Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:10:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 340 341 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6359701 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
emilszam
Vendég
« Új hozzászólás #16650 Dátum: 2012.01.18 szerda, 10:52:21 »

ez egy jó kis találós kérdés...
de nem hiszem, hogy bármi is csipogna a motortérben...
lehet, hogy tévedek...
a nyüsszögást meg meg kellene hallgatóznod, hogy honnan jön...

Először én is azt hittem, hogy madár. Lehet, hogy beszorult? ;-)
Ha délutáni indulásnál is hallom, akkor felnyitom azt a nagy fémlemezt ott elől és belehallózok...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16651 Dátum: 2012.01.18 szerda, 10:59:38 »

Sziasztok!
kérdés: ma reggel beindítottam a kocsit, és érdekes csipogó hangokat hallottam a motortérből. Nem volt időm vizsgálgatni, vittem a gyerekeket oviba, meg rongyoltam dolgozni, de 2-3 másodpercenként 1-1 csippanást hallottam.
Aztán később, az araszolgatásnál hallottam nyikorgást. Először azt hittem, másik autóból jön, de feltűnt, hogy bár autók cserélődnek mellettem, a hang még mindig szól... :-)
aztán nagyobb sebességnél már nem hallottam, gondolom a nagyobb zaj elnyomta. később már egyáltalán nem hallottam.
mi lehet ez? Valami ékszíj nyikorog talán?
Köszi
Emilszam

Hat erre nem lehet konkret valaszt adni.
Periodikusan hallod a zajt, sebesseg fuggo, vmi forgassal osszefugg? (en igy szukitenem a lehetseges okokat)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
emilszam
Vendég
« Új hozzászólás #16652 Dátum: 2012.01.18 szerda, 11:57:30 »

Hat erre nem lehet konkret valaszt adni.
Periodikusan hallod a zajt, sebesseg fuggo, vmi forgassal osszefugg? (en igy szukitenem a lehetseges okokat)
Láma felhasználó esete a profi fórumozókkal :-)
Periodikusan hallottam, de nem teljesen szabályos időközönként. Szólt 2-3 másodpercig, majd elhallgatott. majd 8-10 másodperc múlva újra.
Magas, nyikorgó hang, pulzáló frekvenciával, valamilyen forgó alkatrészen való feszülő vagy súrlódó valaminek a hangja. Vagy legalábbis, olyan, mintha. Nem sebesség függő, álló helyzetben is szólt, úgy tűnt, a motor fordulatszámával sincs összefüggésben.
Ha délután hallom, felveszem és belinkelem, mp3-ban :-) Vagy felteszem a jútúbra :-)
köszi
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16653 Dátum: 2012.01.18 szerda, 18:41:46 »

Sziasztok!
kérdés: ma reggel beindítottam a kocsit, és érdekes csipogó hangokat hallottam a motortérből. Nem volt időm vizsgálgatni, vittem a gyerekeket oviba, meg rongyoltam dolgozni, de 2-3 másodpercenként 1-1 csippanást hallottam.
Aztán később, az araszolgatásnál hallottam nyikorgást. Először azt hittem, másik autóból jön, de feltűnt, hogy bár autók cserélődnek mellettem, a hang még mindig szól... :-)
aztán nagyobb sebességnél már nem hallottam, gondolom a nagyobb zaj elnyomta. később már egyáltalán nem hallottam.
mi lehet ez? Valami ékszíj nyikorog talán?
Köszi
Emilszam
ezt nekem 2 éve csinálja de csak téli hidegekben 5-8 km után megszünik,egyébként álló helyzetben motort pörgetve nem nyüszög igy nem is tudom honnan és mit hallok
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16654 Dátum: 2012.01.18 szerda, 18:54:26 »

ezt nekem 2 éve csinálja de csak téli hidegekben 5-8 km után megszünik,egyébként álló helyzetben motort pörgetve nem nyüszög igy nem is tudom honnan és mit hallok
Szia! Van egy tippem a nyüszögés forrására, mégpedig a fűtő ventillátor adja, próbáld ki úgy, hogy amikor hallod a nyüszögést kapcsold ki a fűtőventillátort. wave
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16655 Dátum: 2012.01.18 szerda, 19:04:04 »

Szia! Van egy tippem a nyüszögés forrására, mégpedig a fűtő ventillátor adja, próbáld ki úgy, hogy amikor hallod a nyüszögést kapcsold ki a fűtőventillátort. wave
köszi de e tuti a motortérböl jön  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #16656 Dátum: 2012.01.18 szerda, 19:23:59 »

köszi de e tuti a motortérböl jön  integet2
Ok, te tudod. wave
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16657 Dátum: 2012.01.18 szerda, 19:32:39 »

Ok, te tudod. wave
amikor már lelassitok kb 30 -km körül már nem hallani,a fütöventi pedig nem lassul az autóval eggyütt.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16658 Dátum: 2012.01.18 szerda, 20:44:24 »

Sziasztok!
 help help Szükségem lenne a kreatív segítségetekre. Szóval a helyzet a következő:
Szombat éjszakától két napot állt az autó, és valami okból, lemerült az akksi. De csontra, még az immo piros villogója sem világított. Júniusban vásároltam az akksit, akkor volt fél éves. Nem is ez a lényeg. Bebikáztuk, pöccre indult. Sajna csak kb 5 km-et kellett vele mennem, nyilván ez a távolság kevés volt a teljes feltöltéshez, reggel ugyan nem teljesen, de le volt merülve. Ismét bika, pöcc és indul. autóztam kb 20 percet, majd miután be kellett mennem valahová - nem mertem leállítani - "P" állásba rakva elintéztem a dolgomat. A gond itt kezdődött. Mikor el akartam indulni, nem tudtam kivenni "P"-ből. Mivel csavarhúzom csak a csomiban volt, leállítottam. Mikor újra indítani próbáltam, nem indult. Gyujtáson továbbra sem lehetett kivenni "P"-ből. (Csak a csavarhúzóval oldalt benyúlós módszerrel). Közben észre vettem, hogy nem indul az "AC". Akkor már odafigyeltem az immo lámpájára is. Kulcs nélkül villog, ha kulcsot gyújtásra rakom elalszik, de a kettő között a 2-3 másodperces folyamatos világítás kimarad. Az a gyanúm, hogy ez probléma, de nem tudom hol keressem a megoldást. Menet közben (esetleg a bikázástól) elfelejtette a kulcs a kódot, vagy valami biztosíték esetleg relé? Ha a kulcs a bűnös, mit tehetek? Természetesen piros kulcsom nincs.
 help Segítsetek, a kocsi a város másik végén egy lakótelepi parkolóban áll, nekem meg autóznom kéne!   help wow1 wow1 wow1
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16659 Dátum: 2012.01.18 szerda, 20:54:52 »

na ezt villámba nem tudod megoldani.
valahol zárlatod van. ezt meg csak kisakkozni lehet.
biztosítékok egyenként ki és mérés. ahol folyik az áram, azon a körön kell elindulni.
ha a kulcsodat elfelejtette, az lehet a lelapult akksi miatt.
wikiben találsz cikket az újra tanításról. de addig ezzel ne foglalkozz, míg nem tudod, hol van zárlatod, mert simán ki is éghet a vas...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16660 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:14:12 »


ha a kulcsodat elfelejtette, az lehet a lelapult akksi miatt.
wikiben találsz cikket az újra tanításról. de addig ezzel ne foglalkozz, míg nem tudod, hol van zárlatod, mert simán ki is éghet a vas...

Na de az akksi ma már nem volt csontra merülve, csak nem bírt indítani. Tehát - miután még indult - akkor még nem volt probléma. Az immo -nak van köze ahhoz, hogy nem lehet "P"-ből kivenni? Azt is tiltja? ( Jut eszembe: egyszer, kb egy hónapja, már csinált ilyet, de egy kicsi erőszakoskodás után sikerült kivenni parkolóból)
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16661 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:15:57 »

Na de az akksi ma már nem volt csontra merülve, csak nem bírt indítani. Tehát - miután még indult - akkor még nem volt probléma. Az immo -nak van köze ahhoz, hogy nem lehet "P"-ből kivenni? Azt is tiltja? ( Jut eszembe: egyszer, kb egy hónapja, már csinált ilyet, de egy kicsi erőszakoskodás után sikerült kivenni parkolóból)
az automatával nem vagyok képben, de nem hiszem, hogy az immo tiltaná.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16662 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:23:24 »

az automatával nem vagyok képben, de nem hiszem, hogy az immo tiltaná.
szóval a váltózárat a gyújtás, a váltókaron lévő gomb nyomása és a fék nyomása együttesen oldja. Ezek közül, mintha a fékpedálra nem reagálna. (Az egyik féklámpaizzóm is ki volt égve - tegnap még világított)
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16663 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:27:04 »

szóval a váltózárat a gyújtás, a váltókaron lévő gomb nyomása és a fék nyomása együttesen oldja. Ezek közül, mintha a fékpedálra nem reagálna. (Az egyik féklámpaizzóm is ki volt égve - tegnap még világított)
na ez már eredmény!
akkor nem kizárt, hogy az a hátsó lámpa paneled a zárlatos.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16664 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:35:14 »

na ez már eredmény!
akkor nem kizárt, hogy az a hátsó lámpa paneled a zárlatos.
Az esélyes, mert korábban a tolatólámpámmal volt gond. Állandóan világított. Hozzá teszem a váltóm sem működött rendesen. Össze-vissza kapcsolgatott, néha nem volt 4 vagy 3 és 4. Már ki akarták cseréltetni velem az egész váltót. Hogy ne világítson feleslegesen állandóan kivettem az izzókat (akkor vettem észre, hogy meg van kicsit égve az alaplap), onnantól kezdve a váltó is hibátlanul működik. Tudni kell, hogy az automatának nincs külön tolatólámpa kapcsolója, hanem a helyzetérzékelő vezérli a tolatólámpát.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16665 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:41:01 »

Az esélyes, mert korábban a tolatólámpámmal volt gond. Állandóan világított. Hozzá teszem a váltóm sem működött rendesen. Össze-vissza kapcsolgatott, néha nem volt 4 vagy 3 és 4. Már ki akarták cseréltetni velem az egész váltót. Hogy ne világítson feleslegesen állandóan kivettem az izzókat (akkor vettem észre, hogy meg van kicsit égve az alaplap), onnantól kezdve a váltó is hibátlanul működik. Tudni kell, hogy az automatának nincs külön tolatólámpa kapcsolója, hanem a helyzetérzékelő vezérli a tolatólámpát.

mint mondtam, abszolút láma vagyok az automatához.
annyit tudok, hogy annak az "agya" nem jó a manuálisba és fordítva sem. ebből az következik, hogy nem csak a motor vezérlése és az immo van rá bízva...
a hátsó panel test hibája viszont mondható típus hibának is...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16666 Dátum: 2012.01.18 szerda, 21:58:19 »

mint mondtam, abszolút láma vagyok az automatához.
annyit tudok, hogy annak az "agya" nem jó a manuálisba és fordítva sem. ebből az következik, hogy nem csak a motor vezérlése és az immo van rá bízva...
a hátsó panel test hibája viszont mondható típus hibának is...

Ok Tegyük fel, hogy a hátsó panel cseréje (vagy csak lehúzása) megoldotta a zárlat problémámat. Lehet hogy az immo is működni fog? Ha nem, mi tegyek, mit tehetek? A tünetek nekem azt sugallják, hogy elvesztette a jelet. Ugyan most nem néztem meg, de úgy emlékszem, a WIKIben csak az ajtó ki-becsukásának a tanítása van leírva. Vagy ez együtt jár az indítás blokkolással is? 2-3 hete nem tudom nyitni az ajtót csak kulccsal. Úgy kezdődött, hogy a bal elsőt nem nyitotta, ha zárni akartam, mindent zárt, majd egy-két másodperc múlva kinyitott mindent automatikusan. Tehát kulcsot kellet használnom állandóan. Néha természetesen - megszokásból - gombbal próbáltam, mindig konstatáltam, hogy nem javult meg. Aztán egyszer csak nem reagált a gombra sem. Nem tulajdonítottam neki jelentőséget, gondoltam, ha lesz időm (nincs garázsom, és rendszeresen hajnalban járok haza), szétszedem az ajtót és megtisztítom a zárat, vagy ha kell kicserélem a motort. időközben már a bal hátsó ajtót sem vezérli a központi zár.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16667 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:10:05 »

Megnéztem a WIKIben.
 falbav falbav falbav falbav
NEKEM CSAK EGY KULCSOM VAN!!!
 falbav falbav falbav falbav falbav
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16668 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:12:18 »

Ok Tegyük fel, hogy a hátsó panel cseréje (vagy csak lehúzása) megoldotta a zárlat problémámat. Lehet hogy az immo is működni fog? Ha nem, mi tegyek, mit tehetek? A tünetek nekem azt sugallják, hogy elvesztette a jelet. Ugyan most nem néztem meg, de úgy emlékszem, a WIKIben csak az ajtó ki-becsukásának a tanítása van leírva. Vagy ez együtt jár az indítás blokkolással is? 2-3 hete nem tudom nyitni az ajtót csak kulccsal. Úgy kezdődött, hogy a bal elsőt nem nyitotta, ha zárni akartam, mindent zárt, majd egy-két másodperc múlva kinyitott mindent automatikusan. Tehát kulcsot kellet használnom állandóan. Néha természetesen - megszokásból - gombbal próbáltam, mindig konstatáltam, hogy nem javult meg. Aztán egyszer csak nem reagált a gombra sem. Nem tulajdonítottam neki jelentőséget, gondoltam, ha lesz időm (nincs garázsom, és rendszeresen hajnalban járok haza), szétszedem az ajtót és megtisztítom a zárat, vagy ha kell kicserélem a motort. időközben már a bal hátsó ajtót sem vezérli a központi zár.
külön dolgok ezek mind.
az immo egy chip a kulcsban. annak megfelelő távolságra kell lenni a vevőtől, ami a kormányoszlop burkolata alatt a gyújtáskapcsolón van.
a wikiben szereplő cikk a kulcs és a központi zár vezérlő egysége közötti kommunikáció helyreállítására szolgál.
a központi zár vezérlése egy külön egységet képez. az immo az ecuban van.
az ajtó(i)d rosszalkodása szerintem nem elektromos hiba, hanem mechanikus.
az immonak semmi köze a központi zárhoz és egyik hibája nincs kihatással a másik működésére.
összefüggés csak akkor lehet, ha van gyári riasztó a kocsiban, de ebben sem vagyok biztos, mert nekem eddig egyik kocsimban sem volt riasztó.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16669 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:19:31 »

külön dolgok ezek mind.
az immo egy chip a kulcsban. annak megfelelő távolságra kell lenni a vevőtől, ami a kormányoszlop burkolata alatt a gyújtáskapcsolón van.
a wikiben szereplő cikk a kulcs és a központi zár vezérlő egysége közötti kommunikáció helyreállítására szolgál.
a központi zár vezérlése egy külön egységet képez. az immo az ecuban van.
az ajtó(i)d rosszalkodása szerintem nem elektromos hiba, hanem mechanikus.
az immonak semmi köze a központi zárhoz és egyik hibája nincs kihatással a másik működésére.
összefüggés csak akkor lehet, ha van gyári riasztó a kocsiban, de ebben sem vagyok biztos, mert nekem eddig egyik kocsimban sem volt riasztó.
Mint írtam én is mechanikus gondnak gondolom az ajtózárak problémáját.
Kérdés az, hogy mit tehetek, ha a kulcs és az autó nem kommunikálnak egymással? Sem piros kulcsom, sem egyéb tartalék kulcsom nincs. Akkor most felgyújthatom az autó???  nyes
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16670 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:22:27 »

Mint írtam én is mechanikus gondnak gondolom az ajtózárak problémáját.
Kérdés az, hogy mit tehetek, ha a kulcs és az autó nem kommunikálnak egymással? Sem piros kulcsom, sem egyéb tartalék kulcsom nincs. Akkor most felgyújthatom az autó???  nyes
ha eddig ment, eztán is kell mennie.
ha be lehet röffenteni, akkor nem tilt az immo.
ettől függetlenül én tuti nem rángatnám a kocsit.
ha nincs bika kábel, akkor az automatának nem igazán tesz jót. már amennyire én tudom...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16671 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:33:00 »

ha eddig ment, eztán is kell mennie.
ha be lehet röffenteni, akkor nem tilt az immo.
ettől függetlenül én tuti nem rángatnám a kocsit.
ha nincs bika kábel, akkor az automatának nem igazán tesz jót. már amennyire én tudom...
Az természetes, hogy nem rángatom. Van bikakábelem, de most van is benne elég szufla, pörgeti a motort, de nem hallom az AC jól ismert brummogását. Meg sokkal jobban aggaszt, hogy a pats lámpa villogása és elsötétülése között kimarad a néhány másodperces folyamatos világítás.
Az AC-nek van biztosítéka? Bár ez sem igazán lehet gond, hiszen én állítottam le a motort.
Na mindegy! Holnap reggel megyek és kisérletezem  nyes Ma abba kellett hagynom, mert jött a sötét.
Minden esetre köszi az eddigi segítséget!  worship
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16672 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:38:20 »

Az természetes, hogy nem rángatom. Van bikakábelem, de most van is benne elég szufla, pörgeti a motort, de nem hallom az AC jól ismert brummogását. Meg sokkal jobban aggaszt, hogy a pats lámpa villogása és elsötétülése között kimarad a néhány másodperces folyamatos világítás.
Az AC-nek van biztosítéka? Bár ez sem igazán lehet gond, hiszen én állítottam le a motort.
Na mindegy! Holnap reggel megyek és kisérletezem  nyes Ma abba kellett hagynom, mert jött a sötét.
Minden esetre köszi az eddigi segítséget!  worship
ha megvan a kellő nyomás a rendszerben, akkor nem nyom az ac, amíg nem fogy a nafta...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16673 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:43:31 »

ha eddig ment, eztán is kell mennie.
ha be lehet röffenteni, akkor nem tilt az immo.
ettől függetlenül én tuti nem rángatnám a kocsit.
ha nincs bika kábel, akkor az automatának nem igazán tesz jót. már amennyire én tudom...
nem csak az automatának...katalizátoros autónak amúgy sem.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16674 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:45:42 »

ha megvan a kellő nyomás a rendszerben, akkor nem nyom az ac, amíg nem fogy a nafta...
Az igaz, de ha az inditómotor megforgatja a motort, akkor üzemanyagot is juttat a rendszerbe, tehát csökken a nyomás. A következő gyújtásnál, el kéne indulnia az ac-nek. kivétel, ha a befecskendező rendszer nem müxik. De ebben az esetben is nyomáscsökkenés lép fel hosszabb idő alatt, tehát reggel már egészen bizonyosan lesz mit után töltenie. Első tesztnek ez tökéletes lesz. Aztán hogy utána.... wow1
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16675 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:48:41 »

na ezt villámba nem tudod megoldani.
valahol zárlatod van. ezt meg csak kisakkozni lehet.
biztosítékok egyenként ki és mérés. ahol folyik az áram, azon a körön kell elindulni.
ha a kulcsodat elfelejtette, az lehet a lelapult akksi miatt.
wikiben találsz cikket az újra tanításról. de addig ezzel ne foglalkozz, míg nem tudod, hol van zárlatod, mert simán ki is éghet a vas...
az akksi miatt tuti nem felejti el az immot...akkor minden alkalommal,amikor leveszed a sarut,azt is újra kellene tanítani én meg még sosem csináltam emiatt....Ha zárlatod vagy más gond van,olyan úton indulj el,aminél van kapcsoló.Pl. ajtózárak (bár ha belül ég a lámpa,azért észrevehető) csomagtartó mikrokapcsoló (kikopik nem kapcsol le és én se vettem észre,hogy ég bent a lámpa...egy éjszaka alatt lemerítette az új akkut is),riasztó,rádió,ilyesmi.A biztosíték kimérése is jó,de arra ne tíz percet szánj.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16676 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:55:29 »

Az igaz, de ha az inditómotor megforgatja a motort, akkor üzemanyagot is juttat a rendszerbe, tehát csökken a nyomás. A következő gyújtásnál, el kéne indulnia az ac-nek. kivétel, ha a befecskendező rendszer nem müxik. De ebben az esetben is nyomáscsökkenés lép fel hosszabb idő alatt, tehát reggel már egészen bizonyosan lesz mit után töltenie. Első tesztnek ez tökéletes lesz. Aztán hogy utána.... wow1
nem csökken!szerinted az üzemanyag nyomásszabályzó mire való?az tartja vákum segítségével a nyomást a rendszerben.A szivattyú csak felépíti a max.nyomást és szállítja az üzemanyagot,a szabályzó ezt a nyomást csökkenti le és tartja állandó szinten +- eltéréssel.Az,hogy forgatod az indítómotort,nem fog automatikusan üzemanyagot juttatni a motornak.Ha ez így lenne,akkor előállna az,amit a porlasztóknál túlszívatásnak neveztek.Na,ez ezeknél az elektromos szabályzású motoroknál nincs legfeljebb akkor,ha valami alapból rossz.
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16677 Dátum: 2012.01.18 szerda, 22:59:18 »

az akksi miatt tuti nem felejti el az immot...akkor minden alkalommal,amikor leveszed a sarut,azt is újra kellene tanítani én meg még sosem csináltam emiatt....Ha zárlatod vagy más gond van,olyan úton indulj el,aminél van kapcsoló.Pl. ajtózárak (bár ha belül ég a lámpa,azért észrevehető) csomagtartó mikrokapcsoló (kikopik nem kapcsol le és én se vettem észre,hogy ég bent a lámpa...egy éjszaka alatt lemerítette az új akkut is),riasztó,rádió,ilyesmi.A biztosíték kimérése is jó,de arra ne tíz percet szánj.
A bikázás nem okozhat ilyen gondot? Bár sokszor bikáztam már immo-s autót és ilyen még nem volt. (többek közt ezt is, mielőtt megvettem az akksit)
A belső világítások nem égtek, rádió - nem, riasztó nincs (tudomásom szerint)
Egyetlen, ami máshogy állt mint a megszokott, hogy fűtés az ablakra volt irányítva, ami ugye automatikusan bekapcsolja a légkondit is. Ám ez a gyújtás elvételével már nem okozhat gondot. - elméletileg
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16678 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:02:16 »

nem csökken!szerinted az üzemanyag nyomásszabályzó mire való?az tartja vákum segítségével a nyomást a rendszerben.A szivattyú csak felépíti a max.nyomást és szállítja az üzemanyagot,a szabályzó ezt a nyomást csökkenti le és tartja állandó szinten +- eltéréssel.Az,hogy forgatod az indítómotort,nem fog automatikusan üzemanyagot juttatni a motornak.Ha ez így lenne,akkor előállna az,amit a porlasztóknál túlszívatásnak neveztek.Na,ez ezeknél az elektromos szabályzású motoroknál nincs legfeljebb akkor,ha valami alapból rossz.
Rendben, de ebben az esetben a gyújtás adás pillanatában nem is kéne elindulnia az ac-nek, márpedig, minden új indítás előtt néhány mp-ig hallható az ac. Szerintem az összes autómban így volt
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16679 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:03:48 »

nem csökken!szerinted az üzemanyag nyomásszabályzó mire való?az tartja vákum segítségével a nyomást a rendszerben.A szivattyú csak felépíti a max.nyomást és szállítja az üzemanyagot,a szabályzó ezt a nyomást csökkenti le és tartja állandó szinten +- eltéréssel.Az,hogy forgatod az indítómotort,nem fog automatikusan üzemanyagot juttatni a motornak.Ha ez így lenne,akkor előállna az,amit a porlasztóknál túlszívatásnak neveztek.Na,ez ezeknél az elektromos szabályzású motoroknál nincs legfeljebb akkor,ha valami alapból rossz.
arra értettem, hogy akkor csökken(het), ha áll a verda, nem ül benne a bácsi, nem matat kulccsal, sőt még csak az autó közelében sem vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16680 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:11:03 »

arra értettem, hogy akkor csökken(het), ha áll a verda, nem ül benne a bácsi, nem matat kulccsal, sőt még csak az autó közelében sem vigyor3

eljen
Én is erre gondoltam.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16681 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:27:47 »

arra értettem, hogy akkor csökken(het), ha áll a verda, nem ül benne a bácsi, nem matat kulccsal, sőt még csak az autó közelében sem vigyor3
na,akkor tisztázzuk.mert többféle eset is lehet.Ha a járó motort leállítod,akkor is kb. 5 percig tartja az üzemi nyomást a rendszerben a szabályzó (amíg van vákum....) Üzemanyag meg így is úgyis kell lennie a szivattyútól az injektorokig.Az injektorok is adnak nyomást a befecskendezéskor,ergo indításkor nem feltétel az,hogy a szivattyú azonnal dolgozzon.De ahogy áramot kap felépíti a nyomást,ez meg tizedmásodpercekbe telik (kivéve ha roszz...)
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.18 szerda, 23:30:12 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16682 Dátum: 2012.01.18 szerda, 23:29:33 »

na,akkor tisztázzuk.mert többféle eset is lehet.Ha a járó motort leállítod,akkor is kb. 5 percig tartja az üzemi nyomást a rendszerben a szabályzó (amíg van vákum....)
ez tiszta nyes
és erről beszéltem nyuszómuszó vigyor3 Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #16683 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 07:23:37 »


eljen
Én is erre gondoltam.

Esetlegesen nem szereltél mostanság a vezető oldali bal láb térben semitsem?
Mert ott van egy genya zsinor amit gyárilag ugy raknak ha kicsit nem vagy ovatosab a kelleténél és lerugod akkor soha a büdös életben nem fog be indulni. :-) (én így jártam)
A borulás érzékelönek van ott a kábele.
Vagy pedig amikor méregettem a dolgókat a motor térben akkor véletlenül össze érintetem
2 kábült ami nem tetszett a 20 amperes farmer gyatya formájú biztinek
és ha nem mértem volna ki akkor sosem jöttem volna rá. mert nem látható helyen adta meg magát a genya  eplus2

Csak egy pár 5lett.  vigyor3 
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16684 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 08:00:03 »

Esetlegesen nem szereltél mostanság a vezető oldali bal láb térben semitsem?
Mert ott van egy genya zsinor amit gyárilag ugy raknak ha kicsit nem vagy ovatosab a kelleténél és lerugod akkor soha a büdös életben nem fog be indulni. :-) (én így jártam)
A borulás érzékelönek van ott a kábele.
Vagy pedig amikor méregettem a dolgókat a motor térben akkor véletlenül össze érintetem
2 kábült ami nem tetszett a 20 amperes farmer gyatya formájú biztinek
és ha nem mértem volna ki akkor sosem jöttem volna rá. mert nem látható helyen adta meg magát a genya  eplus2

Csak egy pár 5lett.  vigyor3 
Köszi! Ezt is megnézem. Ha az ütközéskapcsoló van oldva, mik a tünetek? gyújtás, indítómotor van, csak nem indul?
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16685 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 09:03:27 »

amikor már lelassitok kb 30 -km körül már nem hallani,a fütöventi pedig nem lassul az autóval eggyütt.

Igaz nekem nem Mondeo-m van (Mitsu Lancer), de ilyen problémám nekem is van.
Valami surrog a motortérben, de csak hidegben, és ha melegszik a motor abbahagyja.
Közben kiderült mi az, a szervószíj (vagy valami ilyesmi a neve) egyel kisebb a kelleténél, és addig surrog, amíg a hőtágulás miatt kicsit lazul.
Naplózva
ujjobbagya
Vendég
« Új hozzászólás #16686 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 14:18:00 »

Ezt ismeritek?
http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarmu/hirdetes-29552778/
Naplózva
Gab013
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133



E-mail
« Új hozzászólás #16687 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 18:18:43 »

Köszi! Ezt is megnézem. Ha az ütközéskapcsoló van oldva, mik a tünetek? gyújtás, indítómotor van, csak nem indul?

Ha valakit érdekel mi lett a fejlemény, hát tessék:
Próbaképpen adtam neki gyújtást, a váltókart "P"-ből nem lehet kivenni normál úton, a PATS lámpája most is kihagyta a 3 mp-es folyamatos világítást, az ac brummogása sem jött meg, az egérmozin a világítás visszajelzései nem világítanak. Indítómotor forog, autó nem indul.
Égett bal, hátsó világításpanel lehúz. A motortéri biztosítéktáblával kezdtem. Ellenőrzés, minden bizti jó, de az AC biztije és reléje sem kap áramot.
Utastéri biztosítéktáblán egy rossz, a féklámpáé. Kicseréltem, és láss csodát, minden működik.
Tehát jó tudni,a féklámpa bizti ilyen galibát okoz. Persze, nem voltam meggyőződve arról, hogy ez normális.
Elindultam, kb 10 perc autózás, minden hibátlan, majd egy órás dolgomat elintéztem. Gyönyörűen indul újra, majd 1.5 km után a piros lámpánál bal elöl pici gőz vagy füst jön a gépházból. lehúzódtam, gépház nyit ("P"-be a váltó, járó motor), semmi füst, de enyhe, furcsa,  csípős szag. Na mondom akkor irány haza, amíg lehet. Venném ki "P"-ből megint nem lehet, egérmozi ismét nem mutatja a kiégett helyzetjelző izzót. Nem mertem leállítani, hátha megint nem indul, így elindultam haza. Ez Kb 15 km a belvároson keresztül. Attól eltekintve, hogy megszűnt létezni az indexem, minden ok, simán hazaértem. leállít, próbálom újra indítani, IMMO-nál megint nincs 3mp-s folyamatos világítás, csak elalszik a piros lámpa. Most van AC, helyette, nem indul az indítómotor. Ismét biztosíték ellenőrzés, megint féklámpa bizti. Csere, pöccre indul, de kb fél perc után füst a motortérből. Megnéztem mi az, valahol az akku és a motor között a vízcsövek alatt égett, vagy izzott valami. Sajnos nem látszott a csövektől. Miután ehhez szépen kell bontani, és most sötét is van, meg az eső is esik, hétvégére marad, de rettentően kíváncsi vagyok, hogy mi lehet ez.
Naplózva

'97 MK II 2,5 V6 Automata Tournier Ghia
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16688 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 20:10:38 »

Igaz nekem nem Mondeo-m van (Mitsu Lancer), de ilyen problémám nekem is van.
Valami surrog a motortérben, de csak hidegben, és ha melegszik a motor abbahagyja.
Közben kiderült mi az, a szervószíj (vagy valami ilyesmi a neve) egyel kisebb a kelleténél, és addig surrog, amíg a hőtágulás miatt kicsit lazul.
szomoru1 lehet igazad lesz
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16689 Dátum: 2012.01.19 csütörtök, 23:33:27 »

Ha valakit érdekel mi lett a fejlemény, hát tessék:
Próbaképpen adtam neki gyújtást, a váltókart "P"-ből nem lehet kivenni normál úton, a PATS lámpája most is kihagyta a 3 mp-es folyamatos világítást, az ac brummogása sem jött meg, az egérmozin a világítás visszajelzései nem világítanak. Indítómotor forog, autó nem indul.
Égett bal, hátsó világításpanel lehúz. A motortéri biztosítéktáblával kezdtem. Ellenőrzés, minden bizti jó, de az AC biztije és reléje sem kap áramot.
Utastéri biztosítéktáblán egy rossz, a féklámpáé. Kicseréltem, és láss csodát, minden működik.
Tehát jó tudni,a féklámpa bizti ilyen galibát okoz. Persze, nem voltam meggyőződve arról, hogy ez normális.
Elindultam, kb 10 perc autózás, minden hibátlan, majd egy órás dolgomat elintéztem. Gyönyörűen indul újra, majd 1.5 km után a piros lámpánál bal elöl pici gőz vagy füst jön a gépházból. lehúzódtam, gépház nyit ("P"-be a váltó, járó motor), semmi füst, de enyhe, furcsa,  csípős szag. Na mondom akkor irány haza, amíg lehet. Venném ki "P"-ből megint nem lehet, egérmozi ismét nem mutatja a kiégett helyzetjelző izzót. Nem mertem leállítani, hátha megint nem indul, így elindultam haza. Ez Kb 15 km a belvároson keresztül. Attól eltekintve, hogy megszűnt létezni az indexem, minden ok, simán hazaértem. leállít, próbálom újra indítani, IMMO-nál megint nincs 3mp-s folyamatos világítás, csak elalszik a piros lámpa. Most van AC, helyette, nem indul az indítómotor. Ismét biztosíték ellenőrzés, megint féklámpa bizti. Csere, pöccre indul, de kb fél perc után füst a motortérből. Megnéztem mi az, valahol az akku és a motor között a vízcsövek alatt égett, vagy izzott valami. Sajnos nem látszott a csövektől. Miután ehhez szépen kell bontani, és most sötét is van, meg az eső is esik, hétvégére marad, de rettentően kíváncsi vagyok, hogy mi lehet ez.
http://kepfeltoltes.hu/120119/Graphic1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ott bizony bontani kell, mert valami zárlat lesz, az dobja ki a biztit
megnézem holnap, hogy látszik-e valami, de szerintem ez egyedi dolog lesz
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16690 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:13:37 »

ott bizony bontani kell, mert valami zárlat lesz, az dobja ki a biztit
megnézem holnap, hogy látszik-e valami, de szerintem ez egyedi dolog lesz


Mi is van ott pontosan, ami elektromos?

Arrafelé a termosztátház lakik, azon nincs csati. Alatta és mögötte van 2 vízhőmérséklet jeladó.
Jobbra tőle az akksi mellett van az akksi kábele, amire megy még 1, vagy 2 kis vezeték.
Ott van még a manuális váltó tolató kapcsolója és csatija, de az itt nem játszik.
Automatán nem tom mi van még ott, nekem semmi más nem volt arrafelé az MKI ex automatán.

Én az akksi kábeleinél kezdenék kereseni, valami köze lehet a töltéshez, különben nem menet közben füstölné el, hanem gyújtás ráadás/indítás után egyből kivágná. Valszeg összeér pár vezeték. 

Ha - de csak és kizárólag akkor - így sem lesz meg a hiba, akkor a bizti helyére be kell tenni egy vastag vezetéket, ami nem olvad el és beindítáés után nézni a motortérben, hogy mi kezd el füstölni. Ha nem tudja kivágni a biztit, akkor fog az annyira izzani és füstölni, hogy hamar meglesz. eplus2

Figyelem!!!!!! Ilyen művelet csak végső esetben, 2 ember részvételével és poroltó jelenlétében végzhető!
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16691 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:25:09 »

Mi is van ott pontosan, ami elektromos?

Arrafelé a termosztátház lakik, azon nincs csati. Alatta és mögötte van 2 vízhőmérséklet jeladó.
Jobbra tőle az akksi mellett van az akksi kábele, amire megy még 1, vagy 2 kis vezeték.
Ott van még a manuális váltó tolató kapcsolója és csatija, de az itt nem játszik.
Automatán nem tom mi van még ott, nekem semmi más nem volt arrafelé az MKI ex automatán.

Én az akksi kábeleinél kezdenék kereseni, valami köze lehet a töltéshez, különben nem menet közben füstölné el, hanem gyújtás ráadás/indítás után egyből kivágná. Valszeg összeér pár vezeték.  

Ha - de csak és kizárólag akkor - így sem lesz meg a hiba, akkor a bizti helyére be kell tenni egy vastag vezetéket, ami nem olvad el és beindítáés után nézni a motortérben, hogy mi kezd el füstölni. Ha nem tudja kivágni a biztit, akkor fog az annyira izzani és füstölni, hogy hamar meglesz. eplus2

Figyelem!!!!!! Ilyen művelet csak végső esetben, 2 ember részvételével és poroltó jelenlétében végzhető!
Arra megy az önindító kábele,nem lehet,hogy kidörzsölődött és zárlatos?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16692 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:26:27 »

Hát lehet,hogy garázsban tartott,de ha csak feleannyira mocskos a szőnyeg,mint ahogy képeken látszik elöl-hátul,akkor ezt nemigen kímélik.A 111e km-re nincs mit mondani,fenntartással kezelendő.Azért jó lenne kívülről is látni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.20 péntek, 08:28:24 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16693 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:31:01 »

Megjött a Morette. Minden jó, a tompított/refi rész (külső fényszóró) kukás, a belső fényszóró egész jó. Ez jó hír, mert utóbbi beszerezhetetlen, már nem gyártják és hamar rozsdásodik belül, így aranyárban sem kapható ez a CIBIÉ fényszóró.

A külső H4-es CIBIÉ még menthető lenne egy újrafoncsorozással, még átgondolom.

Ami viszont bosszant: A BMW E34 projektor nem passzol bele, máshol vannak a felfogatási pontok. Ahogy nézem, az E30-é megy bele, de abból meg nem találok elektromos állításút.

Mókolás lesz ennek is a vége. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16694 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:34:22 »

Mókolás lesz ennek is a vége. eplus2

csak a szokásos
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16695 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:35:14 »

csak a szokásos

Te hogyan rakod bele a projit a vésett üveges lámpába? Gondolom sehogy.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16696 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:36:06 »

Te hogyan rakod bele a projit a vésett üveges lámpába? Gondolom sehogy.
hőálló ragasztó vastagon... nyes
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16697 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:36:53 »

De inkább nem pofázok bele,mert semmi közöm hozzá és nem szeretném ha megharagudnál,hátha mennem kell pestre autót venni...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16698 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:38:00 »

Te hogyan rakod bele a projit a vésett üveges lámpába? Gondolom sehogy.
minek raknám bele?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16699 Dátum: 2012.01.20 péntek, 08:41:53 »

De inkább nem pofázok bele,mert semmi közöm hozzá és nem szeretném ha megharagudnál,hátha mennem kell pestre autót venni...

 eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 327 328 329 330 331 332 333 [334] 335 336 337 338 339 340 341 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.096 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.