|
h.begyo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12401 Dátum: 2010.04.21 szerda, 12:32:30 » |
|
Ez kábé olyan volt mintha azt mondtad volna hogy: nem mindegy?? csak NŐ legyen!!!!! Üdv Mondeosok! Az autó és a nő több dologban is hasonlatos - szerintem -; törődni kell velük és meghálálják, valamint a pénzedet úgyis elszedik........ Biztos van még több dolog is, csak most nem jut eszembe.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12402 Dátum: 2010.04.21 szerda, 12:48:05 » |
|
Hirtelen akartam válaszolni, az "Ó mond, te kit(mit) választanál" kérdésedre, de aztán gondlokodtam kicsit, nem egyértelmű. Szavaztassuk meg vhol! Lassan át kellene mennünk vmelyik OFF topikba...
Szerintem maradhatunk itt is mert sajnos semmit sem zavarunk meg az OFFolással mert nem igazán pörög ez a topik!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12403 Dátum: 2010.04.21 szerda, 12:48:54 » |
|
nem egyértelmű? aki nő helyett autót választ, az .... nincs rá szó Azért egy pár csodabogár biztos akadna!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12404 Dátum: 2010.04.21 szerda, 12:49:50 » |
|
Üdv Mondeosok! Az autó és a nő több dologban is hasonlatos - szerintem -; törődni kell velük és meghálálják, valamint a pénzedet úgyis elszedik........ Biztos van még több dolog is, csak most nem jut eszembe..... Ezért kell mindkettőt dolgoztatni és akkor nem viszik hanem hozzák a pénzt!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12405 Dátum: 2010.04.21 szerda, 12:50:50 » |
|
Az ilyen embertől pedig el kell venni az autót!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12406 Dátum: 2010.04.21 szerda, 12:54:46 » |
|
Az ilyen embertől pedig el kell venni az autót! persze hogy el kell venni, hiszen már ghia, meg kell venni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12407 Dátum: 2010.04.21 szerda, 12:58:24 » |
|
persze hogy el kell venni, hiszen már ghia, meg kell venni Igen és a próbakörnél meg egészen véletlenül picikét átmenni rajta!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #12408 Dátum: 2010.04.21 szerda, 13:03:55 » |
|
Ghia? Glx? nem mindegy??, csak MONDEO legyen!!!!! Szerintem egy mk2 esetében tök mindegy, hogy ghjia vagy gls, vagy clx. Ott már csak az számít, hogy körülményekhez képest szép állapotban legyen, legyen benne egy légkondi, no meg abs.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12409 Dátum: 2010.04.21 szerda, 13:29:20 » |
|
Szerintem egy mk2 esetében tök mindegy, hogy ghjia vagy gls, vagy clx. Ott már csak az számít, hogy körülményekhez képest szép állapotban legyen, legyen benne egy légkondi, no meg abs.
MK2-nél alap a klíma és az ABS!!! (persze a fapados széria kivételével ami egy szégyen) Persze neked is picikét igazad van de azért én bátran kiíratnék ide egy szavazást hogy egy autó vagy felszerelt vagy szép legyen! Ha a főnök olvassa ezt akkor léphetne valamit az ügyben mert kíváncsi lennék a szavazás végeredményére!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #12410 Dátum: 2010.04.21 szerda, 14:52:17 » |
|
Spanner! : Serintem maradjunk az alapkérdésnél, nő vs autó? A szép legyen vagy jól felszerelt kérdésre, nem lehet jól válaszolni, és különben is szavazzuk meg, hogy ki vezesse a szavazást? (én már föltettem a kezemet, ki csatlakozik :-)) )
Balogh Tomi: sajnos egyet kell veled értsek, épp a múltkori Spennerrel folytatott eszmefuttatásunk után jutottam kb én is ide. 3 éve vettük a miénket akkor 1,2millért, akkor volt 9-10 éves, ma sztem 6-700 Ft körül adható el egy ilyen autó(ma 12-13 éves), és szerintem nem a felszeletség fogja az árat meghatározni.
Az abszolútghiáról csak annyit, hogy valóban szégyen, viszont egy dolgot ne felejtsetek el az alkotó ember örömét senki nem veheti el. Az eszközei, meg a végerdmény természetesen vitathatók, de abban biztos vagyok, hogy neki nagyon tetszett amikor befejezet a remekművét.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
Mikorka Kálmán
|
|
« Új hozzászólás #12411 Dátum: 2010.04.21 szerda, 14:54:53 » |
|
Balogh Tomi: sajnos egyet kell veled értsek, épp a múltkori Spennerrel folytatott eszmefuttatásunk után jutottam kb én is ide. 3 éve vettük a miénket akkor 1,2millért, akkor volt 9-10 éves, ma sztem 6-700 Ft körül adható el egy ilyen autó(ma 12-13 éves), és szerintem nem a felszeletség fogja az árat meghatározni.
Mondok jobbat: mi 1999-ben vettünk egy mk2 2.0-át majdnem 5 misiért. 63e km van benne és annyiért tudom eladni az autót, mint Te... Ezért inkább el sem adjuk.
|
|
|
Naplózva
|
S-max Tit. 2.0 tdci (korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
|
|
|
h.begyo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12412 Dátum: 2010.04.21 szerda, 15:48:46 » |
|
Hááááát...... Szegényke látott már jobb napokat......... A lökhárítón békebeli Leukoplast van? Jól látom? Biztos gyógyszertárhoz fordult orvosolni a törést, nem pedig karosszériáshoz......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
svarine
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12413 Dátum: 2010.04.21 szerda, 16:46:45 » |
|
a lámpák alatt meg betadinnal fertőtlenítve.Kötéscserére előkészítve!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #12414 Dátum: 2010.04.21 szerda, 17:35:28 » |
|
Az ilyen embertől pedig el kell venni az autót! vagy azt a kis életkedvet ami van neki
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
Zseby
|
|
« Új hozzászólás #12415 Dátum: 2010.04.21 szerda, 17:52:18 » |
|
Azért ez így ebben a formában nem igaz ahogy a Markos mondta anno mert több embernek van nője mint Ford jele! És szerintem akkor sem nyernék ha egy fullos nő és egy fullos Ford között kellene választania 100 embernek de nagyon ó kíváncsi lennék az arányra hogy mi lenne a végeredmény! És, nőm van, ford jelem nincs, csak a kormányon. Most az M31-es autóutat csináljuk ( M0-M3 összekötő ). Kajaszünetbe odajött egy Macskajaj feeling ember, és miután körbejárta a kocsimat, és azt olvasta le előlről, hogy ST, megkérdezte már tőlem, hogy milyen autó az az ST?? Mondtam neki, hogy Mondeo ST. Erre visszakérdezett, hogy a gyártmány mondeo és a típus ST??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010.04.21 szerda, 17:56:41 írta Zseby »
|
Naplózva
|
MK4 2011.11 2.0 TDci Titanium
|
|
|
Pepus24
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12416 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:09:56 » |
|
Sziasztok! nem tudja valaki hogy hol és mennyi ér lehet gyári immo.kulcsot csináltatni mk2-es mondeohoz előre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papesz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12417 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:32:54 » |
|
sziasztok van egy olyan gondom hogy néha inditás után leáll a motor,vagyis leesik az alapjárat, van valami tipp?Mivel tempomatos én nem látok rajta alapjáratai motort vagy csak nem találom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
coboy
|
|
« Új hozzászólás #12418 Dátum: 2010.04.21 szerda, 20:36:36 » |
|
És, nőm van, ford jelem nincs, csak a kormányon. Most az M31-es autóutat csináljuk ( M0-M3 összekötő ). Kajaszünetbe odajött egy Macskajaj feeling ember, és miután körbejárta a kocsimat, és azt olvasta le előlről, hogy ST, megkérdezte már tőlem, hogy milyen autó az az ST?? Mondtam neki, hogy Mondeo ST. Erre visszakérdezett, hogy a gyártmány mondeo és a típus ST?? hogy került oda,gyalog a rétröl?bunkó nem volt a kezében
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
|
|
|
h.begyo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12419 Dátum: 2010.04.21 szerda, 21:23:41 » |
|
És, nőm van, ford jelem nincs, csak a kormányon. Most az M31-es autóutat csináljuk ( M0-M3 összekötő ). Kajaszünetbe odajött egy Macskajaj feeling ember, és miután körbejárta a kocsimat, és azt olvasta le előlről, hogy ST, megkérdezte már tőlem, hogy milyen autó az az ST?? Mondtam neki, hogy Mondeo ST. Erre visszakérdezett, hogy a gyártmány mondeo és a típus ST?? Nem lehet, hogy az autópálya alapjának kiásásakor, a földmunkák során előkerült véletlen ez a neandervölgyi őstulok? Csak vigyázzatok, hátha jön még elő valami..........................
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12420 Dátum: 2010.04.21 szerda, 21:41:25 » |
|
sziasztok van egy olyan gondom hogy néha inditás után leáll a motor,vagyis leesik az alapjárat, van valami tipp?Mivel tempomatos én nem látok rajta alapjáratai motort vagy csak nem találom
a tempomatnak semmi köze az alapjárati motorhoz a szívósor alján találod a motort, amúgy érdemes lenne átolvasni a rossz alapjárat könyvét, van hasonlóság az mk2-vel, azzal el tudsz indulni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papesz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12421 Dátum: 2010.04.21 szerda, 22:01:20 » |
|
a tempomatnak semmi köze az alapjárati motorhoz a szívósor alján találod a motort, amúgy érdemes lenne átolvasni a rossz alapjárat könyvét, van hasonlóság az mk2-vel, azzal el tudsz indulni
köszi megnézem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #12422 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 00:33:03 » |
|
Sziasztok! nem tudja valaki hogy hol és mennyi ér lehet gyári immo.kulcsot csináltatni mk2-es mondeohoz előre is köszi. Szia! azt hiszem a cromaxnál tudnak kulcsot másolni, de nem ócó, és szerintem be kell tanítani az autónak.
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12423 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 06:38:22 » |
|
És, nőm van, ford jelem nincs, csak a kormányon. Most az M31-es autóutat csináljuk ( M0-M3 összekötő ). Kajaszünetbe odajött egy Macskajaj feeling ember, és miután körbejárta a kocsimat, és azt olvasta le előlről, hogy ST, megkérdezte már tőlem, hogy milyen autó az az ST?? Mondtam neki, hogy Mondeo ST. Erre visszakérdezett, hogy a gyártmány mondeo és a típus ST?? ST? Vagyis sztereó???
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
svarine
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12424 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 10:17:39 » |
|
sziasztok van egy olyan gondom hogy néha inditás után leáll a motor,vagyis leesik az alapjárat, van valami tipp?Mivel tempomatos én nem látok rajta alapjáratai motort vagy csak nem találom
nekem ugyanez a problémám, szíjcserekor szerelő kipucolt mindent, a probléma viszont továbbra is fennáll,okát nem találjuk.A jelenség megszűnik mihelyt a motor "felmelegedett" (magyarul csak hideg motornál tapasztalom)Tehát ha van valakinek valami tippje, vagy rájöttél a titok nyitjára, én is vevő lennék rá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12425 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:02:23 » |
|
nekem ugyanez a problémám, szíjcserekor szerelő kipucolt mindent, a probléma viszont továbbra is fennáll,okát nem találjuk.A jelenség megszűnik mihelyt a motor "felmelegedett" (magyarul csak hideg motornál tapasztalom)Tehát ha van valakinek valami tippje, vagy rájöttél a titok nyitjára, én is vevő lennék rá Lehet hogy éppen csak annyi a gond hogy visszaenged az üzemanyagrendszer és emiatt van benne egy "luk" amitől leesik az alapjárat vagy leáll indítás után!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12426 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:41:12 » |
|
Lehet hogy éppen csak annyi a gond hogy visszaenged az üzemanyagrendszer és emiatt van benne egy "luk" amitől leesik az alapjárat vagy leáll indítás után!
szerintem egyrészt ha jó a rendszer, akkor nem engedi vissza másrészt meg gyújtás ráadáskor a benyapumpa visszaállítja a nyomást
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12427 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 14:47:57 » |
|
szerintem egyrészt ha jó a rendszer, akkor nem engedi vissza másrészt meg gyújtás ráadáskor a benyapumpa visszaállítja a nyomást
Ha jó a rendszer akkor nem produkál semmilyen tünenet az autó de mivel itt gond van ezért ez is egy lehetőség lehet! Amúgy meg ha visszaenged a rendszer akkor a benyapumpa hiába állítja elő a nyomást a rendszerben akkor is marad levegő ami beszorul a csövekbe mert azt nem tudja hová nyomni csakis a hengerekbe! De ha nem ez a hiba akkor ez elektromos hiba lesz mert hidegen más értékeken dolgozik a motorvezérlés és ha valamelyik kütyü nem jó jelet ad neki akkor előfordulhat ilyen jelenség hidegen!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
svarine
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12428 Dátum: 2010.04.22 csütörtök, 18:11:25 » |
|
Lehet hogy éppen csak annyi a gond hogy visszaenged az üzemanyagrendszer és emiatt van benne egy "luk" amitől leesik az alapjárat vagy leáll indítás után!
ezt mi okozhatja (mit nézzünk meg rajta?)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12429 Dátum: 2010.04.23 péntek, 06:41:00 » |
|
ezt mi okozhatja (mit nézzünk meg rajta?) Elméletileg kellene lenni a rendszerben egy nyomástartó vagy visszacsapószelepnek de lehet hogy ez a Mondiknál magába az üzemanyagszivattyúba van beépítve! Én még nem szedtem szét ilyet de ha talizok a Fordos haverokkal akkor rákérdezek erre a dologra részletesebben is és majd megírom hátha lesz rá valami okosság is!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
svarine
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12430 Dátum: 2010.04.23 péntek, 16:58:45 » |
|
Elméletileg kellene lenni a rendszerben egy nyomástartó vagy visszacsapószelepnek de lehet hogy ez a Mondiknál magába az üzemanyagszivattyúba van beépítve! Én még nem szedtem szét ilyet de ha talizok a Fordos haverokkal akkor rákérdezek erre a dologra részletesebben is és majd megírom hátha lesz rá valami okosság is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
svarine
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12431 Dátum: 2010.04.23 péntek, 17:03:48 » |
|
még kéne Vétel óta kifekszik a vízhőfok jeladónk.Termosztátot cseréltünk rajta, mivel a óótó sem melegedett (meg volt furkálva ) Azóta fütés OK, viszont a visszajelző még mindig padlón van.Most jutottunk el odáig hogy okot keressünk .A müszerfalig bemértük, odáig jó , viszont a müszerfalat nem tudjuk lebuherálni Ki csinált már ilyetet? Hogy kezdjünk hozzá?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papesz
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12432 Dátum: 2010.04.23 péntek, 21:07:05 » |
|
Szerintetek mitől van az hogy hirtelen gázadásnál egy pillanatra megtorpan az autó(eléggé bosszantó)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
reho
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12433 Dátum: 2010.04.23 péntek, 21:55:18 » |
|
Szerintetek mitől van az hogy hirtelen gázadásnál egy pillanatra megtorpan az autó(eléggé bosszantó) Én első körben a gyújtásnál néznék körül. Én is ezen küzdök mostanság. Lehet, hogy csak gyertyakábel (éjszaka megnézni szikráznak-e a kábelek) de lehet trafó vagy gyertya is. Az enyémbe most beletettem egy focus trafóját és azzal jól ment, szóval nekem trafó csere lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12434 Dátum: 2010.04.24 szombat, 03:53:08 » |
|
még kéne Vétel óta kifekszik a vízhőfok jeladónk.Termosztátot cseréltünk rajta, mivel a óótó sem melegedett (meg volt furkálva ) Azóta fütés OK, viszont a visszajelző még mindig padlón van.Most jutottunk el odáig hogy okot keressünk .A müszerfalig bemértük, odáig jó , viszont a müszerfalat nem tudjuk lebuherálni Ki csinált már ilyetet? Hogy kezdjünk hozzá? Nagy valószínűséggel maga az óra a rossz mert ha a műszerfalig jó a tyúkbél akkor utána már nem valószínű hogy a műszerfal alatt lenne a bibi! Cseréld ki a vízhőmérő egységet és igen nagy valószínűséggel jó lesz! Vagy próbáljatok rá egy másik műszeregységet!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Tiburi35
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12435 Dátum: 2010.04.24 szombat, 17:02:27 » |
|
A páromnak Fiestája van a meleget okádja de hideg levegőt nem fúj hol keressem a bajt? Fordos család vagyunk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12436 Dátum: 2010.04.24 szombat, 18:08:39 » |
|
A páromnak Fiestája van a meleget okádja de hideg levegőt nem fúj hol keressem a bajt? Fordos család vagyunk Szia! Nem tudom melyik széria Fiestátok van de elöl a motortérben az ablaktörlő rudazat alatt van a fűtéscsap ami elektromágneses elven működik és ha az kukás akkor nem zár el és akkor csak meleget tudsz fújni a ventivel az utastérbe! Lehet még a hideg-meleg szabályzó tekerő is kukás de az a ritkábbik eset!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Tiburi35
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12437 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:09:27 » |
|
Köszi az infót :szia:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #12438 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:16:39 » |
|
Kerékcsere volt, és most azt veszem észre, hogy ha erősebben fékezek (nagy sebességről), akkor rázza a kormányt. Ez mitől lehet? Csak az új gumi miatt? Futóművet is beállíttattam amikor cserélték.
centírozva mikor volt?
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12439 Dátum: 2010.04.24 szombat, 21:17:52 » |
|
Kerékcsere volt, és most azt veszem észre, hogy ha erősebben fékezek (nagy sebességről), akkor rázza a kormányt. Ez mitől lehet? Csak az új gumi miatt? Futóművet is beállíttattam amikor cserélték.
Az féktárcsa lesz!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12440 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:26:04 » |
|
Volt 2 felni görgőztetve is, 4 új gumi, centírozás, futómű ... minden megvolt, teljes program.
Féktárcsa? Kopás vagy mi lehet vele? Fékbetéteket 1 éve nézték mondjuk utoljára, akkor még minden OK volt.
Ha fékezéskor ráz a kormány akkor az azt jelenti hogy üt a féktárcsa mert vagy nagyon elkopott vagy valamitől picit elgörbült! Ha elég vastag akkor szabályzás ha nem akkor csere! Röviden ennyi!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12441 Dátum: 2010.04.24 szombat, 22:39:11 » |
|
Köszi, ennyi infóra volt szükségem Nagyon szívesen! Ezért vagyunk itt!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Ferqo
|
|
« Új hozzászólás #12442 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 07:25:21 » |
|
Sziasztok! Az előzőhöz csak annyi kérdésem lenne, ha a kerékcsere előtt nem ráz, de utána igen, akkor miért éppen a fék a hibás? Persze elképzelhető, hogy a szerelés közben elgörbítették a tárcsát, de ez számomra nehezen hihető. Meg persze az is lehet, hogy éppen most görbült el mert most érte el a kritikus vastagságot, de szerintem ritkán adódnak pont egyszerre ilyen dolgok. Üdv ui: nem kötekedésképp írtam.
|
|
|
Naplózva
|
MKIV 2.0 TDCi 2014 Ex:MkIII TDDI 2001 Lalahun Editon Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
|
|
|
DonVito
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12443 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 10:09:26 » |
|
Sziasztok! Lenne egy kérdésem: 195/65/15-ös téli abroncs helyére feltehetek ugyanarra a felnire 195/60/15-ös nyári abroncsot? Ha jól tudom, az a Mondeo gyári mérete. Köszi!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
svarine
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12444 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 10:53:46 » |
|
Sziasztok! Lenne egy kérdésem: 195/65/15-ös téli abroncs helyére feltehetek ugyanarra a felnire 195/60/15-ös nyári abroncsot? Ha jól tudom, az a Mondeo gyári mérete. Köszi!!!! feltehető, de tok egy jó váltóméret kalkulátort, ahol ki is számolhatod:http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonVito
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12445 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 11:47:21 » |
|
feltehető, de tok egy jó váltóméret kalkulátort, ahol ki is számolhatod:http://www.autogumibolt.hu/ebolt/szolgaltatas/valtomeret/
Hello! Köszi, rácuppanok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #12446 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 16:16:43 » |
|
Sziasztok! Az előzőhöz csak annyi kérdésem lenne, ha a kerékcsere előtt nem ráz, de utána igen, akkor miért éppen a fék a hibás? Persze elképzelhető, hogy a szerelés közben elgörbítették a tárcsát, de ez számomra nehezen hihető. Meg persze az is lehet, hogy éppen most görbült el mert most érte el a kritikus vastagságot, de szerintem ritkán adódnak pont egyszerre ilyen dolgok. Üdv ui: nem kötekedésképp írtam.
Ne keverjük a szezont a fazonnal!!! Az előző eset arról szólt hogy FÉKEZÉSKOR ráz! A kerékcserénél max annyi lehet hogy vannak olyan autótípusok ahol csak a kerékcsavarok rögzítik a tárcsát is és ha nincs fönn a kerék akkor lötyög a tárcsa is az agyrészen! Kerékcserénél alámehet valami kis kosz vagy egyéb a tárcsa alá és akkor már nem fexik fel rendesen az agyra és akkor ilyenkor is ütni fog a tárcsa! Ez is egy lehetőség de ez ritka mint a fehér holló! Ha nem csak fékezéskor ráz akkor annak már nincs semmi köze a fékhez mert az már valóban kerék lesz vagyis centírozás szükséges vagy ha padkáztak a verdával akkor kukás a kerék! Röviden ennyi!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Tiburi35
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12447 Dátum: 2010.04.26 hétfő, 21:25:49 » |
|
Ne keverjük a szezont a fazonnal!!! Az előző eset arról szólt hogy FÉKEZÉSKOR ráz! A kerékcserénél max annyi lehet hogy vannak olyan autótípusok ahol csak a kerékcsavarok rögzítik a tárcsát is és ha nincs fönn a kerék akkor lötyög a tárcsa is az agyrészen! Kerékcserénél alámehet valami kis kosz vagy egyéb a tárcsa alá és akkor már nem fexik fel rendesen az agyra és akkor ilyenkor is ütni fog a tárcsa! Ez is egy lehetőség de ez ritka mint a fehér holló! Ha nem csak fékezéskor ráz akkor annak már nincs semmi köze a fékhez mert az már valóban kerék lesz vagyis centírozás szükséges vagy ha padkáztak a verdával akkor kukás a kerék! Röviden ennyi!
Nekem ugyan ez volt a problémám.Tárcsa csere és jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
_Jani
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #12449 Dátum: 2010.04.28 szerda, 10:34:18 » |
|
Tegnap rászántam magam a fényszóró tisztításra. Egyedül kb. 4 órás program a kettő. Félkészen így nézett ki (élőben azért még jobban látszott a különbség) És úgy néz ki, hogy érdemes volt, bár sötétben még nem próbáltam. Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|