Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:25:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 292 293 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 305 306 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358391 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #14900 Dátum: 2011.07.23 szombat, 08:14:47 »

ja,tényleg.volt egyszer belinkelve itt egy angol kép,ott a középső szellőzők voltak kivágva és a helyükre volt beépítve a képernyő.

én sokat használom ahhoz a klímát, hogy beáldozzam azt Cheesy És külömben is, olyan szép ezüstök most Cheesy
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14901 Dátum: 2011.07.23 szombat, 08:19:18 »

én sokat használom ahhoz a klímát, hogy beáldozzam azt Cheesy És külömben is, olyan szép ezüstök most Cheesy

Én csak fűtésnél használom a rácsokat klímánál elég kemény az 1,8 fokos levegő az emberre!
De amúgy én is olyan megoldást szeretnék ami nem jár semmilyen végleges átalakítással!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14902 Dátum: 2011.07.23 szombat, 08:49:31 »

Én csak fűtésnél használom a rácsokat klímánál elég kemény az 1,8 fokos levegő az emberre!
De amúgy én is olyan megoldást szeretnék ami nem jár semmilyen végleges átalakítással!
A rejtett beépítéssel szerintem az a gond,hogy akkor is szét kell vágni a szélvédő alatti részt.Az meg ugye ragasztott szivacs,rajta ez puha műanyag.Bár egy kárpitos tuti jól meg tudja csinálni.A fel-le mozgatás se nehéz kb. mint az ablakemelő csak kisebb.Két sín,közte egy mozgó rész.Akár fogaskerekes emelővel is meg lehet oldani.
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #14903 Dátum: 2011.07.23 szombat, 11:24:40 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre, ötletelésre lenne szükségem: tegnap vettem észre, hogy a hátsó ablak mosásakor (ötajtós) a féklámpa burkolatából csöpög a mosóvíz... Találkoztatok már ilyennel? Hogyan lehet javítani? Mekkora macera?
Köszönöm a segítséget előre is! worship wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14904 Dátum: 2011.07.23 szombat, 11:30:49 »

Sziasztok!
Egy kis segítségre, ötletelésre lenne szükségem: tegnap vettem észre, hogy a hátsó ablak mosásakor (ötajtós) a féklámpa burkolatából csöpög a mosóvíz... Találkoztatok már ilyennel? Hogyan lehet javítani? Mekkora macera?
Köszönöm a segítséget előre is! worship wave
eltörhetett a cső vagy kicsúszott a gumiból..Le kell venni pótféklámpát és utána a fölötte levő burkolatot.Ott van bevezetve,látnod kell mi a gond.
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #14905 Dátum: 2011.07.23 szombat, 11:49:43 »

eltörhetett a cső vagy kicsúszott a gumiból..Le kell venni pótféklámpát és utána a fölötte levő burkolatot.Ott van bevezetve,látnod kell mi a gond.

Köszönöm! A pótféklámpa könnyen lejön?
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14906 Dátum: 2011.07.23 szombat, 12:18:08 »

Köszönöm! A pótféklámpa könnyen lejön?

kettő csavar tartja (ha gyári) és a szélén fel van ragasztva az üvegre.Ha óvatosan nekiállsz feszíteni,akkor a ragacs szakadása nélkül lejön (nekem legalábbis lejött,amikor hetente kellett az égőket cserélni...) Az üveg miatt nemigazán célravezető fém tárgy használata...
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #14907 Dátum: 2011.07.23 szombat, 12:33:26 »

kettő csavar tartja (ha gyári) és a szélén fel van ragasztva az üvegre.Ha óvatosan nekiállsz feszíteni,akkor a ragacs szakadása nélkül lejön (nekem legalábbis lejött,amikor hetente kellett az égőket cserélni...) Az üveg miatt nemigazán célravezető fém tárgy használata...

Köszönöm a segítséget, ha jobb idő lesz, megpróbálom! worship wave
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
Pista85
Vendég
« Új hozzászólás #14908 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 10:45:54 »

Sziasztok!
Hát én, hol is kezdjem. nagyon új vagyok! Első autó vásárlása előtt állok. vigyor3 Mondeo-ra esett a választásom, mert nagy,kényelmes "és az egész ház a szomszédokkal együtt is belefér" szóval tágas vigyor3 Ami meg nem elhanyagolható, hogy nem igazán az a lerobbanós fajta. Ahogy olvasgatom a tulajdonosi véleményeket.
Kinéztem magamnak párat és pont ebben kérném a segítségeteket! Belinkelem őket. sajnos nem áll módomban drágább darabok választása szomoru1
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx_klima_-4577951
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_clx-4715477
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_clx-4926787
A kérdések pedig: Ennyi pénzért reális? Milyen ártól kapok nem bontó érett darabot? Mikre figyeljek nagyon ha elmegyek megnézni őket? Sajnos nem nagyon értek a típushibákhoz, gyerekbetegségeihez.
Nagyon köszönöm előre is a válaszokat wave, és elnézést ha nem megfelelő topic-ban zavartalak benneteket.
Üdvözlettel : Pisti
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14909 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 10:56:32 »

Sziasztok!
Hát én, hol is kezdjem. nagyon új vagyok! Első autó vásárlása előtt állok. vigyor3 Mondeo-ra esett a választásom, mert nagy,kényelmes "és az egész ház a szomszédokkal együtt is belefér" szóval tágas vigyor3 Ami meg nem elhanyagolható, hogy nem igazán az a lerobbanós fajta. Ahogy olvasgatom a tulajdonosi véleményeket.
Kinéztem magamnak párat és pont ebben kérném a segítségeteket! Belinkelem őket. sajnos nem áll módomban drágább darabok választása szomoru1
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx_klima_-4577951
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_clx-4715477
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_clx-4926787
A kérdések pedig: Ennyi pénzért reális? Milyen ártól kapok nem bontó érett darabot? Mikre figyeljek nagyon ha elmegyek megnézni őket? Sajnos nem nagyon értek a típushibákhoz, gyerekbetegségeihez.
Nagyon köszönöm előre is a válaszokat wave, és elnézést ha nem megfelelő topic-ban zavartalak benneteket.
Üdvözlettel : Pisti
Üdv itt!Teljesen jó helyre írtál.Hát,az ár az teljesen változó.Az elsőnél ami szerintem nem abba való,az a kormány.Totál nem passzol a kárpit többi rézéhez.Persze,a 122e-s futás is megkérdőjelezhető.Túl tiszta,túlságosan is ragaszkodnak az előzetes időponthoz.Egy kereskedés csak nyitva van egész nap,aki beesik az se kér időpontot.
A másodiknál gyakorlatilag nagy nulla amit mellékeltek képként.Három kép mobillal,azt lát bele mindenki amit akar.
A harmadik meg pont úgy néz ki,amilyen autókat én szoktam venni...én azt megnézném a helyedben... smile
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14910 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:03:25 »

Sziasztok!
Hát én, hol is kezdjem. nagyon új vagyok! Első autó vásárlása előtt állok. vigyor3 Mondeo-ra esett a választásom, mert nagy,kényelmes "és az egész ház a szomszédokkal együtt is belefér" szóval tágas vigyor3 Ami meg nem elhanyagolható, hogy nem igazán az a lerobbanós fajta. Ahogy olvasgatom a tulajdonosi véleményeket.
Kinéztem magamnak párat és pont ebben kérném a segítségeteket! Belinkelem őket. sajnos nem áll módomban drágább darabok választása szomoru1
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx_klima_-4577951
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_clx-4715477
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_clx-4926787
Üdvözlettel : Pisti

Szia!
Üdv a klubban!  wave
Szerintem egyértelműen a három közül az első a nyerő bár az árból kapásból le kell dumálni az ASR-t hiszen az nincs az autóban! Ha baranya megyei vagy akkor szívesen segítek neked átrángatni az autókat ha pedig nem akkor is ajánlatos keresni egy közelben lakó fórumtársat a vásárlás előtt aki ellát infókkal vagy segít átnézni a verdákat esetleg megmutatja az övét hogy legyen mihez viszonyítani! Tökéletes autót nem fogsz kapni de egy Mondeót szinte fillérekből meg lehet javítan bármi baja is legyen és jó kényelmes és megbízható autók ezek gratula a választásodhoz!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14911 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:09:29 »

Szia!
Üdv a klubban!  wave
Szerintem egyértelműen a három közül az első a nyerő bár az árból kapásból le kell dumálni az ASR-t hiszen az nincs az autóban!
mert mért ne lehetne? 2.0 benzinbe mk2 be símán benne lehet
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14912 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:12:53 »

Üdv itt!Teljesen jó helyre írtál.Hát,az ár az teljesen változó.Az elsőnél ami szerintem nem abba való,az a kormány.Totál nem passzol a kárpit többi rézéhez.Persze,a 122e-s futás is megkérdőjelezhető.Túl tiszta,túlságosan is ragaszkodnak az előzetes időponthoz.Egy kereskedés csak nyitva van egész nap,aki beesik az se kér időpontot.
A másodiknál gyakorlatilag nagy nulla amit mellékeltek képként.Három kép mobillal,azt lát bele mindenki amit akar.
A harmadik meg pont úgy néz ki,amilyen autókat én szoktam venni...én azt megnézném a helyedben... smile


A kormánnyal és a többivel egyetértek és én is az ötajtóst ajánlottam volna neki de mivel az egy totálkáros autó ezért nem ajánlottam neki! A kombinak is az eleje össze lett törve de azt legalább rendesen megcsinálták nem úgy mint az ötajtóst! A kormány szerinted nem Mondeóé vagy bőrözve lett mert nekem nem rémlik hogy ilyennel találkoztam volna már eddig!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14913 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:13:32 »

mert mért ne lehetne? 2.0 benzinbe mk2 be símán benne lehet

És akkor hol a kapcsolója?  vigyor3



UI: amúgy a fényszórómosó és a kombi mivolta miatt biztos vagyok benne hogy vannak még extrák a verdában amiket nem írtak bele a leírásba!
« Utoljára szerkesztve: 2011.07.24 vasárnap, 11:15:23 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pista85
Vendég
« Új hozzászólás #14914 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:21:59 »

Rettentően köszönöm a gyors válaszokat! worship

Remélem minél előbb találok egy korrekt példányt  smile
Amúgy Nógrád megyei vagyok és balassagyarmati.
Puff neki! Ezeket észre sem vettem volna, de még a helyszínen sem. Gyerekek! Le a kalappal! eljen
Esetleg ha lesz még belinkelni valóm illetve kérdésem, fordulhatok hozzátok?

Még egyszer köszönöm a gyors válaszokat! worship

Üdvözlettel : Pisti
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14915 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:28:48 »

Rettentően köszönöm a gyors válaszokat! worship

Remélem minél előbb találok egy korrekt példányt  smile
Amúgy Nógrád megyei vagyok és balassagyarmati.
Puff neki! Ezeket észre sem vettem volna, de még a helyszínen sem. Gyerekek! Le a kalappal! eljen
Esetleg ha lesz még belinkelni valóm illetve kérdésem, fordulhatok hozzátok?

Még egyszer köszönöm a gyors válaszokat! worship

Üdvözlettel : Pisti

Nagyon szívesen, azért vagyunk itt hogy segítsünk!  eljen
Kivéve amikor csak osztjuk egymást!  vigyor3
Nyugodtan írd be mindíg ami eszedbe jut és ha akad valaki a közelben vagy valaki szimpatikus lesz neked akkor kérj privátban elérhetőséget és úgy egyszerűbb és gyorsabb lesz kiokosítani téged mert mert még szóban is órákat lehet beszélni egy-egy Mondiról nemám írásban!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14916 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:39:15 »

A kormány szerinted nem Mondeóé vagy bőrözve lett mert nekem nem rémlik hogy ilyennel találkoztam volna már eddig!
tök snassz mondeo kormány,

...ha az első linkről beszélünk
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14917 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:39:35 »

És akkor hol a kapcsolója?  vigyor3



UI: amúgy a fényszórómosó és a kombi mivolta miatt biztos vagyok benne hogy vannak még extrák a verdában amiket nem írtak bele a leírásba!
ja,én is pont azt néztem...egyébként meg fel se tűnt...több szem...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14918 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:41:21 »

A kormánnyal és a többivel egyetértek és én is az ötajtóst ajánlottam volna neki de mivel az egy totálkáros autó ezért nem ajánlottam neki! A kombinak is az eleje össze lett törve de azt legalább rendesen megcsinálták nem úgy mint az ötajtóst! A kormány szerinted nem Mondeóé vagy bőrözve lett mert nekem nem rémlik hogy ilyennel találkoztam volna már eddig!
van ilyen,csak nem ehhez a belsőhöz.Van egy kollegám,neki egyes kombija van és az bézs belsős.Abban van ilyen.Ezekben tudtommal sötét kormányok voltak,akár bőrös is.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14919 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:44:07 »

van ilyen,csak nem ehhez a belsőhöz.Van egy kollegám,neki egyes kombija van és az bézs belsős.Abban van ilyen.Ezekben tudtommal sötét kormányok voltak,akár bőrös is.
szemből  ez sem tűnik világosnak, nekem nem bézs kormánynak tűnik, csak agyon van kopva inkább. nálam van egy olyan, de az nagyon világos
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14920 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:57:16 »

szemből  ez sem tűnik világosnak, nekem nem bézs kormánynak tűnik, csak agyon van kopva inkább. nálam van egy olyan, de az nagyon világos
Ebből nézd meg,nem kopott,hanem egyszínű.Jellemzően a 11-1 óra között szoktak kikopni,az szembe tűnő.De ez egyszínű és nekem sehogy nem áll össze a sötét műszerfallal és a kárpittal.Persze aztán kiderül,hogy megint én vagyok a hölye...és le kellene engem  gun
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14921 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 11:58:22 »

van ilyen,csak nem ehhez a belsőhöz.Van egy kollegám,neki egyes kombija van és az bézs belsős.Abban van ilyen.Ezekben tudtommal sötét kormányok voltak,akár bőrös is.

Én is 1-es Mondi kormányra tippeltem volna de azokat próbálom nagyívben elkerülni hogy még csak ne is lássak közelről 1-es Mondeót mert ha belenézek egy ilyenb utasterébe mindíg elszomorodok hogy szegények milyen mezeiek a ketteshez képest!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14922 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:01:58 »

Ebből nézd meg,nem kopott,hanem egyszínű.Jellemzően a 11-1 óra között szoktak kikopni,az szembe tűnő.De ez egyszínű és nekem sehogy nem áll össze a sötét műszerfallal és a kárpittal.Persze aztán kiderül,hogy megint én vagyok a hölye...és le kellene engem  gun

Nekem a légzsákkal való színeltérés tűnt fel de azért ettől függetlenül még téged  gun   beka3   vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 09:40:41 írta Joe » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14923 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:12:19 »

Nekem a légzsákkal való színeltérés tűnt fel de azért ettől függetlenül még téged  gun   beka3   vigyor3
köszönöm...ez megnyugtat,hogy tudom ki az,akivel résen kell lenni... action
Naplózva
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #14924 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:13:21 »

Azt hogyan szurtátok ki, hogy a komiban törött volt az eleje az ötajtós meg totálkáros volt? wow1 wow1
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14925 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:15:03 »

Ebből nézd meg,nem kopott,hanem egyszínű.Jellemzően a 11-1 óra között szoktak kikopni,az szembe tűnő.De ez egyszínű és nekem sehogy nem áll össze a sötét műszerfallal és a kárpittal.Persze aztán kiderül,hogy megint én vagyok a hölye...és le kellene engem  gun
nekem, lehet szemüveg kéne. én itt sem látom egyszínűnek, legalábbis az alja sötét nekem(vagy belül van sötétség) sztem a vakutól fénylik. szemből viszont tök sötétnek néz ki. viszont valószínűleg igen, mk1 kormány, mert a légzsák sem az a nagyon gömbölyű, hanem laposabb fajta.
amúgy meg sztem sokkal rondább belűről az mk2 gömbölyű műszerfala( ja ezt SPANNER-nek mondtam)
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 09:41:13 írta Joe » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14926 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:17:59 »

nekem, lehet szemüveg kéne. én itt sem látom egyszínűnek, legalábbis az alja sötét nekem(vagy belül van sötétség) sztem a vakutól fénylik. szemből viszont tök sötétnek néz ki. viszont valószínűleg igen, mk1 kormány, mert a légzsák sem az a nagyon gömbölyű, hanem laposabb fajta.
amúgy meg sztem sokkal rondább belűről az mk2 gömbölyű műszerfala( ja ezt SPANNER-nek mondtam)
Az első mondeom kormánya,kb. ilyen színűnek kellene lennie szerintem,a légzsák meg ugyanolyan,de leszögezem,lehet,hogy egyszer kicserélték mert miért ne?Egy időben nálam is hetente cserélődtek a kormányok...

« Utoljára szerkesztve: 2011.07.24 vasárnap, 12:20:08 írta misi107 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14927 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:23:30 »

Az első mondeom kormánya,kb. ilyen színűnek kellene lennie szerintem,a légzsák meg ugyanolyan,de leszögezem,lehet,hogy egyszer kicserélték mert miért ne?Egy időben nálam is hetente cserélődtek a kormányok...
ja, ez az. az mk2 nek a légzsákja kicsit kiállóbb. én 4 éve a 3. kormányt nyúzom. légzsákot még nem kellett cserélnem Smiley
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14928 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:24:44 »

Az első mondeom kormánya,kb. ilyen színűnek kellene lennie szerintem,a légzsák meg ugyanolyan,de leszögezem,lehet,hogy egyszer kicserélték mert miért ne?Egy időben nálam is hetente cserélődtek a kormányok...
a kutyás optikai tuning nagyon jó
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.03 szerda, 09:43:14 írta Joe » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14929 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:25:05 »

Azt hogyan szurtátok ki, hogy a komiban törött volt az eleje az ötajtós meg totálkáros volt? wow1 wow1

A rutin meg az évek!  vigyor3
De ha jól megnézed a képeket akkor neked is fel fog tűnni!
(bár vannak olyan dolgok amik csak a gyári cuccok nagymértékű ismeretében tűnnek fel de ha megnézed a saját autódat és a képeket akkor neked is fel fognak tűnni az eltérések persze ha nem volt törött a tiéd is)
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14930 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:27:19 »

a kutyás optikai tuning nagyon jó


Na ne lázadjunk itt kérem szépen mert ez itt az MK2-es topik úgyhogy rend legyen ám de rögtön!  duhos2  gun  beka3  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14931 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:34:26 »


Na ne lázadjunk itt kérem szépen mert ez itt az MK2-es topik úgyhogy rend legyen ám de rögtön!  duhos2  gun  beka3  vigyor3
sajnos az autóval együtt elveszett a múlt ködében...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14932 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:43:26 »

bevallom, egyiket sem venném meg...
szerintem a kombi jobb hátulja is eltér színben, nem kicsit, főleg az ajtókhoz képest...
azon kívűl túl frissen mosott a motortér...
az utolsót a rozsda tartja össze..
a 2.-ban az akku anyós oldalon van a lábtérben és gondolom, nem véletlenül vannak pocsék képek és a km elhallgatva..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14933 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:44:26 »

sajnos az autóval együtt elveszett a múlt ködében...

Ha a kutyára értetted akkor azt hittem hogy neked az volt a beszélő egérmozid!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #14934 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:46:18 »

A rutin meg az évek!  vigyor3
De ha jól megnézed a képeket akkor neked is fel fog tűnni!
(bár vannak olyan dolgok amik csak a gyári cuccok nagymértékű ismeretében tűnnek fel de ha megnézed a saját autódat és a képeket akkor neked is fel fognak tűnni az eltérések persze ha nem volt törött a tiéd is)

Ha megfeszülök sem látok semmit. Mon :wow1:dj egy-két dolgot légy szíves. worship
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14935 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:48:45 »

bevallom, egyiket sem venném meg...
szerintem a kombi jobb hátulja is eltér színben, nem kicsit, főleg az ajtókhoz képest...
azon kívűl túl frissen mosott a motortér...
az utolsót a rozsda tartja össze..
a 2.-ban az akku anyós oldalon van a lábtérben és gondolom, nem véletlenül vannak pocsék képek és a km elhallgatva..

De akkor szerinted is a három rossz közül az első a nemannyirarossz!  vigyor3
Amúgy ha én "külsősöknek" autót ajánlok akkor azt szoktam mondani ha nem tudnak választani akkor vegyék meg a legszebbet! Egy szép állapotú autónak nagyobb valószínűséggel kevesebb baja lehet mint egy lerugottnak mert aki ad az autójára az  nem csak abból áll hogy tisztán tartja!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14936 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 12:57:39 »

De akkor szerinted is a három rossz közül az első a nemannyirarossz!  vigyor3
Amúgy ha én "külsősöknek" autót ajánlok akkor azt szoktam mondani ha nem tudnak választani akkor vegyék meg a legszebbet! Egy szép állapotú autónak nagyobb valószínűséggel kevesebb baja lehet mint egy lerugottnak mert aki ad az autójára az  nem csak abból áll hogy tisztán tartja!
persze..mindez igaz.
de a kereskedő mindössze annyit tesz, hogy kivikszolja a kocsit. ez pár ezer forintjában van és mossa kezeit, ha gebasz van vele...
ugye ezért szoktam mondani, hogy csak magán embertől és a lakásán veszek kocsit...
volt, hogy a kocsit meg sem néztem, mert odáig el sem jutottam, mert olyan látvány fogadott...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14937 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 13:21:03 »

persze..mindez igaz.
de a kereskedő mindössze annyit tesz, hogy kivikszolja a kocsit. ez pár ezer forintjában van és mossa kezeit, ha ge*** van vele...
ugye ezért szoktam mondani, hogy csak magán embertől és a lakásán veszek kocsit...
volt, hogy a kocsit meg sem néztem, mert odáig el sem jutottam, mert olyan látvány fogadott...

Én nem teszek különbséget kereskedő és magánember között mert az eddigi tapasztalataim azt mutatják hogy nincs különbség max a szöveg de azt meg elengedem a fülem mellett akárki is mondja! A kereskedő se nem ront se nem javít az autó állapotán és a magánembernél is max látja az ember a körülményeket! A magánember sem biztos hogy elmondja az autó hibáit a kereskedő meg nem ismeri őket az előnyöket meg úgyis látja az ember! Soxor a kereskedő többet enged az árból mint egy magánszemély de a tulajoktól több infót meg lehet tudni az autó előéletéről ami vagy igaz vagy nem! Szóval mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai ezért az a biztos amit látok hallok és kipróbálok! Szerintem már száz fölött lehet azoknak az autóknak a száma amiknél ott voltam megvételkoreddig olyan nagy bukta senkinél sem fordult elő hogy szídtak volna a tanácsaim miatt persze volt hogy nem értettünk egyet a választásban és ezek egy része utólag be is igazolódott a többinél meg az új tulaj legalább előre tudta hogy mire számítson ami azért mégiscsak előny! Még amit Fateréknak vettünk kombit annál is gyanús volt a kuplung de nekik tetszett a verda és csak egy év múlva hullott szét a kuplung de az is 50 ropi többletköltség ami várható volt de ezt ők belekalkulálták és így azért mindenki elégedett volt!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Pista85
Vendég
« Új hozzászólás #14938 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 14:22:52 »

Sziasztok srácok!

Hát nem vagyok valami boldog szomoru1.
Én mindenféleképpen mondeo-t szeretnék de úgy látom ebben az ársávban (max 400.000.- 450.000.- mert még át is kell iratnom ami kb 50-60e)  nemigazán lesz szerencsém szomoru1!

De ha nem baj, akkor fáraszthatlak még egy kicsit titeket? Mk2-t szeretnék. De mekkora különbség van az mk2 és az mk1 között? Ahogy olvasgattam a felszereltség, futómű, kormányzás, beltér minőség. Ezen felül a külsőt leszámítva?
És linkelek még egy pár mk2-est vigyor3. Egy kis kommentet kérhetnék hozzájuk? Ha nem vagyok telhetetlen?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_clx-4914110
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_16v_glx-4907177 elég korrekt beszámoló,van mire számítani.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_16v_ghia_digitklima-alufelni-vonohorog-4882913 lehetséges?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_clx-4935952
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_16v_ghia-4425823

Bocsánat ha túlontúl elszaladt a ló alattam a linkelésekkel kapcsolatban pardon1

Köszönök előre is mindent, mindenkinek!

Üdv.: Pisti wave
Naplózva
don80
Vendég
« Új hozzászólás #14939 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 14:26:14 »

sziasztok!a v6-om ba undorito modon málik a kormány ha hozzányulok a kezem is olyan marad töle.tudtok vmi megoldást erre??az ujrabörözésen kivül mivel nemtudom ott hagyni sehol a kocsit.valami gyors megoldás kéne hogy orvosolhato ez??
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14940 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 14:34:58 »

Sziasztok srácok!
Köszönök előre is mindent, mindenkinek!

Üdv.: Pisti wave

Egyértelműen a harmadik a nyerő! Ha nem zavar hogy csak négyajtós akkor menj és nézd meg mert sokan szeretnének ilyen jól felszerelt autót és a Ghia kábelköteg miatt még bővíteni is tudod az extrákat a későbbiekben ha akarod és az ára sem vészes!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14941 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 14:38:30 »

sziasztok!a v6-om ba undorito modon málik a kormány ha hozzányulok a kezem is olyan marad töle.tudtok vmi megoldást erre??az ujrabörözésen kivül mivel nemtudom ott hagyni sehol a kocsit.valami gyors megoldás kéne hogy orvosolhato ez??

Dörzsöld le tenyérrel a fekete réteget mert csak az jön le róla amúgy más baja nem lesz! Én is átestem már ezen és jobb ledörzsölni ami lejön mert az igaz hogy nem lesz szép utána de legalább a ruhád is tiszta marad aztán vagy kölcsönkérsz valakitől egy kormányt a bőrözés idejére vagy veszel egy másikat és ha jó akkor kicseréled ha nem akkor azt bőrözteted meg vagy veszel rá egy kormányvédőt!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14942 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:02:48 »

bevallom, egyiket sem venném meg...
szerintem a kombi jobb hátulja is eltér színben, nem kicsit, főleg az ajtókhoz képest...
azon kívűl túl frissen mosott a motortér...
az utolsót a rozsda tartja össze..
a 2.-ban az akku anyós oldalon van a lábtérben és gondolom, nem véletlenül vannak pocsék képek és a km elhallgatva..
és,mi bajod a rozsdával?nem véletlenül írtam...a saját tapasztalat,hogy az ilyen autóra már az angyalok vigyáznak...és soha,semmi baja nem lesz...csak az elején kicsit több odafigyelést kíván... integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14943 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:09:10 »

és,mi bajod a rozsdával?nem véletlenül írtam...a saját tapasztalat,hogy az ilyen autóra már az angyalok vigyáznak...és soha,semmi baja nem lesz...csak az elején kicsit több odafigyelést kíván... integet2
a rozsdával alapvetően azon kívül, hogy ronda semmi bajom...
de úgy vagyok vele, ha valakit nem zavar a rozsda az autóján, akkor pl. a csereperiódusokkal sem biztos, hogy nagyon precíz lenne.
de beszélhetünk az elektromos rendszer karbantartásáról is. szerintem ezt pont neked nem kellene magyaráznom...
a jelenlegi autódból kibontott felesleges kábelekből már egy komplett szőttest lehetne készíteni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14944 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:10:44 »

Egyértelműen a harmadik a nyerő!
ezzel egyet kell értsek.
a többi mind törve volt és még csak meg sem lett csinálva....
ez, ha törve is volt, legalább szépen néz ki...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14945 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:13:42 »

ezzel egyet kell értsek.
a többi mind törve volt és még csak meg sem lett csinálva....
ez, ha törve is volt, legalább szépen néz ki...

Azért szomorú hogy egy ilyen autónak is már csak ennyi az ára!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14946 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 15:18:54 »

Azért szomorú hogy egy ilyen autónak is már csak ennyi az ára!  szomoru1
szerintem ez nézőpont kérdése...
Pista85 ezen annyira nem szomorkodik és legalább nem egy szutyukit kell vegyen...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14947 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 18:25:46 »

a rozsdával alapvetően azon kívül, hogy ronda semmi bajom...
de úgy vagyok vele, ha valakit nem zavar a rozsda az autóján, akkor pl. a csereperiódusokkal sem biztos, hogy nagyon precíz lenne.
de beszélhetünk az elektromos rendszer karbantartásáról is. szerintem ezt pont neked nem kellene magyaráznom...
a jelenlegi autódból kibontott felesleges kábelekből már egy komplett szőttest lehetne készíteni...
hát igen és még nincs vége...visszakaptam az autót,de nemigen jó.totál puhák a fékek.Főfékhenger nem lett cserélve (mert nem találtam meg,pedig van kettő is...) az ABS egységre tudok még gondolni,amivel gond lehet,bár hibát nem jelez.Mindegy,előkotrom holnap valamelyik fékhengert,aztán majd kicserélik a kipuffal együtt.
Naplózva
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #14948 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 19:52:34 »

De akkor szerinted is a három rossz közül az első a nemannyirarossz!  vigyor3
Amúgy ha én "külsősöknek" autót ajánlok akkor azt szoktam mondani ha nem tudnak választani akkor vegyék meg a legszebbet! Egy szép állapotú autónak nagyobb valószínűséggel kevesebb baja lehet mint egy lerugottnak mert aki ad az autójára az  nem csak abból áll hogy tisztán tartja!

Mondjuk vannak kivételek is, pl. én Smiley

Minden periodikus cserét mániákusan betartok, ha kell bele valami cucc, akkor gyári megy bele a Nagyautótól vagy márkás, akár még a gyárit is verő utánagyártott (Brembo, Textar, SKF stb.) Én enyhén tartok az ilyen márkajelzés nélküli "Eu import" "Német utángyártott" cuccoktól.

Viszont takarítani nem mindig van időm, meg nem mindig van türelmem. Egy tizenvalahány éves, napi használatban lévő autónál meg előfordulnak karcok, kis horpadások bőven
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #14949 Dátum: 2011.07.24 vasárnap, 20:15:56 »

Mondjuk vannak kivételek is, pl. én Smiley

Minden periodikus cserét mániákusan betartok, ha kell bele valami cucc, akkor gyári megy bele a Nagyautótól vagy márkás, akár még a gyárit is verő utánagyártott (Brembo, Textar, SKF stb.) Én enyhén tartok az ilyen márkajelzés nélküli "Eu import" "Német utángyártott" cuccoktól.

Viszont takarítani nem mindig van időm, meg nem mindig van türelmem. Egy tizenvalahány éves, napi használatban lévő autónál meg előfordulnak karcok, kis horpadások bőven

Én évente kétszer takarítom ki az autómat egyser tavasszal meg egyszer ősszel! Igaz vigyázok is valamennyire hogy ne koszoljam nagyon össze! Kívűlről is csak kábé negyedévente lát mosót de legalább olyankor lehet látni a különbséget!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Oldalak: 1 ... 292 293 294 295 296 297 298 [299] 300 301 302 303 304 305 306 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.063 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.