Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:47:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345978 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14750 Dátum: 2011.07.11 hétfő, 22:22:27 »

Ma voltam a szerelő haveromnál és jobban megnéztük a kocsit:
- fékek nemrég lettek cserélve
- futómű nemrég lett felújítva, gyakorlatilag csak néhány kisebb gumi alkatrészt kell cserélni, esetleg az egyik stab rudat
- küszöbök és a sárvédőívek valóban az elmúlt 1-2 évben lettek javítva, itt-ott kicsit van rajta felületi rozsda a kocsi alatt, de amikor belenéztünk a küszöbnél az üregekbe, sem sárt sem egyéb nagyobb mennyiségű koszt nem láttunk
- vezetőoldalon kicsit rozsdás a doblemez, csak felületi rozsda
- amúgy friss alváz- és üreg védelemmel van ellátva a kocsi
- a kipufogónál az a rész ami mintha fonott lenne (nem tudom mi a neve  vigyor3 ) kicsit rozsdásodik az illesztéseknél, cserés lesz előbb-utóbb
- az antennánál a tetőn felhólyagosodott a festék, a lemez másik oldalán az utastérben még nem ütött át, viszont némi felületi korróziót ott is találtunk (átfolyt a víz az antennánál, vagy beszorult a pára???). próbáltam jobban megnyomogatni ezeket a helyeket de nem horpadt, nem pattogott
- ami már kicsit aggaszt az az, hogy a klímakompresszor alján találtunk egy kevés klímaolajat, pontosabban a kompresszorház jobb és bal rész közötti résben az illesztésnél. Lehet csak tömítés, de most nem szedtük szét. Amúgy a klíma jól működik. Jó, visszafogja rendesen a kocsit, de talán 15 másodpercet se kell várni és hűt mint az állat.
- felniken nem a gyári 185\65 hanem 185\60-as gumi van. Áááááááá  taps

Szóval nem tökéletes, de szeretem! Akkora élmény vezetni egy ilyen autót! Ja, meg saját tulajdonban tudni  Cheesy


A fonott rész a rezgéscsillapító és amíg ki nem fúj addig ne nyúlj hozzá mert csak kárt csinálsz!
A klímakompresszort se bántsd egyenlőre mert lassan vége a nyárnak és ezt még ki fogja bírni ha hűt aztán majd jövő tavasszal lekapjátok és meg/át-nézitek a rendszert! Ha már kevés lesz benne a gáz azt észre fogod venni mert a jobb oldal sokkal hidegebbet fog befújni mint a bal! Ha megcsináltad a vásárlás utáni kötelezőket akkor csak szokjátok egymást a kocsival és jövő tavasszal majd jöhet a kisgenerál mert addigra már tudni fogod miket kell kicsit megszögelni rajta! wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14751 Dátum: 2011.07.12 kedd, 13:33:05 »


A fonott rész a rezgéscsillapító és amíg ki nem fúj addig ne nyúlj hozzá mert csak kárt csinálsz!
A klímakompresszort se bántsd egyenlőre mert lassan vége a nyárnak és ezt még ki fogja bírni ha hűt aztán majd jövő tavasszal lekapjátok és meg/át-nézitek a rendszert! Ha már kevés lesz benne a gáz azt észre fogod venni mert a jobb oldal sokkal hidegebbet fog befújni mint a bal! Ha megcsináltad a vásárlás utáni kötelezőket akkor csak szokjátok egymást a kocsival és jövő tavasszal majd jöhet a kisgenerál mert addigra már tudni fogod miket kell kicsit megszögelni rajta! wave

Az nem lehet, hogy nagy a nyomás a klímakompresszorban, és ezért nyomja ki valahol a klímaolajat? Bár igaz, az megint a tömítések elöregedésére mutatna és akkor úgy is cserélni kell. Túltöltésre nem tippelnék, de ki tudja.
Mennyi pénz egy ilyen felújítás? Vagy csak csere a megoldás?
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14752 Dátum: 2011.07.12 kedd, 14:00:44 »

Sziasztok ismét előjött a problémám. Ugye a múltkor a benzinszűrő csere megoldotta a problémámat, de csak részben.
Menet közben már sosincs probléma az alapjárattal. Kuplungolásra szépen tartja a kellő fordulatot. De! Minden indításnál felpörög mondjuk 1300-ig és leejti a fordulatot 500ra. Néha le is fullad. Mintha nem várna még egy nagyon picit a gáz elvétellel és emiatt leesik a fordulat. Aztán kicsit erőlködik, beáll rendesen és proléma elmúlt. Erre van valami ötlet?

Másik dolog, hogy feltöltettük a klímát, de melegebb levegőt fúj ki, mint kellene, a klímás szerint a két hűtő között tele van mocsokkal és ki kellene pucolni, de azt mondta más is okozhatja a problémát (*** kompresszor esetleg). A hűtők kipucolására van mód valahonnan anélkül hogy szét kellene kapni a rendszert? Esetleg ötlet a hiba megoldására?


Köszi skacok!
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14753 Dátum: 2011.07.12 kedd, 23:12:55 »

Sziasztok ismét előjött a problémám. Ugye a múltkor a benzinszűrő csere megoldotta a problémámat, de csak részben.
Menet közben már sosincs probléma az alapjárattal. Kuplungolásra szépen tartja a kellő fordulatot. De! Minden indításnál felpörög mondjuk 1300-ig és leejti a fordulatot 500ra. Néha le is fullad. Mintha nem várna még egy nagyon picit a gáz elvétellel és emiatt leesik a fordulat. Aztán kicsit erőlködik, beáll rendesen és proléma elmúlt. Erre van valami ötlet?
más tüneted nincs?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14754 Dátum: 2011.07.13 szerda, 08:30:27 »

Sziasztok ismét előjött a problémám. Ugye a múltkor a benzinszűrő csere megoldotta a problémámat, de csak részben.
Menet közben már sosincs probléma az alapjárattal. Kuplungolásra szépen tartja a kellő fordulatot. De! Minden indításnál felpörög mondjuk 1300-ig és leejti a fordulatot 500ra. Néha le is fullad. Mintha nem várna még egy nagyon picit a gáz elvétellel és emiatt leesik a fordulat. Aztán kicsit erőlködik, beáll rendesen és proléma elmúlt. Erre van valami ötlet?

Másik dolog, hogy feltöltettük a klímát, de melegebb levegőt fúj ki, mint kellene, a klímás szerint a két hűtő között tele van mocsokkal és ki kellene pucolni, de azt mondta más is okozhatja a problémát (*** kompresszor esetleg). A hűtők kipucolására van mód valahonnan anélkül hogy szét kellene kapni a rendszert? Esetleg ötlet a hiba megoldására?


Köszi skacok!
igazából a legegyszerűbb az,ha leveszed a hűtőrácsot,ha van,akkor alul-felül leveszed a légterelőt.Utána valamilyen spriccelővel küldj be a hűtők közé annyi brigécolajat,amennyit csak tudsz.Tíz perc várakozás után nagynyomásúval minden létező irányból állj neki pancsolni.Ha csak kerti slagod van nem gond,a lényeg,alul-felül mindenfelől adj neki.
Naplózva
Tomszy
Vendég
« Új hozzászólás #14755 Dátum: 2011.07.13 szerda, 09:32:05 »

más tüneted nincs?

nincs, csak inditásnál lefullad, ha kiengedem indítzás után egyből a kuplungot szintén leesik. 2 perc mulva minden jó már..
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14756 Dátum: 2011.07.13 szerda, 14:12:53 »

Gáz van, napokon belül el kell(ene) utaznom egy rövidebb útra, de a szerelőm nem biztos, hogy be tudja vállalni a vezérlés + hosszbordás szíjnál az egyik vezető görgő cseréjét (mivel zörög menet közben) Sad
Vezérlés csere 61e kilométerrel ezelőtt volt a szervízkönyv szerint, és tényleg meg lett csinálva.
Na de a hosszbordás szíjnál a vezető görgő...mernétek zörgő görgővel elindulni egy 350 kilométeres útra?
Tudom, nem szabad ilyeneket csinálni, de ha SOS az út?
Ha egy görgő szorul, beállhat és az mindenképp gáz, de mi történhet egy jól gördülő de zörgő görgőnél?

Remélem a haverom mégis tud időt szorítani nekem és a kocsinak....
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14757 Dátum: 2011.07.13 szerda, 14:22:04 »

Gáz van, napokon belül el kell(ene) utaznom egy rövidebb útra, de a szerelőm nem biztos, hogy be tudja vállalni a vezérlés + hosszbordás szíjnál az egyik vezető görgő cseréjét (mivel zörög menet közben) Sad
Vezérlés csere 61e kilométerrel ezelőtt volt a szervízkönyv szerint, és tényleg meg lett csinálva.
Na de a hosszbordás szíjnál a vezető görgő...mernétek zörgő görgővel elindulni egy 350 kilométeres útra?
Tudom, nem szabad ilyeneket csinálni, de ha SOS az út?
Ha egy görgő szorul, beállhat és az mindenképp gáz, de mi történhet egy jól gördülő de zörgő görgőnél?

Remélem a haverom mégis tud időt szorítani nekem és a kocsinak....
hát mondjuk úgy jársz,hogy eltörött a csapágy,előbb utóbb megszorul és ha mázlid van,akkor városon belül elfüstöl a szíj.Nekem a feszítőgörgő volt ugyanígy.Zörgött,lexartam.Aztán megszorult,füst,szíj szakad.A zörgés oka a csapágytörés volt.Igaz,ez mk1 volt,de a kettesnél ugyanúgy belefuthatsz.
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14758 Dátum: 2011.07.13 szerda, 14:42:59 »

hát mondjuk úgy jársz,hogy eltörött a csapágy,előbb utóbb megszorul és ha mázlid van,akkor városon belül elfüstöl a szíj.Nekem a feszítőgörgő volt ugyanígy.Zörgött,lexartam.Aztán megszorult,füst,szíj szakad.A zörgés oka a csapágytörés volt.Igaz,ez mk1 volt,de a kettesnél ugyanúgy belefuthatsz.

Nem hangzik jól...
Vagy próbálom valahogy megbeszélni vele az időpontot, vagy esetleg 1-2 nappal eltolni az utazást, de valahogy csak meg kéne oldani.
Amúgy szürke fedelesnél a vezérlést le kell szedni ahhoz, hogy pl az említett görgőt kicseréljük? A görgő ami kuka a vezérműszíj fedele mellett, a hosszbordás szíj felett van. Azaz a szíj alatta fut... Ez vezető...vagy feszítő?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14759 Dátum: 2011.07.13 szerda, 14:50:32 »

Gáz van, napokon belül el kell(ene) utaznom egy rövidebb útra, de a szerelőm nem biztos, hogy be tudja vállalni a vezérlés + hosszbordás szíjnál az egyik vezető görgő cseréjét (mivel zörög menet közben) Sad
Vezérlés csere 61e kilométerrel ezelőtt volt a szervízkönyv szerint, és tényleg meg lett csinálva.
Na de a hosszbordás szíjnál a vezető görgő...mernétek zörgő görgővel elindulni egy 350 kilométeres útra?
Tudom, nem szabad ilyeneket csinálni, de ha SOS az út?
Ha egy görgő szorul, beállhat és az mindenképp gáz, de mi történhet egy jól gördülő de zörgő görgőnél?

Remélem a haverom mégis tud időt szorítani nekem és a kocsinak....

Nyugodtan menj el az útra 350km egy Mondeónak semmiség! A görgő meg hadd zörögjön! Ha elkezd széthullani azt úgyis hallani fogod előtte de ezek sokáig zörögnek mielőtt beállnak vagy széthullanak! Majd utána kicserélteted! Te csak bízz az autódban és meglátod meghálálja neked!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14760 Dátum: 2011.07.13 szerda, 14:56:11 »

Nyugodtan menj el az útra 350km egy Mondeónak semmiség! A görgő meg hadd zörögjön! Ha elkezd széthullani azt úgyis hallani fogod előtte de ezek sokáig zörögnek mielőtt beállnak vagy széthullanak! Majd utána kicserélteted! Te csak bízz az autódban és meglátod meghálálja neked!  wave
nekem kb. 10 km volt...de legyen igazad.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14761 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:06:37 »

nekem kb. 10 km volt...de legyen igazad.

Én ősztől tavaszig zörgősen jártam sőt hidegen a szíj is kopogott de kibírta! Igaz tróger voltam mert hidegben nem szeretek szerelni de megígértem neki ha otthagy valahol akkor eladom!  vigyor3
Csak párévente hallok olyanról hogy görgő miatt megállt egy motor ezért nem tartok ilyentől de ez csak az én véleményem és én sem szeretem húzni az időt ha valami haldoklik a verdán de a muszály az muszály ezért nem beszélem le az útról! De természetesen ez a döntés mindenkinek a saját felelőssége de jelen esetben inkább legyen nekem igazam a végén mint neked!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14762 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:33:47 »

Én ősztől tavaszig zörgősen jártam sőt hidegen a szíj is kopogott de kibírta! Igaz tróger voltam mert hidegben nem szeretek szerelni de megígértem neki ha otthagy valahol akkor eladom!  vigyor3
Csak párévente hallok olyanról hogy görgő miatt megállt egy motor ezért nem tartok ilyentől de ez csak az én véleményem és én sem szeretem húzni az időt ha valami haldoklik a verdán de a muszály az muszály ezért nem beszélem le az útról! De természetesen ez a döntés mindenkinek a saját felelőssége de jelen esetben inkább legyen nekem igazam a végén mint neked!  nyes
van még olyan dolog,ami miatt nem fenyegetted meg az autód?  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14763 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:35:45 »

van még olyan dolog,ami miatt nem fenyegetted meg az autód?  vigyor3

Ott a pont!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14764 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:40:21 »

Amúgy sajnos nem is mostanában kezdődött el a zörgés, gyakorlatilag megvolt már akkor amikor először néztem meg a kocsit - május 11  Smiley
Azóta már tuti ment pár száz kilométert.

Minden esetben, inkább a cserét próbálom majd valahogy megbeszélni, az lenne a legjobb.

Ha hazaértem küldök fotót a problémás görgőről.
Még nem szedtem szét mondeot, de úgy látom le kell csavarozni azt a fém "félkeretet" ami a motortól balra van, utána már kézzel hozzá lehet férni a szíjhoz, és a problémás görgőhöz is. Azt viszont nem tudom, a fent megnevezett keret mit tart még...lehet nem is olyan egyszerű.
Ha ez így sikerül, le lehetne csavarni a görgőt és kicserélni, talán még a szíjat se kell leszedni, mert az ott a görgő alatt fut.

Vagy rosszul gondolom  vigyor3
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14765 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:45:07 »

Amúgy sajnos nem is mostanában kezdődött el a zörgés, gyakorlatilag megvolt már akkor amikor először néztem meg a kocsit - május 11  Smiley
Azóta már tuti ment pár száz kilométert.

Minden esetben, inkább a cserét próbálom majd valahogy megbeszélni, az lenne a legjobb.

Ha hazaértem küldök fotót a problémás görgőről.
Még nem szedtem szét mondeot, de úgy látom le kell csavarozni azt a fém "félkeretet" ami a motortól balra van, utána már kézzel hozzá lehet férni a szíjhoz, és a problémás görgőhöz is. Azt viszont nem tudom, a fent megnevezett keret mit tart még...lehet nem is olyan egyszerű.
Ha ez így sikerül, le lehetne csavarni a görgőt és kicserélni, talán még a szíjat se kell leszedni, mert az ott a görgő alatt fut.

Vagy rosszul gondolom  vigyor3
előtte azért nem árt alábakolni a motort...az a "félkeret" ugyanis a motort rögzíti a bakhoz...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14766 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:47:42 »

van még olyan dolog,ami miatt nem fenyegetted meg az autód?  vigyor3

 Grin

A Te profilképed alatt pedig ez áll:
"......múkodj te dög vagy megbánod!......"
 Cheesy
Ez lenne a Mondeo-siker titka?  Smiley
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14767 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:51:14 »

Grin

A Te profilképed alatt pedig ez áll:
"......múkodj te dög vagy megbánod!......"
 Cheesy
Ez lenne a Mondeo-siker titka?  Smiley
Simán!Ha nincs más jön a nagykalapács vagy épp a gaffi-bot... Wink
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14768 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:51:23 »

Amúgy sajnos nem is mostanában kezdődött el a zörgés, gyakorlatilag megvolt már akkor amikor először néztem meg a kocsit - május 11  Smiley
Azóta már tuti ment pár száz kilométert.

Minden esetben, inkább a cserét próbálom majd valahogy megbeszélni, az lenne a legjobb.

Ha hazaértem küldök fotót a problémás görgőről.
Még nem szedtem szét mondeot, de úgy látom le kell csavarozni azt a fém "félkeretet" ami a motortól balra van, utána már kézzel hozzá lehet férni a szíjhoz, és a problémás görgőhöz is. Azt viszont nem tudom, a fent megnevezett keret mit tart még...lehet nem is olyan egyszerű.
Ha ez így sikerül, le lehetne csavarni a görgőt és kicserélni, talán még a szíjat se kell leszedni, mert az ott a görgő alatt fut.

Vagy rosszul gondolom  vigyor3


Azt a félkeretet nevezhetnénk akár még motortartónak is mert ha leszeded akkor bizony lebillen a motor és még annyira sem fogsz hozzáférni a cuccokhoz mint előtte ezért nem árt ha krokodillal alátámasztod és ha lekaptad a motortatót akkor még kicsit ráemelsz és akkor valamivel jobban hozzáférsz mert gondolom nem aknából fogod csinálni a szögelést!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14769 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:52:43 »

Grin

A Te profilképed alatt pedig ez áll:
"......múkodj te dög vagy megbánod!......"
 Cheesy
Ez lenne a Mondeo-siker titka?  Smiley

Ő fenyeget én ígérek melyik a jobb?  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14770 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:53:38 »

Simán!Ha nincs más jön a nagykalapács vagy épp a gaffi-bot... Wink

Akkor hozzád képest én finom és nőies vagyok!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14771 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:54:32 »

Akkor hozzád képest én finom és nőies vagyok!  vigyor3
hát,most hogy bontom a régi motort,előkerül a fizikai erőszak és eszközei...bár tegnap majdnem széttörtem a nyomatékkulcsot...
Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14772 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:57:11 »

Ő fenyeget én ígérek melyik a jobb?  hehe

ha a kettő együttesen jó eredményeket ad, mindkettő  Cheesy
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14773 Dátum: 2011.07.13 szerda, 15:57:28 »

hát,most hogy bontom a régi motort,előkerül a fizikai erőszak és eszközei...bár tegnap majdnem széttörtem a nyomatékkulcsot...

Mivan ilyen csóró vagy hogy  nem telik csőhosszabítóra hogy azt a szegény nyomatékkulcsot nyüstölöd?  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14774 Dátum: 2011.07.13 szerda, 16:01:43 »

Mivan ilyen csóró vagy hogy  nem telik csőhosszabítóra hogy azt a szegény nyomatékkulcsot nyüstölöd?  hehe
telik,a gond nem ezzel volt.Azzal,hogy olyan csavart akartam kitekerni,ami a kerethez van hegesztve...és azt számomra meglepő módon semmivel nem bírtam megmozdítani... nyes
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14775 Dátum: 2011.07.13 szerda, 16:01:47 »

ha a kettő együttesen jó eredményeket ad, mindkettő  Cheesy

Aki fenyeget és be tartja az rossz ember, aki ígér és be tartja az meg jó ember ezért én már szinte szent vagyok!  vigyor3

Aki meg egyiket sem tartja be az a sehonnai bitang ember! Mee van áám itt kúúttúúra!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14776 Dátum: 2011.07.13 szerda, 16:04:28 »

telik,a gond nem ezzel volt.Azzal,hogy olyan csavart akartam kitekerni,ami a kerethez van hegesztve...és azt számomra meglepő módon semmivel nem bírtam megmozdítani... nyes

Az autószerelőket úgy tanítják hogy az első pont az a szemrevételezés! Te viszont annyira tudtál hogy bíztál magadban látatlanban is!  hehe
És mikor jöttél rá hogy egy nem oldható kötéssel van éppen dolgod?  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14777 Dátum: 2011.07.13 szerda, 16:16:45 »

Az autószerelőket úgy tanítják hogy az első pont az a szemrevételezés! Te viszont annyira tudtál hogy bíztál magadban látatlanban is!  hehe
És mikor jöttél rá hogy egy nem oldható kötéssel van éppen dolgod?  vigyor3
amikor hajlott a szár...persze alulról már könnyebb volt...a szemrevételezés megvolt...csavar oszt jóvan...a sokadik után már nem tud megigézni a fejlett ipar eme nagyszerű találmánya...ja,konkrétan a hátsó bakról van szó.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14778 Dátum: 2011.07.13 szerda, 16:24:10 »

amikor hajlott a szár...persze alulról már könnyebb volt...a szemrevételezés megvolt...csavar oszt jóvan...a sokadik után már nem tud megigézni a fejlett ipar eme nagyszerű találmánya...ja,konkrétan a hátsó bakról van szó.

Pedig Fordék előszeretttel alkalmazzák ezt a megoldást egyes helyeken!
Dobhatnál egy képet mert nem tudom mijaz a hátsó bak!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14779 Dátum: 2011.07.13 szerda, 17:02:02 »

Pedig Fordék előszeretttel alkalmazzák ezt a megoldást egyes helyeken!
Dobhatnál egy képet mert nem tudom mijaz a hátsó bak!  hehe
hátsó váltótartó bak.Amit most nagyon vennék az elsővel egyetemben...meg egy fényszóró állító motort.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14780 Dátum: 2011.07.13 szerda, 17:18:28 »

hátsó váltótartó bak.Amit most nagyon vennék az elsővel egyetemben...meg egy fényszóró állító motort.

Eljössz és kapsz!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14781 Dátum: 2011.07.13 szerda, 17:22:40 »

Eljössz és kapsz!  wave
kérdeztem vilót,de ő most nincs itthon,mk2-nél nincs kibontva de van.MEg kellenének hátsó lengőkarok,az meg senkinél nincs (mk2-nél lenne,de van már rá vevő) Pécs felé meg nem megyünk,Szekszárd-Tamási-Balaton a fő csapásirány...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14782 Dátum: 2011.07.13 szerda, 17:26:17 »

kérdeztem vilót,de ő most nincs itthon,mk2-nél nincs kibontva de van.MEg kellenének hátsó lengőkarok,az meg senkinél nincs (mk2-nél lenne,de van már rá vevő) Pécs felé meg nem megyünk,Szekszárd-Tamási-Balaton a fő csapásirány...

Sejtettem hogy ezt fogod válaszolni ezért dobtam fel ilyen könnyen! Nagy genya vagyok mi?  hehe
De ha szereznél végre az enyém hátuljára tárcsás szettet akkor egyszer tényleg randizhatnánk!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14783 Dátum: 2011.07.13 szerda, 17:42:23 »

Amúgy egy 2 literes Mondeonál mennyi idő egy vezérlés+vízpumpa csere?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14784 Dátum: 2011.07.13 szerda, 17:43:47 »

Sejtettem hogy ezt fogod válaszolni ezért dobtam fel ilyen könnyen! Nagy genya vagyok mi?  hehe
De ha szereznél végre az enyém hátuljára tárcsás szettet akkor egyszer tényleg randizhatnánk!  wave
ba..meg,itt írtam mindenfelé,hogy akinek kell cucc a töröttről,szóljon,mert csak azt szedem le amire tuti van érdeklődő!Rajta hagytam az egész hátulját,mert a kutyának sem kellett semmi!Hát,ez van,elbaxtad mert nem fórumozol többet...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14785 Dátum: 2011.07.13 szerda, 17:46:12 »

ba..meg,itt írtam mindenfelé,hogy akinek kell cucc a töröttről,szóljon,mert csak azt szedem le amire tuti van érdeklődő!Rajta hagytam az egész hátulját,mert a kutyának sem kellett semmi!Hát,ez van,elbaxtad mert nem fórumozol többet...

Keressem meg a PM-et hogy mikor szóltam már neked?  gun
De nem abban maradtunk hogy a V6 nem jó a simára?  wow1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14786 Dátum: 2011.07.13 szerda, 22:42:20 »

Keressem meg a PM-et hogy mikor szóltam már neked?  gun
De nem abban maradtunk hogy a V6 nem jó a simára?  wow1
Visszakerestem nem találtam.Ha válaszoltam rá,akkor megkövetlek,hogy ilyen hülye vagyok és nem emlékeztem rá...tuti jó a véhaté,tudtommal fusimnak is ez van.Annyi,hogy az egész miskulanciát cserélni kell,nem csak a féket.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14787 Dátum: 2011.07.13 szerda, 22:52:08 »

Visszakerestem nem találtam.Ha válaszoltam rá,akkor megkövetlek,hogy ilyen hülye vagyok és nem emlékeztem rá...tuti jó a véhaté,tudtommal fusimnak is ez van.Annyi,hogy az egész miskulanciát cserélni kell,nem csak a féket.

Én kérek tőled elnézést mert te nem tudhattál róla!  worship
Én is visszaolvastam és jól el is szomorodtam hogy mennyi emberrel tartottam a kapcsolatot és mennyi jó arc volt itt és már egyikük sincs!  szomoru1
Mindenkinek feldobtam a témát de te sajnos kimaradtál a szórásból annyian voltak itt anno akik számítottak!
Hihetetlen hogy a több tucat emberből már senki nem jár erre!  szomoru1 szomoru1 szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14788 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 08:02:27 »

Én kérek tőled elnézést mert te nem tudhattál róla!  worship
Én is visszaolvastam és jól el is szomorodtam hogy mennyi emberrel tartottam a kapcsolatot és mennyi jó arc volt itt és már egyikük sincs!  szomoru1
Mindenkinek feldobtam a témát de te sajnos kimaradtál a szórásból annyian voltak itt anno akik számítottak!
Hihetetlen hogy a több tucat emberből már senki nem jár erre!  szomoru1 szomoru1 szomoru1
rinya
ez van...na,majd kiderül,hogy ebből a nagy barátkozásból mi lesz....
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #14789 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 09:55:28 »

AZt meg tudná mondani vki,hogy miért nem tudom a kinti levegöt befuvattatni a kocsiba? amint bekapcsolom megráyomom agombot ekezdi okádni a meleget befelé. azt prbálná hogy klima hiányába kicsit a hüsebb menetszél jöjön be!
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14790 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 10:39:15 »

AZt meg tudná mondani vki,hogy miért nem tudom a kinti levegöt befuvattatni a kocsiba? amint bekapcsolom megráyomom agombot ekezdi okádni a meleget befelé. azt prbálná hogy klima hiányába kicsit a hüsebb menetszél jöjön be!

Szia! Ezt azért kicsit bővebben is kifejthetnéd! Alapból a kinti levegőt fújja be a ventillátor az utastérbe de akkor milyen gombot nyomsz meg ha nincs klímád? De így elsőre én az állítózsalura tippelnék vagy annak a cuccaira bár nem tudom hogy a sima az milyen megoldással szabályozza a hideg-meleg levegőt! Ha írsz még pár infót a hibajelenséggel kapcsolatban akkor talán rá tudunk jönni hogy mi lehet probléma a verdáddal!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14791 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 10:47:10 »

ha odakinn meleg van, akkor nem nagyon fog hideg bejönni  hehe

amúgy ez a flap motor hiba lesz, nem?
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #14792 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:49:35 »

Szia! Ezt azért kicsit bővebben is kifejthetnéd! Alapból a kinti levegőt fújja be a ventillátor az utastérbe de akkor milyen gombot nyomsz meg ha nincs klímád? De így elsőre én az állítózsalura tippelnék vagy annak a cuccaira bár nem tudom hogy a sima az milyen megoldással szabályozza a hideg-meleg levegőt! Ha írsz még pár infót a hibajelenséggel kapcsolatban akkor talán rá tudunk jönni hogy mi lehet probléma a verdáddal!  wave

Szoval!
Klima van csak üres,tehát nincs.
digitális akármien a fütéskonzol (képen)

Bármit csinálok mármien gombot nyomok csak a meleg jön be.még hajnal3kor is mikor azért nincs 30fok. ha leveszem 18fokra a kijelzön és bekapcsolom a ventillátort akkor jön a meleg erösen! Tehát valami olyanra gondolok itt hogy ne a belsö térbe keringesse a levegöt hanem a kinti levegöt is beengedje..
Naplózva
peppyke
Vendég
« Új hozzászólás #14793 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 14:50:49 »

ha odakinn meleg van, akkor nem nagyon fog hideg bejönni  hehe

amúgy ez a flap motor hiba lesz, nem?

miaz? hol van?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14794 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 16:28:52 »

ha odakinn meleg van, akkor nem nagyon fog hideg bejönni  hehe

amúgy ez a flap motor hiba lesz, nem?

De az. Tesztelni kell. Motor beindít, járat, hogy legyen vákuum. Azután motor leáll, hőfok állítgat és hallani lehet, ahogy a flap motor dolgozik, csuk-nyit.

Nem biztos, hogy kell hozzá a vákuum, de én így találtam tesztet róla.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14795 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 16:30:04 »

miaz? hol van?

A fűtőbox belsejében, kicsit kell hozzá bontani.

Naplózva
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14796 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 20:33:43 »

Klímakompresszor javításához, cseréjéhez, le kell venni a vezérlést?
Szivárog a klímám, még át fogjuk nézni de szerintem javítás vagy csere lesz a vége.
Viszont előtte és minél előbb ki szeretném cseréltetni a vezérlést és örülnék ha nem kellene újból szétszedni...
Klíma másik szíjon van és eleve lentről lehet hozzáférni, ezért úgy gondolom nem kell miatta piszkálni a vezérlést.
Igaz vagy nem?

Emellett még egy dologban szeretném kérni a segítségetek. Attól akinek van ideje és kedve kicsit böngészni  nyes
Az alábbi linken található lista szerint  '96-'00 között 136 és 131 pacis Mondeot is gyártottak (?)
http://www.maximizeronline.com/?maker=20&action=cartype&modelgroup=39
Ott kezdődik a poén, hogy a kocsim a papírjaiban (pl. Fordos szervizkönyv) 136 pacisnak van felírva, holott ha minden igaz, '97 decemberében amikor a kocsi gyártva volt, már nem ezt a motort használták.
A következő linken már a vezérműszíj és készletek vannak:
http://www.maximizeronline.com/?action=items&maker=20&modelgroup=39&cartype=41913&group=285
Amit preferálok az a DAY KTB262 készlet. Ha rákattintok a kocsi ikonra, megmutatja mihez jó a készlet, de az a gagyi, hogy amíg a szíjak listáján a fenti készlet 98/04-ig van feljegyezve, a "mihez jó" listán már ott van minden évjárat...
Melyik lehet a jó?
Cromaxnál egyszerűbben csinálták meg, mert 98/05/15 -ig és -tól vannak a készletek...

Vagy hagyom az egészet és rábízom a haveromra, mert ha megrendeli a készletet és nem jó, pár óra alatt be tudja szerezni a másikat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14797 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 20:54:48 »

Klímakompresszor javításához, cseréjéhez, le kell venni a vezérlést?
Szivárog a klímám, még át fogjuk nézni de szerintem javítás vagy csere lesz a vége.
Viszont előtte és minél előbb ki szeretném cseréltetni a vezérlést és örülnék ha nem kellene újból szétszedni...
Klíma másik szíjon van és eleve lentről lehet hozzáférni, ezért úgy gondolom nem kell miatta piszkálni a vezérlést.
Igaz vagy nem?

nem kell megbontani, nyugodtan kicserélheted előtte a vezérlést
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #14798 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 20:56:00 »

Igaz vagy nem?


Melyik lehet a jó?

1) Szerintem igaz.

2) Keress egy cikkszámot, és nézd meg milyen modelleknél, motoroknál használták. Szerintem a 4 hengeresekbe ugyanaz a szíj kell (de lehet hülyeséget mondtam), bár asszem a fekete szelepfedeleseknél (ez egy teljesen eszperente remek lett) volt váltás. Vagy a legegyszerűbb ha rábízod a szerelőre Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Poison The Well
Vendég
« Új hozzászólás #14799 Dátum: 2011.07.14 csütörtök, 21:02:15 »

1) Szerintem igaz.

2) Keress egy cikkszámot, és nézd meg milyen modelleknél, motoroknál használták. Szerintem a 4 hengeresekbe ugyanaz a szíj kell (de lehet hülyeséget mondtam), bár asszem a fekete szelepfedeleseknél (ez egy teljesen eszperente remek lett) volt váltás. Vagy a legegyszerűbb ha rábízod a szerelőre Smiley

2) Csak annyi lett volna, hogy a maximizer-nál 33% engedményem van Escortos klubkártyával  Grin
Amúgy szerintem is a fekete szelepfedelesnél (98/05 ->) változott a vezérlés...
A motor már '96van vesztett pár pacit, de a nagy revízió 98 májusától volt. Ha minden igaz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296] 297 298 299 300 301 302 303 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.