Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:08:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 315 316 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358481 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15400 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:19:32 »

külön nem hoz tárcsás-dobos verziót,csak abs-abs nélküli mint elöl.

Ha nem hoz kétfélét akkor ez azt jelenti hogy lehet tárcsásítani a doboscuccost?  vigyor3
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15401 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:22:30 »

Ha nem hoz kétfélét akkor ez azt jelenti hogy lehet tárcsásítani a doboscuccost?  vigyor3
ahhoz 4-5 ajtósnál másik lengőagy kell, kombinál síma ügy(2 óra meló)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15402 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:29:48 »

ahhoz 4-5 ajtósnál másik lengőagy kell, kombinál síma ügy(2 óra meló)

A kombi az nekem is tárcsás de az ötajtósra kellene egy átalakítás majd tavasszal!
Aki hoz nekem tárcsás garnitúrát az akár teljesen ingyen is megcsinálhatja nekem az átalakítást!  vigyor3
Jó ajánlat mi!  nyes
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15403 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:32:27 »

A kombi az nekem is tárcsás de az ötajtósra kellene egy átalakítás majd tavasszal!
Aki hoz nekem tárcsás garnitúrát az akár teljesen ingyen is megcsinálhatja nekem az átalakítást!  vigyor3
Jó ajánlat mi!  nyes
nekem mk1 kombin még dob volt, 10-ért vettem egy félbevágott hátsó hidat, abból szedtem ki a nyergeket, megvolt a helyük is, csak fel kellett csavarozni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15404 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 22:53:13 »

nyers zárat,hogy lehet a meglévö kulcshoz idomitani?
elég szöszmösz munka...
a zárat szét kell szedni. ez hátulról megy. nem egyszerű a műanyag "kosár" összes pöckét egyszerre befele kiakasztani.
a lamellákat a megfelelő sorrendbe kell pakolni, esetleg reszelhetsz is rajta, ha nem adja ki.
anno az escorton reszeltem meg az összeset...
ja és még annyi, ha már a zárat reszeled, lehetőleg minél kevésbé kopott kulcshoz igazítsd vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.25 csütörtök, 22:54:56 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #15405 Dátum: 2011.08.26 péntek, 08:54:00 »

Na ezt a műveletet akkor bővebben is kifejthetnéd ha kérhetem mert nekem ha jól füleltem a jobb hátsó megszólalt de eddig az összes Ford hátulja kúpgörgős volt amit eddig csináltam bár Mondi még nem volt köztük!

nekem is a jobb hátsó búg nagyobb sebességnél és csak balra kanyarodáskor illetve ha meg van terhelve. Ez mostanában elég sűrűn előfordul mert babával utazunk meg a sokk cuccal!
CSapágyat nem lehet kitisztítani és újrazsírozni?
olvastam itt a futómű forumban erről.
Itt nem alkalmazható???
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15406 Dátum: 2011.08.26 péntek, 09:00:59 »

nekem is a jobb hátsó búg nagyobb sebességnél és csak balra kanyarodáskor illetve ha meg van terhelve. Ez mostanában elég sűrűn előfordul mert babával utazunk meg a sokk cuccal!
CSapágyat nem lehet kitisztítani és újrazsírozni?
olvastam itt a futómű forumban erről.
Itt nem alkalmazható???

A csapágy a kopás miatt morog és azzal sajnos semmit sem lehet kezdeni csak cserélni!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15407 Dátum: 2011.08.26 péntek, 17:28:12 »

nekem mk1 kombin még dob volt, 10-ért vettem egy félbevágott hátsó hidat, abból szedtem ki a nyergeket, megvolt a helyük is, csak fel kellett csavarozni
neken mk2 és ott vannak a felfogatási pontok
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15408 Dátum: 2011.08.26 péntek, 17:32:33 »

elég szöszmösz munka...
a zárat szét kell szedni. ez hátulról megy. nem egyszerű a műanyag "kosár" összes pöckét egyszerre befele kiakasztani.
a lamellákat a megfelelő sorrendbe kell pakolni, esetleg reszelhetsz is rajta, ha nem adja ki.
anno az escorton reszeltem meg az összeset...
ja és még annyi, ha már a zárat reszeled, lehetőleg minél kevésbé kopott kulcshoz igazítsd vigyor3
elszöszölök én vele.anyos oldalt csak zárni tudom mert uj zárbetét, csak nem tudtan hogy áljak neki.ék kulcsal nyitok-zárok és csak le fosnám a bokám ha egyszer nem engedne be sehol a drága,bár kombi lévén ott a hátulja is
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
sebifater
Vendég
« Új hozzászólás #15409 Dátum: 2011.08.26 péntek, 18:44:50 »

A csapágy a kopás miatt morog és azzal sajnos semmit sem lehet kezdeni csak cserélni!
ok értem. Akkor átmegyek a futómű topikba és megkérdezem, hogyan kell csinálni!
kössz a segítséget! wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15410 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:42:39 »

elszöszölök én vele.anyos oldalt csak zárni tudom mert uj zárbetét, csak nem tudtan hogy áljak neki.ék kulcsal nyitok-zárok és csak le ***nám a bokám ha egyszer nem engedne be sehol a drága,bár kombi lévén ott a hátulja is
mondihoz nem is kell kulcs..elég háromnegyed méter drót eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15411 Dátum: 2011.08.26 péntek, 19:54:45 »

mondihoz nem is kell kulcs..elég háromnegyed méter drót eplus2
hölye-e aki vagy?egy masszív csavarhúzó...bőven elég
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15412 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:00:28 »

neken mk2 és ott vannak a felfogatási pontok
mert ugyanaz az mk1-2 kombi hátsó híd. én is arról vettem az alkatrészt. viszont ritka az mk2 kombi, ami dobos
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15413 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:02:16 »

mert ugyanaz az mk1-2 kombi hátsó híd. én is arról vettem az alkatrészt. viszont ritka az mk2 kombi, ami dobos
v6 kombinak biztos más, ott egyben van a lemezlengőkar az aggyal
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15414 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:11:22 »

v6 kombinak biztos más, ott egyben van a lemezlengőkar az aggyal
én is arról vettem, de ezen csak rá volt csavarozva
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15415 Dátum: 2011.08.26 péntek, 20:30:56 »

Sziasztok!
Egy pár napja behalt a távírányíthatóság az autón. Nade:
- központizár kulccsal működik, a duplazárás is
- a távirányítóban az elem jó, nyomvatartva a gombot a rajta lévő led villan
- a kulcsprogramozást végigcsináltam, a PATS led visszavillogja a négyet, azaz a programozás működik, veszi a távcsocsó jelét
- levettem az akkusarut fél órára, mert produkált már olyat az autü, hogy ezután programozgatás nélkül működött
Na ezek után mi lehet a probléma?
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15416 Dátum: 2011.08.26 péntek, 21:11:31 »

A mai napi autó alatt bujkálás során rá kellett jönnöm valamire,amit eddig nem tudtam.Ugye cseréltem a lambdákat.Mivel a hátsót leginkább csak hideg motornál lehet,mert összeégeti a kipufogó a kezet,délelőtt ejtettem meg.Na,ekkor a következőt tapasztaltam:
-a lambda jelet nem veszi figyelembe a hidegindításnál a vezérlő,mert hideg a szonda.Ennek az ideje eddig előttem rejtély volt.A miénk fűtött mint köztudott.Nos,ma a parkolóban kb. egy percre indítottam be a motort,hogy olyan helyre álljak,ahol fel tudom emelni az autót,hogy a nagy hasammal aláférjek.Amikor alámásztam megtapogattam a leömlőt közel hideg volt.A szonda viszont közel forró.Gyakorlatilag ezek szerint az indítás utáni egy percben (már ha működik a lambda) szerintem már nézi a vezérlés a lambdajelet.Érdemes fokozottabban figyelni rá,ha nincs hidegen alapjárat és minden más jó.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15417 Dátum: 2011.08.27 szombat, 08:08:30 »

hölye-e aki vagy?egy masszív csavarhúzó...bőven elég
a csavarhuzos variáciot cáfolnám csak elforgott a zár kinyitni nuku.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15418 Dátum: 2011.08.27 szombat, 08:11:07 »

mondihoz nem is kell kulcs..elég háromnegyed méter drót eplus2
akkor miért nem igy árulják?olcsobb mint a kulcs gyártás,hamár olcsositás van világszerte.  wow1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15419 Dátum: 2011.08.27 szombat, 08:20:25 »

A mai napi autó alatt bujkálás során rá kellett jönnöm valamire,amit eddig nem tudtam.Ugye cseréltem a lambdákat.Mivel a hátsót leginkább csak hideg motornál lehet,mert összeégeti a kipufogó a kezet,délelőtt ejtettem meg.Na,ekkor a következőt tapasztaltam:
-a lambda jelet nem veszi figyelembe a hidegindításnál a vezérlő,mert hideg a szonda.Ennek az ideje eddig előttem rejtély volt.A miénk fűtött mint köztudott.Nos,ma a parkolóban kb. egy percre indítottam be a motort,hogy olyan helyre álljak,ahol fel tudom emelni az autót,hogy a nagy hasammal aláférjek.Amikor alámásztam megtapogattam a leömlőt közel hideg volt.A szonda viszont közel forró.Gyakorlatilag ezek szerint az indítás utáni egy percben (már ha működik a lambda) szerintem már nézi a vezérlés a lambdajelet.Érdemes fokozottabban figyelni rá,ha nincs hidegen alapjárat és minden más jó.

Az nem lehet hogy a vízhőfok adó jelét is figyelembe veszi? Anno XR3i Escortoknál ez miatt megbolondult az alapjárat és először mindenki a Lambdába futott bele aztán rájöttek hogy az jó!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15420 Dátum: 2011.08.27 szombat, 08:27:48 »

akkor miért nem igy árulják?olcsobb mint a kulcs gyártás,hamár olcsositás van világszerte.  wow1

A betétes záraknál mindíg is divat volt a reszelés mert egy betét két különböző kulcsot simán elbír sőt van olyan is ami akár hármat! Olyan helyeken alkalmazzák ahol ugyanazzal a kulccsal több zárat akarnak nyitni! De anno volt olyan haverom akinek két autója volt és mindkettőt ugyanazzal a kulccsal használta! Ez már régóta egyszerű és nagyszerű megoldás bár a mai világban már a biztonság az elsődleges inkább!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15421 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:01:33 »

A betétes záraknál mindíg is divat volt a reszelés mert egy betét két különböző kulcsot simán elbír sőt van olyan is ami akár hármat! Olyan helyeken alkalmazzák ahol ugyanazzal a kulccsal több zárat akarnak nyitni! De anno volt olyan haverom akinek két autója volt és mindkettőt ugyanazzal a kulccsal használta! Ez már régóta egyszerű és nagyszerű megoldás bár a mai világban már a biztonság az elsődleges inkább!
akkor ha pl.lenne 3 fordom egy kulcsra rábirom állitani ar összesnek a zárját és gyujtás szerkezetét?  hehe
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15422 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:23:05 »

Az nem lehet hogy a vízhőfok adó jelét is figyelembe veszi? Anno XR3i Escortoknál ez miatt megbolondult az alapjárat és először mindenki a Lambdába futott bele aztán rájöttek hogy az jó!
de igen,viszont az itteni tapasztalat azt mutatja,hogy a lambda marad a legvégére.De a kezelésiben is az van,hogy nem kell melegíteni,azonnal lehet elindulni.De a hideg motor dúsítás ugye függ attól,hogy működik-e rendesen a program.Ha nem-mert ugye erre is van példa,mondjuk a sajátom-akkor abba már belejátszik a szonda is,jobban mint a vízhőmérséklet mert szerintem a beindítást követő egy-két percen belül már nézheti a jelét.De igazából erre egy mérnök vagy ide szakosodott szaki tudna választ adni.Engem érdekel,hogy kicsit jobban megértsem ezeknek a modern technológiai csodáknak a működését...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15423 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:24:40 »

A betétes záraknál mindíg is divat volt a reszelés mert egy betét két különböző kulcsot simán elbír sőt van olyan is ami akár hármat! Olyan helyeken alkalmazzák ahol ugyanazzal a kulccsal több zárat akarnak nyitni! De anno volt olyan haverom akinek két autója volt és mindkettőt ugyanazzal a kulccsal használta! Ez már régóta egyszerű és nagyszerű megoldás bár a mai világban már a biztonság az elsődleges inkább!
Nem titok,hogy például ugyanazzal a kulccsal lehet zárni más Fordokat is.Talin is ki lett próbálva,de én is kipróbáltam a benti tranzitokon.Akkor a nyitást se ördöngősség megcsinálni.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15424 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:26:47 »

akkor ha pl.lenne 3 fordom egy kulcsra rábirom állitani ar összesnek a zárját és gyujtás szerkezetét?  hehe

Igen, megoldható a dolog de chippel szerintem nem tudsz mit kezdeni mert azt csak az egyikre tudod ráhangolni! De ha kiiktatod az immót mindegyikből akkor nincs akadálya mert csak a zárbetéteket kell bereszelni a kulcshoz! A pttyegőt viszont nem tudom hogyan lehetne összehozni mert az anno még nem volt!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15425 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:28:23 »

Nem titok,hogy például ugyanazzal a kulccsal lehet zárni más Fordokat is.Talin is ki lett próbálva,de én is kipróbáltam a benti tranzitokon.Akkor a nyitást se ördöngősség megcsinálni.

Igen mert a zárbetét kialakítása miatt akár egy lakáskulccsal is be tudod zárni a Fordokat de kinyitni már nem!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15426 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:38:53 »

Igen mert a zárbetét kialakítása miatt akár egy lakáskulccsal is be tudod zárni a Fordokat de kinyitni már nem!
ahhoz elég egy csavarhúzó...
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #15427 Dátum: 2011.08.27 szombat, 09:49:13 »

Igen mert a zárbetét kialakítása miatt akár egy lakáskulccsal is be tudod zárni a Fordokat de kinyitni már nem!
csak minden illetéktelen kinyitni akarja nem bezárni  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #15428 Dátum: 2011.08.27 szombat, 14:44:40 »

akkor ha pl.lenne 3 fordom egy kulcsra rábirom állitani ar összesnek a zárját és gyujtás szerkezetét?  hehe
igen.
gondolja csak abba bele, hogy minden ford kulcs zár minden fordot....
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #15429 Dátum: 2011.08.27 szombat, 16:12:53 »

Helló!
Nem tudom hová írjam így ide rakom.Nekem a gázpedál keménynek tűnik ,erősen kell benyomni már az elején ,normális ez vagy vmi patronos megoldás vacakol ,vagy hogy is működik ez?De valójában azt sem tudom hogy működik jól....
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15430 Dátum: 2011.08.27 szombat, 16:25:27 »

Helló!
Nem tudom hová írjam így ide rakom.Nekem a gázpedál keménynek tűnik ,erősen kell benyomni már az elején ,normális ez vagy vmi patronos megoldás vacakol ,vagy hogy is működik ez?De valójában azt sem tudom hogy működik jól....

Szia!

Majd ha lesz aláírásod akkor lesznek válaszok is!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15431 Dátum: 2011.08.27 szombat, 18:32:23 »

OFF

Ma a szolnoki InterSpar előtt elhajtott egy gyönyörű Ford Mondeo mk2 st200 kék vagy lehet h lila színű. Rendszáma FST-200 véletlenül nem klub tag?  nyes Ha nem az Astrával lettem volna megfordultam volna  hogy megdicsérjem a szép autóját  worship

ON
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.27 szombat, 18:33:55 írta Makker » Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #15432 Dátum: 2011.08.27 szombat, 19:28:24 »

Szia!

Majd ha lesz aláírásod akkor lesznek válaszok is!  wave
Pótolva. angel
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15433 Dátum: 2011.08.27 szombat, 19:33:31 »

OFF

Ma a szolnoki InterSpar előtt elhajtott egy gyönyörű Ford Mondeo mk2 st200 kék vagy lehet h lila színű. Rendszáma FST-200 véletlenül nem klub tag?  nyes Ha nem az Astrával lettem volna megfordultam volna  hogy megdicsérjem a szép autóját  worship

ON
off-al is meg lehet dícsérni  vigyor3
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15434 Dátum: 2011.08.27 szombat, 19:46:07 »

Pótolva. angel


Király köszi!  eljen

Na akkor kösd ki a gázbovden végét a motortérben és húzgáld meg hogy az van-e megtörve vagy kiszálasodva vagy a pedálmechanika szorul! Nem kell megijedni tőle nem nagy meló! Aztán ha esetleg ott minden rendben akkor a fojtószelep is szorulhat de azon is szokott segíteni egy tisztítás! Szóval bátran nézz körül és meg fogod könnyen találni a hibát de ha Baranya megyei vagy akkor szívesen segítek neked valamikor!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15435 Dátum: 2011.08.27 szombat, 20:10:37 »

a generátoromnak van egy kis zaja szerintetek elég/egyáltalán lehetséges csak csapágyat cserélni vagy komplett generátor csere?  szomoru1
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15436 Dátum: 2011.08.27 szombat, 20:17:24 »

a generátoromnak van egy kis zaja szerintetek elég/egyáltalán lehetséges csak csapágyat cserélni vagy komplett generátor csere?  szomoru1

Amíg nem ér bele a forgórész az állórészbe és nem gyalulja le addig minden gencsi felújítható csapágy és szénkefecserével!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #15437 Dátum: 2011.08.27 szombat, 20:19:57 »

Amíg nem ér bele a forgórész az állórészbe és nem gyalulja le addig minden gencsi felújítható csapágy és szénkefecserével!  wave

akkor szerintem holnap megnézzük, szeretném megelőzni a nagyobb bajt  worship
Naplózva
korpincs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #15438 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 17:23:38 »


Király köszi!  eljen

Na akkor kösd ki a gázbovden végét a motortérben és húzgáld meg hogy az van-e megtörve vagy kiszálasodva vagy a pedálmechanika szorul! Nem kell megijedni tőle nem nagy meló! Aztán ha esetleg ott minden rendben akkor a fojtószelep is szorulhat de azon is szokott segíteni egy tisztítás! Szóval bátran nézz körül és meg fogod könnyen találni a hibát de ha Baranya megyei vagy akkor szívesen segítek neked valamikor!  wave
Köszönöm a választ ,utána nézek .Messze vagyunk egymástól de nagyon köszönöm a segítséget így távolból is.Jut eszembe olyan csinál a verda ,hogy ha dugóba motoszkálok akkor csak akkor engedi vissza a fordulatszámot alapra ha már megállt a kocsi teljesen,olyan mintha ezt direkt így működne lehetséges ez?vagy csak ennyire nem kultiválja az etanolos keveréket,mert ahogy észrevettem nagyon nem teszik neki.Köszi a választ.
Naplózva

2011-2013/Mkll 1999 2.0 16v GLX kombi
2013 04-10/Mklll 2001 08 2.5 V6 Ghia sedan
2013 12----> Mklll 2001 .08 2.0 kombi TDDI TREND  115Le
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15439 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 17:34:22 »

Köszönöm a választ ,utána nézek .Messze vagyunk egymástól de nagyon köszönöm a segítséget így távolból is.Jut eszembe olyan csinál a verda ,hogy ha dugóba motoszkálok akkor csak akkor engedi vissza a fordulatszámot alapra ha már megállt a kocsi teljesen,olyan mintha ezt direkt így működne lehetséges ez?vagy csak ennyire nem kultiválja az etanolos keveréket,mert ahogy észrevettem nagyon nem teszik neki.Köszi a választ.
nyugi,ez normális.ne felejtsd el,hogy szervózva van minden,amíg kicsi a vákum magasabban van az alapjárati fordulat.Tekered a kormányt,nyomod a féket,kuplungot,ehhez kell az emelt fordulat.A gond akkor van,ha nem ejti le a fordulatot vagy ha nagyon leejti.
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #15440 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 17:36:48 »

Köszönöm a választ ,utána nézek .Messze vagyunk egymástól de nagyon köszönöm a segítséget így távolból is.Jut eszembe olyan csinál a verda ,hogy ha dugóba motoszkálok akkor csak akkor engedi vissza a fordulatszámot alapra ha már megállt a kocsi teljesen,olyan mintha ezt direkt így működne lehetséges ez?vagy csak ennyire nem kultiválja az etanolos keveréket,mert ahogy észrevettem nagyon nem teszik neki.Köszi a választ.

Igen ez gyárilag ilyen mert gurulás közben az elektronika megemelve tartja az alapjáratot hogy a szervó vagy a klíma miatt nehogy véletlenül is lefulladjon a verda menet közben de ha megállsz akkor visszaengedi a rendes alapjárati szintre és ennek nincs köze az üzemanyaghoz!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #15441 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 19:32:43 »

Sziasztok!
Egy pár napja behalt a távírányíthatóság az autón. Nade:
- központizár kulccsal működik, a duplazárás is
- a távirányítóban az elem jó, nyomvatartva a gombot a rajta lévő led villan
- a kulcsprogramozást végigcsináltam, a PATS led visszavillogja a négyet, azaz a programozás működik, veszi a távcsocsó jelét
- levettem az akkusarut fél órára, mert produkált már olyat az autü, hogy ezután programozgatás nélkül működött
Na ezek után mi lehet a probléma?
Üdv
Válaszolok magamnak, kp.zár biztosíték ki/be. Most működik.
Tököm érti. Valszeg a kulcsprogramozás után kellett volna levenni az akkusarut, vagy mittudomén.
(mielőtt bárki beleverné az orromat, az előző lista nem időrend szerint lett leírva.)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15442 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:00:15 »

nyugi,ez normális.ne felejtsd el,hogy szervózva van minden,amíg kicsi a vákum magasabban van az alapjárati fordulat.Tekered a kormányt,nyomod a féket,kuplungot,ehhez kell az emelt fordulat.A gond akkor van,ha nem ejti le a fordulatot vagy ha nagyon leejti.

Nem, nem az.

Az alapjárat fordulat emelés max. +100 ford/perc a klímára, szervóra, stb. együttesen. Ha 700 az alapjárat, akkor max. 800, ha 900, akkor max 1000 lehet emiatt az rpm. Ha áll egy helyben és eltekeri a kormányt, akkor ELM-27 szerint 40 rpm-mel, ha klímát kapcsol, akkor 30 rpm-mel nő a fordulat.

Ha gurulás közben 1100, vagy a fölötti a fordulat, az már hiba és növeli a fogyit is, nincs rendes motorfék sem. (IACV, MAF, TPS, vagy vákuum hiba).

Éppen ezzel küzdök már megint. A motorcsere óta üresben gurulásnál 1100 a fordulat, állóra fékezve leesik 750-re, ahol lennie kell. 5-ben motorfékkel gurulva 45-tel megy a verda és nem lassul, hanem tartja a 45-öt 1100-as rpm-mel, mintha menne a tempomat.

Az előző moci akkor csinálta ezt, amikor bexart az IACV. De a motorcsere óta már 2 éve nem csinált ilyet, a csere óta állandó a jelenség. Most az IACV jó, van kettő is belőle, mindegyikkel csinálja. Vákuum ellenőrizve, UIM és LIM ellenőrizve, ott sincs vákuum szivárgás. A héten lesz TPS és MAF csere, aztán nemtom mi marad még.

Ha ő erre gondol, akkor az nem normális, hanem hibás. wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15443 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:10:40 »

Nem, nem az.

Az alapjárat fordulat emelés max. +100 ford/perc a klímára, szervóra, stb. együttesen. Ha 700 az alapjárat, akkor max. 800, ha 900, akkor max 1000 lehet emiatt az rpm. Ha áll egy helyben és eltekeri a kormányt, akkor ELM-27 szerint 40 rpm-mel, ha klímát kapcsol, akkor 30 rpm-mel nő a fordulat.

Ha gurulás közben 1100, vagy a fölötti a fordulat, az már hiba és növeli a fogyit is, nincs rendes motorfék sem. (IACV, MAF, TPS, vagy vákuum hiba).

Éppen ezzel küzdök már megint. A motorcsere óta üresben gurulásnál 1100 a fordulat, állóra fékezve leesik 750-re, ahol lennie kell. 5-ben motorfékkel gurulva 45-tel megy a verda és nem lassul, hanem tartja a 45-öt 1100-as rpm-mel, mintha menne a tempomat.

Az előző moci akkor csinálta ezt, amikor bexart az IACV. De a motorcsere óta már 2 éve nem csinált ilyet, a csere óta állandó a jelenség. Most az IACV jó, van kettő is belőle, mindegyikkel csinálja. Vákuum ellenőrizve, UIM és LIM ellenőrizve, ott sincs vákuum szivárgás. A héten lesz TPS és MAF csere, aztán nemtom mi marad még.

Ha ő erre gondol, akkor az nem normális, hanem hibás. wave

én meg arra gondolok,hogy nálad a hűtőventillátor is fordítva jár mint másnál...másrészt meg sornégyben ne nézzük már azt,ami a véhatban van...a sornégy alapjárata meg 800-900 között van,ellentétben a véhattal.Az,hogy mennyire emelkedik meg guruláskor?te is tudod,hogy a vákumcsövek trükkösek,akár egy kis fals is már megdobja a fordulatot.Szerintem ami neki van,az teljesen normális.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.28 vasárnap, 21:13:21 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15444 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:13:31 »

én meg arra gondolok,hogy nálad a hűtőventillátor is fordítva jár mint másnál...másrészt meg sornégyben ne nézzük már azt,ami a véhatban van...

Nem erről van szó.

Nem kell egyből rábhaszni azt a választ, hogy az úgy jó meg úgy gyári, amíg nem mondta el konkrétan, hogy mi a helyzet. Honnan a faxból tudod, hogy az ő alapjárati viselkedése gyári és úgy jó, ahogy van, amíg nem tudod, hogy hány rpm is az, ami miatt ő aggódik?

No comment. For cenzuring

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15445 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:15:18 »

Szerintem ami neki van,az teljesen normális.

Főleg, hogy nem is tudod mennyi is az ami neki van! De biztos normális az úgy, mert szerinted az.

Hülye vagy?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15446 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:27:52 »

Főleg, hogy nem is tudod mennyi is az ami neki van! De biztos normális az úgy, mert szerinted az.

Hülye vagy?
abból indulok ki,hogy nem azt írta,csorogva 5e az alapjárat hanem azt,hogy nem engedi vissza teljesen.Neked zabszem van a seggedben?Látogasd már meg gyorsan az asszonyt levezetendő a benned lévő feszültséget.Vagy csak már megint elszállt valami az autódban és akkor legyen mindenkinek rossz?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15447 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:35:18 »

abból indulok ki,hogy nem azt írta,csorogva 5e az alapjárat hanem azt,hogy nem engedi vissza teljesen.Neked zabszem van a ***edben?Látogasd már meg gyorsan az asszonyt levezetendő a benned lévő feszültséget.Vagy csak már megint elszállt valami az autódban és akkor legyen mindenkinek rossz?

Nem, nincs semmi bajom. Leszámítva azt, hogy félinfókra kórusban kántáljátok, hogy no para jó az úgy, az gyári.

Az én hülye fejemet, hogy le mertem írni, hogy mikortól számít hibának a magas alapjárat. Engem meg ne küldj sehova semmit csinálni, mert neked kellene kicsit továbbképezni magad szövegértelmezés terén. Leírtam, hogy mikor jó, mikortól hiba és odaírtam a végére, hogy ha erre gondol, akkor az hiba. Mivel nem derült ki, hogy mire gondol.

Bocsánat, hogy körültekintő vagyok és minden eshetőséget számba veszek, ahelyett, hogy félinfókra rávágom, hogy jó az úgy.

Néha a faxom ki van veled, hogy nem vagy képes látni a fától az erdőt és azon rugózol, hogy az én felfogásom, meg az én V6-om, meg nálam minden máshogy van....Tudod mit? Nálam tényleg minden máshogy van, de az közelmúltban produkált savanyú hsz-eid után lassan kezdek örülni, hogy ez a helyzet.

Nuff said.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15448 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:35:58 »

Nem, nem az.

Az alapjárat fordulat emelés max. +100 ford/perc a klímára, szervóra, stb. együttesen. Ha 700 az alapjárat, akkor max. 800, ha 900, akkor max 1000 lehet emiatt az rpm. Ha áll egy helyben és eltekeri a kormányt, akkor ELM-27 szerint 40 rpm-mel, ha klímát kapcsol, akkor 30 rpm-mel nő a fordulat.

Ha gurulás közben 1100, vagy a fölötti a fordulat, az már hiba és növeli a fogyit is, nincs rendes motorfék sem. (IACV, MAF, TPS, vagy vákuum hiba).

Éppen ezzel küzdök már megint. A motorcsere óta üresben gurulásnál 1100 a fordulat, állóra fékezve leesik 750-re, ahol lennie kell. 5-ben motorfékkel gurulva 45-tel megy a verda és nem lassul, hanem tartja a 45-öt 1100-as rpm-mel, mintha menne a tempomat.

Az előző moci akkor csinálta ezt, amikor bexart az IACV. De a motorcsere óta már 2 éve nem csinált ilyet, a csere óta állandó a jelenség. Most az IACV jó, van kettő is belőle, mindegyikkel csinálja. Vákuum ellenőrizve, UIM és LIM ellenőrizve, ott sincs vákuum szivárgás. A héten lesz TPS és MAF csere, aztán nemtom mi marad még.

Ha ő erre gondol, akkor az nem normális, hanem hibás. wave

nem is olyan rég írtam,hogy van nekem két tök egyforma fojtószelepem,teljesen jó potméterrel.És az egyikkel (a kékével) produkálja ezt az 1100-as alapjáratot,a másikkal nem.Pedig jól zár,gyakorlatilag mind a kettőt szétszedtem,összeraktam és ha vért hányok akkor is azzal ennyivel magasabb az alapjárat.Szerinted mitől van?Sőt előtúrtam a fusimtól kapott fojtót is és az is normális.Nem gondolod,hogy akkor nálad is van olyan cucc,ami egyszerűen azért nem jó mert csak?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #15449 Dátum: 2011.08.28 vasárnap, 21:36:53 »

Nem, nincs semmi bajom. Leszámítva azt, hogy félinfókra kórusban kántáljátok, hogy no para jó az úgy, az gyári.

Az én hülye fejemet, hogy le mertem írni, hogy mikortól számít hibának a magas alapjárat. Engem meg ne küldj sehova semmit csinálni, mert neked kellene kicsit továbbképezni magad szövegértelmezés terén. Leírtam, hogy mikor jó, mikortól hiba és odaírtam a végére, hogy ha erre gondol, akkor az hiba. Mivel nem derült ki, hogy mire gondol.

Bocsánat, hogy körültekintő vagyok és minden eshetőséget számba veszek, ahelyett, hogy félinfókra rávágom, hogy jó az úgy.

Néha a faxom ki van veled, hogy nem vagy képes látni a fától az erdőt és azon rugózol, hogy az én felfogásom, meg az én V6-om, meg nálam minden máshogy van....Tudod mit? Nálam tényleg minden máshogy van, de az közelmúltban produkált savanyú hsz-eid után lassan kezdek örülni, hogy ez a helyzet.

Nuff said.
na,most épp melyikre gondolsz?(savanyú hsz...)
A kórus meg tudtommal én voltam egyedül.SPANNER meg írt utánam.Akkor?
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.28 vasárnap, 21:39:42 írta misi107 » Naplózva
Oldalak: 1 ... 302 303 304 305 306 307 308 [309] 310 311 312 313 314 315 316 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.058 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.