Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:27:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 275 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345865 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13350 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 21:52:22 »

szia.
ne haragudj hogy zavarlak.
olvastam néhány hozzászolásodat.
jo szakinak látszol.
tudnál nekem segiteni,mitöl áll meg az a gépcsoda?
van ezekben szervizlámpa,ami esetleg kigyulad,ha tul sok km. van benne,
vagy ha valami hibát érzékel?
csak ugy tudom ujra elinditani,ha széthuzom,a trafo csatlakozoját + lambda csatiját
majd néhány perc mulva ujra vissza,kulcs be,és elindul.
néhány 100 km. és ismét se kép se hang....
 szomoru1
nem zavarsz, bár lehet, hogy misi kolléga többet tud segíteni, szerencsére sokat nem kellett elektromos hibákkal vesződnöm
csak motorfékezés után csinálja vagy egyéb helyzetekben is?
szervízlámpa nem igazán van, viszont hibakód villogtatást csinálhatnál, hátha kidob valamit (ezt azt hiszem még nem javasolta senki, pedig okos dolog tud lenni)
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13351 Dátum: 2010.10.04 hétfő, 22:09:35 »


Ja... hogy v ater a  vigyor3
Nekem az a tapasztalatom, hogy az ember nem is gondolná, hogy milyen jó vételeket lehet csinálni ott,
de, hogy a kocsimhoz vegyek egy ilyesmit, erre nem gondolnék ... bár ...  Undecided
végül is azt írja, hogy élettartam garancia, meg hogy ha nem csökkenti a fogyasztást visszafizeti az árát...
(egyet adott el, egy hete...) ... most elültetted a bogarat a fülembe  smile
Naplózva

ducse
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13352 Dátum: 2010.10.05 kedd, 07:18:56 »

Ja... hogy v ater a  vigyor3
Nekem az a tapasztalatom, hogy az ember nem is gondolná, hogy milyen jó vételeket lehet csinálni ott,
de, hogy a kocsimhoz vegyek egy ilyesmit, erre nem gondolnék ... bár ...  Undecided
végül is azt írja, hogy élettartam garancia, meg hogy ha nem csökkenti a fogyasztást visszafizeti az árát...
(egyet adott el, egy hete...) ... most elültetted a bogarat a fülembe  smile

Ezek a cuccok pont olyanok, mint a teleshopos fogyasztók a dagadtaknak. Ők is tudják, hogy sz*rt sem ér, de még mindig egyszerűbb olyasmire költeni és várni a csodát, mint megmozdulni.
 Ha bármelyik hasonló cuccnak lenne valóságalapja, akkor az összes gyártó gyárilag beépítené őket, és nem lenne ez a fogyasztás/károsanyag mizéria. A gyártóknak dollár/euromilliárdjaik vannak fejlesztésre, nem hybridekre költenének. Ez vicc. A sportdobra is azt írják, hogy mivel csökken a fojtás, javul a motoröblítés, csökken a fogyasztás. Nekem lekerült a két hátsó dob, csak cső van, a fogyasztásom azóta nem 10, hanem 10,8-11. De a motoröblítés tényleg jobb! nyes És nagyon zsír hangja van. vigyor3 Hogy jobban nyomom-e a gázt? Lehet.Talán. És?
 Ezeket a cuccokat úgy adják el, hogy megfelelő marketingszöveg van hozzájuk. Végiggondolod, és úgy érzed, ez jó, ez logikus, ez tényleg működik. Egy kicsit jobban bele kéne gondolni a motor működésébe, és akkor már tiszta lenne, hogy humbug az összes. De nem akarom elvenni senkinek a kedvét, sőt:
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/jet-air_elektromagneses_rezonator_63-mm_szivocso_atmeroig1
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/magnum_twist-air_leggyorsito_spiral-fogyasztascsokento3
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=606

Ha valaki az összeset beépíti, nem is fogyaszt majd az autója. nyes
 Fontos, hogy ezek a cuccok mindig egyszerűek, és nem túl drágák. Annyiba kerülnek, amennyit még a kicsit kételkedőbb érdeklődők is rá tudnak szánni, de nem olyan drágák, hogy az elégedetlen vevő harcoljon a pénzéért, mert tudja, hogy az utánajárás is többe kerül. Másrészt vagy ő gondolja úgy, hogy csak nála nem működött, mert nem megfelelően használta stb, vagy a cég magyarázza ezt meg neki, de pénzt nem lát viszont, az fix.
 Ugye ha valaki vesz egy ilyet, akkor az nem fogja tiporni a gázt, "úgyse fogyaszt többet" felkiáltással, hanem elkezdi figyelni a fogyasztásmérőt, és minél nagyobb eredményt akar, egyrészt a saját örömére, mársrészt azért, hogy eldicsekedhessen vele a haveroknak, akik majd szaladnak ilyen sz*rokat venni. Így valóban csökken a fogyasztás.
 Emberek! Költsétek ezt a pénzt benzinre, vagy mondok még jobbat, vigyétek el a barátnőtöket vagy a feleségeteket egy jó étterembe! Wink Itt nincs rizikó, biztos a siker, és azonnal érezhető. vigyor3
 Nem baj, ha szerintetek csak okoskodom, nem baj, ha ezt ki is mondjátok, de azért gondolkozzatok el azon, amit mondtam(írtam).
Az én V6-om 11-et fogyaszt. Ha 8-at fogyasztana, szerelőhöz vinném. nyes Nem kell gáz, ha kis csomagtartót akarnék, Fiestát vettem volna, másrészt az évi 5-6ezer kilóméteren nem nagyon hozná be az árát, főleg, hogy ritkán tartok meg sokáig autót. Nem kell semmi csoda fogyasztáscsökkentő kütyü, jobban bízom az autógyártók sok évtizedes tapasztalatában, mint a csodákban. Ahhoz, hogy az autó menjen, üzemanyag kell, adott mennyiségű üzemanyag.
 Nem hiszem, hogy bármelyikőtök azért vett ekkora autót, hogy az üzemanyagon spóroljon. Ezek sosem fognak annyival eljárni, mint egy Swift. Nagy autó, relatív nagy motor, hozzá tartozó fogyasztással. Ha azt akarod, hogy kevesebbet egyen, ne előzgess, ne nyomd neki, ne húzasd ki, járj komótosan. Így legalább egy literrel kevesebbet eszik, persze mellette elmegy az életkedv. Legalábbis az enyém elmenne. nyes Úgyhogy én néha rálépek a gázra, ezért vettem a V6-ot, nem azért, hogy orrnehéz autóm legyen. Kibékültem a fogyasztásommal, és elvagyok, mint a befőtt. smile
 Ha még nem mondtam volna elégszer: mindenki vegyen V6-ot! vigyor2
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.05 kedd, 07:25:53 írta Fekusz » Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13353 Dátum: 2010.10.05 kedd, 07:30:28 »

nem zavarsz, bár lehet, hogy misi kolléga többet tud segíteni, szerencsére sokat nem kellett elektromos hibákkal vesződnöm
csak motorfékezés után csinálja vagy egyéb helyzetekben is?
szervízlámpa nem igazán van, viszont hibakód villogtatást csinálhatnál, hátha kidob valamit (ezt azt hiszem még nem javasolta senki, pedig okos dolog tud lenni)
hibakodot egyszer megneztek de nem adott ki semmit.
akkor kicsereltettem a lambdaszondat.es egy ideig nem allt le.
de most megint megall.es nem csak motorfeknel.folyamatos
szazas temponal egyenes uton is csak ugy elmegy a befecskendezes..
kialszanak a ledek.tudod kotottem minden magnesszelepre egyet.hogy lassam mikor nem ad jelet.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13354 Dátum: 2010.10.05 kedd, 17:39:59 »

Ezek a cuccok pont olyanok, mint a teleshopos fogyasztók a dagadtaknak. Ők is tudják, hogy sz*rt sem ér, de még mindig egyszerűbb olyasmire költeni és várni a csodát, mint megmozdulni.
 Ha bármelyik hasonló cuccnak lenne valóságalapja, akkor az összes gyártó gyárilag beépítené őket, és nem lenne ez a fogyasztás/károsanyag mizéria. A gyártóknak dollár/euromilliárdjaik vannak fejlesztésre, nem hybridekre költenének. Ez vicc. A sportdobra is azt írják, hogy mivel csökken a fojtás, javul a motoröblítés, csökken a fogyasztás. Nekem lekerült a két hátsó dob, csak cső van, a fogyasztásom azóta nem 10, hanem 10,8-11. De a motoröblítés tényleg jobb! nyes És nagyon zsír hangja van. vigyor3 Hogy jobban nyomom-e a gázt? Lehet.Talán. És?
 Ezeket a cuccokat úgy adják el, hogy megfelelő marketingszöveg van hozzájuk. Végiggondolod, és úgy érzed, ez jó, ez logikus, ez tényleg működik. Egy kicsit jobban bele kéne gondolni a motor működésébe, és akkor már tiszta lenne, hogy humbug az összes. De nem akarom elvenni senkinek a kedvét, sőt:
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/jet-air_elektromagneses_rezonator_63-mm_szivocso_atmeroig1
http://www.magnumtuning.hu/hu/termek_reszletes/magnum_twist-air_leggyorsito_spiral-fogyasztascsokento3
http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=606

Ha valaki az összeset beépíti, nem is fogyaszt majd az autója. nyes
 Fontos, hogy ezek a cuccok mindig egyszerűek, és nem túl drágák. Annyiba kerülnek, amennyit még a kicsit kételkedőbb érdeklődők is rá tudnak szánni, de nem olyan drágák, hogy az elégedetlen vevő harcoljon a pénzéért, mert tudja, hogy az utánajárás is többe kerül. Másrészt vagy ő gondolja úgy, hogy csak nála nem működött, mert nem megfelelően használta stb, vagy a cég magyarázza ezt meg neki, de pénzt nem lát viszont, az fix.
 Ugye ha valaki vesz egy ilyet, akkor az nem fogja tiporni a gázt, "úgyse fogyaszt többet" felkiáltással, hanem elkezdi figyelni a fogyasztásmérőt, és minél nagyobb eredményt akar, egyrészt a saját örömére, mársrészt azért, hogy eldicsekedhessen vele a haveroknak, akik majd szaladnak ilyen sz*rokat venni. Így valóban csökken a fogyasztás.
 Emberek! Költsétek ezt a pénzt benzinre, vagy mondok még jobbat, vigyétek el a barátnőtöket vagy a feleségeteket egy jó étterembe! Wink Itt nincs rizikó, biztos a siker, és azonnal érezhető. vigyor3
 Nem baj, ha szerintetek csak okoskodom, nem baj, ha ezt ki is mondjátok, de azért gondolkozzatok el azon, amit mondtam(írtam).
Az én V6-om 11-et fogyaszt. Ha 8-at fogyasztana, szerelőhöz vinném. nyes Nem kell gáz, ha kis csomagtartót akarnék, Fiestát vettem volna, másrészt az évi 5-6ezer kilóméteren nem nagyon hozná be az árát, főleg, hogy ritkán tartok meg sokáig autót. Nem kell semmi csoda fogyasztáscsökkentő kütyü, jobban bízom az autógyártók sok évtizedes tapasztalatában, mint a csodákban. Ahhoz, hogy az autó menjen, üzemanyag kell, adott mennyiségű üzemanyag.
 Nem hiszem, hogy bármelyikőtök azért vett ekkora autót, hogy az üzemanyagon spóroljon. Ezek sosem fognak annyival eljárni, mint egy Swift. Nagy autó, relatív nagy motor, hozzá tartozó fogyasztással. Ha azt akarod, hogy kevesebbet egyen, ne előzgess, ne nyomd neki, ne húzasd ki, járj komótosan. Így legalább egy literrel kevesebbet eszik, persze mellette elmegy az életkedv. Legalábbis az enyém elmenne. nyes Úgyhogy én néha rálépek a gázra, ezért vettem a V6-ot, nem azért, hogy orrnehéz autóm legyen. Kibékültem a fogyasztásommal, és elvagyok, mint a befőtt. smile
 Ha még nem mondtam volna elégszer: mindenki vegyen V6-ot! vigyor2

Hát... benned egy pszichológus és egy filozófus is elveszett ...  taps
Naplózva

ducse
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13355 Dátum: 2010.10.05 kedd, 18:05:34 »

Hát... benned egy pszichológus és egy filozófus is elveszett ...  taps

Unatkozom a munkahelyemen, el kell foglalnom magam valamivel. Nehezen tudom magamban tartani a véleményem, hát kiírom magamból a gondolatokat, itt meg jó a hallgatóság. wave
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13356 Dátum: 2010.10.05 kedd, 18:47:53 »

Nehogy azt gondold, hogy a swift keveset fogyaszt. Frászt, városban lazán bevágja a 9 litert. Ha meg kint tolod neki( ez most viccesen hangzik) akkor 7-et. Az átlagban 8 liter. Annyit zabál az enyém is és nyomni sem kell.  eplus2
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13357 Dátum: 2010.10.05 kedd, 18:57:48 »

Nehogy azt gondold, hogy a swift keveset fogyaszt. Frászt, városban lazán bevágja a 9 litert. Ha meg kint tolod neki( ez most viccesen hangzik) akkor 7-et. Az átlagban 8 liter. Annyit zabál az enyém is és nyomni sem kell.  eplus2

És akkor autópályázásról még nem is beszéltünk, ott tudnak igazán zabálni a kis kávédarálók. vigyor3
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #13358 Dátum: 2010.10.05 kedd, 19:03:18 »

Köszönöm,hogy probáltok segiteni...
hol találom azt a jeladót?a termosztát tetején van 1 hőmérséklet jelado,
az inditja a ventit,ha lehuzom...ott valahol?
én a lambda szondára gondoltam,hogy tönkrement...attol nem állhat meg néha?
a vákumcső volt egyszer összehorpadva,valamiért összeszivta laposra...
ettöl az alapjárat ingadozott,és melegen mindig felment magasra kb.(1500-2000)
de azt kijav.dugtam bele rézcsövet...azota nem tudja szivogatni laposra..
de ezzel a leállással nem birok Sad


szia a jeladó amiről írtam az a motor és nyomatékváltó csatlakozásánál van a kipuffogó leömlő közelében a motor oldalában a lendkerékről gyüjti az adatokat és továbbítja a befecskendezőnek, ha ez elmegy akkor nincs szikra vagyis nincs jel
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13359 Dátum: 2010.10.05 kedd, 19:35:35 »

Nehogy azt gondold, hogy a swift keveset fogyaszt. Frászt, városban lazán bevágja a 9 litert. Ha meg kint tolod neki( ez most viccesen hangzik) akkor 7-et. Az átlagban 8 liter. Annyit zabál az enyém is és nyomni sem kell.  eplus2

Valószínű így van. Most lelkesen akartam is írni, hogy holnap megkérdezem a suzukis kollégákat a fogyasztásról,
de anélkül is tudom mit mondanának: vetítenének, hogy ilyen kevés meg olyan kevés. Fekusz gondolatmenetét
gondolva tovább - pszichológia - magyaráznák, hogy észre sem veszik meg ilyenek - és el is hiszik  nyes
Nem is tudja az ember igazán összevetni, mert szerintem senki nem méri le korrektül.  szomoru1
Az ótópályás fogyasztásról jut eszembe: ezek a kicsik jól mennek, jó kis autók - volt szerencsém néhányat használgatni
de nagyobb tempónál: kész. Ha gyilkolják őket, ők is megisszák a nagyobb mennyiséget.  pias tuti!

Mikor aug. végén Sitkén voltunk (2 szem, 700 km - oda-vissza) mindenféle tempót mentünk, 120-130 km/h amikor csak tudtam
+ volt egy 120-130 km mikor feltoltam 160-ig ha csak lehetett. Itthon kiszámolva az átlag fogy: 7,3 l volt.

Na ekkor jött el az a pillanat, mikor hátra dőlve elégedetten nyugtáztam, hogy jó kocsit választottam!  taps
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13360 Dátum: 2010.10.05 kedd, 19:51:14 »

Valószínű így van. Most lelkesen akartam is írni, hogy holnap megkérdezem a suzukis kollégákat a fogyasztásról,
de anélkül is tudom mit mondanának: vetítenének, hogy ilyen kevés meg olyan kevés. Fekusz gondolatmenetét
gondolva tovább - pszichológia - magyaráznák, hogy észre sem veszik meg ilyenek - és el is hiszik  nyes
Nem is tudja az ember igazán összevetni, mert szerintem senki nem méri le korrektül.  szomoru1
Az ótópályás fogyasztásról jut eszembe: ezek a kicsik jól mennek, jó kis autók - volt szerencsém néhányat használgatni
de nagyobb tempónál: kész. Ha gyilkolják őket, ők is megisszák a nagyobb mennyiséget.  pias tuti!

Mikor aug. végén Sitkén voltunk (2 szem, 700 km - oda-vissza) mindenféle tempót mentünk, 120-130 km/h amikor csak tudtam
+ volt egy 120-130 km mikor feltoltam 160-ig ha csak lehetett. Itthon kiszámolva az átlag fogy: 7,3 l volt.

Na ekkor jött el az a pillanat, mikor hátra dőlve elégedetten nyugtáztam, hogy jó kocsit választottam!  taps
Én az egyik,nem is olyan régi Tc-s cikknél tuti szereztem pár ellenséget.Akkor húztam fel magam,amikor a cikkíró kijelentette,hogy az Ignis kis kompromisszummal a legjobb családi autó.Van egy a családban,szombaton melléálltam.Khm...szóval azt a beszólást a fórumon,hogy én telepakolom a mondit a család cuccaival és még mindig van benne hely de egy ignisbe a 120 kilós seggem is nehezen fér el de jó nekem hátizsáknak nem fogadták kitörő örömmel...
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13361 Dátum: 2010.10.05 kedd, 19:56:57 »

Valószínű így van. Most lelkesen akartam is írni, hogy holnap megkérdezem a suzukis kollégákat a fogyasztásról,
de anélkül is tudom mit mondanának: vetítenének, hogy ilyen kevés meg olyan kevés. Fekusz gondolatmenetét
gondolva tovább - pszichológia - magyaráznák, hogy észre sem veszik meg ilyenek - és el is hiszik  nyes
Nem is tudja az ember igazán összevetni, mert szerintem senki nem méri le korrektül.  szomoru1
Az ótópályás fogyasztásról jut eszembe: ezek a kicsik jól mennek, jó kis autók - volt szerencsém néhányat használgatni
de nagyobb tempónál: kész. Ha gyilkolják őket, ők is megisszák a nagyobb mennyiséget.  pias tuti!

Mikor aug. végén Sitkén voltunk (2 szem, 700 km - oda-vissza) mindenféle tempót mentünk, 120-130 km/h amikor csak tudtam
+ volt egy 120-130 km mikor feltoltam 160-ig ha csak lehetett. Itthon kiszámolva az átlag fogy: 7,3 l volt.

Na ekkor jött el az a pillanat, mikor hátra dőlve elégedetten nyugtáztam, hogy jó kocsit választottam!  taps
Ez az! Akkor derült ki a szuzukis fogyasztás, mikor egyszer arra kényszerültünk, hogy egy krapek szuzukiával mentünk 300 km-t. Tele tettük a tankot kattanásig, majd mikor hazaértünk ismét kattanásig. Bele ment 23.7 lityi. Az 7.9...nem? Addig az volt, hogy 6-ot eszik, aztán jött a szöveg, hogy biztos a súly miatt. Persze, mert hárman ültünk benne?
Szóval ez az 5 literes dolog egy nagy duma.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13362 Dátum: 2010.10.05 kedd, 19:58:41 »

Ez az! Akkor derült ki a szuzukis fogyasztás, mikor egyszer arra kényszerültünk, hogy egy krapek szuzukiával mentünk 300 km-t. Tele tettük a tankot kattanásig, majd mikor hazaértünk ismét kattanásig. Bele ment 23.7 lityi. Az 7.9...nem? Addig az volt, hogy 6-ot eszik, aztán jött a szöveg, hogy biztos a súly miatt. Persze, mert hárman ültünk benne?
Szóval ez az 5 literes dolog egy nagy duma.
Egyébként az enyém is ennyit eszik! 8-9 litert!
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13363 Dátum: 2010.10.05 kedd, 20:02:27 »

És akkor autópályázásról még nem is beszéltünk, ott tudnak igazán zabálni a kis kávédarálók. vigyor3
Ha tolja neki 160-al a szerencsétlen, hogy már remeg a kasztni. Akkor fogyasztanak rendesen.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13364 Dátum: 2010.10.05 kedd, 20:04:57 »

Én az egyik,nem is olyan régi Tc-s cikknél tuti szereztem pár ellenséget.Akkor húztam fel magam,amikor a cikkíró kijelentette,hogy az Ignis kis kompromisszummal a legjobb családi autó.Van egy a családban,szombaton melléálltam.Khm...szóval azt a beszólást a fórumon,hogy én telepakolom a mondit a család cuccaival és még mindig van benne hely de egy ignisbe a 120 kilós ***em is nehezen fér el de jó nekem hátizsáknak nem fogadták kitörő örömmel...
Kis kompromisszum? Az mekkora? Vagy meddig ér?  taps
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13365 Dátum: 2010.10.05 kedd, 20:12:03 »

Egyébként az enyém is ennyit eszik! 8-9 litert!

...és 160-at nem is érezni az utastérben - csak úgy suhan.  taps
Naplózva

ducse
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13366 Dátum: 2010.10.05 kedd, 21:06:19 »

Sziasztok!
Fogyasztához egy két szösszenet.
Trabival kezdtem 8-9 liter, utána II-es Fiesta, 1,3 benzin motorral, szintén 8-9 liter, a kettő között azért volt "Fíl dö diferensz", utána Mondeo ez már 10-11 liter, de nagy kasztni, nagy motor, mág nagyobb diferensz, de hát belefér, ennyi kell.
Egy dolog viszont biztos, hasonló kategóriájú (súly, kasztni, motor, évjárat) japán autók 1-1,5 literrel kevesebbet esznek. A japánok tudnak vmit, az amerikai gyártó(k) meg kis túlzással pont lexarják a fogyasztást, van benzin dögivel, ott olcsó. misi107 véleményét én is osztom, teljesítmény csak benzinből lesz, nagy teljesítmény, sok benzinből, nincsenk csodák. Nem tudom mit csinálnak a japók.
Másik dolog, az emberek általában séróból nyomják a fogyasztás, de ha megkérdezed, hogy hány literrel, hány km-t megy, akkor öööö nem tudom, visszakérdezel, akkor honnan tudod, mennyit fogyaszt, válasz: érzésre, gyári adat, ennyit mondott a kereskedő, stb.
Szóval a jól fogyasztó verdák tulajai általában nem hitelesek.
Még egy két dolog, Apám 21 éves Sierrája (2,0i OHC) városban 11-12 litert eszik,a Nővérem az 93-as "B" Corsával (1,2 i) meg tudja etetni a 13 litert, mert nagyon keveset megy, szinte végig szivató üzemmódban megy a motor.
Na csak ami hírtelen eszembe jutott.
Üdv

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13367 Dátum: 2010.10.05 kedd, 21:18:37 »

1989-es kispolszkim a 7-et simán megette - 600 ccm.
Naplózva

ducse
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13368 Dátum: 2010.10.05 kedd, 21:27:03 »

Üdv Srácok!
Olvasgatás közben az jutott eszembe, hogy ha a fogyasztás Szuzuki és Mondeo között "csak" ennyi, akkor nem értem, hogy hogyan lehetnek olyan emberek, akik inkább papírkaszniban utaztatják a családot, mint sem egy olyan vasban, ahol még törészóna is van!? Ha családom lenne, inkább pár évvel később vennék normális autót, ha már van rá lé, mintsem valami családi autónak nevezett fedeles motorbiciklibe rakjam a gyerekeimet. Persze, a "szükség" nagy úr. Óccón jó sz@rt. Aztán, ha a hírekben szerepel ennyi-annyi áldozattal, akkor meg megy a csodálkozás. Nem mondom, tankban is meg lehet halni (főleg háborúban....), de békeidőben nagyon csekély rá az esély. Szuzukis utasok között nagyságrendekkel nagyobb a helyszínes halottak száma, közúti baleseteket nézve. Érdemes lenne csinálni ebből egy statisztikát. Abban is biztos vagyok, hogy a japók nem örülnének......
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13369 Dátum: 2010.10.05 kedd, 21:40:42 »

Sziasztok!
Fogyasztához egy két szösszenet.
Trabival kezdtem 8-9 liter, utána II-es Fiesta, 1,3 benzin motorral, szintén 8-9 liter, a kettő között azért volt "Fíl dö diferensz", utána Mondeo ez már 10-11 liter, de nagy kasztni, nagy motor, mág nagyobb diferensz, de hát belefér, ennyi kell.
Egy dolog viszont biztos, hasonló kategóriájú (súly, kasztni, motor, évjárat) japán autók 1-1,5 literrel kevesebbet esznek. A japánok tudnak vmit, az amerikai gyártó(k) meg kis túlzással pont lexarják a fogyasztást, van benzin dögivel, ott olcsó. misi107 véleményét én is osztom, teljesítmény csak benzinből lesz, nagy teljesítmény, sok benzinből, nincsenk csodák. Nem tudom mit csinálnak a japók.
Másik dolog, az emberek általában séróból nyomják a fogyasztás, de ha megkérdezed, hogy hány literrel, hány km-t megy, akkor öööö nem tudom, visszakérdezel, akkor honnan tudod, mennyit fogyaszt, válasz: érzésre, gyári adat, ennyit mondott a kereskedő, stb.
Szóval a jól fogyasztó verdák tulajai általában nem hitelesek.
Még egy két dolog, Apám 21 éves Sierrája (2,0i OHC) városban 11-12 litert eszik,a Nővérem az 93-as "B" Corsával (1,2 i) meg tudja etetni a 13 litert, mert nagyon keveset megy, szinte végig szivató üzemmódban megy a motor.
Na csak ami hírtelen eszembe jutott.
Üdv


Kitört a TC-n benzin-dízel háború...megint.Biztos kellett nekik a sok kattintás...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13370 Dátum: 2010.10.05 kedd, 21:43:51 »

Kitört a TC-n benzin-dízel háború...megint.Biztos kellett nekik a sok kattintás...
felesleges ilyenen vitázni, vannak érvek mellette-ellene(mind2-nél), mindenkinek az a jó amilyene van(benzines/dízel).
pl nem tudnál rámbeszélni egy 1.8-2.0 benzines mondit a 2.0 dízel helyett (de egy 2,5/3,0 v6-ot elfogadnék)
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.05 kedd, 21:46:21 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Team64
Vendég
« Új hozzászólás #13371 Dátum: 2010.10.05 kedd, 21:49:39 »

Üdv mindenkinek! Lenne egy kis problémám az autómmal! 2.0 16V GLX Mondeóm van!
A hiba az vele, hogy szerintem elég lomha!Sajnos viszonyítási alapom nincs, mivel még nem vezettem másik ilyet...Sad
Eleinte olyan volt, hogy mikor hirtelen adtam neki nagyobb gázt (pl kereszteződésben) nem lódúlt meg, hanem visszadadogott!Szerelő megnézte és megállapította, hogy a leömlőm el van repedve, a csere megoldja a problémám.
Persze ez sajnos nem így volt...Most kitaláltuk azt, hogy a légtömegmérőt kitakarítjuk...
Ez segített illetve változtatott a dolgon!Most olyan, hogy hidegen ha adok neki nagyobb gázt vesz egy nagy levegőt, kicsi gondolkodás,a fordulat először lefelé megy (eléggé),aztán föl... Viszont melegen már egész jó, (így se a legpöckösebb) de most az alapjáratom megnőtt 1200-ra.(a légtömegmérő takarítása előtt kb.900 volt!)
Azt, hogy gyenge sajnos nem tudom mihez hasonlítani, de 185/60 R15 gumi van rajta, eléggé kopott nyári és nem igazán nyekkenti meg!Remélem tudtok segíteni!Előre is köszönöm!Üdv!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13372 Dátum: 2010.10.05 kedd, 21:59:52 »

Üdv mindenkinek! Lenne egy kis problémám az autómmal! 2.0 16V GLX Mondeóm van!
A hiba az vele, hogy szerintem elég lomha!Sajnos viszonyítási alapom nincs, mivel még nem vezettem másik ilyet...Sad
Eleinte olyan volt, hogy mikor hirtelen adtam neki nagyobb gázt (pl kereszteződésben) nem lódúlt meg, hanem visszadadogott!Szerelő megnézte és megállapította, hogy a leömlőm el van repedve, a csere megoldja a problémám.
Persze ez sajnos nem így volt...Most kitaláltuk azt, hogy a légtömegmérőt kitakarítjuk...
Ez segített illetve változtatott a dolgon!Most olyan, hogy hidegen ha adok neki nagyobb gázt vesz egy nagy levegőt, kicsi gondolkodás,a fordulat először lefelé megy (eléggé),aztán föl... Viszont melegen már egész jó, (így se a legpöckösebb) de most az alapjáratom megnőtt 1200-ra.(a légtömegmérő takarítása előtt kb.900 volt!)
Azt, hogy gyenge sajnos nem tudom mihez hasonlítani, de 185/60 R15 gumi van rajta, eléggé kopott nyári és nem igazán nyekkenti meg!Remélem tudtok segíteni!Előre is köszönöm!Üdv!
Hát,akkor olvass vissza!Az egyes topikban is!Aztán ha mind megcsináltad ami le van írva és még mindig nem jó írj!
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13373 Dátum: 2010.10.05 kedd, 22:53:49 »

Üdv Srácok!
Múltkor fészkolódtam a vezetőülésben, nagy roppanás, majd elcsempült a bal oldalam (nem én kaptam idegbecsípődést!). Asszem írtam valahová, azt hittük, a fogaskerék adta meg magát. Többen is ilyesmit írtak, úgy emlékszem. Tegnap szétszedtem, és azt láttam, hogy a gyári hegesztés felett eltört az ülésem támlája, csaknem teljes vastagságban, nem messze a fogaskeréktől. Kb. fél centi fogta. Természetesen nem találtam karosszériást, aki co-val megjavította volna, úgyhogy ívvel taknyoltam meg nem túl profi módon, ronda, mint a bűn, de legalább tart és a kárpit is takarja. Még rá is lemezeltem, úgyhogy egyelőre így marad, míg nem lesz lóvém bontott elektronyos karosszékre.  szomoru1
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13374 Dátum: 2010.10.06 szerda, 01:23:24 »

...és 160-at nem is érezni az utastérben - csak úgy suhan.  taps
eljen
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13375 Dátum: 2010.10.06 szerda, 09:34:14 »

Valószínű így van. Most lelkesen akartam is írni, hogy holnap megkérdezem a suzukis kollégákat a fogyasztásról,
de anélkül is tudom mit mondanának: vetítenének, hogy ilyen kevés meg olyan kevés. Fekusz gondolatmenetét
gondolva tovább - pszichológia - magyaráznák, hogy észre sem veszik meg ilyenek - és el is hiszik  nyes
Nem is tudja az ember igazán összevetni, mert szerintem senki nem méri le korrektül.  szomoru1
Az ótópályás fogyasztásról jut eszembe: ezek a kicsik jól mennek, jó kis autók - volt szerencsém néhányat használgatni
de nagyobb tempónál: kész. Ha gyilkolják őket, ők is megisszák a nagyobb mennyiséget.  pias tuti!

Mikor aug. végén Sitkén voltunk (2 szem, 700 km - oda-vissza) mindenféle tempót mentünk, 120-130 km/h amikor csak tudtam
+ volt egy 120-130 km mikor feltoltam 160-ig ha csak lehetett. Itthon kiszámolva az átlag fogy: 7,3 l volt.

Na ekkor jött el az a pillanat, mikor hátra dőlve elégedetten nyugtáztam, hogy jó kocsit választottam!  taps

Amikor a Suzukis kollégám azt mondja, hogy a Swiftje 5-6-ot eszik, akkor én azt mondom, hogy az én V6-om meg 11-et. Az autóskártyában is mindig a nagyobb nyert, nem?! nyes
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13376 Dátum: 2010.10.06 szerda, 09:47:13 »

Én az egyik,nem is olyan régi Tc-s cikknél tuti szereztem pár ellenséget.Akkor húztam fel magam,amikor a cikkíró kijelentette,hogy az Ignis kis kompromisszummal a legjobb családi autó.Van egy a családban,szombaton melléálltam.Khm...szóval azt a beszólást a fórumon,hogy én telepakolom a mondit a család cuccaival és még mindig van benne hely de egy ignisbe a 120 kilós ***em is nehezen fér el de jó nekem hátizsáknak nem fogadták kitörő örömmel...

Kis kompromisszum?! wow1 nyes Igen, végülis csak a sofőrnek, az utasoknak, és a csomagoknak kevés a hely, emellett egy papírkoporsó, ami minimáltechnológiával készült. Érzésre szerintem a váltóban műanyagból vannak a fogaskerekek. vigyor3
 Papírvékony lemezkasztni, VVT vicc motor, hulladék műanyagból fröccsöntött belső, koszolódó/takaríthatatlan kárpit, 20 évvel ezelőtti autókat idéző futómű (nem technikailag, hanem érzésre), kesztyűtartónyi csomagtartó, ami az ülések ledöntésével már majdnem akkora, mint az Astrámé volt alapban, csak ez épp használhatatlan. Viszont van benne feeling, mert 60-nál már úgy érzed száguldassz, és halálfélelmed van. A Mondeóban 160-nál azt érzem, hogy végre kezd életre kelni a motor, és kívánná, hogy tovább nyomjam neki, emellett viszont szinte unalmasan hibátlan az egyenesfutás, abszolút nem érezni benne a tempót. Smiley Az Ignist a legkisebb szél is le akarja dobni az útról. Olyan, mintha egy szekéren ülne az ember. Egyszerűen ipari hulladék, a 21.század egyik szégyene. Olvastam egy prospektust, ami azt írta, hogy kifejezetten konfortos a hátsó futóműve. Basszus, a simában csatolt lengőkar van, a 4x4-ben merev híd, melyik a konfortos?! falbav
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13377 Dátum: 2010.10.06 szerda, 09:58:09 »

Üdv Srácok!
Olvasgatás közben az jutott eszembe, hogy ha a fogyasztás Szuzuki és Mondeo között "csak" ennyi, akkor nem értem, hogy hogyan lehetnek olyan emberek, akik inkább papírkaszniban utaztatják a családot, mint sem egy olyan vasban, ahol még törészóna is van!? Ha családom lenne, inkább pár évvel később vennék normális autót, ha már van rá lé, mintsem valami családi autónak nevezett fedeles motorbiciklibe rakjam a gyerekeimet. Persze, a "szükség" nagy úr. Óccón jó sz@rt. Aztán, ha a hírekben szerepel ennyi-annyi áldozattal, akkor meg megy a csodálkozás. Nem mondom, tankban is meg lehet halni (főleg háborúban....), de békeidőben nagyon csekély rá az esély. Szuzukis utasok között nagyságrendekkel nagyobb a helyszínes halottak száma, közúti baleseteket nézve. Érdemes lenne csinálni ebből egy statisztikát. Abban is biztos vagyok, hogy a japók nem örülnének......

 Ez az a kérdés, amit én sem értettem soha. Az én Mondeómra köpködnek, hogy sokat eszik, aztán fizetnek 7 évig 50-et egy Swiftre(spekuláció). Ha lenne annyi eszük, hogy összeszámolják a költségeket, leesne az álluk, de annyi eszük általában nincs az embereknek. A másik érvük, hogy az új autót nem kell javítgatni. Ez tényleg igaz, 10 éves koráig hozzá sem kell nyúlni, akkor viszont egyenesen be lehet tolni a bontóba. Na jó, ez túlzás, főképp, hogy csak a nagy legyártott darabszám miatt van sok Swift, mert azért igen sok elhullik a balesetekben. Ez nem az az kocsi, amit fel lehet támasztani. Amúgy sem kasztnishoz kell vinni, hanem valami origamis emberkéhez. nyes
 Aki régi Swiftet vesz, annak meg elvileg tényleg alacsonyak a fenntartási költségei, csak épp a túlélésről szól a közlekedés. Soha SOHA nem ültetném be egy Swiftbe vagy Ignisbe a családomat, és itt még fel tudnék sorolni pár "autót".
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13378 Dátum: 2010.10.06 szerda, 10:04:03 »

Kitört a TC-n benzin-dízel háború...megint.Biztos kellett nekik a sok kattintás...

 Beleolvastam, aztán be is zártam az ablakot. Nem vagyok kíváncsi a sok idiótára. Hihetetlen, hogy mennyi ökörséget össze tudnak hordani. Én is elmondhatnám ott a véleményem, de nem teszem. Arc nélkül fikázó/anyázó/okoskodó társaság. Én inkább itt osztom az észt. vigyor3 wave
 Talán nem árulok el nagy titkot, benzin párti vagyok. nyes Nézegettem nemrég BMW 530d-ket(E39), és főképp Audi A6 2.5TDi-ket, de nem tudnám rávenni magam egyikre sem. Szeretem a teherautókat, szeretem a komolyan szóló dízeleket, de nem akarok télen reggelente 10 percet melegíteni, és az én autóm ne kormoljon. Nekem nagy benzines kell, és kész. smile
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13379 Dátum: 2010.10.06 szerda, 10:28:01 »

Üdv mindenkinek! Lenne egy kis problémám az autómmal! 2.0 16V GLX Mondeóm van!
A hiba az vele, hogy szerintem elég lomha!Sajnos viszonyítási alapom nincs, mivel még nem vezettem másik ilyet...Sad
Eleinte olyan volt, hogy mikor hirtelen adtam neki nagyobb gázt (pl kereszteződésben) nem lódúlt meg, hanem visszadadogott!Szerelő megnézte és megállapította, hogy a leömlőm el van repedve, a csere megoldja a problémám.
Persze ez sajnos nem így volt...Most kitaláltuk azt, hogy a légtömegmérőt kitakarítjuk...
Ez segített illetve változtatott a dolgon!Most olyan, hogy hidegen ha adok neki nagyobb gázt vesz egy nagy levegőt, kicsi gondolkodás,a fordulat először lefelé megy (eléggé),aztán föl... Viszont melegen már egész jó, (így se a legpöckösebb) de most az alapjáratom megnőtt 1200-ra.(a légtömegmérő takarítása előtt kb.900 volt!)
Azt, hogy gyenge sajnos nem tudom mihez hasonlítani, de 185/60 R15 gumi van rajta, eléggé kopott nyári és nem igazán nyekkenti meg!Remélem tudtok segíteni!Előre is köszönöm!Üdv!

 Hali!
Okos tanácsot nem tudok adni, de van egy ötletem. Szerintem is meg kéne tekernie a kereket a 2 literesnek is, nekem is sűrűn dolgozik a kipörgésgátlóm(220Nm). vigyor3 Szóval az merült fel bennem, hogy esetleg a kipörgésgátlód hibás jeleket kap, és akkor is tilt, amikor nem kéne. Szerintem próbálj meg kikapcsolt kipörgésgátlóval rajtolni. Majd a hozzáértők megmondják, mennyire hülyeség amit írtam, egy próbát mindenesetre megér szerintem.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13380 Dátum: 2010.10.06 szerda, 10:33:58 »

Üdv Srácok!
Múltkor fészkolódtam a vezetőülésben, nagy roppanás, majd elcsempült a bal oldalam (nem én kaptam idegbecsípődést!). Asszem írtam valahová, azt hittük, a fogaskerék adta meg magát. Többen is ilyesmit írtak, úgy emlékszem. Tegnap szétszedtem, és azt láttam, hogy a gyári hegesztés felett eltört az ülésem támlája, csaknem teljes vastagságban, nem messze a fogaskeréktől. Kb. fél centi fogta. Természetesen nem találtam karosszériást, aki co-val megjavította volna, úgyhogy ívvel taknyoltam meg nem túl profi módon, ronda, mint a bűn, de legalább tart és a kárpit is takarja. Még rá is lemezeltem, úgyhogy egyelőre így marad, míg nem lesz lóvém bontott elektronyos karosszékre.  szomoru1

 Az én vezetőülésem meg ki van ülve, meg van tekeredve jobbra a háttámla, emellett még a varrás is elengedett, és a magasságállítás is behalt. Meg akarom varratni, de ha találok egy szép garnitúra ülést, akkor csere kompletten. Egyszer láttam egy Mondeóban fekete Recaro feliratú kagylóüléseket, az nagyon bejött. Nem menne a világosszürke kárpitomhoz, de nem számít. vigyor3 Viszont van oldallégzsákom, és arról nem akarok lemondani, az a cseredarabban is legyen.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13381 Dátum: 2010.10.06 szerda, 11:09:42 »

Valószínű így van. Most lelkesen akartam is írni, hogy holnap megkérdezem a suzukis kollégákat a fogyasztásról,
de anélkül is tudom mit mondanának: vetítenének, hogy ilyen kevés meg olyan kevés. Fekusz gondolatmenetét
gondolva tovább - pszichológia - magyaráznák, hogy észre sem veszik meg ilyenek - és el is hiszik  nyes
Nem is tudja az ember igazán összevetni, mert szerintem senki nem méri le korrektül.  szomoru1
Az ótópályás fogyasztásról jut eszembe: ezek a kicsik jól mennek, jó kis autók - volt szerencsém néhányat használgatni
de nagyobb tempónál: kész. Ha gyilkolják őket, ők is megisszák a nagyobb mennyiséget.  pias tuti!

Mikor aug. végén Sitkén voltunk (2 szem, 700 km - oda-vissza) mindenféle tempót mentünk, 120-130 km/h amikor csak tudtam
+ volt egy 120-130 km mikor feltoltam 160-ig ha csak lehetett. Itthon kiszámolva az átlag fogy: 7,3 l volt.

Na ekkor jött el az a pillanat, mikor hátra dőlve elégedetten nyugtáztam, hogy jó kocsit választottam!  taps

Voltatok Sitkén? Én is! Smiley
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13382 Dátum: 2010.10.06 szerda, 16:24:37 »

Voltatok Sitkén? Én is! Smiley

Na - dejó!  Wink újabb közös pont - a Mondin kívül  integet2
Minden évben megyünk - azt hiszem - 2007 óta. 2008-at kihagytunk, mert akkor már "mindenórás" volt a nejem - nem mertünk elindulni.
Mi mindig kimegyünk korán, hogy jó helyen legyen sátorhelyünk - úgy dél körülre már oda szoktunk érni.
A dombon volt a sátrunk a bejárat előtti placcon.
Amúgy pont mögöttem is volt egy Mondi - ledöntött ülésekkel, ők abban aludtak, pedig nem is kombi volt (optá)  wave
Össze is akartam vele haverkodni, de arra került volna a sor, már nem nagyon láttam ki a fejemből  pias

Most voltál először?
Naplózva

ducse
Team64
Vendég
« Új hozzászólás #13383 Dátum: 2010.10.06 szerda, 16:30:21 »

Hali!
Okos tanácsot nem tudok adni, de van egy ötletem. Szerintem is meg kéne tekernie a kereket a 2 literesnek is, nekem is sűrűn dolgozik a kipörgésgátlóm(220Nm). vigyor3 Szóval az merült fel bennem, hogy esetleg a kipörgésgátlód hibás jeleket kap, és akkor is tilt, amikor nem kéne. Szerintem próbálj meg kikapcsolt kipörgésgátlóval rajtolni. Majd a hozzáértők megmondják, mennyire hülyeség amit írtam, egy próbát mindenesetre megér szerintem.

Üdv!Sajnos ez biztos, hogy nem, mert kikapcsolt állapotban is ez van!és nem csak megindulásnál lomha, hanem folyamatosan...Sad Azért köszi! ÜDv
Naplózva
Team64
Vendég
« Új hozzászólás #13384 Dátum: 2010.10.06 szerda, 16:33:10 »

Hát,akkor olvass vissza!Az egyes topikban is!Aztán ha mind megcsináltad ami le van írva és még mindig nem jó írj!

Egy összefoglalt "próbáld meg" listát nem tudsz nekem írni?Tegnap óta vagyok tag itt, és ahogy elnézem....hát lenne egy pár 10000 hozzászólás amit végig kellene olvasni!:D Üdv!
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13385 Dátum: 2010.10.06 szerda, 16:53:43 »

Na - dejó!  Wink újabb közös pont - a Mondin kívül  integet2
Minden évben megyünk - azt hiszem - 2007 óta. 2008-at kihagytunk, mert akkor már "mindenórás" volt a nejem - nem mertünk elindulni.
Mi mindig kimegyünk korán, hogy jó helyen legyen sátorhelyünk - úgy dél körülre már oda szoktunk érni.
A dombon volt a sátrunk a bejárat előtti placcon.
Amúgy pont mögöttem is volt egy Mondi - ledöntött ülésekkel, ők abban aludtak, pedig nem is kombi volt (optá)  wave
Össze is akartam vele haverkodni, de arra került volna a sor, már nem nagyon láttam ki a fejemből  pias

Most voltál először?

Ááá! Már nagyon sokszor zenéltem ott.Smiley
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13386 Dátum: 2010.10.06 szerda, 17:47:37 »

Ááá! Már nagyon sokszor zenéltem ott.Smiley

Üdv! Szintén zenész. Én is, fúvósok között ütős (mármint hangszeren), néha basszeros. Nem rock, annál enyhébb (filmzenék, musical-ek, indulók, stb.), de a jó rock-ot bírjuk! pias És a jó zenét is!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13387 Dátum: 2010.10.06 szerda, 17:56:51 »

Egy összefoglalt "próbáld meg" listát nem tudsz nekem írni?Tegnap óta vagyok tag itt, és ahogy elnézem....hát lenne egy pár 10000 hozzászólás amit végig kellene olvasni!:D Üdv!
Kb. havonta le van írva,hogy mit érdemes megnézni,ami otthon is elvégezhető.Van egy kereső,használd.Nem akarlak bántani,de lassan már unalmas mindig ugyanazokat leírni,ráadásul én pl. már nem is négyhengeressel járok és mindig kifelejtek valamit.Régebben még ment.De elég az is,ha az én írásaimat megnézed a fórumon és máris okosabb leszel.
Naplózva
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #13388 Dátum: 2010.10.06 szerda, 20:29:26 »

Fekusz, én nemrég cseréltem ki a belsőt fekete oldallégzsákos recarora:) szóval kiszedtem a régi oldallégzsákosokat, ha mást nem, a vázat, oldallégzsákot biztos lehet belőle használni, természetesen a jobb oldali tökéletes állapotban van. A balost szétszedtem, mert variálnom kellett a donorral, ami jobbkormáynosból volt. De a háttámla váza, szivacsa ok, a szövet az elég viseletes. Szívesen odaadom, lassan kidobom, mert csak a helyet foglalja.
Saci, nem veled beszéltünk a hátsó fejtámlás ülésről?Még megvan, megpróbálod a tiedbe beszerelni? Akkor tárolom még, aztán ha közelben jársz, odaadom.

Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13389 Dátum: 2010.10.06 szerda, 20:41:44 »

Fekusz, én nemrég cseréltem ki a belsőt fekete oldallégzsákos recarora:) szóval kiszedtem a régi oldallégzsákosokat, ha mást nem, a vázat, oldallégzsákot biztos lehet belőle használni, természetesen a jobb oldali tökéletes állapotban van. A balost szétszedtem, mert variálnom kellett a donorral, ami jobbkormáynosból volt. De a háttámla váza, szivacsa ok, a szövet az elég viseletes. Szívesen odaadom, lassan kidobom, mert csak a helyet foglalja.
Saci, nem veled beszéltünk a hátsó fejtámlás ülésről?Még megvan, megpróbálod a tiedbe beszerelni? Akkor tárolom még, aztán ha közelben jársz, odaadom.



 Rendes tőled, de az az igazság, hogy én semmiképp nem állok neki barkácsolni. Megvarratom az ülést, aztán ha találok egy szép garnitúrát, akkor cserélem az egészet. De mindenképp kösz a felajánlást! wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13390 Dátum: 2010.10.06 szerda, 20:50:45 »

Rendes tőled, de az az igazság, hogy én semmiképp nem állok neki barkácsolni. Megvarratom az ülést, aztán ha találok egy szép garnitúrát, akkor cserélem az egészet. De mindenképp kösz a felajánlást! wave
5ajtóshoz: http://cgi.ebay.co.uk/MONDEO-MK2-ST200-ST24-RECARO-LEATHER-INTERIOR-SEATS-VGC-/220673983152?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item336131c2b0
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13391 Dátum: 2010.10.06 szerda, 20:56:59 »

öt
Ááá! Már nagyon sokszor zenéltem ott.Smiley

Optá. Felléptél Sitkén?!őúö
Naplózva

ducse
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13392 Dátum: 2010.10.06 szerda, 20:58:32 »

öt
Optá. Felléptél Sitkén?!őúö
Ha jól számolom eddig 5-ször.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13393 Dátum: 2010.10.06 szerda, 21:05:55 »

Kb. havonta le van írva,hogy mit érdemes megnézni,ami otthon is elvégezhető.Van egy kereső,használd.Nem akarlak bántani,de lassan már unalmas mindig ugyanazokat leírni,ráadásul én pl. már nem is négyhengeressel járok és mindig kifelejtek valamit.Régebben még ment.De elég az is,ha az én írásaimat megnézed a fórumon és máris okosabb leszel.
szia.
még mindig nem találtam semmit.
megmértem a lambdaszondát menet közben.
állandó 470-480 mV ot ad le 100as temponál.
ha széthuzom a csatlakozot egész kicsit:38-45 mV ra áll be.
szerinted ez jo lehet?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13394 Dátum: 2010.10.06 szerda, 21:07:29 »


 Szép! Meg az ára is szép! wow1 Szövet, vagy félbőr ülést szeretnék majd, remélem találok európaiból. Mondjuk ennyiért biztos nem venném meg. vigyor3
 Mondjuk ez csak a "szeretném" kategória. Előtte van a "muszáj" kategória, ami magában foglalja a kasztnizást meg a fényezést. De ha még utána is lesz lelkesedésem (szóval pénzem), akkor foglalkozom majd az ilyen apróságokkal is, hogy tényleg baba legyen a gép. wave
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.06 szerda, 21:10:34 írta Fekusz » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13395 Dátum: 2010.10.06 szerda, 21:28:45 »

szia.
még mindig nem találtam semmit.
megmértem a lambdaszondát menet közben.
állandó 470-480 mV ot ad le 100as temponál.
ha széthuzom a csatlakozot egész kicsit:38-45 mV ra áll be.
szerinted ez jo lehet?
Szerintem nem jó.Amit küldtem mélben linket,megnézted?Van benne lambdás cikk,nézd meg!Az alapján nagyon úgy néz ki,a lambdád totál rossz.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13396 Dátum: 2010.10.06 szerda, 22:14:03 »

Ha jól számolom eddig 5-ször.

Nahát ... kicsi a világ.
Ha jövőre is fellépsz - megnézlek Cheesy bár lehet most is hallottalak benneteket  - ismeretlenül.  integet2
2011-ben lesz 25 éves: remélem kétnaposra szervezik.  wave
Naplózva

ducse
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13397 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 00:27:11 »

Nahát ... kicsi a világ.
Ha jövőre is fellépsz - megnézlek Cheesy bár lehet most is hallottalak benneteket  - ismeretlenül.  integet2
2011-ben lesz 25 éves: remélem kétnaposra szervezik.  wave
Azt én is hallottam, lehetséges, hogy két nap lesz.
Eddig minden évben más zenekarral léptem fel és mindig 4 előtt. Smiley
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13398 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 16:15:23 »

Azt én is hallottam, lehetséges, hogy két nap lesz.
Eddig minden évben más zenekarral léptem fel és mindig 4 előtt. Smiley

Na majd jövőre megnézem a 4 előttieket is Smiley
Naplózva

ducse
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13399 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 19:56:00 »

Szerintem nem jó.Amit küldtem mélben linket,megnézted?Van benne lambdás cikk,nézd meg!Az alapján nagyon úgy néz ki,a lambdád totál rossz.
komolyan,küldtél nekem emailt?
még nem volt időm megnézni.
nem tudsz valakit aki ki tudná mérni a
hibakodot az autombol?
mert egyszer kb.1 éve S.tarjánba szervizben nézték
de nem találtak semmit.
nem nagyon bizok ezekben a szervizekben.
természetesen kifizetném..
megnéztem...nem kaptam emailt.  Sad

cimem:s.tasko@freemail.hu
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.07 csütörtök, 20:32:59 írta joy69 » Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Oldalak: 1 ... 261 262 263 264 265 266 267 [268] 269 270 271 272 273 274 275 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.08 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.