Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:07:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358473 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15100 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:33:00 »

eredetileg a tűzfal és a pollenszűrő ház között van egy tömítés. ez elöregszik és átereszt. a maradványait pucold ki és helyette tolján bőven szilót. nem egy agyműtét...
ennyi   wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15101 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:40:59 »

Magát a keretet- amibe a szűrőt illesztem- kell szilózni vagy amire a keretet ráhúzom? ÉS hol folyik be? Azon a rácson keresztül ami a ventilátor előtt van?

gyakorlatilag pont ráfolyik az ablakrol a viz .a törlö lapát + oda tolja le a vizet és a ventibe bele szerencsére a venti alján van egy pici lyuk igy nem telik meg vizzel.kiváncsi lennék kinyomná-e a légbeömlökönn  az vicces lenne menetközben  nyes
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #15102 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:44:08 »

eredetileg a tűzfal és a pollenszűrő ház között van egy tömítés. ez elöregszik és átereszt. a maradványait pucold ki és helyette tolján bőven szilót. nem egy agyműtét...
OK, értem.

köszönöm!!
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Isu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 257


2.0L Duratorq CR TC (140PS) - DW10C UFWA (2013)


« Új hozzászólás #15103 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:44:23 »

ennyi   wave

köszönöm!
Naplózva

ex: Mondeo MKII. 2.0 (1997) 4 ajtó és majdnem Ghia Smiley
Pista85
Vendég
« Új hozzászólás #15104 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:45:32 »

Sziasztok!

Minden vágyam egy mondeo Wink! De nem szeretnék ráfázni.Nagy bánatomra le szeretne beszélni a mondeo vásárlásról egy családtag(autószerelő) help.. Azt hozza fel, hogy nem tud vele mit csinálni ha baja lesz, nincsenek hozzá kulcsai.......vihetem szervizbe ott meg lehúznak úgy is, meg mindig valami gebasz lesz nekem vele,mindig gatteren lesz valamije,de ha azt akarom akkor vegyem...... falbav

a kérdéseim pedig a következők? Ha lehet objektív válaszokat szeretnék Roll Eyes. Őszinte hozzászólásokat kérnék szomoru1! Lehetséges,hogy félre tudjátok rakni a típussal szembeni elfogultságot help Huh? ??

Milyen kulcsok kellenek a szereléshez, és milyen árba vannak?
Milyen bosszantó és apró hibák jöhetnek elő amik gyakorta megesnek(leggyakoribb, esetleg típushibák), és a javításuk, megszüntetésük mennyibe kerül??
Mikre kéne felkészülnöm, anyagilag és lelkileg?

Bocsánat ha túl marhaságokat kérdezek de nagyon tanácstalan vagyok rinya rinya!!

Köszönöm előre is válaszaitokat, segítségeteket!

Üdvözlettel: Pisti
Naplózva
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15105 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:50:16 »

Tisztelet mesterek!

Kérdésem: Van-e itt Valaki aki szerelő, mert ha van akkor egy olyan kérdésem lenne, hogy
most szeretnék vezérműszíjat és egyéb alkatrészeit valamint külső szíjat cserélni és ezt Valaki
elvállalná-e és mennyiért?

A híres T elemről = Nekem nincs benne! Azt mondta a csákó aki megnézte, hogy ott kéne lennie, de valami más megoldást
csináltak, mert megvolt törve és nem úgy rakták össze ahogy kellett volna Sad
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15106 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:51:08 »

Sziasztok!

Minden vágyam egy mondeo Wink! De nem szeretnék ráfázni.Nagy bánatomra le szeretne beszélni a mondeo vásárlásról egy családtag(autószerelő) help.. Azt hozza fel, hogy nem tud vele mit csinálni ha baja lesz, nincsenek hozzá kulcsai.......vihetem szervizbe ott meg lehúznak úgy is, meg mindig valami ge*** lesz nekem vele,mindig gatteren lesz valamije,de ha azt akarom akkor vegyem...... falbav

Milyen kulcsok kellenek a szereléshez, és milyen árba vannak?

milyen szerelő az, aki nem képes befektetni 10-20eft-ot szerszámba, hogy utána más típust is tudjon szerelni?? Roll Eyes

szerintem csak dugókulcs és torxkulcs kell... nem hiszem, hogy kellene bármi más spéci kulcs/szerszám...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15107 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:52:25 »

Sziasztok!

Minden vágyam egy mondeo Wink! De nem szeretnék ráfázni.Nagy bánatomra le szeretne beszélni a mondeo vásárlásról egy családtag(autószerelő) help.. Azt hozza fel, hogy nem tud vele mit csinálni ha baja lesz, nincsenek hozzá kulcsai.......vihetem szervizbe ott meg lehúznak úgy is, meg mindig valami ge*** lesz nekem vele,mindig gatteren lesz valamije,de ha azt akarom akkor vegyem...... falbav

a kérdéseim pedig a következők? Ha lehet objektív válaszokat szeretnék Roll Eyes. Őszinte hozzászólásokat kérnék szomoru1! Lehetséges,hogy félre tudjátok rakni a típussal szembeni elfogultságot help Huh? ??

Milyen kulcsok kellenek a szereléshez, és milyen árba vannak?
Milyen bosszantó és apró hibák jöhetnek elő amik gyakorta megesnek(leggyakoribb, esetleg típushibák), és a javításuk, megszüntetésük mennyibe kerül??
Mikre kéne felkészülnöm, anyagilag és lelkileg?

Bocsánat ha túl marhaságokat kérdezek de nagyon tanácstalan vagyok rinya rinya!!

Köszönöm előre is válaszaitokat, segítségeteket!

Üdvözlettel: Pisti
Szerintem szerelőt kéne váltanod... Ami különleges kulcs lehet az a Torx, ,de mamár az autók 90 %-ban van ilyen fejű csavar.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15108 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:55:54 »

Tisztelet mesterek!

Kérdésem: Van-e itt Valaki aki szerelő, mert ha van akkor egy olyan kérdésem lenne, hogy
most szeretnék vezérműszíjat és egyéb alkatrészeit valamint külső szíjat cserélni és ezt Valaki
elvállalná-e és mennyiért?

A híres T elemről = Nekem nincs benne! Azt mondta a csákó aki megnézte, hogy ott kéne lennie, de valami más megoldást
csináltak, mert megvolt törve és nem úgy rakták össze ahogy kellett volna Sad

Szia!
Az aláírásodba kérnénk egy autótípust beírni! Köszike!
A T-elemről vagyis a helyéről kérnénk egy képet és akkor megszakértjük a dolgot hacsak nem az EGR-van leblindelve és azt néztétek!
A szíjcseréket is megoldjuk barátságosan ha Baranya megyei vagy!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Gr3g
Vendég
« Új hozzászólás #15109 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 17:57:42 »

Sziasztok!

Minden vágyam egy mondeo Wink! De nem szeretnék ráfázni.Nagy bánatomra le szeretne beszélni a mondeo vásárlásról egy családtag(autószerelő) help.. Azt hozza fel, hogy nem tud vele mit csinálni ha baja lesz, nincsenek hozzá kulcsai.......vihetem szervizbe ott meg lehúznak úgy is, meg mindig valami ge*** lesz nekem vele,mindig gatteren lesz valamije,de ha azt akarom akkor vegyem...... falbav

a kérdéseim pedig a következők? Ha lehet objektív válaszokat szeretnék Roll Eyes. Őszinte hozzászólásokat kérnék szomoru1! Lehetséges,hogy félre tudjátok rakni a típussal szembeni elfogultságot help Huh? ??

Milyen kulcsok kellenek a szereléshez, és milyen árba vannak?
Milyen bosszantó és apró hibák jöhetnek elő amik gyakorta megesnek(leggyakoribb, esetleg típushibák), és a javításuk, megszüntetésük mennyibe kerül??
Mikre kéne felkészülnöm, anyagilag és lelkileg?

Bocsánat ha túl marhaságokat kérdezek de nagyon tanácstalan vagyok rinya rinya!!

Köszönöm előre is válaszaitokat, segítségeteket!

Üdvözlettel: Pisti

Ez egy f...ság....

Nekem Édesapám autószerelő szakmáját tekintve (mára szervízvezető több márkaszervíznek)
Ha valaki, ő odab..na a véleményével....

Mikor megvettem a mondeo-t, azt mondta, az eddigi autóim közül ezzel lesz a legkevesebb gondom...

lassan 1 éve használom, és még kopó alkatrészen kívül mást nem cseréltem....

Én nem az az óvatos vezető vagyok.... nagy gáz, nagy fék, tolom neki sokat.... semmi baja a gépnek.....

szóval a tisztelt rokon szerintem egyszerűen csak más autó párti lehet....

szerk: nem mellesleg, ha neked a VÁGYAD egy mondeo, akkor leszarod a gondokat vele.. ha nem így van, nem a mondeo a vágyad... szerintem...

értsd: nekem a vágyam egy 1969-es Dodge Charger R/T az egy elég régi autó, nem mellesleg nagyon nehéz hozzá bármit is beszerezni manapság stb... de mindezt leszarom, mert az a nagy álmom... és ha azt az autót akarom, nem érdekelnek az esetleges nehézségek!!!
Olyan ez mint egy párkapcsolat... ha szereted, elviselsz neki "hibákat" ha nem így van, nem is szereted igazán...

Persze ez csak az én véleményem....

De hozzáteszem, nekem nagy gondom nem volt a mondeo-val....
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.01 hétfő, 18:05:51 írta Gr3g » Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15110 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:00:23 »

Szerintem szerelőt kéne váltanod... Ami különleges kulcs lehet az a Torx, ,de mamár az autók 90 %-ban van ilyen fejű csavar.

Némá egy egy újabb elveszett!  wave
A torx készlet az Ford/Opel javításához elengedhetetlen meg esetleg egy 7-es imbuszkulcs de a többi szerintem sem különleges vagy egyedi a Fordoknál bár az is igaz hogy vannak egyedi megoldások és hibák és sokan utálják a Fordokat szögelni de ez szerintem minden autómárkára igaz lehet!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15111 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:04:26 »

Némá egy egy újabb elveszett!  wave
A torx készlet az Ford/Opel javításához elengedhetetlen meg esetleg egy 7-es imbuszkulcs de a többi szerintem sem különleges vagy egyedi a Fordoknál bár az is igaz hogy vannak egyedi megoldások és hibák és sokan utálják a Fordokat szögelni de ez szerintem minden autómárkára igaz lehet!
Mééé lennék én elveszve, keveset olvasol MK IV forumot  nyes wave
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15112 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:07:54 »

Mééé lennék én elveszve, keveset olvasol MK IV forumot  nyes wave

Ott a pont!  nyes wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15113 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:14:29 »

Az autó: Ford Mondeo Mk2 (1997) 1.8i Ztech 4 Ajt. Limuzin (nem Giha)
Nem az EGR szelep csövecskéjét nézte Smiley
Azt mondta, hogy mivel ilyen furcsán van megcsinálva valószínű ott lesz a bibi!
Sajna nem Békés-megyében hanem Pest-megyében Veresegyházon lakom, ha nem vagy túl messze akkor megoldhatjuk Smiley
Képet majd csak holnap tudok csinálni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15114 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:17:33 »

Az autó: Ford Mondeo Mk2 (1997) 1.8i Ztech 4 Ajt. Limuzin (nem Giha)
Nem az EGR szelep csövecskéjét nézte Smiley
Azt mondta, hogy mivel ilyen furcsán van megcsinálva valószínű ott lesz a bibi!
Sajna nem Békés-megyében hanem Pest-megyében Veresegyházon lakom, ha nem vagy túl messze akkor megoldhatjuk Smiley
Képet majd csak holnap tudok csinálni.

Békés megyében én is biztos békésebb lennék!  vigyor3
Akkor várjuk a képeket aztán meglátjuk mire jutunk a megoldással!  wave


UI: okés az aláírásod!  eljen
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
cszsolt
Vendég
« Új hozzászólás #15115 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:20:49 »

Sorry félreírtam egy picit Baranya-megyét  police
Akkor holnap az e-mail edre küldöm a képeket Smiley
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15116 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:21:03 »

Sziasztok!

Minden vágyam egy mondeo Wink!
Üdvözlettel: Pisti
nekem 9 éve megvan(és meg is marad örökre)nekem általános hibák jöttek elö ami a használat velejárója .szerintem átlagos az alkatrész kopás.a szerszám ami hiány cikk pótolható.   én azt mondom teljesitsd a vágyad   integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15117 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 18:26:49 »

Sorry félreírtam egy picit Baranya-megyét  police
Akkor holnap az e-mail edre küldöm a képeket Smiley

Nyugodtan linkeld ide be őket mert több szem többet lát és vannak itt jópáran olyanok akik többet értenek hozzá mint én!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15118 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:22:43 »

Némá egy egy újabb elveszett!  wave
A torx készlet az Ford/Opel javításához elengedhetetlen meg esetleg egy 7-es imbuszkulcs de a többi szerintem sem különleges vagy egyedi a Fordoknál bár az is igaz hogy vannak egyedi megoldások és hibák és sokan utálják a Fordokat szögelni de ez szerintem minden autómárkára igaz lehet!
mint 28-as meg a 18-as csavarok stb...azért bele lehet futni okosságba...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15119 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:31:40 »

mint 28-as meg a 18-as csavarok stb...azért bele lehet futni okosságba...

Ez is mind teljesen igaz de a 10.9-es csavaroknál már régóta elfogadott a 18-as fejű szabvány (sőt mára már a 8.8-asoknál is) ezért minden valamirevaló szakinak van otthon hozzá kulcsa! A 28-as az már más tészta de a kitágult jó öreg ezeréves precíziós Chrome-vanadium kulcsok pont az ilyen esetekre valók akinek esetleg nem lenne otthon Béta-készlete!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15120 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:44:48 »

Ez is mind teljesen igaz de a 10.9-es csavaroknál már régóta elfogadott a 18-as fejű szabvány (sőt mára már a 8.8-asoknál is) ezért minden valamirevaló szakinak van otthon hozzá kulcsa! A 28-as az már más tészta de a kitágult jó öreg ezeréves precíziós Chrome-vanadium kulcsok pont az ilyen esetekre valók akinek esetleg nem lenne otthon Béta-készlete!  vigyor3
ja,de én majd be szartam,mire a trafó berohadt,beletépett csavarját kikínlódtam...a 7-es kicsi a 8-as nagy volt...de gyanítom,ez inkább egyedi eset mert szerintem nem gyári csavarok voltak benne.És akkor helyre nem sok minden fér be...
Naplózva
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #15121 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:46:38 »

Sziasztok!

Minden vágyam egy mondeo Wink! De nem szeretnék ráfázni.Nagy bánatomra le szeretne beszélni a mondeo vásárlásról egy családtag(autószerelő) help.. Azt hozza fel, hogy nem tud vele mit csinálni ha baja lesz, nincsenek hozzá kulcsai.......vihetem szervizbe ott meg lehúznak úgy is, meg mindig valami ge*** lesz nekem vele,mindig gatteren lesz valamije,de ha azt akarom akkor vegyem...... falbav

a kérdéseim pedig a következők? Ha lehet objektív válaszokat szeretnék Roll Eyes. Őszinte hozzászólásokat kérnék szomoru1! Lehetséges,hogy félre tudjátok rakni a típussal szembeni elfogultságot help Huh? ??

Milyen kulcsok kellenek a szereléshez, és milyen árba vannak?
Milyen bosszantó és apró hibák jöhetnek elő amik gyakorta megesnek(leggyakoribb, esetleg típushibák), és a javításuk, megszüntetésük mennyibe kerül??
Mikre kéne felkészülnöm, anyagilag és lelkileg?

Bocsánat ha túl marhaságokat kérdezek de nagyon tanácstalan vagyok rinya rinya!!

Köszönöm előre is válaszaitokat, segítségeteket!

Üdvözlettel: Pisti

Lassan hetedik éve van Mondeom, túl a 255 000 km-en (valószínűleg volt tekerve) igaz dízel.
A futómű, fékek nagyon jók, alig kell hozzányúlni, pl. most volt nagyszervízem, hátul kellett lengéscsillapítót cserélni, egy-két stabrúd, szilent, elöl axiális csukló, gumiharang, tárcsa, betét (olyan 140 000-et tettem abba a tárcsába amivel vettem, na meg a futóműbe is, mert most volt először megbontva). Viszont az első lengéscsillapító még az eredeti Motorcraft.
A kocsi úttartása szenzációs, nem imbolyog 130-140-nél, nem csúszkál, nem pattog.
A fékek nagyon jók finoman adagolhatók, de ha odalép az ember, akkor harap. ABS butácska, hál' istennek elég későn szól bele a fékezésbe.

Karosszéria: a hátsó kerékív rohad, a küszöb most kezd, érdekes mód a baloldalon, ahol meghúzták "újkorában" egy bevásárlóközpontban. A jobb oldalinak semmi baja. Kapott 4 éve egy új kipufogót (első-hátsó dob stb), mert a régi kukás volt.  
Szintén típusbetegség, hogy az ablakoknál a vízlehúzó biszbasz elporlik, és karcolja az ablakot.
Előfordul, hogy furcsa szögben megakad az elektromos ablak, kézzel kell rásegíteni. Központi zárak néha nem együtt működnek.  Tehát alapvetően kis hibák, egy kis barkáccsal, olcsó bontott cuccal orvosolható, a vízlehúzó biszbasz újonnan húzós.

Elektromos rész: volt egy elhalálozott generátorom, frankón elfüstölt, került bele egy bontott. egyéb elektromos probléma nem jellemző, inkább apró kontakthibák, pl. villogó légzsák visszajelző, el nem alvó belső világítás, koszos érzékelő miatt kigyulladó ABS, elhalálozó alapjárati motor(pár ezerért bontott csere). A fő egységek (tompított világítás, index féklámpa, motorvezérlő elektronika, érzékelők gyakorlatilag hibátlan. Izzókat nem zabálja, hagyományos izzókból talán 3-4 darabot ha cseréltem, + a Night Brakert nem egész egy évente, de az ilyen.
Szintén előforduló hiba még, hogy a ventilátor csak a szélvédőre fúj, ha nem a tekerő ment tönkre, akkor javítható a vákumcsövek tisztításával vagy lehet bele venni bontottat.
A utastér-ventilátorban szintén elkopott a szénkefém, szénkefeboltban vettem 2 darabot és kicseréltem.

 Nagyjából ennyi, no meg a dízelmotor. Annak lelke van...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15122 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:49:53 »

Lassan hetedik éve van Mondeom, túl a 255 000 km-en (valószínűleg volt tekerve) igaz dízel.
A futómű, fékek nagyon jók, alig kell hozzányúlni, pl. most volt nagyszervízem, hátul kellett lengéscsillapítót cserélni, egy-két stabrúd, szilent, elöl axiális csukló, gumiharang, tárcsa, betét (olyan 140 000-et tettem abba a tárcsába amivel vettem, na meg a futóműbe is, mert most volt először megbontva). Viszont az első lengéscsillapító még az eredeti Motorcraft.
A kocsi úttartása szenzációs, nem imbolyog 130-140-nél, nem csúszkál, nem pattog.
A fékek nagyon jók finoman adagolhatók, de ha odalép az ember, akkor harap. ABS butácska, hál' istennek elég későn szól bele a fékezésbe.

Karosszéria: a hátsó kerékív rohad, a küszöb most kezd, érdekes mód a baloldalon, ahol meghúzták "újkorában" egy bevásárlóközpontban. A jobb oldalinak semmi baja. Kapott 4 éve egy új kipufogót (első-hátsó dob stb), mert a régi kukás volt.  
Szintén típusbetegség, hogy az ablakoknál a vízlehúzó bisz*** elporlik, és karcolja az ablakot.
Előfordul, hogy furcsa szögben megakad az elektromos ablak, kézzel kell rásegíteni. Központi zárak néha nem együtt működnek.  Tehát alapvetően kis hibák, egy kis barkáccsal, olcsó bontott cuccal orvosolható, a vízlehúzó bisz*** újonnan húzós.

Elektromos rész: volt egy elhalálozott generátorom, frankón elfüstölt, került bele egy bontott. egyéb elektromos probléma nem jellemző, inkább apró kontakthibák, pl. villogó légzsák visszajelző, el nem alvó belső világítás, koszos érzékelő miatt kigyulladó ABS, elhalálozó alapjárati motor(pár ezerért bontott csere). A fő egységek (tompított világítás, index féklámpa, motorvezérlő elektronika, érzékelők gyakorlatilag hibátlan. Izzókat nem zabálja, hagyományos izzókból talán 3-4 darabot ha cseréltem, + a Night Brakert nem egész egy évente, de az ilyen.
Szintén előforduló hiba még, hogy a ventilátor csak a szélvédőre fúj, ha nem a tekerő ment tönkre, akkor javítható a vákumcsövek tisztításával vagy lehet bele venni bontottat.
A utastér-ventilátorban szintén elkopott a szénkefém, szénkefeboltban vettem 2 darabot és kicseréltem.

 Nagyjából ennyi, no meg a dízelmotor. Annak lelke van...

hát,a helyedben a motorcraft telókat nem dícsérném...talán próbáld ki,hogy mondjuk új gázossal milyen az úttartás.Akkor jössz rá,hogy lófax meg esti fény az,amit eddig gondoltál.És ez nem vicc.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15123 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:53:58 »

ja,de én majd be ***tam,mire a trafó berohadt,beletépett csavarját kikínlódtam...a 7-es kicsi a 8-as nagy volt...de gyanítom,ez inkább egyedi eset mert szerintem nem gyári csavarok voltak benne.És akkor helyre nem sok minden fér be...

Ismerős történet!  nyes
Nekem szerencsém volt már jópárszor mert még anno a 90-es évek elején egy Bécsi bevásárlókörút alkalmával hoztam egy gagyi szerszámkészletet és abban 0,5 miliméterenként vannak a kisseb fejek és ez már párszor elég nagy cumitól mentett meg igaz másra nem is nagyon lehet használni az egész táska készletet mert a fogók nyele eltörik csakúgy mint a csavarhúzóké! A racsni széthullik a szár görbül és csavarodik szóval mindenki látott már ilyen hobbykészletet de mivel párszor jó szolgálatot tett ezért nem dobtam ki mert ahogy mondani szokás: ki tudja hogy miből lesz a cserebogár!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15124 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:56:35 »

hát,a helyedben a motorcraft telókat nem dícsérném...talán próbáld ki,hogy mondjuk új gázossal milyen az úttartás.Akkor jössz rá,hogy lófax meg esti fény az,amit eddig gondoltál.És ez nem vicc.

Na látod ha nem lennék lusta megnézni hogy van-e rugótörésem akkor most állástfoglalnék a kérdésben de mivel halovány fogalmam sincs hogy nekem milyenek vannak ezért csak annyit írok hogy én meg vagyok velük elégedve mert lassú menetben rossz úton hallom ahogy sziszegnek!  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15125 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:58:20 »

Ismerős történet!  nyes
Nekem szerencsém volt már jópárszor mert még anno a 90-es évek elején egy Bécsi bevásárlókörút alkalmával hoztam egy gagyi szerszámkészletet és abban 0,5 miliméterenként vannak a kisseb fejek és ez már párszor elég nagy cumitól mentett meg igaz másra nem is nagyon lehet használni az egész táska készletet mert a fogók nyele eltörik csakúgy mint a csavarhúzóké! A racsni széthullik a szár görbül és csavarodik szóval mindenki látott már ilyen hobbykészletet de mivel párszor jó szolgálatot tett ezért nem dobtam ki mert ahogy mondani szokás: ki tudja hogy miből lesz a cserebogár!  vigyor3
én is hülye voltam,mert elfelejtettem,hogy a régi ruszki készletben 4 mm-től felfelé szintén 0.5 mm-es ugrások vannak.Aztán amikor pakoltam a gyerek szerszámait tűnt fel,hogy mi a frászt keresnek nála dugók...úgy gondolta,azok is játszósak...
Naplózva
Dan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #15126 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:59:44 »

hát,a helyedben a motorcraft telókat nem dícsérném...talán próbáld ki,hogy mondjuk új gázossal milyen az úttartás.Akkor jössz rá,hogy lófax meg esti fény az,amit eddig gondoltál.És ez nem vicc.

Most nem kellett cserélni, a kocsi nem billeg elöl. Jövőre mindenképpen cserélem, ha kell, ha nem. Ki van már nézve egy pár gázos KYB.  Nem a telót dicsértem, hanem az élettartamát, meg a futómű szervízigényét. Ha az előző holland tulaj nem tett bele egy gyárit 100 000-nél, akkor ez még az, amivel kijött.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15127 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 19:59:57 »

Na látod ha nem lennék lusta megnézni hogy van-e rugótörésem akkor most állástfoglalnék a kérdésben de mivel halovány fogalmam sincs hogy nekem milyenek vannak ezért csak annyit írok hogy én meg vagyok velük elégedve mert lassú menetben rossz úton hallom ahogy sziszegnek!  vigyor3
naja,de ha az olajos sziszeg...gyárilag meg olajos volt bennük...nekem azóta nem tolta ki a felső részt,amióta beállítottam a sarokba...és abban 220e km volt,a másikba meg annyi se...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15128 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:02:10 »

Lassan hetedik éve van Mondeom, túl a 255 000 km-en (valószínűleg volt tekerve) igaz dízel.

Szép összefoglaló gratula!  worship taps
És minden igaz a Mondik több mint felére!  nyes
Én még hozzátenném az első szélvédőfűtést és az ülésmagasságállító fogaskereket de amúgy minden korrekt volt!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15129 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:02:47 »

én is hülye voltam,mert elfelejtettem,hogy a régi ruszki készletben 4 mm-től felfelé szintén 0.5 mm-es ugrások vannak.Aztán amikor pakoltam a gyerek szerszámait tűnt fel,hogy mi a frászt keresnek nála dugók...úgy gondolta,azok is játszósak...

Ugye hogy ugye?  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15130 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:02:50 »

Most nem kellett cserélni, a kocsi nem billeg elöl. Jövőre mindenképpen cserélem, ha kell, ha nem. Ki van már nézve egy pár gázos KYB.  Nem a telót dicsértem, hanem az élettartamát, meg a futómű szervízigényét. Ha az előző holland tulaj nem tett bele egy gyárit 100 000-nél, akkor ez még az, amivel kijött.

ugyanaz...amíg nem szánsz rá keretet,hogy minden cserés legyen sosem tudod meg milyen.Én most először vagyok a két véhatosból megelégedve a futóművel.A piros autóm még ilyen volt,dehát az már másik gazdinál szolgál aki tönkre is baxta gyorsan...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15131 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:04:23 »

naja,de ha az olajos sziszeg...gyárilag meg olajos volt bennük...nekem azóta nem tolta ki a felső részt,amióta beállítottam a sarokba...és abban 220e km volt,a másikba meg annyi se...

Akkor még van egy kis időm mert az én verdám még csak 182-nél jár!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15132 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:12:00 »

Akkor még van egy kis időm mert az én verdám még csak 182-nél jár!  hehe
naja...ebben a ződben óra szerint százakárhányezer volt.Csak épp rapszódikusan mért...ki tudja mióta,elsőre nekem se tűnt fel...akkor mennyi az annyi?Beleraktam a kék óráját a 228e km-es állással.Lehet közelebb jár a valósághoz?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15133 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:19:53 »

naja...ebben a ződben óra szerint százakárhányezer volt.Csak épp rapszódikusan mért...ki tudja mióta,elsőre nekem se tűnt fel...akkor mennyi az annyi?Beleraktam a kék óráját a 228e km-es állással.Lehet közelebb jár a valósághoz?

Az enyém újkorától a Citybank egyik főnökéjé volt (ezért is ennyire fullos) és végig vezett szervízkönyvvel vettem meg ezért nincs okom kételkedni az óraállásban mivel én vagyok a második gazdája és tényleg mindent megcsináltak anno a szervízben rajta amit kellett ezért megvételnél gondban is voltam hogy mibe is kössek bele hogy olcsóé elhozzam!  hehe
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15134 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:22:02 »

Az enyém újkorától a Citybank egyik főnökéjé volt (ezért is ennyire fullos) és végig vezett szervízkönyvvel vettem meg ezért nincs okom kételkedni az óraállásban mivel én vagyok a második gazdája és tényleg mindent megcsináltak anno a szervízben rajta amit kellett ezért megvételnél gondban is voltam hogy mibe is kössek bele hogy olcsóé elhozzam!  hehe
hát,vezetett szervízkönyvem nekem is van...végigpecsételve meg minden...a valóság kissé mást mutatott hozzá képest...és a déllift műszaki igazgatójáé volt az autó...(még a kékről van szó)
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15135 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:31:41 »

hát,vezetett szervízkönyvem nekem is van...végigpecsételve meg minden...a valóság kissé mást mutatott hozzá képest...és a déllift műszaki igazgatójáé volt az autó...(még a kékről van szó)

Véletlenül rákattintottam a linkedre és bejött egy oldal amin autók vannak!  vigyor3
Elég káoszos mert nem lehet tudni hogy melyik melyik kívűl és belül de azt látom hogy azért pár cuccot átpakolgattál ezért is megtévesztőek a képek!  nyes
De ha jól értettem a képeket akkor a kék volt a régebbi és azt rottyantottal el! Ésmivel látom azon mintha lett volna fényszórómosó ezért megkérdezem hogy nem maradt-e véletlenül egy kupakod a sprickákra?
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15136 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:40:19 »

Véletlenül rákattintottam a linkedre és bejött egy oldal amin autók vannak!  vigyor3
Elég káoszos mert nem lehet tudni hogy melyik melyik kívűl és belül de azt látom hogy azért pár cuccot átpakolgattál ezért is megtévesztőek a képek!  nyes
De ha jól értettem a képeket akkor a kék volt a régebbi és azt rottyantottal el! Ésmivel látom azon mintha lett volna fényszórómosó ezért megkérdezem hogy nem maradt-e véletlenül egy kupakod a sprickákra?
azok törtek...vagy elrepült,nem tudom.de egy darab sem maradt...elég egyszerű,fakormányos újabb,sima az előző.Egyébként sok cucc tényleg a kékből ment át...
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15137 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:44:14 »

azok törtek...vagy elrepült,nem tudom.de egy darab sem maradt...elég egyszerű,fakormányos újabb,sima az előző.Egyébként sok cucc tényleg a kékből ment át...

Igen azt látom hogy a zöld az fullosabb mint a kék volt de a rádiócsere az visszalépés volt az én szememben!
A kerekenkénti ASR viszont király!  vigyor3
Nincs szélvédőfűtésed viszont van tetőablakod ezért naggyából egálban vagyunk!  taps
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15138 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:46:35 »

mint 28-as meg a 18-as csavarok stb...azért bele lehet futni okosságba...
hol van 28-as?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15139 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:48:21 »

Igen azt látom hogy a zöld az fullosabb mint a kék volt de a rádiócsere az visszalépés volt az én szememben!
A kerekenkénti ASR viszont király!  vigyor3
Nincs szélvédőfűtésed viszont van tetőablakod ezért naggyából egálban vagyunk!  taps
tévedsz van...első-hátsó és működik is....A rádió miért is?Mert nem gyári?lexarom.nem cd tárazok sőt nem is cd-zek.4 gb-s kártyát még kezeli,de jelenleg is csak egy 2 gb-s van benne.És mivel nem vagyok vájtfülű marhára nem érdekel mennyit romlik a minőség mp3 formátumban.Legtöbbször be sincs kapcsolva én elvagyok a véhat gurgulázással... duhos2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15140 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 20:48:54 »

hol van 28-as?
bölcső...legalábbis nekem az van/volt a két véhatosban.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15141 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:11:15 »

tévedsz van...első-hátsó és működik is....A rádió miért is?Mert nem gyári?lexarom.nem cd tárazok sőt nem is cd-zek.4 gb-s kártyát még kezeli,de jelenleg is csak egy 2 gb-s van benne.És mivel nem vagyok vájtfülű marhára nem érdekel mennyit romlik a minőség mp3 formátumban.Legtöbbször be sincs kapcsolva én elvagyok a véhat gurgulázással... duhos2

Most végignéztem és az újnál tényleg nem látszik egyik képen sem az a rész ezért azt majd pótold meg a tetőablakosat is! De közben eszembe jutott hogy nekem van tolatóradarom is ezért megintcsak egálban vagyunk!  vigyor3
Bár szívesen levonnék a rádió miatt 1 pontot mert ugye a kormányvezérlésed sem műxik így?  szomoru1
De mivel van szárnyad ezért elfogadom azt is egálnak!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15142 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:12:57 »

bölcső...legalábbis nekem az van/volt a két véhatosban.

Nekem a szervónál is rémlik valami de az asszem 21-es de a bölcsőnél nem leagalábbis a simánál nem a V6 az meg nem is autó!  duhos2



UI: ja és én sem CD-zek csak én nem sajnáltam kiadni sok pénzt egy kütyüre amivel a tár helyett pendrive-ról megy az MP3 a gyári technikával!  taps
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.01 hétfő, 21:15:33 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15143 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:13:46 »

bölcső...legalábbis nekem az van/volt a két véhatosban.
amit én szereltem, abban nem 28-as volt  nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15144 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:17:50 »

Most végignéztem és az újnál tényleg nem látszik egyik képen sem az a rész ezért azt majd pótold meg a tetőablakosat is! De közben eszembe jutott hogy nekem van tolatóradarom is ezért megintcsak egálban vagyunk!  vigyor3
Bár szívesen levonnék a rádió miatt 1 pontot mert ugye a kormányvezérlésed sem műxik így?  szomoru1
De mivel van szárnyad ezért elfogadom azt is egálnak!  nyes

Jujj de fullos valakinek a verdája........ hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15145 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:18:50 »

amit én szereltem, abban nem 28-as volt  nyes

Pedig az V6 volt, az biztos. És tényleg nem 28-as volt a bölcső csavarja. wave
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15146 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:21:44 »

Jujj de fullos valakinek a verdája........ hehe


Tetőablakom sajnos nincsen!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15147 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:24:01 »


Tetőablakom sajnos nincsen!  szomoru1

Az se. vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15148 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:29:15 »

Az se. vigyor3

Az se meg szárny se!  szomoru1
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15149 Dátum: 2011.08.01 hétfő, 21:36:01 »

Most végignéztem és az újnál tényleg nem látszik egyik képen sem az a rész ezért azt majd pótold meg a tetőablakosat is! De közben eszembe jutott hogy nekem van tolatóradarom is ezért megintcsak egálban vagyunk!  vigyor3
Bár szívesen levonnék a rádió miatt 1 pontot mert ugye a kormányvezérlésed sem műxik így?  szomoru1
De mivel van szárnyad ezért elfogadom azt is egálnak!  nyes
a kormányvezérlés a legelső dolog volt,amit kiszedtem.A kékből is kivettem,mert állandóan belevertem a térdem.Ebből kifolyólag csak egy darab hús (pontosabban kettő) hiányzik a térdemből és nem épült bele az a xar.Másrészt meg ha rádiót hallgatok az úgyis vagy a rádió88 vagy reggel a neó.ha mp3-at,az meg vagy acdc vagy metallica.vagy a motorhang...tolatóradar nélkül megvagyok,tekintettel arra,hogy olyan helyre szoktam állni,ahonnan ki tudok jönni.Tolatva meg nemigen szoktam parkolni mert:-utálom a hátsó üveg torzítása miatt a tolatást és mindig alulbecsülöm a távot (kb. fél méterrel);-mert ***t se látok a szárnytól;-mert minek ha egyszerűbben is lehet...
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.01 hétfő, 21:45:54 írta misi107 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 296 297 298 299 300 301 302 [303] 304 305 306 307 308 309 310 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.