SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14150 Dátum: 2011.05.17 kedd, 11:51:05 » |
|
kiírhatnád az aláírásodba, hogy ha hülyén írod a nevem, akkor hülye is maradsz Ez jó volt megadom rá a 10 pontot!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
zorrokatona
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14151 Dátum: 2011.05.17 kedd, 12:02:02 » |
|
én is pécsi vok mid van a mondibol?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14152 Dátum: 2011.05.17 kedd, 12:07:05 » |
|
én is pécsi vok mid van a mondibol?
Szia! Én nem pécsi vok de mi kellene? Az elején kívűl még szinte minden megvan mert csak a hétvégén állok neki szétbontani de már van egy listám a lefoglalt cuccokkal! Írd meg PM-ben vagy emilben hogy mi kellene vagy felőlem egyszer akár ki is ugorhatsz megnézni vagy sajátkezűleg lebontani mert már vannak ilyen kérések is és ezeket is figyelembe veszem ezért nincs még kosárban az autó!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14153 Dátum: 2011.05.17 kedd, 12:16:27 » |
|
nem tudom hogy milyen azért kértem tanácsot,ha vki cserélt már otthon segíthetne1 bővebb leírással vagy jótanácsal,köszönöm.
A véhat topikban kérdezd legközelebb...raktam be képet oda,merre van,fémházas,nem bakelit.A szerelődet meg küldd el a francba tízperces meló,ebből öt a víz leengedése,kell egy 10-es villáskulcs a csavarokhoz és fogó a bilincsekhez.Ha jót akarsz magadnak,akkor kicseréled az összes bilincset normálra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zorrokatona
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14154 Dátum: 2011.05.17 kedd, 12:23:55 » |
|
A véhat topikban kérdezd legközelebb...raktam be képet oda,merre van,fémházas,nem bakelit.A szerelődet meg küldd el a francba tízperces meló,ebből öt a víz leengedése,kell egy 10-es villáskulcs a csavarokhoz és fogó a bilincsekhez.Ha jót akarsz magadnak,akkor kicseréled az összes bilincset normálra
Köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zorrokatona
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14155 Dátum: 2011.05.17 kedd, 13:38:05 » |
|
na kicseréltük tényleg gyorsan ment,de sajna még mindig forr a víz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14156 Dátum: 2011.05.17 kedd, 14:30:03 » |
|
na kicseréltük tényleg gyorsan ment,de sajna még mindig forr a víz
Szedd ki belőle mert ha nem gyárit vettél lehet hogy az új is kukás és szorul! Vedd ki és őszig ne is tedd vissza aztán nézd meg a ventillátorokat hogy mennek-e mindkét fokozatban (fekete/zöld relé) és ha lehúzod a csatit a hőfokadóról akkor azonnal elindul-e a venti!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14157 Dátum: 2011.05.17 kedd, 14:48:02 » |
|
A véhat topikban kérdezd legközelebb...raktam be képet oda,merre van,fémházas,nem bakelit.A szerelődet meg küldd el a francba tízperces meló,ebből öt a víz leengedése,kell egy 10-es villáskulcs a csavarokhoz és fogó a bilincsekhez.Ha jót akarsz magadnak,akkor kicseréled az összes bilincset normálra.
Normál alatt az AWAB bilincset érted? Mert akkor igen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14158 Dátum: 2011.05.17 kedd, 14:49:50 » |
|
na kicseréltük tényleg gyorsan ment,de sajna még mindig forr a víz
Milyet tettél bele? Újat? Ha nem, akkor előtte le kellett volna tesztelni otthon a tűzhelyen egy lábas forró vízben, hogy nyit-e. Ha újat és továbbra is forr a víz, akkor ott más hiba lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
zorrokatona
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14159 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:00:14 » |
|
igen új motorcrft márka,most vízpumpát rendeltem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14160 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:13:44 » |
|
Csak egy jótanács: előbb be kellene határolni a hibát. Mert ha mindent kicserélsz, ami okozhatja, akkor nagyon vaskos lesz az a számla.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14161 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:21:45 » |
|
Normál alatt az AWAB bilincset érted? Mert akkor igen.
Ahogy mondod (írod...) én személy szerint rühellem a gyáriakat...de úgy tudom más is ugyanígy van velük.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14162 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:23:49 » |
|
Ahogy mondod (írod...) én személy szerint rühellem a gyáriakat...de úgy tudom más is ugyanígy van velük.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Poison The Well
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14163 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:28:20 » |
|
Ssiasztok! Még mindig rohad a küszöböm. Elmentem egy lakatoshoz árat kérdezni. Anyag + munkadíj 80e Ft. oldalanként. Spanner korábban mondtad, hogy van egy tuti Würth szered, ami kékes lilás színű felületté alakítja a rozsdát. Kérlek írd meg a nevét, no meg azt , hogy ha esetleg egy két kisebb lyuk keletkezik a lecsiszolás után, akkor azt mivel tüntessem el. Gondolom, a sima gitt az ide nem jó, talán valami rugalmasabb anyag kellene..? Ez is érdekes lehet: http://www.euweld.com/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=48&lang=huA cégnél dolgoztam amikor behoztuk az anyagot, nem tudom mennyibe kerül, nem emlékszem festhető-e, de a mintacsomagot karosszérián próbálgattuk illetve kipufogón is és elég jó eredményeket értünk el. ha jól emlékszem, egy csomagban 3 rúd volt, 1-1 bronz, alu és acél, de külön is lehetett venni, és 1 rúd 8e+ÁFA volt...3 és fél éve.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14164 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:29:48 » |
|
Ahogy mondod (írod...) én személy szerint rühellem a gyáriakat...de úgy tudom más is ugyanígy van velük.
Ha a gyári alatt a rugóst érted akkor én kivétel vagyok mert nekem nincs bajom velük nekem még nem csöpögött sehol semmi miattuk! Két mozdulat lekapni őket ezért gyors a szerelés velük (már ahol hozzáférni!!!) de azt én is elismerem hogy egy öreg és leharcolt gépnél (állapottól függően) már én is inkább kicserélem őket AWB vagy NORMA bilincsekre!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14165 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:35:18 » |
|
Ez is érdekes lehet: http://www.euweld.com/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=48&lang=huA cégnél dolgoztam amikor behoztuk az anyagot, nem tudom mennyibe kerül, nem emlékszem festhető-e, de a mintacsomagot karosszérián próbálgattuk illetve kipufogón is és elég jó eredményeket értünk el. ha jól emlékszem, egy csomagban 3 rúd volt, 1-1 bronz, alu és acél, de külön is lehetett venni, és 1 rúd 8e+ÁFA volt...3 és fél éve. Túl szép hogy igaz legyen! Egy próbát megér bár elég kenyénynek tűnik az adatok alapján és az általában vagy nehezen és csúnyán megmunkálható vagy a keménysége miatt a rezgéstől eltörik vagy lepattog! De attól még jó lehet ez is csak ki kellene kísérletezni hogy hogyan és hová!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14166 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:41:46 » |
|
Ha a gyári alatt a rugóst érted akkor én kivétel vagyok mert nekem nincs bajom velük nekem még nem csöpögött sehol semmi miattuk! Két mozdulat lekapni őket ezért gyors a szerelés velük (már ahol hozzáférni!!!) de azt én is elismerem hogy egy öreg és leharcolt gépnél (állapottól függően) már én is inkább kicserélem őket AWB vagy NORMA bilincsekre!
Nem azért xarok, mert eresztenek. Azért xarok, mert V6-nál nincs elég hely, hogy megfogd őket rendesen seeger, vagy harapófogóval. Az AWAB viszont kis helyen is jól hozzáférhető, ami V6-nál nagy előny.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Poison The Well
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14167 Dátum: 2011.05.17 kedd, 15:42:40 » |
|
Túl szép hogy igaz legyen! Egy próbát megér bár elég kenyénynek tűnik az adatok alapján és az általában vagy nehezen és csúnyán megmunkálható vagy a keménysége miatt a rezgéstől eltörik vagy lepattog! De attól még jó lehet ez is csak ki kellene kísérletezni hogy hogyan és hová! Igen ez egy elég kemény anyag, mi először néhány golyót sodortunk belőle és fél óra után gyakorlatilag nem tudtuk már széttörni. Igaz nem próbálkoztunk minden módszerrel Amíg gyúrod olyan kb mint a gyurma, talán kicsit keményebb. Vizes kézzel vagy ronggyal lehet simítani és alakítani rajta, de mint a leírásban olvasható elég gyorsan megkeményedik, utána már csak géppel vagy szerszámmal lehet megmunkálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14168 Dátum: 2011.05.17 kedd, 16:07:19 » |
|
Nem azért xarok, mert eresztenek. Azért xarok, mert V6-nál nincs elég hely, hogy megfogd őket rendesen seeger, vagy harapófogóval. Az AWAB viszont kis helyen is jól hozzáférhető, ami V6-nál nagy előny.
Igen ez érthető ezért írtam oda ezt én is a zárójelben! A rugósnak egy nagy előnye van hogy örökös mert nem lehet sem túlhúzni sem pedig megszakítani! Persze a mai nehéz időkben a tulajok egyre jobban adnak a szerelhetőségre és úgy gondolodnak hogy mivan ha legközelebb is szét kell szedni! Meg hol van már az a régi jó világ amikor mindenre jutott rendesen idő!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14169 Dátum: 2011.05.17 kedd, 17:44:01 » |
|
Igen ez érthető ezért írtam oda ezt én is a zárójelben! A rugósnak egy nagy előnye van hogy örökös mert nem lehet sem túlhúzni sem pedig megszakítani! Persze a mai nehéz időkben a tulajok egyre jobban adnak a szerelhetőségre és úgy gondolodnak hogy mivan ha legközelebb is szét kell szedni! Meg hol van már az a régi jó világ amikor mindenre jutott rendesen idő! Hát,ha az út szélén kell vízcsövet cserélni nagy előny.Nálam az autóba általában 2-3 csavarhúzó szokott lenni,fogó nem.Nameg ahogy néztem,a véhatnál több a csőcsatlakozás mint a négyhengeresnél,jópár meg úgy el van dugva,hogy öröm szenvedni vele...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14170 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:02:19 » |
|
Nem azért xarok, mert eresztenek. Azért xarok, mert V6-nál nincs elég hely, hogy megfogd őket rendesen seeger, vagy harapófogóval. Az AWAB viszont kis helyen is jól hozzáférhető, ami V6-nál nagy előny.
Szia! Van hozzá spec fogó, még flexibilis bowdenes szárral is amit oda hajlítgatsz, ahova csak akarod, azzal nagyon egyszerű szerelni a gyári rugós bilincseket is! A seeger vagy harapó fogóknak, más a rendeltetése.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 19:07:57 írta Kusti1 »
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14171 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:08:30 » |
|
Szia! Van hozzá spec fogó, még flexibilis bowdenes szárral is amit oda hajlítgatsz, ahova csak akarod, azzal nagyon egyszerű szerelni a gyári rugós bilincseket is! Szia! Erről tudnál dobni egy képet vagy egy linket? Köszke!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14172 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:17:08 » |
|
Szia! Van hozzá spec fogó, még flexibilis bowdenes szárral is amit oda hajlítgatsz, ahova csak akarod, azzal nagyon egyszerű szerelni a gyári rugós bilincseket is! A seeger vagy harapó fogóknak, más a rendeltetése. Na, mutizzad!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lencse1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14173 Dátum: 2011.05.17 kedd, 19:58:03 » |
|
Ez is érdekes lehet: http://www.euweld.com/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=48&lang=huA cégnél dolgoztam amikor behoztuk az anyagot, nem tudom mennyibe kerül, nem emlékszem festhető-e, de a mintacsomagot karosszérián próbálgattuk illetve kipufogón is és elég jó eredményeket értünk el. ha jól emlékszem, egy csomagban 3 rúd volt, 1-1 bronz, alu és acél, de külön is lehetett venni, és 1 rúd 8e+ÁFA volt...3 és fél éve. Szia! Köszönöm az infót, írtam a cégnek, remélem holnap válaszolnak. Jól értem dolgot? A rozsdától lecsiszolt karosszériára csak fel kell kenni és a levegőn megszilárdulva kemény tartós felületet fog képezni? Mekkora egy rúd? Hány cm.-es? Mennyire lehet elég szerinted?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14174 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:00:17 » |
|
Szia! Van hozzá spec fogó, még flexibilis bowdenes szárral is amit oda hajlítgatsz, ahova csak akarod, azzal nagyon egyszerű szerelni a gyári rugós bilincseket is! A seeger vagy harapó fogóknak, más a rendeltetése. Ez igaz,én viszont a vízpumpa cseréjekor ami gyári volt azt is lecseréltem és annyi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14175 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:07:57 » |
|
Ez igaz,én viszont a vízpumpa cseréjekor ami gyári volt azt is lecseréltem és annyi.
De milyen az a fogó? A fűtőradiátor csöveihez nem férek hozzá semmi értelme fogóval, annyira bent vannak és annyira szűk a hely. Érdekelne ez a fogó!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14176 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:16:56 » |
|
Ez igaz,én viszont a vízpumpa cseréjekor ami gyári volt azt is lecseréltem és annyi.
Ez is egy megoldás!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14177 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:22:26 » |
|
De milyen az a fogó? A fűtőradiátor csöveihez nem férek hozzá semmi értelme fogóval, annyira bent vannak és annyira szűk a hely. Érdekelne ez a fogó! SPANNERNAK elküldtem pü-ben a fogó képét, valamiért nem tudok képet felrakni ide, de még neked pü-be sem sajna. Kérd meg a SPANNERT, hogy tegye fel vagy küldje el neked!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 21:45:52 írta Kusti1 »
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14178 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:25:12 » |
|
De milyen az a fogó? A fűtőradiátor csöveihez nem férek hozzá semmi értelme fogóval, annyira bent vannak és annyira szűk a hely. Érdekelne ez a fogó! Írjad be a böngésződbe, hogy fogó rugós vízcső bilincshez, még válogatni is tudsz, hogy melyik szimpatikus neked!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14179 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:30:57 » |
|
Spannernak elküldtem pü-ben a fogó képét, valamiért nem tudok képet felrakni ide, de még neked pü-be sem sajna. Kérd meg a Spannert, hogy tegye fel vagy küldje el neked! Na veled is befejeztem a továbbiakban mindenféle kommunikációt!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14180 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:33:06 » |
|
Parancsoljatok:
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14181 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:35:47 » |
|
Itt pedig a link annak aki venni akar ilyet és olcsón: http://www.olcso.hu/vizcsobilincs_fogo_flexibilis_sz arral-83650300.html (muszály volt szünetet tennem a linkbe mert cenzúrázza a rendszer a csúúúúúnya szavakat!)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 20:39:10 írta SPANNER »
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14182 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:39:08 » |
|
De milyen az a fogó? A fűtőradiátor csöveihez nem férek hozzá semmi értelme fogóval, annyira bent vannak és annyira szűk a hely. Érdekelne ez a fogó! jé,az meg az eszembe se jutott...de már nem is fog.Drof,nem lehet valahogy megsürgetni a rendőröket?Hány hónapig ülnek egy ügyön?Nekem a rendőr akárki 4 hetet mondott.Ez meg már lassan másfél hónap.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14183 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:40:11 » |
|
Spannernak elküldtem pü-ben a fogó képét, valamiért nem tudok képet felrakni ide, de még neked pü-be sem sajna. Kérd meg a Spannert, hogy tegye fel vagy küldje el neked! kéretik figyelni a BETŰKRE!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14184 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:42:32 » |
|
kéretik figyelni a BETŰKRE!!!
Főcsaptá védőnek vazze?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14185 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:45:20 » |
|
Főcsaptá védőnek vazze? Neeem....de ezt már letudtuk egyszer,ne legyen belőle sértődés.Írtam a másik topikban is,hogy tiszteljük egymás gyengéjét.Nekem például az,hogy ha autót veszek,akkor az ugasson bele akinek adok a véleményére és ne az,akinél annyiból áll a szakértés,hogy "én úgyis mindent jobban tudok és ez egy ***..."
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14186 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:52:56 » |
|
Főcsaptá védőnek vazze? Bocsánat SPANNER!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14187 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:53:55 » |
|
kéretik figyelni a BETŰKRE!!!
Köszi, már bocsánatot is kértem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14188 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:54:02 » |
|
Neeem....de ezt már letudtuk egyszer,ne legyen belőle sértődés.Írtam a másik topikban is,hogy tiszteljük egymás gyengéjét.Nekem például az,hogy ha autót veszek,akkor az ugasson bele akinek adok a véleményére és ne az,akinél annyiból áll a szakértés,hogy "én úgyis mindent jobban tudok és ez egy ***..."
Mintha valami ilyesmit olvastam volna nemrég a V6-topikban nem?
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
SPANNER
|
|
« Új hozzászólás #14189 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:56:46 » |
|
Bocsánat SPANNER! Te kétszer is hibáztál egy hozzászólásban!!!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14190 Dátum: 2011.05.17 kedd, 20:58:55 » |
|
Na veled is befejeztem a továbbiakban mindenféle kommunikációt! Köszi, ezt jól megkaptam. Nem volt szándékos! Ahogy gondolod.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14191 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:01:01 » |
|
Te kétszer is hibáztál egy hozzászólásban!!! TE MÉG EGYSZER SEM HIBÁZTÁL?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14192 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:05:16 » |
|
kéretik figyelni a BETŰKRE!!! [/quote Misi, tudtommal a Magyar helyes írás szabályai szerint az illető személy nevének csak a kezdő betűjét kell nagy betüvel írni, ennek eleget is tettem, viszont nem kötelességem a kis ujjamból kiszivní, minden egyes fórum tag rigolyáit.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 21:15:20 írta Kusti1 »
|
Naplózva
|
|
|
|
yooccoo
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14193 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:11:31 » |
|
TE MÉG EGYSZER SEM HIBÁZTÁL?
nem, ő sohasem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14194 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:13:32 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14195 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:16:35 » |
|
TE MÉG EGYSZER SEM HIBÁZTÁL?
NE FOGLALKOZZ EZZEL, MINDENKI MÁSKÉPP HÜLYE. INNENTŐL SPANNERREL ORDÍTVA BESZÉLEK, NEHOGY ROSSZUL ÉREZZE MAGÁT A SOK KISBETŰ MIATT.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 21:18:43 írta drof »
|
Naplózva
|
|
|
|
misi107
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14196 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:17:47 » |
|
Mintha valami ilyesmit olvastam volna nemrég a V6-topikban nem? így van...de a végén megint megkapom,hogy ködösítek,kavarom a szart,meg személyeskedek...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kusti1
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14197 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:19:08 » |
|
nem, ő sohasem
Jó neki, akkor Ő tökéletes lenne, de velem szemben azért a kommunikációnk elején vétett, mert elfelejtett valamit, amit korábban megígért! Különben egyre jobban unom ezt az oldalt az ember gyereke segíteni akar és hálából kap a fejére, na ebből nem kérek!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.17 kedd, 21:23:21 írta Kusti1 »
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14198 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:19:52 » |
|
így van...de a végén megint megkapom,hogy ködösítek,kavarom a ***t,meg személyeskedek... Mer' mindig olyanról beszélsz,amit nem ért és emiatt megzavarod a lelki békáját.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #14199 Dátum: 2011.05.17 kedd, 21:20:26 » |
|
Jó neki, akkor Ő tökéletes!
Nem, az én vagyok!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|