Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:23:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 266 267 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 279 280 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358386 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13600 Dátum: 2010.11.10 szerda, 20:18:28 »

Sziasztok

1997-es Mondeo II 2.0 benzineshez keresek katalizátort. Nem tudom mit lenne érdemes venni, gyárit biztos nem - bár jó sokat eladhattak belőle nyes mert mikor utoljára néztem csak 180 ezer volt most meg 200 -   marad az után gyártott vagy a bontott.
Utángyártott van többféle is, melyiket?
Ha esetleg tud valaki Székesfehérvár és környékén az írhatna.

Köszönöm
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13601 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 09:00:14 »

Sziasztok

1997-es Mondeo II 2.0 benzineshez keresek katalizátort. Nem tudom mit lenne érdemes venni, gyárit biztos nem - bár jó sokat eladhattak belőle nyes mert mikor utoljára néztem csak 180 ezer volt most meg 200 -   marad az után gyártott vagy a bontott.
Utángyártott van többféle is, melyiket?
Ha esetleg tud valaki Székesfehérvár és környékén az írhatna.

Köszönöm
Az a gond,hogy az mk2-n egyből a leömlő után van.Az mk1 egyszerű,mert az autó alján a középdob előtt van.Az mk2-esen ott egy flexicső van berakva.Szerintem vagy keress valami karambolos keveset futott autóból bontottat (mk2 szerintem tud segíteni)vagy marad az új és 100-150e km-re letudva.

Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13602 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 18:44:52 »

Az a gond,hogy az mk2-n egyből a leömlő után van.Az mk1 egyszerű,mert az autó alján a középdob előtt van.Az mk2-esen ott egy flexicső van berakva.Szerintem vagy keress valami karambolos keveset futott autóból bontottat (mk2 szerintem tud segíteni)vagy marad az új és 100-150e km-re letudva.


Misi107! Részigazságod vagyon! Az 1.8-asokban van a leömlővel együtt, a 2,0 literesben alul van a flexi előtt.
Bosal univerzálisat szoktak ajánlani, de ennél többet én sem tudok.
Ha jól tudom.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13603 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 19:35:44 »

Sziasztok

1997-es Mondeo II 2.0 benzineshez keresek katalizátort. Nem tudom mit lenne érdemes venni, gyárit biztos nem - bár jó sokat eladhattak belőle nyes mert mikor utoljára néztem csak 180 ezer volt most meg 200 -   marad az után gyártott vagy a bontott.
Utángyártott van többféle is, melyiket?
Ha esetleg tud valaki Székesfehérvár és környékén az írhatna.

Köszönöm
szia.elmondod miért kell katalizátort cserélned?
túl sok kilométer után le kell cserélni,vagy befolyásolja az autó
müködését?többet fogyaszt?
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13604 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 19:53:08 »

szia.elmondod miért kell katalizátort cserélned?
túl sok kilométer után le kell cserélni,vagy befolyásolja az autó
müködését?többet fogyaszt?
Bár nem tőlem kérdezted. Ennek is van élettartama, ami 150-200e km körüli, ez kb a lambda élettartammal egyezik.
Igen, eltömődik, elhasználódik növeli a fogyasztást, összetördezik benne a betét, ami pláne eldugítja a katalizát.
Ilyen "öreg" autóknál általában kiütik a betétet belőle, úgyis teljesíti a zöldkártya előírásokat alapon, de ettől megváltozik a folytás, a motor ereje, fogyasztása, dinamikája. Van egy utángyártott Bosal, amit 3000 cm3 -ig lehet beépíteni, huszon harmincezer forint körlüli áron. Biztos nem tud 150-200e km-t, de ha a felét tudja már akkor is olcsóbb, mint a gyári 200e Ft ért.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13605 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 20:48:09 »

szia.elmondod miért kell katalizátort cserélned?
túl sok kilométer után le kell cserélni,vagy befolyásolja az autó
müködését?többet fogyaszt?
Sziasztok
Még a nyár elején el kezdet zörögni, de olyan hangosan, hogy alapjáraton halottam  a kocsi belsejében felhúzott ablakokkal.
Fogtam egy hosszú vas rudat és ki ütöttem!
December elején megy  műszakira, új eredeti kizárva,a Bosal árban jó lenne csak nem tudom hogy avval biztos teljesíti a környezet védelmi értékeket? 
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #13606 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 20:50:58 »

Sziasztok
Még a nyár elején el kezdet zörögni, de olyan hangosan, hogy alapjáraton halottam  a kocsi belsejében felhúzott ablakokkal.
Fogtam egy hosszú vas rudat és ki ütöttem!
December elején megy  műszakira, új eredeti kizárva,a Bosal árban jó lenne csak nem tudom hogy avval biztos teljesíti a környezet védelmi értékeket? 
pár ezer Ft a vizsgáztatónak és nélküle is...
Naplózva
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13607 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 20:53:29 »

csak annyi kell hogy átmenjen  műszakin
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13608 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:01:44 »

pár ezer Ft a vizsgáztatónak és nélküle is...
Szigorítót műszaki
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #13609 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:07:21 »

Szigorítót műszaki
akkor vagy veszel egyet mk2 Krisztiántól, vagy kérsz valakitől kölcsön vizsgára...
Naplózva
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13610 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:24:18 »

akkor vagy veszel egyet mk2 Krisztiántól, vagy kérsz valakitől kölcsön vizsgára...
Ki az a mk2 Krisztián?
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13611 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:25:56 »

Ki az a mk2 Krisztián?

mk2-eseket bont, megtalálod itt a fórumon is mk2 néven a tagok között
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gravity
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13612 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:30:00 »

mk2-eseket bont, megtalálod itt a fórumon is mk2 néven a tagok között
Köszi
Naplózva

Mk4 benzin 2.0 titanium
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13613 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 21:31:02 »

akkor vagy veszel egyet mk2 Krisztiántól, vagy kérsz valakitől kölcsön vizsgára...
na szaki csak visszatértél??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #13614 Dátum: 2010.11.11 csütörtök, 22:06:54 »

na szaki csak visszatértél??
unatkoztam, de a szaki, kicsit erős vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13615 Dátum: 2010.11.12 péntek, 07:39:02 »

Sziasztok
Még a nyár elején el kezdet zörögni, de olyan hangosan, hogy alapjáraton halottam  a kocsi belsejében felhúzott ablakokkal.
Fogtam egy hosszú vas rudat és ki ütöttem!
December elején megy  műszakira, új eredeti kizárva,a Bosal árban jó lenne csak nem tudom hogy avval biztos teljesíti a környezet védelmi értékeket? 
Nyugodt lehetsz,teljesíti.Amikor nekem kicserélték,mert kellett a motorcseréhez az új zk.,a szervízben rádugták egy másik autóét.Miért?Mert közölte velem a szaki (amúgy jófej),hogy a kpm-nél nem hiszik el az értékeket és nem akar magának ellenőrzést.Ha jól emlékszem,egy sx4 adatai lettek rögzítve.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13616 Dátum: 2010.11.12 péntek, 10:09:23 »

Mikor beindul a motor és felpörög és mikor gyorsitok akkor 1000-2000 között zörög valami a motortél felől. De nem egyenletes hanem szépen kezd megszünni. Mi lehet ez? Alapjárati motor? Mitől zörög?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #13617 Dátum: 2010.11.12 péntek, 10:22:22 »

Mikor beindul a motor és felpörög és mikor gyorsitok akkor 1000-2000 között zörög valami a motortél felől. De nem egyenletes hanem szépen kezd megszünni. Mi lehet ez? Alapjárati motor? Mitől zörög?
ez jobban is behatárolhatnád. sok dolog zöröghet a feszítőcsapágyaktól védőburkolatokon át...a hidrotőkékig
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13618 Dátum: 2010.11.13 szombat, 10:19:02 »

ez jobban is behatárolhatnád. sok dolog zöröghet a feszítőcsapágyaktól védőburkolatokon át...a hidrotőkékig

Annyit talán segít hogy inditáskor és telheléses gyorsításkor van. SImán mikor alapjáraton áll és elkezdem túráztatni akkor nem csinálja
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13619 Dátum: 2010.11.13 szombat, 18:54:26 »

Annyit talán segít hogy inditáskor és telheléses gyorsításkor van. SImán mikor alapjáraton áll és elkezdem túráztatni akkor nem csinálja
Ilyesmi furcsa zörgő hang nálam is van, pedig az enyémben nem v6 lakik. De fogalmam sincs, mi a rák az. Mintha vmi rezonanci lépne fel, vmi rosszul rögzített fémdarab beleng, vagy vmi ilyesmi. Még én sem tudtam rájönni.
Kíváncsian várom a fejleményeket.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13620 Dátum: 2010.11.13 szombat, 20:14:31 »

Mikor beindul a motor és felpörög és mikor gyorsitok akkor 1000-2000 között zörög valami a motortél felől. De nem egyenletes hanem szépen kezd megszünni. Mi lehet ez? Alapjárati motor? Mitől zörög?
khmm....kezdődő hf?
http://www.youtube.com/watch?v=Fr1VlHlwVy8&feature=player_embedded
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #13621 Dátum: 2010.11.13 szombat, 20:22:35 »

na ez az, amit én nem akartam belökni...inkább meghagytam neked Wink
vészmadár nem szeretek lenni...
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13622 Dátum: 2010.11.13 szombat, 20:49:47 »


Nem ilyen a hangja és nem is hallható így
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13623 Dátum: 2010.11.13 szombat, 20:54:27 »

Nem ilyen a hangja és nem is hallható így

Rohadtul megijesztettetek! Sad Hogy tudom meg hogy tényleg komoly e a baj?
Ha HF akkor a tönkremegyek ? Smiley
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #13624 Dátum: 2010.11.13 szombat, 21:01:53 »

Nem ilyen a hangja és nem is hallható így
akkor valszeg nem is az...
az indítás utáni zörgés nálam is megvan. de az pár pillanat alatt elmúlik. mondtak rá kollégák hidrotőkét...stb.
de én valamelyik feszítő görgőre saccolok, mert nem csak hidegen csörög, hanem ha közvetlenül leállítás után ismét elindítom, akkor is kerepel.
amit írtál, fordulatszámon zörgést, azt sebességi fokozattól függetlenül csinálja? vagy csak bizonyos sebességekben? a zörgés jellegét is jobban be kellene határolnod, helyileg és jellegét illetően is. könnyebb lenne segíteni...
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13625 Dátum: 2010.11.13 szombat, 21:05:53 »

akkor valszeg nem is az...
az indítás utáni zörgés nálam is megvan. de az pár pillanat alatt elmúlik. mondtak rá kollégák hidrotőkét...stb.
de én valamelyik feszítő görgőre saccolok, mert nem csak hidegen csörög, hanem ha közvetlenül leállítás után ismét elindítom, akkor is kerepel.
amit írtál, fordulatszámon zörgést, azt sebességi fokozattól függetlenül csinálja? vagy csak bizonyos sebességekben? a zörgés jellegét is jobban be kellene határolnod, helyileg és jellegét illetően is. könnyebb lenne segíteni...

Csak akkor jön elő ha magas fokozatban lassan megyek. Tehát alacsony a fordulatszám. ÉS az első inditáskor mig felpörög a motor. Utána túráztathatom és nem jön elő többet. Ezért gondoltam hogy alapjárati motor.

Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #13626 Dátum: 2010.11.13 szombat, 21:14:36 »

Csak akkor jön elő ha magas fokozatban lassan megyek. Tehát alacsony a fordulatszám. ÉS az első inditáskor mig felpörög a motor. Utána túráztathatom és nem jön elő többet. Ezért gondoltam hogy alapjárati motor.


szerintem holnap kérj meg valakit, aki elindítja a kocsit, miközben te behajolsz a motortérbe és kifüleled, hogy honnan jön.
de szerintem a láncfeszítőd lesz.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13627 Dátum: 2010.11.13 szombat, 22:00:32 »

Üdv Mondeosok!
2 nap alatt közel 800 km-t kergettem bele a kocsiba, volt minden, autópályától szinte a földútig. Tökéletesen teljesített az autó, négy (nem sovány) felnőttel-magamat is beleértve-frankó volt az út. Nemrég értem haza (Nagykanizsa) Szegedről, MO-t kihagytam (nem tehetek róla, de rühellem), Dunaföldvár felé mentem át Fészkesfehérvárig, onnan pálya, előtte vettünk pár kiló jófajta cecei őrült pirospaprikát. Hála Istennek, semmi probléma nem szakadt ránk. Rendkívül jó élményekkel ajándékozott meg a járgány, meg is dícsértem jó sokszor, mikor Kanizsára értünk. Hihetetlen jól tette a dolgát, mikor kellett, ment, mint a vaddisznó, kényelmesen elfért mindenki. Ja, és 50 liter benyát evett meg (Kecskemét és Fehérvár között a Kiskunsági Nemzeti Parkon át mentem, traktor, teherautó, nyerges vontató, lovaskocsi, minden volt, kellően lehetett tuttyogni utánuk. Pályán kevesebbet eszik, az tuti).
Szóval, nagyon elégedett vagyok, büszke vagyok a kocsimra és az idő haladtával egyre jobban szeretem.
Tehát, aki Mondeo Mk2-t akar venni, csak rajta! De azért feltétlen nézze meg, jó állapotú-e! (szerencsére az enyém az.)
Szép estét mindenkinek!
Naplózva
gorcsev
Vendég
« Új hozzászólás #13628 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 15:39:10 »

sziasztok

MKII-höz keresem a következőket:

Ford Mondeo 2.0i aut 2007

nagynyomású szervócső - 1064859
ajtóteleszkóp - 1020155
hűtő - 1671779
ABS hidraulikák - szabályzó - 131567
Futomotor - 1085691 (ez nem tudom, hogy mi de ha tudjátok, írjátok meg) Smiley
belső szellőzés - motor (nem jó a ventillátor, nincs fűtés/párátlanítás, ennek nincs meg a cikkszáma)

gorcsev
tel/mail: langpeter.hu
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13629 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 17:12:09 »

Bár nem tőlem kérdezted. Ennek is van élettartama, ami 150-200e km körüli, ez kb a lambda élettartammal egyezik.
Igen, eltömődik, elhasználódik növeli a fogyasztást, összetördezik benne a betét, ami pláne eldugítja a katalizát.
Ilyen "öreg" autóknál általában kiütik a betétet belőle, úgyis teljesíti a zöldkártya előírásokat alapon, de ettől megváltozik a folytás, a motor ereje, fogyasztása, dinamikája. Van egy utángyártott Bosal, amit 3000 cm3 -ig lehet beépíteni, huszon harmincezer forint körlüli áron. Biztos nem tud 150-200e km-t, de ha a felét tudja már akkor is olcsóbb, mint a gyári 200e Ft ért.
Üdv
az én automban 280 ezer van de még gyari a katalizator.lehetséges hogy azért all meg néha menet kőzben?de a fogyasztasa nagyon jo.100as temponal 6.8 80as temponal  6.2 liter. 1.8 as benzines.
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13630 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 18:47:57 »

Sziasztok!
Régen jártam itt, de most van egy problémám, ami ide vezetett megint

Volt egy sérülésem a hátsó lökhárítón: repedések, ami fölött egy fólia szerű anyag feszült.
Én eddig azt hittem, hogy a sérülésre húztak rá valamit, de most mosásnál felfedeztem,
hogy egy másik helyen olyan, mintha levegő került volna a fólia alá. Mintha az egész kocsi le lenne fóliázva.
Lehet ez? Vagy szerintetek mi lehet ez?
Köszi
Naplózva

ducse
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13631 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 18:49:06 »

Sziasztok!
Régen jártam itt, de most van egy problémám, ami ide vezetett megint

Volt egy sérülésem a hátsó lökhárítón: repedések, ami fölött egy fólia szerű anyag feszült.
Én eddig azt hittem, hogy a sérülésre húztak rá valamit, de most mosásnál felfedeztem,
hogy egy másik helyen olyan, mintha levegő került volna a fólia alá. Mintha az egész kocsi le lenne fóliázva.
Lehet ez? Vagy szerintetek mi lehet ez?
Köszi
képet csinálj róla, mert így elég nehéz elképzelni, hogy mire gondolsz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13632 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 20:12:56 »

Sziasztok!
Régen jártam itt, de most van egy problémám, ami ide vezetett megint
Köszi
Nekem ilyesmi volt a korábbi autómon, de ott egészen egyszerűen elkezdett hámlani a lakk a metál fölött. Ronda látvány volt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13633 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 21:42:20 »

képet csinálj róla, mert így elég nehéz elképzelni, hogy mire gondolsz

Holnap napvilágnál csinálok egy két képet és felteszem.
Naplózva

ducse
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13634 Dátum: 2010.11.15 hétfő, 21:42:57 »

Nekem ilyesmi volt a korábbi autómon, de ott egészen egyszerűen elkezdett hámlani a lakk a metál fölött. Ronda látvány volt.

És mit lehet csinálni vele?  szomoru1
Naplózva

ducse
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13635 Dátum: 2010.11.16 kedd, 06:53:30 »

És mit lehet csinálni vele?  szomoru1
Semmit. Fényeztetni kell az elemet. Ha elindult nincs visszaút. Nekem kb 2-3 év alatt hámlott le így. Azért nem foglalkoztam vele, mert öreg autó volt, így is úgy is csak fillérekért lehetett eladni. És az egész egy fél körömnyi hólyagból indult.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13636 Dátum: 2010.11.16 kedd, 09:26:49 »

Semmit. Fényeztetni kell az elemet. Ha elindult nincs visszaút. Nekem kb 2-3 év alatt hámlott le így. Azért nem foglalkoztam vele, mert öreg autó volt, így is úgy is csak fillérekért lehetett eladni. És az egész egy fél körömnyi hólyagból indult.


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Nekem 1 év alatt lett egy gombostűnyi lakkfelválásból egy tenyérnyi. Most fényeztettem le. Kérdeztem hogy miért lehetett ez? Azt mondták öreg autó.
Naplózva
sztipcsi
Vendég
« Új hozzászólás #13637 Dátum: 2010.11.17 szerda, 17:34:01 »

sziasztok
kellene egy kis segitség 97-es benzines 1.8 mk2 gépem van .a kilóméterórám elromlott .a vaterán találtam egy óracsoportot mk2 1.8 csak TD .a kérdésem .ha csak a kilóméterórát raknám át működne-e
Naplózva
Meggabor
Vendég
« Új hozzászólás #13638 Dátum: 2010.11.18 csütörtök, 16:14:06 »

Vettem egy bicskakulcs szettet. A vevőjén egy 8 villás ilyen stekker van. Hova kell azt bekötni? Vagy legalábbis hol van az eredeti kp zár vevője?
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13639 Dátum: 2010.11.20 szombat, 10:19:19 »

szerintem holnap kérj meg valakit, aki elindítja a kocsit, miközben te behajolsz a motortérbe és kifüleled, hogy honnan jön.
de szerintem a láncfeszítőd lesz.

Na visszajött a futóművestől a kocsi és megfigyeltem a hangot. Elkezdtem kutakodni a neten és valami ilyesmi hang van: http://www.youtube.com/watch?v=zI7ElaX4gdY
Ilyesmi de sokkal halkabb. Akkor ez injektor? A hengerfejes tick hang az egyáltalán nincs. Gyorsításnál 2000ig van ez a hang. Utána kuss. Korábban volt egy Camarom (v8) ott is volt ilyesmi hang és az injector volt. Persze az más konstrukció.

Azért vagyok elkeseredve mert most költöttem a kocsira 250 ezret. (Kb. az értéke felét). Futómű, kormánymű felújítás, karosszéria javítások (rohadások), alvázvédelem, teljes körbejavítás, fényezések javítása, polír. Örültem hogy végre használható és szép az autó, erre most meg ezen parázok. Tök fura hogy 3 szerelőnél volt (fényező, futóműves, kormányű szervíz) és egyik sem mondta hogy durva a hangja. Csak én vizionálok ilyet? Smiley

Naplózva
Meggabor
Vendég
« Új hozzászólás #13640 Dátum: 2010.11.20 szombat, 12:06:52 »

Na visszajött a futóművestől a kocsi és megfigyeltem a hangot. Elkezdtem kutakodni a neten és valami ilyesmi hang van: http://www.youtube.com/watch?v=zI7ElaX4gdY
Ilyesmi de sokkal halkabb. Akkor ez injektor? A hengerfejes tick hang az egyáltalán nincs. Gyorsításnál 2000ig van ez a hang. Utána kuss. Korábban volt egy Camarom (v8) ott is volt ilyesmi hang és az injector volt. Persze az más konstrukció.

Azért vagyok elkeseredve mert most költöttem a kocsira 250 ezret. (Kb. az értéke felét). Futómű, kormánymű felújítás, karosszéria javítások (rohadások), alvázvédelem, teljes körbejavítás, fényezések javítása, polír. Örültem hogy végre használható és szép az autó, erre most meg ezen parázok. Tök fura hogy 3 szerelőnél volt (fényező, futóműves, kormányű szervíz) és egyik sem mondta hogy durva a hangja. Csak én vizionálok ilyet? Smiley



Hello! Az enyémnek is ilyen a hangja alapjáraton mint ennek de ez ilyen nagy motoroknál (V elrendezésű) ez érthető. mikor felporgetik a motort akkor eltörpül a hangja. Amúgy nem tudom milyen a tiéd vezérmű láncos vagy szíjjas? Az enyém szíjjas az eleve csendesebb de láncossal is találkoztam már de annak nem ilyen a hangja hanem ilyen tiszta fém hang mert ugye a lánc berezonál és "kileng" és annak van ilyen csörgő hangja de ez ami a videóban is van ez oké hogy injektoros de amúgy ilyen hangúnak kell lennie. Max ha tényleg nagyon parázol akkor egy autószerelőhöz elviszed mondod neki hogy nézze át a motorját aztán kiderül.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13641 Dátum: 2010.11.20 szombat, 13:03:16 »

Hello! Az enyémnek is ilyen a hangja alapjáraton mint ennek de ez ilyen nagy motoroknál (V elrendezésű) ez érthető. mikor felporgetik a motort akkor eltörpül a hangja. Amúgy nem tudom milyen a tiéd vezérmű láncos vagy szíjjas? Az enyém szíjjas az eleve csendesebb de láncossal is találkoztam már de annak nem ilyen a hangja hanem ilyen tiszta fém hang mert ugye a lánc berezonál és "kileng" és annak van ilyen csörgő hangja de ez ami a videóban is van ez oké hogy injektoros de amúgy ilyen hangúnak kell lennie. Max ha tényleg nagyon parázol akkor egy autószerelőhöz elviszed mondod neki hogy nézze át a motorját aztán kiderül.

Köszi a választ. Láncos a gép. Amúgy ha injektoros az inkább jobb mintha hengerfejes Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13642 Dátum: 2010.11.20 szombat, 14:26:18 »

Köszi a választ. Láncos a gép. Amúgy ha injektoros az inkább jobb mintha hengerfejes Smiley
az injektor se olcsó...még az ebayen sem...
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13643 Dátum: 2010.11.20 szombat, 15:17:59 »

Vettem tolatóradart a kocsihoz. A feleségem is használja a kocsit és neki túl nagy. Mivel mint mindent próbálok elegánsan megoldani ezért olyat vettem aminek a kijelzője felragasztható a tükör tetejére.
Kérdés az hogy hogy lehet szépen elvinni oda a kábelt? Nehéz megbontani a tetőkárpitot (megbontani biztos nem csak visszarakni Cheesy) Vagy a köszöbön keresztül vigyem? Van hozzá elektromos tetőablak tehát valahogy megy oda kábel. Ötlet?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13644 Dátum: 2010.11.20 szombat, 15:19:01 »

Hello! Az enyémnek is ilyen a hangja alapjáraton mint ennek de ez ilyen nagy motoroknál (V elrendezésű) ez érthető. mikor felporgetik a motort akkor eltörpül a hangja. Amúgy nem tudom milyen a tiéd vezérmű láncos vagy szíjjas? Az enyém szíjjas az eleve csendesebb de láncossal is találkoztam már de annak nem ilyen a hangja hanem ilyen tiszta fém hang mert ugye a lánc berezonál és "kileng" és annak van ilyen csörgő hangja de ez ami a videóban is van ez oké hogy injektoros de amúgy ilyen hangúnak kell lennie. Max ha tényleg nagyon parázol akkor egy autószerelőhöz elviszed mondod neki hogy nézze át a motorját aztán kiderül.
Ugyanarról az autóról beszélünk?Mármint az nálad mit jelent,hogy a tiéd szíjjas?Fejtsd már ki légyszíves.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13645 Dátum: 2010.11.20 szombat, 17:36:06 »

Vettem tolatóradart a kocsihoz. A feleségem is használja a kocsit és neki túl nagy. Mivel mint mindent próbálok elegánsan megoldani ezért olyat vettem aminek a kijelzője felragasztható a tükör tetejére.
Kérdés az hogy hogy lehet szépen elvinni oda a kábelt? Nehéz megbontani a tetőkárpitot (megbontani biztos nem csak vis***akni Cheesy) Vagy a köszöbön keresztül vigyem? Van hozzá elektromos tetőablak tehát valahogy megy oda kábel. Ötlet?
Tudom, hogy eső után köpönyeg, de 10e Ft ért lehet olyat venni, ami rádióhullámokkal juttatja el az infót a kijelzőhőz, csak 12 voltott kell neki adni, az meg van fönt a tükör körül, a belső pilácsban. Ha tudod cseréld ki/el ilyenre, nem kell vele akkorát cummantani.
Nekem ilyen van, jól működik.
Illetve "B" verzió: nekem is hiába mondták, de megtapasztaltam, valóban nem nézed a kijelzőt, métereket, ledeket stb, csak a csipogás számít. Tedd a kijelzőt hátra vhá, mindegy hová, csak halld a csipogást. Mondom, én sem hittem el, nekem is hiába ajánlották a kijelző nélkülit, ami csak hangot ad. Ma lehet olyat vennék.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #13646 Dátum: 2010.11.20 szombat, 19:28:17 »

Vettem tolatóradart a kocsihoz. A feleségem is használja a kocsit és neki túl nagy. Mivel mint mindent próbálok elegánsan megoldani ezért olyat vettem aminek a kijelzője felragasztható a tükör tetejére.
Kérdés az hogy hogy lehet szépen elvinni oda a kábelt? Nehéz megbontani a tetőkárpitot (megbontani biztos nem csak vis***akni Cheesy) Vagy a köszöbön keresztül vigyem? Van hozzá elektromos tetőablak tehát valahogy megy oda kábel. Ötlet?
Vedd le az A oszlop burkolatot.
A belső lámpát leveszed, onnan be tudod húzni a kábelt.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #13647 Dátum: 2010.11.20 szombat, 19:35:29 »

Hello! Az enyémnek is ilyen a hangja alapjáraton mint ennek de ez ilyen nagy motoroknál (V elrendezésű) ez érthető. mikor felporgetik a motort akkor eltörpül a hangja. Amúgy nem tudom milyen a tiéd vezérmű láncos vagy szíjjas? Az enyém szíjjas az eleve csendesebb de láncossal is találkoztam már de annak nem ilyen a hangja hanem ilyen tiszta fém hang mert ugye a lánc berezonál és "kileng" és annak van ilyen csörgő hangja de ez ami a videóban is van ez oké hogy injektoros de amúgy ilyen hangúnak kell lennie. Max ha tényleg nagyon parázol akkor egy autószerelőhöz elviszed mondod neki hogy nézze át a motorját aztán kiderül.
nem tudom, de ha hasznos dolgot nem tudsz mondani, hülyeséget nem kellene.
a láncot nagyon nem lehet hallani egy v6-nál. ha onnan jön valami zaj, akkor vagy meg van nyúlva már a lánc, vagy a feszítőcsapágy. de ezeket illik együtt cserélni.
azért nem is szóltam eddig hozzá, mert passzolok a tünetre...
Naplózva
sabas
Vendég
« Új hozzászólás #13648 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 10:17:01 »

Sziasztok,

légzsák kijelző 4- et villan.
Megoldás?
Köszönöm.
Sabas
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13649 Dátum: 2010.11.21 vasárnap, 10:55:24 »

Sziasztok,

légzsák kijelző 4- et villan.
Megoldás?
Köszönöm.
Sabas

Hali!

Övfeszítő hiba. Megoldás: A bal első ülés alánézel és megnézed a csatikat. Lehet szétcsúszott valamelyik. Előfordul ha állítod az ülést.Ha nem csúszott szét akkor is előfordul ez a hiba. Sima kontakt hiba lehet. Széthúzod a csatikat kis kontakt spray és vissza. El fog tunni. Nálam minden 5. autótakarításnál mikor teljesen előre meg hátra húzom az ülést sikerül széthúznom Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 266 267 268 269 270 271 272 [273] 274 275 276 277 278 279 280 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.