Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:40:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 287 288 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6346973 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14000 Dátum: 2011.04.03 vasárnap, 22:34:34 »

Helló mindenki!
Elsősorban azokhoz szól a kérdés akiknek kombijuk van Smiley
Nem tudja vki h a csomagtartó ajtó mért zörög?? Párszor már lett rajt állítva azon a bizgentyűn amihez a zár csatlakozik azt kicsit csendesebb lett de nem szűnt meg teljesen azt 1 kis idő el teltével újra zörög mind állat.
Ha valaki tud valami okosságot azt szívesen fogadom
Előre is köszönöm mindenkinek...
rendszámtábla kerete, beesett csavar, anya, izzó
Naplózva
Zsoltar
Vendég
« Új hozzászólás #14001 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 00:00:22 »

Sziasztok!
A mondeom tetőablaka nem nyílik ki. A motor működik, de olyan hangot ad, mintha a fogaskerek darálnák egymást.
Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a baja? Bowden mozgatja a mechanikát?

Előre is köszönöm a segítséget.
Zsoltar
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14002 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 07:06:14 »

Sziasztok!
A mondeom tetőablaka nem nyílik ki. A motor működik, de olyan hangot ad, mintha a fogaskerek darálnák egymást.
Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a baja? Bowden mozgatja a mechanikát?

Előre is köszönöm a segítséget.
Zsoltar
eddig működött?
nem lehet, hogy be van szorulva valami?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14003 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 09:08:18 »

eddig működött?
nem lehet, hogy be van szorulva valami?

Most azért, merte egyszer láttál valakit túlhúzni a tetőablak csavarjait és amiatt szorult a tetőablak, az nem azt jelenti, hogy minden rossz tetőablak szorul. vigyor3

Na komolyra fordítva a szót, a motor bowdent mozgat. Előfordulhat, hogy elszakadt, vagy szétugrott a bowden valahol. Gondoolom a motor sokkal gyorsabban darál, mint normál esetben. Ez két dologra utalhat:

1. elnyíródtak a műanyag fogaskerekek. Ennek előfeltétele, hogy előtte szorult az ablak és amiatt nyírta el. Ezt észrevetted volna.
2. Elszakadt, vagy kiakadt a bowden. Ennek is lehet előfeltétele a szorulás, de nem kizárólagosan, anélkül is megeshet ez a hiba.

+1: berohadt a tetőablak és emiatt nem nyílik ki, a motor meg menne és így elnyírta a műanyag fogaskerekeket. Ilyet még nem láttam, de az elméleti fizika szabályai szerint nem kizárt.

Megoldási javaslat: Szedd le a motorburkolatot (amiben a pilács van). Pilács kiszed, 2 csavar, aztán hátrafelé kell húzni a burkolatot. Onnan már látni fogod, hogy miről vakerok és érteni fogod a működési elvét is.

Ha nagy a szhar, akkor cserélhetsz egész ablakot is, 8-10e a bontott.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.14 csütörtök, 09:09:58 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14004 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 09:12:19 »

Most azért, merte egyszer láttál valakit túlhúzni a tetőablak csavarjait és amiatt szorult a tetőablak, az nem azt jelenti, hogy minden rossz tetőablak szorul. vigyor3
hehe
lényegében engem igazoltál,csak több rizsával  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14005 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 09:14:05 »

hehe
lényegében engem igazoltál,csak több rizsával  vigyor3

Munkahelyi ártalom.

Így lehet, hogy érti majd, mire is gondoltál a "valami" alatt. integet2
Naplózva
Zsoltar
Vendég
« Új hozzászólás #14006 Dátum: 2011.04.14 csütörtök, 21:31:59 »

Hello!

Igen eddig működött!
Az ablak elindul lefelé, hogy aztán hátrafelé elinduljon és mielőtt mehetne hátra akkor akad meg és darál.
Köszönöm a segítséget, szétszedem és megnézem.



Most azért, merte egyszer láttál valakit túlhúzni a tetőablak csavarjait és amiatt szorult a tetőablak, az nem azt jelenti, hogy minden rossz tetőablak szorul. vigyor3

Na komolyra fordítva a szót, a motor bowdent mozgat. Előfordulhat, hogy elszakadt, vagy szétugrott a bowden valahol. Gondoolom a motor sokkal gyorsabban darál, mint normál esetben. Ez két dologra utalhat:

1. elnyíródtak a műanyag fogaskerekek. Ennek előfeltétele, hogy előtte szorult az ablak és amiatt nyírta el. Ezt észrevetted volna.
2. Elszakadt, vagy kiakadt a bowden. Ennek is lehet előfeltétele a szorulás, de nem kizárólagosan, anélkül is megeshet ez a hiba.

+1: berohadt a tetőablak és emiatt nem nyílik ki, a motor meg menne és így elnyírta a műanyag fogaskerekeket. Ilyet még nem láttam, de az elméleti fizika szabályai szerint nem kizárt.

Megoldási javaslat: Szedd le a motorburkolatot (amiben a pilács van). Pilács kiszed, 2 csavar, aztán hátrafelé kell húzni a burkolatot. Onnan már látni fogod, hogy miről vakerok és érteni fogod a működési elvét is.

Ha nagy a szhar, akkor cserélhetsz egész ablakot is, 8-10e a bontott.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14007 Dátum: 2011.04.15 péntek, 08:36:14 »

Hello!

Igen eddig működött!
Az ablak elindul lefelé, hogy aztán hátrafelé elinduljon és mielőtt mehetne hátra akkor akad meg és darál.
Köszönöm a segítséget, szétszedem és megnézem.

Akkor ott mechankai szorulás lesz. Ha elindul és a hátracsúszás előtt akad el, akkor ott kell keresni a hibát, ahol ráfekszik a sínre az ablak.

1. Nyisd ki bukóra és zseblámpával nézz be a keret hátsó részébe, nincs-e ott valami, ami akadályozhatja az ablakot a hátracsúszásban (pl: kis faág, letört műanyag vagy fém pöcök.)

2. Valaki nyomja hátrafelé a gombot és te segíts rá az ablakra kézzel (jobbkéz kívül, balkéz belül, vagy fordítva), húzd hátrafelé. Ha így sem indul meg, akkor sajnos elkerülhetetlen a bontás.

3. Vedd le a borítást és ha ott nincs hiba, akkor le kell szedni a tetőkárpitot és megnézni a tetőablak sínjét, hogy mi a szitu.
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #14008 Dátum: 2011.04.19 kedd, 17:26:12 »

sziasztok!azt szeretném megtudni honnan tudom megállapitani hogy a kerékcsapágyam rossz-e.mivel a kocsim nagyon mormog de csak ha egyenesbe van kanyarban nem.a gumis azt mondta azért hangos a kerék mert *** a gumi.de aki a kocsimba ül egyböl azt kérdezi mi ez a hang csapágy??szerintetek??
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14009 Dátum: 2011.04.19 kedd, 20:57:59 »

sziasztok!azt szeretném megtudni honnan tudom megállapitani hogy a kerékcsapágyam rossz-e.mivel a kocsim nagyon mormog de csak ha egyenesbe van kanyarban nem.a gumis azt mondta azért hangos a kerék mert *** a gumi.de aki a kocsimba ül egyböl azt kérdezi mi ez a hang csapágy??szerintetek??
gyanús, ha kanyarban nem morog...
próbálj kereket cserélni és megpróbálni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #14010 Dátum: 2011.04.19 kedd, 21:07:08 »

sziasztok!azt szeretném megtudni honnan tudom megállapitani hogy a kerékcsapágyam rossz-e.mivel a kocsim nagyon mormog de csak ha egyenesbe van kanyarban nem.a gumis azt mondta azért hangos a kerék mert *** a gumi.de aki a kocsimba ül egyböl azt kérdezi mi ez a hang csapágy??szerintetek??
Szia! Szerintem is először cserélj kereket, ugyanis a csapágyak az esetek 99 %-ban pont kanyarban vagy ha eltér az egyenes futástól a kerék akkor morognak.
Naplózva
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14011 Dátum: 2011.04.21 csütörtök, 16:58:57 »

Sziasztok! Segítene nekem valaki abban hogy a szervó szivattyú szíjtárcsáját hogy lehet levenni? A tengely közepén van egy inbuszkulcsnak bemenet először azt hittem hogy csavar, de nem. Lehúzóval vagy a szíjtárcsa felmelegítésével lehetne leoperálni? Mivel ott a szimeringnél szórja az olajat és a szimeringet szeretném kicserélni, persze ha lehet hozzá kapni. MKII zetec 1.8 96-os benzines.
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #14012 Dátum: 2011.04.27 szerda, 01:27:51 »

Üdv Mondeosok!
Lassan cserés lesz a hátsó kipuff dobom. A bibi azzal van, hogy az első bilincs, ahol meg leget bontani a rendszert, kb a kocsi felénél van, a hátsó dobig úgy 2 méter kacskaringós cső megy, aminek semmi baja. Gondolom, jó pénzért mérik a dobot csővel együtt. Meg lehet oldani valahogy, hogy csak a dob legyen cserélve (régit levágni, újat hozzáhegeszteni a csőhöz)? help
Ha igen, hol és mennyiért lehet beszerezni?
Ha jól emlékszem (nem biztos), valami olyasmit hallottam, hogy lehet venni valami "javító dobot", méret szerint, csak dob, nincs hozzá cső. Létezik ilyen?
Előre is köszönök minden segítséget! worship
Szép napot! integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14013 Dátum: 2011.04.27 szerda, 07:07:08 »

Üdv Mondeosok!
Lassan cserés lesz a hátsó kipuff dobom. A bibi azzal van, hogy az első bilincs, ahol meg leget bontani a rendszert, kb a kocsi felénél van, a hátsó dobig úgy 2 méter kacskaringós cső megy, aminek semmi baja. Gondolom, jó pénzért mérik a dobot csővel együtt. Meg lehet oldani valahogy, hogy csak a dob legyen cserélve (régit levágni, újat hozzáhegeszteni a csőhöz)? help
Ha igen, hol és mennyiért lehet beszerezni?
Ha jól emlékszem (nem biztos), valami olyasmit hallottam, hogy lehet venni valami "javító dobot", méret szerint, csak dob, nincs hozzá cső. Létezik ilyen?
Előre is köszönök minden segítséget! worship
Szép napot! integet2
elmész kipufogóshoz, megmondod, hogy mit szeretnél és megcsinálja neked  integet2
Naplózva
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #14014 Dátum: 2011.04.27 szerda, 14:36:57 »

elmész kipufogóshoz, megmondod, hogy mit szeretnél és megcsinálja neked  integet2
Üdv!
Igen, ez kézenfekvő megoldásnak tűnik, csak az a gond vele, hogy nincs ilyen szaki az ismeretségi körömben. Van viszont karosszériás a családban, aki ingyen lecseréli, ha viszem a dobot. Az utóbbi szerintem olcsóbb mulatság lenne, mint bevinni - ismeretlenül - egy szakműhelybe, ahol tapasztalatom szerint meg sem várhatom az autót, ott kell(ene) hagynom X időre, amit nagyon nem szeretnék.
Azért köszönöm, hogy írtál! wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14015 Dátum: 2011.04.27 szerda, 15:20:51 »

Üdv!
Igen, ez kézenfekvő megoldásnak tűnik, csak az a gond vele, hogy nincs ilyen szaki az ismeretségi körömben. Van viszont karosszériás a családban, aki ingyen lecseréli, ha viszem a dobot. Az utóbbi szerintem olcsóbb mulatság lenne, mint bevinni - ismeretlenül - egy szakműhelybe, ahol tapasztalatom szerint meg sem várhatom az autót, ott kell(ene) hagynom X időre, amit nagyon nem szeretnék.
Azért köszönöm, hogy írtál! wave
lehet dobokat kapni különböző hosszúságú csövekkel. ez gyártótól is függ.
nézz körül után gyártott doboknak és ha a megfelelő árú és minőségűt megvetted, azzal állíts be az ismerősödhöz.
ezek általában bilinccsel vannak rögzítve az előző csőszakaszhoz.
a középső és a bal hátsó dob közötti szakaszon pl. a bal ajtó alatt szokták toldani. a két hátsó dobot is meg lehet külön venni ezek között is van csatlakozási pont az összekötő cső közepénél.
a lehetőségek szinte korlátlanok...
tehát először dob, aztán ismerős. feltehetően ő már eltalálja, hogy hol kell vágni a gyári csövedet...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
h.begyo
Vendég
« Új hozzászólás #14016 Dátum: 2011.04.27 szerda, 18:08:22 »

lehet dobokat kapni különböző hosszúságú csövekkel. ez gyártótól is függ.
nézz körül után gyártott doboknak és ha a megfelelő árú és minőségűt megvetted, azzal állíts be az ismerősödhöz.
ezek általában bilinccsel vannak rögzítve az előző csőszakaszhoz.
a középső és a bal hátsó dob közötti szakaszon pl. a bal ajtó alatt szokták toldani. a két hátsó dobot is meg lehet külön venni ezek között is van csatlakozási pont az összekötő cső közepénél.
a lehetőségek szinte korlátlanok...
tehát először dob, aztán ismerős. feltehetően ő már eltalálja, hogy hol kell vágni a gyári csövedet...
Köszi astor!
Szerencsére csak egy hátsó dobom van, már folyamatban van az érdeklődés: első körben alkatrészboltos cimbi, utána nem tudom. Holnap várok választ tőle, hogy talált-e valamit, és persze mennyiért. Gondolom, lamellás a belseje a hátsó dobnak (is). Savállóból csináltatni tuti nem egyszerű. Ha netán lamella nélkül lenne méretre legyártva, az befolyásol valamit? Csak azért jutott eszembe, mert szintén családban van fém esztergályos-marós-hegesztős-megmunkálós szakembrió, aki anyagköltségen, méret után lerittyentené a dobot. Ha nem lenne túl nagy árkülönbség a kettő között (és a lamellák se számítanának, mert úgy egyszerűbb lenne), akkor saválló mellett döntenék. Maximum morcosabb hangja lenne az autónak, károsanyag-kibocsátásban nem hiszem, hogy túl sokat számítana.... Roll Eyes
Naplózva
Saci
Vendég
« Új hozzászólás #14017 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 17:23:39 »

Üdv mindenkinek!
Nem tudtok javasolni valami jó kis oldalt, ahol lengéscsillapítót tudnék venni? Mindkét hátsó elszállt.  rinya

Kösz a válaszokat, tanácsokat.

Saci
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14018 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 17:48:36 »

Üdv mindenkinek!
Nem tudtok javasolni valami jó kis oldalt, ahol lengéscsillapítót tudnék venni? Mindkét hátsó elszállt.  rinya

Kösz a válaszokat, tanácsokat.

Saci

Szia!
Menj be a legközelebbi autósboltba és vegyél ott egy párat mert a hátuljára azok is jók lesznek! Amúgy még a gyári telók is bőven jók ezért nyugodtan nézhetsz akár bontottat is!  wave
Bár ha nem akarod olcsón megúszni akkor van belőlük elég nagy választék!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #14019 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:35:41 »

vagy váltóolaj.Érdemes cserélni,otthon is kivitelezhető és sokat segít.A műanyagokat lehet cserélni külön is,csak nem érdemes.A hátuljával astornak igaza van,bár ha cserélték a teleszkópokat és nem szóltak,hogy a gumi szakadt,azért érdekes.Szintén otthon is cserélhető alkatrész,a keresztrúd szilentjével együtt érdemes megcsinálni.Ha a függőleges rúd is a csavarnál kopott,abból újat érdemes venni (gumiban van egy fém gyűrű és az a gumi is szétmegy olyan 100-150e km alatt)
<a href="http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/hatso_stab_csere_mk1.pdf" target="_blank">http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/hatso_stab_csere_mk1.pdf</a>
Szia Misi!

A javaslatod alapján kicseréltettem a függőleges tartót, meg a hátsó gumi merevítőt.
Ezzel megszűnt a hátsó kopogás , végre csend van az autóban !

Nagyon köszönöm az infót.
Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #14020 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:53:04 »

SZiasztok Urak!

98.-as autómnak erősen rozsdásodik a kerékjárati ív és a küszöbök.
Tud valaki egy áthidaló megoldást , amellyel 1-2 évet még ki lehet húzni a cseréig?
Lecsiszolnám a rozsdát, de utána mivel fessem le Huh? valami rugalmas anyag kellene  ami a kavicsfelverődést kibírja.

Esetleg valaki meg tudná mondani , hogy mennyiért lehetne kicseréltetni a kétoldali küszöböket?

Egy csomó Mondeót láttam már , de azok alig rozsdásodnak, ez csak velem történik meg???

Mit tehetek?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14021 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:56:11 »

Szia Misi!

A javaslatod alapján kicseréltettem a függőleges tartót, meg a hátsó gumi merevítőt.
Ezzel megszűnt a hátsó kopogás , végre csend van az autóban !

Nagyon köszönöm az infót.
Örülök,hogy segíthettem,ezért vagyunk.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14022 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 20:56:48 »

SZiasztok Urak!

98.-as autómnak erősen rozsdásodik a kerékjárati ív és a küszöbök.
Tud valaki egy áthidaló megoldást , amellyel 1-2 évet még ki lehet húzni a cseréig?
Lecsiszolnám a rozsdát, de utána mivel fessem le Huh? valami rugalmas anyag kellene  ami a kavicsfelverődést kibírja.

Esetleg valaki meg tudná mondani , hogy mennyiért lehetne kicseréltetni a kétoldali küszöböket?

Egy csomó Mondeót láttam már , de azok alig rozsdásodnak, ez csak velem történik meg???

Mit tehetek?
átmeneti megoldás nem nagyon van, de a javítóív és küszöb csere pl. ilyen. belülről rohad a drága a hibás tömítő anyag miatt...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14023 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:04:45 »

SZiasztok Urak!

98.-as autómnak erősen rozsdásodik a kerékjárati ív és a küszöbök.
Tud valaki egy áthidaló megoldást , amellyel 1-2 évet még ki lehet húzni a cseréig?
Lecsiszolnám a rozsdát, de utána mivel fessem le Huh? valami rugalmas anyag kellene  ami a kavicsfelverődést kibírja.

Esetleg valaki meg tudná mondani , hogy mennyiért lehetne kicseréltetni a kétoldali küszöböket?

Egy csomó Mondeót láttam már , de azok alig rozsdásodnak, ez csak velem történik meg???

Mit tehetek?
NEm csak veled történik,ez kimondottan mondeo betegség,az mk1-mk2 jellegzetessége.Hát,sokat nem tudsz tenni.Csiszolás,alapozás,komplett elemcsere stb.Gyakorlatilag mindenki saját hatáskörben a pénztárcájától függően oldja meg.Ha több évig használnád az autót,akkor érdemes kasztnissal tisztességesen megcsináltatni.Ha nem,akkor házilag is meg lehet tákolni.A küszöbhöz van javítóelem vagy csere.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14024 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:15:57 »

SZiasztok Urak!

98.-as autómnak erősen rozsdásodik a kerékjárati ív és a küszöbök.
Tud valaki egy áthidaló megoldást , amellyel 1-2 évet még ki lehet húzni a cseréig?
Lecsiszolnám a rozsdát, de utána mivel fessem le Huh? valami rugalmas anyag kellene  ami a kavicsfelverődést kibírja.

Esetleg valaki meg tudná mondani , hogy mennyiért lehetne kicseréltetni a kétoldali küszöböket?

Egy csomó Mondeót láttam már , de azok alig rozsdásodnak, ez csak velem történik meg???

Mit tehetek?


Szia!
A Mondeók 7-8 éves koruk után már sajnos hólyagosak a hátsó íveknél és a küszöböknél! Ez betegség náluk! Amiket te láttál azok vagy már meg lettek csinálva vagy töröttek voltak és azért nem látszik már rajtuk! Ha nem akarod még kicseréltetni őket akkor lecsiszolod a rozsdát és bekened rozsdaátalakítóval aztán kigitteled és lealapozod és kevertetsz ki színt spray-ben és lefújod! Ha jól dolgoztál akkor ezzel nyerhetsz egy évet de se szép nem lesz se jó nem lesz de egy időre megállítja a rozsdát! Ha jó szakikat fogsz ki akkor olyan 80 körül megáll az egész cakk-pakk! Ja és belűlről a sárvédőket is fújasd ki üvegszálassal mert az nem drága és sokat ér hosszútávon!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #14025 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:24:22 »


Szia!
A Mondeók 7-8 éves koruk után már sajnos hólyagosak a hátsó íveknél és a küszöböknél! Ez betegség náluk! Amiket te láttál azok vagy már meg lettek csinálva vagy töröttek voltak és azért nem látszik már rajtuk! Ha nem akarod még kicseréltetni őket akkor lecsiszolod a rozsdát és bekened rozsdaátalakítóval aztán kigitteled és lealapozod és kevertetsz ki színt spray-ben és lefújod! Ha jól dolgoztál akkor ezzel nyerhetsz egy évet de se szép nem lesz se jó nem lesz de egy időre megállítja a rozsdát! Ha jó szakikat fogsz ki akkor olyan 80 körül megáll az egész cakk-pakk! Ja és belűlről a sárvédőket is fújasd ki üvegszálassal mert az nem drága és sokat ér hosszútávon!  wave

Szia Spanner!

80.000.- Ft Huh???
Bagolyhang: HÚÚÚÚ HÚÚÚ

Akkor marad a csiszolgatás meg a kenegetés....a gazdasági recesszió már engem is elért.
Szarul megy a bolt.

Azért köszönöm
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14026 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:26:02 »

Szia Spanner!

80.000.- Ft Huh???
Bagolyhang: HÚÚÚÚ HÚÚÚ

Akkor marad a csiszolgatás meg a kenegetés....a gazdasági recesszió már engem is elért.
***ul megy a bolt.

Azért köszönöm

sokat ne várj a dologtól, mert belülről rozsdásodik kifelé. annyira nem tudod megcsiszolni, hogy ne a rozsdát fessed...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14027 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:38:44 »

sokat ne várj a dologtól, mert belülről rozsdásodik kifelé. annyira nem tudod megcsiszolni, hogy ne a rozsdát fessed...

Ez sajnos tényleg így van! Ezért írtam bele a folyamatba a rozsdaátalakítót! Én WÜRTH-öst használtam és az elég jófajta! Csak úgy pezseg meg füstöl tőle a rozsda és ilyen liláskék színe lesz utána a vasnak! Akit esetleg érdekel vagy rendelni akar az szóljon rám és annak megnézam a gyáriszámát esetleg dobok róla képet! Nem olcsó de egy öreg autónál bőven visszahozza az árát a lakatolásnak és a fényezésnek! Én még anno a 82-es Escortomnál használtam és kihúztam vele 7 évet lakatolás nélkül pedig amikor megvettem (15 évesen) már akkor is lehetett volna kasznizni! De a legjobb egyszer tényleg normálisan megcsináltatni vagy megcsinálni és akkor az már örökös! De hát a szegénység az szegénység sajnos!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14028 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 21:40:48 »

Szia Spanner!

80.000.- Ft Huh???
Bagolyhang: HÚÚÚÚ HÚÚÚ

Akkor marad a csiszolgatás meg a kenegetés....a gazdasági recesszió már engem is elért.
***ul megy a bolt.

Azért köszönöm


Te inkább többet ne köszönj nekem!
Köszönöm!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #14029 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 22:12:24 »

Ez sajnos tényleg így van! Ezért írtam bele a folyamatba a rozsdaátalakítót! Én WÜRTH-öst használtam és az elég jófajta! Csak úgy pezseg meg füstöl tőle a rozsda és ilyen liláskék színe lesz utána a vasnak! Akit esetleg érdekel vagy rendelni akar az szóljon rám és annak megnézam a gyáriszámát esetleg dobok róla képet! Nem olcsó de egy öreg autónál bőven visszahozza az árát a lakatolásnak és a fényezésnek! Én még anno a 82-es Escortomnál használtam és kihúztam vele 7 évet lakatolás nélkül pedig amikor megvettem (15 évesen) már akkor is lehetett volna kasznizni! De a legjobb egyszer tényleg normálisan megcsináltatni vagy megcsinálni és akkor az már örökös! De hát a szegénység az szegénység sajnos!  szomoru1
Szia! Érdekelne az a würthös dolog, küldjél légyszi képet róla, meg a számát pü-ben.
Előre is köszi. Üdv. Kusti
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14030 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 22:21:01 »

Szia! Érdekelne az a würthös dolog, küldjél légyszi képet róla, meg a számát pü-ben.
Előre is köszi. Üdv. Kusti

Rendben, a hétvégén előkeresem a dobozát és PM-ben elküldöm az adatait!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #14031 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 22:37:37 »

Sziasztok!

Vajon mi lehet a Mondimmal a gond, van tippetek?:

A gázpedál hirtelen lenyomására befullad a motor, szinte leáll, annyira betorpan. Ha viszont lassan nyomom le, szépen felpörög, igaz picit mintha késéssel tenné ezt. De ha hirtelen nyomom le, durván befullad.
Hideg motornál erősen jelentkezik a probléma, meleg motornál majdnem eltűnik, de azért teljesen akkor sem mondanám hogy nem csinálja, csak akkor már nem zavaró. Hideg alatt a mostani kellemes reggeli időt értem, tehát nem a téli hideget, hanem a 10-12 fokos mostani reggelit.

Az autó reggel nem indul úgy mint rég, nehezen kapja el, ha rögtön a kulcs elfordítása után az AC pumpa zúgásakor indítózok, talán jobban beindul, mintha várok kicsit csak utána indítom. Ha beindult a motor, kicsit bizonytalankodik, aztán egyenletes lesz az alapjárata, ez a jelenség talán azóta van, mióta a befulladás is. Nem tudom összefügg-e a kettő, de esélyesnek tartom.

A gyertyák nemrég cserélve lettek, előtte is és utána is ugyanúgy megvolt és van a hiba. Olaj, vezérmű szíj csere is most volt, bár ez nyilván indifferens.
A MAF-ot is megtisztítottam nemrég, nem lett jobb. Olyat próbáltam, hogy lehúztam a MAF-ról a csatlakozót, az autó beindult, a jelenség változatlanul megvolt, és utána is, ha visszatettem a csatlakozót. Olyan mintha semmi sem változott volna, mikor le volt húzva a MAF, nem tudom ez normális-e.

Az autó benzines, 1.8-as Zetec motorral, 1999-es évjáratú. A gyújtáskábelre gyanakszom még, az tuti az eredeti 12 éves még, de nem hiszem hogy ha azzal lenne gond, akkor a bemelegedés után jobb lenne a helyzet.

Mikor még hideg a motor, mintha nem lenne annyi ereje, mintha teljesítményvesztést éreznék, de ha bemelegedett, az autó rendesen megy, nincs vele semmi gondom, pályán is megy rendesen, magas fordulaton is OK a motor, a fogyasztása is kb. rendben van, mint ami egy 200e km-t futott autótól elvárható (9 éve van nálam, a motorral nem volt még semmi gond, a vezérmű szíj cserén kívül nem volt még javítva semmi a motornál)

Hogyan tudnám behatárolni a hibát, mit tudok nem hozzáértőként egy parkolóban, extra szerszámok nélkül megtenni még, hogy szűküljön a kör, mi is lehet a gond?
Köszi a tippeket előre is...
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14032 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 22:39:30 »

Sziasztok!

Vajon mi lehet a Mondimmal a gond, van tippetek?:

A gázpedál hirtelen lenyomására befullad a motor, szinte leáll, annyira betorpan. Ha viszont lassan nyomom le, szépen felpörög, igaz picit mintha késéssel tenné ezt. De ha hirtelen nyomom le, durván befullad.
Hideg motornál erősen jelentkezik a probléma, meleg motornál majdnem eltűnik, de azért teljesen akkor sem mondanám hogy nem csinálja, csak akkor már nem zavaró. Hideg alatt a mostani kellemes reggeli időt értem, tehát nem a téli hideget, hanem a 10-12 fokos mostani reggelit.

Az autó reggel nem indul úgy mint rég, nehezen kapja el, ha rögtön a kulcs elfordítása után az AC pumpa zúgásakor indítózok, talán jobban beindul, mintha várok kicsit csak utána indítom. Ha beindult a motor, kicsit bizonytalankodik, aztán egyenletes lesz az alapjárata, ez a jelenség talán azóta van, mióta a befulladás is. Nem tudom összefügg-e a kettő, de esélyesnek tartom.

A gyertyák nemrég cserélve lettek, előtte is és utána is ugyanúgy megvolt és van a hiba. Olaj, vezérmű szíj csere is most volt, bár ez nyilván indifferens.
A MAF-ot is megtisztítottam nemrég, nem lett jobb. Olyat próbáltam, hogy lehúztam a MAF-ról a csatlakozót, az autó beindult, a jelenség változatlanul megvolt, és utána is, ha visszatettem a csatlakozót. Olyan mintha semmi sem változott volna, mikor le volt húzva a MAF, nem tudom ez normális-e.

Az autó benzines, 1.8-as Zetec motorral, 1999-es évjáratú. A gyújtáskábelre gyanakszom még, az tuti az eredeti 12 éves még, de nem hiszem hogy ha azzal lenne gond, akkor a bemelegedés után jobb lenne a helyzet.

Mikor még hideg a motor, mintha nem lenne annyi ereje, mintha teljesítményvesztést éreznék, de ha bemelegedett, az autó rendesen megy, nincs vele semmi gondom, pályán is megy rendesen, magas fordulaton is OK a motor, a fogyasztása is kb. rendben van, mint ami egy 200e km-t futott autótól elvárható (9 éve van nálam, a motorral nem volt még semmi gond, a vezérmű szíj cserén kívül nem volt még javítva semmi a motornál)

Hogyan tudnám behatárolni a hibát, mit tudok nem hozzáértőként egy parkolóban, extra szerszámok nélkül megtenni még, hogy szűküljön a kör, mi is lehet a gond?
Köszi a tippeket előre is...
a gyújtáskábelt gyertyákkal együtt azért lecserélném...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14033 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 22:51:29 »

a gyújtáskábelt gyertyákkal együtt azért lecserélném...
azért az beszédes, hogy a maf lehúzása után sem változott semmi.
ez nagyon dús keverékre utal.
a maf-ot kellene kimérni.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14034 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 23:02:21 »

Sziasztok!

Vajon mi lehet a Mondimmal a gond, van tippetek?:


Hogyan tudnám behatárolni a hibát, mit tudok nem hozzáértőként egy parkolóban, extra szerszámok nélkül megtenni még, hogy szűküljön a kör, mi is lehet a gond?
Köszi a tippeket előre is...

Én a Lambda szondával kezdeném a dolgot! Azt meg tudod nézetni az OBD csatin keresztül is hogy rendesen műxik-e vagy késik vagy kuka! Akár Fordéknál is csináltathatsz egy komplett diagnosztikát és az ára sem vészes mert nekem 2 éve 1750-ért csinálták! De ha van a közeledben egy klubtárs aki csinált már ilyet az is jó! Szervezzetek egy minitalit vagy menj el egyre és hajrá!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #14035 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 23:10:15 »

Rendben, a hétvégén előkeresem a dobozát és PM-ben elküldöm az adatait!  wave
Ok! Köszike.
Naplózva
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #14036 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 23:16:35 »

azért az beszédes, hogy a maf lehúzása után sem változott semmi.
ez nagyon dús keverékre utal.
a maf-ot kellene kimérni.
A MAF érintkezőire rámérhetek digit multiméterrel? Milyen értékeket kell látnom, elérhető valami doksi erről? Ugye ezek sima ellenállás értékek, amelyek az átáralmló levegő függvényében változnak?
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #14037 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 23:23:57 »

Na még ilyet találtam az MKIII topikban:
"Pimpampo szelep poti. Kicsit kibaxos a dolog, mert ha rossz nincs hibakod, es egyebkent is a lambda szonda jeleibol kovetkeztetve korrigal az ECU. Tehat ha rossz nem ugy rossz, hogy egyaltalan nem mukodik a gep, mert ugye ott a lambda szonda. A jelenseg meg az, hogy indulasnal befullad, bedadog, megtorpan meg egyebkent sem megy ugy ahogy kene. Az ember azt gondolna, hogy a potival nincs gond, hisz gazadasra felporog a moci. A lofaxt. duhos2"

Kb. ez a jelenségem, tehát akár pillangó szelep poti is lehet?
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14038 Dátum: 2011.04.28 csütörtök, 23:51:36 »

Na még ilyet találtam az MKIII topikban:
"Pimpampo szelep poti. Kicsit kibaxos a dolog, mert ha rossz nincs hibakod, es egyebkent is a lambda szonda jeleibol kovetkeztetve korrigal az ECU. Tehat ha rossz nem ugy rossz, hogy egyaltalan nem mukodik a gep, mert ugye ott a lambda szonda. A jelenseg meg az, hogy indulasnal befullad, bedadog, megtorpan meg egyebkent sem megy ugy ahogy kene. Az ember azt gondolna, hogy a potival nincs gond, hisz gazadasra felporog a moci. A lofaxt. duhos2"

Kb. ez a jelenségem, tehát akár pillangó szelep poti is lehet?
nem biztos,mert ha az rossz,akkor például egy padlógáz-felenged után akár emelkedhet is a fordulat vagy egyszerűen beáll.Én a helyedben első nekifutásra akkor is a gyertya-kábel csere kombót ajánlom.MErt ha a kábel rossz,az produkál olyan tüneteket,hogy hiába cserélsz meg ellenőrzöl mindent,akkor is rossz marad.
Naplózva
Flyby
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


« Új hozzászólás #14039 Dátum: 2011.04.29 péntek, 00:07:10 »

nem biztos,mert ha az rossz,akkor például egy padlógáz-felenged után akár emelkedhet is a fordulat vagy egyszerűen beáll.Én a helyedben első nekifutásra akkor is a gyertya-kábel csere kombót ajánlom.MErt ha a kábel rossz,az produkál olyan tüneteket,hogy hiába cserélsz meg ellenőrzöl mindent,akkor is rossz marad.
Aha, OK akkor kábel csere. A gyertya szinte új, az tuti jó.
Naplózva

MK4 Mondeo 2.2 TDCi Titanium X automata kombi 2013
Ex: Mondeo MK3 és MK2
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #14040 Dátum: 2011.04.29 péntek, 09:52:09 »

Aha, OK akkor kábel csere. A gyertya szinte új, az tuti jó.
Üdv!
Csak mérnék egy benzin nyomást is azért. Smiley Lehet hogy már nem szállít eleget a szivattyú, vagy a nyomásszabályzó nem teszi a dolgát.
Gyertyakábelt meg sötétben meg lehet nézni.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.29 péntek, 09:53:41 írta Poki » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14041 Dátum: 2011.04.29 péntek, 09:53:07 »

Üdv!
Csak mérnék egy benzin nyomást is azért. Smiley
akkor bemelegedés után miért jó? Wink
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #14042 Dátum: 2011.04.29 péntek, 09:54:20 »

akkor bemelegedés után miért jó? Wink
Meleg motornak nem kell annyi kaja.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14043 Dátum: 2011.04.29 péntek, 09:59:47 »

Meleg motornak nem kell annyi kaja.
levegővel megy?
Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #14044 Dátum: 2011.04.29 péntek, 10:03:51 »

levegővel megy?
Is Smiley De hidegen tutira dúsítani kell ugye.
Viszont elkerülte a figyelmemet, hogy magas fordulaton dolgozik rendesen, tehát tévedtem benzinnyomást illetőleg. Smiley

Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14045 Dátum: 2011.04.29 péntek, 11:55:25 »

Üdv!
Csak mérnék egy benzin nyomást is azért. Smiley Lehet hogy már nem szállít eleget a szivattyú, vagy a nyomásszabályzó nem teszi a dolgát.
Gyertyakábelt meg sötétben meg lehet nézni.
erre a sötétben világít dologra azért ne adj 100%-ot.Nekem tavaly ugyanez volt a véhattal és ***t se lehetett sötétben látni.Kaptam bontott kábelt,azzal se (a rángatás ugyanúgy megvolt az egyenetlen alapjárattal meg a fulladással együtt) Gyertyát cseréltem,kábelt nem,semmi változás.Mikor végre megkaptam az új cuccot,csere és lőn csoda helyre állt minden.Pedig nálam még a benzin is szivárgott a tanknál is meg a nyomásszabályzónál is (nem is kicsit,a szabályzónál végül eldurrant egy ideiglenes benzincső,a tankot ki kellett szedni és tömítést cseréltek) ergo véletlenül se volt meg a gyári nyomás.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.29 péntek, 11:59:03 írta misi107 » Naplózva
Poki
Vendég
« Új hozzászólás #14046 Dátum: 2011.04.29 péntek, 12:49:54 »

erre a sötétben világít dologra azért ne adj 100%-ot.Nekem tavaly ugyanez volt a véhattal és ***t se lehetett sötétben látni.Kaptam bontott kábelt,azzal se (a rángatás ugyanúgy megvolt az egyenetlen alapjárattal meg a fulladással együtt) Gyertyát cseréltem,kábelt nem,semmi változás.Mikor végre megkaptam az új cuccot,csere és lőn csoda helyre állt minden.Pedig nálam még a benzin is szivárgott a tanknál is meg a nyomásszabályzónál is (nem is kicsit,a szabályzónál végül eldurrant egy ideiglenes benzincső,a tankot ki kellett szedni és tömítést cseréltek) ergo véletlenül se volt meg a gyári nyomás.
Nekem eddig mindíg villogott. Áthúzott a szelepfedélre. És főleg akkor rángatott, mikor megmelegedett a motor.
Fulladás meg egyáltalán nem volt, csak rángatott. Fulladást szerintem inkább dús, vagy szegény keverék okoz.
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #14047 Dátum: 2011.04.29 péntek, 13:05:42 »

SZiasztok Urak!
98.-as autómnak erősen rozsdásodik a kerékjárati ív és a küszöbök.
Tud valaki egy áthidaló megoldást , amellyel 1-2 évet még ki lehet húzni a cseréig?
Lecsiszolnám a rozsdát, de utána mivel fessem le Huh? valami rugalmas anyag kellene  ami a kavicsfelverődést kibírja.
Esetleg valaki meg tudná mondani , hogy mennyiért lehetne kicseréltetni a kétoldali küszöböket?
Egy csomó Mondeót láttam már , de azok alig rozsdásodnak, ez csak velem történik meg???
Mit tehetek?

ugyanebben a cipőben járok, 98as fehér autóval. a bal küszöb már lyukas... nemrég kértem ajánlatot lakatostól 2 küszöbre és 2 hátsó ívre: elemenként kb 10e a csere + a javítóívek 20e + üregvédelem 25e + fényezés kb 50e. és így talán 5-6 évig ilyen is marad.
ha 1-2 év múlva amúgy is cserélnéd, szerintem érdemes lenne inkább most kicsit összekaparni rá (persze más pénztárcájában nem turkálok, nem ismerem a helyzeted) és így nem te jársz a rozsdás kocsival és nem az kap majd egy frissen lakatoltat, aki megveszi, ha eladod.
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.29 péntek, 13:08:22 írta zsombi » Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14048 Dátum: 2011.04.29 péntek, 14:41:58 »

Aha, OK akkor kábel csere. A gyertya szinte új, az tuti jó.
SZia!
Diagnosztikával kezdj, hátha lát vmit.
Ebben tudok neked segíteni, ha el tudsz jönni óbudára.
Laptop+ELM327 van, mindent nem látunk rajta, de hibakódot, trimmeket igen az meg már mégis több mint a semmi.
(A gázadásra belassulás nekem szegénykeverékes üzemmódban volt, akkor nem kapott eleget.)
HA érdekel, írj egy püt.
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14049 Dátum: 2011.04.29 péntek, 16:21:05 »

Sziasztok!
Viszonylag új vagyok itt a klubban, eddig csak olvasgattam a hozzászólásokat, viszont most lenne kérdésem is.
Az az igazság, hogy még nem vagyok Mondeo tulajdonos, de ezt az autót szemeltem ki magamnak a következőnek, hasonló okokból mint ti  Smiley
Mindenekelőtt azt szeretném kérdezni, szerintetek mennyire okos ötlet pesti autót venni? Sokan riogatnak a pesti autóktól, leginkább a futóművek miatt. Szerintem egy állapotfelméréssel ezeket ki lehet szűrni és lehet venni jó állapotú pesti autót, de kíváncsi lennék a véleményetekre.
Két kocsi ami ebben a pillanatban konkrétan érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-4636239
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_glx-4654896
Az első a leírt állapota, a második a felszereltsége és az állapota miatt is. A 2.0 literes esetében, a tulaj elmondása szerint a kocsi jó állapotban van, csak a tetőn található egy kis festék alatti korrózió. A sárvédőívek már javítva voltak.
A 2.0tól kicsit tartok, mert magasabbak a költségei, mármint adó, átírás, biztosítás, fogyasztás. Alkatrész árakban is gondolom van különbség az 1.8hoz képest. De nem az utóbbi a mérvadó.
Szerintetek? Tanács a válogatáshoz, vásárláshoz?
Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2011.04.29 péntek, 16:27:10 írta Poison The Well » Naplózva
Oldalak: 1 ... 274 275 276 277 278 279 280 [281] 282 283 284 285 286 287 288 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.