Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:12:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6359777 alkalommal)
0 Felhasználó és 93 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13900 Dátum: 2011.02.11 péntek, 14:16:00 »

Jön a tavasz majd a nyár. A triviális megállapítás után az érdemi kérdés: Klíma. Besz@rt a kompresszorom tavaly. Mk2-től vettem egyet. Fekraktuk. Feltöltettem olajjal majd gázzal. Előtte 15 perces nyomáspróbán volt. Nem eresztett. Volt is klíma. Aztán észrevettem hogy gyengül. Járó motornál megnéztem és azt csinálta a kompresszor hogy elindult, megállt, elindult, megállt. Ilyen 2-3 másodpercenként. Most már be sem kapcsol. Mi lehet? Valami kapcsoló döglött meg? Dehidrátornál van nyomásérzékelő aztán valahol a csőben.  Elpárologtató is sz@r lehet. Na már most egy klímás telóban azt mondta hogy vigyem el de már szóban 50 ezernél jártunk mert így látatlaban cserélni akarja a dehitrátort meg mindent. Azért hülye nem vagyok Smiley Ötlet hogy mi lehet?

Nekem a klíma hűtőm volt cserés. Cromax, utángyártott, bírt vagy 3 évet, szolíd használat mellett. "B" verzió MkII bontott hűtő. Általában a bekötésnál fárad el nyakban az anyag. Ha a hűtőd bekötési pontja körül olajsár van, akkor ott ereszt. A hűtőközegbe kevert olajba, szépen beleragad az út pora, megfelelő indikátor.
A 2 literes motornál be lehet sasolni és látszik a hiba, V6 nál nem tudom.
Üdv
UI a jelenség pont ugyanez volt,  mint nálad. A csere után "saffhauzen" volt a klíma(2007 júliusban cserélték), de mostanra megint "egy nyári" klímám van.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #13901 Dátum: 2011.02.11 péntek, 17:10:56 »

Nekem a klíma hűtőm volt cserés. Cromax, utángyártott, bírt vagy 3 évet, szolíd használat mellett. "B" verzió MkII bontott hűtő. Általában a bekötésnál fárad el nyakban az anyag. Ha a hűtőd bekötési pontja körül olajsár van, akkor ott ereszt. A hűtőközegbe kevert olajba, szépen beleragad az út pora, megfelelő indikátor.
A 2 literes motornál be lehet sasolni és látszik a hiba, V6 nál nem tudom.
Üdv
UI a jelenség pont ugyanez volt,  mint nálad. A csere után "saffhauzen" volt a klíma(2007 júliusban cserélték), de mostanra megint "egy nyári" klímám van.



Simán csak elszökött a gáz a rendszerből!
Ha legközelebb feltölteted akkor rakass bele festéket és akkor majd meglátod hogy hol ereszt!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Jimie5
Vendég
« Új hozzászólás #13902 Dátum: 2011.02.11 péntek, 18:18:25 »

Valószínű az önindító bendix kereke cserés lesz.

Köszi a tippet, utána olvastam, és lehet benne valami.
Ismerek egy autóvillamosságit, aki elég jó, azt hiszem megnézetem vele.

Sokba kerül ez az alkatrész? Az önindítót láttam, hogy igen húzós.
Naplózva
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #13903 Dátum: 2011.02.11 péntek, 22:02:17 »

Köszi a tippet, utána olvastam, és lehet benne valami.
Ismerek egy autóvillamosságit, aki elég jó, azt hiszem megnézetem vele.

Sokba kerül ez az alkatrész? Az önindítót láttam, hogy igen húzós.

Hasonló jelenség volt az enyémnél is 1.8TD.
Salgótarján Bosch szervízben szórakoztak a töltött gáz mennyiségével is,de a megoldás nekem a
szárítószűrő cseréje lett amit 12-13e pénz körül volt.Azóta működik.
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #13904 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 15:14:56 »

[img]

Ami az ablakmosó tartály mellett van , az mi lehet ? Oda megy a gázbovden + tovább valahova . Nem sok autóban láttam , képek alapján . Ha a linket nem jól tettem ide , bocsi  falbav
Naplózva
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #13905 Dátum: 2011.02.17 csütörtök, 15:16:56 »

Ja , műxik a link . wave
Naplózva
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #13906 Dátum: 2011.02.18 péntek, 00:37:12 »

Na , ebből tényleg kevés van .
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13907 Dátum: 2011.02.18 péntek, 01:09:36 »

kitörés gátló. elvileg ki is tudod kapcsolni. kell legyen egy kapcsolód a műszerfalon...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13908 Dátum: 2011.02.18 péntek, 08:02:19 »

kitörés gátló. elvileg ki is tudod kapcsolni. kell legyen egy kapcsolód a műszerfalon...

Pontosabban vonoerő szabályozó rendszer (TCS-traction control system). Nem a kitörés meggátolása, vagy a kipörgés meggátolása a feladata, hanem a vonóerő 100%-on tartása minden körülmények között.

Egy dolgot érdemes vele csinálni, bal váll felett hátrafelé elhajítani. Nem hogy nem segít, de kifejezetten akadályoz a haladásban csúszós felületen.

Drága, viszont qrvára nem hasznos. De legalább van. hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13909 Dátum: 2011.02.18 péntek, 08:15:02 »

Pontosabban vonoerő szabályozó rendszer (TCS-traction control system). Nem a kitörés meggátolása, vagy a kipörgés meggátolása a feladata, hanem a vonóerő 100%-on tartása minden körülmények között.

Egy dolgot érdemes vele csinálni, bal váll felett hátrafelé elhajítani. Nem hogy nem segít, de kifejezetten akadályoz a haladásban csúszós felületen.

Drága, viszont qrvára nem hasznos. De legalább van. hehe
sárban se jó  eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13910 Dátum: 2011.02.18 péntek, 08:18:47 »

Pontosabban vonoerő szabályozó rendszer (TCS-traction control system). Nem a kitörés meggátolása, vagy a kipörgés meggátolása a feladata, hanem a vonóerő 100%-on tartása minden körülmények között.

Egy dolgot érdemes vele csinálni, bal váll felett hátrafelé elhajítani. Nem hogy nem segít, de kifejezetten akadályoz a haladásban csúszós felületen.

Drága, viszont qrvára nem hasznos. De legalább van. hehe
na ja...sárban dagonyázáskor baromira idegesítő tud lenni,főleg ha elfelejtem kikapcsolni...nameg nagy gázzal mindent bele kikanyarodásnál a *** is belémfagyott,amikor leszabályzott és nem haladtam semerre.Egy jó van benne,ha be van kapcsolva lehet játszani,hogy mi az a határ amikor bekapcsol.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13911 Dátum: 2011.02.18 péntek, 08:19:21 »

sárban se jó  eplus2
na,pont ezt írtam veled egyidőben...mint saját tapasztalat...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13912 Dátum: 2011.02.18 péntek, 08:23:51 »

nekem most amúgy nem működik a gombbal kikapcsolás, szóval ha olyan helyzetbe kerülök, akkor oda kell figyelni nagyon, hogy szívassam meg magam
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13913 Dátum: 2011.02.18 péntek, 18:11:19 »

nekem most amúgy nem működik a gombbal kikapcsolás, szóval ha olyan helyzetbe kerülök, akkor oda kell figyelni nagyon, hogy szívassam meg magam
kösd rövidre.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13914 Dátum: 2011.02.18 péntek, 18:22:45 »

kösd rövidre.
annál már egyszerűbb, ha ki van iktatva az egész. bowden minnyá a pillangóhoz, oszt szevasz..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #13915 Dátum: 2011.02.18 péntek, 20:03:00 »

Köszönöm szépen ! Asszem biztos , hogy kikapom belőle , mert a sáros helyzetek igen furcsák . Soha ilyen tapasztalataim nem voltak , meglepett rendesen . Pici sárban is csúszkál mint állat .
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13916 Dátum: 2011.02.18 péntek, 20:09:23 »

Köszönöm szépen ! Asszem biztos , hogy kikapom belőle , mert a sáros helyzetek igen furcsák . Soha ilyen tapasztalataim nem voltak , meglepett rendesen . Pici sárban is csúszkál mint állat .
Azt hiszem,a véhat topikban írtam le,hogy megálltam a sáros lejtőn.Illetve megállított a lejtő aljában a beton lapokból kirakott járda.Semmi gond,majd kitolja magát az autó.Csak épp ezt az istenátkát elfelejtettem kikapcsolni.Kb fél óra szenvedés után elásta magát az autó,ásó elő,kiástam.Ülök,higgadok,gyújtás és világosodtam meg,hogy ez folyamatosan leszabályzott,azért nem mozdultam egy tapodtat sem...utána egy mozdulattal kiment...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13917 Dátum: 2011.02.18 péntek, 20:16:27 »

Azt hiszem,a véhat topikban írtam le,hogy megálltam a sáros lejtőn.Illetve megállított a lejtő aljában a beton lapokból kirakott járda.Semmi gond,majd kitolja magát az autó.Csak épp ezt az istenátkát elfelejtettem kikapcsolni.Kb fél óra szenvedés után elásta magát az autó,ásó elő,kiástam.Ülök,higgadok,gyújtás és világosodtam meg,hogy ez folyamatosan leszabályzott,azért nem mozdultam egy tapodtat sem...utána egy mozdulattal kiment...
hát igen..nehéz megszokni a technika vívmányait taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13918 Dátum: 2011.02.19 szombat, 21:41:30 »

hát igen..nehéz megszokni a technika vívmányait taps
Valahogy úgy kiiktattam,hogy egyáltalán nem működik...nem is világít a lámpája,nem is szabályoz...minő veszteség.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #13919 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 18:07:22 »

Sziasztok!
A 7végén beletuningoltam az autóba az ülésfűtést, no nem gyári, de megfelelő lett.
Az autó ghia lévén előkészítéssel bírt. Vettem kapcsolót, azt beplikáltam a helyére, vettem egy 1690 Ft-os fűtőpárnát (egykomolyabbat meg kaptam ajándékba), ezt beraktam az üléshuzat alá, így nem gyűröm/tolom/húzom minden ki/beszállásnál. És vettem egy szivargyújtóelosztót, amiről levágtam a 2db lengő aljzatot. Ezeket forrasztottam az ülés alatti gyári stekkerbe menő vezetékekre. Így a fűthető párna garia (már ha van) megmarad, mert nem kell levágni a csatlakozót róla.
Nyáron meg van az ülés alatt 2db kapcsolható szivargyújtó aljzatom, igaz csak addig megy, amíg a motor jár ill a kulcs benne van.
Összeségében jópofa dolog ezaz ülésfűtés. Nekem tetszik.
Ha nem kaptam volna ajándékba egy ilyen utólagos ülésfűtést, neki sem állok.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
bikerpat
Vendég
« Új hozzászólás #13920 Dátum: 2011.02.21 hétfő, 21:10:25 »

szevasztok

1.8 benzines MK 2-es mondeot szeretnék vásárolni a közeljövőben,kombit.
szeretnék tőletek mint tulajoktól tanácsot kérni, mire kel kiemelten oda figyelni vásárláskor és mik az esetleges típushibák?
előre is köszi
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #13921 Dátum: 2011.02.22 kedd, 15:40:19 »

sziasztok!!a v6-om még mindig nem küldi a levegöt csak az ablakra.más állásban is csak az ablakra megy.ha esetleg van pesten egy olyan mondeos aki már ezt orvosolta az ha ráér segithetne nekem is mivel volt szerelönél a kocsi de azt mondta inkább nem áll neki szétkapni a müszerfalat.üdv...
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13922 Dátum: 2011.02.22 kedd, 16:14:34 »

sziasztok!!a v6-om még mindig nem küldi a levegöt csak az ablakra.más állásban is csak az ablakra megy.ha esetleg van pesten egy olyan mondeos aki már ezt orvosolta az ha ráér segithetne nekem is mivel volt szerelönél a kocsi de azt mondta inkább nem áll neki szétkapni a müszerfalat.üdv...

Nekem a fűtéskapcsoló panel kopott ki (3 tekerentyűs) azt cseréltem és megoldódott. Bontóban lehet venni
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13923 Dátum: 2011.02.22 kedd, 16:25:39 »

sziasztok!!a v6-om még mindig nem küldi a levegöt csak az ablakra.más állásban is csak az ablakra megy.ha esetleg van pesten egy olyan mondeos aki már ezt orvosolta az ha ráér segithetne nekem is mivel volt szerelönél a kocsi de azt mondta inkább nem áll neki szétkapni a müszerfalat.üdv...
gugliba írd be: csak a szélvédőre fúj. az első találat alatt találsz megoldást.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
jancsika69
Vendég
« Új hozzászólás #13924 Dátum: 2011.02.22 kedd, 19:30:19 »

Sziasztok. A lámpatest telyes kiszerelése érdekelne polirozás szempontjából, nehéz? Hamar megy? Stb...
Naplózva
Novy
Vendég
« Új hozzászólás #13925 Dátum: 2011.02.22 kedd, 20:10:57 »

szevasztok

1.8 benzines MK 2-es mondeot szeretnék vásárolni a közeljövőben,kombit.
szeretnék tőletek mint tulajoktól tanácsot kérni, mire kel kiemelten oda figyelni vásárláskor és mik az esetleges típushibák?
előre is köszi

Konkrét típushiba a hátsó sárvédőívek, és a küszöbök korai rozsdásodása. Ezt a legtöbb hirdetett 10-11 éves kocsikon már ki is javították, mert már korábban jelentkezik sajnos. A fűtéspanelt érdemes tesztelni, hogy minden irányban megfelelően fújja e a levegőt, mert lehetséges a vákuum rendszer hibája. Első futómű szilentek "szeretnek" kopogni, zörögni, ezt kicsit kátyúsabb úton tudod tesztelni. Más típushiba szerintem nincs viszont érdemes átnézni, szerelő, vagy hozzáértővel. 
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #13926 Dátum: 2011.02.22 kedd, 20:19:08 »

szevasztok

1.8 benzines MK 2-es mondeot szeretnék vásárolni a közeljövőben,kombit.
szeretnék tőletek mint tulajoktól tanácsot kérni, mire kel kiemelten oda figyelni vásárláskor és mik az esetleges típushibák?
előre is köszi

nem sok mindent!
allitolag a legjobban sikerult MONDEO! wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #13927 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 13:26:56 »

Sziasztok.

Egy kis segítségre volna szükségem azzal kapcsolatban, hogy hogyan kell a visszapillantó tükröt leszerelni? Elektromos tükör, 99 MKII. Fontos lenne nagyon, köszönöm előre is  worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13928 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 13:32:33 »

Sziasztok.

Egy kis segítségre volna szükségem azzal kapcsolatban, hogy hogyan kell a visszapillantó tükröt leszerelni? Elektromos tükör, 99 MKII. Fontos lenne nagyon, köszönöm előre is  worship
a belső műanyag háromszög burkolatot leveszed (egy darab csavar tartja középen) utána egyértelmű már. csati le, csavarok ki.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #13929 Dátum: 2011.02.24 csütörtök, 13:57:48 »

a belső műanyag háromszög burkolatot leveszed (egy darab csavar tartja középen) utána egyértelmű már. csati le, csavarok ki.

Ja és hogy elektromos kb ezerszer egyszerűbb mint a kézi Smiley
Naplózva
bonethugs
Vendég
« Új hozzászólás #13930 Dátum: 2011.02.25 péntek, 10:19:47 »

Rendben srácok, köszönöm  worship
Naplózva
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #13931 Dátum: 2011.02.25 péntek, 18:30:38 »

Tegnap , menet közben , szinte robbanásszerű hang , rendesen megijedtem  Roll Eyes  Félreállok , alánézek a középső dob mint egy kipukkant hurka . Benzin szag nem volt . Ezután próba indítás , 11 traktor hang belül  wow1 de ettől még rendesen , sőt mintha jobban ment volna , igaz brutál hanggal . Mi dugulhatott el benne , vagy elötte valami ? Esetleg más hiba lehet ? Mondjuk mióta hüvi van , azóta beindításkor a középső kipufogó részen enyhén fütyülve füstölt , a hátsón meg alig valami . Csak kézzel éreztem , hogy jön valami nyomás .

Előre is köszi mindent .
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13932 Dátum: 2011.02.25 péntek, 18:35:07 »

Tegnap , menet közben , szinte robbanásszerű hang , rendesen megijedtem  Roll Eyes  Félreállok , alánézek a középső dob mint egy kipukkant hurka . Benzin szag nem volt . Ezután próba indítás , 11 traktor hang belül  wow1 de ettől még rendesen , sőt mintha jobban ment volna , igaz brutál hanggal . Mi dugulhatott el benne , vagy elötte valami ? Esetleg más hiba lehet ? Mondjuk mióta hüvi van , azóta beindításkor a középső kipufogó részen enyhén fütyülve füstölt , a hátsón meg alig valami . Csak kézzel éreztem , hogy jön valami nyomás .

Előre is köszi mindent .
valamelyik hátsó dobod belseje omlott össze...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #13933 Dátum: 2011.02.25 péntek, 18:37:26 »

valamelyik hátsó dobod belseje omlott össze...
Köszi , akkor hátsó dobot is kell szereznem , nem csak középsőt .
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13934 Dátum: 2011.02.25 péntek, 19:04:20 »

Köszi , akkor hátsó dobot is kell szereznem , nem csak középsőt .
legyen inkább középen átmenő cső, hátul meg egy dob
Naplózva
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #13935 Dátum: 2011.02.25 péntek, 19:21:56 »

legyen inkább középen átmenő cső, hátul meg egy dob

Akkor az műszakin is átmegy ? Mondjuk több mint egy év van addig .
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13936 Dátum: 2011.02.25 péntek, 19:23:16 »

Akkor az műszakin is átmegy ? Mondjuk több mint egy év van addig .
a középső dob, hangtompító. a káros anyag kibocsátáson nem változtat. (asszem Wink )
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
oldsaman
Vendég
« Új hozzászólás #13937 Dátum: 2011.02.25 péntek, 19:27:45 »

a középső dob, hangtompító. a káros anyag kibocsátáson nem változtat. (asszem Wink )

 worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13938 Dátum: 2011.02.26 szombat, 10:42:23 »

a középső dob, hangtompító. a káros anyag kibocsátáson nem változtat. (asszem Wink )

Azon a hátsó se. hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13939 Dátum: 2011.02.26 szombat, 12:35:03 »

Azon a hátsó se. hehe
de ez nem szerepelt a kérdésben beka3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #13940 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 15:38:22 »

Tudna-e valaki segíteni a bajomon?Az autó lassú kanyarodáskor recseg-ropog.Gömbcsuklók és egyéb látható alkatrészek rendben ,ráadásul a szervó ellenére is olyan nehéz a kormányzás hogy még a szervószivattyú ékszíja is megcsúszik. Hab a tortán hogy nem dolgozik az ABS sem.Minden ötlete örömmel fogadnék. Előre is köszi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13941 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 16:01:38 »

Tudna-e valaki segíteni a bajomon?Az autó lassú kanyarodáskor recseg-ropog.Gömbcsuklók és egyéb látható alkatrészek rendben ,ráadásul a szervó ellenére is olyan nehéz a kormányzás hogy még a szervószivattyú ékszíja is megcsúszik. Hab a tortán hogy nem dolgozik az ABS sem.Minden ötlete örömmel fogadnék. Előre is köszi.
féltengely, esetleg toronycsapágy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13942 Dátum: 2011.02.28 hétfő, 18:47:23 »

Tudna-e valaki segíteni a bajomon?Az autó lassú kanyarodáskor recseg-ropog.Gömbcsuklók és egyéb látható alkatrészek rendben ,ráadásul a szervó ellenére is olyan nehéz a kormányzás hogy még a szervószivattyú ékszíja is megcsúszik. Hab a tortán hogy nem dolgozik az ABS sem.Minden ötlete örömmel fogadnék. Előre is köszi.
az abs és a kormány ropogás nem hiszem, hogy összefügg...
a recsegés-ropogásról részletesebben is írhatnál. helyben tekerve is csinálja?
a toronycsapágyat le tudod ellenőrizni, csak egy segítő kell hozzá. géptető felnyit és a segítő tekergeti a kormányt ütközéstől ütközésig. ha nem egyenletesen mozog, hanem akadozva, akkor beteg.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #13943 Dátum: 2011.03.01 kedd, 15:02:10 »

KÖSZI atippet.Állóhelyzetbe is produkálja néha.Egyébként én is erre gondoltam de jól jött a megerősítés.Az ABS-problémámra nincs valami tipped?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13944 Dátum: 2011.03.01 kedd, 16:27:08 »

KÖSZI atippet.Állóhelyzetbe is produkálja néha.Egyébként én is erre gondoltam de jól jött a megerősítés.Az ABS-problémámra nincs valami tipped?
az sok dolog lehet. érzékelő hiba, jeladó hiba, vezeték szakadás, fejegység hiba.
a visszajelző mit csinál a műszerfalban?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #13945 Dátum: 2011.03.01 kedd, 17:59:09 »

Indítás után kialszik a többi visszajelzővel együtt
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13946 Dátum: 2011.03.01 kedd, 18:00:57 »

Indítás után kialszik a többi visszajelzővel együtt
akkor mi a tünet?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #13947 Dátum: 2011.03.01 kedd, 18:04:50 »

Fékezéskor csúszós úton csúsznak a kerekek, fékpedálon nem érzékelhető az ABS szelepeinek a szabályzása. Az autó úgy viselkedik mintha egyáltalán nem is rendelkezne ilyennel. Előjelét nem vettem észre, mivel nem volt állandóan jeges az út.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13948 Dátum: 2011.03.01 kedd, 18:07:14 »

Fékezéskor csúszós úton csúsznak a kerekek, fékpedálon nem érzékelhető az ABS szelepeinek a szabályzása. Az autó úgy viselkedik mintha egyáltalán nem is rendelkezne ilyennel. Előjelét nem vettem észre, mivel nem volt állandóan jeges az út.
akkor végig kellene nézned a jeladókat, fogaskoszorúkat. retek mentesítés. bár lehet, hogy ennek a javítása nem "házimunka"... szomoru1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
farmer
Vendég
« Új hozzászólás #13949 Dátum: 2011.03.01 kedd, 18:08:41 »

Köszi a tanácsot
Naplózva
Oldalak: 1 ... 272 273 274 275 276 277 278 [279] 280 281 282 283 284 285 286 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.057 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.