Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:12:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345778 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13800 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 16:53:23 »

Üdv.Mk-2-es mondeom van.Érdeklődnék,hogy normális-e az ,hogy amikor lezár a központi jól hallhatóan megy a zármotor?

igen
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13801 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 22:24:35 »

Üdv.Mk-2-es mondeom van.Érdeklődnék,hogy normális-e az ,hogy amikor lezár a központi jól hallhatóan megy a zármotor?
Mivel még nem volt se mondeom se központi záras autóm de sok autónál csak egy gyors kattanást hallok ezért kérdezem.Nem akarom szétszedni mert lehet,hogy ez teljesen normális. worship

Abszolút. AZ enyém is ilyen hangot ad. Szerintem sokkal menőbb mint a kitt-katt.  wave
Naplózva

ducse
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #13802 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 22:46:29 »

Sziasztok, remélem jó helyen érdeklődök. Nem tudtok valakit aki mostanság bont IIes mondeot Keszthely környékén? Egy első lökösre lenne szükségem. Kis hibával is jöhet! köszönöm! Ha csak Pesten van esetleg az is érdekelne, valahogy megoldom
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13803 Dátum: 2011.01.06 csütörtök, 22:54:33 »

Sziasztok, remélem jó helyen érdeklődök. Nem tudtok valakit aki mostanság bont IIes mondeot Keszthely környékén? Egy első lökösre lenne szükségem. Kis hibával is jöhet! köszönöm! Ha csak Pesten van esetleg az is érdekelne, valahogy megoldom
mk2 kollégát vagy szundi-t keresd.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13804 Dátum: 2011.01.07 péntek, 20:20:25 »

Sziasztok, remélem jó helyen érdeklődök. Nem tudtok valakit aki mostanság bont IIes mondeot Keszthely környékén? Egy első lökösre lenne szükségem. Kis hibával is jöhet! köszönöm! Ha csak Pesten van esetleg az is érdekelne, valahogy megoldom
viló Pécsen bont mk2-eseket.Az közelebb van.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13805 Dátum: 2011.01.07 péntek, 22:17:17 »

viló Pécsen bont mk2-eseket.Az közelebb van.
őőő izé...
majdnem jó, de itten Dexter néven fut és Szekszárdon...
de egyébként stimmel taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13806 Dátum: 2011.01.08 szombat, 14:06:49 »

őőő izé...
majdnem jó, de itten Dexter néven fut és Szekszárdon...
de egyébként stimmel taps
határeset...pécsre spannert akartam írni,dehát a fogyatkozó agysejtek... szomoru1
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13807 Dátum: 2011.01.08 szombat, 14:12:23 »

határeset...pécsre spannert akartam írni,dehát a fogyatkozó agysejtek... szomoru1
korral jár... Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
makelele
Vendég
« Új hozzászólás #13808 Dátum: 2011.01.08 szombat, 18:43:46 »

Abszolút. AZ enyém is ilyen hangot ad. Szerintem sokkal menőbb mint a kitt-katt.  wave

Köszi akkor megnyugodtam. taps
Naplózva
Pepus24
Vendég
« Új hozzászólás #13809 Dátum: 2011.01.08 szombat, 23:28:33 »

Sziasztok!! integet2

egy kis segitség.

én is azok közé tartoztam akiknek a hidegben nagyon nehezen indult a mondia. Nem tudtam mi a baj. Apámmal elkezdtük átnézni hogy mi lehet, gondoltunk a porlasztó csúcsokra, a hideg indító patronra, ja és az izzító gyertyákra hátha valamelyik rossz.
Aztán Apámnak eszébe jutott hogy meg kéne nézni megy egy rendesen feszültség a izzító gyertyákhoz, és kiderült hogy nem. meg mozgattuk a kábelt és fokozatosan kigyulladt a próba lámpa vagyis ahol meg lett mozgatva ott ismét működött az izzító gyertya. Végül kiszereltük a kábelt és a kapcsokat jobban össze szorítottuk majd vissza tettük vissza lett csavarva a gyertyákra. Utána pöcre indult az autó.
Szóval érdemes megnézni hogy az izzító gyertyák kapnak e áramot.
Nekem azóta úgy indul mint egy benzines sőt jobban  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.08 szombat, 23:33:15 írta Pepus24 » Naplózva
imi111
Vendég
« Új hozzászólás #13810 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 11:45:51 »

Sziasztok, remélem jó helyen érdeklődök. Nem tudtok valakit aki mostanság bont IIes mondeot Keszthely környékén? Egy első lökösre lenne szükségem. Kis hibával is jöhet! köszönöm! Ha csak Pesten van esetleg az is érdekelne, valahogy megoldom
Szia!
Nekem van egy v6 bontott , én rakattam rá toldatott is.
Ha érdekel 12 000Ft odaadom!
Soproni vagyok. Tel: 30-9591 018


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Lasliee01
Vendég
« Új hozzászólás #13811 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 18:57:45 »

Szevasztok.

Érdeklődni szeretnék, hogy a mk2-es ford mondeohoz milyen kerék alufelni adatok tartoznak?
Illetve hogy egy 15"-os téli kerékkel ellátott felnik vannak, rá lehet e tenni a 16-ost??

Előre is köszi.

Üdv: Lasliee
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13812 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 19:50:46 »

Kedves Klub tagok! (ha még vagytok..)

Mondeo II-höz keresek robbantott ábrás szoftvert, pdf.-et vagy hasonló anyagot.
Aki tud kérem segítsen.

Pataki Zoltán
pataki.z@t-online.hu

Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.12 szerda, 22:34:32 írta lencse1 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13813 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 20:18:47 »

Szevasztok.

Érdeklődni szeretnék, hogy a mk2-es ford mondeohoz milyen kerék alufelni adatok tartoznak?
Illetve hogy egy 15"-os téli kerékkel ellátott felnik vannak, rá lehet e tenni a 16-ost??

Előre is köszi.

Üdv: Lasliee
rá lehet, csak peresebb gumi kell hozzá. az "új" felni ET száma sem mindegy mekkora.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #13814 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 20:29:04 »

Kedves Klub tagok! (ha még vagytok..)

Mondeo II-höz keresek robbantott ábrás szoftvert, pdf.-et vagy hasonló anyagot.
Aki tud kérem segítsen.

Pataki Zoltán
30-877-00-00

Köszönöm


Írj egy mail-címet, ahová küldhető, 1-2 legális írott anyagom van, majd válogatsz, mi kell! wave
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13815 Dátum: 2011.01.09 vasárnap, 21:12:27 »

Szevasztok.

Érdeklődni szeretnék, hogy a mk2-es ford mondeohoz milyen kerék alufelni adatok tartoznak?
Illetve hogy egy 15"-os téli kerékkel ellátott felnik vannak, rá lehet e tenni a 16-ost??

Előre is köszi.

Üdv: Lasliee
Indulásnak:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_2_kezelesi.pdf
A 198. oldalon fogyasztási adatoknál találsz kerékméreteket.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13816 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 19:05:37 »

Sziasztok,

Egy kollégám szeretne autót venni 500k-s keretből. Érdemes 1.8-as benzines MKII-t ajánlani? Ő Nissan Almerában gondolkodik, de szerintem az már nagy lutri, ha baja lesz.

Ha tudtok esetleg jó autót, írjatok PM-et.

Sakos
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13817 Dátum: 2011.01.10 hétfő, 22:14:25 »

Sziasztok,

Egy kollégám szeretne autót venni 500k-s keretből. Érdemes 1.8-as benzines MKII-t ajánlani? Ő Nissan Almerában gondolkodik, de szerintem az már nagy lutri, ha baja lesz.

Ha tudtok esetleg jó autót, írjatok PM-et.

Sakos

Én pont ennyiért vettem az 1.8-as 98-as Mondimat alufelnivel, digitklímával. SZerintem ennyi pénzért ekkora és ilyen kocsit nem kap az ember.
Naplózva

ducse
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13818 Dátum: 2011.01.11 kedd, 11:09:40 »

Én pont ennyiért vettem az 1.8-as 98-as Mondimat alufelnivel, digitklímával. SZerintem ennyi pénzért ekkora és ilyen kocsit nem kap az ember.
Nem követem figyelemmel az MKII-es topicot.
Van valami sajátosság, amire érdemes a vásárlásnál figyelni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fmarton
Vendég
« Új hozzászólás #13819 Dátum: 2011.01.11 kedd, 11:50:41 »

Sziasztok,
1999-es mondeom van mk2.
A kesztyűtartót nem tom kinyitni, szerintem eltörhetett a zárja.
Ki lehet csavarozni valahogy, vagy mit csináljak vele??
Köszi,
fm
Naplózva
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #13820 Dátum: 2011.01.11 kedd, 17:46:53 »

Sziasztok,
1999-es mondeom van mk2.
A kesztyűtartót nem tom kinyitni, szerintem eltörhetett a zárja.
Ki lehet csavarozni valahogy, vagy mit csináljak vele??
Köszi,
fm
Pontosan így jártam 1 hónappal ezelött. A küvetkezőket tettem: Neki álltam feszengetni a jobb felső felit, és láttam, hogy középen ott a nyelve ami bele akad a bordd részébe, csavarhuzoval megnyomtam befele a nyelvét, és szezám tárulj  hehe Sok sikert hozzá, egyébként ha kiveszed utána a kesztyűtartot akkor szét lehet szedni és poxipollal megragasztani, azóta az enyém tökéletes!  pias
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13821 Dátum: 2011.01.11 kedd, 20:02:16 »

Nem követem figyelemmel az MKII-es topicot.
Van valami sajátosság, amire érdemes a vásárlásnál figyelni?

Hello. Én 2 éve vettem az én 1.8-asomat. Eddig semmi említésre méltó nem volt vele. Nagyon tetszik. Tavaly megjártuk vele Horvátországot telepakolva hegyes terepen is, gond nélkül. Hátsó sárvédőívek szeretnek rozsdásodni igen korán, én azt már megcsináltattam. 7-8 literrel eljárok vele, főleg most, hogy jó a termosztátom. ( Ha rossz az megtudja dobni 1.5 - 2 literrel is a fogyit  Embarrassed )   
Naplózva
fmarton
Vendég
« Új hozzászólás #13822 Dátum: 2011.01.12 szerda, 04:47:24 »

Pontosan így jártam 1 hónappal ezelött. A küvetkezőket tettem: Neki álltam feszengetni a jobb felső felit, és láttam, hogy középen ott a nyelve ami bele akad a bordd részébe, csavarhuzoval megnyomtam befele a nyelvét, és szezám tárulj  hehe Sok sikert hozzá, egyébként ha kiveszed utána a kesztyűtartot akkor szét lehet szedni és poxipollal megragasztani, azóta az enyém tökéletes!  pias

Köszi, Jancsika!
Nem tudtam visszaidézni, hogy hol vannak a nyelvek, valamiért azt hittem, hogy a két szélén lesz oldalt... Na majd megsasolom.
Nagyon köszönöm még egyszer!

fm
Naplózva
fmarton
Vendég
« Új hozzászólás #13823 Dátum: 2011.01.12 szerda, 05:00:48 »

Hello. Én 2 éve vettem az én 1.8-asomat. Eddig semmi említésre méltó nem volt vele. Nagyon tetszik. Tavaly megjártuk vele Horvátországot telepakolva hegyes terepen is, gond nélkül. Hátsó sárvédőívek szeretnek rozsdásodni igen korán, én azt már megcsináltattam. 7-8 literrel eljárok vele, főleg most, hogy jó a termosztátom. ( Ha rossz az megtudja dobni 1.5 - 2 literrel is a fogyit  Embarrassed )   

Helo Novy,
Ilyem gondom nekem is van, meg tudod mondani hol és mennyiért csinálták meg?
És mennyi ideje? Smiley
(Mert folyton azt hallom, hogy ezzel hosszú távon úgysem lehet mit kezdeni...)
Olyat is hallottam, hogy a kerékjárati ívet belülről fáradt olajjal kell kezelni, és akkor nem fog rozsdásodni.
Naná, hogy csak utólag tudtam meg, nem tudom, igaz-e...
köszi,
fm.
Naplózva
ducse79
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 184


MK2 98  5 ajtós 1.8 Zetec


« Új hozzászólás #13824 Dátum: 2011.01.12 szerda, 18:25:04 »

Nem követem figyelemmel az MKII-es topicot.
Van valami sajátosság, amire érdemes a vásárlásnál figyelni?

Sajnos a hátsó sárvédő ívek hamar kikészülnek. Augusztusban vettem, akkor látszott ott valami. Egy hete vettem észre,
hogy már lyuk van ott  szomoru1
Szivagyújtót fogd meg - én már itthon vettem észre, hogy aljzat nincs  vigyor3
Rádiót próbáld ki - itthon vettem észre, hogy 2 hangfal nincs is  vigyor3

Más specifikumot én nem tudok - nyilván a kollégák nálam többet tudnak.
Amúgy érdemes egy műszeres szakit hívni.
Én egy tizest adtam neki: zsebében elfért a kütyü, amivel megnézte a festékvastagságot, meg, hogy mutat-e hibakódot.
Naplózva

ducse
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #13825 Dátum: 2011.01.12 szerda, 20:03:27 »

Sajnos a hátsó sárvédő ívek hamar kikészülnek. Augusztusban vettem, akkor látszott ott valami. Egy hete vettem észre,
hogy már lyuk van ott  szomoru1
Szivagyújtót fogd meg - én már itthon vettem észre, hogy aljzat nincs  vigyor3
Rádiót próbáld ki - itthon vettem észre, hogy 2 hangfal nincs is  vigyor3

Más specifikumot én nem tudok - nyilván a kollégák nálam többet tudnak.
Amúgy érdemes egy műszeres szakit hívni.
Én egy tizest adtam neki: zsebében elfért a kütyü, amivel megnézte a festékvastagságot, meg, hogy mutat-e hibakódot.
Köszi  worship
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13826 Dátum: 2011.01.12 szerda, 20:07:58 »

Helo Novy,
Ilyem gondom nekem is van, meg tudod mondani hol és mennyiért csinálták meg?
És mennyi ideje? Smiley
(Mert folyton azt hallom, hogy ezzel hosszú távon úgysem lehet mit kezdeni...)
Olyat is hallottam, hogy a kerékjárati ívet belülről fáradt olajjal kell kezelni, és akkor nem fog rozsdásodni.
Naná, hogy csak utólag tudtam meg, nem tudom, igaz-e...
köszi,
fm.

Nekem egy ismerős kasztnis csinálta meg. A 2 sárvédőív újak, festék gyári szín kikeverve, munkadíj volt összesen 60.000 Ft. Nem tudsz vele mit csinálni ha elkezdett rozsdásodni ez gyári hiba. Az okozója pedig egy nem jól megválasztott ragasztó/tömítő anyag amit a sárvédőív belső felére "kentek". Az idővel porózus szivacsszerű lesz, és magába szívja a nedvességet. Ez onantól kezdve szinte ki sem tud száradni állandóan nedves és így elég korán elkezdődik a korrózió. A kasztnis megmutatta a lefejtett tömítőanyagot amit a régi ívről szedett le, elég durva volt....
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13827 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:16:04 »


Írj egy mail-címet, ahová küldhető, 1-2 legális írott anyagom van, majd válogatsz, mi kell! wave

Szia!
Köszönöm , hogy segítesz,
az e-mail címem: pataki.z@t-online.hu

Pataki Zoltán
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13828 Dátum: 2011.01.12 szerda, 22:18:12 »

Sziasztok!

Keresek Mondeo 2.-hez gyári bontott első lökhárítót.
Ha valaki tud ilyat kérem jelezze nekem.
pataki.z@t-online.hu

Köszönöm
Naplózva
fmarton
Vendég
« Új hozzászólás #13829 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 06:17:05 »

Nekem egy ismerős kasztnis csinálta meg. A 2 sárvédőív újak, festék gyári szín kikeverve, munkadíj volt összesen 60.000 Ft. Nem tudsz vele mit csinálni ha elkezdett rozsdásodni ez gyári hiba. Az okozója pedig egy nem jól megválasztott ragasztó/tömítő anyag amit a sárvédőív belső felére "kentek". Az idővel porózus szivacsszerű lesz, és magába szívja a nedvességet. Ez onantól kezdve szinte ki sem tud száradni állandóan nedves és így elég korán elkezdődik a korrózió. A kasztnis megmutatta a lefejtett tömítőanyagot amit a régi ívről szedett le, elég durva volt....

Hát ez óriási! Sosem értettem, miért nem tudják ezt a primitív problémát megoldani.
De most már legalább az okokat ismerem.

És az új íveket már rendesen lekezelte valami normális cuccal??
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13830 Dátum: 2011.01.13 csütörtök, 10:23:55 »

Hát ez óriási! Sosem értettem, miért nem tudják ezt a primitív problémát megoldani.
De most már legalább az okokat ismerem.

És az új íveket már rendesen lekezelte valami normális cuccal??


Az a minimum... Nekem is mikor csinálták teljes alvázvédelmet akpott a kocsi és a direkt normális tömitőanyagot kapott.
Naplózva
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13831 Dátum: 2011.01.14 péntek, 20:45:35 »

Sziasztok!

A mai napon eléggé el kezdett rendetlenkedni a járgány (Mk2, 1.8b). Autópályán mentem, és kb. 10 perc után kezdte a műsort.
Tartottam a sebességet (se nem gyorsítottam, se nem lassítottam), amikor egyszer csak elkezdett esni a fordulatszám és a sebesség. Ezen nem segített az sem, ha nyomtam neki. Ha visszavettem a gázt, és kicsit gurultam (motorfékkel és kuplungolva is), majd ismét ráléptem a gázra, akkor általában, de nem mindig szépen visszagyorsított. Aztán kezdte ismét.
Szóval így utazgattam egy darabig.
Aztán olyan is volt, hogy az előzőeket azzal variálta, hogy gázadásnál ugrándozott. (Gyújtáskábel egyébként régen volt cserélve, amikor gyertyát cseréltem, az elmaradt.)

Van valami ötletetek azon túl, hogy cseréljem a gyújtáskábeleket? (Cseréljek gyertyát is? Még nincs bennük 10.000 km sem.)
Ez helyrehozhatja? Vagy majd meglátjuk?

Apropó gyújtáskábel csere... Ezt meg tudom oldani saját magam? Még sosem cseréltem, és nem tudom, hogy kell-e hozzá bármilyen szerszám (gondolom nem, de ki tudja  Wink ), vagy van-e valami trükkje?
Cromaxban kapható gyári jó lesz?

Minden egyéb ötletet szívesen fogadok.

Üdv.
Jimie
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13832 Dátum: 2011.01.14 péntek, 21:27:30 »

Sziasztok!

A mai napon eléggé el kezdett rendetlenkedni a járgány (Mk2, 1.8b). Autópályán mentem, és kb. 10 perc után kezdte a műsort.
Tartottam a sebességet (se nem gyorsítottam, se nem lassítottam), amikor egyszer csak elkezdett esni a fordulatszám és a sebesség. Ezen nem segített az sem, ha nyomtam neki. Ha visszavettem a gázt, és kicsit gurultam (motorfékkel és kuplungolva is), majd ismét ráléptem a gázra, akkor általában, de nem mindig szépen visszagyorsított. Aztán kezdte ismét.
Szóval így utazgattam egy darabig.
Aztán olyan is volt, hogy az előzőeket azzal variálta, hogy gázadásnál ugrándozott. (Gyújtáskábel egyébként régen volt cserélve, amikor gyertyát cseréltem, az elmaradt.)

Van valami ötletetek azon túl, hogy cseréljem a gyújtáskábeleket? (Cseréljek gyertyát is? Még nincs bennük 10.000 km sem.)
Ez helyrehozhatja? Vagy majd meglátjuk?

Apropó gyújtáskábel csere... Ezt meg tudom oldani saját magam? Még sosem cseréltem, és nem tudom, hogy kell-e hozzá bármilyen szerszám (gondolom nem, de ki tudja  Wink ), vagy van-e valami trükkje?
Cromaxban kapható gyári jó lesz?

Minden egyéb ötletet szívesen fogadok.

Üdv.
Jimie

kábel cserét meg tudod oldani otthon, nem kell hozzá szerszám, csak a kábeleket ne cseréld össze Wink ennyi a trükk.
vákuum csöveket nézd végig, bár elég lamda gyanús a dolog...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13833 Dátum: 2011.01.15 szombat, 08:28:20 »

kábel cserét meg tudod oldani otthon, nem kell hozzá szerszám, csak a kábeleket ne cseréld össze Wink ennyi a trükk.
vákuum csöveket nézd végig, bár elég lamda gyanús a dolog...

Értem. Ez nem túl jó hír... Lamdára csak a gyári jó, vagy van valami olcsóbb is? Cromaxon láttam valami univerzálisat....

Fejlemények!

Kicseréltem a gyújtáskábeleket, és érzetre jobb lett az autó. Sajnos a probléma továbbra is fennáll, viszont más is említette a vákumcsöveket. Ebben lehet valami, mert a fűtésnél is csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt, bármilyen állásban is van a kapcsoló. Ha jól tudom ennek is van köze a vákumcsövekhez.

Remélem nem lambda. Sajnos fogalmam sincs a vákumcsövekből hány darab van - annyira nem értek hozzá. Nem hiszem, hogy végig tudnám nézni.

Jövő héten szerintem elviszem szerelőhöz.

Vagy esetleg van valami kép, vagy leírás, hogy mit is kellene néznem?
« Utoljára szerkesztve: 2011.01.15 szombat, 15:11:19 írta Jimie5 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13834 Dátum: 2011.01.15 szombat, 15:43:39 »

Értem. Ez nem túl jó hír... Lamdára csak a gyári jó, vagy van valami olcsóbb is? Cromaxon láttam valami univerzálisat....

Fejlemények!

Kicseréltem a gyújtáskábeleket, és érzetre jobb lett az autó. Sajnos a probléma továbbra is fennáll, viszont más is említette a vákumcsöveket. Ebben lehet valami, mert a fűtésnél is csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt, bármilyen állásban is van a kapcsoló. Ha jól tudom ennek is van köze a vákumcsövekhez.

Remélem nem lambda. Sajnos fogalmam sincs a vákumcsövekből hány darab van - annyira nem értek hozzá. Nem hiszem, hogy végig tudnám nézni.

Jövő héten szerintem elviszem szerelőhöz.

Vagy esetleg van valami kép, vagy leírás, hogy mit is kellene néznem?
lamda ügyben keresd Joe-t 10 körül tud.
a fűtés irányítása is valóban vákuummal van vezérelve, de az egy másik kör. erre a problémára találsz megoldást, ha a gugliba beírod "csak a szélvédőre fúj" az első találat alatt pontos leírás van.

a kérdésem, hogy a tüneteket csak melegen, vagy hidegen is csinálja?
a motortérben matassál a motor körül (tűzfal és blokk között, trafó alatt) fekete színű kb. 8mm átmérőjű gumicsöveket keress és ellenőrizd le az összes csatlakozást, amit találsz.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13835 Dátum: 2011.01.15 szombat, 18:14:34 »

Értem. Ez nem túl jó hír... Lamdára csak a gyári jó, vagy van valami olcsóbb is? Cromaxon láttam valami univerzálisat....
Szentendrén van egy autósbolt, websopjuk is van, ott 9300 Ft a 4 vezetékes univerzális bosch, nekem is az van bennt.
Sztem ez nem lambda, inkább üzemenyag ellátás. Dugulás, vagy halódó AC. Nekem olyankor csinál ilyet, amikor a végét járja a gáz. Egyébként diagra vidd el első körben, az kiindulásnak jó. De sokat ne várj tőle.
Üdv
ui: ha széthúzod a lambda csatlakozóját, akkor is menni kell a gépnek, azt kipróbálhatod, hogy széthúzott kábellel is produkálja-e ugyanezt, ha nem akkor lambda, ha igen, akkor keresd a hibát máshol. Lambda csatlakozóját, az anyós oldalon, a motorblokk baloldalán, tetején/elején keresd, kb a szervószivattyú felett, egy négyvezetékes csatlakozópárt keress. Legalábbis a 97-es 2,0-esen ott van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13836 Dátum: 2011.01.15 szombat, 18:46:24 »

Szentendrén van egy autósbolt, websopjuk is van, ott 9300 Ft a 4 vezetékes univerzális bosch, nekem is az van bennt.
Sztem ez nem lambda, inkább üzemenyag ellátás. Dugulás, vagy halódó AC. Nekem olyankor csinál ilyet, amikor a végét járja a gáz. Egyébként diagra vidd el első körben, az kiindulásnak jó. De sokat ne várj tőle.
Üdv
ui: ha széthúzod a lambda csatlakozóját, akkor is menni kell a gépnek, azt kipróbálhatod, hogy széthúzott kábellel is produkálja-e ugyanezt, ha nem akkor lambda, ha igen, akkor keresd a hibát máshol. Lambda csatlakozóját, az anyós oldalon, a motorblokk baloldalán, tetején/elején keresd, kb a szervószivattyú felett, egy négyvezetékes csatlakozópárt keress. Legalábbis a 97-es 2,0-esen ott van.
a lamda miatt kérdeztem, hogy melegen csinálja csak, vagy hidegen is. mert ha hidegen is, akkor nem lamda. az csak bemelegedés után üzemel...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13837 Dátum: 2011.01.15 szombat, 19:02:41 »

lamda ügyben keresd Joe-t 10 körül tud.
a fűtés irányítása is valóban vákuummal van vezérelve, de az egy másik kör. erre a problémára találsz megoldást, ha a gugliba beírod "csak a szélvédőre fúj" az első találat alatt pontos leírás van.

a kérdésem, hogy a tüneteket csak melegen, vagy hidegen is csinálja?
a motortérben matassál a motor körül (tűzfal és blokk között, trafó alatt) fekete színű kb. 8mm átmérőjű gumicsöveket keress és ellenőrizd le az összes csatlakozást, amit találsz.

Nagyon szépen köszönöm, remek infók!

Hidegen is csinálja a tüneteket (ugrál gázadásra-elvételre), bár azt nem nagyon van módom kipróbálni hidegen, hogy autópálya tempónál elveszíti-e az erejét.

Holnap megnézem a csöveket, meg a fűtés részt, és kipucolom a MAF-ot, ma vettem hozzá kellékeket (nálam kb. 31.000 km óta van, és nem pucoltam, 95% városi használattal, szóval ráférhet a takarítás).
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13838 Dátum: 2011.01.15 szombat, 19:05:18 »

Nagyon szépen köszönöm, remek infók!

Hidegen is csinálja a tüneteket (ugrál gázadásra-elvételre), bár azt nem nagyon van módom kipróbálni hidegen, hogy autópálya tempónál elveszíti-e az erejét.

Holnap megnézem a csöveket, meg a fűtés részt, és kipucolom a MAF-ot, ma vettem hozzá kellékeket (nálam kb. 31.000 km óta van, és nem pucoltam, 95% városi használattal, szóval ráférhet a takarítás).

ha hidegen ezt csinálja, akkor inkább maf...de a vákuum csöveket azért kutasd végig...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13839 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:41:07 »

ha hidegen ezt csinálja, akkor inkább maf...de a vákuum csöveket azért kutasd végig...

Ez a tervem ! worship

Még valami... Nem kaptam karburátor tisztítót, csak olyan sprayt, ami motor tisztító és zsírtalanító. A leírása így kezdősik: "Gyorsan és könnyedén eltávolítja az olaj, zsír, kátrány és porszennyeződéseket."

Jó lehet ez is MAF pucoláshoz, vagy biztos ami biztos menjek el hétfőn egy autósboltba és vegyem az ajánlott STP-t. Szerintem jó ez is, de ha nem, akkor marad arra, amire kitalálták - kisuvickolom vele a motorblokk külsejét, mert az is elég koszos.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13840 Dátum: 2011.01.15 szombat, 20:55:34 »

Ez a tervem ! worship

Még valami... Nem kaptam karburátor tisztítót, csak olyan sprayt, ami motor tisztító és zsírtalanító. A leírása így kezdősik: "Gyorsan és könnyedén eltávolítja az olaj, zsír, kátrány és porszennyeződéseket."

Jó lehet ez is MAF pucoláshoz, vagy biztos ami biztos menjek el hétfőn egy autósboltba és vegyem az ajánlott STP-t. Szerintem jó ez is, de ha nem, akkor marad arra, amire kitalálták - kisuvickolom vele a motorblokk külsejét, mert az is elég koszos.
egy egyszerű teszt mafra. elindítod a motort és lehúzod a maf csatiját. ha nem változik semmi, akkor az a hulla...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13841 Dátum: 2011.01.15 szombat, 21:05:13 »

egy egyszerű teszt mafra. elindítod a motort és lehúzod a maf csatiját. ha nem változik semmi, akkor az a hulla...

Köszi, de már eldöntöttem, hogy biztosan kipucolom, vettem lyukas torx-ot is hozzá. Remélem csak koszos, mert ahogy néztem nem olcsó darab ez sem.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13842 Dátum: 2011.01.15 szombat, 21:16:29 »

Köszi, de már eldöntöttem, hogy biztosan kipucolom, vettem lyukas torx-ot is hozzá. Remélem csak koszos, mert ahogy néztem nem olcsó darab ez sem.

5-8 között lehet venni...
ha egyébként a maf, nem jó és a tisztítás sem segít rajta, lacus3-nak van eladó 1.8b-hez is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13843 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 09:15:41 »

5-8 között lehet venni...
ha egyébként a maf, nem jó és a tisztítás sem segít rajta, lacus3-nak van eladó 1.8b-hez is...

 rinya

Hát nem gondoltam, hogy így járok... Az egyik torx könnyen kijött, a másik viszont teljesen be van ragadva, sőt beletört a torx "belseje" a csavarnyúzó lyukába.
Hogy csinálhatnak ilyen csavart?

Na mindegy, holnap egyeztetek egy szerelővel, és ellátom pontos instrukciókkal, hogy mi az elvárás. (MAF, vákumcsövek, és megnézetem a levegő rendszert is)

K...ára bosszantó!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13844 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 12:45:50 »

rinya

Hát nem gondoltam, hogy így járok... Az egyik torx könnyen kijött, a másik viszont teljesen be van ragadva, sőt beletört a torx "belseje" a csavarnyúzó lyukába.
Hogy csinálhatnak ilyen csavart?

Na mindegy, holnap egyeztetek egy szerelővel, és ellátom pontos instrukciókkal, hogy mi az elvárás. (MAF, vákumcsövek, és megnézetem a levegő rendszert is)

K...ára bosszantó!
fogod magad és veszel egyet a cromaxban.De minta alapján csavarboltokban is kaphatsz hozzá.
Naplózva
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13845 Dátum: 2011.01.16 vasárnap, 18:11:03 »

Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm a közreműködését, mivel sikerült egy kombináltfogóval jobb belátásra bírni a csavart, és kitisztítani a MAF-ot.
A visszaszerelés is problémamentes volt, sikerült meghúzni elég jól.

És a lényeg: Úgy néz ki ez volt a baja!!!
Kipróbáltam a kocsit egy 20-25 perces úton (autópályán is nyomtam neki, ahol korábban rendetlenkedett), és semmi baja. (lekopogom)
A boldogságom határtalan nyes !

Azért még vannak kisebb nyűgjei, de ez volt a lényeg. A kicsiket is igyekszem felszámolni, bár ezek nagy részével már vagy 5 éve együtt élek  smile

Szóval mégegyszer köszönöm!
Naplózva
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #13846 Dátum: 2011.01.17 hétfő, 11:09:36 »

Fiuk!
lenne egy nagyon fontos kérdésem.
van egy Focus 1.4 es is a családban,nagyon szeressük.. Smiley
de most valamiért elment a töltése,igaz az akku már nagyon halálán volt.
raktam bele másik akkut,de valami nem stimmel.össze-vissza szabályoz
a generátor,néha 12,1V néha 14,4V nem áll be a jol megszokott 13,8Vre.
megilyezgettek azzal,hogy a 2000 utánni Focusok csak a kalcium-ezüst
akkut fogadják szivesen,mert valami inteligens gerjesztése van neki..
a motorvezérlő szabályozza a generátort.Igaz ez?
és tényleg nem jo hozzá a mezei ólom-cellás aksi?
Köszi mindenkinek aki segít. falbav
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #13847 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 11:47:20 »

Sziasztok!

FORD EON 5000 kazettás rádióhoz kellene kód.
Kérlek küldjetek web helyet vagy címet.

Köszönöm szépen help
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13848 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 13:46:20 »

Sziasztok!

FORD EON 5000 kazettás rádióhoz kellene kód.
Kérlek küldjetek web helyet vagy címet.

Köszönöm szépen help
van itt egy tag,aki kikódolja.Én megadhatom az enyémet,de sanszos,hogy nem fog működni.Vagy mégis hogyan gondolod,hogy kell kód?
Naplózva
papesz
Vendég
« Új hozzászólás #13849 Dátum: 2011.01.23 vasárnap, 14:16:27 »

Sziasztok!

FORD EON 5000 kazettás rádióhoz kellene kód.
Kérlek küldjetek web helyet vagy címet.

Köszönöm szépen help

írd le a sorozatszámát talán tudok segíteni.Üdv
Naplózva
Oldalak: 1 ... 270 271 272 273 274 275 276 [277] 278 279 280 281 282 283 284 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.