Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:50:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6346003 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
k.zsolt
Vendég
« Új hozzászólás #11850 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 23:33:18 »

Hali, olyan kérdésem lenne  h tudja vki h lehet a belső világítást szétszedni, és a műszerfalat szeretném lebontani mert egy két izzót ki kéne cserélnem tud ebben vki vmi segítséget nyújtani?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11851 Dátum: 2010.01.24 vasárnap, 23:41:55 »

Hali, olyan kérdésem lenne  h tudja vki h lehet a belső világítást szétszedni, és a műszerfalat szeretném lebontani mert egy két izzót ki kéne cserélnem tud ebben vki vmi segítséget nyújtani?
http://mondeo.hu/index.php?page=79
a világítást pedig oldalról dudod kipattintani. a tetőkárpitban ülő keret és maga a lámpatest között van egy rés, ott kell benyúlni óvatosan valami lapos szerszámmal...
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11852 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 08:05:18 »

Ha motorfékkel lassítok akkor ahogy leér kb1500-as fordulatszámra a mutató elkezd berángatni az autó!
Ahha. Eszembe jutott pár dolog, ezzel kapcsolatban.
pont 1500 ra emeli a fordulatot az ecu amikor csak gurulsz üresben
néha nem hajlandó nekem 0 litert fogyasztani motorfékes üzemben, még nem figyeltem meg milyen szitukban, motor hőfok, seb. fokozat, fordszám, stb, de van ilyen. Nem tartod elképzelhetőnek, hogy mégis 1500 körül beküld egy kis benzint a rendszer? és húz is meg nem is a motor? csak egy ötlet
Egyébként én is ezt az 1500 -as motorfékes rángatást tapasztalom, meg tud olyat is amiről már korábban is írtam, hogy 2000 f körül, állandó gázpedálállás mellett kicsit rángat.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11853 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 09:37:08 »

..2000 f körül, állandó gázpedálállás mellett kicsit rángat.
Üdv

Nekem még hideg motornál csinálja ezt kb 2000-2500 között. Motorfékkel nem rángat.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #11854 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 09:37:35 »

Egyébként köszönöm a lufis segítséget, tegnap reggel orvosoltam a problémát, mind a 4 sárga csatit szétszedtem és befújtam, most már nem villog  vigyor3  worship
Azóta belement 600 km a kocsiba gond nélkül integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11855 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 09:59:56 »

Ha motorfékkel lassítok akkor ahogy leér kb1500-as fordulatszámra a mutató elkezd berángatni az autó!

Ha diag nem adott ki semmit, akkor vmi luft probléma lesz. Vhol falsot szív, vagy el van dugulva, stb.....
Levegőrendszer karbantartása, gyertyák hézagját 1,0-ra állítani, EGR dugózás. Ezek ugye az alapok...

Az tuti, hogy nem normális!!!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11856 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:01:55 »

sZIASZTOK!
tudja-e valaki, hogy mi lehet az a kis csati,ami ha szembe állok a motorral, jobb oldalt a lengéscsillapítóval szemben van felfüggesztve a dobra, és kis piros sapkája van.Látszólag semmihez sincs bekötve.
Köszi, ha valaki tud válaszolni!
Bill

Az egy + - kivezetés, vagy a tempomatnak, vagy az ABS-nek(nekem egyik sem volt, és volt de olyan kis csatim igen). Én a tempomat beépítéséhez onnan vettem a kraftot.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11857 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:03:41 »

köszi
villoghat az overdrive menet közben tőle,nem tudod? És hol találom a MAF-ot?

Nem hinném, hogy összefüggne az az autómata váltóval.
Nem lehet, hogy esetleg az olajcserére, vagy olajszintre utal a váltóban? Sztem kezelésiben benne kéne lennie, a főoldalon olyat is találsz...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11858 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:04:05 »

tudja-e valaki, hogy mi lehet az a kis csati,ami ha szembe állok a motorral, jobb oldalt a lengéscsillapítóval szemben van felfüggesztve a dobra, és kis piros sapkája van.Látszólag semmihez sincs bekötve.
Hali!
A szélvédőspricnifűtés csatlakozója (ha egyre gondolunk). Legalábbis nálam, az MkI-esembe, de nem hiszem, hogy az MkII-esben más lenne.
Üdv!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11859 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:04:38 »

Hali, olyan kérdésem lenne  h tudja vki h lehet a belső világítást szétszedni

A külső szürke keret közül simán kipattintható...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11860 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:08:22 »

Ahha. Eszembe jutott pár dolog, ezzel kapcsolatban.
pont 1500 ra emeli a fordulatot az ecu amikor csak gurulsz üresben
néha nem hajlandó nekem 0 litert fogyasztani motorfékes üzemben, még nem figyeltem meg milyen szitukban, motor hőfok, seb. fokozat, fordszám, stb, de van ilyen. Nem tartod elképzelhetőnek, hogy mégis 1500 körül beküld egy kis benzint a rendszer? és húz is meg nem is a motor? csak egy ötlet
Egyébként én is ezt az 1500 -as motorfékes rángatást tapasztalom, meg tud olyat is amiről már korábban is írtam, hogy 2000 f körül, állandó gázpedálállás mellett kicsit rángat.
Üdv


A komputer abban az esetben veszi le a fogyit nullára (és elvileg csak 5. sebességben), ha előtte 3-4. sebességekben kicsit húzattad az autót, és úgy váltottad el az 5-et. Az Édesapámnak volt ilyen kijelző a Focusában kezdetben csak 5-ben csinálta, ahogy az a nagy könyvben le volt írva. Majd elkezdte alacsonyabb fogokozatban is csinálni, ráadásul szinte mindig. Érezhető volt, hogy vmelyik jeladó nem tuti, mert vmi alapjárati probléma is volt... Aztán el lett adva az autó...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11861 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:09:14 »

Hali!
A szélvédőspricnifűtés csatlakozója (ha egyre gondolunk). Legalábbis nálam, az MkI-esembe, de nem hiszem, hogy az MkII-esben más lenne.
Üdv!

 eljen
Na ez is lehet, sőt biztos ez az...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11862 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:12:56 »

Ahha. Eszembe jutott pár dolog, ezzel kapcsolatban.
pont 1500 ra emeli a fordulatot az ecu amikor csak gurulsz üresben
néha nem hajlandó nekem 0 litert fogyasztani motorfékes üzemben, még nem figyeltem meg milyen szitukban, motor hőfok, seb. fokozat, fordszám, stb, de van ilyen. Nem tartod elképzelhetőnek, hogy mégis 1500 körül beküld egy kis benzint a rendszer? és húz is meg nem is a motor? csak egy ötlet
Egyébként én is ezt az 1500 -as motorfékes rángatást tapasztalom, meg tud olyat is amiről már korábban is írtam, hogy 2000 f körül, állandó gázpedálállás mellett kicsit rángat.
Üdv

Én is valami ilyesmire gyanakszom csak nem tudom hogyan lehetne kiszűrni hogy mi miatt csinálja ezt!
És ugye ha nincs meg a vétkes cucc akkor orvosolni sem lehet a problémát!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11863 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:14:01 »

Íme kép is róla.
A jobb oldalon zölddel keretezve van a csati, amire én gondolok. Azért nem látni rendesen, mert fekete a csati a kék kocsin és be van kötve, nem piros dugo van benne.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11864 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:15:23 »

Ha diag nem adott ki semmit, akkor vmi luft probléma lesz. Vhol falsot szív, vagy el van dugulva, stb.....
Levegőrendszer karbantartása, gyertyák hézagját 1,0-ra állítani, EGR dugózás. Ezek ugye az alapok...

Az tuti, hogy nem normális!!!


Ahogy bejön a jó idő szét fogok kapni mindent de én nagyon attól tartok hogy ezek a dolgok motorféknél nem igazán aktuálisak!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
g0430
Vendég
« Új hozzászólás #11865 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:30:55 »

Sziasztok! Az a problémám, hogy hidegben nyitáskor vissza zárja az ajtókat, vagy néha be sem zárja záráskor, ha van valami ötlet akkor kísérleteznék vele. Előre is köszi!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11866 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:40:52 »

Sziasztok! Az a problémám, hogy hidegben nyitáskor vissza zárja az ajtókat, vagy néha be sem zárja záráskor, ha van valami ötlet akkor kísérleteznék vele. Előre is köszi!

Valamelyik zárad nem műkszik rendesen vagy kontaktos ezért csinálja ezeket a tüneteket!
Üllj be az autóba és úgy zárd és nyisd és nézd közben a zárakat és akkor meg fogod találni hogy melyik a ludas a dologban! Aztán ajtó szét kp-zár ki és kontaktspray-t neki jó sokat!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
g0430
Vendég
« Új hozzászólás #11867 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 10:51:49 »

Az az igazság, hogy ha erősebben csukogatom az ajtót,ajtókat, akkor pár óráig működik, mindegyik ajtót lezárja de később ugyanúgy semmi. Arra gondolok, hogy a gyári zsírzás ki van száradva nem tudom hogy ez lehetséges hiba e. De megfogadom a jó tanácsot szétkapom és  befújkálom mindet. Köszönöm!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11868 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 11:15:52 »

Az az igazság, hogy ha erősebben csukogatom az ajtót,ajtókat, akkor pár óráig működik, mindegyik ajtót lezárja de később ugyanúgy semmi. Arra gondolok, hogy a gyári zsírzás ki van száradva nem tudom hogy ez lehetséges hiba e. De megfogadom a jó tanácsot szétkapom és  befújkálom mindet. Köszönöm!

A villamosság a Mondeóknak egy kényes pontja és ez télen ki is jön ha nincs rendesen karbantartva!
A kp-zár karbartartáson szinte mindenki kénytelen átesni előbb-utóbb!
Azért csak óvatosan állj neki hogy ne látszódjon hogy szétszedted az ajtókat! Nézz utána cikkeknek és leírásoknak met sokat tanulhatsz belőle a szerelés előtt! Aztán meg hajrá!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bill
Vendég
« Új hozzászólás #11869 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 13:03:32 »

Üdv Szegedről!
Ma reggelre rendesen hideg lett. Be is dermedtek a záraim, nem nyitott nem csukott, csak a hangja volt, de a kilincsek nem moccantak.
Kulcsra sem.Aztán egyszer csak mégis kinyitott, így zsupsz, beálltam egy melegebb helyre.Kiengedett(gondolom én ez volt a baja)aztán alaposan befújtam wd40-nel a zárakat, ahol csak rést találtam és mozgó alkatrészt sejtettem.Azóta mint ha most gurult volna le a szalagról.Még az ajtó csukódás hangja is más, nem csattan fémesen, hanem csak annyit mond: Hupp! Mint egy új toyotánál vagy szutyukinál.Ez az egy amit irigylek a japcsi autókban...az ajtócsukódás hangját...semmi mást.A slussz-zár is kapott 2 cseppet, azóta mint a vaj.

Bill.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11870 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 13:11:36 »

Üdv Szegedről!
Ma reggelre rendesen hideg lett. Be is dermedtek a záraim, nem nyitott nem csukott, csak a hangja volt, de a kilincsek nem moccantak.
Kulcsra sem.Aztán egyszer csak mégis kinyitott, így zsupsz, beálltam egy melegebb helyre.Kiengedett(gondolom én ez volt a baja)aztán alaposan befújtam wd40-nel a zárakat, ahol csak rést találtam és mozgó alkatrészt sejtettem.Azóta mint ha most gurult volna le a szalagról.Még az ajtó csukódás hangja is más, nem csattan fémesen, hanem csak annyit mond: Hupp! Mint egy új toyotánál vagy szutyukinál.Ez az egy amit irigylek a japcsi autókban...az ajtócsukódás hangját...semmi mást.A slussz-zár is kapott 2 cseppet, azóta mint a vaj.
Bill.

Igen ezt nem árt egy pár évente egyszer végigjátszani!
Azért majd a nyáron szedd szét az ajtókat is és ott is fújj be mindent ablaksínektől a görgőkön keresztül a zárig minden mozgó alkatrésznek adj rendesen és akkor sosem lesz problémád télen sem és minden sokkal finomabban fog működni mint eddig!  wave


UI: a csomiajtót se hagyd ám ki!  integet2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #11871 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 14:16:28 »

A komputer abban az esetben veszi le a fogyit nullára (és elvileg csak 5. sebességben), ha előtte 3-4. sebességekben kicsit húzattad az autót, és úgy váltottad el az 5-et. Az Édesapámnak volt ilyen kijelző a Focusában kezdetben csak 5-ben csinálta, ahogy az a nagy könyvben le volt írva. Majd elkezdte alacsonyabb fogokozatban is csinálni, ráadásul szinte mindig. Érezhető volt, hogy vmelyik jeladó nem tuti, mert vmi alapjárati probléma is volt... Aztán el lett adva az autó...
Háát ezt cáfolni nem tudom, de kissé kétlem, hogy csak akkor(5.seb), de miután eddig nem "naplóztam", hogy mikor igen mikor nem, ezért nem vagyok benne biztos, meg fogom nézni, hogy mikor 0 a fogyi és mikor nem. Szerintem minden motorfékes állapotról tud az ecu, hiszen minden infót megkap a jeladóktól, pillangószelep állás, fordulatszám. E kettőből kiadódik a motorfékes üzem állapot, a bulit márcsak a motorhőmérséklet meg esetleg a külső hőmérséklet cizellálhatja szerintem, én továbbra sem tudok olyan jeladóról, ami sebességfokozatokat tudatná az ecuval, max azt tudom elképzelni, hogy a vss jel és fordszámjel arányából adódik egy sebességi fokozat arány.
Megnézem mikor 0, most már kíváncsi vagyok. amint tudok bővebbet jelzem
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11872 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 14:38:05 »

Háát ezt cáfolni nem tudom, de kissé kétlem, hogy csak akkor(5.seb),
Megnézem mikor 0, most már kíváncsi vagyok. amint tudok bővebbet jelzem
Üdv

Minden sebességben lehet nullát fogyasztatni üzemmeleg motorral. A V6-nál például üzemmeleg motor, felengedett gázpedál és 1450ford/perc feletti fordulat esetén automatikusan bekapcsol az ún. tolóüzem, ami annyit tesz, hogy megszűnik a nafta befecskendezés. Én sokat játszom ezzel városban és pl.: 3.-ban gurulva érezhető, hogy amikor 1450 alá megy a fordulat, akkor elkezd neki adni egy kis benyát, de csak annyit, amennyi az alapjárat eléréséhez kellene, ha nem lenne sebességben. Ezt úgy érzékelheted, hogy 1450 felett erősebben lassul a verda (tolóüzemes motorfék), 1450 alatt mintha adnál neki egy leheletnyi gázt és csökkenne a motorfék ereje. Egyszerűbben fogalmazva 1450 alatt érezhetően lassabban lassul, 1450 felett meg gyorsabban.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11873 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 14:39:04 »

Háát ezt cáfolni nem tudom, de kissé kétlem, hogy csak akkor(5.seb), de miután eddig nem "naplóztam", hogy mikor igen mikor nem, ezért nem vagyok benne biztos, meg fogom nézni, hogy mikor 0 a fogyi és mikor nem. Szerintem minden motorfékes állapotról tud az ecu, hiszen minden infót megkap a jeladóktól, pillangószelep állás, fordulatszám. E kettőből kiadódik a motorfékes üzem állapot, a bulit márcsak a motorhőmérséklet meg esetleg a külső hőmérséklet cizellálhatja szerintem, én továbbra sem tudok olyan jeladóról, ami sebességfokozatokat tudatná az ecuval, max azt tudom elképzelni, hogy a vss jel és fordszámjel arányából adódik egy sebességi fokozat arány.
Megnézem mikor 0, most már kíváncsi vagyok. amint tudok bővebbet jelzem
Üdv

Ezzel én is egyetértek!  wave
Szerintem sem tudja ott semmi tecnika hogy a váltó éppen hányadik sebességi fokozatban van!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11874 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 14:41:49 »

Minden sebességben lehet nullát fogyasztatni üzemmeleg motorral. A V6-nál például üzemmeleg motor, felengedett gázpedál és 1450ford/perc feletti fordulat esetén automatikusan bekapcsol az ún. tolóüzem, ami annyit tesz, hogy megszűnik a nafta befecskendezés. Én sokat játszom ezzel városban és pl.: 3.-ban gurulva érezhető, hogy amikor 1450 alá megy a fordulat, akkor elkezd neki adni egy kis benyát, de csak annyit, amennyi az alapjárat eléréséhez kellene, ha nem lenne sebességben. Ezt úgy érzékelheted, hogy 1450 felett erősebben lassul a verda (tolóüzemes motorfék), 1450 alatt mintha adnál neki egy leheletnyi gázt és csökkenne a motorfék ereje. Egyszerűbben fogalmazva 1450 alatt érezhetően lassabban lassul, 1450 felett meg gyorsabban.

Akkor lehet hogy nekem az szarakodik ami ezt csinálja és ezért rángat a gép?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11875 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:12:14 »

Jajj de jó, hogy előjött a téma!
Nekem viszont az a gondom, hogy nincs motorféküzemem! Ilyenkor mit kéne megnézni/csinálni, hogy jó legyen, legyen motorfékem?
Ugyanis nálam az a jelenség, hogy haladok, majd felengedem a gázpedált, akkor ugye megszűnik a plusz benya adagolás, tehát nincs húzóerő. Az autó halad tovább has/kb. 80 kmh-val és 2700 rpm-el. Ilyenkor ugye életbe kéne lépnie a motorféknek, azaz benya elzár, autó haladását visszafogja a motor. Viszont nálam nincs benya elzárás. Érzem, mert ha kinyomom a kuplungpedált, a kocsi ugyanolyan sebességgel lassul, mint felengedett kuplungnál.
Valaki már említette, hogy a VSS lehet nemjó/rossz. Viszont a kocsi csinál olyat - ami szerintem normális viselkedés -, hogy üresben gurulva és lassulva a fordszám 1050 környékén van. Ha megáll a kocsi, akkor leesik alapjáratra - ~850rpm - a fordszám.
Ilyenkor mi lehet a bibi, hogy nincs motorfékem? Vagy a kuplunggal van valami? Tud nekem segítő jobbot nyújtani valaki?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11876 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:21:28 »

Jajj de jó, hogy előjött a téma!
Nekem viszont az a gondom, hogy nincs motorféküzemem! Ilyenkor mit kéne megnézni/csinálni, hogy jó legyen, legyen motorfékem?
Ugyanis nálam az a jelenség, hogy haladok, majd felengedem a gázpedált, akkor ugye megszűnik a plusz benya adagolás, tehát nincs húzóerő. Az autó halad tovább has/kb. 80 kmh-val és 2700 rpm-el. Ilyenkor ugye életbe kéne lépnie a motorféknek, azaz benya elzár, autó haladását visszafogja a motor. Viszont nálam nincs benya elzárás. Érzem, mert ha kinyomom a kuplungpedált, a kocsi ugyanolyan sebességgel lassul, mint felengedett kuplungnál.
Valaki már említette, hogy a VSS lehet nemjó/rossz. Viszont a kocsi csinál olyat - ami szerintem normális viselkedés -, hogy üresben gurulva és lassulva a fordszám 1050 környékén van. Ha megáll a kocsi, akkor leesik alapjáratra - ~850rpm - a fordszám.
Ilyenkor mi lehet a bibi, hogy nincs motorfékem? Vagy a kuplunggal van valami? Tud nekem segítő jobbot nyújtani valaki?

Köszi, Üdv, HegeGabi.

Amiről te itt írsz az két külön dolog! A Fiestám nekem is ilyen! Ott van a km-spirálnál egy érzékelő és ha gurulsz autóval  akkor megemeli egy kicsit a fordulatszámot aztán ha megállsz akkor visszaejti alapjáratra! Ez ilyen biztonsági megoldás nehogy menet közben leálljon az autó valami miatt! A motorfék az már más téma és ahhoz én sem értek annyira hogy megmagyarázzam neked de vannak olyan autók amelyek lassan ejtik vissza a fordulatszámot pl váltáskor és ott a motorfék sem nagyon érezhető! Hogy miért van ez így azt is biztos valaki el tudja magyarázni neked és én is szívesen vennék egy ilyen hozzászólást vagy cikket!  integet2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11877 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:30:06 »

Ez már egy kicsit bonyolultabb téma. Az igaz, hogy guruló autónál kicsit megemeli az elektronika az alapjáratot DE itt két fontos elem van:

1. Az alapjáratnál csak max. 50-100 rpm-mel emeli meg
2. Csak kb 8-10 mp-ig tartja ott és aztán visszaejti.

Vagyis, ha 850 az alapjárat akkor kuplung kinyomásnál max 950-re emelhetné fel és idővel le kellene ejteni.

Ez azért van így, mert kanyarban fékezve kinyomott kuplunggal a szervók (kormány és fék) levehetnek annyit, hogy leállhat a motor.

Nekem a V6 azt csinálta, hogy ha autópályán kinyomtam a kuplungot, akkor nem tartotta, hanem leesett a fordulat 650-re azonnal. Ha kanyarban fékeztem kinyomott kuplunggal akkor felemelte 750 környékére. (ez a normális működés)
Aztán elromlott az alapjárati motorom. Első jele az volt, hogy autópályán gurulva 1250-en tartotta akár 2 percig is, kanyarban fékezve üresben meg lefulladt. Megpucoltam az IAV-ot, utána jó lett pár hétig, aztán teljesen elhalt az IAV és nem volt alapjáratom.
Kicsréltem az IAV-ot és azóta minden ok.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11878 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:37:33 »

A kettes ponttal én nem értek egyet a zetec Fiestákból kiindulva de a többi az okés!  wave
Bár az is lehet lehet hogy a Mondeóknál már megvariálták!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11879 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:39:26 »

A kettes ponttal én nem értek egyet a zetec Fiestákból kiindulva de a többi az okés!  wave
Bár az is lehet lehet hogy a Mondeóknál már megvariálták!

Zetec-nél lehet más is, olyanom nem volt-van. integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11880 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:42:43 »

Zetec-nél lehet más is, olyanom nem volt-van. integet2

Akkor mégis egyetértek veled mindenben mert nekem csak Zetec van-volt-lesz ezért inkább azt vágom!  integet2
Illtve még azt sem eléggé!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
takee
Vendég
« Új hozzászólás #11881 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 15:57:14 »

Akkor mégis egyetértek veled mindenben mert nekem csak Zetec van-volt-lesz ezért inkább azt vágom!  integet2
Illtve még azt sem eléggé!  szomoru1

Csak idő kérdése! Jön a tavasz és újra itt lesz a szerelősdi open season, aztán majd belerázódsz. Mindenki így kezdte.   laugh
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11882 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:03:33 »

Csak idő kérdése! Jön a tavasz és újra itt lesz a szerelősdi open season, aztán majd belerázódsz. Mindenki így kezdte.   laugh

Igen ez így van!
De eddig nem azért nem rázódtam bele mert nem volt jó idő hanem azért nem értek még nagyon hozzá mert soha semmit nem kellett csinálni rajta!  wow1
De most tavasszal szét lesz dobva a gép rendesen!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11883 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:05:24 »

Igen ez így van!
De eddig nem azért nem rázódtam bele mert nem volt jó idő hanem azért nem értek még nagyon hozzá mert soha semmit nem kellett csinálni rajta!  wow1
De most tavasszal szét lesz dobva a gép rendesen!  wave

Ha széjjeldobálod a gépet, akkor a jó dolgokat dobd felém, én elkapom  eplus2
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11884 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:07:37 »

Ha széjjeldobálod a gépet, akkor a jó dolgokat dobd felém, én elkapom  eplus2

Már mondtam hogy ugorj át és a tiédet is jól szétdobjuk!  hehe
Amúgy van egy jó állapotú hátsóüléstámlám ha kell!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11885 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:13:17 »

Már mondtam hogy ugorj át és a tiédet is jól szétdobjuk!  hehe
Amúgy van egy jó állapotú hátsóüléstámlám ha kell!  nyes

Még nekem is van. Múltkor ki akartam dobni, mert lomtalanítás volt. Csak 1 nappal később kezdtem el kipakolni.  vigyor3 . Talán megvan a megoldás, miért nem húz annyira a gépsárkány. Remélem, hogy a kipörgésgátló motor miatt. Bowdenesnél ott van egy bowden toldó "henger". Remélem az lesz az.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11886 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:18:00 »

Még nekem is van. Múltkor ki akartam dobni, mert lomtalanítás volt. Csak 1 nappal később kezdtem el kipakolni.  vigyor3 . Talán megvan a megoldás, miért nem húz annyira a gépsárkány. Remélem, hogy a kipörgésgátló motor miatt. Bowdenesnél ott van egy bowden toldó "henger". Remélem az lesz az.

Szedd le az egészet a fenébe! Nem kell az oda neked! Könnyebb lesz a gép  és rúghatod széjjel ezerrel!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11887 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:21:44 »

Szedd le az egészet a fenébe! Nem kell az oda neked! Könnyebb lesz a gép  és rúghatod széjjel ezerrel!  hehe

Az a baj, hogy nem tudod kiszedni csak úgy. Ezt úgy képzeld el, hogy alul található a motor maga. Fölötte 3 darab fogaskerék is van. És mindennek tetején van a gázbowden toldó henger, aminek a tetején van a csati. Ez az egész 1 darab, szóval nem lehet kivenni, mert akkor nem tudok gázt adni. Elméletileg jövőhéten kapom az "újat"
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11888 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:27:38 »

Az a baj, hogy nem tudod kiszedni csak úgy. Ezt úgy képzeld el, hogy alul található a motor maga. Fölötte 3 darab fogaskerék is van. És mindennek tetején van a gázbowden toldó henger, aminek a tetején van a csati. Ez az egész 1 darab, szóval nem lehet kivenni, mert akkor nem tudok gázt adni. Elméletileg jövőhéten kapom az "újat"

De ki lehet venni az egészet egyben csak akkor kell egy nempörgetős gázbovden helyette!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11889 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:30:55 »

De ki lehet venni az egészet egyben csak akkor kell egy nempörgetős gázbovden helyette!  wave

Igen, de ha van benne alapból, akkor legyen is benne. ÉS ami működik, az el is romlik  hehe hehe
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11890 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:38:08 »

Igen, de ha van benne alapból, akkor legyen is benne. ÉS ami működik, az el is romlik  hehe hehe

De ha nincs benne alapból akkor is legyen benne!  nyes
Nem romlott az el csak nem kompatibilis a lábaddal!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11891 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 16:42:27 »

De ha nincs benne alapból akkor is legyen benne!  nyes
Nem romlott az el csak nem kompatibilis a lábaddal!  hehe

Eddig a kipörgésgátlónak kellett alkalmazkodni a lábamhoz, most meg a lábamnak a kipörgésgátlóhoz. Kompatibilis ez, csak néha lefagyunk  vigyor3 . Ja, megnéztem  a csatit. Én is találtam 1 csatit. Szembe állva jobb csillapító és a tűzfal között egy hosszúkás csati, amibe vagy 10 csatlakozó fog elférne, ehelyett van benne 2. De kábelt nem nagyon láttam alatta. A kasznira volt rögzítve.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #11892 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:10:20 »

Eddig a kipörgésgátlónak kellett alkalmazkodni a lábamhoz, most meg a lábamnak a kipörgésgátlóhoz. Kompatibilis ez, csak néha lefagyunk  vigyor3 . Ja, megnéztem  a csatit. Én is találtam 1 csatit. Szembe állva jobb csillapító és a tűzfal között egy hosszúkás csati, amibe vagy 10 csatlakozó fog elférne, ehelyett van benne 2. De kábelt nem nagyon láttam alatta. A kasznira volt rögzítve.

Itt azt írták erre hogy a sprickafűtés csatija lenne az!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11893 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:23:14 »

Itt azt írták erre hogy a sprickafűtés csatija lenne az!  wave

 worship worship

De ekkora?Huh?? Nem akkora, mint az ülés alatt lévők, hanem olyan nagy, mint a rádióé  vigyor3
THX worship worship
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #11894 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:35:10 »

sZIASZTOK!
tudja-e valaki, hogy mi lehet az a kis csati,ami ha szembe állok a motorral, jobb oldalt a lengéscsillapítóval szemben van felfüggesztve a dobra, és kis piros sapkája van.Látszólag semmihez sincs bekötve.
Köszi, ha valaki tud válaszolni!
Bill
szerintem a fékpofa kopásvisszajelző(ha a dob belsején van)
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.25 hétfő, 17:59:08 írta papesz » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11895 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:44:02 »

Itt azt írták erre hogy a sprickafűtés csatija lenne az!  wave
nem hinném, az egy sima 2 pines csati és akkora a mérete is
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11896 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:46:21 »

nem hinném, az egy sima 2 pines csati és akkora a mérete is

NA, újra van valami jó kis téma  vigyor3, dobok majd fel ide képet, hátha kitaláljuk, és a többiek is nyilatkoznak, hogy erre gondoltak-e vagy sem  wave
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11897 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:50:04 »

NA, újra van valami jó kis téma  vigyor3, dobok majd fel ide képet, hátha kitaláljuk, és a többiek is nyilatkoznak, hogy erre gondoltak-e vagy sem  wave
az a tempomat csatija
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11898 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:53:33 »

az a tempomat csatija

Az nem lehet, mert van tempomatom, és működik is.
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #11899 Dátum: 2010.01.25 hétfő, 17:55:08 »

Az nem lehet, mert van tempomatom, és működik is.

Habár volt egy alkatrész, amit Vik nem szerlt be, mondván, hogy az nekem nem kell. mk2 meg csak csodálkozott, mikor visszavittem neki. Állítólag mindenkinek be van szerelve az a kütyü. De már azt sem tudom mi volt az, hogy nézett ki
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Oldalak: 1 ... 231 232 233 234 235 236 237 [238] 239 240 241 242 243 244 245 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.