Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:26:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358397 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #12500 Dátum: 2010.05.08 szombat, 15:20:16 »

Köszi az infókat!! worship
Még valami: a bal hátsó ajtókárpit legtetején, az ívelt részen közvetlenül az üveg mellett felpúposodott a bevonat. Valami műbőr-féle. Arra gondoltam, vissza fogom ragasztani (hígabb ragasztó fecskendőbe, tűn keresztül óvatosan befecskendezem a területre, utána rásimítom). Szerintetek milyen ragacs lenne a legjobb? Találkozott már valaki hasonló problémával? Én békebeli Technokol-ra gondoltam............. Roll Eyes

Lehet csak levegő van alatta. Nekem is volt egy helyen, én gombostű hegyével megszúrtam, és a levegőt simán kinyomkodtam alóla. Azóta semmi nyoma.  wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12501 Dátum: 2010.05.08 szombat, 16:38:42 »

Sziasztok!  wave
Lenne egy kérdésem a rutinos Mondeószakértőkhöz:
Kombi hátsó tárcsafékes agyat simán át lehet tenni egy ötajtós verdára?  wow1
Egy másik kézifékkötél kell hozzá és simán tárcsásítható vagy kell még valamivel trükközni?
Esetleg ha valaki már csinált iyet az dobhatna egy telószámot PM-ben és akkor pár mondatban leinfóznám a történetet!

Köszönöm!  worship
nem lehet, csak 4/5 ajtósból származót
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12502 Dátum: 2010.05.08 szombat, 17:33:15 »

nem lehet, csak 4/5 ajtósból származót

Sejtettem hogy a másmilyen futómű miatt a felfogatása sem stimmel!  rinya
Nagyon köszönöm az infót!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Flash76
Vendég
« Új hozzászólás #12503 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 17:06:20 »

Szasztok
Valaki tudja , hogy kell mondi Mk II -böl szépen és egyszerűen kiszedni a műszerfalat ?
Naplózva
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #12504 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 17:48:29 »

Szasztok
Valaki tudja , hogy kell mondi Mk II -böl szépen és egyszerűen kiszedni a műszerfalat ?


1. j.o órát kiszedni, amögött van 2 db müszerfalrögzítő csavar, 2.b.o hátsó szélvédő hütéskapcsolót kiszedni, amögött is van 1 rögzítőcsavar, 3 szemben felü a müszerfalon 2 db rögzítőcsavart kicsavarni (célszerű a kormányt elötte teljesen lehajtani).ezután a müszerfalat ki lehet szedni
Naplózva
Flash76
Vendég
« Új hozzászólás #12505 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 17:59:28 »

1. j.o órát kiszedni, amögött van 2 db müszerfalrögzítő csavar, 2.b.o hátsó szélvédő hütéskapcsolót kiszedni, amögött is van 1 rögzítőcsavar, 3 szemben felü a müszerfalon 2 db rögzítőcsavart kicsavarni (célszerű a kormányt elötte teljesen lehajtani).ezután a müszerfalat ki lehet szedni

Köszi worship
Csináltam egy szép piros műszerfalat  csúnya zöld helyett azt akarom beépíteni   nyes
Majd folytatom a többivel ami zöld  eplus2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12506 Dátum: 2010.05.10 hétfő, 23:19:20 »

1. j.o órát kiszedni, amögött van 2 db müszerfalrögzítő csavar, 2.b.o hátsó szélvédő hütéskapcsolót kiszedni, amögött is van 1 rögzítőcsavar, 3 szemben felü a müszerfalon 2 db rögzítőcsavart kicsavarni (célszerű a kormányt elötte teljesen lehajtani).ezután a müszerfalat ki lehet szedni

Műszerfal vagy csak műszeróraegység? Nem mindegy!
Amúgy a műszerfal kiszedés engem is érdekelne hogy merre vannak eldugva a csavarok!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bucsobacsi
Vendég
« Új hozzászólás #12507 Dátum: 2010.05.11 kedd, 09:10:45 »

Sziasztok.

Nincs valakinek eladó hátsó csomagtartó lengéscsillapítója?
Persze jóra gondoltam. Smiley Ferde hátú.
Ha véletlenül nem jó helyre írtam szóljatok. (ha meg valakinek van egy pm-et küldhetne).

Üdv.
Naplózva
mandris
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



E-mail
« Új hozzászólás #12508 Dátum: 2010.05.14 péntek, 05:03:17 »

Sziasztok Mondis versenyzôk!

Lenne egy olyan kérdésem, amire csak nálam okosabb és tapasztaltabb Mondis tudna válaszolni, az pedig az lenne, hogy próbált-e már valaki MKIII-as üléseket az MK-II-esbe betenni! Sikerrel járt vagy sem? Gondolok itt arra, hogy pl az MK-III elsô üléseit be lehet-e tenni pl sinestôl az MK-II-be. Vagy furni faragni kellene hozzá?

Illetve amit keresek az egy jobbkormányos (angol) mondi jobbelsô szürke bôrös ülése, ami még ülésmagasság állítással is el van látva. Hogy az ülésftésrôl már ne is beszéljek! Hogy a beszerelés után hova teszem a cd tárat, ami most a jobbos ülés alatt van, azt még nem tudom!

Üdv mindenkinek és balesetmentes versenyzést!
András
Naplózva

MK-II V6
DonVito
Vendég
« Új hozzászólás #12509 Dátum: 2010.05.14 péntek, 12:17:01 »

Sziasztok! Na, kiderült, hogy mégsem az új Fulda gumijaimmal volt a baj, hanem a jobb első kerékagycsapággyal. Sajnos legalább 1000Km-t kellett megtennem rossz csapággyal, necces volt. Viszont csere után olyan halk a kocsi,mintha nedves taknyon csúsznék. Nagyon jó kis gumi.
Naplózva
croland
Vendég
« Új hozzászólás #12510 Dátum: 2010.05.18 kedd, 18:07:38 »

Sziasztok!

Kb. 1 hónapja vettünk a párommal egy 98' Mondeo MK2-est, 1.8 TDI, de nem kaptam hozzá a szervízkönyvet.
Céges autó volt, és 175e-km-nél állítólag volt nagyszervízen, most 184e-nél tartunk, nem tudom mi és mikor volt benne cserélve.
Láttam a hsz.-ek elején, hogy volt valaki aki utána tudott nézni alvázszám alapján a kocsi múltjának, de itt a fórumon nem elérhető azóta, ha küldök alvázszámot tudna valaki segíteni?


Köszönöm a segítséget!
Naplózva
svarine
Vendég
« Új hozzászólás #12511 Dátum: 2010.05.19 szerda, 12:03:16 »

Sziasztok!

Kb. 1 hónapja vettünk a párommal egy 98' Mondeo MK2-est, 1.8 TDI, de nem kaptam hozzá a szervízkönyvet.
Céges autó volt, és 175e-km-nél állítólag volt nagyszervízen, most 184e-nél tartunk, nem tudom mi és mikor volt benne cserélve.
Láttam a hsz.-ek elején, hogy volt valaki aki utána tudott nézni alvázszám alapján a kocsi múltjának, de itt a fórumon nem elérhető azóta, ha küldök alvázszámot tudna valaki segíteni?


Köszönöm a segítséget!


ez engem is érdekelne
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12512 Dátum: 2010.05.21 péntek, 07:49:13 »

Sziasztok! Hamarosan Mondeot készülök venni. Kérdésem, hogy mire érdemes odafigyelni a vásárláskor? 2.0-ás, 1999-es, sedan v. 5ajtós benzines a cél (elég kevés van belőle). Köszönöm!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12513 Dátum: 2010.05.21 péntek, 10:11:43 »

Sziasztok! Hamarosan Mondeot készülök venni. Kérdésem, hogy mire érdemes odafigyelni a vásárláskor? 2.0-ás, 1999-es, sedan v. 5ajtós benzines a cél (elég kevés van belőle). Köszönöm!
elsősorban a futóművet elöl...bár a kettesekével már nincs annyi gond mint az egyessel.A többi nagy általában ugyanaz mint a többi autónál.A motorja már teljes mértékben elektronikus vezérlésű,vákumhibával csak a fűtésrendszernél találkozhatsz,az előfordul.Elektromos rendszere elég megbízható,ha esetleg a váltókar túl könnyen mozog,azt okozhatja a kinyúlt váltóbowden.Ami típushiba,az a hátsó kerékívek rohadása illetve a csomagtér beázása (ez 1993-tól 2000-ig gyakorlatilag végigkíséri az autókat...).A lámpák szigetelése a gyanús,illetve vannak gumidugók,nyílt helyek,ahol a kerékjárat felől be tud jutni a víz.Érdemes kicsit megbontani a csomagtartót és körbeszaglászni.Ha nem hagyja a tulaj,hogy a hátsó falról levedd a műanyag borítást,az már gyanús.Középen két csavar és két patent tartja,a lámpákét felül két műanyag csavar és utána ki lehet pattintani az egészet (gondolom a kettes mondeoké ugyanolyan mint az egyesé).Ha karcos az oldalüveg,az a vízlehúzók hibája,cserélni elég pénztárcába nyúlós.
A motornál a hidrotőkék csattogása jó hallható,főleg hidegen.Vagy rossz olaj van benne,vagy eddig rosszat raktak bele és kikoptak.Előbbinél elég egy olajcsere (5w30) utóbbi *** ügy.Ne tévesszen meg az injektorok kattogása!Az nem hiba,egyszerűen ilyen.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12514 Dátum: 2010.05.21 péntek, 10:13:51 »

Sziasztok! Hamarosan Mondeot készülök venni. Kérdésem, hogy mire érdemes odafigyelni a vásárláskor? 2.0-ás, 1999-es, sedan v. 5ajtós benzines a cél (elég kevés van belőle). Köszönöm!

Hali!
 Sokmindenre oda kell figyelni! vigyor3 Én csak egyszerű felhasználó vagyok, de egy jó tanácsot mindenképp adhatok: döntsd el egyértelműen előre, hogy milyen extrák KELLENEK az autóba, mert később nagyon nehéz belebarkácsolni. Persze ha van kedved és időd, vannak itt páran, akik ebben is tudnak segíteni, de jobb, ha olyat veszel, amiben már benne van, ami kell. Én pl kifejezetten 5 ajtósat kerestem V6-al és kézi váltóval, Ghia felszereltséggel, és kizáró ok volt a bőr és a tetőablak. Találtam olyat, amilyet kerestem, és nem kell a kompromisszumok miatt rágnom magam. Nem tudom, mennyire gyakori a kétlitereseknél az autómataváltó, de azt szerintem mindenképp kerüld el. A digit klímát nagyon ajánlom, én nagyon meg vagyok elégedve vele. Az extrákat mindenképp próbáld is ki, mert ha nem működik valami, akkor vagy nem érdekel az autó, vagy ha érdekel, lehet alkudni. Rozsdásodásra főképp a két hátsó sárvédőív hajlamos, és nekem a csomagtartófedél is a rendszám fölött. Sok a szilent, ne csak sima úton próbáld ki az autót, hanem kicsit rosszabb terepen is, ha lehet, ne később érjen a meglepetés, hogy itt-ott kopog. Hirtelen ennyi jutott eszembe. Üdv: Fekusz

ui: azért, ha teheted, próbálj ki egy V6-ost, hátha arra van szükséged! eplus2
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12515 Dátum: 2010.05.21 péntek, 10:35:56 »

Hogy írják angolul az ajtókban lévő ablakok külső vízelvezető gumijait? Itthon horror áron vannak. Hátha kintről tudok venni 4-t olcsobban.
Naplózva
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12516 Dátum: 2010.05.21 péntek, 12:33:43 »

Köszönöm a tanácsokat. Nagyon jó lenne egy napfénytetőset találni, de olyan mint a fehér holló. Mindenképp kézi váltósat akarok. Kérdésem, hogy a csomagtartó beázás gyakori-e és milyen súlyos illetve javítható-e véglegesen?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12517 Dátum: 2010.05.21 péntek, 16:24:57 »

Köszönöm a tanácsokat. Nagyon jó lenne egy napfénytetőset találni, de olyan mint a fehér holló. Mindenképp kézi váltósat akarok. Kérdésem, hogy a csomagtartó beázás gyakori-e és milyen súlyos illetve javítható-e véglegesen?

Üdv!
A napfénytetőt azonnal felejtsd el!!!
De gondolom tetőablakra gondoltál ami nagyon nem mindegy! (amúgy az extrák miatt ez teljesen felesleges)
Akkor az én tanácsaim: a Ghia jel gyárilag legyen rajta és akkor már olyan nagy baj nem lehet az extrákkal! A digiklíma elég lényeges és ha szerencséd van akkor van mellé ASR esetleg első szélvédőfűtés vagy tolatóradar is! A többi nem igazán lényeges (bár a Ghiákban azért van még jópár extra) mert viszonylag könnyen megoldható akár utólag is! A kaszniról annyit hogy nézd meg az elejét és a hátulját hogy volt-e törve és ennyi! A hátsó sárvédőívek szinte mindegyik Mondin elkezdenek eldőlni 10 éves korra de inkább te csináltasd meg (4700ft/db) minthogy valami amatőr összegányolja az előző tulajnak tehát nem baj ha rozsdás mert legalább gyári és nem volt törve az autó hátulja! A küszöböket nézd meg mert ha belenyúltak valaha valamiért akkor az látszani fog és az már nem szerencsés! A futómű is fillérekből felújítható de ha találsz hátsó tárcsafékest akkor az már kárpótol sokmindenért!
Ja és ha napfénytetőt akarsz mindenképpen akkor dekopírfűrésszel és sziloplaszttal kábé 20 perc és már benn is van! Én már csináltam ilyet ezért tudom hogy egyszerű és jobb így otthon mint elvinni egy lakatoshoz miatta!

UI: maradj a 2.0-ás 5-ajtósnál mert praktikusabb mint a V6 vagy a 4-ajtós!
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.21 péntek, 16:44:03 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12518 Dátum: 2010.05.21 péntek, 16:57:51 »

Üdv!
....A kaszniról annyit hogy nézd meg az elejét és a hátulját hogy volt-e törve és ennyi! A hátsó sárvédőívek szinte mindegyik Mondin elkezdenek eldőlni 10 éves korra de inkább te csináltasd meg (4700ft/db) minthogy valami amatőr összegányolja az előző tulajnak tehát nem baj ha rozsdás mert legalább gyári és nem volt törve az autó hátulja!...

4700/db. Itt a javítóívekre gondolsz? Cakompakk fényezéssel tud valaki árat mondani, hogy neki mennyiért csinálták?
Köszi üdv Smiley  integet2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12519 Dátum: 2010.05.21 péntek, 17:08:04 »

4700/db. Itt a javítóívekre gondolsz? Cakompakk fényezéssel tud valaki árat mondani, hogy neki mennyiért csinálták?
Köszi üdv Smiley  integet2

Igen arra mert én is most fogom javíttatni őket egy lakatos haverral és éppen ma beszéltem vele hogy már meg is vannak a javítók! Aztán fújás is lesz de azt még nem kérdeztem mennyi lesz de mivel csak az íveknél beleködölnek ezért nem lesz vészes az sem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
szepi2001
Vendég
« Új hozzászólás #12520 Dátum: 2010.05.21 péntek, 18:21:57 »

Üdv!
A napfénytetőt azonnal felejtsd el!!!
De gondolom tetőablakra gondoltál ami nagyon nem mindegy! (amúgy az extrák miatt ez teljesen felesleges)

Igen, tetőablakra gondoltam (tolótetőre). Miért felejtsem el?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12521 Dátum: 2010.05.21 péntek, 18:39:34 »

Igen, tetőablakra gondoltam (tolótetőre). Miért felejtsem el?

Két okból:
1. semmi szükség rá ha van digiklíma és 4Xel.ablak
2. ha van a verdában akkor az már vagy rossz vagy igen nagy valószínűséggel szét van rohadva!


Ezért inkább vagy vegyél simát és vágj bele egy napfénytetőt vagy ami mégjobb ne akarj ilyesmit mert semmi szükség rá egy ilyen autóban! Persze ez csak az én véleményem de kíváncsi lennék ki az aki fontosnak tartja a tetőablakot egy ilyen kaliberű verdában az tegye fel a kezét!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12522 Dátum: 2010.05.21 péntek, 19:04:22 »

Két okból:
1. semmi szükség rá ha van digiklíma és 4Xel.ablak
2. ha van a verdában akkor az már vagy rossz vagy igen nagy valószínűséggel szét van rohadva!


Ezért inkább vagy vegyél simát és vágj bele egy napfénytetőt vagy ami mégjobb ne akarj ilyesmit mert semmi szükség rá egy ilyen autóban! Persze ez csak az én véleményem de kíváncsi lennék ki az aki fontosnak tartja a tetőablakot egy ilyen kaliberű verdában az tegye fel a kezét!

Egyetértek. Nálam abszolút kizáró ok volt a tetőablak, de olyan szinten, hogy én az életben nem veszek többet olyan autót, aminek nem "telibe lemez" vigyor3 a teteje. Szívtam már eleget beázó, megszoruló stb tetőkkel, cseppet sem hiányzik. Megvan a 4 elektromos ablak és a digit klíma...
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12523 Dátum: 2010.05.21 péntek, 19:07:20 »

4700/db. Itt a javítóívekre gondolsz? Cakompakk fényezéssel tud valaki árat mondani, hogy neki mennyiért csinálták?
Köszi üdv Smiley  integet2
Nemrég beszéltem kasztnissal, mert nekem is odavannak többé-kevésbé. 13-16 rugó a csere oldalanként, attól függően, hogy mennyire kell belenyúlni. A fényezés elvileg 20-25 elemenként, de ebből biztos engednek, mert mást is akarok fényeztetni, és egyébként is olcsóbban szokták vállalni. Ezek csak hozzávetőleges árak.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12524 Dátum: 2010.05.21 péntek, 19:09:21 »

Üdv!...

UI: maradj a 2.0-ás 5-ajtósnál mert praktikusabb mint a V6 vagy a 4-ajtós!

Hát igen, engem sem a praktikum vonzott a V6-ban... nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12525 Dátum: 2010.05.21 péntek, 19:18:28 »

Hali!
 Sokmindenre oda kell figyelni! vigyor3 Én csak egyszerű felhasználó vagyok, de egy jó tanácsot mindenképp adhatok: döntsd el egyértelműen előre, hogy milyen extrák KELLENEK az autóba, mert később nagyon nehéz belebarkácsolni. Persze ha van kedved és időd, vannak itt páran, akik ebben is tudnak segíteni, de jobb, ha olyat veszel, amiben már benne van, ami kell. Én pl kifejezetten 5 ajtósat kerestem V6-al és kézi váltóval, Ghia felszereltséggel, és kizáró ok volt a bőr és a tetőablak. Találtam olyat, amilyet kerestem, és nem kell a kompromisszumok miatt rágnom magam. Nem tudom, mennyire gyakori a kétlitereseknél az autómataváltó, de azt szerintem mindenképp kerüld el. A digit klímát nagyon ajánlom, én nagyon meg vagyok elégedve vele. Az extrákat mindenképp próbáld is ki, mert ha nem működik valami, akkor vagy nem érdekel az autó, vagy ha érdekel, lehet alkudni. Rozsdásodásra főképp a két hátsó sárvédőív hajlamos, és nekem a csomagtartófedél is a rendszám fölött. Sok a szilent, ne csak sima úton próbáld ki az autót, hanem kicsit rosszabb terepen is, ha lehet, ne később érjen a meglepetés, hogy itt-ott kopog. Hirtelen ennyi jutott eszembe. Üdv: Fekusz

ui: azért, ha teheted, próbálj ki egy V6-ost, hátha arra van szükséged! eplus2
Ollé!Ha minden jól megy,holnaptól én is 99-es v6 tulaj leszek.ÚGy látom eléggé egybevág az ízlésünk...ötajtó,kéziváltó,nóbőr...a tetőablak eszembe se jutott...de semmi szükségem rá...ebben meg minden megvan+a kütyük mennyisége a legkisebbre van redukálva...semmi különleges extra,csak a digitklíma (meg egy cd tár...na,az a rádióval együtt fog kiépülni...) És a hőn szeretett Frankensteinem a múlt részét fogja képezni...illetve egy másik családnál egy új jövő elé néz.A rendőrnek (új tulajdonos) nem árultam el,hogy a kollegái eléggé ismerik az autót...na,majd szopatják vele...meg egy-két hülyegyerek is a városban,akiket kicsit helyreraktam vele...dehát van pisztolya majdcsak megvédi magát...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12526 Dátum: 2010.05.21 péntek, 19:30:27 »

Egyetértek. Nálam abszolút kizáró ok volt a tetőablak, de olyan szinten, hogy én az életben nem veszek többet olyan autót, aminek nem "telibe lemez" vigyor3 a teteje. Szívtam már eleget beázó, megszoruló stb tetőkkel, cseppet sem hiányzik. Megvan a 4 elektromos ablak és a digit klíma...

Igen megértelek és én is pont erre akartam rávilágítani!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12527 Dátum: 2010.05.21 péntek, 19:34:47 »

Nemrég beszéltem kasztnissal, mert nekem is odavannak többé-kevésbé. 13-16 rugó a csere oldalanként, attól függően, hogy mennyire kell belenyúlni. A fényezés elvileg 20-25 elemenként, de ebből biztos engednek, mert mást is akarok fényeztetni, és egyébként is olcsóbban szokták vállalni. Ezek csak hozzávetőleges árak.

Ezek az árak nem valósak! A csere sem kerülhet többe egy ötösnél oldalanként és a fújás meg max egy tizes! De a lakatosodnak világosan mondd meg hogy ne tegye be az egész javítóívet mert akkor még a küszöböt is szétvágja neked és ha ebben a nyirkos időben nem elég precízen dolgozik akkor pár év múlva kukás lesz a verdád! Én sem hagyom hogy feltegye az egész javítót sőt ha lehet akkor csukott ajtónál akarom lefujatni is utána szóval minél kisebb foltot akarok és minél nagyobb gyári részt!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12528 Dátum: 2010.05.21 péntek, 19:38:55 »

Ollé!Ha minden jól megy,holnaptól én is 99-es v6 tulaj leszek.ÚGy látom eléggé egybevág az ízlésünk...ötajtó,kéziváltó,nóbőr...a tetőablak eszembe se jutott...de semmi szükségem rá...ebben meg minden megvan+a kütyük mennyisége a legkisebbre van redukálva...semmi különleges extra,csak a digitklíma (meg egy cd tár...na,az a rádióval együtt fog kiépülni...) És a hőn szeretett Frankensteinem a múlt részét fogja képezni...illetve egy másik családnál egy új jövő elé néz.A rendőrnek (új tulajdonos) nem árultam el,hogy a kollegái eléggé ismerik az autót...na,majd ***atják vele...meg egy-két hülyegyerek is a városban,akiket kicsit helyreraktam vele...dehát van pisztolya majdcsak megvédi magát...

Neked nem 1.8-asod volt eddig? Azzal kit lehet helyrerakni?  wow1
De ha ilyen vagy akkor neked tényleg a V6 való!  nyes
Majd dobj róla képeket  hátha mások is kedvet kapnak hozzá bár ha nem lesz rajta a Ghia jel akkor jobban jártál volna ha csak egy V6-motort veszel a régibe és nem egy másik autót!  eplus2
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12529 Dátum: 2010.05.21 péntek, 20:20:11 »

Neked nem 1.8-asod volt eddig? Azzal kit lehet helyrerakni?  wow1
De ha ilyen vagy akkor neked tényleg a V6 való!  nyes
Majd dobj róla képeket  hátha mások is kedvet kapnak hozzá bár ha nem lesz rajta a Ghia jel akkor jobban jártál volna ha csak egy V6-motort veszel a régibe és nem egy másik autót!  eplus2

Nanehogyazthidd,hogy nem jártam utána...sajnos a mai bürökratikus viszonyok miatt nem érte volna meg...terv az volt,hogy veszek egy komplett v6 első részt futóművestül mindenestül.De aztán szépen körbejártam a hivatalokat és világossá vált számomra,hogy ha mindennapi használatba szeretném venni,akkor legalábbis isteni csodára van szükségem.Úgyhogy lemondtam róla,pedig hidd el nem szívesen váltam meg a két kezem munkájától...de úgy látom Te is hitetlen vagy...érdekes,valahogy más se néz ki sokat az öreg autóból...hmmm...ne felejtsd el,hogy angliában ezeket a motorokat versenyzésre is használják...150-200 ló közötti teljesítménnyel...ez is terv volt,de végül megmaradt annak.Gondolkoztam turbón,de ahhoz sokat kellett volna faragni (szintén angol ihletésre) bár még az lett volna legegyszerűbb megoldás (nem is lett volna horror árban a cucc,persze nem itt vásárolva...) Aztán agyaltam kisköbcentis v8-on is (nem,nem vicc,erre is készített tervet az egyik szerelő ismerős...de sima karburátorral,sierra hajtással.Átnézte az autót de vázat nem érte volna meg piszkálni,mert a jobb oldala már túlságosan el volt csavarodva az elsőkerék hajtás miatt.Végül ezen bukott meg...meg az anyagiakon...és a beláthatatlan időn...viszont az tuti,hogy egyedi autóként birtokolni... nyes)
Na,röviden ennyi volt az évek alatt felvetődött terv.Leginkább a hatóságok ellenállása (nem) lepett meg.Autót építeni és azt forgalomba helyezni...katasztrófa...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #12530 Dátum: 2010.05.21 péntek, 20:42:50 »

Neked nem 1.8-asod volt eddig? Azzal kit lehet helyrerakni?  wow1
ezzel a hozzáállással?
senkit  hehe
ész is kell hozzá, nem csak jobb láb ...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12531 Dátum: 2010.05.21 péntek, 20:51:33 »

ezzel a hozzáállással?
senkit  hehe
ész is kell hozzá, nem csak jobb láb ...
én még mindig élek...az őrangyalom az eddigi 35 évem alatt évente jópár alkalommal megvédett...remélem még nem megy nyugdíjba...
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #12532 Dátum: 2010.05.21 péntek, 20:55:45 »

Hogy írják angolul az ajtókban lévő ablakok külső vízelvezető gumijait? Itthon horror áron vannak. Hátha kintről tudok venni 4-t olcsobban.

(window) weather strip
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12533 Dátum: 2010.05.21 péntek, 21:21:24 »

Ollé!Ha minden jól megy,holnaptól én is 99-es v6 tulaj leszek.ÚGy látom eléggé egybevág az ízlésünk...ötajtó,kéziváltó,nóbőr...a tetőablak eszembe se jutott...de semmi szükségem rá...ebben meg minden megvan+a kütyük mennyisége a legkisebbre van redukálva...semmi különleges extra,csak a digitklíma (meg egy cd tár...na,az a rádióval együtt fog kiépülni...) És a hőn szeretett Frankensteinem a múlt részét fogja képezni...illetve egy másik családnál egy új jövő elé néz.A rendőrnek (új tulajdonos) nem árultam el,hogy a kollegái eléggé ismerik az autót...na,majd ***atják vele...meg egy-két hülyegyerek is a városban,akiket kicsit helyreraktam vele...dehát van pisztolya majdcsak megvédi magát...

Új projekt. eljen Előbb-utóbb mindig eljön a csere ideje. Nálam sajnos mindig rossz az időzítés, mert én mi9ndent megcsináltatok az autón, és utána látom meg a következő áldozatot. Az előző autóm új tulaja is jól járt, nem sok gondja van az Astrával, de mivel a legjobb haverom, így nem is sajnálom tőle. Örülök, hogy "családban" maradt a gép. A fő gond az, hogy sosem tudok nyugodni, és már most is a csere jár az eszemben, de azt le sem írom, hogy mit szeretnék, mert meg lennék kövezve! gun
 Egyébként az enyém sem fullos, de nem hiányzik sem a fűthető ülés, sem a tempomat, viszont a fűthető első szélvédő nagyon a szívem csücske. Wink És az oldallégzsákoknak is örülök, bár remélem sosem lesz rájuk szükségem.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12534 Dátum: 2010.05.21 péntek, 21:25:56 »

Ezek az árak nem valósak! A csere sem kerülhet többe egy ötösnél oldalanként és a fújás meg max egy tizes! De a lakatosodnak világosan mondd meg hogy ne tegye be az egész javítóívet mert akkor még a küszöböt is szétvágja neked és ha ebben a nyirkos időben nem elég precízen dolgozik akkor pár év múlva kukás lesz a verdád! Én sem hagyom hogy feltegye az egész javítót sőt ha lehet akkor csukott ajtónál akarom lefujatni is utána szóval minél kisebb foltot akarok és minél nagyobb gyári részt!

A kasztnis komplett ívcseréket számolt. A bal oldalon sajnos pont az alsó sarok rohad, ahol a küszöb és a sárvédő találkozik, ott az egész az ajtó mögött, és az ív felső részén is van két folt. A jobb oldal meg meg van húzva(nem csak a fényezés), a felső rész totál csere, és lejjebb is van valami úgy emlékszem, ezért beszéltünk teljes ívcseréről. A fényezőnél 20-25 a metálfény elemenként, nem olcsó, de szépen dolgozik.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12535 Dátum: 2010.05.21 péntek, 21:36:14 »

én még mindig élek...az őrangyalom az eddigi 35 évem alatt évente jópár alkalommal megvédett...remélem még nem megy nyugdíjba...

Én inkább az autómban bízom, nameg magamban, nem az őrangyalban, de azért jó, ha ott van. wave Azt mondják, sose menj olyan gyorsan, hogy az őrangyalod lemaradjon. Van benne valami. vigyor3 A 205-ös Goodyear gumik a 16-os alufelnin 2,3-2,5-re fújva kicsit ráznak, de nagyon tapadnak, és nagyon jól kanyarodik velük a gép. A 4 tárcsafék is jól teszi a dolgát, mert 130-al menni egy swift is tud, de kanyarodni meg megállni már kevésbé. De a lényeg a V6! eplus2 Gyengébb autóm sosem lesz, visszafelé nem lépek. Ez nem egy sportkocsi, de napi használatban elég lendületesen lehet vele közlekedni, nem sok ellenfele van, persze tudni kell, hogy ki hányas inget hord, sajna néha ki kell húzódni a külső sávba. Ész nélkül nem hajtok, versenyezni nem szoktam, és nem fáj, ha megelőznek.(de ritka) A múltkor egy SL Merci elől kellett kihúzódnom, az nem fájt, de a felhúzott TDi Passatot elvertem volna, ha egyedül vagyok cuccok nélkül, és nem sz*r a harmadik szinkrongyűrűm. szomoru1
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12536 Dátum: 2010.05.21 péntek, 23:17:24 »

Én inkább az autómban bízom, nameg magamban, nem az őrangyalban, de azért jó, ha ott van. wave Azt mondják, sose menj olyan gyorsan, hogy az őrangyalod lemaradjon. Van benne valami. vigyor3 A 205-ös Goodyear gumik a 16-os alufelnin 2,3-2,5-re fújva kicsit ráznak, de nagyon tapadnak, és nagyon jól kanyarodik velük a gép. A 4 tárcsafék is jól teszi a dolgát, mert 130-al menni egy swift is tud, de kanyarodni meg megállni már kevésbé. De a lényeg a V6! eplus2 Gyengébb autóm sosem lesz, visszafelé nem lépek. Ez nem egy sportkocsi, de napi használatban elég lendületesen lehet vele közlekedni, nem sok ellenfele van, persze tudni kell, hogy ki hányas inget hord, sajna néha ki kell húzódni a külső sávba. Ész nélkül nem hajtok, versenyezni nem szoktam, és nem fáj, ha megelőznek.(de ritka) A múltkor egy SL Merci elől kellett kihúzódnom, az nem fájt, de a felhúzott TDi Passatot elvertem volna, ha egyedül vagyok cuccok nélkül, és nem sz*r a harmadik szinkrongyűrűm. szomoru1
egyetértek veled.A véhat fogyasztásról valami konkrétum?most az egynyolc 13,6-ra jött ki 2/3 etanollal.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12537 Dátum: 2010.05.22 szombat, 07:30:39 »

Nanehogyazthidd,hogy nem jártam utána...sajnos a mai bürökratikus viszonyok miatt nem érte volna meg...terv az volt,hogy veszek egy komplett v6 első részt futóművestül mindenestül.De aztán szépen körbejártam a hivatalokat és világossá vált számomra,hogy ha mindennapi használatba szeretném venni,akkor legalábbis isteni csodára van szükségem.Úgyhogy lemondtam róla,pedig hidd el nem szívesen váltam meg a két kezem munkájától...de úgy látom Te is hitetlen vagy...érdekes,valahogy más se néz ki sokat az öreg autóból...hmmm...ne felejtsd el,hogy angliában ezeket a motorokat versenyzésre is használják...150-200 ló közötti teljesítménnyel...ez is terv volt,de végül megmaradt annak.Gondolkoztam turbón,de ahhoz sokat kellett volna faragni (szintén angol ihletésre) bár még az lett volna legegyszerűbb megoldás (nem is lett volna horror árban a cucc,persze nem itt vásárolva...) Aztán agyaltam kisköbcentis v8-on is (nem,nem vicc,erre is készített tervet az egyik szerelő ismerős...de sima karburátorral,sierra hajtással.Átnézte az autót de vázat nem érte volna meg piszkálni,mert a jobb oldala már túlságosan el volt csavarodva az elsőkerék hajtás miatt.Végül ezen bukott meg...meg az anyagiakon...és a beláthatatlan időn...viszont az tuti,hogy egyedi autóként birtokolni... nyes)
Na,röviden ennyi volt az évek alatt felvetődött terv.Leginkább a hatóságok ellenállása (nem) lepett meg.Autót építeni és azt forgalomba helyezni...katasztrófa...

Igen megértelek mert én is hoztam nemrég egy Ghia kombit de a forgalombahelyezés helyett a bontást választottam és én is hasonló okok miatt!  rinya
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #12538 Dátum: 2010.05.22 szombat, 07:39:15 »

egyetértek veled.A véhat fogyasztásról valami konkrétum?most az egynyolc 13,6-ra jött ki 2/3 etanollal.

13,6??? Az enyém tiszta benzinből télen eszik 11,5-öt, mostanában 10,8-at, de nagyon ritkán sikerül lassan mennem. eplus2 Tetszik az új kipufogó hangja, és nem szeretem, ha tökölnek előttem, szóval sűrűn előzgetek, de azt vettem észre, hogy ha nyomom neki, akkor még kevesebbet is fogyaszt pár decivel. vigyor3 Most rátankoltam 12 liter etanolt, lassan átállok az 50/50-re, akkor majd tudok infót mondani a vegyes fogyasztásról.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12539 Dátum: 2010.05.22 szombat, 07:39:19 »

Új projekt. eljen Előbb-utóbb mindig eljön a csere ideje. Nálam sajnos mindig rossz az időzítés, mert én mi9ndent megcsináltatok az autón, és utána látom meg a következő áldozatot. Az előző autóm új tulaja is jól járt, nem sok gondja van az Astrával, de mivel a legjobb haverom, így nem is sajnálom tőle. Örülök, hogy "családban" maradt a gép. A fő gond az, hogy sosem tudok nyugodni, és már most is a csere jár az eszemben, de azt le sem írom, hogy mit szeretnék, mert meg lennék kövezve! gun
 Egyébként az enyém sem fullos, de nem hiányzik sem a fűthető ülés, sem a tempomat, viszont a fűthető első szélvédő nagyon a szívem csücske. Wink És az oldallégzsákoknak is örülök, bár remélem sosem lesz rájuk szükségem.

Hát a tempomat nem létszükséglet de a fűthető ülés az télen megfizethetetlen a digiklíma mellé mert az már csak akkor fúj be levegőt ha a motor már elért egy bizonyos hőfokot és ha még a termosztátod sem a legjobb akkor egy ideig ülhetsz a hideg vasban és ilyenkor a fűthető ülés bizony aranyat ér! De ez is egy olyan extra amit ha valaki még nem próbált akkor nem is tud igazán értékelni! Az első szélvédőfűtés is ilyen és télen a korai munkábajárásnál vagy ha gyorsan el kell indulni valahová akkor az is kincset ér! Az oldallégzsákot viszont senki ne hiányolja mert egyrészt ha eldurran az övfeszítő patron akkor az rendesen beleprésel az ülésbe másrészt meg ha oldalról kapsz ekkora ütést akkor az oldallégzsák sem ér semmit max kiszakítja az ülésedet a helyéről ami vagy jó vagy nem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12540 Dátum: 2010.05.22 szombat, 07:41:29 »

A kasztnis komplett ívcseréket számolt. A bal oldalon sajnos pont az alsó sarok rohad, ahol a küszöb és a sárvédő találkozik, ott az egész az ajtó mögött, és az ív felső részén is van két folt. A jobb oldal meg meg van húzva(nem csak a fényezés), a felső rész totál csere, és lejjebb is van valami úgy emlékszem, ezért beszéltünk teljes ívcseréről. A fényezőnél 20-25 a metálfény elemenként, nem olcsó, de szépen dolgozik.

Akkor a tiéden nagyobb a javítás mint az enyémen és az természetes hogy többe kerül de nekem lefújták a tavaly a Fiestámat 80-ért ezért én sokallom az elemenkénti 20-25-öt!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12541 Dátum: 2010.05.22 szombat, 07:51:41 »

13,6??? Az enyém tiszta benzinből télen eszik 11,5-öt, mostanában 10,8-at, de nagyon ritkán sikerül lassan mennem. eplus2 Tetszik az új kipufogó hangja, és nem szeretem, ha tökölnek előttem, szóval sűrűn előzgetek, de azt vettem észre, hogy ha nyomom neki, akkor még kevesebbet is fogyaszt pár decivel. vigyor3 Most rátankoltam 12 liter etanolt, lassan átállok az 50/50-re, akkor majd tudok infót mondani a vegyes fogyasztásról.

Az enyémmel valami baj lehet és ezt már többször is beírtam mert én vegyeshasználatban eljárok vele 8,0-8,5 liter környékén és a fogyimérőm is fel van nyomva +15%-ra és így most az is pontos és az is ennyit mutat!
Itt egy kép amit szeretek látni ha nem rugom neki:


Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12542 Dátum: 2010.05.22 szombat, 12:11:29 »

Akkor a tiéden nagyobb a javítás mint az enyémen és az természetes hogy többe kerül de nekem lefújták a tavaly a Fiestámat 80-ért ezért én sokallom az elemenkénti 20-25-öt!  szomoru1

A mienken csak az íveknél van gond, küszöbnél nincs. Metálfény sincs.
Amúgy az mit takar, hogy a "fiestádat 80-ért"?  Smiley
 integet2
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.22 szombat, 15:43:00 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12543 Dátum: 2010.05.22 szombat, 18:53:45 »

13,6??? Az enyém tiszta benzinből télen eszik 11,5-öt, mostanában 10,8-at, de nagyon ritkán sikerül lassan mennem. eplus2 Tetszik az új kipufogó hangja, és nem szeretem, ha tökölnek előttem, szóval sűrűn előzgetek, de azt vettem észre, hogy ha nyomom neki, akkor még kevesebbet is fogyaszt pár decivel. vigyor3 Most rátankoltam 12 liter etanolt, lassan átállok az 50/50-re, akkor majd tudok infót mondani a vegyes fogyasztásról.
hát,most már mindegy...én ma első körben adtam a 2/3-1/3-od,majd kiderül mi lesz.Van most a géppel más gond,ami fontosabb,egyelőre spórolás van...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12544 Dátum: 2010.05.22 szombat, 19:05:21 »

A mienken csak az íveknél van gond, küszöbnél nincs. Metálfény sincs.
Amúgy az mit takar, hogy a "fiestádat 80-ért"?  Smiley
 integet2

Részletesen: Az első lökös, a motortető, a 4 ajtó,  az első sárvédők, a küszöbök, a díszrács, és a motorteret is kifújták feketével mert kikaptam belőle a motort! Ja és metálos volt méghozzá bordó!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12545 Dátum: 2010.05.22 szombat, 19:12:01 »

Részletesen: Az első lökös, a motortető, a 4 ajtó,  az első sárvédők, a küszöbök, a díszrács, és a motorteret is kifújták feketével mert kikaptam belőle a motort! Ja és metálos volt méghozzá bordó!
a fiesta és a mondeo elemiben van némi méretbeli különbség.
mk3-on nekem ennyiért lefújták a tető, a motorháztetőt, a baloldali koszorót. kapott némi jeget szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12546 Dátum: 2010.05.22 szombat, 19:17:22 »

a fiesta és a mondeo elemiben van némi méretbeli különbség.
mk3-on nekem ennyiért lefújták a tető, a motorháztetőt, a baloldali koszorót. kapott némi jeget szomoru1

Elárulom neked hogy a fényezők nem a felületet nézik hanem az autó árát és márkáját!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12547 Dátum: 2010.05.22 szombat, 19:52:30 »

Elárulom neked hogy a fényezők nem a felületet nézik hanem az autó árát és márkáját!  szomoru1
nekem a metálkék autót 120e-ért csinálták meg,a kasztnimunkával együtt.Fényezve lett az első lökös,motorháztető,díszrács,tükör,jobbelső lemez.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12548 Dátum: 2010.05.22 szombat, 19:58:30 »

nekem a metálkék autót 120e-ért csinálták meg,a kasztnimunkával együtt.Fényezve lett az első lökös,motorháztető,díszrács,tükör,jobbelső lemez.

Ha lerongyoltad a verdát akkor ez az ár még belefér mert a huzatópad csak kábé egy 30-as!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12549 Dátum: 2010.05.22 szombat, 21:24:07 »

Ha lerongyoltad a verdát akkor ez az ár még belefér mert a huzatópad csak kábé egy 30-as!
nem volt huzatás...belecsúsztam egy bömösbe...télen kb. 10 km/h-val...amit leírtam,az volt a kár...

de,itt az új autó bemutatása,aki akar egy jót olvasni keressen fel!Folyamatosan bővül!

http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=69148
Naplózva
Oldalak: 1 ... 244 245 246 247 248 249 250 [251] 252 253 254 255 256 257 258 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.