Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:51:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347708 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12850 Dátum: 2010.07.28 szerda, 17:38:35 »

Én 2000 forintért vettem fullos kapcsolotáblát. Nem volt kezdvem szétszedni a régit. Smiley

Annyit megért  Wink
Nálunk a közeli bontóban olyan árakon adják a dolgokat, hogy néha hanyatt vágódok.. Volt olyan kapcsoló, amit 6000-ért akart adni... ugyanez  a cromaxban újonnan 6500... Undecided
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12851 Dátum: 2010.07.28 szerda, 19:08:09 »

Na ha már klímázunk akkor árulja el nekem valaki hogy hogy lehet az hogy a verdámban a szellőző jobboldalt sokkal hidegebbet nyom mint baloldalt!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #12852 Dátum: 2010.07.28 szerda, 20:32:46 »

Hali! Nekem egy v6-om van 2500-ös. Kellene nekem szinkron gyűrű a váltóhoz. Vagy egy komplett váltó. Tud nekem valaki segíteni? Köszi!
Naplózva
warnew
Vendég
« Új hozzászólás #12853 Dátum: 2010.07.28 szerda, 20:36:24 »

t. Forumosok segítségre lenne szükségem. Az a gondom (mk2 man.klima)hogy a benti ventillátor csak a szélvédőre fujja a levegőt vagyis nem reagál a kapcsolóra ha valaki tud segítsen. Előre is köszi.

Nekem is volt hasonló gondom, a szélvédőre fújta a levegőt, szemből nem akárhova kapcsoltam a kapcsolót. A hűtő-fűtő box bal oldalán az egyik vákuum munkahenger (vagy mi?) alján a csőcsonkról le volt csúszva a vákuumcső.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12854 Dátum: 2010.07.28 szerda, 20:39:19 »

Na ha már klímázunk akkor árulja el nekem valaki hogy hogy lehet az hogy a verdámban a szellőző jobboldalt sokkal hidegebbet nyom mint baloldalt!  szomoru1

Útközben elveszik a hideg.. Tizenéves klíma  eplus2  (csak gonoszkodok)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12855 Dátum: 2010.07.28 szerda, 21:01:50 »

Hali! Nekem egy v6-om van 2500-ös. Kellene nekem szinkron gyűrű a váltóhoz. Vagy egy komplett váltó. Tud nekem valaki segíteni? Köszi!
vannak felrakva bontandó autók.a váltó felfogatása ugyanaz viszont az áttételek között lehet eltérés.Inkább csak arra figyelj,hogy hidr. kuplungos legyen (ha az eltérő áttételezés nem zavar)
Naplózva
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #12856 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 18:59:48 »

Köszi! És azt nem tudod véletlenül hogy a váltóba milyen szinkron gyűrű van? Szinkronos vagy fogas v. (racsnis)? pontosan nem emlékszem h a másik milyen. Azért raktam fel több helyre mert az egyik tag mondta h a mondeoII érdeklödjek. 
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12857 Dátum: 2010.07.29 csütörtök, 20:54:27 »

Köszi! És azt nem tudod véletlenül hogy a váltóba milyen szinkron gyűrű van? Szinkronos vagy fogas v. (racsnis)? pontosan nem emlékszem h a másik milyen. Azért raktam fel több helyre mert az egyik tag mondta h a mondeoII érdeklödjek. 
PErsze,de mondjuk az évjáratot és egyéb infókat tedd ki az aláírásodba.Akkor legalább ennyivel segítesz azoknak,akik elolvassák a gondod és megpróbálnak tanácsot adni.Az,hogy az autód mondeo még én is kitaláltam...de nem mindegy,hogy 1-2,kombi vagy 4/5 ajtós...a motorról nem is beszélve,bár az már legalább kiderült.
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12858 Dátum: 2010.07.30 péntek, 21:10:45 »

Járó motornál, vagy csak gyújtásnál próbáltad?

először gyujtásnál próbáltam aztán rá jöttem hogy  járó motornál kell próbálni,majd egy kis keresgélés után kiderült hogy trutyi hibája van.Köszi
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12859 Dátum: 2010.07.30 péntek, 21:13:15 »

Sziasztok. Egy régi téma. Sikerült-e valakinek manuális klímát digitre cserélni? ha igen pls. ossza meg velem is.Köszi
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12860 Dátum: 2010.07.30 péntek, 21:23:26 »

Sziasztok.A minap felforralta a vizet az autóm és a müszer nem mutatta a magasabb vízhőfokot,viszont nullától normálig rendesen müködik.Mi a véleményetek?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12861 Dátum: 2010.07.30 péntek, 21:30:29 »

Sziasztok.A minap felforralta a vizet az autóm és a müszer nem mutatta a magasabb vízhőfokot,viszont nullától normálig rendesen müködik.Mi a véleményetek?

Ez a történet így sántít mert ha jó a mutatód akkor mutatta volna ha nem jó akkor attól még nem forrt volna föl de ha tényleg felforrt a vized akkor sanszos hogy a termosztátod kukásés akkor a vízadód is kukás ezek szerint! Cserélj termosztátot és teszteld le a ventiket mindkét fokozatban ha nem találod meg konkrétan a hibát!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
maci023
Vendég
« Új hozzászólás #12862 Dátum: 2010.07.30 péntek, 21:32:37 »

96-os. 4 ajtós. 1 mondeo
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #12863 Dátum: 2010.07.30 péntek, 21:35:44 »

Sziasztok. Egy régi téma. Sikerült-e valakinek manuális klímát digitre cserélni? ha igen pls. ossza meg velem is.Köszi

Asszem már volt róla szó, de nagyon sok drága átalakítást, cserét igényel. Még nem hallottam olyanról, aki megcsinálta volna.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12864 Dátum: 2010.07.30 péntek, 21:44:13 »

Ez a történet így sántít mert ha jó a mutatód akkor mutatta volna ha nem jó akkor attól még nem forrt volna föl de ha tényleg felforrt a vized akkor sanszos hogy a termosztátod kukásés akkor a vízadód is kukás ezek szerint! Cserélj termosztátot és teszteld le a ventiket mindkét fokozatban ha nem találod meg konkrétan a hibát!  wave
az előzményekről csak annyit hogy egy nagyon meredek hegyre mentem(fogarasi havasok) full megpakolva miután forrni kezdett lehúztam a csatit a hőgombáról pörgött ezerrel és már nem volt gond azóta sem tudom hogy mit kellene cserélni
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12865 Dátum: 2010.07.31 szombat, 09:02:19 »

az előzményekről csak annyit hogy egy nagyon meredek hegyre mentem(fogarasi havasok) full megpakolva miután forrni kezdett lehúztam a csatit a hőgombáról pörgött ezerrel és már nem volt gond azóta sem tudom hogy mit kellene cserélni

Közben gondolkodtam egy kicsit a problémán és arra jutottam hogy mivel a termosztátházon van mindkét adó tehát a ventiké is és a cágeré is és neked egyik sem működött megfelelően ezért lehet hogy ott nem is forrt a víz ezért nem intézkedett egyik adó sem! Ha viszont így van és oda tényleg nem jutott el a forrásban lévő víz akkor a legegyszerűbb és leglogikusabb magyarázat hogy behalt a vízpumpád és nem keveri a vizet! Én erre az okfejtésre jutottam de reméljük a többiek is írnak valamit és esetleg megcácolják vagy megerősítik ezt az elméletet!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12866 Dátum: 2010.07.31 szombat, 20:17:32 »

Két első oldalablak. Mikor megy fel mintha nem lenne egyenes csak a végén áll a helyére. Ez ugye nem normális. Ötlet?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12867 Dátum: 2010.07.31 szombat, 20:54:42 »

Két első oldalablak. Mikor megy fel mintha nem lenne egyenes csak a végén áll a helyére. Ez ugye nem normális. Ötlet?

Hát ilyen idős autóknál már sajnos ez a normális!  szomoru1
Ötlet röviden: elkopott

A hosszabb verziót majd valaki más megírja vagy olvass vissza mert nemrég kicsit belemélyedtünk ebbe a témába is!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12868 Dátum: 2010.07.31 szombat, 22:20:16 »

Hát ilyen idős autóknál már sajnos ez a normális!  szomoru1
Ötlet röviden: elkopott

A hosszabb verziót majd valaki más megírja vagy olvass vissza mert nemrég kicsit belemélyedtünk ebbe a témába is!

1 órája keresem de nem találom mikor dumáltátok. A vizlehúzókat 1 honapja cseréltem.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12869 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 17:28:41 »

Üdv Mindenkinek!
Szerintetek mennyi pénzért lehet beszerezni egy elektromos bal első ülést? Azt hiszem eltört a fogaskerék egyik foga -vagy valamije- (valahol azon a részen, ahol a háttámlát lehet állítani). Bár még nem szedtem szét, de tegnap hallottam egy nagy roppanást az ülés bal oldala felől és azóta csálén áll a háttámla. Javítani gondolom nem lehet, de azért majd kiszedem az ülést és jobban megnézem, mi történt. Utána azt hiszem, mehetek a bontóba ülésért......... rinya
Ha valakinek volt hasonló problémája, legyen szíves, írja meg, hogyan orvosolták, illetve mennyi pénznél állt meg a mutatvány!
Köszönöm előre is!
Szép napos időt!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12870 Dátum: 2010.08.01 vasárnap, 22:03:14 »

Üdv Mindenkinek!
Szerintetek mennyi pénzért lehet beszerezni egy elektromos bal első ülést? Azt hiszem eltört a fogaskerék egyik foga -vagy valamije- (valahol azon a részen, ahol a háttámlát lehet állítani). Bár még nem szedtem szét, de tegnap hallottam egy nagy roppanást az ülés bal oldala felől és azóta csálén áll a háttámla. Javítani gondolom nem lehet, de azért majd kiszedem az ülést és jobban megnézem, mi történt. Utána azt hiszem, mehetek a bontóba ülésért......... rinya
Ha valakinek volt hasonló problémája, legyen szíves, írja meg, hogyan orvosolták, illetve mennyi pénznél állt meg a mutatvány!
Köszönöm előre is!
Szép napos időt!
Én még most is keresek,mert nem találtam megfelelő kárpittal.Ha az ülésállító motor fogaskereke tört el (vacak műanyag 75-80 kilóra méretezve) azt lehet cseréltetni rézre.kb. 7e ft a kerék cseréje,de szerintem nálad más tört el.Ülés 5-10e ft között van.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #12871 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 08:50:55 »

Én még most is keresek,mert nem találtam megfelelő kárpittal.Ha az ülésállító motor fogaskereke tört el (vacak műanyag 75-80 kilóra méretezve) azt lehet cseréltetni rézre.kb. 7e ft a kerék cseréje,de szerintem nálad más tört el.Ülés 5-10e ft között van.

Aha, kösz az infót!
Ma nem tudom megnézni, a héten megpróbálom szétszedni és megnézni, mi tört el benne. Ha hegeszthető, szerencsém van. Az ülésből ha csak a váz kell, nem lehet a kárpitot átrakni rá? Vagy túl nyányés munka?
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12872 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 10:20:57 »

Vettem kompresszort a klímához. Használt, de jól működik (legalábbis remélem). Nagyon retkes. Így nem akarom felrakatni. Hogy tisztítsam meg? Betömöm a lyukakat az ok, de aztán mivel? Féktisztító? Az erős zsír/olaj oldó. Vagy valami más?

Aztán vettem hűtőventit is. Az is poros. Letakarítom ecsettel. Egy kis WD40 mehet neki? Cheesy
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12873 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 11:57:36 »

Én még most is keresek,mert nem találtam megfelelő kárpittal.Ha az ülésállító motor fogaskereke tört el (vacak műanyag 75-80 kilóra méretezve) azt lehet cseréltetni rézre.kb. 7e ft a kerék cseréje,de szerintem nálad más tört el.Ülés 5-10e ft között van.

Nekem PM-ben küldhetnél egy ilyen fogaskerékgyártó szaki elérési formáját mert hamarosan sajnos nekem is egy ilyen műtét következik!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12874 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 12:08:32 »

Vettem kompresszort a klímához. Használt, de jól működik (legalábbis remélem). Nagyon retkes. Így nem akarom felrakatni. Hogy tisztítsam meg? Betömöm a lyukakat az ok, de aztán mivel? Féktisztító? Az erős zsír/olaj oldó. Vagy valami más?

Aztán vettem hűtőventit is. Az is poros. Letakarítom ecsettel. Egy kis WD40 mehet neki? Cheesy

Brigéciol az jó lesz:

http://webshop.langauto.hu/kepek/bizttech/Kemobil/Brig%C3%A9ciol%20D-3.pdf
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12875 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 17:05:33 »

Nekem PM-ben küldhetnél egy ilyen fogaskerékgyártó szaki elérési formáját mert hamarosan sajnos nekem is egy ilyen műtét következik!  szomoru1
küldtem!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12876 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 17:06:40 »

Aha, kösz az infót!
Ma nem tudom megnézni, a héten megpróbálom szétszedni és megnézni, mi tört el benne. Ha hegeszthető, szerencsém van. Az ülésből ha csak a váz kell, nem lehet a kárpitot átrakni rá? Vagy túl nyányés munka?
át lehet,de a támláé maga a katasztrófa.Én beleuntam és inkább ülést keresek...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12877 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 17:07:29 »

Vettem kompresszort a klímához. Használt, de jól működik (legalábbis remélem). Nagyon retkes. Így nem akarom felrakatni. Hogy tisztítsam meg? Betömöm a lyukakat az ok, de aztán mivel? Féktisztító? Az erős zsír/olaj oldó. Vagy valami más?

Aztán vettem hűtőventit is. Az is poros. Letakarítom ecsettel. Egy kis WD40 mehet neki? Cheesy
Motorblokk tisztító dezodor...
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #12878 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 17:54:37 »

Közben gondolkodtam egy kicsit a problémán és arra jutottam hogy mivel a termosztátházon van mindkét adó tehát a ventiké is és a cágeré is és neked egyik sem működött megfelelően ezért lehet hogy ott nem is forrt a víz ezért nem intézkedett egyik adó sem! Ha viszont így van és oda tényleg nem jutott el a forrásban lévő víz akkor a legegyszerűbb és leglogikusabb magyarázat hogy behalt a vízpumpád és nem keveri a vizet! Én erre az okfejtésre jutottam de reméljük a többiek is írnak valamit és esetleg megcácolják vagy megerősítik ezt az elméletet!  wave
[/quote
köszi szépen utána nézek
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12879 Dátum: 2010.08.02 hétfő, 18:17:51 »

Motorblokk tisztító dezodor...

Nemtudtam hogy van ilyen. Rákerestem és van Smiley

Jó lesz majd a mocimnak is.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12880 Dátum: 2010.08.03 kedd, 13:25:35 »

Beszéltem klímással. Érdeklődnék egy hogy lehúzós ár vagy nem. Tönkrement a klímám. Áramot kap meg minden csak a kompresszor nem indul. Gáz van. Le kellene Vettem bontottat mk2-től. Felhívtam egy közeli klímást.

Le és felszerelés: 10.000 Ft
Tisztítás: 5.000 Ft (át kell mosni a rendszert)
Töltés: 8000 Ft
Klímaszűrő: 15.000-20000 Ft (na ez mi? Tudok e ilyet venni?)

« Utoljára szerkesztve: 2010.08.03 kedd, 13:31:11 írta Nyiri » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12881 Dátum: 2010.08.03 kedd, 14:24:20 »

Beszéltem klímással. Érdeklődnék egy hogy lehúzós ár vagy nem. Tönkrement a klímám. Áramot kap meg minden csak a kompresszor nem indul. Gáz van. Le kellene Vettem bontottat mk2-től. Felhívtam egy közeli klímást.

Le és felszerelés: 10.000 Ft
Tisztítás: 5.000 Ft (át kell mosni a rendszert)
Töltés: 8000 Ft
Klímaszűrő: 15.000-20000 Ft (na ez mi? Tudok e ilyet venni?)

Ha csak a klímakuplungot cserélteted ki és nem az egész kompresszort akkor megmarad a rendszerben a gáz és ezzel megspórolod a 5+8 ezret kapásból! A klímaszűrőt pedig én sem értem de jó a Mondi klímája úgy ahogy van és az ilyen tisztításos meg átmosásos szövegeknek ne dőlj be mert az csak lehúzás! Ha leszedik neked a klímakompresszort akkor csak le kell fordítani és a kuplungját egy belső zégergyűrű fogja ezért szépen ki lehet cserélni mert neked annak a tekercselése lett kukás! De persze azt te tudod hogy mennyit akarsz feleslegesen rákölteni a verdádra!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12882 Dátum: 2010.08.03 kedd, 14:41:06 »

Ha csak a klímakuplungot cserélteted ki és nem az egész kompresszort akkor megmarad a rendszerben a gáz és ezzel megspórolod a 5+8 ezret kapásból! A klímaszűrőt pedig én sem értem de jó a Mondi klímája úgy ahogy van és az ilyen tisztításos meg átmosásos szövegeknek ne dőlj be mert az csak lehúzás! Ha leszedik neked a klímakompresszort akkor csak le kell fordítani és a kuplungját egy belső zégergyűrű fogja ezért szépen ki lehet cserélni mert neked annak a tekercselése lett kukás! De persze azt te tudod hogy mennyit akarsz feleslegesen rákölteni a verdádra!  wave

Feleslegesen soha semmire nem akarok költeni. Na akkor azt mondod hogy kiszedem a bonttottbol a cuccot és kicserélem? Ezt én is meg tudom tenni? Smiley Vagy ehhez már advanced skill kell? (Elég sok mindent megcsináltam már egyedül). De ha leszedik a kompresszort akkor nem ugrik el a gáz? Vagy le se venni csak a kuplungját kivenni?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12883 Dátum: 2010.08.03 kedd, 14:49:33 »

Feleslegesen soha semmire nem akarok költeni. Na akkor azt mondod hogy kiszedem a bonttottbol a cuccot és kicserélem? Ezt én is meg tudom tenni? Smiley Vagy ehhez már advanced skill kell? (Elég sok mindent megcsináltam már egyedül). De ha leszedik a kompresszort akkor nem ugrik el a gáz? Vagy le se venni csak a kuplungját kivenni?

Sajnos V6-hoz nem értek de a simáknál ha kiveszed a 4 tartócsavarját akkor le lehet fordítani a kompresszort annyira hogy a kuplungrészt ki lehessen cserélni és amivel a csövet nem kell lekötni róla így a gáz is megmarad a rendszerben! Igencsak ajánlott hozzá egy szaki és egy csápos de ha elviszed klímáshoz vagy szerelőhöz akkor ők érteni fogják hogy mit és hogyan akarsz! Nekem is nemrég egy ilyen műtétem lett volna a verdámon de aztán kiderült hogy nem kap a kuplung testet ezért nem múxik mi meg az áramot vadászgattuk végig ezért nem értettük a dolgot de aztán rájöttünk mi a bibi és így nem kellett kuplungot cserélni! Vidd el a verdát valahová és magyarázd el hogy mit szeretnél és ha nem amatőrök akkor érteni fogják de ha jön a rizsa meg a szöveg akkor ne csináltass ott semmit mert akkor az már lehúzás lesz!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12884 Dátum: 2010.08.03 kedd, 15:00:45 »

Sajnos V6-hoz nem értek de a simáknál ha kiveszed a 4 tartócsavarját akkor le lehet fordítani a kompresszort annyira hogy a kuplungrészt ki lehessen cserélni és amivel a csövet nem kell lekötni róla így a gáz is megmarad a rendszerben! Igencsak ajánlott hozzá egy szaki és egy csápos de ha elviszed klímáshoz vagy szerelőhöz akkor ők érteni fogják hogy mit és hogyan akarsz! Nekem is nemrég egy ilyen műtétem lett volna a verdámon de aztán kiderült hogy nem kap a kuplung testet ezért nem múxik mi meg az áramot vadászgattuk végig ezért nem értettük a dolgot de aztán rájöttünk mi a bibi és így nem kellett kuplungot cserélni! Vidd el a verdát valahová és magyarázd el hogy mit szeretnél és ha nem amatőrök akkor érteni fogják de ha jön a rizsa meg a szöveg akkor ne csináltass ott semmit mert akkor az már lehúzás lesz!

Rendben. Ez lesz.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12885 Dátum: 2010.08.03 kedd, 15:06:15 »

Rendben. Ez lesz.

Azért majd a végén írd meg hogy mivolt-hogyvolt mert vannak itt jópáran akiket érdekelni fog a téma mert V6-os verdájuk van!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12886 Dátum: 2010.08.03 kedd, 15:14:06 »

Azért majd a végén írd meg hogy mivolt-hogyvolt mert vannak itt jópáran akiket érdekelni fog a téma mert V6-os verdájuk van!  wave

Rendben. Csak találnom kell egy nem lehúzóst. Komolyan nem értem. Odaviszek egy 13 éves autót és 50 ezer alatt szóba sem áll velem pedig még meg sem nézi mi lehet vele.

Átolvasom a v6 klímájának leírását és ha lehet kuplungot cserélni benne gond nélkül akkor lehet haverral együtt megoldjuk a garázsában.
Úgy is otthon áll a bontott klíma. Darabokra szedem megnézem hogy kell.

Persze előtte körbenyomok pár telót hátha találok emberi szerelőt.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12887 Dátum: 2010.08.03 kedd, 15:28:09 »

Rendben. Csak találnom kell egy nem lehúzóst. Komolyan nem értem. Odaviszek egy 13 éves autót és 50 ezer alatt szóba sem áll velem pedig még meg sem nézi mi lehet vele.

Átolvasom a v6 klímájának leírását és ha lehet kuplungot cserélni benne gond nélkül akkor lehet haverral együtt megoldjuk a garázsában.
Úgy is otthon áll a bontott klíma. Darabokra szedem megnézem hogy kell.

Persze előtte körbenyomok pár telót hátha találok emberi szerelőt.
Óbudai temető mellet, Nyiri autóvillamosságis udvarán dolgozik egy szerelő, Darázs Lajos, 06-304211959, de dolgozik vhol a 15. vagy a 16. kerületben is.
Nekem annó hűtőt cserélt, klímát töltött, (árra nem emlkékszem). Kérdezz rá, hátha érdemes. Sem ajánlani, sem "nem ajánlani" nem tudom, rossz tapasztalatom nincs vele, amit csinált az jó volt, de nem is volt nehéz a feladatata.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12888 Dátum: 2010.08.03 kedd, 16:00:45 »

Óbudai temető mellet, Nyiri autóvillamosságis udvarán dolgozik egy szerelő, Darázs Lajos, 06-304211959, de dolgozik vhol a 15. vagy a 16. kerületben is.
Nekem annó hűtőt cserélt, klímát töltött, (árra nem emlkékszem). Kérdezz rá, hátha érdemes. Sem ajánlani, sem "nem ajánlani" nem tudom, rossz tapasztalatom nincs vele, amit csinált az jó volt, de nem is volt nehéz a feladatata.
Üdv

Köszi az infót. Rácsörgök.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12889 Dátum: 2010.08.03 kedd, 16:14:43 »

Köszi az infót. Rácsörgök.

Felhívtam. Azt mondta nem lehet cserélni benne semmit. Le kell engedni. Kicserélni, visszarakni, visszatölteni. Árat nem tudott mondani. Még közelítő árat sem. Majd a kész mond. Smiley Két hét múlva lesz itthon akkor kereshetem. Lehet én vagyok kukacoskodó vagy talán fukar de ha az én munkámban ha valaki kér egy közelítő árat egy melóra főleg amit nap mint nap csinálok akkor 10-15% tűréssel meg tudom mondani. Az ilyen hogy "Ha kész akkor megmondom" nem tetszik Smiley
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12890 Dátum: 2010.08.03 kedd, 16:21:22 »

Felhívtam. Azt mondta nem lehet cserélni benne semmit. Le kell engedni. Kicserélni, vis***akni, visszatölteni. Árat nem tudott mondani. Még közelítő árat sem. Majd a kész mond. Smiley Két hét múlva lesz itthon akkor kereshetem. Lehet én vagyok kukacoskodó vagy talán fukar de ha az én munkámban ha valaki kér egy közelítő árat egy melóra főleg amit nap mint nap csinálok akkor 10-15% tűréssel meg tudom mondani. Az ilyen hogy "Ha kész akkor megmondom" nem tetszik Smiley

Ne klímást keress hanem szerelőt aki már csinált ilyet bármilyen autón mert az érteni fogja hogy mi a pálya!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12891 Dátum: 2010.08.03 kedd, 17:11:21 »

Ne klímást keress hanem szerelőt aki már csinált ilyet bármilyen autón mert az érteni fogja hogy mi a pálya!  wave

Na ilyet nem ismerek Sad Valaki esetleg?
Naplózva
axelalmira
Vendég
« Új hozzászólás #12892 Dátum: 2010.08.03 kedd, 17:37:01 »

Sziasztok!

Ha valaki tud segítsen.Előre is köszi!
98-as mondeo belső villágítása az első nem működik a hátsó az jó.
A relé 5-10 perc alatt felmelegszik.Kicseréltem másikkal az is melegszik.
Nem jövök rá hol a hiba!

Köszi:axelalmira
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #12893 Dátum: 2010.08.03 kedd, 19:38:41 »

Sziasztok, benzinmotorok témábanfeltettem egy gyakori kérdést, esetleg valakinek ötlete hozzá? köszi
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #12894 Dátum: 2010.08.03 kedd, 20:39:57 »

Felhívtam. Azt mondta nem lehet cserélni benne semmit. Le kell engedni. Kicserélni, vis***akni, visszatölteni. Árat nem tudott mondani. Még közelítő árat sem. Majd a kész mond. Smiley Két hét múlva lesz itthon akkor kereshetem. Lehet én vagyok kukacoskodó vagy talán fukar de ha az én munkámban ha valaki kér egy közelítő árat egy melóra főleg amit nap mint nap csinálok akkor 10-15% tűréssel meg tudom mondani. Az ilyen hogy "Ha kész akkor megmondom" nem tetszik Smiley
Hát ez elég sz@rul hangzik. Keress mást. Amikor nekem csinálta a cserét, még tudott árat mondani, igaz tól-ig volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #12895 Dátum: 2010.08.04 szerda, 06:26:00 »

Üdv!

Ma egy új (régi) hibát produkált a gépsárkányom (V6).
Régebben volt már, hogy nagy gázadás után hosszú kuplungra nem csak leesett a fordulat, de le is állt a motor. Akkor a sebesség jeladó volt a gond, de az most szépen müxik, szóval más lesz.

Ma hazafelé 2x is eljátszotta, hogy hosszabb kuplungozásra leállt a motor menet közben (A frászt hozta az asszonyra).
Első alkalommal porzott a tank, tankoltam utána bele 50L (ráfogtam, hogy biztos az miatt)
Utána viszont kilométerekkel arrébb már teletankkal is eljátszotta egy kanyarban (rádió, légkondi, tompított ment és nem kapcsolt le).
Mi lehet a ludas?

Lehet, hogy generátor is gyengélkedik egyébként? Alapjáraton vibrál a belső világítás, meg kicsit a tompított is, ami gázra elmúlik ... viszont a generátor nemtöltés visszajelző nem világít.

 
Attól még lehet az is.A indítsd be a motort és tegyél az akkura feszmérőt.Ha nem ugrál az érték,akkor a generátor tölt.Ha ugrál,akkor első körben nézd át az elektromos rendszert.Biztik,relék nem kontaktosak-e,rendesen vezetik az áramot stb.Ha érzel magadban elhivatottságot,akkor vedd ki a generátort és nézd át.Nincs-e valami szétégve,szétkopva.Ha nem,akkor marad a villamosságis.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #12896 Dátum: 2010.08.04 szerda, 07:10:33 »

Sziasztok!

Ha valaki tud segítsen.Előre is köszi!
98-as mondeo belső villágítása az első nem működik a hátsó az jó.
A relé 5-10 perc alatt felmelegszik.Kicseréltem másikkal az is melegszik.
Nem jövök rá hol a hiba!

Köszi:axelalmira

Szia!  wave

Ezek szerint neked kombid van?
Csinálj egy aláírást a verdád adataival és akkor jobban tudunk neked segíteni a jövőben!
Amúgy pedig üdv a klubban!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
don80
Vendég
« Új hozzászólás #12897 Dátum: 2010.08.04 szerda, 18:06:32 »

sziasztok!!vettem szivargyujto aljzatot és kiderült nincs ménkü ott ahol kéne.na most bizti is rendben kezdek mérges lenni akkor ez nagy melo lesz a villamos emberkének??amikor vettem és mozgattam a gps töltöt még néha megéledt.aztán meg már semmi.ötlet??
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #12898 Dátum: 2010.08.04 szerda, 23:53:56 »

v6 hűtőventi cserénél ugye nem úszom meg a hűtő kivételt? Smiley

Egyébként a Hanyes könyv elmehet a francba. Nagyon keveset segített még. A venticseréről van 6 pontban leírva hogy mit hogyan de semmi konkrétum. Elvileg ki lehet venni a hűtő levétele nélkül de előtte le kell engedni a vizet? Akkor meg minek leengedni?
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.05 csütörtök, 08:49:02 írta Nyiri » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #12899 Dátum: 2010.08.05 csütörtök, 13:12:30 »

Lehet, hogy generátor is gyengélkedik egyébként? Alapjáraton vibrál a belső világítás, meg kicsit a tompított is, ami gázra elmúlik ... viszont a generátor nemtöltés visszajelző nem világít.
[/quote
A generátorod nem egy éve lett cserélve?

Az alapjárati csinál ilyet, főleg kanyarban, ha a szervó is dolgozik.
Nálam is volt ilyen anno, nem sokkal utána be is halt az IACV.
Esetleg lehet vákuumvsztés is valahol.......

A világítás pulzálás viszont egyértelmúen generátor hibára utal.... szomoru1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 251 252 253 254 255 256 257 [258] 259 260 261 262 263 264 265 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.