Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:20:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 292 293 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349592 alkalommal)
0 Felhasználó és 131 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14250 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 17:50:01 »

Ne hisztizzél barátom! Vagy úgy gondolod, hogy a Te szavad, tanácsod az etalon? Beszélgetünk, érvelgetünk. Nem kell rögtön a plafonon lenni.
A stílusodat pedig nem is kommentálnám.

Egy kiröhögésért megdolgoztál.   hehe Mert nem vagyok a barátod. Mert minden héten jön 2 olyan okos szakember, aki ezzel foglakozott és annyira faxán megmondja, hogy a klímát nem kell rendszeresen járatni.......

A gyáriak meg hülyék, mert előírják. Ők bizonyára kevésbé értenek hozzá, mint te magad. Ezen nem sok érvelgetni való van.
Kolléga kért tanácsot, segítséget. Kapott.
Tőled meg egy kis összezavarást kapott mellé. Neki sem hiányzik az ilyen szakértelem szerintem. Hát még nekem.

Mert amit te mondasz, az úgy van és kész! Igaz-e? No comment.

Stílusomat nem is muszáj, helyette vissza lehet ballagni oda, ahol eddig szakértetted a klímákat garanciában.  
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14251 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 17:52:16 »

Szólíthatlak ez után Mindenhatónak?

Hát nem is tudom. Talán akkor, ha én is szólíthatlak a klímák 7 danos mesterének, aki tudja, hogy télen nem kell járatni a klímát, de azért bekapcsolja rendszeresen. eplus2

Na próbálkozzál még be másik topicocban is, szükség van a szakértelmedre! email
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14252 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 17:56:38 »

Én abban bíztam, hogy te segítesz majd nekem. hehe Zártszelvényt hozok, azzal nem lesz gondod.  Grin

Akkor viszont jelentkezz be nála már ma, mert ilyenkor nagyon tele van és többnyire csak esti időpontjai vannak (17:00 után).
dobok mindjárt egy pü-t
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14253 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 18:01:55 »

dobok mindjárt egy pü-t

Én meg megnézem. wow1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14254 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 18:18:05 »

Párátlanítok.

Marha!

Ha nem álnéven jönnél ide, akkor nem kapnád meg a kezdő szakiknak kijáró kötsögölést! (Mondeom ezt én álnéven.....)
Legközelebb szólj, hogy átjössz és akkor nem kötök beléd csak a második héten.
Ezt a garanciális szervizbe járnak a tizenix éves Mondeokkal dolgot meg nagyon gyorsan felejtsd el. Mikor voltál te utoljára olyan autószervizben, ahol számlát/garit kaptál/KÉRTÉL?

Naugye. Fish. vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14255 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 18:33:25 »

Marha!

Ha nem álnéven jönnél ide, akkor nem kapnád meg a kezdő szakiknak kijáró kötsögölést! (Mondeom ezt én álnéven.....)
Legközelebb szólj, hogy átjössz és akkor nem kötök beléd csak a második héten.
Ezt a garanciális szervizbe járnak a tizenix éves Mondeokkal dolgot meg nagyon gyorsan felejtsd el. Mikor voltál te utoljára olyan autószervizben, ahol számlát/garit kaptál/KÉRTÉL?

Naugye. Fish. vigyor3
Hát igen,ez jogos felvetés.Azért ezek az autók már nem az a kategória,amit márka és egyéb szervízben javítanak xezres óradíjban...
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14256 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 21:25:18 »

Marha!

Ha nem álnéven jönnél ide, akkor nem kapnád meg a kezdő szakiknak kijáró kötsögölést! (Mondeom ezt én álnéven.....)
Legközelebb szólj, hogy átjössz és akkor nem kötök beléd csak a második héten.
Ezt a garanciális szervizbe járnak a tizenix éves Mondeokkal dolgot meg nagyon gyorsan felejtsd el. Mikor voltál te utoljára olyan autószervizben, ahol számlát/garit kaptál/KÉRTÉL?

Naugye. Fish. vigyor3
Nem a tizenéves Mondeo a garanciális, hanem a fél éve javított klíma.  (...és kössz hogy fölfedted az inkognitómat!)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14257 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 21:30:15 »

Nem a tizenéves Mondeo a garanciális, hanem a fél éve javított klíma.  (...és kössz hogy fölfedted az inkognitómat!)

Ha eljön Joe Black....... laugh
Naplózva
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #14258 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 22:57:52 »

Latom megint vallashaboru kozepebe csoppenek...
Automatas 2.0zetec Mk2 kombi (evj. 2000)

Hutot nagynehezen talatam, csereltem. (javitva volt, nem birta, spriccelt) Valtobol erkezo csovek (gondolom az automanak kell a hutes) kicsit betegek, az egyik megrepedt.
Hol talalok ilyet?

Es hol talalok annal olcsobban?
Leginkabb az a darab kellene, ami a huto egyik felebol a masikba megy.

Jol tippelem, hogy ha ott szivarog (melegen csopog?) akkor az O/D OFF emiatt kezd el neha villogni?

Egyeb hasznos tanacsok erre az esetre?
Kosziszepen!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14259 Dátum: 2011.05.23 hétfő, 23:38:46 »

Latom megint vallashaboru kozepebe csoppenek...
Automatas 2.0zetec Mk2 kombi (evj. 2000)

Hutot nagynehezen talatam, csereltem. (javitva volt, nem birta, spriccelt) Valtobol erkezo csovek (gondolom az automanak kell a hutes) kicsit betegek, az egyik megrepedt.
Hol talalok ilyet?

Es hol talalok annal olcsobban?
Leginkabb az a darab kellene, ami a huto egyik felebol a masikba megy.

Jol tippelem, hogy ha ott szivarog (melegen csopog?) akkor az O/D OFF emiatt kezd el neha villogni?

Egyeb hasznos tanacsok erre az esetre?
Kosziszepen!

Mk2 Kriszt keresd, neki szokott lenni annál olcsóbban is!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14260 Dátum: 2011.05.24 kedd, 08:06:49 »

Latom megint vallashaboru kozepebe csoppenek...
Automatas 2.0zetec Mk2 kombi (evj. 2000)

Hutot nagynehezen talatam, csereltem. (javitva volt, nem birta, spriccelt) Valtobol erkezo csovek (gondolom az automanak kell a hutes) kicsit betegek, az egyik megrepedt.
Hol talalok ilyet?

Es hol talalok annal olcsobban?
Leginkabb az a darab kellene, ami a huto egyik felebol a masikba megy.

Jol tippelem, hogy ha ott szivarog (melegen csopog?) akkor az O/D OFF emiatt kezd el neha villogni?

Egyeb hasznos tanacsok erre az esetre?
Kosziszepen!
Rocco is hirdetett automata váltóshoz való cuccot,kérdezz rá nála is.
Naplózva
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #14261 Dátum: 2011.05.24 kedd, 12:04:24 »

Köszi!
Naplózva
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #14262 Dátum: 2011.05.24 kedd, 12:13:56 »

Mk2 Kriszt keresd, neki szokott lenni annál olcsóbban is!

Nem találtam ilyen nickkel tagot... pontosítanál kérlek? =D
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14263 Dátum: 2011.05.24 kedd, 12:32:54 »

Nem találtam ilyen nickkel tagot... pontosítanál kérlek? =D

mk2 a nickje, ha jól tudom.
De ne is itt keresd, hanem telefonon, mert itt 2 hét alatt tud csak válaszolni, telefonon meg azonnal.

tel.:nullahat20/322-3530
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14264 Dátum: 2011.05.24 kedd, 12:55:14 »

PUR-ból készült spoilert mivel lehet fölragasztani? Szélvédőragasztó, vagy szilikon ragasztó (pl.: FBS) is jó?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14265 Dátum: 2011.05.24 kedd, 12:56:16 »

PUR-ból készült spoilert mivel lehet fölragasztani? Szélvédőragasztó, vagy szilikon ragasztó (pl.: FBS) is jó?
szilikonost ne eröltetsd, mert utána nem lehet egyszerűen fényezni azt az elemet, amire ragasztottál vele szomoru1
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.24 kedd, 12:59:00 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14266 Dátum: 2011.05.24 kedd, 12:58:14 »

PUR-ból készült spoilert mivel lehet fölragasztani? Szélvédőragasztó, vagy szilikon ragasztó (pl.: FBS) is jó?
jah, és vigyázz vele, mert elég szhar, ha törik, sérül, mert heggeszteni nem lehet, csak műgyantázni.

az ST220-as első lökös is ebből van, nekem is üvegszálas műgyantával kell javítanom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #14267 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:09:55 »

Remek, még 1 szaki!

Nem kell járatni a klímát télen, a tömítéseket a jószerencse keni, igazad van!

Segítsen nektek a fhaszom, úgyis olyan okosak vagytok.  Csak nem értem, ha mindenki ilyen okos klímakezelés terén és a klímát nem kell járatni télen, akkor mi a faxomért kígyóznak a sorok minden tavasszal a klímásnál, hogy "nem megy a klíma"? Bizonyára összeesküvés elmélet van a háttérben.

Menjen vissza reklamálni? Hova? Oda, ahol számla nélkül nem is kapott garanciát. Okos.

Segítsetek magatoknak.


Szia! Húúú, akkor nekem nagy szerencsém van, mert mielött meg vettem a V6-t egy kereskedésben állt több, mint 1 évet és biztosan nem kapcsolták be a klimát, mert még akkor sem indult az autó mikor szerettem volna kipróbálni (akksi halott volt).
Láss csodát most mégis működik a klima! integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14268 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:17:25 »

szilikonost ne eröltetsd, mert utána nem lehet egyszerűen fényezni azt az elemet, amire ragasztottál vele szomoru1

5 ajtós MK II hátsóajtó spoilert kellene feltenni. Középen csavarozott, a széleken ragasztott.

A töréstől nem kell már tartani, aminek le kellett törni, az már letört a donorajtóról való leoperáláskor. Érdekes, hogy a letört darabokat a Loctite pillanatragasztó géllel vissza lehetett szépen tenni (nagyon kis darabokról van szó).

A fényezés nem érdekel, mert a csomiajtót nem kell, a spoiler meg a ragasztás előtt kap színt.

Ezek fényében fel lehet tenni FBS-sel is? Csak mert az van itthon éppen.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.24 kedd, 13:18:59 írta drof » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14269 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:25:13 »

5 ajtós MK II hátsóajtó spoilert kellene feltenni. Középen csavarozott, a széleken ragasztott.

A töréstől nem kell már tartani, aminek le kellett törni, az már letört a donorajtóról való leoperáláskor. Érdekes, hogy a letört darabokat a Loctite pillanatragasztó géllel vissza lehetett szépen tenni (nagyon kis darabokról van szó).

A fényezés nem érdekel, mert a csomiajtót nem kell, a spoiler meg a ragasztás előtt kap színt.

Ezek fényében fel lehet tenni FBS-sel is? Csak mert az van itthon éppen.  eplus2
miért nem fúrod fel a szélét is?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14270 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:29:07 »

Szia! Húúú, akkor nekem nagy szerencsém van, mert mielött meg vettem a V6-t egy kereskedésben állt több, mint 1 évet és biztosan nem kapcsolták be a klimát, mert még akkor sem indult az autó mikor szerettem volna kipróbálni (akksi halott volt).
Láss csodát most mégis működik a klima! integet2

Feltételezésekből te is toppon vagy!

Honnan tudod, hogy 1 évig nem járt se a motor se a klíma? Onnan, hogy amikor odaértél, akkor döglött akksi volt benne és nem indult? Igaz, ez egyértelmű bizonyíték, miszerint se a motor, se a klíma nem járt 1 évig. integet2

Az empirikus tudományok halála az elméleti fejtegetés.

Amit biztosan tudok: 6 hónapig nem ment a klímám, mert nem érdekelt télen a kő miatt elszökő gáz. Az előtte lévő szezonban kifogástalanul üzemelt. 6 havi állás után 3 tömítés körberepedezett, kiszáradt és nem tartotta bent az újratöltött gázt. Ezek tapasztalati tények.

Amiket ti írtatok azok nem nagyon támaszkodnak tényekre.

De mint írtam, konkrétan lexarom mit csináltok a saját autótokkal.

Azzal van tele a tököm, hogy páran kikísérleteznek a saját bőrükön dolgokat (a gyári ajánlásokkal és előírások figyelembevételével), jön valaki, akinek ebben a témában kell segítség. Aki végigzongorázta az adott témát az elmondja, hogy mi a szitu. Aztán jön a sok okos és megmondja, hogy márpedigaznemúgyvan, mert én nem is így jártam.

Az persze kimarad a képből, hogy Flyfish (akarommondani Black eplus2) járatja télen is a klímát és azért nincs vele gondja, meg az is, hogy a tiéd állási ideje sem ismert (lehet 2 hét és 1 év is). De ez nem számít, lényeg, hogy a tapasztalati úton kijárt bölcsesség nem ér semmit, okosabbak vagytok ti annál, hogy ne legyen igazatok.



  
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14271 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:30:56 »

miért nem fúrod fel a szélét is?

Hm, nem is tudom. Talán mert nem vagyok gyíkarcú paraszt? Wink
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14272 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:47:25 »

5 ajtós MK II hátsóajtó spoilert kellene feltenni. Középen csavarozott, a széleken ragasztott.

A töréstől nem kell már tartani, aminek le kellett törni, az már letört a donorajtóról való leoperáláskor. Érdekes, hogy a letört darabokat a Loctite pillanatragasztó géllel vissza lehetett szépen tenni (nagyon kis darabokról van szó).

A fényezés nem érdekel, mert a csomiajtót nem kell, a spoiler meg a ragasztás előtt kap színt.

Ezek fényében fel lehet tenni FBS-sel is? Csak mert az van itthon éppen.  eplus2
ezt neked kell eldönteni wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14273 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:52:36 »

ezt neked kell eldönteni wave

Na veled aztán kint vagyok a vízből! Grin

Ez a legjobb tanács, én is ezt osztogatom mindenkinek: "Ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz!" hehe
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14274 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:53:56 »

Na veled aztán kint vagyok a vízből! Grin

Ez a legjobb tanács, én is ezt osztogatom mindenkinek: "Ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz!" hehe
én leírtam, amit tudtam, helyetted nem dönthetem el, hogy felrakod-e FBS-sel, vagy sem.

én nem tenném, le is írtam, hogy miért, innentől neked kell dönteni, hogy felrakod-e azzal vagy sem
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14275 Dátum: 2011.05.24 kedd, 13:55:49 »

én leírtam, amit tudtam, helyetted nem dönthetem el, hogy felrakod-e FBS-sel, vagy sem.

én nem tenném, le is írtam, hogy miért, innentől neked kell dönteni, hogy felrakod-e azzal vagy sem

Értem, értem, csak vicc vót'! integet2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14276 Dátum: 2011.05.24 kedd, 14:09:11 »

Hm, nem is tudom. Talán mert nem vagyok gyíkarcú paraszt? Wink
az vagy, de nem kapcsolódik a témához  taps eplus2

nem értem, mi bajod vele?
minimális lyukat kell fúrnod, kis szilot nyomsz alá és még be sem fog ázni
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14277 Dátum: 2011.05.24 kedd, 14:19:18 »

az vagy, de nem kapcsolódik a témához  taps eplus2
nyes

nem értem, mi bajod vele?
minimális lyukat kell fúrnod, kis szilot nyomsz alá és még be sem fog ázni

Bajom az nincs vele. Ha ez lenne a célravezető, nyilván így csinálták volna a gyárban is. De nem így tettek.

Egyébként a széleit nem tudod fúrni, mert nincs hely. A közepén ki van alakítva gyárilag egy kör, amin befér a csavarnyúzó. A széleken 3 rétegű lemez van + két lemezidom és köztük 5cm levegő. Oda nem tudsz fúrni, kivéve, ha előtte lukat vágsz a fúráshoz. eplus2
Naplózva
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #14278 Dátum: 2011.05.24 kedd, 14:26:49 »

mk2 a nickje, ha jól tudom.
De ne is itt keresd, hanem telefonon, mert itt 2 hét alatt tud csak válaszolni, telefonon meg azonnal.

tel.:nullahat20/322-3530

Köszi, így sikerült vele beszélnem! =)
Naplózva
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #14279 Dátum: 2011.05.24 kedd, 14:39:29 »

az vagy, de nem kapcsolódik a témához  taps eplus2

nem értem, mi bajod vele?
minimális lyukat kell fúrnod, kis szilot nyomsz alá és még be sem fog ázni

Szilóval és FBSsel óvatosan bánnék nyers lemez közelében. Lehet a fordok jobb vasból vannak (muhahaha persze) de más autóknál a tapasztalat az, hogy a szilós cuccok ecet vagy ecetsavas tartalma iszonyat rozsdához vezet.

2komponensű epoxi oszt az ottmarad =DD (ez lehet jó megoldás, nemtom mennyire kellene ennek később oldhatónak lennie...)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14280 Dátum: 2011.05.24 kedd, 14:50:45 »

nyes

Bajom az nincs vele. Ha ez lenne a célravezető, nyilván így csinálták volna a gyárban is. De nem így tettek.

Egyébként a széleit nem tudod fúrni, mert nincs hely. A közepén ki van alakítva gyárilag egy kör, amin befér a csavarnyúzó. A széleken 3 rétegű lemez van + két lemezidom és köztük 5cm levegő. Oda nem tudsz fúrni, kivéve, ha előtte lukat vágsz a fúráshoz. eplus2
csak egy elég hosszú önmetsző lemezcsavar kell  hehe

nah, így már mindjárt más, hogy miért nem csavarozod
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14281 Dátum: 2011.05.24 kedd, 14:53:51 »

csak egy elég hosszú önmetsző lemezcsavar kell  hehe

nah, így már mindjárt más, hogy miért nem csavarozod

Érted te, csak játszod itt magad! eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14282 Dátum: 2011.05.24 kedd, 14:55:41 »

Érted te, csak játszod itt magad! eplus2
mondjuk szerintem a kevésbé macerás az lenne, ha lépcsős lemezfúróval előkészítenéd, aztán csinálnál egy átmenőt
középen a vízhatlanság hogy van megoldva?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14283 Dátum: 2011.05.24 kedd, 14:59:33 »

mondjuk szerintem a kevésbé macerás az lenne, ha lépcsős lemezfúróval előkészítenéd, aztán csinálnál egy átmenőt
középen a vízhatlanság hogy van megoldva?

De minek macerázzak, ha gyárilag is csak ragasztva van a 2 oldala? Inkább beszerzem a megfelelő ragasztót.

Középen úgyis a csavar fogja, a széleken meg elég nagy a felület (kb. 9 x 8 cm ) ahhoz, hogy megfelelően fogja a ragasztó.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14284 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:04:19 »


középen a vízhatlanság hogy van megoldva?

Pereme van a spoilernek középen, ami rácsavarozáskor ráfeszül a csomiajtóra. Nincs ott se tömítő, se ragasztóanyag. wave
Naplózva
devisionhun
Vendég
« Új hozzászólás #14285 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:36:10 »

De minek macerázzak, ha gyárilag is csak ragasztva van a 2 oldala? Inkább beszerzem a megfelelő ragasztót.

Középen úgyis a csavar fogja, a széleken meg elég nagy a felület (kb. 9 x 8 cm ) ahhoz, hogy megfelelően fogja a ragasztó.

illetve 3M kétoldalú ragasztó?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14286 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:41:48 »

illetve 3M kétoldalú ragasztó?

Mármint középen? Én nem láttam ott semmit, amikor leszedtem. Embarrassed

Nekiálltam szélvédővágó dróttal, de egyből becsúszott a spolier közepe alá és elakadt a csavarban. Szal nem nagyon volt ott mit vágni.

Vagy nem erre mondtad?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14287 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:46:50 »

Mármint középen? Én nem láttam ott semmit, amikor leszedtem. Embarrassed

Nekiálltam szélvédővágó dróttal, de egyből becsúszott a spolier közepe alá és elakadt a csavarban. Szal nem nagyon volt ott mit vágni.

Vagy nem erre mondtad?
a szélére mondja, hogy oda próbáld ki
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14288 Dátum: 2011.05.24 kedd, 15:49:54 »

a szélére mondja, hogy oda próbáld ki

Jah, értem.

Nem rossz ötlet, de inkább képlékeny ragasztót használnék a pozicionálás miatt. integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14289 Dátum: 2011.05.24 kedd, 17:06:56 »

Jah, értem.

Nem rossz ötlet, de inkább képlékeny ragasztót használnék a pozicionálás miatt. integet2
mit kínlódsz ezzel a ragasztás témával? nem elmeséltem, mivel ragaszd fel? vagy ennyit ér a szavam?
az én szárnyam sem szakadt még le, pedig ma is durrantottam közel 2 kilóval. duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14290 Dátum: 2011.05.24 kedd, 17:15:02 »

mit kínlódsz ezzel a ragasztás témával? nem elmeséltem, mivel ragaszd fel? vagy ennyit ér a szavam?
az én szárnyam sem szakadt még le, pedig ma is durrantottam közel 2 kilóval. duhos2

De az a cucc fekete és xar vele dolgozni. Ezért kellene valami finomabb, színtelen cucc.

Majd keresek valamit, aztán ha nem válik be, akkor marad az astor által javasolt fekete szélvédőragasztó. Mert astor ügyes tanácsokat ad. vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14291 Dátum: 2011.05.24 kedd, 17:24:21 »

nyasgem beka3
mondtam, hogy le kell maszkolni az ajtót is, meg a szárnyat is és akkor nem kened össze. ne legyél már ennyire jogász bammeg falbav

Nem megmondtam, hogy macerás vele dolgozni? Cheesy

De lemegyek inkább hozzád rasztásjoccóval, aztán 2 fagyi között felteheted nekem. NA?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14292 Dátum: 2011.05.24 kedd, 17:30:55 »

Nem megmondtam, hogy macerás vele dolgozni? Cheesy

De lemegyek inkább hozzád rasztásjoccóval, aztán 2 fagyi között felteheted nekem. NA?
jöhettek...szögvasam is van, hogy ő is otthonosan érezze magát hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14293 Dátum: 2011.05.24 kedd, 17:34:58 »

jöhettek...szögvasam is van, hogy ő is otthonosan érezze magát hehe

Akkor már visszük Misi-t is, de ő nem éri be szögvassal, neki egy egész oszlop kell! hehe
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14294 Dátum: 2011.05.24 kedd, 17:57:47 »

Akkor már visszük Misi-t is, de ő nem éri be szögvassal, neki egy egész oszlop kell! hehe
hát na...komolyan,ha összejön az új autó így-vagy úgy de elmegyek.Csak legyen jó az időpont...max. viszek magammal minden cuccot,amit cserélni akarok...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14295 Dátum: 2011.05.24 kedd, 18:03:45 »

hát na...komolyan,ha összejön az új autó így-vagy úgy de elmegyek.Csak legyen jó az időpont...max. viszek magammal minden cuccot,amit cserélni akarok...

Csak tartanánk már ott!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14296 Dátum: 2011.05.24 kedd, 18:15:27 »

Csak tartanánk már ott!
holnap hozom el az igazolást a börtönből,viszem a bankba,a többi már nem rajtam múlik.Igaz,leesett az állam,amikor a kiscsaj a bankban azt javasolta,hogy vegyek fel folyószámla hitelt+a hitelkártyáról a kp-t és milyen jó lesz nekem.Hát persze,a 24% kamat helyett fizessem a harmincakármennyit.Jó üzlet...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14297 Dátum: 2011.05.24 kedd, 22:13:34 »

Ugyan úgy viselkedtek ti is, legalább ez egyiknek legyen annyi esze, hogy nem szítja tovább a vitát, vagy ha igen, akkor privibe, erre nem kiváncsi senki  szomoru1

Már bocsánat, de ha valakinek itt baj van a stílusával, akkor az az új ember, nem mi. Oda tessék szólni, ahol az ing tulajdonosa van, úgy talán magára is veszi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14298 Dátum: 2011.05.24 kedd, 22:47:59 »

Szia Misi! Szóval nem a Te szereléseidre írtam, hogy szakszerűtlen, korábban itt valaki panaszkodott, hogy nem tudja leszedni a gyári bilincseket, hát arra írtam, mert nem a hozzá való szerszámmal próbálta a tudatlansága miatt! Attól, hogy Te lecserélted a bilincseket még ugyanúgy müködik minden, én a gyáriakkal is leautóztam több mint 250000km-t, mégsem a bilincsek miatt volt problémám. A klimáról meg annyit, én tudom hogy a gáz hordja körbe a rendszerben az olajat, de ha egyszer körbehordta és magukba szívják a tömítések az olajat akkor az nem válik levegővé a tömítésekben, ha rendben van a rendszer.."Aztán emiatt anyázni,mert ezt most ketten leírtuk és rámondod,hogy baromság?"Mire állítottam, hogy baromság?  Én nem állítottam, hogy nem ajánlott néha bekapcsolni a klimát! Az első hozzászólásomat, ha elolvastad akkor abból kiderül, hogy én azt írtam, hogy valószínűleg egy kereskedő nem hajtja végre ezt a járatást havonta, és mégis működik a klima az autómban, ez meg az én személyes tapasztalatom és ezt fújta fel valaki! De erről magad is meggyőződhetsz, ha végig olvasod az egészet. Akinek egyébként segítettem én is mikor kérte, de én nem fellengzősen, mint ahogyan ő tette ma! Szívesen segítek én is bárkinek aki normálisan kérdez, ahogy ezt már tettem többekkel is itt. Ezeket a sorokat amit ide idézek a Te leveledből azt pont annak kellett volna írnod aki felfújta az általam írt tapasztalatomat: "Aztán emiatt anyázni,mert ezt most ketten leírtuk és rámondod,hogy baromság?Talán,ha azt írod,hogy a te saját tapasztalatod más,írd le és annyi.Majd választ a kopasz mondeos közülük,nem?Annyit el lett már pofázva,hogy ez nem hittérítés,hogy mindenki győzködje a másikat az igazáról.Tapasztalatcsere,aztán akinek szüksége van rá,majd mazsolázik." Nem kellett volna neki hülyézni sem meg megint neki esni egy másik újonc fórumozónak!!!
Minden jót neked! Üdv. Kusti
Megértettem amit írtál.De.Tény és való,egy tömítés nem fogja magában tartani az apokalipszis eljöveteléig az anyagot.Igaz ez az összes olajos tömítésre is.Akár tetszik akár nem,egy autónak az a legrosszabb ha nem használják.Szerintem tiszta sor,én se unalmamban járattam az autó motorját (ami jól szolgál a mai napig) LEhet bármilyen jó is a ford klíma,ha a legtöbb magyar leszarja,hogy úgy is maradjon.Kereskedőből is van sokféle.A legtöbbjét marhára nem érdekli,hogy tartós is legyen,amit elad.Sokszor megelégednek annyival,hogy az adott pillanatban minden működjön és annyi.Persze,időről időre én is találkozok cikkekkel,hogy innen-onnan előkerül sosem használt lada,varjú stb.És az is tény,hogy a sivatag homokja alól,tenger alól és a grönlandi jég alól is ástak ki úgy gépet,hogy simán beindult a motorja.Egyszer.Aztán 10 évig restaurálták,hogy megint működjön.
Lehet egymásra mutogatni,hogy ki a nagyobb ász.Én most készülök a negyedik autót (mondeot) venni.A négyhengeres dolgokba már félek beleszólni,mert egész egyszerűen elfelejtettem azt,amit a 6 év alatt elsajátítottam.Kaptam én is hideget-meleget aztán láttam,kinek mi a mentalitása és kinek érdemes a véleményére adni.Egy-egy probléma előtt begyűjtöm az infót,aztán én is mérlegelek,hogy melyik lehet a jó megoldás.Menet közben próbálom A-t,B-t,C-t aztán kiderül melyik a jó.Sokszor az,amit a legtovább tart megvalósítani (sajnos...) Nem azt mondom,hogy ez a legjobb,legrövidebb út,de saját tapasztalatom az,hogy a legcélravezetőbb.Vannak itt olyanok,akik a legtöbbet saját maguk építik az autójukat,sokan sokféle alkatrészt használnak,sőt,a haveri körben van,hogy abból indult vita,hogy ki hogyan húz meg egy csavart.Ez van,nem vagyunk egyformák,sokszor a gyári leírás és az élő tapasztalat nem fedi egymást.Azért vagyunk,hogy ezt megosszuk egymással és nem azért,hogy az ellentétes véleményeket az első vérig védelmezzük.Én is voltam/vagyok ellentétes nézőponton jó pár emberrel.Amikor eljut idáig a dolog,akkor leállok,hagyom a másikat a hitében,hogy arra verje a farkát,hogy "hurrá!megint igazam lett!" és pár napig,hétig teszek a fórumra.Addigra jön más,előjönnek más dolgok és megint lehet normálisan fórumozni.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #14299 Dátum: 2011.05.24 kedd, 23:43:07 »

Megértettem amit írtál.De.Tény és való,egy tömítés nem fogja magában tartani az apokalipszis eljöveteléig az anyagot.Igaz ez az összes olajos tömítésre is.Akár tetszik akár nem,egy autónak az a legrosszabb ha nem használják.Szerintem tiszta sor,én se unalmamban járattam az autó motorját (ami jól szolgál a mai napig) LEhet bármilyen jó is a ford klíma,ha a legtöbb magyar le***ja,hogy úgy is maradjon.Kereskedőből is van sokféle.A legtöbbjét marhára nem érdekli,hogy tartós is legyen,amit elad.Sokszor megelégednek annyival,hogy az adott pillanatban minden működjön és annyi.Persze,időről időre én is találkozok cikkekkel,hogy innen-onnan előkerül sosem használt lada,varjú stb.És az is tény,hogy a sivatag homokja alól,tenger alól és a grönlandi jég alól is ástak ki úgy gépet,hogy simán beindult a motorja.Egyszer.Aztán 10 évig restaurálták,hogy megint működjön.
Lehet egymásra mutogatni,hogy ki a nagyobb ász.Én most készülök a negyedik autót (mondeot) venni.A négyhengeres dolgokba már félek beleszólni,mert egész egyszerűen elfelejtettem azt,amit a 6 év alatt elsajátítottam.Kaptam én is hideget-meleget aztán láttam,kinek mi a mentalitása és kinek érdemes a véleményére adni.Egy-egy probléma előtt begyűjtöm az infót,aztán én is mérlegelek,hogy melyik lehet a jó megoldás.Menet közben próbálom A-t,B-t,C-t aztán kiderül melyik a jó.Sokszor az,amit a legtovább tart megvalósítani (sajnos...) Nem azt mondom,hogy ez a legjobb,legrövidebb út,de saját tapasztalatom az,hogy a legcélravezetőbb.Vannak itt olyanok,akik a legtöbbet saját maguk építik az autójukat,sokan sokféle alkatrészt használnak,sőt,a haveri körben van,hogy abból indult vita,hogy ki hogyan húz meg egy csavart.Ez van,nem vagyunk egyformák,sokszor a gyári leírás és az élő tapasztalat nem fedi egymást.Azért vagyunk,hogy ezt megosszuk egymással és nem azért,hogy az ellentétes véleményeket az első vérig védelmezzük.Én is voltam/vagyok ellentétes nézőponton jó pár emberrel.Amikor eljut idáig a dolog,akkor leállok,hagyom a másikat a hitében,hogy arra verje a farkát,hogy "hurrá!megint igazam lett!" és pár napig,hétig teszek a fórumra.Addigra jön más,előjönnek más dolgok és megint lehet normálisan fórumozni.
Misi, nagyon szép amiket leírsz, néhány sorodban ugyan azt írod amit én is írtam ma. Hogy az elmélet+ a gyakorlat nem mindig fedi egymást, de mint már írtam neked is, csak megemlítettem, ahogy kérted tőlem, hogy saját tapasztalatként és erre jött az arrogáns válasz amit már leszharok az írójával együtt. Csak megemlítem, hogy 1978 óta magam javítom az autóimat, építettem már versenyautókat is és volt amelyik rallye-cros-ban bajnok lett, na igaz klima nélkül vigyor3 Érdekes nekünk még nem volt vitánk itt, van aki meg sokadjára köt belém és magyarázza félre az általam írtakat, érdekes nem? Nincs igazad abban, hogy itt normálisan lehet fórumozni, mióta ma áll körülöttem a balhé, egyre több pü.-t kapok amiben más tagok ugyan arra a problémára panaszkodnak, amit feljebb írtam az arrogáns és kioktató válaszokra. Az elöbb olvastam, hogy mást is kioktattak itt abban a témakörben amivel ő foglakozik és napi szinten benne pörög, magyarul van tapasztalata, rutinja a másik fél meg csak olvasott róla valamit, ami egyáltalán nem biztos, hogy az a tuti amit ő olvasott, szóval az ilyen túl okos egyéneknek kellene ajánlanod, hogy fogják vissza magukat. Azért köszi, hogy írtál. Üdv. Kusti1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 279 280 281 282 283 284 285 [286] 287 288 289 290 291 292 293 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.104 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.