Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:56:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348055 alkalommal)
0 Felhasználó és 117 vendég van a témában
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14400 Dátum: 2011.05.31 kedd, 20:39:44 »

Sziasztok!
Keresek a mondihoz vonószemet. A vaterán van mk3-hoz való. Kérdezem, tudja-e valaki, hogy megegyezik-e az mk2-mk3 vonószem? Vagy nem ebbe a topikba való, de van-e valakinek eladó? integet2
vazze,ott van a rakat bontós a keres-kínálban.Nem vagy új tag,ne írd már te is a hülyeséget.Mk2-höz is kapsz,nemcsak háromhoz...piranha meg ketteshez is ad.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #14401 Dátum: 2011.05.31 kedd, 20:44:19 »

vazze,ott van a rakat bontós a keres-kínálban.Nem vagy új tag,ne írd már te is a hülyeséget.Mk2-höz is kapsz,nemcsak háromhoz...piranha meg ketteshez is ad.
Miért hülyeség, csak azt kérdeztem, egyforma-e, vagy van-e. A vaterán is kérdeztem piranha-t, de nem válaszolt.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #14402 Dátum: 2011.05.31 kedd, 20:50:08 »

vazze,ott van a rakat bontós a keres-kínálban.Nem vagy új tag,ne írd már te is a hülyeséget.Mk2-höz is kapsz,nemcsak háromhoz...piranha meg ketteshez is ad.
Meg itt is kerestem már a keresben, nem volt kapás. A rakat bontósnak sem volt akkor. Lehet, hogy most van. Megkérdem ott is
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14403 Dátum: 2011.05.31 kedd, 20:53:45 »

Meg itt is kerestem már a keresben, nem volt kapás. A rakat bontósnak sem volt akkor. Lehet, hogy most van. Megkérdem ott is

Szerintem ne erőlködj mert úgy sem kapsz rá normális választ!
Inkább azt kérdezd meg hogy ki milyen bontóval van megelégedve és az alapján keress egy jó bontót és vedd meg tőlük mert már elég gyorsan postáznak és sok helyen már az árak is elfogadhatóak!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14404 Dátum: 2011.05.31 kedd, 21:08:09 »

Szerintem ne erőlködj mert úgy sem kapsz rá normális választ!
Inkább azt kérdezd meg hogy ki milyen bontóval van megelégedve és az alapján keress egy jó bontót és vedd meg tőlük mert már elég gyorsan postáznak és sok helyen már az árak is elfogadhatóak!  wave
ha véletlenül előkerül a tiéd ingyen...ha még aktuális lesz akkor.De figyelj,beszélj seekay-jel vagy kokaikokoval,ha szegeden jársz.Nekik mk3 van próbáljátok ki és annyi.
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.31 kedd, 21:41:36 írta misi107 » Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #14405 Dátum: 2011.05.31 kedd, 21:39:22 »

ha véletlenül előkerül a tiéd ingyen...ha még aktuális lesz akkor.De figyelj,beszélj seekay-jel vagy kokaikokoval,ha szegeden jársz.Neki mk3 van próbáljátok ki és annyi.
Tényleg, kokaikoko biztos segít. betekerjük (ha tudjuk), oszt eldőlt. Ha nem megy bele, akkor is eldőlt. Akkor majd keresem.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14406 Dátum: 2011.05.31 kedd, 21:42:37 »

Tényleg, kokaikoko biztos segít. betekerjük (ha tudjuk), oszt eldőlt. Ha nem megy bele, akkor is eldőlt. Akkor majd keresem.
ma is összefutottunk a színháznál,ment fényképezni.Seekay-jel meg megejtünk egy olajcserét,valószínűleg szombaton.
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #14407 Dátum: 2011.05.31 kedd, 21:49:29 »

ma is összefutottunk a színháznál,ment fényképezni.Seekay-jel meg megejtünk egy olajcserét,valószínűleg szombaton.
Nálad csináljátok, vagy nála? Mert ha nálad, gondolom ott van közelben az "autód", és akkor ha van nála vonószem, belepróbálhatnátok. Eldőlne. eplus2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14408 Dátum: 2011.05.31 kedd, 22:20:01 »

Nálad csináljátok, vagy nála? Mert ha nálad, gondolom ott van közelben az "autód", és akkor ha van nála vonószem, belepróbálhatnátok. Eldőlne. eplus2
Nálam,lent a garázsban.
Naplózva
djmedi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



E-mail
« Új hozzászólás #14409 Dátum: 2011.05.31 kedd, 22:31:45 »

A klíma is mint ahogy a mikró is ha nem inverteres akkor ki-be kapcsolgat! Az enyém is kapcsolgat pedig minden évben leszívatom és feltöltetem mégis csinálja! De azért jó lenne egy írás róla mert így nem tudjuk meg mi is az igazság ebben a kérdésben! De én kapcsolgatás-párti vagyok a sok nyomáskapcsoló és a villanyász ismereteim miatt legalábbis valószínűbbnek tartom hogy ki-be kapcsolgat mint hogy állandóan megy! De vita helyett jobban örülnék tényeknek és dokumentumoknak mert ez már tényleg jó régóta nem egyértelmű dolog!


UI: ha kevés a rendszerben a gáz akkor a bal oldal nem fúj olyan hideget mint a jobb!!!
Köszönöm a válaszokat! Én is keresni fogom az igazságot Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MKII 1.8 Tádé EX
Ford Mondeo MKIII 2.0 TDCI AUTOMATA Ghia Executive EX
Ford Scorpio 2.9 V6 Coswort Automata Full-Full Smiley
Ford Fiesta MKIV 1.8 D 3 door
Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCI Titanium ST Packet Sedan Smiley
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14410 Dátum: 2011.06.01 szerda, 21:27:11 »

A klíma is mint ahogy a mikró is ha nem inverteres akkor ki-be kapcsolgat! Az enyém is kapcsolgat pedig minden évben leszívatom és feltöltetem mégis csinálja! De azért jó lenne egy írás róla mert így nem tudjuk meg mi is az igazság ebben a kérdésben! De én kapcsolgatás-párti vagyok a sok nyomáskapcsoló és a villanyász ismereteim miatt legalábbis valószínűbbnek tartom hogy ki-be kapcsolgat mint hogy állandóan megy! De vita helyett jobban örülnék tényeknek és dokumentumoknak mert ez már tényleg jó régóta nem egyértelmű dolog!


UI: ha kevés a rendszerben a gáz akkor a bal oldal nem fúj olyan hideget mint a jobb!!!
Azért kapcsolgat ki-be, mert maga a rendszer képes bőven a minusz fokokra is. Ha nem kapcsolna ki 4 foknál, lefagyna a rendszer. Pl a kompresszor beállna a jégtől.
Ki tudod próbálni. Húzd kijjebb a kapilláris csövet az elpárologtatódból, állj rá 130-ra a pályán és egyszercsak elkezdenek deresedni a befúvó rácsok.
De az is elég, ha elhiszed, nem kell ezért tönkrevágni a klímádat.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14411 Dátum: 2011.06.01 szerda, 21:50:41 »

Azért kapcsolgat ki-be, mert maga a rendszer képes bőven a minusz fokokra is. Ha nem kapcsolna ki 4 foknál, lefagyna a rendszer. Pl a kompresszor beállna a jégtől.
Ki tudod próbálni. Húzd kijjebb a kapilláris csövet az elpárologtatódból, állj rá 130-ra a pályán és egyszercsak elkezdenek deresedni a befúvó rácsok.
De az is elég, ha elhiszed, nem kell ezért tönkrevágni a klímádat.

Szia!

Köszi az infót de nem én voltam az az illető akinek baja volt a klímakompresszor ki-be kapcsolgatással, csak valamelyik NAGYTUDÁSÚ ILLETÉKES törölte a HSZ-eket és ezért sajnos most félre lettél picikét vezetve!  szomoru1

HELYESBÍTÉS: nem lettek törölve a HSZ-ek csak az előbb nem láttam őket valamiért!
(úgy látszik a laptopom nem egészen kompatibilis a fórummal  rinya)

UI: mint ahogy a hüle gazdája sem!  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.01 szerda, 21:58:55 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14412 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 15:05:28 »

Azért kapcsolgat ki-be, mert maga a rendszer képes bőven a minusz fokokra is.

De a klíma nem kapcsolgat ki-be...
A gáz nyomásával állítják azt be, hogy milyen levegőt fújjon. Ha nagy a nyomás, akkor tud +4 fok körüli összeget, ha meg kisebb a nyomás, akkor akár csak +10-et. Ha még kisebb, akkor ki-be kapcsolgat, ha annál is, akkor nem kapcsol be. Persze kikapcsol az magától is, ha a külső hőmérséklet +5 fok alá megy pont azért, amit Te leírtál.

Tavaly voltam klímatöltésen, és ott próbálgattuk a sráccal...
A Mondeomban kevés volt a gáz, az ki-be kapcsolgatott lehűtés alatt is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14413 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 15:07:14 »



Ja, és még egy estben kapcsol ki, ha egy hirtelen mozdulattal odalépsz, hogy segítse a gyorsítást...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14414 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 20:34:22 »

De a klíma nem kapcsolgat ki-be...
A gáz nyomásával állítják azt be, hogy milyen levegőt fújjon. Ha nagy a nyomás, akkor tud +4 fok körüli összeget, ha meg kisebb a nyomás, akkor akár csak +10-et. Ha még kisebb, akkor ki-be kapcsolgat, ha annál is, akkor nem kapcsol be. Persze kikapcsol az magától is, ha a külső hőmérséklet +5 fok alá megy pont azért, amit Te leírtál.

Tavaly voltam klímatöltésen, és ott próbálgattuk a sráccal...
A Mondeomban kevés volt a gáz, az ki-be kapcsolgatott lehűtés alatt is...
Ne monnyá má zöldeket! A kompresszor kuplungja elenged és behúz. Ha jó a füled, még a csattanást is hallod.
Ha +5 fok alatt nem kapcsolna be, akkor nem tudnál vele párátlanítani télen.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14415 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 21:17:34 »

Ne monnyá má zöldeket! A kompresszor kuplungja elenged és behúz. Ha jó a füled, még a csattanást is hallod.
Ha +5 fok alatt nem kapcsolna be, akkor nem tudnál vele párátlanítani télen.

Srácok ne kezdjétek megint a vitát mert eddig sem jutottunk dűlőre ebben a kérdésben és ezután sem fogunk!
Mindenkinek megvan a saját álláspontja és ennyi!
Amúgy a csattanásról annyit hogy ha jó a kuplung akkor lehet hallani azt azt a bizonyos csattanó hangot de ha már gyenge a kuplung akkor már halkan húz be és sajnos olyankor már nem sok van neki hátra!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14416 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 21:26:49 »

Srácok ne kezdjétek megint a vitát mert eddig sem jutottunk dűlőre ebben a kérdésben és ezután sem fogunk!
Mindenkinek megvan a saját álláspontja és ennyi!
Amúgy a csattanásról annyit hogy ha jó a kuplung akkor lehet hallani azt azt a bizonyos csattanó hangot de ha már gyenge a kuplung akkor már halkan húz be és sajnos olyankor már nem sok van neki hátra!  wave
Ez nem álláspont kérdése. Én szakmai tapasztalatból mondom. Nem mostanában dolgoztam a szakmába, nyilván változtak azóta a technikai megoldások, de csodák nincsenek.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14417 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 21:34:35 »

Ez nem álláspont kérdése. Én szakmai tapasztalatból mondom. Nem mostanában dolgoztam a szakmába, nyilván változtak azóta a technikai megoldások, de csodák nincsenek.

Ezzel én is ugyanígy vagyok!  eljen
De majd egy idő után te is megérted hogy mennek itt a dolgok és akkor majd máshogyan állsz te is hozzá az ilyen témákhoz! Ha mindenki profi lenne vagy rutinos öreg róka akkor akkor ennek a fórumnak a létezése értelmetlen lenne!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14418 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 21:40:53 »

Ezzel én is ugyanígy vagyok!  eljen
De majd egy idő után te is megérted hogy mennek itt a dolgok és akkor majd máshogyan állsz te is hozzá az ilyen témákhoz! Ha mindenki profi lenne vagy rutinos öreg róka akkor akkor ennek a fórumnak a létezése értelmetlen lenne!  wave
tudja Ő, hogy mennek itt a dolgok nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14419 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 21:54:29 »

tudja Ő, hogy mennek itt a dolgok nyes

Hát már hogyan tudhatná nem látod hogy Ő egy kezdő újonc!  nyes nyes nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14420 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 21:55:47 »

Hát már hogyan tudhatná nem látod hogy Ő egy kezdő újonc!  nyes nyes nyes
ezen a néven nyes Wink eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14421 Dátum: 2011.06.02 csütörtök, 22:01:49 »

ezen a néven nyes Wink eplus2

Nemmondod!!!  nyes nyes nyes
Hogy itt mik vannak!  wow1 wow1 wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14422 Dátum: 2011.06.03 péntek, 07:54:32 »

Ja, és még egy estben kapcsol ki, ha egy hirtelen mozdulattal odalépsz, hogy segítse a gyorsítást...

Erről van valami leírás vagy cikk, gyári valami brossúra? Csomószor hallottam már, de igazából nem érzem, mert csak alacsony fordulaton érezhető a klíma visszafogása, felül (3600-4000 felett) már nem tudom eldönteni, hogy visszafogja-e vagy sem.

Fogyiban látom a klímát, meg városi forgalomban érzem is, de kint előzésnél nem igazán tudom, hogy a padlózásra csak megjött az erő, vagy kikapcsolt a kompresszor. Grin
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14423 Dátum: 2011.06.03 péntek, 07:58:35 »

Ha +5 fok alatt nem kapcsolna be, akkor nem tudnál vele párátlanítani télen.

A +5 fok (ami valójában +4 a kezelési szerint) nem a külső hőmérsékletre értendő!!!!!!! Azt a hőfokot a kapillárisnál méri, ami nálam az anyós oldali tűzfalon van. Üzemmeleg motornál kint -5 ott még bőven +4 felett van!

Én kipróbáltam télen többször is. -10ben induláskor nem kapcsol be (a venti sem), menet közben, lámpánál állva üzemmeleg motorral -10-ben bekapcsolt, aztán mire oúton elértem a célhoz és megálltam bekapcsolni már megint nem kapcsolt be (gondolom a menetszél lehűtötte azt a rész annyira).

Szal ez nem urban legend. integet2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14424 Dátum: 2011.06.03 péntek, 08:03:38 »

Mindenkinek megvan a saját álláspontja és ennyi!

Az jó, ha mindenkinek megvan a saját álláspontja! Az is jó, hogy mindenkié más!

Viszont azt nem várhatjuk el, hogy minden autót másként szereljenek össze azért, mert a leendő 3. tulaj álláspontja szerint a klímakompresszor mindig megy.

A másik autót meg ki-be kapcsolgatós klímával szerelik, mert annak a 3. tulaja úgy látja, hogy ki-be kapcsolgat? Muhahahaha.

Ezek objektív dolgok, a klíma vagy ilyen, vagy olyan. Azt, hogy valójában milyen, nem itt kell megvitatni, hanem utána kell olvasni a gyári specifikációkban.  integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14425 Dátum: 2011.06.03 péntek, 09:15:43 »

Erről van valami leírás vagy cikk, gyári valami brossúra? Csomószor hallottam már, de igazából nem érzem, mert csak alacsony fordulaton érezhető a klíma visszafogása, felül (3600-4000 felett) már nem tudom eldönteni, hogy visszafogja-e vagy sem.

Fogyiban látom a klímát, meg városi forgalomban érzem is, de kint előzésnél nem igazán tudom, hogy a padlózásra csak megjött az erő, vagy kikapcsolt a kompresszor. Grin

Az én utolsó infóim szerint nem minden típusban van benne ez a kikapcsoló funkció!
Nekem kábé 0,7-0,8L-rel megnő a fogyim klímával városban és én sem tudom hogy az enyém kapcsolgat-e padlógázra mert ha olyan szitu van akkor inkább visszaváltok és olyankor már nem kell padlógáz az előzéshez!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14426 Dátum: 2011.06.03 péntek, 09:21:34 »

Az jó, ha mindenkinek megvan a saját álláspontja! Az is jó, hogy mindenkié más!

Viszont azt nem várhatjuk el, hogy minden autót másként szereljenek össze azért, mert a leendő 3. tulaj álláspontja szerint a klímakompresszor mindig megy.

A másik autót meg ki-be kapcsolgatós klímával szerelik, mert annak a 3. tulaja úgy látja, hogy ki-be kapcsolgat? Muhahahaha.

Ezek objektív dolgok, a klíma vagy ilyen, vagy olyan. Azt, hogy valójában milyen, nem itt kell megvitatni, hanem utána kell olvasni a gyári specifikációkban.  integet2

Ezzel egyetértek!  nyes
De én ezen azért nem vitázok mert hol érdekel engem hogy a többieknek milyen a klímája! Az enyém legyen rendben és működjön rendesen a többieké meg lehet olyan amilyen! Max ha gond van akkor segít az ember ahol tud de ez itt nem gond vagy probléma mert akár így akár úgy de mindenkinek működik ezért örüljünk hogy anno feltalálták ezt a jó kis extrát mert ez nyáron bizony nélkülözhetetlen!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14427 Dátum: 2011.06.03 péntek, 11:00:06 »

Erről van valami leírás vagy cikk, gyári valami brossúra? Csomószor hallottam már, de igazából nem érzem, mert csak alacsony fordulaton érezhető a klíma visszafogása, felül (3600-4000 felett) már nem tudom eldönteni, hogy visszafogja-e vagy sem.

Fogyiban látom a klímát, meg városi forgalomban érzem is, de kint előzésnél nem igazán tudom, hogy a padlózásra csak megjött az erő, vagy kikapcsolt a kompresszor. Grin
Hát,tavaly amikor mentünk nyaralni írtam,hogy én se éreztem a klíma kikapcsot...meg bekapcsot...pedig ment.A véhat az véhat.... Wink
De az 1.8-nál még visszaváltáskor is kikapcsolt,mert gyorsítás után ahogy nem volt padlógáz,már rántott is a kompresszor tudtomra adva,hogy megint működik.
Naplózva
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #14428 Dátum: 2011.06.03 péntek, 11:24:09 »

Sziasztok!

Egy km óra nullázás után nem forgott tovább a számláló, a sebességmérés működik, így, gondolom nem bowden hiba. Hogyan tudom gyorsan, jól és olcsón orvosolni a problémát?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14429 Dátum: 2011.06.03 péntek, 22:15:42 »

Sziasztok!

Egy km óra nullázás után nem forgott tovább a számláló, a sebességmérés működik, így, gondolom nem bowden hiba. Hogyan tudom gyorsan, jól és olcsón orvosolni a problémát?
persze, hogy nem bowden hiba, mert az nincs is a kocsidban. elektromos jellel táplálkozik a műszered.
vagy a mechanikus rész ugrott szét az órádban, vagy kontakt hiba. ki kellene kapni az órát, a csatikat megpucolni és átnézni a mechanikus részeket benne.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14430 Dátum: 2011.06.03 péntek, 22:49:56 »

persze, hogy nem bowden hiba, mert az nincs is a kocsidban. elektromos jellel táplálkozik a műszered.
vagy a mechanikus rész ugrott szét az órádban, vagy kontakt hiba. ki kellene kapni az órát, a csatikat megpucolni és átnézni a mechanikus részeket benne.

Én azért nem írtam meg ugyanezt neki ezt mert nem értettem hogy mi az hogy "km óra nullázás" Huh?
Ha a napiszámlálót nullázta le akkor nem állhatna meg a számláló de ha csalni akart az órával akkor meg úgy kell neki és remélem minden elszállt neki azon a környéken!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14431 Dátum: 2011.06.03 péntek, 23:54:10 »

Én azért nem írtam meg ugyanezt neki ezt mert nem értettem hogy mi az hogy "km óra nullázás" Huh?
Ha a napiszámlálót nullázta le akkor nem állhatna meg a számláló de ha csalni akart az órával akkor meg úgy kell neki és remélem minden elszállt neki azon a környéken!
volt nálam is ilyen. mikor el kezdett döglődni az órám, napi számláló nullázásnál "kiakadt"
az még eleinte bevált, hogy benyomogattam és volt, hogy "elkapta" és működött. aztán már nem mertem nullázni, végül kilehelte a lelkét és a kukában végezte...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14432 Dátum: 2011.06.03 péntek, 23:56:41 »

volt nálam is ilyen. mikor el kezdett döglődni az órám, napi számláló nullázásnál "kiakadt"
az még eleinte bevált, hogy benyomogattam és volt, hogy "elkapta" és működött. aztán már nem mertem nullázni, végül kilehelte a lelkét és a kukában végezte...

Igen ez ismerős téma még az Escortos időszakból!  szomoru1
Reméljük nála is ez a probléma és pár nyomkodástól megjavul!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #14433 Dátum: 2011.06.04 szombat, 06:37:17 »

Igen ez ismerős téma még az Escortos időszakból!  szomoru1
Reméljük nála is ez a probléma és pár nyomkodástól megjavul!
Ilyet én is tapasztaltam, hogy napi számláló megnyomása után nem mért, és újra meg kellett nyomni, ütközésig a gombot, és már jó is lett. Ha nem nyomtam meg teljes koppanásig, akkor ugyan nullázott, de nem indult újra. Tehát én is egy új, erőteljes nullázást javaslok. wave
Naplózva
Watt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45


E-mail
« Új hozzászólás #14434 Dátum: 2011.06.04 szombat, 19:02:11 »

Sziasztok!

Ma elkezdett rángatni az autóm. Elolvastam pár hozzászólást, ha jól figyeltem, akkor ezzel kapcsolatban a következőket dobtátok fel eddig:

Gyertya
Gyújtáskábel
Trafó
MAF szenzor
Lambda szonda

A helyzet nálam az, hogy csak akkor rángat, ha erősebben gázt adok, vagyis gyorsítok. Amikor egyenletesen egy állandó sebességgel haladok, akkor tképpen megszűnik a rángatás, egyenletesen, szépen jár a motor. De amint nyomok egy erősebb gázt, nagyon elkezd rángatni és alig gyorsul. Óvatos gázadással viszont nincs rángatás, szóval lehet úgy gyorsítani az autót azért, hogy ne rángasson, csak sok türelem kell hozzá. Smiley Illetve alapjáraton is érezhető, hogy mintha kihagyna néha egy henger.
A kérdésem az, hogy a felsorolt listából ebben az esetben kihúzhatunk-e valamit, vagy esetleg még lehet más ok is? Esetleg valamelyik egyáltalán nem tartozik a listába? Smiley
Ja, illetve ha MAF a probléma, akkor az milyen eséllyel szorul cserére, vagy nagy valószínűséggel segíthet egy MAF tisztítás?

Köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Tournier 1999 Ghia
2.0 Zetec
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14435 Dátum: 2011.06.04 szombat, 19:21:55 »

Sziasztok!

Ma elkezdett rángatni az autóm. Elolvastam pár hozzászólást, ha jól figyeltem, akkor ezzel kapcsolatban a következőket dobtátok fel eddig:

Gyertya
Gyújtáskábel
Trafó
MAF szenzor
Lambda szonda

A helyzet nálam az, hogy csak akkor rángat, ha erősebben gázt adok, vagyis gyorsítok. Amikor egyenletesen egy állandó sebességgel haladok, akkor tképpen megszűnik a rángatás, egyenletesen, szépen jár a motor. De amint nyomok egy erősebb gázt, nagyon elkezd rángatni és alig gyorsul. Óvatos gázadással viszont nincs rángatás, szóval lehet úgy gyorsítani az autót azért, hogy ne rángasson, csak sok türelem kell hozzá. Smiley Illetve alapjáraton is érezhető, hogy mintha kihagyna néha egy henger.
A kérdésem az, hogy a felsorolt listából ebben az esetben kihúzhatunk-e valamit, vagy esetleg még lehet más ok is? Esetleg valamelyik egyáltalán nem tartozik a listába? Smiley
Ja, illetve ha MAF a probléma, akkor az milyen eséllyel szorul cserére, vagy nagy valószínűséggel segíthet egy MAF tisztítás?

Köszönöm!

Ez gyújtás hiba. Gyertya + kábel csere. Együtt cseréld a kettőt. Ha nem szűnik meg, akkor trafó csere is kell.
Naplózva
wabel
Vendég
« Új hozzászólás #14436 Dátum: 2011.06.04 szombat, 22:17:59 »

Én azért nem írtam meg ugyanezt neki ezt mert nem értettem hogy mi az hogy "km óra nullázás" Huh?
Ha a napiszámlálót nullázta le akkor nem állhatna meg a számláló de ha csalni akart az órával akkor meg úgy kell neki és remélem minden elszállt neki azon a környéken!

Ejnye, ejnye, miért kell mindjárt csalással jönni?Huh? Csak egy egyszerű, tankolás utáni számlálónullázás volt. (ki mint él, úgy ítél?)

A tippeket köszönöm!
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #14437 Dátum: 2011.06.04 szombat, 22:57:59 »

Ejnye, ejnye, miért kell mindjárt csalással jönni?Huh? Csak egy egyszerű, tankolás utáni számlálónullázás volt. (ki mint él, úgy ítél?)

A tippeket köszönöm!
Azért Te is fogalmazhatnál legközelebb pontosabban, kevesebb teret adva a félreérthető hozzászólásoknak. Ne Te legyél megsértődve, itt sem szeretik a csalókat. Ezzel nem azt mondtam, hogy csaltál, csak a szöveg így is értelmezhető volt. A pontosság fontos dolog az életben!!! vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14438 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:06:15 »

Ejnye, ejnye, miért kell mindjárt csalással jönni?Huh? Csak egy egyszerű, tankolás utáni számlálónullázás volt. (ki mint él, úgy ítél?)

A tippeket köszönöm!

Nem akartalak sem megbántani sem megvádolni semmivel sem (ha azt akarom azt észre fogod venni) Csak nem fogalmaztál egyértelműen ezért dobtam be mindkét variációt! A zárójelesedről pedig csak annyit hogy napi szinten kapcsolatban állok több klubtárssal is ezért annyira nagyon nem lehetek gázos figura ha nem koptattak még le!  hehe
Amúgy aki megkeres annak mindíg szivesen segítek amiben csak tudok  de az is igaz hogy mióta két fórum lett azóta nem vagyok valami aktív tag egyiken sem de PM-ben és emilben mindíg el lehet érni ezt is tudják már azok akik számítanak itt segítségre! Akik meg csak dísznek vannak itt azokhoz úgysincs közünk egymáshoz! Ha legközelebb pontosabban fogalmazol akkor számíthatsz akár tőlem is infóra vagy válaszra egészen addig amíg bele lépsz az érzékeny pici kis lelki világomba ennyire már ismernek errefelé! Sajnos sok jó arc és profi szaki eltűnt ezért meg kell becsülni mindenkit aki veszi a fáradtságot és infót oszt meg itt mert ez az oldal is már csak árnyéka önmagának ezt a régiek nagyon jól tudják! Ez van ezt kell szeretni! Na most mivel ilyen szép hosszút beírtam ezért most megint nem kell egy ideig!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14439 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:08:02 »

Na most mivel ilyen szép hosszút beírtam ezért most megint nem kell egy ideig!  wave
és csodálkozol hogy esik a színvonal ilyen hozzáállással?? szomoru1 levele
inkább írjál valamiről amit ki lehet rakni taps eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14440 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:09:28 »

Azért Te is fogalmazhatnál legközelebb pontosabban, kevesebb teret adva a félreérthető hozzászólásoknak. Ne Te legyél megsértődve, itt sem szeretik a csalókat. Ezzel nem azt mondtam, hogy csaltál, csak a szöveg így is értelmezhető volt. A pontosság fontos dolog az életben!!! vigyor3

Ugyanabban a másodpercben lényegében ugyanazt! Gratula!!!  taps
Köszi a megfogalmazást ezt én is így gondolom!  worship
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14441 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:22:42 »

és csodálkozol hogy esik a színvonal ilyen hozzáállással?? szomoru1 levele
inkább írjál valamiről amit ki lehet rakni taps eljen

A színvonal nem miattam érdekes hanem az újoncok az amatőrök és a segítségre szorulók miatt ! Én eddig csak adtam itt és nem kértem! Ha esetleg néha kérdezek valamit akkor arra sajnos nem kapok kielégítő választ, egyrészt mert amit nekem is meg kell kérdeznem az már nem egy egyszerű eset másrészt meg már szinte nincs is aki tudna rá válaszolni! A hozzáállásommal pedig akkor legyen bajod ha megismertél vagy ha előttem állsz addig pedig mindegy legyen neked milyen is vagyok!
Itt az infó a lényeg semmi más! Jópofizni a cseten meg az ismerkedős oldalakon kell!
Amúgy ha észrevetted volna akkor ok nélkül senkinek sem szólok be és sosem én kezdem a balhét senkivel!
Amúgy halkan megjegyezném hogy a színvonal nem miattam lett ilyen!
Az írásról pedig annyit hogy sajnos a tapasztalat azt mutatja hogy aki jószándékból és önszántából közzé tett írásokat azok is megbánták mert több rosszat kaptak miatta mint jót! (tegye fel a kezét aki nem így látja és írt)
Gyere el egyszer az autóddal és szétszedjük meg összerakjuk és az többet ér bármilyen írással ezt elhiheted!
Amúgy szerintem már minden jó témakör szépen le lett írva max nem találod meg az előbb említett okok miatt!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #14442 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:31:26 »

és csodálkozol hogy esik a színvonal ilyen hozzáállással?? szomoru1 levele
inkább írjál valamiről amit ki lehet rakni taps eljen
Ez most mit is jelent?

Hogy SPANNER-nek nincs igaza? Az ilyen hozzászólástól csökken a színvonal.
Ha valaki ír valamit valamiről, az legyen megfogalmazva, legyen valóság alapja, és lehessen értelmezni. És lehessen kritizálni! A Te írásod most kritikán aluli!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14443 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:38:16 »

A színvonal nem miattam érdekes hanem az újoncok az amatőrök és a segítségre szorulók miatt ! Én eddig csak adtam itt és nem kértem! Ha esetleg néha kérdezek valamit akkor arra sajnos nem kapok kielégítő választ, egyrészt mert amit nekem is meg kell kérdeznem az már nem egy egyszerű eset másrészt meg már szinte nincs is aki tudna rá válaszolni! A hozzáállásommal pedig akkor legyen bajod ha megismertél vagy ha előttem állsz addig pedig mindegy legyen neked milyen is vagyok!
Itt az infó a lényeg semmi más! Jópofizni a cseten meg az ismerkedős oldalakon kell!
Amúgy ha észrevetted volna akkor ok nélkül senkinek sem szólok be és sosem én kezdem a balhét senkivel!
Amúgy halkan megjegyezném hogy a színvonal nem miattam lett ilyen!
Az írásról pedig annyit hogy sajnos a tapasztalat azt mutatja hogy aki jószándékból és önszántából közzé tett írásokat azok is megbánták mert több rosszat kaptak miatta mint jót! (tegye fel a kezét aki nem így látja és írt)
Gyere el egyszer az autóddal és szétszedjük meg összerakjuk és az többet ér bármilyen írással ezt elhiheted!
Amúgy szerintem már minden jó témakör szépen le lett írva max nem találod meg az előbb említett okok miatt!  szomoru1
személyeskedésbe nem akarok belemenni, mivel nem ismerlek. mondjuk adtál már volna nekem pacsira alkatrészt, (csak hát volt köztünk 400km) így annyira rossz arc nem lehetsz...

pont ezért indult az új rész, hogy a már meglévő hasznos infókat összeszedjük, hogy ne keljen ugyan azt leírni hetente... jó lenne párdolgon újítani, csak ugye ez nem rajtunk múlik.

jah és jelentkezem integet2 azért van 2 fülem, hogy ha valaki baxtat, akkor egyiken be, másikon ki vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.04 szombat, 23:45:30 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14444 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:39:21 »

Ez most mit is jelent?

Hogy SPANNER-nek nincs igaza? Az ilyen hozzászólástól csökken a színvonal.
Ha valaki ír valamit valamiről, az legyen megfogalmazva, legyen valóság alapja, és lehessen értelmezni. És lehessen kritizálni! A Te írásod most kritikán aluli!

Ne bántsátok egymást srácok!  rinya
Ha bántani kell valakit arra itt vagyok én!  hehe
Megint a bolhából elefánt!
Látszik hogy unalom van itt mert sajnos már csak ilyen témák miatt pörög a fórum és ez szomorú!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14445 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:45:00 »

Ez most mit is jelent?

Hogy SPANNER-nek nincs igaza? Az ilyen hozzászólástól csökken a színvonal.
Ha valaki ír valamit valamiről, az legyen megfogalmazva, legyen valóság alapja, és lehessen értelmezni. És lehessen kritizálni! A Te írásod most kritikán aluli!
nem. csak azzal a mondatával volt problémám, hogy akkormost egy ideig nem kell írnia.

ettől igenis esik a színvonal, mert ha egy-két olyan tag, akinél valóban van tudás így gondolkozik, akkor nem nagyon fog az újak kérdésére válasz jönni.
és úgy fog járni, mint a chat-es rész, eltűnnek a régi tagok (abba most ne menjünk bele, hogy hova és miért tűntek el). és nem nagyon vannak újak, akik átvennék a régiek helyét szomoru1

én mondjuk sajnálom, hogy lefele megyünk, ez meglátszott a nagytali létszámában is szomoru1 ennyi autónak egy mini-talin simán kéne lennie...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #14446 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:45:33 »

Ne bántsátok egymást srácok!  rinya
Ha bántani kell valakit arra itt vagyok én!  hehe
Megint a bolhából elefánt!
Látszik hogy unalom van itt mert sajnos már csak ilyen témák miatt pörög a fórum és ez szomorú!  szomoru1
Én nem akarok bántani senkit, csak azt nem akarom, hogy azt bántsák, akit nem kell. és az maradjon szó nélkül, akit megrónni kellene. Téma lezárva, fő a békesség. Erre van ma szükség, itt is, és mindenütt! wave integet2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14447 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:46:36 »

személyeskedésbe nem akarok belemenni, mivel nem ismerlek. mondjuk attál már volna nekem pacsira alkatrészt, (csak hát volt köztünk 400km) így annyira rossz arc nem lehetsz...

pont ezért indult az új rész, hogy a már meglévő hasznos infókat összeszedjük, hogy ne keljen ugyan azt leírni hetente... jó lenne párdolgon újítani, csak ugye ez nem rajtunk múlik.

jah és jelentkezem integet2 azért van 2 fülem, hogy ha valaki baxtat, akkor egyiken be, másikon ki vigyor3

Sajnos annyi mindenkinek adtam már cuccot hogy így nem ugrik be a dolog és nem tudom mi kellett volna de ha valaki el tudja neked vinni akkor dobj egy pM-et és megoldjuk ha még megvan!
Az újítást én személy szerint sajnos most már inkább ellenzem mert emiatt vált ketté a régi jó csapat remélem ezzel nem árulok el nagy titkot! Ja és jelenztezz a párodnál két fülesért nehogy elduguljon valamelyik füled mert akkor vagy nem be vagy nem ki és az bizony nem jó!  beka3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14448 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:48:44 »

Sajnos annyi mindenkinek adtam már cuccot hogy így nem ugrik be a dolog és nem tudom mi kellett volna de ha valaki el tudja neked vinni akkor dobj egy pM-et és megoldjuk ha még megvan!
Az újítást én személy szerint sajnos most már inkább ellenzem mert emiatt vált ketté a régi jó csapat remélem ezzel nem árulok el nagy titkot! Ja és jelenztezz a párodnál két fülesért nehogy elduguljon valamelyik füled mert akkor vagy nem be vagy nem ki és az bizony nem jó!  beka3
lámpa magasság állító kapcsolóra kellett volna egy darab vezeték a gyári csatijával. de már meg sincs a kapcsoló. jobban mondva tovább ajándékoztam
« Utoljára szerkesztve: 2011.06.04 szombat, 23:55:03 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14449 Dátum: 2011.06.04 szombat, 23:54:37 »

Ne bántsátok egymást srácok!  rinya
Ha bántani kell valakit arra itt vagyok én!  hehe
Megint a bolhából elefánt!
Látszik hogy unalom van itt mert sajnos már csak ilyen témák miatt pörög a fórum és ez szomorú!  szomoru1
nem bántjuk mi egymást, fügelacinak köszönhetően van kapcsolható tükörfűtésem vigyor3 worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 282 283 284 285 286 287 288 [289] 290 291 292 293 294 295 296 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.