Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:13:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345786 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17200 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 19:43:16 »

Annak valahol a kocsiban kellene lennie.
Elől és hátul csak a furatát találod (jó esetben).
A harmadik képen láthatod betekerve.
Szerintem észre vennéd ha így nézne ki a kocsid.   vigyor3

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx-5518591

Ja, most már értem.. xD
Abban a hitben éltem hogy becsavarva is szépen ellehet rejteni a takaró alá. Cheesy

Ohh.. akkor még kutatok a kocsiba egy kicsit de nem valószínű hogy ráakadok ha eddig nem történt meg...
Viszont ha nincs meg akkor megveszem a tiédet. Tongue
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17201 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 19:44:11 »

Ja, most már értem.. xD
Abban a hitben éltem hogy becsavarva is szépen ellehet rejteni a takaró alá. Cheesy

Ohh.. akkor még kutatok a kocsiba egy kicsit de nem valószínű hogy ráakadok ha eddig nem történt meg...
Viszont ha nincs meg akkor megveszem a tiédet. Tongue

Csomagtartó jobb és bal oldali kárpit mögött vagy a pótkerék körül esélyes a dolog.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17202 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 19:58:00 »

Csomagtartó jobb és bal oldali kárpit mögött vagy a pótkerék körül esélyes a dolog.

Am hova tűnhet el egy vontatószem? Előző tulaj elteszi emlékbe vagy csak ennyire trehány,vagy esetlegesen egy baleset következtében örökre megsemmisült?  Cheesy
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17203 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:01:15 »

Ugyanazt tudod hátra tenni mint előre.
Nálam 2000-ért is van.   Wink
Csak arra kell figyelni, hogy kétféle menet átmérőben létezik.

Ja am mi határozza meg az átmérő méretét? Évjárat,ajtók száma, kivitel, vagy gyártási hely?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17204 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:04:38 »

Ja am mi határozza meg az átmérő méretét? Évjárat,ajtók száma, kivitel, vagy gyártási hely?

Nem tudom. Általában egyfélét látok, de 1x találkoztam a vékonyabb fajtával is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17205 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:10:40 »

A "donorban" ezek a lámpák hol voltak???
Mármit gyárilag ajtó helyzetjelző+kilépőfény??

Hogyan keressem a bontókban??
Évjárat tól-ig??
Ha jól megnézed a nyitott ajtókat észrevehetőek.https://picasaweb.google.com/104915676181884907970/DropBox?authkey=Gv1sRgCIum5dOThtKg9wE#5711295503403066290https://picasaweb.google.com/104915676181884907970/DropBox?authkey=Gv1sRgCIum5dOThtKg9wE#5711295783255186994 A lemezbe vannak építve. A Maondiban átböktem a szivacsot és a szivacson kívülre raktam a gyári csatijait, így könnyen levehető az ajtópanel, ha valamit buherálni kell. Szerintem MkI, MkII lámpái egyformák.
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17206 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:13:46 »

Ha jól megnézed a nyitott ajtókat észrevehetőek.https://picasaweb.google.com/104915676181884907970/DropBox?authkey=Gv1sRgCIum5dOThtKg9wE#5711295503403066290https://picasaweb.google.com/104915676181884907970/DropBox?authkey=Gv1sRgCIum5dOThtKg9wE#5711295783255186994 A lemezbe vannak építve. A Maondiban átböktem a szivacsot és a szivacson kívülre raktam a gyári csatijait, így könnyen levehető az ajtópanel, ha valamit buherálni kell. Szerintem MkI, MkII lámpái egyformák.

Köszönet.....
Majd utánnajárok...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17207 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:13:53 »

Szia!

Én is alap esetben hasonlóképpen - így - gondoltam, de ezzel az a baj, hogy a hátsó ajtóra nem tudom hova rakni a piros lámpát, te ott hogyan oldottad meg? Ezért jelenleg erősen gondolkozom azon, hogy úgy kéne, ahogy a Scorpio-n van, a lemezbe rakni a lámpákat. Neked ez a "műanyagba a lámpákat" dolog hogy vált be? Hol és hogy vitted át a madzagot az ajtószivacson?

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Ez így nem biztos, hogy jó. Az ajtónyitás érzékelő - mármint az, ami az oszlopon van - testet kapcsol, ehhez pozitív szál kell.
mk2-től úgy tudom, hogy az utolsó szériás Mk2-kben már helye sincs a kilincsvilágítás izzójának a kilincskeretben - mint pl. ahogy itt látni a bekötött izzót a keretbe.
Dettó taps
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17208 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:14:33 »

Am hova tűnhet el egy vontatószem? Előző tulaj elteszi emlékbe vagy csak ennyire trehány,vagy esetlegesen egy baleset következtében örökre megsemmisült?  Cheesy

Én a pótkerék alatt találtam meg ott van a kialakított helye az emelőnek meg a vonószemnek. Ezt onnan gondolom hogy nekem a cucc még gyári állapotban van benne. (79-es évj.)
Naplózva
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17209 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:16:27 »

Én a pótkerék alatt találtam meg ott van a kialakított helye az emelőnek meg a vonószemnek. Ezt onnan gondolom hogy nekem a cucc még gyári állapotban van benne. (79-es évj.)
 
Bocsi 97-es
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17210 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:19:12 »

Én a pótkerék alatt találtam meg ott van a kialakított helye az emelőnek meg a vonószemnek. Ezt onnan gondolom hogy nekem a cucc még gyári állapotban van benne. (79-es évj.)

Majd holnap délelőtt ha feltudok kelni időben akkor felkutatom. Wink
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17211 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:22:56 »



Egy ilyen beépítése a csúszkás változat helyére mennyi munkával jár? Elég csak a csatlakozókat átkötni vagy ennél azért bonyolultabb a dolog?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17212 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:29:44 »



Egy ilyen beépítése a csúszkás változat helyére mennyi munkával jár? Elég csak a csatlakozókat átkötni vagy ennél azért bonyolultabb a dolog?
régi kipattint, új be, ennyi a móka
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17213 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 20:54:00 »

régi kipattint, új be, ennyi a móka

Ezt öröm hallani Cheesy
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17214 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 21:04:32 »

Dettó taps
Bocsi, de ez mit takar?
Azt, hogy neked sincs hátsó ajtóban piros lámpa?
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17215 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 21:28:54 »

Bocsi, de ez mit takar?
Azt, hogy neked sincs hátsó ajtóban piros lámpa?
Igen Wink
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17216 Dátum: 2012.02.21 kedd, 08:49:30 »

Igen Wink
És nem gondolkodtál azon, hogy a lemezbe tedd a lámpákat?
Naplózva
cini
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 266


czinkosek@hotmail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17217 Dátum: 2012.02.21 kedd, 09:17:14 »

Utólagos ülésfűtésben ,tud valaki segíteni?
Naplózva

1.8 TD 98. kombi   2.0 tdci titánium-s 2014 fehér bálna
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #17218 Dátum: 2012.02.21 kedd, 10:20:32 »

Utólagos ülésfűtésben ,tud valaki segíteni?
Elméletileg a csatlakozók bent vannak az ülés alatt,szerintem vegyél bele bontott fűthető üléseket,pattintsd be az ülésfűtéskapcsolót és kész.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17219 Dátum: 2012.02.21 kedd, 11:39:41 »

Utólagos ülésfűtésben ,tud valaki segíteni?

Általában az autók elő vannak készítve rá, de nem mindegyik.
Ha elő van akkor azt látni fogod az ülés alatt.
Fekete stekkernek kell lennie a sárga mellett.
Plusz kellenei fog majd 2db relé is a kesztyűtartó mögé.
Illetve nézd meg, hogy a rádió alatt ahova a kapcsolók mennek ott is ott van-e a tyúkbél.
Ha nincs, akkor kicsit nagyobb szívás, de ha ott van akkor csak kapcsoló, két relé és bontott ülések.
Ülés berak, stekker összedug, kapcsoló benyom ráül és jó lesz.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17220 Dátum: 2012.02.21 kedd, 13:05:38 »

Feladtam a fedkompot.
Költségek: fedkomp 5 font, buborékos boríték 0.55 font, postadíj 2.19 font, az összesen: 7,74 font. Az árfolyam most a gugli szerint: 342.77, vagyis összesen: 2653,0398 Forint. Az összeget akkor kérem, ha megérkezett a csomag. Majd akkor adok számlaszámot.
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17221 Dátum: 2012.02.21 kedd, 15:27:34 »

Feladtam a fedkompot.
Költségek: fedkomp 5 font, buborékos boríték 0.55 font, postadíj 2.19 font, az összesen: 7,74 font. Az árfolyam most a gugli szerint: 342.77, vagyis összesen: 2653,0398 Forint. Az összeget akkor kérem, ha megérkezett a csomag. Majd akkor adok számlaszámot.

Véletlenül nincs még egy fedkomp-os mondi a bontóban integet2
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17222 Dátum: 2012.02.21 kedd, 15:30:27 »

És nem gondolkodtál azon, hogy a lemezbe tedd a lámpákat?
Nézegettem, de nem fért volna el ha jól emlékszem + lemezt kivágni, festeni, hogy ne rozsdásodjon. Túl sok macera, kárpit egyszerűbb.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17223 Dátum: 2012.02.21 kedd, 15:36:33 »

Feladtam a fedkompot.
Költségek: fedkomp 5 font, buborékos boríték 0.55 font, postadíj 2.19 font, az összesen: 7,74 font. Az árfolyam most a gugli szerint: 342.77, vagyis összesen: 2653,0398 Forint. Az összeget akkor kérem, ha megérkezett a csomag. Majd akkor adok számlaszámot.

egy kérdés. nem szeretnél esetleg egy kis mellékes keresetet? bonthatnál cuccokat megrendelésre, mert ha ennek 3xorosába van a megrendelőnek, akkor is megéri onnan venni dolgokat.
gondolkodj el rajta...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17224 Dátum: 2012.02.21 kedd, 15:56:43 »

egy kérdés. nem szeretnél esetleg egy kis mellékes keresetet? bonthatnál cuccokat megrendelésre, mert ha ennek 3xorosába van a megrendelőnek, akkor is megéri onnan venni dolgokat.
gondolkodj el rajta...

Szerintem is. Ilyen árakra tegyél 100%-os hasznot és akkor is lesz vevőd innen dögivel, velem az élen.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17225 Dátum: 2012.02.21 kedd, 17:52:29 »

Feladtam a fedkompot.
Költségek: fedkomp 5 font, buborékos boríték 0.55 font, postadíj 2.19 font, az összesen: 7,74 font. Az árfolyam most a gugli szerint: 342.77, vagyis összesen: 2653,0398 Forint. Az összeget akkor kérem, ha megérkezett a csomag. Majd akkor adok számlaszámot.


 party0038
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17226 Dátum: 2012.02.22 szerda, 13:31:58 »

Halad a tempomat dízelbe project.
Ma kicseréltem a kormányt, beépítettem a tempomat motorját és a bowdent. Olyan lett, mint a gyári. Ma megépítem a bejövő köteget, és ha holnap nem esik, akkor vezetékelek. Vasárnap már szeretném, ha működne. Pofon egyszerű, nem is tudom, dízelbe miért nincs gyárilag ez a cucc.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17227 Dátum: 2012.02.22 szerda, 13:53:12 »

Halad a tempomat dízelbe project.
Ma kicseréltem a kormányt, beépítettem a tempomat motorját és a bowdent. Olyan lett, mint a gyári. Ma megépítem a bejövő köteget, és ha holnap nem esik, akkor vezetékelek. Vasárnap már szeretném, ha működne. Pofon egyszerű, nem is tudom, dízelbe miért nincs gyárilag ez a cucc.

Az adagolós részt sikerült megoldani?
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17228 Dátum: 2012.02.22 szerda, 13:58:37 »

Halad a tempomat dízelbe project.
Ma kicseréltem a kormányt, beépítettem a tempomat motorját és a bowdent. Olyan lett, mint a gyári. Ma megépítem a bejövő köteget, és ha holnap nem esik, akkor vezetékelek. Vasárnap már szeretném, ha működne. Pofon egyszerű, nem is tudom, dízelbe miért nincs gyárilag ez a cucc.

Szerintem azért mert 1 picit gyengucinak találták az  1.8TD motort a tervezők....
Meg amúgy ha dombon felfelé lepadlózol 1 benzinest akkor sem kapja orba szájba  az üzemanyagot, mivel computer vezérli az üzemanyag mennyiséget pl a lambda-szonda jele alapján ezért ha már nem tud tovább gorsítani akkor sem kap felesleges benyát...
Addig az olajkályha nem érzékel/szabályoz és szerintem ha pl emelkedőn nem tudja tartani a tempót akkor több lessz a fogyi me nyomni fogja neki.
Ehez hozzá kell tenni ,hogy SZERINTEM...
De ha bejön akkor neke is kelll....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17229 Dátum: 2012.02.22 szerda, 14:05:57 »

Szerintem azért mert 1 picit gyengucinak találták az  1.8TD motort a tervezők....
Meg amúgy ha dombon felfelé lepadlózol 1 benzinest akkor sem kapja orba szájba  az üzemanyagot, mivel computer vezérli az üzemanyag mennyiséget pl a lambda-szonda jele alapján ezért ha már nem tud tovább gorsítani akkor sem kap felesleges benyát...
Addig az olajkályha nem érzékel/szabályoz és szerintem ha pl emelkedőn nem tudja tartani a tempót akkor több lessz a fogyi me nyomni fogja neki.
Ehez hozzá kell tenni ,hogy SZERINTEM...
De ha bejön akkor neke is kelll....

Van benne valami.

Nekem is! Nekem is!   vigyor3
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17230 Dátum: 2012.02.22 szerda, 18:55:14 »

Csomagtartó jobb és bal oldali kárpit mögött vagy a pótkerék körül esélyes a dolog.

Nem találtam meg.. Küldtem PÜ-t a cuccal kapcsolatban.  integet2
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17231 Dátum: 2012.02.22 szerda, 22:34:52 »

Nem találtam meg.. Küldtem PÜ-t a cuccal kapcsolatban.  integet2

Ment válasz is.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17232 Dátum: 2012.02.22 szerda, 23:33:42 »

Az adagolós részt sikerült megoldani?
Milyen adagolós részt?
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17233 Dátum: 2012.02.22 szerda, 23:46:03 »

Milyen adagolós részt?

Hát a gázbóvdent.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17234 Dátum: 2012.02.22 szerda, 23:52:30 »

Hát a gázbóvdent.
Már hogy a tempomat is húzza a gázt? Igen.

Off, de elmondom hogyan jártam egy boltban.
Amikor forrasztok vagy toldok, mindig zsugorcsövet használok. Illetve használtam Magyarországon. Itt Angliában nincs hobby barkácsolás, mert az angolok ügyetlen barmok. De azért ma a nyakamba vettem a várost, hogy zsugorcsövet keressek. Lelkileg felkészültem, hogy mennyibe fog kerülni itt ez a ritkaság. Otthon egy 1 méteres darab kb. 150 ft. Otthon centire kimértem, hogy mennyi kell, nagyon takarékosan bántam vele, sírva fakadtam, ha egy darab kárbaveszett. Végre az n-edik boltban találtam egy fickót, aki legalább tudta mi az. Előhozott egy gurigát, mondom hogy 1 m kellene. Kiröhögött, azt mondta, hogy nem vág le belőle, vigyem el az egész gurigát, 100m csak. Udvariasságból megkérdeztem, mennyi a guriga. Kapaszkodjatok: 100m 3 mm zsugorcső 3 font!!!! Azt hittem, nem hallom jól. Megvettem, mostantól a halálomig minden nap forraszthatok egyet, ha kedvem szottyan.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.23 csütörtök, 00:07:53 írta svega » Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17235 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 00:29:01 »

Már hogy a tempomat is húzza a gázt? Igen.

Off, de elmondom hogyan jártam egy boltban.
Amikor forrasztok vagy toldok, mindig zsugorcsövet használok. Illetve használtam Magyarországon. Itt Angliában nincs hobby barkácsolás, mert az angolok ügyetlen barmok. De azért ma a nyakamba vettem a várost, hogy zsugorcsövet keressek. Lelkileg felkészültem, hogy mennyibe fog kerülni itt ez a ritkaság. Otthon egy 1 méteres darab kb. 150 ft. Otthon centire kimértem, hogy mennyi kell, nagyon takarékosan bántam vele, sírva fakadtam, ha egy darab kárbaveszett. Végre az n-edik boltban találtam egy fickót, aki legalább tudta mi az. Előhozott egy gurigát, mondom hogy 1 m kellene. Kiröhögött, azt mondta, hogy nem vág le belőle, vigyem el az egész gurigát, 100m csak. Udvariasságból megkérdeztem, mennyi a guriga. Kapaszkodjatok: 100m 3 mm zsugorcső 3 font!!!! Azt hittem, nem hallom jól. Megvettem, mostantól a halálomig minden nap forraszthatok egyet, ha kedvem szottyan.


3font  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17236 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 14:02:43 »

Tempomat dízelbe ügy:
Ma behúztuk a köteget az utastérbe, találtunk a bal oldali tűzfalon egy lyukat erre a célra. Kellett egy kicsit nőgyógyászkodni, de bent van. Beépítettem a pedálkapcsolókat és a kötegét.
Extra bónuszként szétszedtem a kormány tempomat kapcsolóit. Lepattintottam a nyomógombokat az alapról, mögé tettem egy ledes zseblámpát és a piktogramok átlátszóak, vagyis átvilágíthatóak. Van is hely, vagyis ha kész a tempomat teljesen, akkor teszek zöld ledeket a gombok mögé, és lesz világítós mondeo kormányom.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17237 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 14:10:34 »

... Lepattintottam a nyomógombokat az alapról, mögé tettem egy ledes zseblámpát és a piktogramok átlátszóak, vagyis átvilágíthatóak. Van is hely, vagyis ha kész a tempomat teljesen, akkor teszek zöld ledeket a gombok mögé, és lesz világítós mondeo kormányom.
Azt majd meséld el légyszi, hogy 12V-ot és testet hol és hogyan vittél át a kormányba. Köszi. worship


Szerk.: A "Duratec-VE" az dízel vagy a V6? nemtudom Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.23 csütörtök, 14:20:10 írta HegeGabi » Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17238 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 15:11:40 »

Azt majd meséld el légyszi, hogy 12V-ot és testet hol és hogyan vittél át a kormányba. Köszi. worship


Szerk.: A "Duratec-VE" az dízel vagy a V6? nemtudom Embarrassed

Ahol a légzsák és a duda vezetéke megy ott át tudja vinni.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17239 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 15:13:37 »

Tempomat dízelbe ügy:
Ma behúztuk a köteget az utastérbe, találtunk a bal oldali tűzfalon egy lyukat erre a célra. Kellett egy kicsit nőgyógyászkodni, de bent van. Beépítettem a pedálkapcsolókat és a kötegét.
Extra bónuszként szétszedtem a kormány tempomat kapcsolóit. Lepattintottam a nyomógombokat az alapról, mögé tettem egy ledes zseblámpát és a piktogramok átlátszóak, vagyis átvilágíthatóak. Van is hely, vagyis ha kész a tempomat teljesen, akkor teszek zöld ledeket a gombok mögé, és lesz világítós mondeo kormányom.

És azon gondolkoztál már, hogy áramot hogyan viszel a világítós gomboknak? Mert ugye az átvezető szalagon nincsen szabad szál, a meglévőkön meg szerintem nincsen állandó, vagy kapcsolt 12V. Így - mivel mégegy átvezetőt nem tudsz betenni - érdekes lesz a vezetékelést megoldani, de egy próbát megér.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17240 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 15:14:15 »

Ahol a légzsák és a duda vezetéke megy ott át tudja vinni.

Aztán az első kormány tekerésnél szakad is el a vezeték..... hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17241 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 15:15:43 »

Valahogy a duda vezetékéről kellene delejt venni. integet2
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17242 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 16:39:36 »

Valahogy a duda vezetékéről kellene delejt venni. integet2

A dudához + megy a kormányba akkor onnan lehet venni + a testet meg meg lehet mókolni pl a központi csavarról....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17243 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 16:50:09 »

A dudához + megy a kormányba akkor onnan lehet venni + a testet meg meg lehet mókolni pl a központi csavarról....

Ilyesmire gondoltam én is. nyes
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17244 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 17:01:09 »

A dudához + megy a kormányba akkor onnan lehet venni + a testet meg meg lehet mókolni pl a központi csavarról....
Néztem a TIS-t mert nekem is felkeltette az érdeklődésemet, de nem lehet. rinya
Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17245 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 20:26:45 »

Néztem a TIS-t mert nekem is felkeltette az érdeklődésemet, de nem lehet. rinya
Miért is nem??
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Tibike83
Vendég
« Új hozzászólás #17246 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 20:28:50 »

Sziasztok. megint lenne egy kérdésem. Nincs valakinek eladó fűtés ventillátor kapcsolója? ugyanis megy bele három kis vákumcső, ami a kapcsolóban fals levegőt szívott, így nem működött a középső váltó kapcsoló, vagyis nem tudtam kiválasztani honnan jöjjön a levegő. Ezért fogtam és ledugóztam a három kis csövet, de úgy, hogy kettőt összekötöttem, hogy az utastérben keringjen a levegő. Na úgy elbasztam, hogy eddig nem párásodott az autó, de most alig lehet kilátni. Mi célt szolgál az a három kis cső? Egyáltalán hogyan működik a ventillátor kapcsoló, mikor kell balra és mikor jobbra tekerni?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17247 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:23:03 »

Néztem a TIS-t mert nekem is felkeltette az érdeklődésemet, de nem lehet. rinya
már miért ne lehetne?
a dudának van állandó +
nem is értem az eredeti kételkedő felvetést sem.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17248 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:29:57 »

már miért ne lehetne?
a dudának van állandó +
nem is értem az eredeti kételkedő felvetést sem.
annyi, hogy állandóan fognak menni a ledek.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17249 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:30:52 »

annyi, hogy állandóan fognak menni a ledek.
és? Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 338 339 340 341 342 343 344 [345] 346 347 348 349 350 351 352 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.