Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:58:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 332 333 334 335 336 337 338 [339] 340 341 342 343 344 345 346 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348151 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
svega
Vendég
« Új hozzászólás #16900 Dátum: 2012.02.11 szombat, 18:29:02 »

Látod? Lehet, hogy nem is a válaszolók a hibásak, hanem maga a kérdésfeltevés nem elég pontos.
Ugyanis amit astor mondott, az is jó, én viszont első nekifutásra a hátsó ülés lehajtható könyöktámaszára gondoltam, hogy azt akarod kiszedni.
Vagy a középboxról akarod leszedni a könyöklőpárnát - mert azt csak 2 csavar tartja.

Most akkor mire is gondoltál?
Igazad van, slendrián voltam.
Ki akarom venni azt az alkatrészt kompletten, amelyik az első hamutartótól indul, s a két első ülés közöttig tart, magában foglalja a váltószoknyát, körülfogja a kézifékkart és benne van egy tároló is. Mindenestől akarom kivenni.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16901 Dátum: 2012.02.11 szombat, 18:38:52 »

Igazad van, slendrián voltam.
Ki akarom venni azt az alkatrészt kompletten, amelyik az első hamutartótól indul, s a két első ülés közöttig tart, magában foglalja a váltószoknyát, körülfogja a kézifékkart és benne van egy tároló is. Mindenestől akarom kivenni.

Egyvalamit ne felejts el.Mielőtt eltéped a vezetéket,azért a szivargyújtót kösd le...és ha van ülésfűtés,kipörgésgátló érdemes azokat is kiszedni illetve lekötni...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16902 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:01:53 »

a könyöklő alatt a tároló aljában van 3db csavar. a hamutartó mellett kettő és a fűtésbox oldalán 2-2.
a kézifékkar önbeállóját oldani kell. ezt úgy tudod megtenni, hogy nyomod lefelé a kart és közben benyomod a gombot. kell hallanod egy kattanást és ezután jóval magasabbra tudod húzni, mint egyébként.
a váltó szoknyát a hamutartó kihúzása után a hamutartó felől a műanyag sínnél fogva ki tudod pattintani. ezek után a hátulját el kezded emelni és kijátszod a boxot.
jó játék Wink nyes

az tuti Smiley MK2-esnél (legalább is a volt donoromnál) a fűtésbox oldalán már csak 1-1 csavar volt. spóróltak...
meg tudod, ez kettes, a szivargyújtó körüli műanyag kockát is ki kell pattintani, alatta van a jobb oldali csavar Smiley
igen, ne felejtsd el misi107 mondatát sem, nem árt Grin plusz vigyázz, hogyha hátulról emeled az egész kardánboxot elöl nehogy összedörzsölődjenek a műanyagok, a hamutartó rész és a középkonzol rész találkozásánál, a sarkaiknál... (de szép mondat Cheesy)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
« Új hozzászólás #16903 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:05:16 »

Látod? Lehet, hogy nem is a válaszolók a hibásak, hanem maga a kérdésfeltevés nem elég pontos.
Ugyanis amit astor mondott, az is jó, én viszont első nekifutásra a hátsó ülés lehajtható könyöktámaszára gondoltam, hogy azt akarod kiszedni.
Vagy a középboxról akarod leszedni a könyöklőpárnát - mert azt csak 2 csavar tartja.

Most akkor mire is gondoltál?
Belátom, hibáztam tényleg. Valószínűleg bennem van a hiba, ahogy kérdezek. De ahogy látom, téged a tényleges megoldás helyett - amit megkaptam egy márkatárstól - továbbra is inkább a kioktatás lehetősége tart lázban. Ha ennyi energiádat lefoglalja az, hogy dekódold az idióta kérdéseimet, akkor inkább ne tedd. Ismét itt a lenéző hozzáállás, mert a könyöklőpárna leszedése - lévén hogy két csavar van rajta nyilvánvaló helyen felül - elég egyértelmű. Csak egy hülye kérdezhet ilyet - sugallja a válaszod. Ha akarod, akkor maradok ebben a szerepben.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #16904 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:06:23 »

az tuti Smiley MK2-esnél (legalább is a volt donoromnál) a fűtésbox oldalán már csak 1-1 csavar volt. spóróltak...
meg tudod, ez kettes, a szivargyújtó körüli műanyag kockát is ki kell pattintani, alatta van a jobb oldali csavar Smiley
igen, ne felejtsd el misi107 mondatát sem, nem árt Grin plusz vigyázz, hogyha hátulról emeled az egész kardánboxot elöl nehogy összedörzsölődjenek a műanyagok, a hamutartó rész és a középkonzol rész találkozásánál, a sarkaiknál... (de szép mondat Cheesy)
Köszönöm. Enyhülést várok, aztán hajrá.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16905 Dátum: 2012.02.11 szombat, 21:25:36 »

Belátom, hibáztam tényleg. Valószínűleg bennem van a hiba, ahogy kérdezek. De ahogy látom, téged a tényleges megoldás helyett - amit megkaptam egy márkatárstól - továbbra is inkább a kioktatás lehetősége tart lázban. Ha ennyi energiádat lefoglalja az, hogy dekódold az idióta kérdéseimet, akkor inkább ne tedd. Ismét itt a lenéző hozzáállás, mert a könyöklőpárna leszedése - lévén hogy két csavar van rajta nyilvánvaló helyen felül - elég egyértelmű. Csak egy hülye kérdezhet ilyet - sugallja a válaszod. Ha akarod, akkor maradok ebben a szerepben.

Ne légy ennyire érzékeny lelkületű. Tényleg. Magam is az vagyok, régen, mikor kezdő voltam forumozásban (nem csak itt), én is mindent a lelkemre vettem... és abszolut hülye voltam, hogy így tettem, mára már látom. Annak idején, ha felhúztam magam egy hozzászólón, bedobtam 1-2 dilibogyót és elszívtam egy cigit és gyomorgörccsel ültem vissza, válaszolni. (lévén, hogy "személytelen" és nem tudom pofán vágni, mert virtuálisan létezik előttem)
Ma már, csak elküldöm a p*csába, azt aki beszól... vagy visszaszólok. Sokszor el lehet érni egy kis oda-vissza szóváltással egy egész kellemes "virtuális haveri viszonyt". Tényleg ne akadj meg apró dolgokon, mert csak megesz az ideg. (én magam is pánik-beteg vagyok már 14 éve, a sok idegeskedés miatt) 
Plusz HegeGabi sem akart rosszat, csak Ő sem "friss hús" itt, ezért úgymond "neki már szabad piszkálódni"... Grin (ezt most nem kell félreérteni, ez amolyan fórumos hierarchia... legalább is én így fogom fel. Természetes, hogy a "való világban" nem így viszonyulnék a dolgokhoz, de itt igen...)
wave
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16906 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:08:02 »

hát persze....csak az öszvér akkor is megy,amikor a ló feldobta a patáit... nyes
És a szedán a ló,a kombi a.... eplus2 nem írom le,mert kinyírnak...

nem-nem... a szedán a paripa, a kombi a "múra-közi" ló ! (igen, az igás, de hasznos és szép Smiley )
csak a baj ott van, hogy a paripa és az öszvér nem szaporodik... mondjuk két kombi sem csinált még harmadikat Cheesy
áháá! az MK2-es 5 ajtós donort nem is vettem, hanem faterom Galaxy-jából és az én öreg vasamból született az udvaron! a perverzek...  idiota zavart1

azt hiszem eleget offoltam...

inkább kérdezek : amíg az MK1-es kábelköteg volt az öregben jobban dolgozott mind az első, mind a hátsó és tükörfűtés, meg az ablakmosó dűzni fűtése is... (ha jól tudom, párban dolgoznak: első szélvédő+mosófejek, hátsó ablak+tükrök) most a 2-es kötegével gyengébbnek tűnik. lehetséges, vagy én vagyok már hülye? (meg ugye az 5 ajtósnak azért tisztességes hátsó ablaka van, nagyobb, mint a kombié, ergó a vezetéknek, amiben megy a delej a fűtőszálnak, nyílván nem kisebb az áteresztőképessége...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #16907 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:25:19 »

Ne légy ennyire érzékeny lelkületű. Tényleg. Magam is az vagyok, régen, mikor kezdő voltam forumozásban (nem csak itt), én is mindent a lelkemre vettem... és abszolut hülye voltam, hogy így tettem, mára már látom. Annak idején, ha felhúztam magam egy hozzászólón, bedobtam 1-2 dilibogyót és elszívtam egy cigit és gyomorgörccsel ültem vissza, válaszolni. (lévén, hogy "személytelen" és nem tudom pofán vágni, mert virtuálisan létezik előttem)
Ma már, csak elküldöm a p*csába, azt aki beszól... vagy visszaszólok. Sokszor el lehet érni egy kis oda-vissza szóváltással egy egész kellemes "virtuális haveri viszonyt". Tényleg ne akadj meg apró dolgokon, mert csak megesz az ideg. (én magam is pánik-beteg vagyok már 14 éve, a sok idegeskedés miatt) 
Plusz HegeGabi sem akart rosszat, csak Ő sem "friss hús" itt, ezért úgymond "neki már szabad piszkálódni"... Grin (ezt most nem kell félreérteni, ez amolyan fórumos hierarchia... legalább is én így fogom fel. Természetes, hogy a "való világban" nem így viszonyulnék a dolgokhoz, de itt igen...)
wave

Vagy el kell viccelni ha valaki szurkálódik, nem is muszáj vissza szólni se  Cool a fórumozás már csak ilyen, minden ember más..... Ezek ne vegyék el a kedved a kérdezéstől, és a fórumozástól!
Addig míg nem ismer meg mindenki aki általába aktív itt a társaságba, lesznek ilyen "kóstolgatások" bár ez nem is nevezhető annak sem! ez a való életben is így van, legyen ez pl egy új meló hely ott is bekóstolnak sőt ott még ki is beszélnek a hátad mögött addig míg nem ismernek meg..... vigyor3
Egyébként nem is olyan régen szedtem ki a középső boxot vagy mi a neve?.... amivel most te bírkozól.. miután kiszedtem a csavarokat nekem csak úgy sikerült kiszednem hogy a kézi fék szinte függőbe  állt akár hogy feszgettem előre, hátra, fel, le addig nem jött míg a kéziféket jól benem húztam  vigyor3 lehet én vagyok bamba és még valamit le kellett volna szedni  nyes de kiszedtem az a lényeg smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16908 Dátum: 2012.02.11 szombat, 22:49:20 »

Belátom, hibáztam tényleg. Valószínűleg bennem van a hiba, ahogy kérdezek. De ahogy látom, téged a tényleges megoldás helyett - amit megkaptam egy márkatárstól - továbbra is inkább a kioktatás lehetősége tart lázban. Ha ennyi energiádat lefoglalja az, hogy dekódold az idióta kérdéseimet, akkor inkább ne tedd. Ismét itt a lenéző hozzáállás, mert a könyöklőpárna leszedése - lévén hogy két csavar van rajta nyilvánvaló helyen felül - elég egyértelmű. Csak egy hülye kérdezhet ilyet - sugallja a válaszod. Ha akarod, akkor maradok ebben a szerepben.

Kezdőként irtó hülye kérdéseket tettem fel de minden alkalommal kaptam rá válaszokat. Így utólag rá kellett jönnöm hogy a nagyon "állat" kérdésre néha hasonló stílusú válaszok is jöttek.  Eleinte felkaptam érte a vizet, volt olyan is akit rendesen leba......tam ezért. (azóta őszintén megbántam.  eplus2)
Utána amikor ráértem, végig olvastam pár száz oldalt a fórumból. (Ajánlom neked is.) Megismertem időközben a Mondeo szinte minden baját nyűgjét   rinya meg a javítások módját. Ezenkívül megismertem a fórum tagjait. Van egy nagyobb csapat akik a fórum gerincét alkotják. Egy élmény olvasni mikor úgy istenigazából hülyülnek. Ha pedig valaki segítségre szorul csak mondja el pontosan hogy mi a gondja mert rájuk mindig lehet számítani. Senkit nem néznek hülyének és senkit nem nevetnek ki amiért olyanokat kérdez amiket előtte már százan megkérdeztek.  falbav Nem mindig van egy vélemény hiszen nincs két egyforma ember sem és autó sem.
Ez egy Fórum ami azért jött létre hogy márkatársak megosszák egymással a tapasztalataikat és nem azért hogy téged vagy bárki mást lenézzenek.

Szerény véleményem szerint ez eddig is így működött és ezután is így fog.  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16909 Dátum: 2012.02.11 szombat, 23:42:10 »

Belátom, hibáztam tényleg. Valószínűleg bennem van a hiba, ahogy kérdezek. De ahogy látom, téged a tényleges megoldás helyett - amit megkaptam egy márkatárstól - továbbra is inkább a kioktatás lehetősége tart lázban. Ha ennyi energiádat lefoglalja az, hogy dekódold az idióta kérdéseimet, akkor inkább ne tedd. Ismét itt a lenéző hozzáállás, mert a könyöklőpárna leszedése - lévén hogy két csavar van rajta nyilvánvaló helyen felül - elég egyértelmű. Csak egy hülye kérdezhet ilyet - sugallja a válaszod. Ha akarod, akkor maradok ebben a szerepben.
ha nem tudja, hogy pontosan mit is szeretnél, akkor hogy vársz tőle épkézláb megoldást?  Wink

- mennyi?
- 30
- mi 30?
- mi mennyi?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16910 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 03:45:35 »

Látod svega ! Mint egy szerető család ! (mondjuk egy olasz, ahol túlüvőltik egymást, de akkor is hangulatos és összetartó Grin )
 welcome
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #16911 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 12:22:42 »

Látod? Lehet, hogy nem is a válaszolók a hibásak, hanem maga a kérdésfeltevés nem elég pontos.
Ugyanis amit astor mondott, az is jó, én viszont első nekifutásra a hátsó ülés lehajtható könyöktámaszára gondoltam, hogy azt akarod kiszedni.
Vagy a középboxról akarod leszedni a könyöklőpárnát - mert azt csak 2 csavar tartja.

Most akkor mire is gondoltál?
Belátom, hibáztam tényleg. Valószínűleg bennem van a hiba, ahogy kérdezek. De ahogy látom, téged a tényleges megoldás helyett - amit megkaptam egy márkatárstól - továbbra is inkább a kioktatás lehetősége tart lázban. Ha ennyi energiádat lefoglalja az, hogy dekódold az idióta kérdéseimet, akkor inkább ne tedd. Ismét itt a lenéző hozzáállás, mert a könyöklőpárna leszedése - lévén hogy két csavar van rajta nyilvánvaló helyen felül - elég egyértelmű. Csak egy hülye kérdezhet ilyet - sugallja a válaszod. Ha akarod, akkor maradok ebben a szerepben.
Huh? fejvakaras zavart2
Kioktatás?!?! Nem. Pontosítás kérés. Ha kioktató lennék, akkor azt mondtam volna egy előző kérdésedre, hogy szerezz be szerelési útmutatót, amiben vannak kapcsolási rajzok is, ahelyett hogy átküldtem volna, igaz? Nem hinném - de lehet, hogy velem van a baj -, hogy a hsz-om kioktató lett volna. Nem írtam az egyik lehetséges dologra ("kardánbox") a megoldást, mert astor leírta. Nem írtam a másik lehetséges dologra (hátsó üléstámla könyöklő) megoldást, mert nem tudom hogyan lehet kiszedni. A 3. lehetséges dologra írtam megoldást, igaz elfelejtettem szmájlit biggyeszteni a végére, ugyanis nem vagyok egy cset bajnok, az élő beszédhez vagyok szokva, ahol látszódnak a gesztusok és hallhatóak a hanglejtésbeli különbségek, amikből megállapítható, hogy a beszélő hogyan is gondolja azt, amit mondott: mérgesen, viccesen, szarkasztikusan, irónikusan. Igen, erre vannak a szmájlik, amit elfelejtettem.
És nem hülye aki ilyet kérdez, hanem tapasztalatlan a márkát illetően.
Máshol esetleg olvashattad is, hogy sokan kérdezik, hogyan lehet kiszerelni a mászerfalat. Na ez is hibapont nálam, ugyanis a műszerfal ajtótól ajtóig tart - és ez nem is márkaspecifikus dolog -, amit a kérdezp ki akar szedni, az a műszercsoport keret, ami a műszerfalban van. Ilyenkor is visszaszoktam kérdezni, és általában az derül ki, hogy én vagyok a hülye, mert nem értem, hogy mit is akar pontosan, pedig ő leírta - pontatlanul.
Bocsi, ha beszólásnak vetted volna, nem akart az lenni. És a hosszú, untató hsz-ért is bocsi - mindenkitől. party0038 kopaszraborotválthamutfejreszórósszmájli

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16912 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 13:45:33 »

Válasz
...kérdezni, és általában az derül ki, hogy én vagyok a hülye, mert nem értem, hogy mit is akar pontosan, pedig ő leírta - pontatlanul.
Bocsi, ha beszólásnak vetted volna, nem akart az lenni. És a hosszú, untató hsz-ért is bocsi - mindenkitől. party0038 kopaszraborotválthamutfejreszórósszmájli

Üdv, HegeGabi.

a műszerfal... Grin hát igen, ott van maga a műszerfalpárna, a középkonzol, a műszeregység (óraegység), ill. a műszerkeret... ezt a kérdést én is szeretem.
szerintem nem voltál kioktató, csak szegény svega érzékeny nagyon a hsz-eket illetően.  szomoru1 (amit megértek, de már föntebb részleteztem)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tibike83
Vendég
« Új hozzászólás #16913 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:46:58 »

sziasztok, megint lenne egy kérdésem. Váltó gond. Manuális váltóm elég nehezen veszi a sebességet, mintha nem emelne ki rendesen, pedig elég fönt fog. Menet közben is, ha nem találom el a fordulatot, akkor is nehezen veszi a többi sebességet. Reccsenni azért nem reccsen! lehet, hogy csak a hidraulikus kuplungot kellene légtelenítenem? Vagy szerkezet gond lehet?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16914 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:49:28 »

sziasztok, megint lenne egy kérdésem. Váltó gond. Manuális váltóm elég nehezen veszi a sebességet, mintha nem emelne ki rendesen, pedig elég fönt fog. Menet közben is, ha nem találom el a fordulatot, akkor is nehezen veszi a többi sebességet. Reccsenni azért nem reccsen! lehet, hogy csak a hidraulikus kuplungot kellene légtelenítenem? Vagy szerkezet gond lehet?

Ha levegős lenne a rendszer, akkor a fékkel is gondok lennének.
Én inkább a szerkezetre tippelek.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16915 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 16:52:10 »

sziasztok, megint lenne egy kérdésem. Váltó gond. Manuális váltóm elég nehezen veszi a sebességet, mintha nem emelne ki rendesen, pedig elég fönt fog. Menet közben is, ha nem találom el a fordulatot, akkor is nehezen veszi a többi sebességet. Reccsenni azért nem reccsen! lehet, hogy csak a hidraulikus kuplungot kellene légtelenítenem? Vagy szerkezet gond lehet?
Vagy csak simán cseréld le a váltóolajat.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16916 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:02:00 »

Vagy csak simán cseréld le a váltóolajat.
vagy legyél türelmes, amíg enyhül az idő. nem ilyen zord időjárásra van kitalálva...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16917 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:06:30 »

vagy legyél türelmes, amíg enyhül az idő. nem ilyen zord időjárásra van kitalálva...

Nekem működik ilyen zord időben is.   eplus2
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16918 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:36:41 »

vagy legyél türelmes, amíg enyhül az idő. nem ilyen zord időjárásra van kitalálva...

Hát azért nem teljesen. Nyilván, van érezhető különbség, de alig. Most télen csak picivel nehezebb a váltás hideg motornál a Mondeon.

Bezzeg a Fityesz! -1 foknál már annyira megdermed benne a váltóolaj és motorolaj, hogy üresben, vagy kinyomott kuplunggal indítva elindul az autó, átviszi az erőt az olaj. eplus2 Gondolom nem a gyári specifikáció van benne.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16919 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 17:39:10 »

Hát azért nem teljesen. Nyilván, van érezhető különbség, de alig. Most télen csak picivel nehezebb a váltás hideg motornál a Mondeon.

Bezzeg a Fityesz! -1 foknál már annyira megdermed benne a váltóolaj és motorolaj, hogy üresben, vagy kinyomott kuplunggal indítva elindul az autó, átviszi az erőt az olaj. eplus2 Gondolom nem a gyári specifikáció van benne.
motortérbe belenéztél már egyáltalán? Cheesy
lehet, hogy egy v8 van benne
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16920 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 18:00:11 »

motortérbe belenéztél már egyáltalán? Cheesy
lehet, hogy egy v8 van benne

Miketnemmondasz!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16921 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 18:00:32 »

Miketnemmondasz!
hehe
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16922 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 18:08:36 »

Hát azért nem teljesen. Nyilván, van érezhető különbség, de alig. Most télen csak picivel nehezebb a váltás hideg motornál a Mondeon.

Bezzeg a Fityesz! -1 foknál már annyira megdermed benne a váltóolaj és motorolaj, hogy üresben, vagy kinyomott kuplunggal indítva elindul az autó, átviszi az erőt az olaj. eplus2 Gondolom nem a gyári specifikáció van benne.
hát nem véletlenül van fél méteres váltókar hozzá eplus2
ha eltörik a kapanyél, vidéken ezzel helyettesítik hehe
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16923 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 19:29:43 »

vagy legyél türelmes, amíg enyhül az idő. nem ilyen zord időjárásra van kitalálva...

esetleg kuplung-bowden?   idiota zavart1
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16924 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 19:33:04 »

motortérbe belenéztél már egyáltalán? Cheesy
lehet, hogy egy v8 van benne

vagy w16 veyron motor... ha gyanúsan nagy lukak vannak rajta és porszívóként szív be mindent, akkor az lesz...  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16925 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 19:39:39 »

drof ! neked a fedkompod kéken világít? azt sikerült átmószerólni? Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #16926 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:16:00 »

esetleg kuplung-bowden?   idiota zavart1

 wow1  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16927 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 20:22:23 »

drof ! neked a fedkompod kéken világít? azt sikerült átmószerólni? Smiley

Azt is. Az egy nagyon egyszerű munka, 5 perc az egész.

Amivel nem bírok, az a SATC. De már leadtam kettőt mobiljavító cégnek, ha ők sem tudják szakszerűen szétszedni, akkor senki se. laugh
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16928 Dátum: 2012.02.12 vasárnap, 21:07:32 »

Azt is. Az egy nagyon egyszerű munka, 5 perc az egész.

Amivel nem bírok, az a SATC. De már leadtam kettőt mobiljavító cégnek, ha ők sem tudják szakszerűen szétszedni, akkor senki se. laugh

Az tuti... Cheesy Köszi az infót !
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
BeG 2.5/V6
Vendég
« Új hozzászólás #16929 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 06:55:47 »

sziasztok, megint lenne egy kérdésem. Váltó gond. Manuális váltóm elég nehezen veszi a sebességet, mintha nem emelne ki rendesen, pedig elég fönt fog. Menet közben is, ha nem találom el a fordulatot, akkor is nehezen veszi a többi sebességet. Reccsenni azért nem reccsen! lehet, hogy csak a hidraulikus kuplungot kellene légtelenítenem? Vagy szerkezet gond lehet?

Én is a váltóoilnak adok egy misét, tavalky nekem is azzal voltak problémáim,
nem éppen a beleillö volt benne meg lehetséges hogy gyári volt.  eplus2
4-5 e ft-os téma.
Ha nem javul akkor bowden beállítás.
Mindegyik sebeségebn vagy csak az 5 ben, vagy csak a 2. ban?
Naplózva
Tibike83
Vendég
« Új hozzászólás #16930 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:05:24 »

Én is a váltóoilnak adok egy misét, tavalky nekem is azzal voltak problémáim,
nem éppen a beleillö volt benne meg lehetséges hogy gyári volt.  eplus2
4-5 e ft-os téma.
Ha nem javul akkor bowden beállítás.
Mindegyik sebeségebn vagy csak az 5 ben, vagy csak a 2. ban?

Leginkább a 1-est és hátramenetet veszi nehezen, rendesen erőltetni kell a váltókart, hogy bemenjen, de utána a többiben is akad. Mindben. kivéve, ha váltásnál el nem találom a fordulatot, mert akkor simán megy (bár akkor valószínű kuplung nélkül is bevenné). Viszont az valóban igaz, hogy ha sokat megyek vele, és van ideje fölmelegedni az olajnak, utána már könnyebb, de még akkor sem megy simán...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #16931 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:37:43 »

Leginkább a 1-est és hátramenetet veszi nehezen, rendesen erőltetni kell a váltókart, hogy bemenjen, de utána a többiben is akad. Mindben. kivéve, ha váltásnál el nem találom a fordulatot, mert akkor simán megy (bár akkor valószínű kuplung nélkül is bevenné). Viszont az valóban igaz, hogy ha sokat megyek vele, és van ideje fölmelegedni az olajnak, utána már könnyebb, de még akkor sem megy simán...

Nem pont ez a problémám, de nekem néha az egyest és a hármast nem veszi be rendesen. (100-ból 3x.) Azaz nem kattan be teljesen a helyére a bot és ha nem veszem észre, és visszaengedem a kuplungot darál egy kicsit... Lehet itt egy bowden állítás megoldja? Vagy kopott valami a kulisszánál?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #16932 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 09:53:51 »

Nem pont ez a problémám, de nekem néha az egyest és a hármast nem veszi be rendesen. (100-ból 3x.) Azaz nem kattan be teljesen a helyére a bot és ha nem veszem észre, és visszaengedem a kuplungot darál egy kicsit... Lehet itt egy bowden állítás megoldja? Vagy kopott valami a kulisszánál?

Valószínű neked a "faudi" csukló van oda a bowden végén.....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #16933 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:09:23 »

Valószínű neked a "faudi" csukló van oda a bowden végén.....

Köszi, ezt megjegyzem magamnak. Cromaxnál 4-5k körül találtam most.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16934 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:12:34 »

Vaterás keresgetésem közben rábukkantam egy ilyen motorvédő "pajzsra". http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/muanyag_elemek/ford_mondeo_1993_2000_also_motorvedo_haspajzs_1540854824.html

Használt már ilyet valaki? Ér valamit, vagy jobb, ha nyáron rendesen lemezből csinálok valami kartervédőt magamnak? (Konkrétan mindig amikor megyek ki erdőbe vagy szőlőbe fosok hogy az olajteknőt eltalálja valami ott kint, vagy bármit megszaggat, és hát ezért kéne ott takargatni a dolgokat.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16935 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:19:11 »

Vaterás keresgetésem közben rábukkantam egy ilyen motorvédő "pajzsra". http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/muanyag_elemek/ford_mondeo_1993_2000_also_motorvedo_haspajzs_1540854824.html

Használt már ilyet valaki? Ér valamit, vagy jobb, ha nyáron rendesen lemezből csinálok valami kartervédőt magamnak? (Konkrétan mindig amikor megyek ki erdőbe vagy szőlőbe fosok hogy az olajteknőt eltalálja valami ott kint, vagy bármit megszaggat, és hát ezért kéne ott takargatni a dolgokat.)
astor72 árul ilyet
de nem mindegy az sem, hogy milyen az autó, mert nem ugyanolyan a bölcső
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16936 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:38:52 »

astor72 árul ilyet
de nem mindegy az sem, hogy milyen az autó, mert nem ugyanolyan a bölcső
már eladta Wink taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16937 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 11:39:54 »

Vaterás keresgetésem közben rábukkantam egy ilyen motorvédő "pajzsra". http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/muanyag_elemek/ford_mondeo_1993_2000_also_motorvedo_haspajzs_1540854824.html

Használt már ilyet valaki? Ér valamit, vagy jobb, ha nyáron rendesen lemezből csinálok valami kartervédőt magamnak? (Konkrétan mindig amikor megyek ki erdőbe vagy szőlőbe fosok hogy az olajteknőt eltalálja valami ott kint, vagy bármit megszaggat, és hát ezért kéne ott takargatni a dolgokat.)
erdőbe járásnál nem fogja megvédeni az a műanyag *** a motor alját.
ha mechanikai sérülésektől akarod megvédeni, akkor minimum 2-es lemez...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16938 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 12:02:13 »

Vaterás keresgetésem közben rábukkantam egy ilyen motorvédő "pajzsra". http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/karosszeria/muanyag_elemek/ford_mondeo_1993_2000_also_motorvedo_haspajzs_1540854824.html

Használt már ilyet valaki? Ér valamit, vagy jobb, ha nyáron rendesen lemezből csinálok valami kartervédőt magamnak? (Konkrétan mindig amikor megyek ki erdőbe vagy szőlőbe fosok hogy az olajteknőt eltalálja valami ott kint, vagy bármit megszaggat, és hát ezért kéne ott takargatni a dolgokat.)

Most néztem a Bárdinál 5573Ft.   Wink
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16939 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 12:43:46 »

Valószínű neked a "faudi" csukló van oda a bowden végén.....
Szerintem akkor már rég észrevette volna a váltókar holtjátékán.Nekem volt szerencsém ahhoz is,amikor simán hiányzott a gumibetét a befogófejből meg ahhoz is,amikor menet közben ment szét.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16940 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:24:23 »

Olyan lehetséges hogy alacsony akku feszültségnél automatikusan le kapcsolja a fölösleges fogyasztót az autó? Ugyan is ma reggel azt vettem észre hogy pöcre indult a kocsi és ugye automatikusan bekapcsolt a rádió. Mikor ráadtam a fűtést/első-hátsó ablak fűtést a rádió elhalhatott, próbáltam bekapcsolni semmi. Majd miután lesöpörtem a havat Maciról és bepattantam a járgányba újra szólt a rádió.
Elinduláskor ráadtam a világítást és megint elhalhatott a rádió majd menet közben visszakapcsolt, és a célállomásig ki sem kapcsolt. Most ahogy jöttem haza semmi probléma nem volt.

Közben 3 tűzoltó jött a szomszédházhoz úgyhogy megyek kíváncsiskodni xD
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16941 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:26:22 »

Olyan lehetséges hogy alacsony akku feszültségnél automatikusan le kapcsolja a fölösleges fogyasztót az autó? Ugyan is ma reggel azt vettem észre hogy pöcre indult a kocsi és ugye automatikusan bekapcsolt a rádió. Mikor ráadtam a fűtést/első-hátsó ablak fűtést a rádió elhalhatott, próbáltam bekapcsolni semmi. Majd miután lesöpörtem a havat Maciról és bepattantam a járgányba újra szólt a rádió.
Elinduláskor ráadtam a világítást és megint elhalhatott a rádió majd menet közben visszakapcsolt, és a célállomásig ki sem kapcsolt. Most ahogy jöttem haza semmi probléma nem volt.

Közben 3 tűzoltó jött a szomszédházhoz úgyhogy megyek kíváncsiskodni xD

Ha jó a töltés (14.4V), akkor kizárt, a fogyasztókat a zsenerátor is el tudja látni.

Ha fhos az akku és a zsenerátor sem tölt jól, akkor lehetséges.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16942 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:30:37 »

Ha jó a töltés (14.4V), akkor kizárt, a fogyasztókat a zsenerátor is el tudja látni.

Ha fhos az akku és a zsenerátor sem tölt jól, akkor lehetséges.
Nekem csak a motor állt le tőle...az is felesleges fogyasztó?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16943 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:36:11 »

erdőbe járásnál nem fogja megvédeni az a műanyag *** a motor alját.
ha mechanikai sérülésektől akarod megvédeni, akkor minimum 2-es lemez...

Szóval ez csak valami vékony kis műanyag vacak. Nem tudtam pontosan miből van, ezért is kérdeztem.
Van otthon egy kombi Escortom, most fogom leadni a maradékot, és gondoltam annak a tetejét leveszem, az tökéletes lemez lesz a Mondeo alá. Majd meglátom milyen vastag, 2 rétegben összefogva, vagy valami zártszelvényből gerincszerkezetet csinálni és arra a lemezt, majd meglátom.

Köszönöm mindenkinek a választ!
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #16944 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:46:55 »

Szerintem akkor már rég észrevette volna a váltókar holtjátékán.Nekem volt szerencsém ahhoz is,amikor simán hiányzott a gumibetét a befogófejből meg ahhoz is,amikor menet közben ment szét.

Egy kis holtjátéka van sebességben. Nem tudom mennyi a normális. (Eddig két mondit vezettem, a másikban is volt egy kicsit holtjáték.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #16945 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:48:27 »

Nekem csak a motor állt le tőle...az is felesleges fogyasztó?

Bezzeg ha dizli lenne, akkor nem fogyasztana feleslegesen  eplus2
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #16946 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 13:58:31 »

Bezzeg ha dizli lenne, akkor nem fogyasztana feleslegesen  eplus2
A dizli be se indulna...mert nincs az az isten,hogy az legyen az autóm...
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #16947 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 14:17:39 »

A dizli be se indulna...mert nincs az az isten,hogy az legyen az autóm...

ÁMEN!  worship
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16948 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 15:19:39 »

Szóval ez csak valami vékony kis műanyag vacak. Nem tudtam pontosan miből van, ezért is kérdeztem.
Van otthon egy kombi Escortom, most fogom leadni a maradékot, és gondoltam annak a tetejét leveszem, az tökéletes lemez lesz a Mondeo alá. Majd meglátom milyen vastag, 2 rétegben összefogva, vagy valami zártszelvényből gerincszerkezetet csinálni és arra a lemezt, majd meglátom.

Köszönöm mindenkinek a választ!
azt felejtsd el. az első tuskónál "elszakad" a lemez és maga alá gyűri a kocsi, mint a csomagolópapírt.
hidd el, 2-es lemez alatt több gondod lesz vele, mint hasznod...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #16949 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 15:49:22 »

azt felejtsd el. az első tuskónál "elszakad" a lemez és maga alá gyűri a kocsi, mint a csomagolópapírt.
hidd el, 2-es lemez alatt több gondod lesz vele, mint hasznod...

Tetőlemez? Azt még puszta kézzel is széttépte az astor tavaly! eplus2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 332 333 334 335 336 337 338 [339] 340 341 342 343 344 345 346 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.099 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.