Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:27:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358411 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13400 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 20:21:54 »

Üdv Mondeosok!
Ha netán tud valaki reális áron vízlehúzó gumicsíkot az ajtókra, kérem, írjon nekem! 4 ajtós Mondim van, tavasszal (esetleg előtte) szeretném kicserélni. Vigyem karosszériáshoz, vagy én is ki tudom cserélni gond nélkül? help
 integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13401 Dátum: 2010.10.07 csütörtök, 22:49:41 »

komolyan,küldtél nekem emailt?
még nem volt időm megnézni.
nem tudsz valakit aki ki tudná mérni a
hibakodot az autombol?
mert egyszer kb.1 éve S.tarjánba szervizben nézték
de nem találtak semmit.
nem nagyon bizok ezekben a szervizekben.
természetesen kifizetném..
megnéztem...nem kaptam emailt.  Sad

cimem:s.tasko@freemail.hu
Jogos volt,nem neked küldtem hanem a másik srácnak,de pótoltam.Nézd meg!
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13402 Dátum: 2010.10.08 péntek, 13:07:45 »

A bal első ajtónál lent a küszöbnél van egy gumi tömítés ami végigfut a küszöbön és erre záródik rá az ajtó. A múltkor sietve szálltam ki és lerúgtam  falbav A helyzet az hogy az egyik tartó pöcköt vagy patentot letörtem. Mi ennek a neve? Hogy tudok szerezni ilyet?
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13403 Dátum: 2010.10.08 péntek, 17:01:21 »

 Hali!
Utánanéztem a napokban a biztosításoknak. Nemrég írtam, hogy mindenképp váltani akarok, mert most sokat fizetek, de csak november 1-től lesz elérhető elvileg az új "rendszer", ami már nem köbcenti, hanem kW alapján számol. Annyit mindenesetre olvastam (nem biztos, hogy hivatalos adatok voltak, lehet, hogy csak tervezet), hogy a korlátlan kategória, ami eddig 3000ccm-től volt, az ezután 181kw-tól lesz. A második kategória, ami eddig 2000-3000ccm-ig volt, az ezután 101-től 180kw-ig lesz. Tehát mi V6 tulajok maradunk a második kategóriában. A kisebb kategóriákat már nem is néztem, mert soha életemben nem fog érinteni.  vigyor3 Gondolom főképp az a cél, hogy az időközben durván megerősödött dízel szegmens tulajai is rendesen tejeljenek.
Azt is néztem, hogy valamelyik biztosítónál akár 40 százalék kedvezményt adnak, ha van kiskorú gyerek, szóval asszem keresek valami vállalkozó kedvű nőt, és... nyes
 Ezt az oldalt néztem:
http://biztositaskotelezo.hu/kotelezo-biztositas-dijszamitas-2010-hengerurtartalom-2011-teljesitmeny
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 09:40:09 írta Fekusz » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13404 Dátum: 2010.10.08 péntek, 18:33:06 »

Hali!
Utánanéztem a napokban a biztosításoknak. Nemrég írtam, hogy mindenképp váltani akarok, mert most sokat fizetek, de csak november 1-től lesz elérhető elvileg az új "rendszer", ami már nem köbcenti, hanem KW alapján számol. Annyit mindenesetre olvastam (nem biztos, hogy hivatalos adatok voltak, lehet, hogy csak tervezet), hogy a korlátlan kategória, ami eddig 3000ccm-től volt, az ezután 180(vagy 181) lóerőtől lesz. Ez ugye az ST200 tulajokat érinti, ők felugranak a legfelső kategóriába. A második kategória, ami eddig 2000-3000ccm-ig volt, az ezután 100(vagy 101)-től 180 lóerőig lesz. Tehát mi V6 tulajok maradunk a második kategóriában, de felugrik egy szintet az összes 1,8-2,0 literes benzines. A kisebb kategóriákat már nem is néztem, mert soha életemben nem fog érinteni.  vigyor3 Ugye azt beláthatjuk, hogy ez a módosítás megint nem arról szól, hogy igazságosabb legyen a rendszer, hanem arról, hogy még több lóvét szedhessenek be.(lásd teljesítmény adó-luxus adó) Egy Golf IV 1,6 16V is 102Le, ma már minden "normális" 1,4-es motor 100 ló fölött tud (papíron), szóval rendesen alávágnak a népnek, ha ez így lesz.
 Ahogy írtam, ezek nem hivatalos információk. Aki többet tud, ossza meg, engem mindenképp érdekel a téma.
Azt is néztem, hogy valamelyik biztosítónál akár 40 százalék kedvezményt adnak, ha van kiskorú gyerek, szóval asszem keresek valami vállalkozó kedvű nőt, és... nyes
 Esetleg azt is gondolhatnám naívan, hogy mivel a V6-om most már nem különc lesz, hanem az "átlag" kategóriához fog tartozni, ezért mi V6 tulajok jól járunk és kevesebbet fogunk fizetni, de ugye ez a gondolat nem nagyon áll meg a realitás ingatag talaján... smile
Én az egonnál kötöttem még májusban,cakk-pakk egy évre 32e ft B3-ban.
Ma sem telhetett el a nap egy kis szerelés nélkül.Megjött a megrendelt kormányátvezető tömítés.Aki arrafelé beázással küszködik mindenféleképp ellenőrizze le.A kép alapján gondolom érthető,miért cseréltem...
,
Aztán szétszedtem a hátsó rsz. világítást.Illetve inkább kitörtem,mert a műanyag darabokban volt...még egy tétel,amiből új kell (vagy bontott,de nem törött...) egyik se világított,a baloldali szimplán ki volt égve,a jobb oldali meg be volt rohadva,gyönyörűen beázott a törések mentén.
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13405 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:19:48 »

Én az egonnál kötöttem még májusban,cakk-pakk egy évre 32e ft B3-ban.
Ma sem telhetett el a nap egy kis szerelés nélkül.Megjött a megrendelt kormányátvezető tömítés.Aki arrafelé beázással küszködik mindenféleképp ellenőrizze le.A kép alapján gondolom érthető,miért cseréltem...

Aztán szétszedtem a hátsó rsz. világítást.Illetve inkább kitörtem,mert a műanyag darabokban volt...még egy tétel,amiből új kell (vagy bontott,de nem törött...) egyik se világított,a baloldali szimplán ki volt égve,a jobb oldali meg be volt rohadva,gyönyörűen beázott a törések mentén.


 Én eddig 18-at fizettem negyed évre. szomoru1 Megnézem majd az Aegont is, meg a többit is. Úgy emlékszem, most az Allianznál jött ki 12, de majd az új rendszer számít.
 Nem is volt olyan rossz állapotban az az átvezető, épp csak finoman szólva csereérett. nyes
Írtam, hogy mk2-től vettem krómcsíkot a rendszám fölé, és ugyebár abban van a rendszámtábla világítás is. 4 rugó nem tétel. vigyor3 De mondjuk gondolom, hogy sok kicsi sokra megy, és még van pár "apróság", amire költened kell.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13406 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:40:37 »



mk1 2.0 nem fog fellépni, mivel 100kw csak, mk2-nél meg mindegyik alatta vam
« Utoljára szerkesztve: 2010.10.09 szombat, 11:44:47 írta yooccoo » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13407 Dátum: 2010.10.08 péntek, 19:53:24 »

Én eddig 18-at fizettem negyed évre. szomoru1 Megnézem majd az Aegont is, meg a többit is. Úgy emlékszem, most az Allianznál jött ki 12, de majd az új rendszer számít.
 Nem is volt olyan rossz állapotban az az átvezető, épp csak finoman szólva csereérett. nyes
Írtam, hogy mk2-től vettem krómcsíkot a rendszám fölé, és ugyebár abban van a rendszámtábla világítás is. 4 rugó nem tétel. vigyor3 De mondjuk gondolom, hogy sok kicsi sokra megy, és még van pár "apróság", amire költened kell.
mk2-től egyben akarok majd venni mindent.Féltengelyeket,fényszóróállító motorokat és ezt a csíkot is.Valószínűleg első lengéscsillapítót is kénytelen leszek,a balelsőből folyik az olaj...csak úgy a változatosság kedvéért...ha már mindenből folyik,amiben olaj van,akkor ez se maradjon ki... rinya
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13408 Dátum: 2010.10.08 péntek, 20:52:54 »

Ma bekalibrálták a gázos rendszert. Mostmár valóban megy úgy mintha benzinnel menne.
Mondjuk azt nem értem, hogy miért nem lehetett ezt elsőre így beállítani. Mindegy. A téma többi része már OFF lenne itt, úgyhogy nem folytatom.
A lényeg végre mén a gép, mint az állat
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13409 Dátum: 2010.10.09 szombat, 09:32:39 »

mk1 2.0 nem fog fellépni, mivel 100kw csak, mk2-nél meg mindegyik alatta vam

 Na, ezt jól benéztem, Kw alapján számolnak, én meg lórőt írtam, és azzal is számoltam. Szóval hülyeséget írtam, utólag átszerkesztem az egészet, nehogy más ez alapján hibás információt kapjon, és beteszek egy linket is. Kösz, hogy figyelmeztettél! worship wave
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13410 Dátum: 2010.10.09 szombat, 09:46:31 »

mk2-től egyben akarok majd venni mindent.Féltengelyeket,fényszóróállító motorokat és ezt a csíkot is.Valószínűleg első lengéscsillapítót is kénytelen leszek,a balelsőből folyik az olaj...csak úgy a változatosság kedvéért...ha már mindenből folyik,amiben olaj van,akkor ez se maradjon ki... rinya

 Volt egy Kamazos ismerősöm, ő azt mondta, addig jó, amíg folyik az olaj, mert akkor még van benne. Wink Én most a trafón filózok, mert mostanában valahogy ritkábban rángat a gép. Mondjuk csak kis fordulatnál szokott gond lenni, mostanában meg nem nagyon araszolgattam, járatom az "új" váltót. eplus2
Van nála komplett gólyaláb is, de elvileg külön lengéscsillapító is.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13411 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:24:06 »

Jogos volt,nem neked küldtem hanem a másik srácnak,de pótoltam.Nézd meg!
köszi,megnéztem..
vannak benne érdekes dolgok Smiley
még sokmindenre nem jutottam,probálom összehasonlitani a mért értékeket
egy 2000 ben gyártott Focus lambda szondijával.
sajna ez jobban szabályoz Sad 200-680 mV között)
ha kihuzom állando az érték 850 mV körül.
gondolom ez jó..ha tiszta etanolt öntöttem a Focusba akkor mért 045 mV ot
menet közben a lambda és rángatozott a kicsi..gondolom ez azért van mert
tul szegény a keverék...
A Mondi 1,8 pedig benzinnel is néha beáll 045 re vagy 450 mV ra..
tehát ugy néz ki nem szabályozza a lambda a benyot..
szerinted?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13412 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:34:37 »

Szerintetek a 2000-ben gyártott Focusbol át tudom rakni a mot.vezérlőt?
elfogadja a Mondeo 1997-es?
vagy teljesen más .?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13413 Dátum: 2010.10.09 szombat, 19:58:05 »

köszi,megnéztem..
vannak benne érdekes dolgok Smiley
még sokmindenre nem jutottam,probálom összehasonlitani a mért értékeket
egy 2000 ben gyártott Focus lambda szondijával.
sajna ez jobban szabályoz Sad 200-680 mV között)
ha kihuzom állando az érték 850 mV körül.
gondolom ez jó..ha tiszta etanolt öntöttem a Focusba akkor mért 045 mV ot
menet közben a lambda és rángatozott a kicsi..gondolom ez azért van mert
tul szegény a keverék...
A Mondi 1,8 pedig benzinnel is néha beáll 045 re vagy 450 mV ra..
tehát ugy néz ki nem szabályozza a lambda a benyot..
szerinted?
Én a lambdás cikkben néztem a közép értékeket és hasonlítottam össze a Tiéddel.Az szerint nálad totál szegény a keverék.És ha még etanolozol is,akkor meg totál meghülyíti az egész rendszert,mert annak meg épp ellenkezőleg a lehető legdúsabb keverék kell,ha nincs átalakítód.Az etanolos rángatás nálam is előjön,főleg ha csak azt tankolok.Bár a véhat kicsit jobb helyzetben van,mert a hengersorok kiegyenlítik egymást,de azért észrevehető.A benzint nem is a lambda szabályozza... Wink
Az eec a lambda jelére (is) támaszkodva.Bár ha a kipróbáltad,hogy kikötöd és nem változik semmi,akkor más (is) lehet a gond.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13414 Dátum: 2010.10.09 szombat, 20:13:34 »

Szerintetek a 2000-ben gyártott Focusbol át tudom rakni a mot.vezérlőt?
elfogadja a Mondeo 1997-es?
vagy teljesen más .?
SZia! Az az alap kérdés, hogy a Mondeódban a fekete vagy az ezüst szelepfedeles motor van? 98 tól volt a fekete, az került a Fokusba is. Ha egyezik, akkor is kérdéses a dolog.
Egyébként az én autóm is olyan, hogy lehúzott lambdával szinte ugyanúgy megy, mint rádugott-al. Pedig a lambda él és dolgozik, csak lassú kicsit.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13415 Dátum: 2010.10.09 szombat, 20:15:26 »

Misi107!
Küld el nekem is lambdás cikke(ke)t, légyszíves.
fmatrai@hotmail.com
ELőre is köszönöm.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #13416 Dátum: 2010.10.09 szombat, 23:10:29 »

A bal első ajtónál lent a küszöbnél van egy gumi tömítés ami végigfut a küszöbön és erre záródik rá az ajtó. A múltkor sietve szálltam ki és lerúgtam  falbav A helyzet az hogy az egyik tartó pöcköt vagy patentot letörtem. Mi ennek a neve? Hogy tudok szerezni ilyet?

http://www.patentdepo.hu/index.htm
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13417 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 06:56:26 »

Misi107!
Küld el nekem is lambdás cikke(ke)t, légyszíves.
fmatrai@hotmail.com
ELőre is köszönöm.
Üdv
megy.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13418 Dátum: 2010.10.10 vasárnap, 14:47:05 »

megy.
Köszönöm megérkezett. Tanulmányozom.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13419 Dátum: 2010.10.11 hétfő, 08:11:44 »

Helló, mekkora akkumulátor kell a 2.5 V6 os motorba??
Nem elég egy helyre beírni?Lassan megint ott tartunk,hogy mindenki mindenhová beírja ugyanazt.Van  fórum szabályzat el kellene olvasni!
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13420 Dátum: 2010.10.12 kedd, 17:56:52 »

Sziasztok!
Pár hónapja vettem egy 11 éves Mondeo Tournier 2.0-t. Nem járok vele minden nap és ma egy érdekes eset történt.
Beindítom a motort, egy pillanatra be is indult, már el is engedtem a kulcsot, de aztán leállt. Jó, mondom újra. Nem indul. Indító szépen tekeri, normális a hangja, de kb. mintha nem lenne szikra. Kezdtem izgulni, hogy a vadi újan cserélt vezérműszíj megadta mégis magát... Felnyitottam a motorháztetőt, persze nem láttam semmit, megnyomkodtam gyertyakábeleket. Visszaülök, pöccre indult.
Azonban azóta egy állandó búgó hangot hallani az utastérben. Kb. olyan hang, mint amikor elfordítom a kulcsot, és hallani, hogy valami egy-két másodpercre beindul, aztán leáll. Ez most is ugyanígy van, de amikor ráindítok és megy a motor, onnantól mintha a háttérben megint hallanám ezt a búgó hangot, amit eddig csak a kulcs elfordítása után pár másodpercig hallottam. Azóta inkább nem is mentem vele.
Három kérdés.
1. Tulajdonképpen mi az, ami a kulcs elfordításakor pár másodpercre felbúg?
2. Lehetséges, hogy ez most járó motornál is búg?
3. Mitől történhet olyan, hogy több próbálkozásra be sem indul a motor, aztán meg pöccre indul?
+1 Smiley Összefügghetnek-e ezek a dolgok?

Ja, és még egy: Esetleg lehet, hogy ez az egész csak a hidegebb időjárás miatt van és ez normális?

Köszi!
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13421 Dátum: 2010.10.12 kedd, 19:16:15 »

1. Tulajdonképpen mi az, ami a kulcs elfordításakor pár másodpercre felbúg?
2. Lehetséges, hogy ez most járó motornál is búg?
Szia!
1.PL.: AC pumpa, amíg el nem éri a beállított nyomást
2. Ha valóban az AC-t hallod, akkor igen.
Viszont ha szokatlanul hangosan búg, és a motor meg nem indul, akkor lehet az AC pumpa a ludas, ezt viszont műhelyben szerelők biztosan ki tudják mérni. Ha az ac motorjában elkopott a szénkefe, és már a végét járja, akkor tud olyat, hogy néha érintkezik néha nem.
A bizonytalan indításra, ha valóban a kábel a ludas, akkor azt próbáld többször ellenőrizni, azaz amikor nem indul, akkor birizgáld meg a kábelt.
A hideg tud tréfákat, de az biztos, hogy ez nem normális.
Üdv
SZerk: amikor nem indul be a motor, akkor is hallod a rövid felbúgó hangot?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13422 Dátum: 2010.10.12 kedd, 19:41:28 »

Sziasztok!
Pár hónapja vettem egy 11 éves Mondeo Tournier 2.0-t. Nem járok vele minden nap és ma egy érdekes eset történt.
Beindítom a motort, egy pillanatra be is indult, már el is engedtem a kulcsot, de aztán leállt. Jó, mondom újra. Nem indul. Indító szépen tekeri, normális a hangja, de kb. mintha nem lenne szikra. Kezdtem izgulni, hogy a vadi újan cserélt vezérműszíj megadta mégis magát... Felnyitottam a motorháztetőt, persze nem láttam semmit, megnyomkodtam gyertyakábeleket. Visszaülök, pöccre indult.
Azonban azóta egy állandó búgó hangot hallani az utastérben. Kb. olyan hang, mint amikor elfordítom a kulcsot, és hallani, hogy valami egy-két másodpercre beindul, aztán leáll. Ez most is ugyanígy van, de amikor ráindítok és megy a motor, onnantól mintha a háttérben megint hallanám ezt a búgó hangot, amit eddig csak a kulcs elfordítása után pár másodpercig hallottam. Azóta inkább nem is mentem vele.
Három kérdés.
1. Tulajdonképpen mi az, ami a kulcs elfordításakor pár másodpercre felbúg?
2. Lehetséges, hogy ez most járó motornál is búg?
3. Mitől történhet olyan, hogy több próbálkozásra be sem indul a motor, aztán meg pöccre indul?
+1 Smiley Összefügghetnek-e ezek a dolgok?

Ja, és még egy: Esetleg lehet, hogy ez az egész csak a hidegebb időjárás miatt van és ez normális?

Köszi!

Ami indításkor felbúg az az indítómotor és ha nem áll le az nem buli.
Én szerelőhöz rohannék.  szomoru1
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13423 Dátum: 2010.10.12 kedd, 20:07:28 »

Ami indításkor felbúg az az indítómotor és ha nem áll le az nem buli.
Én szerelőhöz rohannék.  szomoru1

búgni az AC búg
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13424 Dátum: 2010.10.12 kedd, 20:21:46 »

búgni az AC búg
Ja? Akkor bocs!
Direkt kimentem elindítani a gépet és az enyémben semmi nem búg fel, csak a motor. Smiley
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #13425 Dátum: 2010.10.12 kedd, 20:59:10 »

Szia!
1.PL.: AC pumpa, amíg el nem éri a beállított nyomást
2. Ha valóban az AC-t hallod, akkor igen.
Viszont ha szokatlanul hangosan búg, és a motor meg nem indul, akkor lehet az AC pumpa a ludas, ezt viszont műhelyben szerelők biztosan ki tudják mérni. Ha az ac motorjában elkopott a szénkefe, és már a végét járja, akkor tud olyat, hogy néha érintkezik néha nem.
A bizonytalan indításra, ha valóban a kábel a ludas, akkor azt próbáld többször ellenőrizni, azaz amikor nem indul, akkor birizgáld meg a kábelt.
A hideg tud tréfákat, de az biztos, hogy ez nem normális.
Üdv
SZerk: amikor nem indul be a motor, akkor is hallod a rövid felbúgó hangot?

Most így visszagondolva, a kulcs elfordításakor az AC búgása is hangosabb lett, mint volt, tehát akkor ha jól sejtem járó motornál ezért hallom most. (De ha jól értem, az AC pumpa járó motornál is egyfolytában működik és ez normális.)
Egyelőre azóta nem próbálkoztam a dologgal, illetve miután a nem indulás után elindult, azóta mindig elindult, tehát nem tudom tesztelni, hogy hallom-e a búgó hangot indítás előtt. Smiley (Remélem érthető mondat lett. Smiley )
Köszönöm az infókat.
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13426 Dátum: 2010.10.12 kedd, 21:24:02 »

Ja? Akkor bocs!
Direkt kimentem elindítani a gépet és az enyémben semmi nem búg fel, csak a motor. Smiley
nem indítani kell, hanem ráadni a gyújtást
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13427 Dátum: 2010.10.13 szerda, 00:47:24 »

nem indítani kell, hanem ráadni a gyújtást

Kipróbáltam, de semmilyen búgást nem hallok, talán egy kicsi halvány valamit.
Mondjuk én rendesen süket vagyok...lehet azért.  Grin
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13428 Dátum: 2010.10.13 szerda, 07:43:59 »

Kipróbáltam, de semmilyen búgást nem hallok, talán egy kicsi halvány valamit.
Mondjuk én rendesen süket vagyok...lehet azért.  Grin
Az zenésznél előnyös Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13429 Dátum: 2010.10.13 szerda, 07:49:00 »

Most így visszagondolva, a kulcs elfordításakor az AC búgása is hangosabb lett, mint volt, tehát akkor ha jól sejtem járó motornál ezért hallom most. (De ha jól értem, az AC pumpa járó motornál is egyfolytában működik és ez normális.)
Egyelőre azóta nem próbálkoztam a dologgal, illetve miután a nem indulás után elindult, azóta mindig elindult, tehát nem tudom tesztelni, hogy hallom-e a búgó hangot indítás előtt. Smiley (Remélem érthető mondat lett. Smiley )
Köszönöm az infókat.
Így maradtunk mi szegeden. Előtte szarakodott az AC, apám hozatott másikat, végül nem cserélték ki, jó az még Ferikém alapon. Szegeden délután 3 kor álltunk, hogy most akkor hogyan megyünk haza, ott gurnyadt meg végleg. Szerencsénk volt, végül egy szerelő bevállalta, és beletett egy használt Merciből származó pumpát. Ez volt kb 10 éve, azóta is azzal jár Apám. De ha ez nem lett volna, akkor tréler/vonat+körök.
Szerintem nézesd meg vkivel, ill ma nézegettem a Haynes könyvet más okból, és kapcsolási rajzokat nézegetve, beugrott, hogy a biztonsági kapcsoló (ami ütkötésnél megszakítja az AC ármellátását) is lehet esetleg rossz, mintha vki írta volna, hogy neki ki van kötve, mert az volt a ludas.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13430 Dátum: 2010.10.13 szerda, 20:54:55 »

Az zenésznél előnyös Wink

Attól van.  eplus2
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13431 Dátum: 2010.10.13 szerda, 21:12:22 »

Lenne egy kérdésem.
Mi okozhatja, hogy 120-130-as tempónál az autó el kezd remegni? 140 felett abba hagyja.
Néztük már az alufelniket, azt mondták ok vele minden. Cseréltem is az elsőket hátra, meg ilyenek. Nyári és téli gumival is csinálja. Vajon mi lehet?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13432 Dátum: 2010.10.13 szerda, 21:33:50 »

Lenne egy kérdésem.
Mi okozhatja, hogy 120-130-as tempónál az autó el kezd remegni? 140 felett abba hagyja.
Néztük már az alufelniket, azt mondták ok vele minden. Cseréltem is az elsőket hátra, meg ilyenek. Nyári és téli gumival is csinálja. Vajon mi lehet?
teleszkóp,féltengely.
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #13433 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 13:01:14 »

teleszkóp,féltengely.

Most volt műszaki vizsgán és azt mondták, minden ilyesmi ok. Lehet hazudtak?  taps
Ez egy rejtély.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13434 Dátum: 2010.10.14 csütörtök, 13:36:21 »

Most volt műszaki vizsgán és azt mondták, minden ilyesmi ok. Lehet hazudtak?  taps
Ez egy rejtély.
Attól függ.Ha néztek futóművet,akkor tudniuk kellene,hogy állítani kell-e.De egy kikopott váltó vagy motortartó bak is csinál ilyet.
Naplózva
Lasliee01
Vendég
« Új hozzászólás #13435 Dátum: 2010.10.15 péntek, 12:43:05 »

Sziasztok!!vki tudna nekem segiteni gyorsan??milyen foglalatu izzo van 2000-es típusú Mondeóban??
Előre is köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13436 Dátum: 2010.10.15 péntek, 12:47:16 »

Sziasztok!!vki tudna nekem segiteni gyorsan??milyen foglalatu izzo van 2000-es típusú Mondeóban??
Előre is köszi.
van sokféle, de ha megmondod, hogy hova szeretnél rakni, akkor könnyebben tudnánk segíteni  vigyor3
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13437 Dátum: 2010.10.15 péntek, 14:34:26 »

sziasztok.
Én vagyok akinek leall a mondeoja csak ugy néhany 100 km utan.
Kicseréltem a lambda szondat es mérte menet kőzben a leadott fesz.jelet.
Most teljesen jol szabalyoz..200-600 között és motorfeknel visszamegy 000mV ra.
Na elindultam probautra. Kb. 140 km utan 100as temponal megallt ismet.
Legszivesebben árokba löktem volna ott..
Vartam fél orat.nem indult.megnéztem tart.gyertyaval nem volt gyujtas.
Széthuztam a trafo bejövö csatlakozojat.majd vissza.és elindult.
kérlek segitsetek...mi az ami tilthatja a gyujtast?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13438 Dátum: 2010.10.15 péntek, 14:39:49 »

sziasztok.
Én vagyok akinek leall a mondeoja csak ugy néhany 100 km utan.
Kicseréltem a lambda szondat es mérte menet kőzben a leadott fesz.jelet.
Most teljesen jol szabalyoz..200-600 között és motorfeknel visszamegy 000mV ra.
Na elindultam probautra. Kb. 140 km utan 100as temponal megallt ismet.
Legszivesebben árokba löktem volna ott..
Vartam fél orat.nem indult.megnéztem tart.gyertyaval nem volt gyujtas.
Széthuztam a trafo bejövö csatlakozojat.majd vissza.és elindult.
kérlek segitsetek...mi az ami tilthatja a gyujtast?
szerintem semmi.valószínűleg szétszakadt a trafóra menő kábel.jellemzően a csati után a visszahajlításnál megtörik a szigetelésben.én amikor meguntam fogtam a régi kötegemet,levágtam a csatit egy jó hosszú vezetékkel és raktam mind a kettő végére gyorscsatlakozókat.A beavatkozás után sose volt többet gyújtásgondom.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13439 Dátum: 2010.10.15 péntek, 14:59:05 »

szerintem semmi.valószínűleg szétszakadt a trafóra menő kábel.jellemzően a csati után a visszahajlításnál megtörik a szigetelésben.én amikor meguntam fogtam a régi kötegemet,levágtam a csatit egy jó hosszú vezetékkel és raktam mind a kettő végére gyorscsatlakozókat.A beavatkozás után sose volt többet gyújtásgondom.
ha lesz ma még kedvem ranézni.megvizslatom.
Én még arra gondoltam hogy a gyari inmobilaiser menet közben szarakszik és az tilt.
De nem tudom eldönteni hogy melyik szünik meg elöbb a benzin vagy a gyujtas..
Mert tudod azt mar irtam hogy a 4 szelepre kötôttem ledet.és amikor leall meszünik a villogas is..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13440 Dátum: 2010.10.15 péntek, 15:01:37 »

szerintem semmi.valószínűleg szétszakadt a trafóra menő kábel.jellemzően a csati után a visszahajlításnál megtörik a szigetelésben.én amikor meguntam fogtam a régi kötegemet,levágtam a csatit egy jó hosszú vezetékkel és raktam mind a kettő végére gyorscsatlakozókat.A beavatkozás után sose volt többet gyújtásgondom.
lehet hogy elöször gyujtas.
Majd amikor ezt érzékeli .elveszi a benzint is?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13441 Dátum: 2010.10.15 péntek, 17:28:43 »

ha lesz ma még kedvem ranézni.megvizslatom.
Én még arra gondoltam hogy a gyari inmobilaiser menet közben ***akszik és az tilt.
De nem tudom eldönteni hogy melyik szünik meg elöbb a benzin vagy a gyujtas..
Mert tudod azt mar irtam hogy a 4 szelepre kötôttem ledet.és amikor leall meszünik a villogas is..
immo nálam akkor szórakozott, amikor az aksival volt gondom
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13442 Dátum: 2010.10.15 péntek, 18:11:51 »

ha lesz ma még kedvem ranézni.megvizslatom.
Én még arra gondoltam hogy a gyari inmobilaiser menet közben ***akszik és az tilt.
De nem tudom eldönteni hogy melyik szünik meg elöbb a benzin vagy a gyujtas..
Mert tudod azt mar irtam hogy a 4 szelepre kötôttem ledet.és amikor leall meszünik a villogas is..
igaz.bár lehet,hogy a bal lábnál a kapcsoló is vacakol,az is leállít mindent.A cimbim az escortjában szívott vele évekig,azt se tudta,hogy ilyen van benne.Aztán kicserélte a kapcsolót és jó lett,legalábbis nem panaszkodott,hogy menet közben rejtélyes időközönként leállna a motor.
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13443 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:14:55 »

igaz.bár lehet,hogy a bal lábnál a kapcsoló is vacakol,az is leállít mindent.A cimbim az escortjában szívott vele évekig,azt se tudta,hogy ilyen van benne.Aztán kicserélte a kapcsolót és jó lett,legalábbis nem panaszkodott,hogy menet közben rejtélyes időközönként leállna a motor.
Bal lábnál??? milyen kapcsoló?
és annak mi köze lehet a gyujtáshoz...meg a befecskendező kütyükhöz?
Beszéltem Jászberényben a Fordnál egy emberrel aki szintén nem hallott
még ilyen relytélyröl...ö azt mondta mérjem a trafo középsö vezetékét (+)
hátha nincs meg a 12V..most délután mentem néhány km. és persze megállt.
de a pozitiv12V megvolt a trafon..ennek ellenére szikra 1deka se.
 hehe
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13444 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:19:37 »

Bal lábnál??? milyen kapcsoló?
és annak mi köze lehet a gyujtáshoz...meg a befecskendező kütyükhöz?
Beszéltem Jászberényben a Fordnál egy emberrel aki szintén nem hallott
még ilyen relytélyröl...ö azt mondta mérjem a trafo középsö vezetékét (+)
hátha nincs meg a 12V..most délután mentem néhány km. és persze megállt.
de a pozitiv12V megvolt a trafon..ennek ellenére szikra 1deka se.
 hehe
ütközés esetén leállítja a motort. ha kontakt hibás, akkor az szivathat
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13445 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:22:08 »

igaz.bár lehet,hogy a bal lábnál a kapcsoló is vacakol,az is leállít mindent.A cimbim az escortjában szívott vele évekig,azt se tudta,hogy ilyen van benne.Aztán kicserélte a kapcsolót és jó lett,legalábbis nem panaszkodott,hogy menet közben rejtélyes időközönként leállna a motor.
ugyhogy csak a motor vezérlö szorakozik velem...
mert a trafo másik két szélső vezeték (-) azt felváltva adja a vezérlő
a dugattyuk megfelelő helyzetében..nem?
és azt is kiprobáltam hogy kifogyasztottam a benyot..de miközben rángatva leállt,
akkor még a Ledek villogtak.tehát kaptak vezérlést a mágnesszelepek..
az én relytélyes esetemben ez a vezérlés is eltünik..
 Roll Eyes
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13446 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:26:40 »

ütközés esetén leállítja a motort. ha kontakt hibás, akkor az szivathat
ez most komoly?
ezt még senkitöl nem hallottam.
pedig már harmadig Ford szervizben sirtam el a problémámat..
Bp.Lágymányosi hid...Salgótarján..Jászberény..
TE szakmabeli vagy,hogy ilyeneket tusz?
vagy csak szerelgeted te is a saját autodat?
amugy nagyon szépen köszi,holnap megkeresem.
pedig már minden reményem elszállt.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13447 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:30:35 »

ütközés esetén leállítja a motort. ha kontakt hibás, akkor az szivathat
mit jelent a neved alatt.
az  EGR OFF.
?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13448 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:31:09 »

ez most komoly?
ezt még senkitöl nem hallottam.
pedig már harmadig Ford szervizben sirtam el a problémámat..
Bp.Lágymányosi hid...Salgótarján..Jászberény..
TE szakmabeli vagy,hogy ilyeneket tusz?
vagy csak szerelgeted te is a saját autodat?
amugy nagyon szépen köszi,holnap megkeresem.
pedig már minden reményem elszállt.
nekem mk3-as van, de szoktam olvasgatni a fórumot és bütykölni a kocsit. tetszenek az mk2-esek, főleg az st200-as nyes.
pontosan ne kérdezd, hogy merre találod azt a kapcsolót, talán misi107 tudja.
ha megtalálod egy fotót csinálhatsz majd róla, hogy merre kell keresni, lehet másnak is tudnál vele segíteni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13449 Dátum: 2010.10.15 péntek, 20:34:06 »

mit jelent a neved alatt.
az  EGR OFF.
?
http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas.pdf mk3 dizlinél

http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/tuning/egr_dugozas2.pdf ez nem tom pontosan milyen típushoz kell. joe írta neki mk1-e volt, talán ahoz, de lehet hogy jó mk2-höz is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.