Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:21:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 300 301 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358369 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14650 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 00:57:53 »

ez is igaz, de ha tiszta a gép és kell neki a pénz, akkor előfordulhat, hogy belemegy...főleg, ha meglobogtatja neki az ember a bankó köteget... eplus2

ez így van....

de szerintem egy korrekt magánemberrel, abban is meg lehet egyezni, hogy fizessük fele-fele arányban...

alku tárgya... ha enged az árból fizetem én, ha nem akkor fizessük felesben....

Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14651 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 01:36:16 »

igaz, ne offoljunk!

köszönöm a kérdéseimre a kimerítő válaszokat!

jó8
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14652 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 19:45:45 »

de hova írta le?Huh?
ide is,off-ba is.De mégegyszer: átírás 92e ft cakk-pakk plusz nekem 5e volt az,hogy az eredetvizsgás intézte...Biztosítás A0-ban 35e ft (Allianz) b4-ben 16-19e,ez most épp kiszámolás tárgya náluk,mert valamit elbaltáztak.A kötelező szervíz nálam kb. 200e-ben merül ki...és ebben még nincs benne az,amit a bontottból szedtem ki...a kasztni meg végképp akkor lesz,amikor kapok pénzt a biztosítótól.A javítóívek kb. 20e,a munkadíj,festés,egyéb lemezmunkák meg...csillagos ég.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14653 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 20:55:47 »

ide is,off-ba is.De mégegyszer: átírás 92e ft cakk-pakk plusz nekem 5e volt az,hogy az eredetvizsgás intézte...Biztosítás A0-ban 35e ft (Allianz) b4-ben 16-19e,ez most épp kiszámolás tárgya náluk,mert valamit elbaltáztak.A kötelező szervíz nálam kb. 200e-ben merül ki...és ebben még nincs benne az,amit a bontottból szedtem ki...a kasztni meg végképp akkor lesz,amikor kapok pénzt a biztosítótól.A javítóívek kb. 20e,a munkadíj,festés,egyéb lemezmunkák meg...csillagos ég.

várj mi az hogy kötelező szervíz?Huh??
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14654 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:22:23 »

várj mi az hogy kötelező szervíz?Huh??

Ez olyan hungarikum. Itthon a használt autók 90%-át nem frissen szervízelve adják át, hanem szervíz előtt. Olaj, szűrők, szilentek, gátlók esélyesek a cserére. V6-nál kapsz még egy hengerfejezést és egy kuplungot is (mivel drága a szervízes javításuk, ezért alkatrészcsere helyett eladják a verdát).

De lehet szerencséd is és semmit nem kell szervízelni rajta, mert rendben karbantartották. Ezek viszont drágábban mennek és ritkábbak is.

Isten hozott.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14655 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:31:12 »

Ez olyan hungarikum. Itthon a használt autók 90%-át nem frissen szervízelve adják át, hanem szervíz előtt. Olaj, szűrők, szilentek, gátlók esélyesek a cserére. V6-nál kapsz még egy hengerfejezést és egy kuplungot is (mivel drága a szervízes javításuk, ezért alkatrészcsere helyett eladják a verdát).

De lehet szerencséd is és semmit nem kell szervízelni rajta, mert rendben karbantartották. Ezek viszont drágábban mennek és ritkábbak is.

Isten hozott.

oké oké ezt értem, de hogy érted, hogy kötelező? Kötelező ahhoz, hogy jogilag használatba vehessem? vagy kötelező, mert így logikus?

mert ha utóbbi, akkor az a szervíz, amit amúgy elvégzel egy használtautó vásárláskor... olajcsere, szíjak, szűrők... mint egy 60ezres szervíz...

V6-nál igen ott voltam mikor mondtad az st200-asos srácnak....

csak azért kérdezem, mert ha elvégeztethetem a "saját" szerelőmnél, akkor megoldott ezt mondtam talán, ha nem akkor szopóág
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14656 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:37:31 »

oké oké ezt értem, de hogy érted, hogy kötelező? Kötelező ahhoz, hogy jogilag használatba vehessem? vagy kötelező, mert így logikus?

mert ha utóbbi, akkor az a szervíz, amit amúgy elvégzel egy használtautó vásárláskor... olajcsere, szíjak, szűrők... mint egy 60ezres szervíz...

V6-nál igen ott voltam mikor mondtad az st200-asos srácnak....

csak azért kérdezem, mert ha elvégeztethetem a "saját" szerelőmnél, akkor megoldott ezt mondtam talán, ha nem akkor ***óág
nem,ahhoz,hogy használhasd,a papírmunka kötelező.Az,hogy biztonsággal használhasd,drof leírta miért.Én erre szoktam rá és nekem ez a kötelező szervíz:
-összes olaj,összes szűrő,hűtővíz
-elöl összes szilent,gömbfej
-hátul függőleges stab. rúd (állapottól függően elég lehet csak a gumi)
-keresztrúd gumik és a rúd állapotfelmérése.A kéknél annyira elkopott a 18 mm-es rúd,hogy a 16-os gumi sem volt jó rá...
És akkor a többi állapottól függő cucc...(fékek,teleszkópok,kuplung...na,ezek most mind cserélve lesznek,hengerfej nem,de hidrotőkét nyerek ki a törött motorból)
Kb. ennyi.Aztán,hogy kitől,hogyan milyen cuccot veszel,ismerettség és pénztárcafüggő.Nekem vannak bejáratott emberek erre-arra és felhajtok minden lehetőséget a jó minőségű de olcsó cuccok iránt.Az ebay jó,de csak akkor vezsek,ha ide is küldenek és postával együtt olcsóbb mint itt.De akkor se mindig.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14657 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 21:45:41 »

nem,ahhoz,hogy használhasd,a papírmunka kötelező.Az,hogy biztonsággal használhasd,drof leírta miért.Én erre szoktam rá és nekem ez a kötelező szervíz:
-összes olaj,összes szűrő,hűtővíz
-elöl összes szilent,gömbfej
-hátul függőleges stab. rúd (állapottól függően elég lehet csak a gumi)
-keresztrúd gumik és a rúd állapotfelmérése.A kéknél annyira elkopott a 18 mm-es rúd,hogy a 16-os gumi sem volt jó rá...
És akkor a többi állapottól függő cucc...(fékek,teleszkópok,kuplung...na,ezek most mind cserélve lesznek,hengerfej nem,de hidrotőkét nyerek ki a törött motorból)
Kb. ennyi.Aztán,hogy kitől,hogyan milyen cuccot veszel,ismerettség és pénztárcafüggő.Nekem vannak bejáratott emberek erre-arra és felhajtok minden lehetőséget a jó minőségű de olcsó cuccok iránt.Az ebay jó,de csak akkor vezsek,ha ide is küldenek és postával együtt olcsóbb mint itt.De akkor se mindig.

na így már tiszta...

minden autómat mikor megvettem az első utam a szervízbe vezetett.

itthon annyiból jobb, hogy sok alkatrészt meg tudok szerezni olcsóbban, és a szervízért nem kell fizetnem.

de így akkor értem... hogy nem a papírmunka miatt kell, hanem a logika és a józanész miatt Cheesy

csak a kötelező szó megkavart Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14658 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:10:04 »

na így már tiszta...

minden autómat mikor megvettem az első utam a szervízbe vezetett.

itthon annyiból jobb, hogy sok alkatrészt meg tudok szerezni olcsóbban, és a szervízért nem kell fizetnem.

de így akkor értem... hogy nem a papírmunka miatt kell, hanem a logika és a józanész miatt Cheesy

csak a kötelező szó megkavart Cheesy

Ez egy ilyen íratlan szabály, hogy használtautó vásárlásakor kis-nagyszervízzel kezdünk. Azért, mert itt nem úgy megy, mint kint, miszerint mindenki megbízható és rendszeresen jár szervízbe, amiről papírjai is vannak és adja az autóhoz.

Itt - kevésbé nagy a jólét, azért - mindenki spórolni akar az autón, nem hordja szevízbe a többség, csak ha megállt. Emiatt nem tudhatod, hogy mikor volt folyadék, szűrő, vezérlés, stb. cserélve az autón. Lehet, hogy 4 hete, lehet, hogy soha. Emiatt "kötelező".

Természetesen van kivétel, de annak ára van. Pl.: Amikor ezt vettem plusz 100e-t adtam a friss doksizott szervízért (cserébe viszont 1.5 évig hozzá sem kellett nyúlnom az autóhoz). taps   
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14659 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:17:11 »

Ez egy ilyen íratlan szabály, hogy használtautó vásárlásakor kis-nagyszervízzel kezdünk. Azért, mert itt nem úgy megy, mint kint, miszerint mindenki megbízható és rendszeresen jár szervízbe, amiről papírjai is vannak és adja az autóhoz.

Itt - kevésbé nagy a jólét, azért - mindenki spórolni akar az autón, nem hordja szevízbe a többség, csak ha megállt. Emiatt nem tudhatod, hogy mikor volt folyadék, szűrő, vezérlés, stb. cserélve az autón. Lehet, hogy 4 hete, lehet, hogy soha. Emiatt "kötelező".

Természetesen van kivétel, de annak ára van. Pl.: Amikor ezt vettem plusz 100e-t adtam a friss doksizott szervízért (cserébe viszont 1.5 évig hozzá sem kellett nyúlnom az autóhoz). taps   

na azért kint sem kell élből bízni mindenkiben....

a "csikrét" mikor megvettem, hazafelé megállt... kiderült, hogy a fusi szaki a 2.0-es cherokee ventilátort hackelte rá a 4.0-es grandcherokee-ra.... na szted?Huh?

hirtelen lett a 800 fontért vett autóra 400 font plusszom... Cheesy

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14660 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:21:44 »

Ez egy ilyen íratlan szabály, hogy használtautó vásárlásakor kis-nagyszervízzel kezdünk. Azért, mert itt nem úgy megy, mint kint, miszerint mindenki megbízható és rendszeresen jár szervízbe, amiről papírjai is vannak és adja az autóhoz.

Itt - kevésbé nagy a jólét, azért - mindenki spórolni akar az autón, nem hordja szevízbe a többség, csak ha megállt. Emiatt nem tudhatod, hogy mikor volt folyadék, szűrő, vezérlés, stb. cserélve az autón. Lehet, hogy 4 hete, lehet, hogy soha. Emiatt "kötelező".

Természetesen van kivétel, de annak ára van. Pl.: Amikor ezt vettem plusz 100e-t adtam a friss doksizott szervízért (cserébe viszont 1.5 évig hozzá sem kellett nyúlnom az autóhoz). taps   
és akkor arról még nem beszéltünk, hogy hiába viszi a hétköznapi halandó szervizbe az autósát, vagy szándékosan baxát át a cserével, vagy annyira nem értenek hozzá, hogy csak na.
ezért pl. egy v6 tulajnak ajánlott a haynes megszerzése és barátkozás az olajsárral a köröm alatt!
az itteni szervizek sem olyanok, mint amilyeneknek kellene lenniük és ezzel finom és nőies voltam, bár nem jellemző rám
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14661 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:22:33 »

na azért kint sem kell élből bízni mindenkiben....

a "csikrét" mikor megvettem, hazafelé megállt... kiderült, hogy a fusi szaki a 2.0-es cherokee ventilátort hackelte rá a 4.0-es grandcherokee-ra.... na szted?Huh?

hirtelen lett a 800 fontért vett autóra 400 font plusszom... Cheesy



Ott se kolbászból van a kerítés a használtautó piacon, én is tapasztalatból tudom. De ott legalább van kerítés, itt meg csak gaz van telekhatár gyanánt.  vigyor3

Majd tapasztalod te is az első 3-4 autó megnézésekor, hogy milyen kamu dumával adják méregdrágán az ipari hulladékokat jó magyar honfitársaink. taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14662 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:26:43 »

és akkor arról még nem beszéltünk, hogy hiába viszi a hétköznapi halandó szervizbe az autósát, vagy szándékosan baxát át a cserével, vagy annyira nem értenek hozzá, hogy csak na.
ezért pl. egy v6 tulajnak ajánlott a haynes megszerzése és barátkozás az olajsárral a köröm alatt!
az itteni szervizek sem olyanok, mint amilyeneknek kellene lenniük és ezzel finom és nőies voltam, bár nem jellemző rám

Na erről meg nem is beszélve. Mi sem unalmunkban szereljük a vasat magunknak, hanem mert nincs, akire rá mernénk bízni.

Ott van pl az ST200-as srác a minitaliról. Tudja milyen autója van, van a családjában igazi Ford szerelő-tuningoló, nem kell messzire mennie szakértelemért és szerelőért és mégis új információ volt neki az, ami nekünk már hétköznapi evidencia a V6-okkal kapcsolatosan.

Kint egy márkaszervíz meg tudja csinálni az autódat. Itthon vagy megtudja, vagy nem, de az ár mindig ugyan akkora. Ez mondjuk Gr3g-et nem fogja érdekelni, de vásárlásnál szempont lehet.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14663 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:30:42 »

Na erről meg nem is beszélve. Mi sem unalmunkban szereljük a vasat magunknak, hanem mert nincs, akire rá mernénk bízni.

Ott van pl az ST200-as srác a minitaliról. Tudja milyen autója van, van a családjában igazi Ford szerelő-tuningoló, nem kell messzire mennie szakértelemért és szerelőért és mégis új információ volt neki az, ami nekünk már hétköznapi evidencia a V6-okkal kapcsolatosan.

Kint egy márkaszervíz meg tudja csinálni az autódat. Itthon vagy megtudja, vagy nem, de az ár mindig ugyan akkora. Ez mondjuk Gr3g-et nem fogja érdekelni, de vásárlásnál szempont lehet.

igen mondjuk ahol apu a szervízfőnök, ott nem b..nak át... max ha szart veszek apám azt mondja, told ki, öntsd le benzinnel és gyújtsuk meg Cheesy

a V6 probléma jogos. de azt úgyis megnézetem veled, hogy az e vagy sem... aztán ha az, legfeljebb megcsináltatom velük...

nem mondtok sok újat az itthoni piacról... sajnos az alap hozzáállás mindenben ilyen....

De ez van.... majd viszem magammal aput, meg az ex autónepper cimborám Cheesy aztán csak nem futunk akkora lukra amit nem lehet befoltozni Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14664 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:34:06 »

Na erről meg nem is beszélve. Mi sem unalmunkban szereljük a vasat magunknak, hanem mert nincs, akire rá mernénk bízni.

csöbörből vödörbe  taps
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14665 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:38:16 »

mi a véleményetek a 2.0 16v motorról a kombi kasznihoz?

elég erős hozzá? vagy azért ahhoz illenék 2.5 v6?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14666 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:39:54 »

mi a véleményetek a 2.0 16v motorról a kombi kasznihoz?

elég erős hozzá? vagy azért ahhoz illenék 2.5 v6?
megint csak előjön, hogy mire szeretnéd használni?
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14667 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:42:29 »

megint csak előjön, hogy mire szeretnéd használni?

hát a kombival nem gyorsulni járni Cheesy

igazándiból méregetem az opciókat..... ennyi...

gondolom azért a plussz súly miatt kicsit "lomhább" lesz ugyan az a motor mint az 5 ajtósban nem?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14668 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:48:04 »

csöbörből vödörbe  taps
hehe
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14669 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 22:52:24 »

hát a kombival nem gyorsulni járni Cheesy

igazándiból méregetem az opciókat..... ennyi...

gondolom azért a plussz súly miatt kicsit "lomhább" lesz ugyan az a motor mint az 5 ajtósban nem?

sztornó a kérdés....

egy 2.0 16v ghia turnier kb olyan áron megy mint a 2.5 v6.... akkor inkább az.... ha meg 2.0 akkor marad az 5 ajtós, azt meg ismerem Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14670 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:11:48 »

mi a véleményetek a 2.0 16v motorról a kombi kasznihoz?

elég erős hozzá? vagy azért ahhoz illenék 2.5 v6?
hát figy!
a 2.0-álán se sok különbséget észlelsz a kombi és a többi kivitel között, a v6-nál pláne.
persze ez sok dologtól függ...
a 2.0-át tiszta szívvel tudom ajánlani, mert egy megbízható igásló.
a v6 egy kicsit harley-davidson feeling. megszállottnak kell egy kicsit lenned hozzá, szeresd a kihívást és érts hozzá, vagy tats jó kapcsolatot drof-al eplus2
na de most komolyan, ha a felsoroltakkal nem rendelkezel, megbízhatóan működő "igénytelen" motorral rendelkező autóra van szükséged, akkor 2.0.
ha unalmas az életed és imádod diagnosztizálni a különböző zörejeket a motortérből, akkor v6.
mert egyébként lelke van a gépnek és megköveteli a törődést. persze meg is hálálja, vagy megbosszulja ennek hiányát...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14671 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:14:03 »

sztornó a kérdés....

egy 2.0 16v ghia turnier kb olyan áron megy mint a 2.5 v6.... akkor inkább az.... ha meg 2.0 akkor marad az 5 ajtós, azt meg ismerem Cheesy
ez nem lehet szempont.
ha beülsz egy 2.0 kombiba és hasonló állapotú, mint a tied, nem fogod észrevenni a súlytöbbletet...
azon gondolkodj el, hogy melyik kivitel tetszik jobban..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14672 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:16:34 »

a v6 egy kicsit harley-davidson feeling. megszállottnak kell egy kicsit lenned hozzá, szeresd a kihívást és érts hozzá, vagy tats jó kapcsolatot drof-al eplus2
duhos2
Mindig is tudtam, hogy érdekből barátkozol velem! Na most lebuktál, te dög. eplus2
 vigyor3

Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14673 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:17:01 »

nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen határozatlan leszek....

na mindegy.... majd eldöntöm szép lassan....

köszi azért
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14674 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:19:07 »

nem gondoltam volna, hogy valaha ilyen határozatlan leszek....

na mindegy.... majd eldöntöm szép lassan....

köszi azért

Könnyen el lehet ám dönteni ezt a kérdést. Eljössz, megyünk egy pirítósat, aztán soha többet nem akarsz majd Sor4-et Mondeoba se.
Naplózva
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14675 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:23:29 »

Könnyen el lehet ám dönteni ezt a kérdést. Eljössz, megyünk egy pirítósat, aztán soha többet nem akarsz majd Sor4-et Mondeoba se.

nem akartam rögtön az első minitalin pofátlanul megkérdezni, de bennem volt..... Cheesy

amúgy nagyon a v6 felé hajlok.... szeretem a motor hangját.... a szerelő ugye megoldott.... drof meg szimpatikus Cheesy
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14676 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:34:09 »

drof meg szimpatikus Cheesy
ez majd idővel változik eplus2

nem akartam rögtön az első minitalin pofátlanul megkérdezni, de bennem volt..... Cheesy
vele csak pofátlanul jutsz valamire...jogász hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14677 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:35:35 »

duhos2
Mindig is tudtam, hogy érdekből barátkozol velem! Na most lebuktál, te dög. eplus2
 vigyor3
ez eddig számomra egyértelmű volt...egyedül soha nem tudtam volna ilyen szinten szétfhosni  budimat. hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14678 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:37:50 »

ez majd idővel változik eplus2
vele csak pofátlanul jutsz valamire...jogász hehe

pofátlan vagyok, csak tudod az első benyomás..... eplus2 eplus2

Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14679 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:43:51 »

pofátlan vagyok, csak tudod az első benyomás..... eplus2 eplus2


akkor minden rendben lesz. jöhetsz v6-osnak taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14680 Dátum: 2011.07.04 hétfő, 23:49:07 »

amúgy meg a végén jól belázadok, le***om az egészet, és ugyan annyi zs-ért veszek egy ilyet:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/explorer/ford_explorer_4.0_v8_automata-4880364

aztán ez mégiscsak egy "vényóc"

Ez má csak félnyolc!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14681 Dátum: 2011.07.05 kedd, 00:07:07 »

nem pont ezt, hanem ilyet....

szeretem a dögöket ezt már beszéltük.... amúgy miért is csak fényóc?

Há me szétszaladt a ménes!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14682 Dátum: 2011.07.05 kedd, 07:45:06 »

ez majd idővel változik eplus2

NEm mindenkinek fhosom ám szét a retyóját, csak a kiválasztottaknak! eplus2 taps

vele csak pofátlanul jutsz valamire...jogász hehe

Meg fagyival. nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14683 Dátum: 2011.07.05 kedd, 07:46:28 »

ez eddig számomra egyértelmű volt...egyedül soha nem tudtam volna ilyen szinten szétfhosni  budimat. hehe

Darab szerencse, hogy én bevállaltam.  vigyor3

Ez van, ha xar kávét itat velem valaki. eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14684 Dátum: 2011.07.05 kedd, 07:49:52 »

akkor minden rendben lesz. jöhetsz v6-osnak taps

 Wink Grin
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14685 Dátum: 2011.07.05 kedd, 08:07:50 »

NEm mindenkinek fhosom ám szét a retyóját, csak a kiválasztottaknak! eplus2 taps
csak azt nem értem, hogy miért kellett bántani a karosszériás gyerek szüleit?  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14686 Dátum: 2011.07.05 kedd, 08:22:20 »

csak azt nem értem, hogy miért kellett bántani a karosszériás gyerek szüleit?  hehe

Mert nem volt rendes világítás a műhelyben! Dupla büntetést érdemeltek! eplus2
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14687 Dátum: 2011.07.05 kedd, 09:49:49 »

mert a TE mondeodban nem mi?Huh??

a tiéd még mindig tartja a gyári lóerő értékeket mi?

hagyjuk már....


Ember motorhibás a verda ezért ennyi az ára!
De tényleg hagyjuk!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14688 Dátum: 2011.07.05 kedd, 10:02:34 »

Ember motorhibás a verda ezért ennyi az ára!
De tényleg hagyjuk!

Ha már okosakat írunk:

Nem motorhibás, hanem a 4x4 hajtáslánc hibás és ki van szedve belőle a kardántengely. Vagyis a motorja jó és az első kerekeket hajtja.

Mielőtt oltjátok egymást olvassátok már el figyelmesen a beszólás tárgyát.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14689 Dátum: 2011.07.05 kedd, 10:07:11 »

Ha már okosakat írunk:

Nem motorhibás, hanem a 4x4 hajtáslánc hibás és ki van szedve belőle a kardántengely. Vagyis a motorja jó és az első kerekeket hajtja.

Mielőtt oltjátok egymást olvassátok már el figyelmesen a beszólás tárgyát.

Ezért írtam hogy szétszaladt a ménes!
De amúgy motorhibásként van hírdetve ami nem egyértelmű hogy mit is takar!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14690 Dátum: 2011.07.05 kedd, 10:08:03 »

Ezért írtam hogy szétszaladt a ménes!
De amúgy motorhibásként van hírdetve ami nem egyértelmű hogy mit is takar!
ezért van a leírás ...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14691 Dátum: 2011.07.05 kedd, 10:12:15 »

továbbra is csak hangoztatni tudom, hogy nem pont erre a fehér explorerre mondtam, hogy megveszem, hanem hogy az explorer is képbe jött.....

le***om hogy Ő itt a helyi basszájba mert Ő a Jani.... oltson le ha ***ságot írok.... de ha a saját hülyesége miatt kezd oltani, akkor a fagyi *** gyorsan vissza fog nyalni....

Szerintem mi értettük, amit írtál. Wink

Helyi bhasszájba, ez jó, teccik. eplus2 taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14692 Dátum: 2011.07.05 kedd, 10:45:04 »

Se nem szóltam be se nem oltogatlak mert az nekem nem szokásom! Te viszont sértegetsz engem ami nem szép dolog eztért engedd meg hogy erre is reagáljak: napok óta olvasom itt hogy nem tudod mit is akarsz és nem folytam bele a dologba mert egyrészt nekem teljesen mindegy másrészt meg nem szeretem a variálós szerencsétlen embereket de még ennek ellenére sem szóltam semmit! Viszont én tudom hogy mit akarok és ha én téged akarlak akkor meg is kaplak! Ha te is ezt szeretnéd akkor nyugodtan kóstolgass tovább örülni fogok neki! És ezt nem vedd fenyegetésnek mert az nem az én stílusom hanem inkább fogd fel bíztatásként úgyis rámférne már egy kirándulás! én nem csak egy nicknév vagyok akivel bármit el lehet játszani és ebből már sok problémám volt de aki hülye az az is marad és én ilyen vagyok! Semmi baj nincs azzal ha mindenki vállalja a következményeket de ha átlépünk egy határt akkor onnan már nincs visszaút! Én nem csak egy hangember vagyok bár inkább lennék az de még sosem találkoztam olyan kuncsafttal akinek ne láttam volna a rémületet a szemében amikor ott álltam előtte! Ha randizni akarsz velem akkor csak nyugodtam udvarolj nekem mert jól csinálod!  hehe

SPANNER! Hányadszor nyomod már ezt a kemény "odamegyek és baj lesz" dumát? Szerinted bárki is komolyan veszi?

És ha még komolyan is veszi valaki, akkor mi lesz, ha odamész? Fizikailag bántalmazod? Aztán? Megásatod vele a sírját és elhantolod? Aztán? Ülsz érte egy huszast, mert az kemény dolog?

Azt már tudjuk, hogy kemény vagy és ha odamész, akkor baj lesz. De azt azért ne feledd el, hogy ugyanúgy fogalmad sincs, hogy ki ül a gép másik oldalán és kihez akarsz éppen odamenni nagy keményen. Könnyen előfordulhat, hogy olyan helyre mész, ahol a kapuban vége lesz a túrádnak és a visszaútra sem kell költened.

Szóval ezt a dumát ne itt told, mert ez nem az a fórum. Ezt a baráti társaságodban lehet, hogy szeretik, itt kevésbé toleráljuk.

Ha mindenképpen így szeretnél fórumozni, akkor privát üzenetben tedd, vagy egy másik kemény fórumon.

Köszi.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14693 Dátum: 2011.07.05 kedd, 10:54:04 »

azt nem mondták még, hogy sosem volt menő erőt fitogtatni?
ezzel más hiányosságokat nem nagyon lehet kompenzálni ...

Az a baj, hogy a fizikai erővel való fenyegetés egy bizonyos szint felett nem csak, hogy felesleges, de még vicces és égő is.

Egyszer-kétszer elmegy, de sokadjára már idegesítő még leírva is. Nyilván van egy kör, ahol ennek súlya és foganatja van. De szerintem itt nem abból a körből származó fórumozók vannak.

SPANNER, jó lenne, ha ezt megértenéd és verbális beszólásra verbális válaszokat adnál, nem fizikai erőszak kilátásba helyezését, mert ezzel olyan bizonyítványt állítasz ki magadról, ami hosszútávon a fórumról való kiutálásodhoz vezethet. Ez pedig senkinek sem érdeke, főleg nem nem célja itt. wow1
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14694 Dátum: 2011.07.05 kedd, 11:50:24 »

hú gyerekek vigyor3
ez milyen egy elbaxott beszélgetés.
kinek van nagyobb fütyije? ez itt az ovi topik?
kit érdekel, hogy kinek milyen kapcsolatai vannak? kinek nincsenek? én sem lóbálok virtuális furkósbotot, pedig vannak cifra ismerőseim pl. pécs környékén is, akik nem kérdeznek semmit, csak a címet, meg hogy mennyire haragszom.
de ez mondjátok már meg, kit érdekel egy mondeos fórumon?
nem értem még mindig, hogy mindez mi a büdös fenére jó...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14695 Dátum: 2011.07.05 kedd, 11:55:00 »

hú gyerekek vigyor3
ez milyen egy elbaxott beszélgetés.
kinek van nagyobb fütyije? ez itt az ovi topik?
kit érdekel, hogy kinek milyen kapcsolatai vannak? kinek nincsenek? én sem lóbálok virtuális furkósbotot, pedig vannak cifra ismerőseim pl. pécs környékén is, akik nem kérdeznek semmit, csak a címet, meg hogy mennyire haragszom.
de ez mondjátok már meg, kit érdekel egy mondeos fórumon?
nem értem még mindig, hogy mindez mi a büdös fenére jó...

Te milyen vagy! Azzal kezded, hogy mi ez a dedó, aztán meglóbálod a pécsi ismerőseidet, aztán megint háborogsz, hogy mi ez a dedó. zavart1 zavart2 wilting idiota taps

Fejezze be mindenki ezt itt és most. A moderátor meg töröljön már, mert ha jól emléxem ennél kevesebbért is röpködtek már itt banok, meg törölgetések.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14696 Dátum: 2011.07.05 kedd, 12:00:48 »

Te milyen vagy! Azzal kezded, hogy mi ez a dedó, aztán meglóbálod a pécsi ismerőseidet, aztán megint háborogsz, hogy mi ez a dedó. zavart1 zavart2 wilting idiota taps

Fejezze be mindenki ezt itt és most. A moderátor meg töröljön már, mert ha jól emléxem ennél kevesebbért is röpködtek már itt banok, meg törölgetések.
hát ja...egy ilyen falusi dedós vagyok. hehe
tépem a számat, meg okoskodok, közben meg belefhosok a lavórba duhos2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14697 Dátum: 2011.07.05 kedd, 12:07:07 »

hú gyerekek vigyor3
ez milyen egy elbaxott beszélgetés.
kinek van nagyobb fütyije? ez itt az ovi topik?
kit érdekel, hogy kinek milyen kapcsolatai vannak? kinek nincsenek? én sem lóbálok virtuális furkósbotot, pedig vannak cifra ismerőseim pl. pécs környékén is, akik nem kérdeznek semmit, csak a címet, meg hogy mennyire haragszom.
de ez mondjátok már meg, kit érdekel egy mondeos fórumon?
nem értem még mindig, hogy mindez mi a büdös fenére jó...

Akkor vannak közös ismerőseink!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14698 Dátum: 2011.07.05 kedd, 12:08:08 »

Te milyen vagy! Azzal kezded, hogy mi ez a dedó, aztán meglóbálod a pécsi ismerőseidet, aztán megint háborogsz, hogy mi ez a dedó. zavart1 zavart2 wilting idiota taps

Fejezze be mindenki ezt itt és most. A moderátor meg töröljön már, mert ha jól emléxem ennél kevesebbért is röpködtek már itt banok, meg törölgetések.

Ez egy jó gondolat én máris iktatom a sajátjaimat még mielőtt felhasználják ellenem....  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14699 Dátum: 2011.07.05 kedd, 12:19:46 »

hát ja...egy ilyen falusi dedós vagyok. hehe
tépem a számat, meg okoskodok, közben meg belefhosok a lavórba duhos2

Te, meddig tart még ez a fagyi szezon? Mennék le szerelni (szereltetni eplus2) hozzád. Meddig kell még várni? Szeptember végén már lehet menni, főnök?
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.05 kedd, 12:21:50 írta drof » Naplózva
Oldalak: 1 ... 287 288 289 290 291 292 293 [294] 295 296 297 298 299 300 301 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.