Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:07:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348774 alkalommal)
0 Felhasználó és 120 vendég van a témában
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11700 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:18:53 »

Hát, nem tom... lehet... de mintha láttam volna árulni ilyen kettős funkciójú kallantyút.  Roll Eyes
Gondold át a logikáját, és megérted, miért nem lehet. Max úgy lehetne, ha a kallantyú vége egy-egy gombot nyomna, amik külön-külön a csomiajtó és tanksapkafedél nyitó motort működtetné.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11701 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:20:57 »

Látod már megint gyorsabb voltál nálam! Amúgy már módosítottam is az ezrest egy UI-val!
De azért ti egész jól elbeszélgettek ketten két más típusú autóról egymással!  vigyor3
Ezért a nevem FürgeTeknős  nyes
Miért lenne más típusú az MKI és MKII csomagtartózár konstrukciója? Jó, nem kompatibilisek egymással, de az elv ugyanaz.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11702 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:24:45 »

ezt pedig rosszul gondolod, mert mechanikuan működik egy bowdennel...
Nemáá, a bal kezedtől át a zárig?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11703 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:27:27 »

te tényleg azt hiszed, hogy szivatom? hát nem...ha akarod, rakok fel képet is a kombinált karról. eddig mind három mk1 kombimban ilyen volt...
Valóban azt hittem, mivel még nem láttam ilyen kart, és a paraszti eszemmel nem tudom elképzelni, hogy van megoldva két külön végcél nyitása egy madzaggal  Huh?


***most, hogy belegondoltam, azt hiszem értem***
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 22:29:25 írta Fürge Teknős » Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #11704 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:31:46 »

Valóban azt hittem, mivel még nem láttam ilyen kart, és a paraszti eszemmel nem tudom elképzelni, hogy van megoldva két külön végcél nyitása egy madzaggal  Huh?


***most, hogy belegondoltam, azt hiszem értem***
Fogadjunk, hogy most már te is szeretnél egy ilyen kütyüt!  laugh
(Ebként nem hiszem, hogy egy bovden lenne.)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11705 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:31:46 »

Valóban azt hittem, mivel még nem láttam ilyen kart, és a paraszti eszemmel nem tudom elképzelni, hogy van megoldva két külön végcél nyitása egy madzaggal  Huh?


***most, hogy belegondoltam, azt hiszem értem***

Ne higgy neki mert csak hülyít!
Nem egy bovden csinálja!
De mégegyszer halkan megjegyezném hogy folyamatosan MK1-ről beszél! Illetve ír!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11706 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:41:13 »

most ti mindannyin hülyének néztek? csak tudom, hogy mi van a kocsimban és hogy működik. már két kombit bontottam szét és minegyikben egy bowden intézi....
de tudjátok mit? javítsátok úgy ahogy akarjátok...
annyira nem lehettek tapasztaltak, hogy amit ti nem láttatok, vagy nem hallottatok róla, az  nem is létezhet... levele
most rajzoltam egy skiccet, én hogy gondolom az elvét. Most írtam, már kapisgálom  wave

***http://kepfeltoltes.hu/view/100118/skicc_www.kepfeltoltes.hu_.jpg****
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.18 hétfő, 22:45:27 írta Fürge Teknős » Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11707 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:41:59 »

én meg több alkalommal is mondtam, hogy mk1ről írok...
ja és nem hülyítek senkit.

De igen mert teljesen meghülyíted itt már szegényeket!
Miért kell MK1-ről írni nekik amikor még a saját MK2-esükkel sincsenek teljesen tisztában!
Ezzel a sok idegen infóval teljesen megzavarod őket nem is beszélve arról hogy MK2-t nem szokás MK1-esíteni hanem max fordítva! De ezzel tényleg nem beszólni vagy kötekedni akarok csak azért választották szét a topikokat hogy rend legyen az egyes típusok és az infóik között! És ez így is van jól legalábbis szerintem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #11708 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:45:13 »

most ti mindannyin hülyének néztek? csak tudom, hogy mi van a kocsimban és hogy működik. már két kombit bontottam szét és minegyikben egy bowden intézi....
de tudjátok mit? javítsátok úgy ahogy akarjátok...
annyira nem lehettek tapasztaltak, hogy amit ti nem láttatok, vagy nem hallottatok róla, az  nem is létezhet... levele
Most nehogy felhúzd magad! Engem tényleg érdekel(t) a dolog, csak én is félreértettelek. Azt hittem, hogy a válaszodban az "egy", határozatlan névelő, nem pedig számnév.  Undecided
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11709 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:46:25 »

most ti mindannyin hülyének néztek? csak tudom, hogy mi van a kocsimban és hogy működik. már két kombit bontottam szét és minegyikben egy bowden intézi....
de tudjátok mit? javítsátok úgy ahogy akarjátok...
annyira nem lehettek tapasztaltak, hogy amit ti nem láttatok, vagy nem hallottatok róla, az  nem is létezhet... levele

Senki nem állította hogy nem értesz hozzá!
Legalábbis az MK1-hez!
De itt olyan emberek vannak akiknek MK2-esük van és vagy nem is volt vagy nem is lesz MK1-esük ezért feleslegesen írod itt nekik ezeket az infókat! Egyébként jók az infóid és vágod is a témát csak ezek szerint az MK2-höz nem értesz! Amúgy nem akarsz már venni egyet? Ha ahhoz is ennyire értenél mint az egyeshez akkor igen nagy hasznodat venné itt mindenki!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11710 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:48:01 »

De igen mert teljesen meghülyíted itt már szegényeket!
Miért kell MK1-ről írni nekik amikor még a saját MK2-esükkel sincsenek teljesen tisztában!
Ezzel a sok idegen infóval teljesen megzavarod őket nem is beszélve arról hogy MK2-t nem szokás MK1-esíteni hanem max fordítva! De ezzel tényleg nem beszólni vagy kötekedni akarok csak azért választották szét a topikokat hogy rend legyen az egyes típusok és az infóik között! És ez így is van jól legalábbis szerintem!
Nem hülyített meg senkit, csak én gondoltam azt. Én tisztában vagyok azzal, hogy MKI-ese van. Miért nem lehetne a korábbi szériából átvenni azt, ami praktikus és a későbbiből kihagyták?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #11711 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:49:35 »

Senki nem állította hogy nem értesz hozzá!
Legalábbis az MK1-hez!
De itt olyan emberek vannak akiknek MK2-esük van és vagy nem is volt vagy nem is lesz MK1-esük ezért feleslegesen írod itt nekik ezeket az infókat! Egyébként jók az infóid és vágod is a témát csak ezek szerint az MK2-höz nem értesz! Amúgy nem akarsz már venni egyet? Ha ahhoz is ennyire értenél mint az egyeshez akkor igen nagy hasznodat venné itt mindenki!  worship
Spanner! Én kérdeztem rá a részletekre, mert érdekelt, hogy esetleg áthozható-e MK2-be.
Sztem ne pörögjük ezt túl, mert azért annyit nem ér. Majd legközelebb az MK1-ben intézzük...
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11712 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:49:39 »

Senki nem állította hogy nem értesz hozzá!
Legalábbis az MK1-hez!
De itt olyan emberek vannak akiknek MK2-esük van és vagy nem is volt vagy nem is lesz MK1-esük ezért feleslegesen írod itt nekik ezeket az infókat! Egyébként jók az infóid és vágod is a témát csak ezek szerint az MK2-höz nem értesz! Amúgy nem akarsz már venni egyet? Ha ahhoz is ennyire értenél mint az egyeshez akkor igen nagy hasznodat venné itt mindenki!  worship
ÉN úgy gondolom, hogy tényleg jobb lenne, ha elmennél aludni, plííz. Ez a hangnem most totál felesleges ide...
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11713 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:49:58 »

Most nehogy felhúzd magad! Engem tényleg érdekel(t) a dolog, csak én is félreértettelek. Azt hittem, hogy a válaszodban az "egy", határozatlan névelő, nem pedig számnév.  Undecided

Akkor itt most adok neked két jótanácsot ami hasznos lehet:

1: mindíg nézd a hozzászólások alatt az aláirásokat mert ott megtalálod az illető autójának paramétereit!
2: te is írd bele az aláírásodba az autódat és akkor könnyebben tudnak neked is segíteni a többiek!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11714 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:54:59 »

Spanner! Én kérdeztem rá a részletekre, mert érdekelt, hogy esetleg áthozható-e MK2-be.
Sztem ne pörögjük ezt túl, mert azért annyit nem ér. Majd legközelebb az MK1-ben intézzük...

Igen ez így lenne korrekt hogy ha MK1-es cuccokra vagy kíváncsi akkor azt az MK1-es topikban kérdezed meg!
Amúgy nem vagyok felpörögve és nem is állt szándékomban senkit sem megsérteni vagy megbántani és ha valaki ezt annak vette akkor elnézést is kérek érte de azért azt lássátok be hogy már egy jó ideje csak MK1-ről van szó ami nem ide valósi téma!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11715 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 22:58:26 »

Igen ez így lenne korrekt hogy ha MK1-es cuccokra vagy kíváncsi akkor azt az MK1-es topikban kérdezed meg!
Amúgy nem vagyok felpörögve és nem is állt szándékomban senkit sem megsérteni vagy megbántani és ha valaki ezt annak vette akkor elnézést is kérek érte de azért azt lássátok be hogy már egy jó ideje csak MK1-ről van szó ami nem ide valósi téma!
Attól, hogy astor leírta, hogy az ő autójában hogy van megoldva, black slash pedig  (és én is) elgondolkodtunk, milyen jó lenne MKII-be is, máris jó helyen vagyunk.MKII-ről volt a kérdés, amire talán megoldás lehet egy MKI-es okosság is.Szerintem...
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11716 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:03:59 »

Attól, hogy astor leírta, hogy az ő autójában hogy van megoldva, black slash pedig  (és én is) elgondolkodtunk, milyen jó lenne MKII-be is, máris jó helyen vagyunk.MKII-ről volt a kérdés, amire talán megoldás lehet egy MKI-es okosság is.Szerintem...

Nincs is ezzel semmi baj! Csak ha majd benéz ide egy normális modi akkor ezek a hozzászólások nem fognak itt megmaradni! Én csak emiatt mertem szólni nem pedig a szamai része miatt!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11717 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:06:13 »

Attól, hogy astor leírta, hogy az ő autójában hogy van megoldva, black slash pedig  (és én is) elgondolkodtunk, milyen jó lenne MKII-be is, máris jó helyen vagyunk.MKII-ről volt a kérdés, amire talán megoldás lehet egy MKI-es okosság is.Szerintem...
roppant egyszerű a dolog
mivel astor már bontott kombit, ezért tudja, hogy van megoldva a bowden elvezetése
ezek után egy mk2 kombi tulaja, aki már otthonosan mozog a kocsijával kapcsolatban, meg tudja mondani, hogy megoldható-e a beapplikálása
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11718 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:08:45 »

bocsánat, hogy beleszóltam az mk2-be...

Nem kell semmiért bocsánatot kérned mert még én is tudom hogy te csak jót akartál!
Amúgy te is tudod hogy van egy olyan hely ahol egybe van az MK1 és az MK2!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11719 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:10:22 »

roppant egyszerű a dolog
mivel astor már bontott kombit, ezért tudja, hogy van megoldva a bowden elvezetése
ezek után egy mk2 kombi tulaja, aki már otthonosan mozog a kocsijával kapcsolatban, meg tudja mondani, hogy megoldható-e a beapplikálása
Ezt mondom én is...Volt egy kérdés, arra jött pár (szakmai)válasz.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11720 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:12:20 »

roppant egyszerű a dolog
mivel astor már bontott kombit, ezért tudja, hogy van megoldva a bowden elvezetése
ezek után egy mk2 kombi tulaja, aki már otthonosan mozog a kocsijával kapcsolatban, meg tudja mondani, hogy megoldható-e a beapplikálása

Akkor én is mondok egy okosságot: Erre vannak kitalálva a minitalik!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11721 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:15:10 »

Akkor én is mondok egy okosságot: Erre vannak kitalálva a minitalik!  taps
0 fok környékén várunk szeretettel egy kis szerelésre  wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11722 Dátum: 2010.01.18 hétfő, 23:31:24 »

0 fok környékén várunk szeretettel egy kis szerelésre  wave

Falusi kölök vótam nem olyan könnyű engem megijeszteni!
Az tény hogy nem szeretem a hideget de utoljára egy pár hete egy Mondeó hátsóhíd stabilizátorkarját szedtem le nulla fokban majdnem tíz centis sárban meg hóban szakadó esőben az út szélén! Jó móka volt úgy aláfeküdni az autónak főleg hogy ahogy emeltük úgy süllyedt az emelő bele a sárba! Élmény volt elhiheted de megoldottuk! Igaz hogy nem volt természetes a mosolyunk de mint már mondtam a szándék a lényeg a többi már csak részletkérdés!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11723 Dátum: 2010.01.19 kedd, 01:22:51 »

második alkalommal is kipucolva
ha van esetleg félreértés, azt privátban intézzétek kérlek benneteket  integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11724 Dátum: 2010.01.19 kedd, 01:33:15 »

második alkalommal is kipucolva
ha van esetleg félreértés, azt privátban intézzétek kérlek benneteket  integet2

Nincsen itt semmi félreértést csak a különböző álláspontokat vitatjuk meg szakmailag és pusztán elméletben!
Köszönöm a takarítást!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11725 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:12:42 »

Nem hülyített meg senkit, csak én gondoltam azt. Én tisztában vagyok azzal, hogy MKI-ese van. Miért nem lehetne a korábbi szériából átvenni azt, ami praktikus és a későbbiből kihagyták?

Engem is érdekelne, ha átműthető mk1-ből valami csellel, bontóban mázsaszámra lehet vadászni ilyet Smiley
(Amúgy a régi nissanunkban is egy karral lehetett nyitni a tanksapkát és a csomagtartót, igaz egyik se működött már, de a kar ott volt Cheesy )
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11726 Dátum: 2010.01.19 kedd, 20:59:28 »

Engem is érdekelne, ha átműthető mk1-ből valami csellel, bontóban mázsaszámra lehet vadászni ilyet Smiley
(Amúgy a régi nissanunkban is egy karral lehetett nyitni a tanksapkát és a csomagtartót, igaz egyik se működött már, de a kar ott volt Cheesy )
 wave
Közben azon gondolkodtam, hogy jópofa ez a karral való nyitás, de nekünk (elvileg) felesleges, mert motorosan nyitható. A gombot az ülés mellé és a vezetéket könnyebb elvinni hátra, mint a bowdent.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11727 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:15:48 »

Közben azon gondolkodtam, hogy jópofa ez a karral való nyitás, de nekünk (elvileg) felesleges, mert motorosan nyitható. A gombot az ülés mellé és a vezetéket könnyebb elvinni hátra, mint a bowdent.

Na végre hogy rájöttél hogy mi a jó megoldás!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11728 Dátum: 2010.01.19 kedd, 21:17:22 »

Közben azon gondolkodtam, hogy jópofa ez a karral való nyitás, de nekünk (elvileg) felesleges, mert motorosan nyitható. A gombot az ülés mellé és a vezetéket könnyebb elvinni hátra, mint a bowdent.

Jaja, egyszerűbb, csak itt már annyi lehetőség szóba került, h csuhajj Cheesy
Még szemezek a műszerfal-fényerősség állító tekerentyű helyére bepakolt kapcsolóval. (sajnos képet nem találtam hozzá hirtelen)  wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11729 Dátum: 2010.01.20 szerda, 11:08:04 »

Ez kell nektek:
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FIESTA-MK4-BOOT-RELEASE-SWITCH_W0QQitemZ270516344940QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3efc07d86c

Aztán már csak be kell építeni (ahova jólesik) és még világít is este.

Én már vettem kettőt (1 zöld és 1 kék ledeset) de majd csak tavasszal szerelem be.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11730 Dátum: 2010.01.20 szerda, 11:29:25 »

szia mindenki! ha esös párás idöben közlekedek és ha fütök párásodik az összes üvegem belül és le sem tudom száritani.valakinet ötlete,tapasztalata?

Véletlenül nem belső keverésen használod a ventit?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11731 Dátum: 2010.01.20 szerda, 12:38:49 »

Ez kell nektek:
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-FIESTA-MK4-BOOT-RELEASE-SWITCH_W0QQitemZ270516344940QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item3efc07d86c
Aztán már csak be kell építeni (ahova jólesik) és még világít is este.
Én már vettem kettőt (1 zöld és 1 kék ledeset) de majd csak tavasszal szerelem be.

Én már nemrég ajánlottam ezt a kapcsolót is meg az ablakét is valakinek! És azt is hogy az ülésmagasságállító mellé faragja be! És mivel az ablakkapcsoló háromállású ezért megoldhatja vele majd a tankajtónyitást is elektromosan!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11732 Dátum: 2010.01.20 szerda, 12:40:11 »

Véletlenül nem belső keverésen használod a ventit?

Hát neked meg hogy lett ennyi mínuszod?  wow1
Akkó adok neked egy plusszost hogy javuljon az arányod!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
black slash
Vendég
« Új hozzászólás #11733 Dátum: 2010.01.20 szerda, 13:05:20 »

Közben azon gondolkodtam, hogy jópofa ez a karral való nyitás, de nekünk (elvileg) felesleges, mert motorosan nyitható. A gombot az ülés mellé és a vezetéket könnyebb elvinni hátra, mint a bowdent.
Elvileg...
Elméletileg az elmélet és a gyakorlat közt nincs semmi különbség. Gyakorlatilag van.  Wink

Nekem jelenleg nem működik az elektromos nyitás. A mechanikusnak viszont gyanítom nagyobb lenne a működőképes időszaka és még én is könnyebben javítanám hiba esetén. Ráadásul jobban bízom a mechanikában, mint az elektronikában.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11734 Dátum: 2010.01.20 szerda, 13:19:14 »

Elvileg...
Elméletileg az elmélet és a gyakorlat közt nincs semmi különbség. Gyakorlatilag van.  Wink

Nekem jelenleg nem működik az elektromos nyitás. A mechanikusnak viszont gyanítom nagyobb lenne a működőképes időszaka és még én is könnyebben javítanám hiba esetén. Ráadásul jobban bízom a mechanikában, mint az elektronikában.

Az első mondatodra kaptál tőlem egy plusszost!  wave
A hozzászólásod második fele is igaz csak nagyon elavult szemlélet mert a jövő sajnos az elektronika és nem a mechanika!  szomoru1
Ezért a jövő autójavítója az a villanyász lesz nem pedig a szerelő!  email
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11735 Dátum: 2010.01.20 szerda, 17:33:13 »

Véletlenül nem belső keverésen használod a ventit?
nem bizony.valoszinü valahol ereszt a fütöradiátorom.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11736 Dátum: 2010.01.20 szerda, 17:42:58 »

találós kérdés:ha a km.órám 7-8 km/órával többet mér mint avalós sebességem az lehet attol hogy kissebb a felni mint amivel a váltot szerelték?a gumi méret most 185/65/14 col. lehet 15 colos való gyárilag ?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #11737 Dátum: 2010.01.20 szerda, 17:45:42 »

találós kérdés:ha a km.órám 7-8 km/órával többet mér mint avalós sebességem az lehet attol hogy kissebb a felni mint amivel a váltot szerelték?a gumi méret most 185/65/14 col. lehet 15 colos való gyárilag ?
lehet. mk2 ritka 14-essel. a váltóban a 15-ös kerékkel szerelt modellekben zöld spirál van, a 14-esben piros. egy fog eltérés
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11738 Dátum: 2010.01.20 szerda, 17:47:34 »

találós kérdés:ha a km.órám 7-8 km/órával többet mér mint avalós sebességem az lehet attol hogy kissebb a felni mint amivel a váltot szerelték?a gumi méret most 185/65/14 col. lehet 15 colos való gyárilag ?

Az enyém is kb 6-7km-el többet mutat az út széli mérőkhöz képest pedig nekem gyári 15-ös pacskerok vannak fönnt!
A Fiestám viszont pontos hozzájuk képest! Hogy melyik a jó vagy melyik csal azt nem tudom de mivel változtatni úgysem tudok rajta ezért nem is érdekel túlzottan a dolog!
Amúgy GPS-sel be lehet mérni tök pontosan azt hiszem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11739 Dátum: 2010.01.20 szerda, 17:47:49 »

Na végre hogy rájöttél hogy mi a jó megoldás!  taps
Az eszmecsere nem arról folyt, hogy szeretném-e beépíteni, hanem az, hogy astornak van-e ilyen, vagy kivitelezhető-e MKII-be a bowden.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11740 Dátum: 2010.01.20 szerda, 17:52:54 »

Én már nemrég ajánlottam ezt a kapcsolót is meg az ablakét is valakinek! És azt is hogy az ülésmagasságállító mellé faragja be! És mivel az ablakkapcsoló háromállású ezért megoldhatja vele majd a tankajtónyitást is elektromosan!  taps
Ablakkapcsoló szerintem nem jó( ha arra gondolunk, amit ha erősebben megnyomunk, akkor folyamatosan engedi le az ablakot).Ahhoz, hogy a 3.-ik állásba kerüljön, át kell billennie a 2.-ik álláson és kinyitja azt is közben, amit éppen nem szeretnénk.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #11741 Dátum: 2010.01.20 szerda, 17:54:07 »

Az enyém is kb 6-7km-el többet mutat az út széli mérőkhöz képest pedig nekem gyári 15-ös pacskerok vannak fönnt!
A Fiestám viszont pontos hozzájuk képest! Hogy melyik a jó vagy melyik csal azt nem tudom de mivel változtatni úgysem tudok rajta ezért nem is érdekel túlzottan a dolog!
Amúgy GPS-sel be lehet mérni tök pontosan azt hiszem!
igen gps-el is kijön a különbség.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11742 Dátum: 2010.01.20 szerda, 18:00:13 »

Ablakkapcsoló szerintem nem jó( ha arra gondolunk, amit ha erősebben megnyomunk, akkor folyamatosan engedi le az ablakot).Ahhoz, hogy a 3.-ik állásba kerüljön, át kell billennie a 2.-ik álláson és kinyitja azt is közben, amit éppen nem szeretnénk.

Akkor helyesbítek hogy te is megértsd hogy mire is gondoltam:
Az ablakkapcsoló alatt azt értettem ami gyárilag NEM a söfőrnél van hanem a többi ajtón vagy ha úgy tetszik akkor a motoros ülésállíttó gombja is ilyen! És ezen a gombon a középállás az "üres" És két irányban lehet működtetni különböző funkciókkal! Így már megvan?  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11743 Dátum: 2010.01.20 szerda, 18:20:05 »

igen gps-el is kijön a különbség.

Igen, kijön, de nem véletlenül. Mindíg a kocsi egy "pár" km/h-val többet mutat, mint a valós. Tegnap szerelgettem én is. 5-ös 2000-es fordulat óra szerint 80. Gps szerint 75-76
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11744 Dátum: 2010.01.20 szerda, 18:22:41 »

Igen, kijön, de nem véletlenül. Mindíg a kocsi egy "pár" km/h-val többet mutat, mint a valós. Tegnap szerelgettem én is. 5-ös 2000-es fordulat óra szerint 80. Gps szerint 75-76

Igen nekem is 5-ben 2000-es fordulaton pontosan 80-nál áll a mutató és a jelzők szerint az kb 74!  nyes
Ez van! Ezt kell szeretni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #11745 Dátum: 2010.01.20 szerda, 18:31:00 »

Akkor helyesbítek hogy te is megértsd hogy mire is gondoltam:
Az ablakkapcsoló alatt azt értettem ami gyárilag NEM a söfőrnél van hanem a többi ajtón vagy ha úgy tetszik akkor a motoros ülésállíttó gombja is ilyen! És ezen a gombon a középállás az "üres" És két irányban lehet működtetni különböző funkciókkal! Így már megvan?  wave
Így már kapishe
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11746 Dátum: 2010.01.20 szerda, 18:39:38 »

Így már kapishe

 taps   worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11747 Dátum: 2010.01.20 szerda, 20:36:09 »

Sziasztok!
Az én órám kb 14km/h-t csal, az útmenti mérőkhöz képest. Én is gps-el kalibrálok, de úgy tudom, hogy azért a gps pontossága is hagy némi kivánnivalót maga után. Olvastam itt korábban, hogy ford szervízben be tudják állítani, meghogy lehúzod a mutatót oszt odább meg visszadugod. Én egyelőre békénhagytam, immárom 3 éve, ideiglenesen. nyes
Javítsatok ki ha tévedek, de sztem a felni méret önmagában nem okoz eltérést, a gumi méret már igen. Ha jól gondolom, a kisebb felnihez nagyobb perértékű gumi tartozik ugyanolyan külsőátmérő mellett. A gyári váltóméretek sztem ugyanolyan átmérőt adnak, persze kis tűréshatárral.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11748 Dátum: 2010.01.20 szerda, 20:52:38 »

Sziasztok!
 meghogy lehúzod a mutatót oszt odább meg visszadugod. Én egyelőre békénhagytam, immárom 3 éve, ideiglenesen. nyes

Hát, erre a lehúzod, visszadugodra tiszta szívből kívánok sok szerencsét. Én tegnap csináltam volna ezt. Kicseréltem a számlapot. Visszatételkor 5-be 2000-es fordulatnál annó 80 volt. GPS 75 környéke. Vissza akartam tenni az "eredeti" 80-ra. DE mivelhogy a mutató egy tűre van rádugva, marha nehéz úgy visszadugni, hogy pont 80-ra tedd. Remeg a kezed, mozog a kocsi, és erősen kell nyomni a mutatót. Úgy oldottam meg, hogy félreálltam. 0-hoz odaraktam, de úgy, hogy a gátló fogta az egyik oldalt. Utána próbaút, és sikerült 80-t mutatni 2000-s fordulatnál  vigyor3 vigyor3 vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11749 Dátum: 2010.01.20 szerda, 23:20:40 »

Hát, erre a lehúzod, visszadugodra tiszta szívből kívánok sok szerencsét. Én tegnap csináltam volna ezt. Kicseréltem a számlapot. Visszatételkor 5-be 2000-es fordulatnál annó 80 volt. GPS 75 környéke. Vissza akartam tenni az "eredeti" 80-ra. DE mivelhogy a mutató egy tűre van rádugva, marha nehéz úgy visszadugni, hogy pont 80-ra tedd. Remeg a kezed, mozog a kocsi, és erősen kell nyomni a mutatót. Úgy oldottam meg, hogy félreálltam. 0-hoz odaraktam, de úgy, hogy a gátló fogta az egyik oldalt. Utána próbaút, és sikerült 80-t mutatni 2000-s fordulatnál  vigyor3 vigyor3 vigyor3

Hogy mi? Te 80nál cserélsz kilóméteróra számlapot?  taps
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Oldalak: 1 ... 228 229 230 231 232 233 234 [235] 236 237 238 239 240 241 242 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.