2-es Mondeom van gyári kazettás magnó van benne ha jól emlékszem 4000-es lecserélném cd-s rádiora és hol lehet kapni olyan "tokot" ami eltakarná a kelettkezett lyukat valami gyári maszk kellene ami a szabványos cd-s cuccokhoz van. Köszi előre is a segítséget . ide is irhattok(kakuja@gmail.com) BYBY

Szerintem hagyd meg a gyárit és vegyél hozzá egy kütyüt ami pendrive-ról nyomja neki az MP3-at!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10915 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 17:43:51 »

Nem értem ezt a célozgatást...  eplus2

plagizálni 1et Wink csak legyen  hehe
Naplózva
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10916 Dátum: 2009.11.16 hétfő, 17:45:11 »

plagizálni 1et Wink csak legyen  hehe
Aztat nem!
Először piázni-t olvastam, azt lehet.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10917 Dátum: 2009.11.18 szerda, 23:33:43 »

Hali!

Ma sikeresen elvégeztem a belső fűtő radiátor cserét.
Akit érdekel a technikám az olvassa tovább akit nem az ugorjon át rajta.

Először is természetesen le kell engedni a fűtésrendszerből az anyagot.
Majd le kötni a fűtéscsöveket amik az utastérbe jönnek. Ezek legkönnyebben aknáról vagy alábakolt autónál érhetők el a kipufogócső fölött a tűzfal alső harmadában középen találhatók. Bilincseket leoldani majd kis erőszakkal a csöveket lehúzni. (vigyázat leengedett rendszernél is marad víz a radiátorban).

Az utastérben a vártnál sokkal kevesebbet kellet lebontani.
Egész pontosan semmi mást nem volt szükséges csak a két első lábtérben lévő burkolatot amin keresztül lábra jön a levegő valamint még 1 csavart ki kellet szedni  a gázpedál mellet valami tartókonzolból és azt a konzolt finoman felhajtani a tűzfal felé. /ha finom vagy akkor csak elfordul a felső csavar körül/.

Most már a radiátor tálcája elérhető.
Lefelé megy egy ovális cső ami a hátsó lábtérbe vezeti a levegőt ezt egy csavar tartja a rádió mögött de ha van egy marokcsavarhúzód a rádió maradhat a helyén. Csavar ki majd cső feltol ütközésig.A tálcán alulról van 3 apró (aszem 17-es) torx csavar ezek nem nagyon láthatók úgyhogy tessék tapogatózni. Ezekből 2 kiszedése nem gond no de a harmadik az ami a pedálsorhoz a legközelebb esik na az a nem semmi, Nekem 1,5 órámba került. A célszerszám egy 10-es csillag-villáskulcsba szigetelőszallaggal rögzített torx bit hegy volt. De ezt mindenki oldja meg saját kreativitása felhasználásával.
Ezen kívül ezt az elemet még 2 db fém klipsz és 2 db műanyag fül is tartja a rádió felőli oldalon a szélén ez már biztos nem fog gondot okozni annak aki idáig eljutott.
Ha ez lejött akkor már közel a cél.
Innen van 1 kis külömbség az MK1 és MK2 között
MK2:
Hátul van 2 fém klipsz ezen kívü hátul már semmi ,valamint oldalanként 2-2 fém klipsz és 2-2 műanyag fül is van.
MK1:
Hátul csak 1 nút van amiből ki leh@ billenteni a tálcát ezzel nem is kell foglalkozni mivel úgy is szétcsúszik.

Ha ezek mind megvannak akkor már a tálca lefordul a radiátorral együt.
Ekkor finoman lefelé feszíteni és közben hátra (váltókar felé)  húzni ,közben a keletkező résen benyúlni és lefelé piszkálni a radiátort.
Mielött kijönne teljesen még lessz 1 fül a radiátor fölött az egységen belül ami a klimánál keletkező kondenzvizet vezeti a tálca aljába ez egy kis erőszak hatására elengedi.
Már csak a tömítő szivacsot kell lefejteni a kivezető csövekről ami a tűzfalnál tömít és már nyertünk is.
Ha a kezünkben van a radiátor akkor a két cső között van 1 torx ami 1 kúpos elemet feszít be ennek eltávolításával szabadul meg a radiáor a tálcától.

Visszaszerelés elött még el végeztem 1 kis átalakítást:
az alsó légterelő és a radiátor tálca összerögzítése elég szerencsétlen azzal a 3 torx csavarral mivel nehéz hozzájukférni ezeket ki is hadhatjuk helyettük inkább tegyünk a tálca  oldalába  oldalról 2-2 csavart. Ezeknek a helyét előre fúrjuk ki és rakjuk be őket ,hogy ellenőrizni tudjuk nrem-e ér bele a csavar a radiátorba.
Ha ok minden kezdhetjük az összeszerelést fordított sorrendben értelem szerűen.

Ha vannak hibák azokért bocsi de már elég fáradt vagyok.
Sok sikert és kevés bosszúságot.

Üdv VoTo

 

Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10918 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 01:00:30 »

Hali!

Ma sikeresen elvégeztem a belső fűtő radiátor cserét.
Akit érdekel a technikám az olvassa tovább akit nem az ugorjon át rajta.

Ha vannak hibák azokért bocsi de már elég fáradt vagyok.
Sok sikert és kevés bosszúságot.
Üdv VoTo

Hali!
Én csak két hibát vettem észre ezért megadom rá neked az ötöst!  taps
És köszönöm ezt a részletes infót erről a műtétről!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10919 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 09:25:19 »

Copyright-ot megkaptam, nemsoká lesz belőle pdf...  wave worship
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #10920 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 10:06:57 »

Copyright-ot megkaptam, nemsoká lesz belőle pdf...  wave worship

Így van
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #10921 Dátum: 2009.11.19 csütörtök, 23:34:01 »

Hali!

Ma sikeresen elvégeztem a belső fűtő radiátor cserét.
Akit érdekel a technikám az olvassa tovább akit nem az ugorjon át rajta.

Először is természetesen le kell engedni a fűtésrendszerből az anyagot.
Majd le kötni a fűtéscsöveket amik az utastérbe jönnek. Ezek legkönnyebben aknáról vagy alábakolt autónál érhetők el a kipufogócső fölött a tűzfal alső harmadában középen találhatók. Bilincseket leoldani majd kis erőszakkal a csöveket lehúzni. (vigyázat leengedett rendszernél is marad víz a radiátorban).

Az utastérben a vártnál sokkal kevesebbet kellet lebontani.
Egész pontosan semmi mást nem volt szükséges csak a két első lábtérben lévő burkolatot amin keresztül lábra jön a levegő valamint még 1 csavart ki kellet szedni  a gázpedál mellet valami tartókonzolból és azt a konzolt finoman felhajtani a tűzfal felé. /ha finom vagy akkor csak elfordul a felső csavar körül/.

Most már a radiátor tálcája elérhető.
Lefelé megy egy ovális cső ami a hátsó lábtérbe vezeti a levegőt ezt egy csavar tartja a rádió mögött de ha van egy marokcsavarhúzód a rádió maradhat a helyén. Csavar ki majd cső feltol ütközésig.A tálcán alulról van 3 apró (aszem 17-es) torx csavar ezek nem nagyon láthatók úgyhogy tessék tapogatózni. Ezekből 2 kiszedése nem gond no de a harmadik az ami a pedálsorhoz a legközelebb esik na az a nem semmi, Nekem 1,5 órámba került. A célszerszám egy 10-es csillag-villáskulcsba szigetelőszallaggal rögzített torx bit hegy volt. De ezt mindenki oldja meg saját kreativitása felhasználásával.
Ezen kívül ezt az elemet még 2 db fém klipsz és 2 db műanyag fül is tartja a rádió felőli oldalon a szélén ez már biztos nem fog gondot okozni annak aki idáig eljutott.
Ha ez lejött akkor már közel a cél.
Innen van 1 kis külömbség az MK1 és MK2 között
MK2:
Hátul van 2 fém klipsz ezen kívü hátul már semmi ,valamint oldalanként 2-2 fém klipsz és 2-2 műanyag fül is van.
MK1:
Hátul csak 1 nút van amiből ki leh@ billenteni a tálcát ezzel nem is kell foglalkozni mivel úgy is szétcsúszik.

Ha ezek mind megvannak akkor már a tálca lefordul a radiátorral együt.
Ekkor finoman lefelé feszíteni és közben hátra (váltókar felé)  húzni ,közben a keletkező résen benyúlni és lefelé piszkálni a radiátort.
Mielött kijönne teljesen még lessz 1 fül a radiátor fölött az egységen belül ami a klimánál keletkező kondenzvizet vezeti a tálca aljába ez egy kis erőszak hatására elengedi.
Már csak a tömítő szivacsot kell lefejteni a kivezető csövekről ami a tűzfalnál tömít és már nyertünk is.
Ha a kezünkben van a radiátor akkor a két cső között van 1 torx ami 1 kúpos elemet feszít be ennek eltávolításával szabadul meg a radiáor a tálcától.

Visszaszerelés elött még el végeztem 1 kis átalakítást:
az alsó légterelő és a radiátor tálca összerögzítése elég szerencsétlen azzal a 3 torx csavarral mivel nehéz hozzájukférni ezeket ki is hadhatjuk helyettük inkább tegyünk a tálca  oldalába  oldalról 2-2 csavart. Ezeknek a helyét előre fúrjuk ki és rakjuk be őket ,hogy ellenőrizni tudjuk nrem-e ér bele a csavar a radiátorba.
Ha ok minden kezdhetjük az összeszerelést fordított sorrendben értelem szerűen.

Ha vannak hibák azokért bocsi de már elég fáradt vagyok.
Sok sikert és kevés bosszúságot.

Üdv VoTo Szépvolt!!!! worship

 


Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
Rol
Vendég
« Új hozzászólás #10922 Dátum: 2009.11.20 péntek, 16:34:09 »

Sziasztok! Nem értek túlságosan az autókhoz úgy általában, de van egy Mondeo 2-m, amivel van egy problémám és segítséget szeretnék kérni. 1.6-os, benzines darabról van szó. A problémám pedig, hogy a hideg motor minden induláskor lefullad, általában háromszor:) Próbáltam már hogy 3-4 percig járatom mielőtt elindulok, ez sem vezetett megoldáshoz,-úgy is fullad. Ha valakinek volt már hasonló problémája ilyen autóval és sikeresen megoldotta, vagy csak szimplán ért hozzá legyen szíves segítsen! Előre is köszönöm! (Az előző tulaj egyébként járt vele szerelőnél, de ő sem volt nagy autóguru és elhajtották annyival, hogy szériabetegség, amit én nem hiszek el!) Roland
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10923 Dátum: 2009.11.20 péntek, 16:54:23 »

Sziasztok! Nem értek túlságosan az autókhoz úgy általában, de van egy Mondeo 2-m, amivel van egy problémám és segítséget szeretnék kérni. 1.6-os, benzines darabról van szó. A problémám pedig, hogy a hideg motor minden induláskor lefullad, általában háromszor:) Próbáltam már hogy 3-4 percig járatom mielőtt elindulok, ez sem vezetett megoldáshoz,-úgy is fullad. Ha valakinek volt már hasonló problémája ilyen autóval és sikeresen megoldotta, vagy csak szimplán ért hozzá legyen szíves segítsen! Előre is köszönöm! (Az előző tulaj egyébként járt vele szerelőnél, de ő sem volt nagy autóguru és elhajtották annyival, hogy szériabetegség, amit én nem hiszek el!) Roland

Motor hőmérséklet jeladó vagy a jeladó kábele lesz hibás. A jeladó meleg motort jelez és a computer nem dúsítja a keveréket hidegindításhoz. Szerintem.
Naplózva
Rol
Vendég
« Új hozzászólás #10924 Dátum: 2009.11.20 péntek, 17:59:28 »

Köszönöm! Megnézetem!
Naplózva
Rol
Vendég
« Új hozzászólás #10925 Dátum: 2009.11.20 péntek, 18:05:59 »

Esetleg ismersz valakit akinél ilyen alkatrészek elfogadható áron beszerezhetők?
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #10926 Dátum: 2009.11.20 péntek, 19:04:56 »

Esetleg ismersz valakit akinél ilyen alkatrészek elfogadható áron beszerezhetők?

Biztosabb a gyári, de megfelel az utángyártott olasz facet is. Fórumon árulnak páran kérj árat náluk
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #10927 Dátum: 2009.11.20 péntek, 20:59:43 »

Hello. tud valaki képet dobni ,hogy a fedcomp külső hőmérséklet érzékelőjének hol a helye?
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #10928 Dátum: 2009.11.20 péntek, 21:14:20 »

Hello. tud valaki képet dobni ,hogy a fedcomp külső hőmérséklet érzékelőjének hol a helye?

Képet nem tudok, de a lökös mögött a habban van helye.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10929 Dátum: 2009.11.20 péntek, 21:32:48 »

Hello. tud valaki képet dobni ,hogy a fedcomp külső hőmérséklet érzékelőjének hol a helye?

Parancsolj:

http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070036_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070039_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070040_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/091007/PA070041_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #10930 Dátum: 2009.11.20 péntek, 21:43:04 »


köszi!már néztem egy korábbi hozzászólásodnál csak akkor nem töltötte be a képet.
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10931 Dátum: 2009.11.20 péntek, 21:46:03 »

Hello. tud valaki képet dobni ,hogy a fedcomp külső hőmérséklet érzékelőjének hol a helye?


Szia,

Képet nem tudok, de ha bedugod a fejed az autó alá a bal első kerék előtt, akkor látni fogsz egy kb. 5 mm x 8 cm-es rést, az egyik végén szűkebb, mint a másikon. Oda kell bepattintani.
Nem vészes megtalálni, ha tudod, hogy mit keress...

A képek nekem nem jönnek be, nálam van a hiba?
Naplózva
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #10932 Dátum: 2009.11.20 péntek, 21:52:54 »

Szia,

Képet nem tudok, de ha bedugod a fejed az autó alá a bal első kerék előtt, akkor látni fogsz egy kb. 5 mm x 8 cm-es rést, az egyik végén szűkebb, mint a másikon. Oda kell bepattintani.
Nem vészes megtalálni, ha tudod, hogy mit keress...

A képek nekem nem jönnek be, nálam van a hiba?
nem nálad van a hiba csak a sokadik próbálkozásra jött be 2 kép!
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10933 Dátum: 2009.11.21 szombat, 19:31:02 »

nem nálad van a hiba csak a sokadik próbálkozásra jött be 2 kép!

A képfeltöltős szerver volt kakukk egy kicsit tegnap mert én is ránéztem hogy jók-e még a linkek és nekem sem jött be minden elsőre!  szomoru1
Ha minden igaz akkor már műxik rendesen, de ha valakinél mégsem akkor írjatok rám és feltöltöm máshová!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10934 Dátum: 2009.11.24 kedd, 18:57:45 »

SZiasztok!
Ma átestem a fékbetét csere tűzkeresztségén, úgy adódott, hogy a szerelő nem ért rá. A betét már vason volt, természetesen nem a kopásvisszajelzős oldal kopott el, így a hangja volt a kopásjelző, sikerült is a tárcsába beleszántani a betét vasának.  :falbav:Semmit nem ér a visszajelző. szomoru1
Azt persze végképp nem értem, hogy lehet az, hogy a tárcsa két oldalán lévő fékbetétek között ekkora eltérés legyen. Belső oldalon a betét sacc 4-5mm vastag, külső oldalon 0mm, és az autó bal és a jobb oldalon is így alakult. Az autó alig ment 30e km-t, gyári betét gyári tárcsa. A féknyereg szépen siklik egyik oldalról a másikra, semmi akadás, vagy nehéz mozgás. NA mind1, legközelebb jobban figyelünk.
A lényeg a tárcsát felszabályozták, az autó meg kapott új betéteket. Néztem a Haynes-t nem tűnt nagy murinak, de azért  szenvedtem vele eleget. A munkahenger visszatekeréséhez kaptam céleszközt. Néhány óra, megy egypár fél és már kész is volt. Meg a baj is. Sikerült a munkahenger porvédőjét elszakítanom. Tudja vki mekkor bré azt kicserélni? És mégegy hibapont beugrott, a végén már sötét volt, meg elegem is, és nem akasztottam be a kézifékötelet az egyik oldalán. A próbaútra indulás azzal indult, hogy behúztam a kéziféket, felszaladt a kar betlehemig, és persze vmi szétakadt, a Haynes direkt felhívta a figyelmet, hogy kiakasztott kábelel ne húzogassuk, hát sikerült. Mi akadhatott szét szerintetek? Néztem a könyvben, a kar után van egy rész ahol a kézifék kötélből két ág lesz, gondolom az akadt szét. Segítségt köszönöm,
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10935 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:22:02 »

SZiasztok!
Ma átestem a fékbetét csere tűzkeresztségén, úgy adódott, hogy a szerelő nem ért rá. A betét már vason volt, természetesen nem a kopásvisszajelzős oldal kopott el, így a hangja volt a kopásjelző, sikerült is a tárcsába beleszántani a betét vasának.  :falbav:Semmit nem ér a visszajelző. szomoru1
Azt persze végképp nem értem, hogy lehet az, hogy a tárcsa két oldalán lévő fékbetétek között ekkora eltérés legyen. Belső oldalon a betét sacc 4-5mm vastag, külső oldalon 0mm, és az autó bal és a jobb oldalon is így alakult. Az autó alig ment 30e km-t, gyári betét gyári tárcsa. A féknyereg szépen siklik egyik oldalról a másikra, semmi akadás, vagy nehéz mozgás. NA mind1, legközelebb jobban figyelünk.
A lényeg a tárcsát felszabályozták, az autó meg kapott új betéteket. Néztem a Haynes-t nem tűnt nagy murinak, de azért  szenvedtem vele eleget. A munkahenger visszatekeréséhez kaptam céleszközt. Néhány óra, megy egypár fél és már kész is volt. Meg a baj is. Sikerült a munkahenger porvédőjét elszakítanom. Tudja vki mekkor bré azt kicserélni? És mégegy hibapont beugrott, a végén már sötét volt, meg elegem is, és nem akasztottam be a kézifékötelet az egyik oldalán. A próbaútra indulás azzal indult, hogy behúztam a kéziféket, felszaladt a kar betlehemig, és persze vmi szétakadt, a Haynes direkt felhívta a figyelmet, hogy kiakasztott kábelel ne húzogassuk, hát sikerült. Mi akadhatott szét szerintetek? Néztem a könyvben, a kar után van egy rész ahol a kézifék kötélből két ág lesz, gondolom az akadt szét. Segítségt köszönöm,
Üdv
A kábel bennakadt a féknyereg fülében. Ha alufelni van, belátsz odáig... Szivás kicserélni, segítő kell, a kézifékkart kiengedett helyzetben nyomja lefelé, ezzel oldódik az önfeszítő. Nyugtató teával készülj, level2 projekt lesz...  szomoru1
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10936 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:43:08 »

A kábel bennakadt a féknyereg fülében. Ha alufelni van, belátsz odáig... Szivás kicserélni, segítő kell, a kézifékkart kiengedett helyzetben nyomja lefelé, ezzel oldódik az önfeszítő. Nyugtató teával készülj, level2 projekt lesz...  szomoru1

Nekem van egy kiszedett kézifékkarom ha gondoljátok azt lefényképezem és felteszem ide hátha okosabbak lesztek az akadást illetően de szerintem sem a karnál akadt szét a dolog hanem a keréknél lesz a gond!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10937 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:45:32 »

Ja és ha már itt tartunk akkor várnék egy kis infót a motoros ülésmagasságállító fogaskerék cseréjének az ügyében!
Van egy komplett üléslábam csak ki kellene cserélni a cuccost!  hehe
Mit hogyan és mennyire kapjak szét?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10938 Dátum: 2009.11.24 kedd, 20:46:30 »

Ja és ha már itt tartunk akkor várnék egy kis infót a motoros ülésmagasságállító fogaskerék cseréjének az ügyében!
Van egy komplett üléslábam csak ki kellene cserélni a cuccost!  hehe
Mit hogyan és mennyire kapjak szét?  wow1

Mindent és teljesen...
Ha csinálod, kérnék képeket...  wave
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10939 Dátum: 2009.11.24 kedd, 22:46:12 »

Meg tudjátok mondani, hogy milyen csavarok vannak a világításkapcsolóban (ami tartja a világításkapcsolót és a műszerfalvilágítás kapcsolót a műanyag takarólaphoz)?

Köszi!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10940 Dátum: 2009.11.24 kedd, 22:56:21 »

Meg tudjátok mondani, hogy milyen csavarok vannak a világításkapcsolóban (ami tartja a világításkapcsolót és a műszerfalvilágítás kapcsolót a műanyag takarólaphoz)?
Köszi!

Ezt pontosan én sem tudom de ha égőt akarsz cserélni akkor nekem úgy rémlik mintha valaki azt írta volna hogy a tekerő aljában van egy luk és oda kell valamit bedugni és megnyomni és akkor lejön! A műszrefalvilágításban nem tudok sajnos segíteni de a motoros lámpaállítónak az előlapját ki lehet egyben húzni és akkor könnyen kijön a műszerfalból is!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #10941 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:12:49 »

Meg tudjátok mondani, hogy milyen csavarok vannak a világításkapcsolóban (ami tartja a világításkapcsolót és a műszerfalvilágítás kapcsolót a műanyag takarólaphoz)?

Köszi!

Ez talán segít:
http://bonto-shop.hu/ford_mondeo/elektronika/1199
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10942 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:14:25 »

Ezt pontosan én sem tudom de ha égőt akarsz cserélni akkor nekem úgy rémlik mintha valaki azt írta volna hogy a tekerő aljában van egy luk és oda kell valamit bedugni és megnyomni és akkor lejön! A műszrefalvilágításban nem tudok sajnos segíteni de a motoros lámpaállítónak az előlapját ki lehet egyben húzni és akkor könnyen kijön a műszerfalból is!  wave

Köszi, de engem a csavarok átmérője és hossza érdekel, amik tarják a terekgetős műszereket. Smiley
Naplózva
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10943 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:16:28 »


Már valamivel beljebb vagyok.
A 3. képen látható sárga (réz?) csavarok méretei kellenének, mert elhagytam az én kapcsolómból a csavarokat és kellenének, hogy össze tudjam rakni a cumót Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10944 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:21:08 »


Segítene neki ha ez nem MK1-esé lenne!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10945 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:25:55 »

Segítene neki ha ez nem MK1-esé lenne!  hehe

Igen, nekem is feltűnt a közepe a panelnak. Smiley Gondolom a csavar ugyan olyan.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #10946 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:28:49 »

Igen, nekem is feltűnt a közepe a panelnak. Smiley Gondolom a csavar ugyan olyan.

Írj PM-et mk2-nek és ő segíteni fog neked tuttira és nem kell így találgatnod!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
kovermadar
Vendég
« Új hozzászólás #10947 Dátum: 2009.11.24 kedd, 23:32:13 »

Írj PM-et mk2-nek és ő segíteni fog neked tuttira és nem kell így találgatnod!  worship

Köszi!
Megpróbálom.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #10948 Dátum: 2009.11.25 szerda, 07:04:41 »

A kábel bennakadt a féknyereg fülében. Ha alufelni van, belátsz odáig... Szivás kicserélni, segítő kell, a kézifékkart kiengedett helyzetben nyomja lefelé, ezzel oldódik az önfeszítő. Nyugtató teával készülj, level2 projekt lesz...  szomoru1
Haljak meg nem értem.
 Ma világosdban nézelődők, hátha tisztul a kép.
"a kézifékkart kiengedett helyzetben nyomja (innen nem hagytál ki egy d betűt?) lefelé, ezzel oldódik az önfeszítő",
Kösz
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
tádé
Vendég
« Új hozzászólás #10949 Dátum: 2009.11.25 szerda, 07:08:37 »

Haljak meg nem értem.
 Ma világosdban nézelődők, hátha tisztul a kép.
"a kézifékkart kiengedett helyzetben nyomja (innen nem hagytál ki egy d betűt?) lefelé, ezzel oldódik az önfeszítő",
Kösz
2emberes a mutatvány.
Segítő ember ül a verdában, nyomja lefelé a kézifékkart kiengedett helyzetben (tökig lenn van, + még nyomja lefelé) te pedig hátul húzod a bowdent vissza a helyére. Kapise?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 212 213 214 215 216 217 218 [219] 220 221 222 223 224 225 226 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.07 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.