Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:04:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358256 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
undok
Vendég
« Új hozzászólás #14100 Dátum: 2011.05.10 kedd, 18:23:25 »

Nagyon szívesen!  wave
Király az aláírásod!  eljen
Majd írd meg hogy ment a kinullázás!  nyes

Megoldottam!
gyújtás - benyom - 7mperc - elaludt - gyujtás le, majd vissza és már nem is világított...

Az aláírásom szövege Sz. Albert matek prof. tól származik,  jó fej volt az öreg, nyugodjék békében !
Ezeket  a dumákat hamarabb megtanultuk, mint a parciális integrált... Wink
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14101 Dátum: 2011.05.10 kedd, 18:30:18 »

Megoldottam!
gyújtás - benyom - 7mperc - elaludt - gyujtás le, majd vissza és már nem is világított...

Az aláírásom szövege Sz. Albert matek prof. tól származik,  jó fej volt az öreg, nyugodjék békében !
Ezeket  a dumákat hamarabb megtanultuk, mint a parciális integrált... Wink

Köszi az infót akkor ezek szerint egész érthetően megírtam!  taps
Holnap én is kinullázom hátha nekem is sikerül 7 mp alatt!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #14102 Dátum: 2011.05.10 kedd, 21:32:10 »

Sziasztok!
Segítene nekem valaki abban hogy a szervó szivattyú szíjtárcsáját hogy lehet levenni? A tengely közepén van egy inbuszkulcsnak bemenet először azt hittem hogy csavar, de nem. Lehúzóval vagy a szíjtárcsa felmelegítésével lehetne leoperálni? Mivel ott a szimeringnél szórja az olajat és a szimeringet szeretném kicserélni, persze ha lehet hozzá kapni. MKII zetec 1.8 96-os benzines.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14103 Dátum: 2011.05.10 kedd, 21:36:30 »

Sziasztok!
Segítene nekem valaki abban hogy a szervó szivattyú szíjtárcsáját hogy lehet levenni? A tengely közepén van egy inbuszkulcsnak bemenet először azt hittem hogy csavar, de nem. Lehúzóval vagy a szíjtárcsa felmelegítésével lehetne leoperálni? Mivel ott a szimeringnél szórja az olajat és a szimeringet szeretném kicserélni, persze ha lehet hozzá kapni. MKII zetec 1.8 96-os benzines.

Szia!
Préselt ezért csak erőszakkal fog lejönni! De arra számíts hogy a szíjtárcsa kukás lesz a műtét miatt ezért jobb ha előre veszel egy újat a szimmeringgel együtt! Sajnos ez ilyen játék! De ha kapsz ötezer környékén egy bontott szivattyút akkor azt gyorsan vedd meg mert jobban jársz vele!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14104 Dátum: 2011.05.10 kedd, 21:54:21 »

Szia!
Préselt ezért csak erőszakkal fog lejönni! De arra számíts hogy a szíjtárcsa kukás lesz a műtét miatt ezért jobb ha előre veszel egy újat a szimmeringgel együtt! Sajnos ez ilyen játék! De ha kapsz ötezer környékén egy bontott szivattyút akkor azt gyorsan vedd meg mert jobban jársz vele!  wave
SPANNER!
Házilag lehet szervószivattyút cserélni? Azaz kell hozzá vmi spéci szerszám, vagy elég a szokásos "krova"+villáskulcsok+nagykalapács+stb?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14105 Dátum: 2011.05.10 kedd, 22:25:17 »

SPANNER!
Házilag lehet szervószivattyút cserélni? Azaz kell hozzá vmi spéci szerszám, vagy elég a szokásos "krova"+villáskulcsok+nagykalapács+stb?
Üdv

Szia!
Igen lehet "házilag" is szivattyút cserélni (bár a kormány biztonsági berendezés ezért csak vizsgával rendelkező szakember nyúlhatna hozzá hivatalosan!) Lekapod róla a szíjat meg a csöveket és utána lebontod a tartójáról és mehet vissza a másik! Előtte leengedheted és kijárathatod az olajat de ez sem feltétlenül szükséges! Az olajhűtőnél a legegyszerűbb megbontani a fém és flexis cső találkozásánál mert ott csak egy rugós bilincs fogja ösze! (már akinek van olajhűtője) Egyes típusoknál a hollandi ha jól emléxem 21 es ezért nem árt előtte megmérni tolómérővel nehogy szerszámhiány miatt félbemaradjon a mutatvány! Nekem eddig a légtelenítéssel sem volt gondom de hallottam már olyan autóról is amelyik nem dolgozta ki a rendszerből a levegőt! Én légteleníteni kormánytekergetéssel szoktam de lehet a csőrendszer megbontásával is!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14106 Dátum: 2011.05.11 szerda, 17:12:30 »

Azt hittem hogy egy szutyok GLX-es széria de ez még Ghiának is elmenne az extrákat tekintve!  taps
Sérülésmentes autót nem fogsz kapni sehol sem főleg ebben a korban de ha nagyon gyanús akkor vigyétek el közösen egy futómű ellenőrzésre-állításra! Ha ott minden rendben van akkor már nagy baj nem lehet az apróbbakat meg szépen lassan megcsinálgatod! Az extrák miatt megéri az árát és érdemes megvenni de nekem egyetlen dolog ami miatt nem kellene hogy csak 4 ajtós! Amúgy az én autóm is céges volt méghozzá a City-bank főnökéjé (azért ennyire fulllos) És végig vezetett szervízkönyves volt és mindíg minden meg lett csináltatva rajta ennyi előnye még van a (normális!!!) céges autóknak és ez később is meghálálja magát!

Utólag még eszembe jutott egy furcsaság az említett kocsiról. Ha megnézed\megnézitek a képet, piros négyzettel bejelöltem miről lenne szó Smiley

A két ajtónál az a vízszintes rész ("keret?") nincs egy vonalban. Mintha az egyik ajtó "lógna" egy kicsit. Pedig jól nyíltak és záródtak...  Összeszerelési hiba, elhasználódás, vagy törés nyoma?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14107 Dátum: 2011.05.11 szerda, 17:35:00 »

Összeszerelési hiba, elhasználódás, vagy törés nyoma?

Bármelyik lehet de az ajtózsanérral és a zárral össze lehet hozni egyformára őket!
Amúgy csak kevés Mondeó van amelyiknél csisszre passzolnak az ajtóhézagok és sarkok!
Ilyennel ne foglalkozz mert ez apróság és nem befolyásol semmit! És a javítása is ingyen van mert otthon akár te is meg tudod majd csinálni!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14108 Dátum: 2011.05.11 szerda, 17:44:26 »

Utólag még eszembe jutott egy furcsaság az említett kocsiról. Ha megnézed\megnézitek a képet, piros négyzettel bejelöltem miről lenne szó Smiley

A két ajtónál az a vízszintes rész ("keret?") nincs egy vonalban. Mintha az egyik ajtó "lógna" egy kicsit. Pedig jól nyíltak és záródtak...  Összeszerelési hiba, elhasználódás, vagy törés nyoma?

Nekem most a törött autónál kb. fél-egy centit csavarodott a kasztni.Az ajtók tökéletesen záródnak...SPANNER-nek igaza van,simán be lehet lőni úgy,ahogy neked tetszik.Egyébként nekem is így állt mind a három autóból kettőn az ajtó.A legelsőre nem emlékszek.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14109 Dátum: 2011.05.11 szerda, 19:24:06 »

Nekem most a törött autónál kb. fél-egy centit csavarodott a kasztni.Az ajtók tökéletesen záródnak...SPANNER-nek igaza van,simán be lehet lőni úgy,ahogy neked tetszik.Egyébként nekem is így állt mind a három autóból kettőn az ajtó.A legelsőre nem emlékszek.

Köszi a válaszokat  worship
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14110 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 07:44:25 »

Szia!
Igen lehet "házilag" is szivattyút cserélni (bár a kormány biztonsági berendezés ezért csak vizsgával rendelkező szakember nyúlhatna hozzá rendszerből ....
Köszönöm!
Valami nagyon nyavajog az autóban már az előző vezműszíj csere óta, azt mondták, majd nyúlik meg ilyen faxságok, a mostani csere után is nyavajog, a generátor nem lehet, mert az átcsapágyaztam, a feszítőgörgők szépen szaladnak, viszont gyanús, hogy a szivattyú nyervog, arra gpndoltam leveszem a hosszbordás szíjat, beindítom úgy az autót, ha nyavajog, akkor vezműszíjas rendszerben nyavajog, ha nem akkor már csak a szervó, meg a klímahűtó maradt, azt meg talán ki tudom szűrni vhogy, hogy melyik csinálja. Korábban nem volt annyira zavaró, mostanra már kezd rendesen hangosodni.
Ja a vezérműszíjcserénél cserélték a görgőket,de a mostaniban már a vízpumpát is, abban körben nagyon más nem nyavajoghat, ha jól gondolom, max a motor csapágyai, de azt nem hinném.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14111 Dátum: 2011.05.12 csütörtök, 08:06:16 »

Köszönöm!
Valami nagyon nyavajog az autóban már az előző vezműszíj csere óta, azt mondták, majd nyúlik meg ilyen faxságok, a mostani csere után is nyavajog, a generátor nem lehet, mert az átcsapágyaztam, a feszítőgörgők szépen szaladnak, viszont gyanús, hogy a szivattyú nyervog, arra gpndoltam leveszem a hosszbordás szíjat, beindítom úgy az autót, ha nyavajog, akkor vezműszíjas rendszerben nyavajog, ha nem akkor már csak a szervó, meg a klímahűtó maradt, azt meg talán ki tudom szűrni vhogy, hogy melyik csinálja. Korábban nem volt annyira zavaró, mostanra már kezd rendesen hangosodni.
Ja a vezérműszíjcserénél cserélték a görgőket,de a mostaniban már a vízpumpát is, abban körben nagyon más nem nyavajoghat, ha jól gondolom, max a motor csapágyai, de azt nem hinném.
Üdv

Igen ezt mi is így szoktuk kiszűrni ha nem tiszta a hang és általában az esetek nagytöbbségében a szervó szokott lenni a hunyó! Éppen tegnap is néztünk egy autót amit a gazdája generátoroztatni akart de meghallgattuk és gyanús volt a dolog ezért lekaptuk a szíjat és igazunk is lett mert ott is kiderült hogy a szervószivattyú hangoskodik! Te is kapd le a szíjat és hallgasd meg úgy is aztán máris kiderül hogy mi lóg ki a sorból! A vízpumpa is hangoskodhat de az elég ritka eset a klímaszivattyú pedig kikapcsolva nem kap terhelést és alul van tehát azt nem is hallhatod meg így simán!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #14112 Dátum: 2011.05.14 szombat, 23:48:01 »

SZiasztok!

Vettem bontóban egy biztonsági övet (az régi abszolút nem ment vissza).
Előttem szerelte ki a bontós ember egy mondeoból, vásárláskor tök jól működött.
Hazavittem, próbálom kihúzni az övet a házából ,de nem engedi csak befele megy az öv.

Tudtok segíteni mi a trükkje?
Hogyan lehetne kihúzni az övet a "házából" ?

Előre is köszönöm szépen a segítséget. 
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14113 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 08:08:06 »

SZiasztok!

Vettem bontóban egy biztonsági övet (az régi abszolút nem ment vissza).
Előttem szerelte ki a bontós ember egy mondeoból, vásárláskor tök jól működött.
Hazavittem, próbálom kihúzni az övet a házából ,de nem engedi csak befele megy az öv.

Tudtok segíteni mi a trükkje?
Hogyan lehetne kihúzni az övet a "házából" ?

Előre is köszönöm szépen a segítséget. 
tul sok része bement a házba, és kifelé húzásnál megakad, mint amikor befeszül. az egyik oldalán leszeded a burkolatot(fekete műanyag) azt amelyik nem a kerek, hanem a másik, és eltolod a belsejét, hogy ne akadjon a fogaskerékbe. persze a burkolat 3 patentje kijön rendesen, a 4. egy biztonsági,az kiszakad. vissza tudod tenni a fedelet így is, csak látszik, hogy bontva volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14114 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 09:20:31 »

SZiasztok!

Vettem bontóban egy biztonsági övet (az régi abszolút nem ment vissza).
Előttem szerelte ki a bontós ember egy mondeoból, vásárláskor tök jól működött.
Hazavittem, próbálom kihúzni az övet a házából ,de nem engedi csak befele megy az öv.

Tudtok segíteni mi a trükkje?
Hogyan lehetne kihúzni az övet a "házából" ?

Előre is köszönöm szépen a segítséget. 

Szia!

A biztonsági öv csak egy állásban működik mégpedig teljesen függőleges állásban! Fogd meg és próbáld meg függőlegesen tartani a házat és közben húzogasd kifelé és ha eltalálod azt a pontot akkor simán kijön! Amikor húzgálod akkor figyelj az öv dőlési szögére is a házhoz képest mert az is számít és azzal is kicsit játszani kell! Kábé 1 percen belül sikerülni fog de ha mégsem akkor szereld be a helyére az oszlopba és akkor már biztos hogy kijön! Ilyet meg hogy szét kell szedni nagyon gyorsan felejts el!!!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14115 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 10:21:26 »

Szia!

A biztonsági öv csak egy állásban működik mégpedig teljesen függőleges állásban! Fogd meg és próbáld meg függőlegesen tartani a házat és közben húzogasd kifelé és ha eltalálod azt a pontot akkor simán kijön! Amikor húzgálod akkor figyelj az öv dőlési szögére is a házhoz képest mert az is számít és azzal is kicsit játszani kell! Kábé 1 percen belül sikerülni fog de ha mégsem akkor szereld be a helyére az oszlopba és akkor már biztos hogy kijön! Ilyet meg hogy szét kell szedni nagyon gyorsan felejts el!!!  wave
ja, csak a helyére szerelve kb 1.5 méter kint van belőle. ha feltekeri az egészet, akkor sosem fogja kihúzni belőle. egyébként nem szétszedni kell, csak a burkolatot lepattintani, amit vissza is lehet tenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14116 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 10:32:10 »

ja, csak a helyére szerelve kb 1.5 méter kint van belőle. ha feltekeri az egészet, akkor sosem fogja kihúzni belőle. egyébként nem szétszedni kell, csak a burkolatot lepattintani, amit vissza is lehet tenni

Ha egyszer beteszed az oszlopba a helyére akkor már annyit húzol ki belől amennyit csak akarsz! Amúgy simán ki lehet húzni belőle legalábbis nekem eddig mindíg sikerült ezért felesleges leszedni a burkolatot! Akkor fog nagyot káromkodni amikor rájön hogy az öv vége oda van csavarozva az üléshez is és hogy oda nem lehet rendesen hozzáférni! Inkább erre mondhatnál valami okosságot mert én még nem jöttem rá hogy hogy a leggyorsabb és a legegyszerűbb lekapni az ülésről az övet!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14117 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 10:40:47 »

Ha egyszer beteszed az oszlopba a helyére akkor már annyit húzol ki belől amennyit csak akarsz! Amúgy simán ki lehet húzni belőle legalábbis nekem eddig mindíg sikerült ezért felesleges leszedni a burkolatot! Akkor fog nagyot káromkodni amikor rájön hogy az öv vége oda van csavarozva az üléshez is és hogy oda nem lehet rendesen hozzáférni! Inkább erre mondhatnál valami okosságot mert én még nem jöttem rá hogy hogy a leggyorsabb és a legegyszerűbb lekapni az ülésről az övet!  wave
neki már nincs az ülésre csavarozva, legalábbis gondolom nem üléssel együtt vette Smiley

én úgy szedtem le, hogy ki volt szedve már az ülés, mivel bontottam szét a kocsit nem számított mi milyen sorrendben jön le. ezt sajna opás leszedni
azért is írtam neki ezt, mert én is így jártam a bontott övvel. ha feltekeri teljesen, akkor nincs már hely semmi, hogy ne érjen hozzá az öv a feszítő részhez, amin apró fogak vannak. az a része ami kilóg belőle alap helyzetben, annyira sok, hogy ha behúzza, el sem fér a dobon, már hozzá ér az oldalához. ezért már az utsó kb fél métert feltekerni sem tudja
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14118 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 10:49:18 »

neki már nincs az ülésre csavarozva, legalábbis gondolom nem üléssel együtt vette Smiley

én úgy szedtem le, hogy ki volt szedve már az ülés, mivel bontottam szét a kocsit nem számított mi milyen sorrendben jön le. ezt sajna opás leszedni
azért is írtam neki ezt, mert én is így jártam a bontott övvel. ha feltekeri teljesen, akkor nincs már hely semmi, hogy ne érjen hozzá az öv a feszítő részhez, amin apró fogak vannak. az a része ami kilóg belőle alap helyzetben, annyira sok, hogy ha behúzza, el sem fér a dobon, már hozzá ér az oldalához. ezért már az utsó kb fél métert feltekerni sem tudja

Ha majd összefutunk egy talin akkor megmutatom a tecnikáját az övkihúzásnak szétszedés nélkül!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
don80
Vendég
« Új hozzászólás #14119 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 18:54:27 »

szevasztok!!kb 1honapja vettem klimatisztito sprayt na most az érdekelne hogy nem csináltam-e hülyeséget mikor oda fujtam ahonnan a levegö jön.mind a négy helyre raktam rendesen.az elözö kocsimnál is ennyit csináltak a szervizbe gondoltam akkor ezért nem fizetek.vagy máshova kellett volna fujni???
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14120 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 18:57:24 »

szevasztok!!kb 1honapja vettem klimatisztito sprayt na most az érdekelne hogy nem csináltam-e hülyeséget mikor oda fujtam ahonnan a levegö jön.mind a négy helyre raktam rendesen.az elözö kocsimnál is ennyit csináltak a szervizbe gondoltam akkor ezért nem fizetek.vagy máshova kellett volna fujni???


Szia!

De igen hülyeséget csináltál mert nem oda kellett volna fújni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14121 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 19:05:07 »

Szia!

De igen hülyeséget csináltál mert nem oda kellett volna fújni!  wave
jól csinálta, mert oda is kell ...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14122 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 19:19:03 »

jól csinálta, mert oda is kell ...

Akkor szerinted vajon miért adnak hozzá egy jó hosszú csövet?  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14123 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 19:29:53 »

Akkor szerinted vajon miért adnak hozzá egy jó hosszú csövet?  nyes
látom, te is csak magadtól vagy okos  eplus2

amúgy ha már itt vagyunk klubon belül, akkor ezt is el lehet olvasni
http://mondeo.hu/index.php?page=59
ha 2005-ben működött és még zsoel is megmaradt azóta, talán idén is jó lesz
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.15 vasárnap, 19:32:12 írta yooccoo » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14124 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 20:04:46 »

látom, te is csak magadtól vagy okos  eplus2

amúgy ha már itt vagyunk klubon belül, akkor ezt is el lehet olvasni
http://mondeo.hu/index.php?page=59
ha 2005-ben működött és még zsoel is megmaradt azóta, talán idén is jó lesz

Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14125 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 20:07:07 »

látom, te is csak magadtól vagy okos  eplus2

amúgy ha már itt vagyunk klubon belül, akkor ezt is el lehet olvasni
http://mondeo.hu/index.php?page=59
ha 2005-ben működött és még zsoel is megmaradt azóta, talán idén is jó lesz

Jelentem elolvastam!
De ilyen rövid csővel ez is csak fél munka mert a szagos-cuccos belül a radiátornál van és nem a szellőzőknél!
Az is igaz hogy valamire ez is jó még így is de ha egy autó klímája büdös akkor ott már fizikai szennyeződés és gombás lerakódás van és oda még általában az is kevés ha megtöltöd az egész rendszert tisztítóhabbal! Sajnos a gyakorlat azt mutatja hogy olyankor műszerfal ki és mosószeres körömkefével sikamika és utána minden okés! A Fiestámon kipróbáltam mindent és semmi nem segített rajta csak a szétszedés! A Mondeó az hálistennek tiszta és nem is büdös köszönhetően a rendszeres szervíznek és a pollenszűrőnek is! De ha már itt tartunk akkor nekem van még valahol egy hosszú WÜRTH-ös műanyag befújócsövem ha valakit érdekel dobok róla képet mert egy ilyet csak egyszer kell megvenni és utána mindennel használható!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14126 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 20:09:01 »



Némá egy Fűrész-rajongó!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14127 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 20:21:48 »

Akkor szerinted vajon miért adnak hozzá egy jó hosszú csövet?  nyes
hát,a leírás szerint mindenhová,ahol kimegy-bemegy a levegő.Egyedül csak az ülések alá nem fújtam belőle (motip hab)...de érdekes,mert én totál berohadt,bebüdösödött klímánál is jó hasznát vettem,teljesen megszüntette a nem kívánt szagokat és nem is állt vissza.De sokan sokféle cuccra esküsznek,én csak ezt az egyet használom (illetve fogom használni,ha már lesz mihez...),még a hiperspéci gomba és baci ölő cucc se jött be.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.15 vasárnap, 20:23:27 írta misi107 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14128 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 20:27:27 »

Jelentem elolvastam!
De ilyen rövid csővel ez is csak fél munka mert a szagos-cuccos belül a radiátornál van és nem a szellőzőknél!
Az is igaz hogy valamire ez is jó még így is de ha egy autó klímája büdös akkor ott már fizikai szennyeződés és gombás lerakódás van és oda még általában az is kevés ha megtöltöd az egész rendszert tisztítóhabbal! Sajnos a gyakorlat azt mutatja hogy olyankor műszerfal ki és mosószeres körömkefével sikamika és utána minden okés! A Fiestámon kipróbáltam mindent és semmi nem segített rajta csak a szétszedés! A Mondeó az hálistennek tiszta és nem is büdös köszönhetően a rendszeres szervíznek és a pollenszűrőnek is! De ha már itt tartunk akkor nekem van még valahol egy hosszú WÜRTH-ös műanyag befújócsövem ha valakit érdekel dobok róla képet mert egy ilyet csak egyszer kell megvenni és utána mindennel használható!  wave
pont leírtad a lényeget: ha annyira koszos, akkor mindegy, hogy milyen hosszú a cső, úgy se lesz jó
ha meg karbantartott autóról van szó, akkor ez is elég
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14129 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 20:32:46 »

hát,a leírás szerint mindenhová,ahol kimegy-bemegy a levegő.Egyedül csak az ülések alá nem fújtam belőle (motip hab)...de érdekes,mert én totál berohadt,bebüdösödött klímánál is jó hasznát vettem,teljesen megszüntette a nem kívánt szagokat és nem is állt vissza.De sokan sokféle cuccra esküsznek,én csak ezt az egyet használom (illetve fogom használni,ha már lesz mihez...),még a hiperspéci gomba és baci ölő cucc se jött be.

Szia! Igen ahány ház annyi szokás!
De az alap az ugyanaz a kétféle:
1: gomba és az szagos
2: kosz és az büdös

A gombához elég lehet egy spray ami még ha nem is távolítja el de kiöli őket és megszűnteti a szagot!
A fizikai szennyeződés pedig CSAK súrolással távolítható el rendesen sehogy máshogy! (Példa: ha koszos a kezed akkor muszály megdörgölni máshogy nem lesz tiszta akármit is teszel rá fújhatod azt bármivel bármeddig)
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14130 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 20:46:18 »

Szia! Igen ahány ház annyi szokás!
De az alap az ugyanaz a kétféle:
1: gomba és az szagos
2: kosz és az büdös

A gombához elég lehet egy spray ami még ha nem is távolítja el de kiöli őket és megszűnteti a szagot!
A fizikai szennyeződés pedig CSAK súrolással távolítható el rendesen sehogy máshogy! (Példa: ha koszos a kezed akkor muszály megdörgölni máshogy nem lesz tiszta akármit is teszel rá fújhatod azt bármivel bármeddig)
igaz,de hogy a bánatban lesz koszos?Én például a rostélyokhoz hozzá sem szoktam érni.Valamikor az autó vásárlásakor beállítottam,aztán annyi...de ez én vagyok...egyébként igazad van.Mondjuk én nagyrészt a lidlis kendőket használom és jó vele a tapasztalatom.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14131 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 21:22:24 »

igaz,de hogy a bánatban lesz koszos?Én például a rostélyokhoz hozzá sem szoktam érni.Valamikor az autó vásárlásakor beállítottam,aztán annyi...de ez én vagyok...egyébként igazad van.Mondjuk én nagyrészt a lidlis kendőket használom és jó vele a tapasztalatom.

Amelyik autó szellőzőrendszere koszsos az vagy a rossz pollenszűrő (hiánya) miatt vagy a tetőablakon és az abalakokon bejövő kosz, falevél, és bogár bekerül a rendszerbe és ott egész egyszerűen elkezd megrohadni és ennek van szaga! De dohányos autóban elég hozzá a por+hamu keveréke is hogy lerakódjon és megüljön a szellőző sarkaiban! Mert ugye aki dohányzik az autóban az ugye letekert ablakkal hamuzik kifelé mert ilyen a magyar kultúra és az ablakokon menet közben nem csak kifelé de befelé is jönnek dolgok! És ezért is nem jó nyáron fa alatt az árnyékban lehúzott ablakokkal ott hagyni az autót (behullik minden) mert akkor elég akár egy nyár is hozzá hogy eléggé bekoszolódjon a rendszer és a téli nyirkosság miatt jól oda is tapad aztán jön a következő nyár és máris érződik hogy pucolni kellene! Röviden ennyi a klíma-illat története!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14132 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 21:24:22 »

Amelyik autó szellőzőrendszere koszsos az vagy a rossz pollenszűrő (hiánya) miatt vagy a tetőablakon és az abalakokon bejövő kosz, falevél, és bogár bekerül a rendszerbe és ott egész egyszerűen elkezd megrohadni és ennek van szaga! De dohányos autóban elég hozzá a por+hamu keveréke is hogy lerakódjon és megüljön a szellőző sarkaiban! Mert ugye aki dohányzik az autóban az ugye letekert ablakkal hamuzik kifelé mert ilyen a magyar kultúra és az ablakokon menet közben nem csak kifelé de befelé is jönnek dolgok! És ezért is nem jó nyáron fa alatt az árnyékban lehúzott ablakokkal ott hagyni az autót (behullik minden) mert akkor elég akár egy nyár is hozzá hogy eléggé bekoszolódjon a rendszer és a téli nyirkosság miatt jól oda is tapad aztán jön a következő nyár és máris érződik hogy pucolni kellene! Röviden ennyi a klíma-illat története!
hát ja,erre nem is gondoltam...tekintettel arra,hogy nem bagózok,a szűrőt is cserélem és nem csak kihajítom mert minek az oda,name néhanapján ki is porszívózok...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14133 Dátum: 2011.05.15 vasárnap, 21:26:37 »

hát ja,erre nem is gondoltam...tekintettel arra,hogy nem bagózok,a szűrőt is cserélem és nem csak kihajítom mert minek az oda,name néhanapján ki is porszívózok...

Hámeteegyrendösgyerökvagy!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #14134 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 23:13:13 »

Ssiasztok!

Még mindig rohad a küszöböm.
Elmentem egy lakatoshoz árat kérdezni.
Anyag + munkadíj 80e Ft. oldalanként.

Spanner korábban mondtad, hogy van egy tuti Würth szered, ami kékes lilás színű felületté alakítja a rozsdát.
Kérlek írd meg a nevét, no meg azt , hogy ha esetleg egy két kisebb lyuk keletkezik a lecsiszolás után, akkor
azt mivel tüntessem el.
Gondolom, a sima gitt az ide nem jó, talán valami rugalmasabb anyag kellene..?

 Undecided Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.16 hétfő, 23:14:46 írta lencse1 » Naplózva
lencse1
Vendég
« Új hozzászólás #14135 Dátum: 2011.05.16 hétfő, 23:23:12 »

Majdnem elfelejtettem.

Vettem nagyon jó állapotú alufelnit.
Az eladó azt mondta, hogy 205/50 R16 gumi volt rajta.

Szerintetek a 205/55.-ös méretet fel lehetne még tenni? elfér terhelés esetén is a kerék?

vagy

195.-ös gumit fel szabad szerelni a erre az alufelnire?
Mindkét témáról 2 gumist kérdeztem meg telefonon.
Mind a kettő mást mondott!!!
(Persze ők lesz..ják a biztonságomat, csak a lóvé kell nekik...)

Ha tudtok segítsetek..
Köszönöm
 wave wave wave
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14136 Dátum: 2011.05.17 kedd, 07:07:02 »

Ssiasztok!

Még mindig rohad a küszöböm.
Elmentem egy lakatoshoz árat kérdezni.
Anyag + munkadíj 80e Ft. oldalanként.

Spanner korábban mondtad, hogy van egy tuti Würth szered, ami kékes lilás színű felületté alakítja a rozsdát.
Kérlek írd meg a nevét, no meg azt , hogy ha esetleg egy két kisebb lyuk keletkezik a lecsiszolás után, akkor
azt mivel tüntessem el.
Gondolom, a sima gitt az ide nem jó, talán valami rugalmasabb anyag kellene..?

 Undecided Undecided
inkább néz egy másik embert, az irreálisan sok, annyiból a kettőnek kellene kijönnie
Naplózva
zorrokatona
Vendég
« Új hozzászólás #14137 Dátum: 2011.05.17 kedd, 07:55:42 »

jó reggelt urak 2.5ösben termosztát cserénél,van vmi tudnivaló?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14138 Dátum: 2011.05.17 kedd, 07:58:54 »

jó reggelt urak 2.5ösben termosztát cserénél,van vmi tudnivaló?
különösebben semmi...Cserélheted úgyis,hogy csak a csöveket húzod le és házzal együtt kiveszed vagy szimplán csak szétcsavarozod.Én a házzal együtt való kivételt javaslom,elég sok takony fel tud gyűlni és akkor érdemes kitakarítani a házat,hogy ne szoruljon.Max. a csövek ide-oda hajlítását felejtsd el,elég érzékeny része a véhatnak a hűtés,gondolom nem akarsz egy repedés utáni csőcserét is megejteni...
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 08:01:16 írta misi107 » Naplózva
zorrokatona
Vendég
« Új hozzászólás #14139 Dátum: 2011.05.17 kedd, 08:08:56 »

köszönöm szépen a  tanácsot,megfogadom
Naplózva
zorrokatona
Vendég
« Új hozzászólás #14140 Dátum: 2011.05.17 kedd, 08:34:46 »

bocs ,hogy ismét hülye kérdéseket teszek fel,de  a  szerlősrác előre fosik a  termosztát cserétöl.Hol található a  V6on,ki lehet cserélni otthoni környezetben és kb mennyi idő?
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #14141 Dátum: 2011.05.17 kedd, 09:12:59 »

Majdnem elfelejtettem.

Vettem nagyon jó állapotú alufelnit.
Az eladó azt mondta, hogy 205/50 R16 gumi volt rajta.

Szerintetek a 205/55.-ös méretet fel lehetne még tenni? elfér terhelés esetén is a kerék?

vagy

195.-ös gumit fel szabad szerelni a erre az alufelnire?
Mindkét témáról 2 gumist kérdeztem meg telefonon.
Mind a kettő mást mondott!!!
(Persze ők lesz..ják a biztonságomat, csak a lóvé kell nekik...)

Ha tudtok segítsetek..
Köszönöm
 wave wave wave

Szia! Mindkét gumi mérettel szerelhető a felni, viszont az, hogy 205/55x16-os gumival elfér e az a felni ET méretétől is függ.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14142 Dátum: 2011.05.17 kedd, 09:56:48 »

Ssiasztok!

Még mindig rohad a küszöböm.
Elmentem egy lakatoshoz árat kérdezni.
Anyag + munkadíj 80e Ft. oldalanként.

Spanner korábban mondtad, hogy van egy tuti Würth szered, ami kékes lilás színű felületté alakítja a rozsdát.
Kérlek írd meg a nevét, no meg azt , hogy ha esetleg egy két kisebb lyuk keletkezik a lecsiszolás után, akkor
azt mivel tüntessem el.
Gondolom, a sima gitt az ide nem jó, talán valami rugalmasabb anyag kellene..?

 Undecided Undecided

Szia!
Szívesen átküldtem volna neked a képeket róla de így már nem adok neked semmit!
További szép napot!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14143 Dátum: 2011.05.17 kedd, 10:07:44 »

bocs ,hogy ismét hülye kérdéseket teszek fel,de  a  szerlősrác előre ***ik a  termosztát cserétöl.Hol található a  V6on,ki lehet cserélni otthoni környezetben és kb mennyi idő?

Ha a V6-on is olyan bakelitházas termosztát van mint a simákon akkor van is félnivalója mert kábé 10-12 éves korra elkezdenek szétmállani és ha hozzányúlsz félő hogy elreped vagy letörik valamelyik csöve! Csak nagyon finoman és óvatosan ennyit tudok nektek tanácsolni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14144 Dátum: 2011.05.17 kedd, 10:30:33 »

Ha a V6-on is olyan bakelitházas termosztát van mint a simákon akkor van is félnivalója mert kábé 10-12 éves korra elkezdenek szétmállani és ha hozzányúlsz félő hogy elreped vagy letörik valamelyik csöve! Csak nagyon finoman és óvatosan ennyit tudok nektek tanácsolni!  wave

Nem olyan van.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14145 Dátum: 2011.05.17 kedd, 10:53:44 »

Nem olyan van.

Köszi az infót!  worship
De ha nem olyan van akkor miért kell félni tőle?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
zorrokatona
Vendég
« Új hozzászólás #14146 Dátum: 2011.05.17 kedd, 11:19:43 »

nem tudom hogy milyen azért kértem tanácsot,ha vki cserélt már otthon segíthetne1  bővebb leírással vagy jótanácsal,köszönöm.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14147 Dátum: 2011.05.17 kedd, 11:20:22 »

Köszi az infót!  worship
De ha nem olyan van akkor miért kell félni tőle?  wow1

Mert nyomorék a szerelő, vagy még nem látott ilyet és tudja, hogy a V6 tulajokat jól le lehet húzni, ha ijesztegetik őket a zsúfolt motortér miatti drága szerelhetőséggel. hehe

A termosztátház levétele 5 perc. 1 jó fogó kell hozzá.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14148 Dátum: 2011.05.17 kedd, 11:42:52 »

Mert nyomorék a szerelő, vagy még nem látott ilyet és tudja, hogy a V6 tulajokat jól le lehet húzni, ha ijesztegetik őket a zsúfolt motortér miatti drága szerelhetőséggel. hehe

A termosztátház levétele 5 perc. 1 jó fogó kell hozzá.

Én is valami ilyensmire tippeltem!  eljen
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14149 Dátum: 2011.05.17 kedd, 11:44:13 »

Szia!
Szívesen átküldtem volna neked a képeket róla de így már nem adok neked semmit!
További szép napot!  wave
kiírhatnád az aláírásodba, hogy ha hülyén írod a nevem, akkor hülye is maradsz hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 276 277 278 279 280 281 282 [283] 284 285 286 287 288 289 290 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.