Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:46:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347364 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
bocika1987
Vendég
« Új hozzászólás #13750 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 17:18:39 »

Hallihó!!Honnan tudnék szerezni ford mondeo club-os pólót matricát meg egyébb kütyüket nagyon érdekelne valaki tud szóljon köszi!!
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13751 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 18:23:04 »

Hallihó!!Honnan tudnék szerezni ford mondeo club-os pólót matricát meg egyébb kütyüket nagyon érdekelne valaki tud szóljon köszi!!

Szerintem a régiós topikban vesd fel a kérdést!
Nekem itt Szegeden Misi107 adott, teljesen gratis - utólag is köszönet érte.  integet2
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13752 Dátum: 2010.12.26 vasárnap, 18:26:19 »

Hallihó!!Honnan tudnék szerezni ford mondeo club-os pólót matricát meg egyébb kütyüket nagyon érdekelne valaki tud szóljon köszi!!
A nagytalik előtt szokott lenni igényfelmérés.A konkurrens oldalon én most kaptam meg a bögrémet,szerintem nagyon jól néz ki.Állítólag lesz bézból satyó is klubos felirattal.Külső matricám még nekem is van,de dobd fel a kérdést a keres-kínálban is,hátha van póló elfekvőben valakinél.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13753 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 10:43:40 »

Érdeklődnék hogy ha vennék az ebayen vagy itthon egy teljes zárkészletet (két első ajtó, csomagtartó, gyújtáskapcsoló, kulcsok, ECU) akkor az ugye nem nagy szopás kicserélni? Mert az egyik kulcsom elkopott már nagyon, sőt a gyári riasztó helyett egy másik távirányítós központi zár távvezérlő van (nem volt távirányító az eredetihez mikor megvettem). Az utólagost kivágnám a picsába és beleraknék egy gyárit és gyári távirányítóval nyomulnék.

A két első ajtót már szedtem szét kb. 5x. Az egyikből zárat is szedtem ki. Kormányt már szedtem le. Csomagtérzárat nem hiszem hogy bonyolult lehet szétkapni. Max az ECU cseréje lehet gond. Ott számít hogy milyen motorral van? vagy csak a riasztó a lényeg?

thx
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13754 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 11:57:21 »

Érdeklődnék hogy ha vennék az ebayen vagy itthon egy teljes zárkészletet (két első ajtó, csomagtartó, gyújtáskapcsoló, kulcsok, ECU) akkor az ugye nem nagy ***ás kicserélni? Mert az egyik kulcsom elkopott már nagyon, sőt a gyári riasztó helyett egy másik távirányítós központi zár távvezérlő van (nem volt távirányító az eredetihez mikor megvettem). Az utólagost kivágnám a picsába és beleraknék egy gyárit és gyári távirányítóval nyomulnék.

A két első ajtót már szedtem szét kb. 5x. Az egyikből zárat is szedtem ki. Kormányt már szedtem le. Csomagtérzárat nem hiszem hogy bonyolult lehet szétkapni. Max az ECU cseréje lehet gond. Ott számít hogy milyen motorral van? vagy csak a riasztó a lényeg?

thx
Hogyne számítana.Ecu-t csak azonos motornál tudsz cserélni,az 1.6 nem jó a 2.5-höz...mások a gyári értékek (gyújtás,injektor nyitási idő,előgyújtás stb...) Viszont ha gyári riasztót raksz bele,szerintem azt nem kell cserélni,főleg ha a vezetékei benne vannak.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13755 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 12:49:12 »

Én is ilyesmin gondolkozok

Záram hol nyitja, hol nem az összes ajtót. Csomagtartót külön nem nyitja a kulcsom... stb
Kérdésem: szerintetek, egy komplett zár csere megoldaná a gondomat. Pontosabban - nyilván - megoldaná,
kérdés, hogy kivitelezhető-e? Ki lehet-e cserélni az egész cuccot?
Találtam egy megegyező évjáratú mondit, amiből a komplett zár (3 db) kulccsal immob-rel 18.000 HUF. (igaz az 1.8D az enyém meg benzines)
Mi a véleményetek?
Naplózva

ducse
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13756 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 13:00:57 »

Hogyne számítana.Ecu-t csak azonos motornál tudsz cserélni,az 1.6 nem jó a 2.5-höz...mások a gyári értékek (gyújtás,injektor nyitási idő,előgyújtás stb...) Viszont ha gyári riasztót raksz bele,szerintem azt nem kell cserélni,főleg ha a vezetékei benne vannak.

Gyári riasztó van benne csak nincs hozzá távírányító.
Az ECU-t én a riasztóhoz gondoltam. Nem a motorhoz. Ahhoz gondolnám hogy ugyanolyan kell.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13757 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 13:28:14 »

Gyári riasztó van benne csak nincs hozzá távírányító.
Az ECU-t én a riasztóhoz gondoltam. Nem a motorhoz. Ahhoz gondolnám hogy ugyanolyan kell.
Az ecu-nak csak a gyári immóhoz van köze,de így már értem.Az ecu-n szerintem más is a motorvezérlőt érti nem a riasztóét.
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13758 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 13:29:13 »

Az ecu-nak csak a gyári immóhoz van köze,de így már értem.Az ecu-n szerintem más is a motorvezérlőt érti nem a riasztóét.

Akkor rosszul írtam Smiley Immot is cserélni kell vagy csak elég a kulcsokban lévő kis piros biszbaszt átrakni?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13759 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 13:33:49 »

Gyári riasztó van benne csak nincs hozzá távírányító.
Az ECU-t én a riasztóhoz gondoltam. Nem a motorhoz. Ahhoz gondolnám hogy ugyanolyan kell.
kevered a dolgokat...
az ecu az motor vezérlő.
a riasztóhoz azt nem kell cserélni. a riasztó külön vezérelt, külön "dobozzal".
ecu csere esetleg az immo miatt kellene...de én ezért nem cserélnék ecu-t.
van több megoldás...
az egyik, hogy marad az eredeti kulcsod a gyújtáshoz és akkor nem kell variálni az ecu-t.
a másik, hogy kicseréled a gyújtáskapcsolót, de az eredetiről lekapod a transzmittert és valahova elrejted az eredeti kulcsoddal együtt. így kiiktatod az immot....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13760 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 13:35:36 »

Akkor rosszul írtam Smiley Immot is cserélni kell vagy csak elég a kulcsokban lévő kis piros bisz***t átrakni?
ez egy következő lehetőség..
immot külön nem tudsz cserélni, mert integrálva van az ecu-ba..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13761 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 13:41:15 »

Infrás nyitót lehet tanítani kocsira?
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13762 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 19:46:01 »

Sziasztok!

MKII-es Mondeoknál a HB és a Sedan csomagterének alakja megegyezik?
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13763 Dátum: 2010.12.27 hétfő, 19:49:18 »

Sziasztok!

MKII-es Mondeoknál a HB és a Sedan csomagterének alakja megegyezik?
?hb?hatchback?
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13764 Dátum: 2010.12.28 kedd, 11:01:48 »

?hb?hatchback?

Igen - szerintem. A csomagtértálca forgalmazó cég honlapjárom vettem ezt a szakzsargont Smiley
Egyforma?
Naplózva

ducse
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13765 Dátum: 2010.12.28 kedd, 12:13:07 »

A sedan a mondeoknál a Saloon Smiley tudják ezek keverni.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13766 Dátum: 2010.12.28 kedd, 12:15:12 »

A sedan a mondeoknál a Saloon Smiley tudják ezek keverni.

Na most aztán teljesen összekeveredtem.  falbav
Akkor az 5ajtósomba jó a sedan csomagtértálca vagy sem?   help
Naplózva

ducse
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #13767 Dátum: 2010.12.28 kedd, 18:33:46 »

Sziasztok. Nagyon érdekelne az, hogy tudjam pontosan milyen típusú mk2 mondeom van. Lehet bután hangzik, de már interneten is utána akartam olvasni és nem kaptam semmi értékelhető dolgot. Szóval az én mondeom 2.oi , 97 es 5 ajtós limuzin aminek a hátsó lámpája felivel a hátsó csomagtartóra. Az is érdekelne, hogy az a mondeo amelyiknek a hátsó lámpája nem ível a csomagtartóra, ha nem olyan negyed kör alakú azt mikortól meddig gyártották és miben külömbözik a két autó?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13768 Dátum: 2010.12.28 kedd, 19:02:46 »

Sziasztok. Nagyon érdekelne az, hogy tudjam pontosan milyen típusú mk2 mondeom van. Lehet bután hangzik, de már interneten is utána akartam olvasni és nem kaptam semmi értékelhető dolgot. Szóval az én mondeom 2.oi , 97 es 5 ajtós limuzin aminek a hátsó lámpája felivel a hátsó csomagtartóra. Az is érdekelne, hogy az a mondeo amelyiknek a hátsó lámpája nem ível a csomagtartóra, ha nem olyan negyed kör alakú azt mikortól meddig gyártották és miben külömbözik a két autó?
csinálj képet a tiedről és mutass egy képet a másikról, úgy szerintem egyszerűbb lesz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #13769 Dátum: 2010.12.28 kedd, 19:12:11 »

Az első linken olyan kép van ahogy kinéz az enyém.  http://rzeszow.olx.pl/ford-mondeo-1-8-zetec-1997-iid-5187176, ez a második link pedig érdekelne, hogy miért változott meg ilyenre.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ford_Mondeo_1997_rear_20071004.jpg
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13770 Dátum: 2010.12.28 kedd, 19:14:33 »

Az első linken olyan kép van ahogy kinéz az enyém.  http://rzeszow.olx.pl/ford-mondeo-1-8-zetec-1997-iid-5187176, ez a második link pedig érdekelne, hogy miért változott meg ilyenre.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ford_Mondeo_1997_rear_20071004.jpg
a tied 4ajtós(sedan/saloon)
a másik 5ajtós(hatchback)

egyszerre gyártották őket, csak más a karosszéria kivitele.

jah és van még a kombi(estate)
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #13771 Dátum: 2010.12.28 kedd, 19:21:57 »

a tied 4ajtós(sedan/saloon)
a másik 5ajtós(hatchback)

egyszerre gyártották őket, csak más a karosszéria kivitele.

jah és van még a kombi(estate)

Egy kérdésem még volna: honan tudom, hogy ghia e?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13772 Dátum: 2010.12.28 kedd, 19:28:38 »

Egy kérdésem még volna: honan tudom, hogy ghia e?
a hátsó ajtókon kéne lennie ghia jelnek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #13773 Dátum: 2010.12.28 kedd, 21:33:54 »

Aha, ez jó kérdés, hogy mitől Ghia a Ghia.
Úgy tudom, hogy a Ghia felszereltség sem egységes.
Engem is lefikáztak, hogy csak ráragasztottam a matricát.
Szóval az enyémben van digit klíma de láttam Ghia matricás autót manuálissal.
Tud erről valaki valami pontosabbat?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13774 Dátum: 2010.12.28 kedd, 21:50:26 »

Aha, ez jó kérdés, hogy mitől Ghia a Ghia.
Úgy tudom, hogy a Ghia felszereltség sem egységes.
Engem is lefikáztak, hogy csak ráragasztottam a matricát.
Szóval az enyémben van digit klíma de láttam Ghia matricás autót manuálissal.
Tud erről valaki valami pontosabbat?
valami kereskedői katalógus kéne, abból meg lehetne nézni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13775 Dátum: 2010.12.29 szerda, 08:20:22 »

Aha, ez jó kérdés, hogy mitől Ghia a Ghia.
Úgy tudom, hogy a Ghia felszereltség sem egységes.
Engem is lefikáztak, hogy csak ráragasztottam a matricát.
Szóval az enyémben van digit klíma de láttam Ghia matricás autót manuálissal.
Tud erről valaki valami pontosabbat?
Pár éve ki volt vesézve,igaz mk1 kapcsán.Gyakorlatilag a legnagyobb átfedés van a felszereltség és a jelölés kapcsán.Például véhatból mindegyik GHIA,nincs más.De nálam nincs gyári tempomat,nincs ülésfűtés,nincs jobboldali légzsák,nincs üléslégzsák,nincs hátsó elektromos ablak csak a digitklíma és kipörgésgátló,abs,elektromos tükör.Gyári riasztó volt valamikor,amíg be nem halt,duplazár van meg nem gyári riogató+immó.Ezek alapján én nem mondanám ghia-nak,az első autóm volt nagyjából ilyen és az pl. glx volt (digitklíma helyett manuális volt,immo nélkül) De clx változatokat is láttam full felszereltséggel.Szóval,egyértelműen nem lehet azonosítani,talán alvázszám alapján megmondják egy ford kereskedésben.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13776 Dátum: 2010.12.29 szerda, 09:22:44 »

Pár éve ki volt vesézve,igaz mk1 kapcsán.Gyakorlatilag a legnagyobb átfedés van a felszereltség és a jelölés kapcsán.Például véhatból mindegyik GHIA,nincs más.De nálam nincs gyári tempomat,nincs ülésfűtés,nincs jobboldali légzsák,nincs üléslégzsák,nincs hátsó elektromos ablak csak a digitklíma és kipörgésgátló,abs,elektromos tükör.Gyári riasztó volt valamikor,amíg be nem halt,duplazár van meg nem gyári riogató+immó.Ezek alapján én nem mondanám ghia-nak,az első autóm volt nagyjából ilyen és az pl. glx volt (digitklíma helyett manuális volt,immo nélkül) De clx változatokat is láttam full felszereltséggel.Szóval,egyértelműen nem lehet azonosítani,talán alvázszám alapján megmondják egy ford kereskedésben.
külföldi autóknál nagyjából stimmel a leírással a felszereltség, itthon bizonyos, mindenki által sejthető okból már nem annyira  Wink
Naplózva
vizespisti
Vendég
« Új hozzászólás #13777 Dátum: 2010.12.29 szerda, 10:12:34 »

Na, most már kíváncsi vagyok. Eddig nem foglalkoztam vele de ezek után már érdekel.
Nincs valamilyen netes alvázszám azonosító bisz-***?
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13778 Dátum: 2010.12.29 szerda, 10:14:54 »

Hali!
 Itt írom le a problémámat, mert nem egyértelmű, hogy hová kapcsolódik.
Előzményként leírom, hogy tegnap reggel iszonyúan le volt fagyva a kocsi, belülről is, kb 10 perc alatt olvadt le (van első szélvédő fűtésem). Hazamentem(3km).Kb 1,5 óra múlva elmentem az Auchanba(16km), végig fűtés+klíma. Kb 1,5 óra múlva mentem haza, útközben 3szor megálltam pár percre. A harmadik megállástól kb fél kilóméterre lakom, az utcánkba bekanyarodva égett szagot éreztem, aztán sötét színű füst jött a szélvédő előtti műanyagtól, és belül a szellőzőkből, elég látványosan, erős égett "bakelitre" hasonlító szag közepette. 20 mp múlva otthon voltam, megálltam, leállítottam a kocsit. Felnyitottam az elejét, nem láttam semmit, de még akkor szivárgott ki a motorháztető hangszigetelése alól a füst. Újra beindítottam a kocsit, bekapcsoltam a fűtést is. A szag még érezhető volt, de nem jött több füst. Azóta mentem néhéány pár kilóméteres utat gopnd nélkül. Tegnap volt némi játék is, így dolgozgatott a kipörgésgátlóm, és a kuplung is a szokásosnál többet dolgozott. Itt hozzátenném, hogy hosszabb utan után a kuplungom fel szokott keményedni. A fűtőventillátorom továbbra is hibátlanul működik. Digit klímám van, minden funkciója működik.
 Nem tudom, hogy a motortérből jött a füst, és a szellőzőrendszer szívta be, vagy a szellőzőből jött, és beszivárgott a motortérbe. Utóbbi azért nem lenne logikus, mert végig ment a szellőzés alap fordulaton, tehát onnan elvileg csak az utastérbe nyomta volna a füstöt. Ha így nézzük, akkor a motortérben lehetett a gond.
 Ha van valakinek ötlete, tapasztalata, ossza meg velem, minden hozzászólást szívesen fogadok!
Előre is kösz!
 Üdv: Fekusz
Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #13779 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:37:21 »

Hali!
 Itt írom le a problémámat, mert nem egyértelmű, hogy hová kapcsolódik.
Előzményként leírom, hogy tegnap reggel iszonyúan le volt fagyva a kocsi, belülről is, kb 10 perc alatt olvadt le (van első szélvédő fűtésem). Hazamentem(3km).Kb 1,5 óra múlva elmentem az Auchanba(16km), végig fűtés+klíma. Kb 1,5 óra múlva mentem haza, útközben 3szor megálltam pár percre. A harmadik megállástól kb fél kilóméterre lakom, az utcánkba bekanyarodva égett szagot éreztem, aztán sötét színű füst jött a szélvédő előtti műanyagtól, és belül a szellőzőkből, elég látványosan, erős égett "bakelitre" hasonlító szag közepette. 20 mp múlva otthon voltam, megálltam, leállítottam a kocsit. Felnyitottam az elejét, nem láttam semmit, de még akkor szivárgott ki a motorháztető hangszigetelése alól a füst. Újra beindítottam a kocsit, bekapcsoltam a fűtést is. A szag még érezhető volt, de nem jött több füst. Azóta mentem néhéány pár kilóméteres utat gopnd nélkül. Tegnap volt némi játék is, így dolgozgatott a kipörgésgátlóm, és a kuplung is a szokásosnál többet dolgozott. Itt hozzátenném, hogy hosszabb utan után a kuplungom fel szokott keményedni. A fűtőventillátorom továbbra is hibátlanul működik. Digit klímám van, minden funkciója működik.
 Nem tudom, hogy a motortérből jött a füst, és a szellőzőrendszer szívta be, vagy a szellőzőből jött, és beszivárgott a motortérbe. Utóbbi azért nem lenne logikus, mert végig ment a szellőzés alap fordulaton, tehát onnan elvileg csak az utastérbe nyomta volna a füstöt. Ha így nézzük, akkor a motortérben lehetett a gond.
 Ha van valakinek ötlete, tapasztalata, ossza meg velem, minden hozzászólást szívesen fogadok!
Előre is kösz!
 Üdv: Fekusz

Pontosan ezt a dolgot tapasztaltam én is. A történet nálam úgy szól, hogy -6 fok lehetett és sűrűn havazott, nem takarítottam le a havat rendesen a kapotáról és az ablak előtti műanyagról ahol szívja be a legtöbb levegőt. Mivel az ablak egyre jobban párásodott így 4-es fokozatra tettem a melegítő befuvóját. Ekkor jött elő ez a bakelit szagú füst. tudtam, hogy csak a melegitő lehet ezért leállítottam, majd egy percmúlva újra 2-es fokozatba, azóta tehetem vissza 4-esre is megy rendesen és nincs szag. Megkérdeztem az egyik autóvillamosági szerelőt aki haverom és azt mondta, hogy valószinűleg az egyik melegítő száll hevült túl a nagy terheléstől. Nem tudom mi az igazság de nekem ez a variáció nem tetszik. szomoru1 Üdv. Jani
Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #13780 Dátum: 2010.12.29 szerda, 16:38:49 »

Pontosan ezt a dolgot tapasztaltam én is. A történet nálam úgy szól, hogy -6 fok lehetett és sűrűn havazott, nem takarítottam le a havat rendesen a kapotáról és az ablak előtti műanyagról ahol szívja be a legtöbb levegőt. Mivel az ablak egyre jobban párásodott így 4-es fokozatra tettem a melegítő befuvóját. Ekkor jött elő ez a bakelit szagú füst. tudtam, hogy csak a melegitő lehet ezért leállítottam, majd egy percmúlva újra 2-es fokozatba, azóta tehetem vissza 4-esre is megy rendesen és nincs szag. Megkérdeztem az egyik autóvillamosági szerelőt aki haverom és azt mondta, hogy valószinűleg az egyik melegítő száll hevült túl a nagy terheléstől. Nem tudom mi az igazság de nekem ez a variáció nem tetszik. szomoru1 Üdv. Jani
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13781 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:39:01 »

Pontosan ezt a dolgot tapasztaltam én is. A történet nálam úgy szól, hogy -6 fok lehetett és sűrűn havazott, nem takarítottam le a havat rendesen a kapotáról és az ablak előtti műanyagról ahol szívja be a legtöbb levegőt. Mivel az ablak egyre jobban párásodott így 4-es fokozatra tettem a melegítő befuvóját. Ekkor jött elő ez a bakelit szagú füst. tudtam, hogy csak a melegitő lehet ezért leállítottam, majd egy percmúlva újra 2-es fokozatba, azóta tehetem vissza 4-esre is megy rendesen és nincs szag. Megkérdeztem az egyik autóvillamosági szerelőt aki haverom és azt mondta, hogy valószinűleg az egyik melegítő száll hevült túl a nagy terheléstől. Nem tudom mi az igazság de nekem ez a variáció nem tetszik. szomoru1 Üdv. Jani


 A jövő héten én is beszélek a szerelőmmel, de mindenképp itt akartam először információt gyűjteni, mert nem egy Mondeo fan, nem tudhatja minden típus minden nyűgére a megoldást. Érdekes, amit írsz, mármint a szerelőd véleménye. Nem tudom, milyen melegítő szálról beszél. A fűtést ugyebár a hűtővíz adja a radiátoron át, nem egy fűtőszál, mint egy hajszárítóban. Nekem digit klíma van, az 20 fokon volt, a ventillátor meg minimum fordulaton. Bármi is égett meg, újraindítás óta nincs füst. És ettől nem vagyok nyugodtabb...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #13782 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:41:09 »

A jövő héten én is beszélek a szerelőmmel, de mindenképp itt akartam először információt gyűjteni, mert nem egy Mondeo fan, nem tudhatja minden típus minden nyűgére a megoldást. Érdekes, amit írsz, mármint a szerelőd véleménye. Nem tudom, milyen melegítő szálról beszél. A fűtést ugyebár a hűtővíz adja a radiátoron át, nem egy fűtőszál, mint egy hajszárítóban. Nekem digit klíma van, az 20 fokon volt, a ventillátor meg minimum fordulaton. Bármi is égett meg, újraindítás óta nincs füst. És ettől nem vagyok nyugodtabb...
nem lehet, hogy a fűtőmotorod kezd el meghalni??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13783 Dátum: 2010.12.29 szerda, 17:49:02 »

nem lehet, hogy a fűtőmotorod kezd el meghalni??

Amióta bejött a hideg, indításkor kicsit néha nyekereg, de nem volt vele gond. Mikor a füstölés után megint beindítottam a kocsit, bekapcsoltam a fűtést, és felnyomtam a ventillátor fordulatszámát is, de ugyanúgy pörgött, mint eddig, fújt rendesen, és azóta is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13784 Dátum: 2010.12.29 szerda, 18:43:05 »

A jövő héten én is beszélek a szerelőmmel, de mindenképp itt akartam először információt gyűjteni, mert nem egy Mondeo fan, nem tudhatja minden típus minden nyűgére a megoldást. Érdekes, amit írsz, mármint a szerelőd véleménye. Nem tudom, milyen melegítő szálról beszél. A fűtést ugyebár a hűtővíz adja a radiátoron át, nem egy fűtőszál, mint egy hajszárítóban. Nekem digit klíma van, az 20 fokon volt, a ventillátor meg minimum fordulaton. Bármi is égett meg, újraindítás óta nincs füst. És ettől nem vagyok nyugodtabb...
nem is azt mondta, hogy azzal fűt  nezze
vélhetően az ellenálláslétráról beszélt
Naplózva
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13785 Dátum: 2010.12.29 szerda, 19:17:17 »

nem is azt mondta, hogy azzal fűt  nezze
vélhetően az ellenálláslétráról beszélt

Azt írta "melegítő szál". Ez nehezen félreérthető. Másrészt elvileg 4. fokozatban lenne a legkisebb az ellenállás, amennyire tudom. Persze ez rajtam semmiképp nem segít, mivel nekem fokozatmentes...
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13786 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:10:45 »

Halihó!

Segítségeteket szeretném kérni egy szakkifejezéssel kapcsolatban.
A szaki, akihez a kocsit hordom, azt mondta, hogy a következő
dolog, amit a kocsin meg kell csinálni, hogy ki kell cserélni a "pekánszíjjat".

Mi az a pekánszíjj? Egyáltalán jól értettem, amit mondot? Vagy ő mit hív így?  help
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13787 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:22:05 »

Halihó!

Segítségeteket szeretném kérni egy szakkifejezéssel kapcsolatban.
A szaki, akihez a kocsit hordom, azt mondta, hogy a következő
dolog, amit a kocsin meg kell csinálni, hogy ki kell cserélni a "pekánszíjjat".

Mi az a pekánszíjj? Egyáltalán jól értettem, amit mondot? Vagy ő mit hív így?  help
kérdd meg,hogy írja körül merre lehet helyileg.De szíj nálad csak kettő van,abból az egyik...árban nem mindegy...

Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13788 Dátum: 2011.01.01 szombat, 23:34:07 »

kérdd meg,hogy írja körül merre lehet helyileg.De szíj nálad csak kettő van,abból az egyik...árban nem mindegy...



Azt mondta, hogy a klímát is (!) ez viszi ... pekán... ez így nem mond semmit?
Azt mondta még, hogy mindenestől lehet csak cserélni az enyémben - az 48 ropi.
Naplózva

ducse
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13789 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 08:01:30 »

Azt mondta, hogy a klímát is (!) ez viszi ... pekán... ez így nem mond semmit?
Azt mondta még, hogy mindenestől lehet csak cserélni az enyémben - az 48 ropi.

Hát ha az autómata feszítője rossz, és a vezető csapágyak is akkor kerülne szíjastól, meg munkadíjastól ennyibe kb. Az nem igaz, hogy csak egyben lehet cserélni!!! De ha nem zörög lóg, csikorognak a csapágyak akkor azokhoz felesleges hozzányúlni. A szíj maga 5-6 ezer Ft, ha tényleg arról a szíjról van szó ami a klímát is viszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.02 vasárnap, 08:03:19 írta Novy » Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13790 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 08:46:33 »

Hát ha az autómata feszítője rossz, és a vezető csapágyak is akkor kerülne szíjastól, meg munkadíjastól ennyibe kb. Az nem igaz, hogy csak egyben lehet cserélni!!! De ha nem zörög lóg, csikorognak a csapágyak akkor azokhoz felesleges hozzányúlni. A szíj maga 5-6 ezer Ft, ha tényleg arról a szíjról van szó ami a klímát is viszi.

Mikor megvettem a kocsit, akkor azt mondta, hogy már szögletesre van kopva, mert szerinte ezen a kocsin ez még nem volt cserélve.
Utána megnézte, hogy sajnos nem lehet csak feszítővel együtt cserélni - merthogy ez azon kevé Mondeok egyike, amin nem lehet csak egyben ...
Amúgy bízok benne, szerintem nem ver át - a család régi ismerőse.
Csak jó lenne tudni, hogy mi is az amit keresek, hátha tudnék olcsóbban szerezni.  szomoru1
Naplózva

ducse
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13791 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 09:34:03 »

Azt mondta, hogy a klímát is (!) ez viszi ... pekán... ez így nem mond semmit?
Azt mondta még, hogy mindenestől lehet csak cserélni az enyémben - az 48 ropi.
igazából ez úgy kellene,hogy működjön:
-generátorszíj+feszítő+vezetőgörgő+vízpumpa
-a vízpumpa cseréhez meg bontani kell a vezérlést is,akkor meg csere az is-feszítő+görgők+szíj
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13792 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 10:43:08 »

igazából ez úgy kellene,hogy működjön:
-generátorszíj+feszítő+vezetőgörgő+vízpumpa
-a vízpumpa cseréhez meg bontani kell a vezérlést is,akkor meg csere az is-feszítő+görgők+szíj


Értem. Akkor a generátorszíjról beszélhetett az öreg.
Naplózva

ducse
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13793 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 13:58:20 »

Értem. Akkor a generátorszíjról beszélhetett az öreg.

Igen, a generátorszíj. De az a generátort, szervót, klímát, vízpumpát hajtja, az 1.8 benzineseknél annak nincs köze a vezérléshez.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13794 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:52:10 »

Igen, a generátorszíj. De az a generátort, szervót, klímát, vízpumpát hajtja, az 1.8 benzineseknél annak nincs köze a vezérléshez.

Aha. Értem. Akkor ez lehet a pekán szíj.
Naplózva

ducse
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13795 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 14:59:45 »

Halihó!

Segítségeteket szeretném kérni egy szakkifejezéssel kapcsolatban.
A szaki, akihez a kocsit hordom, azt mondta, hogy a következő
dolog, amit a kocsin meg kell csinálni, hogy ki kell cserélni a "pekánszíjjat".

Mi az a pekánszíjj? Egyáltalán jól értettem, amit mondot? Vagy ő mit hív így?  help
majdnem jól értetted...
az pk-s azaz pékás szíj. a profil szerint vannak külön kifejezések attól függően, hogy milyen. a hosszbordás szíjakat további megkülönböztetésként hívják 3pk-s 4-5 és így tovább, attól függően, hány bordájuk van...
itt egy kis ismertető: http://www.bscs.hu/hu/bscs/termekeink/optibelt/ekszijak/
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13796 Dátum: 2011.01.02 vasárnap, 15:10:34 »

majdnem jól értetted...
az pk-s azaz pékás szíj. a profil szerint vannak külön kifejezések attól függően, hogy milyen. a hosszbordás szíjakat további megkülönböztetésként hívják 3pk-s 4-5 és így tovább, attól függően, hány bordájuk van...
itt egy kis ismertető: http://www.bscs.hu/hu/bscs/termekeink/optibelt/ekszijak/

Köszi. Akkor most már azt is tudjuk, hogy miért, nem csak azt, hogy mi. Smiley köszi.  worship
Naplózva

ducse
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13797 Dátum: 2011.01.04 kedd, 01:28:38 »

sziasztok.Boldog Új Évet.
nekem mos a riasztommal lenne kis gondom.
van benne valami automata élesedés...(gyujtás ki,majd ajtonyitásnál élesiti magát.)
na ezt szeretném kikapcsolni,mert ez csak ugy jött valahonnan nála...
tud ebben valaki segiteni?
Tip: META  "M87-A"
köszi Roll Eyes
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Fekusz
Vendég
« Új hozzászólás #13798 Dátum: 2011.01.05 szerda, 12:11:05 »

Amióta bejött a hideg, indításkor kicsit néha nyekereg, de nem volt vele gond. Mikor a füstölés után megint beindítottam a kocsit, bekapcsoltam a fűtést, és felnyomtam a ventillátor fordulatszámát is, de ugyanúgy pörgött, mint eddig, fújt rendesen, és azóta is.

 Ma voltam az autóvillamosságisnál. A fűtésemmel minden rendben, és a környékén sincs semmi gond, úgyhogy annyi már biztos, hogy a motortérben lesz a bibi. Első ránézésre nem talált semmi gyanúsat, de most el van havazva, foglalt az emelő is, így csak "szemrevételezés" volt. Jövő héten pénteken viszem újra a kocsit, akkor remélhetőleg meglesz a bűnös alkatrész. Többek között az önindítom is a gyanúsítottak listáján van, mert egy ideje indítás után lassan húz visza, van egy kis hangja, és elvileg abból jöhetne égett műanyag füst, amit éreztem. Egyelőre ennyi, majd leírom a további fejleményeket. A lényeg, hogy ha legközelebb füst lesz, egyből nyitom az elejét, és leleplezem a bűnöst...bár az eset óta mentem párszáz kilómétert rövidebb-hosszabb távokon gond nélkül. Folyt köv.  email
 Ha tudtok valakit, aki Mk2 V6 vételét tervezné, én május-június környékére tervezem az eladást, ha addig minden terv szerint alakul...
Naplózva
makelele
Vendég
« Új hozzászólás #13799 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 16:42:32 »

Üdv.Mk-2-es mondeom van.Érdeklődnék,hogy normális-e az ,hogy amikor lezár a központi jól hallhatóan megy a zármotor?
Mivel még nem volt se mondeom se központi záras autóm de sok autónál csak egy gyors kattanást hallok ezért kérdezem.Nem akarom szétszedni mert lehet,hogy ez teljesen normális. worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.