Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:07:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 339 340 341 342 343 344 345 [346] 347 348 349 350 351 352 353 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6345746 alkalommal)
0 Felhasználó és 14 vendég van a témában
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17250 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:35:18 »

és? Wink
semmi vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17251 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:41:37 »

semmi vigyor3
az autót is túl éli elvileg a led üzemórában... wave Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17252 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:48:33 »

az autót is túl éli elvileg a led üzemórában... wave Wink
tudom, csak azért írtam, hogy ennyi lesz, ha arra kötik. Wink

itt a srác megoldotta, és csinált + érintkezőket, nem tudom, hogy mk2-nél megcsinálható-e: http://www.ventoclub.hu/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=17&id=171&Itemid=69
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17253 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:49:03 »

Sziasztok. megint lenne egy kérdésem. Nincs valakinek eladó fűtés ventillátor kapcsolója? ugyanis megy bele három kis vákumcső, ami a kapcsolóban fals levegőt szívott, így nem működött a középső váltó kapcsoló, vagyis nem tudtam kiválasztani honnan jöjjön a levegő. Ezért fogtam és ledugóztam a három kis csövet, de úgy, hogy kettőt összekötöttem, hogy az utastérben keringjen a levegő. Na úgy elbasztam, hogy eddig nem párásodott az autó, de most alig lehet kilátni. Mi célt szolgál az a három kis cső? Egyáltalán hogyan működik a ventillátor kapcsoló, mikor kell balra és mikor jobbra tekerni?

Erről van egy cikkem a wikiben a szellőzőrendszer témakörben.
Dugózd le mind3-at, nem kell összekötni. Nekem így van, nem párásodik.
(A párásodás oka más is lehet - ez max erősíti - nézd meg a szőnyeg alatt az anyós lábánál, esetleg a hátsó lámpák táján a csomagtartónál, hogy nedves-e a kárpit.)
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17254 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:51:30 »

az autót is túl éli elvileg a led üzemórában... wave Wink
Ez eddig oké, és nem is vitatom, de.
Milyen jól is tud kinézni éjszaka a parkolóban egy világító gombokkal teli kormány Grin. Már ha tényleg megoldható a test a kormány csavarjával.
Kíváncsian várom, mit is tud kihozni belőle svega.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17255 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:54:42 »

Sziasztok. megint lenne egy kérdésem. Nincs valakinek eladó fűtés ventillátor kapcsolója? ugyanis megy bele három kis vákumcső, ami a kapcsolóban fals levegőt szívott, így nem működött a középső váltó kapcsoló, vagyis nem tudtam kiválasztani honnan jöjjön a levegő. Ezért fogtam és ledugóztam a három kis csövet, de úgy, hogy kettőt összekötöttem, hogy az utastérben keringjen a levegő. Na úgy elbasztam, hogy eddig nem párásodott az autó, de most alig lehet kilátni. Mi célt szolgál az a három kis cső? Egyáltalán hogyan működik a ventillátor kapcsoló, mikor kell balra és mikor jobbra tekerni?
ha balra tekered, akkor belső keringetés. ilyenkor párásodhat inkább...
a pollen szűrődet is cseréld ki...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17256 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:56:23 »

Ez eddig oké, és nem is vitatom, de.
Milyen jól is tud kinézni éjszaka a parkolóban egy világító gombokkal teli kormány Grin. Már ha tényleg megoldható a test a kormány csavarjával.
Kíváncsian várom, mit is tud kihozni belőle svega.
mit akadékoskodsz? beka3
szerinted a duda betápját nem lehet átkötni gyújtás áramkörire? dehogynem...
akkor? Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17257 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:31:18 »

mit akadékoskodsz? beka3
szerinted a duda betápját nem lehet átkötni gyújtás áramkörire? dehogynem...
akkor? Wink

A duda /legalábbis nálam/ nem müxik bezárt központizárnál...
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17258 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:35:50 »

Örömmel olvasom, hogy kisebb forradalom tört ki a világító kormánygombok ügyében. Én csak feldobtam a lehetőséget, még nem csináltam semmit. Elképzelésem szerint ahhoz, hogy a tempomat gombjai működjenek, kell hogy legyen bennük valamekkora delej gyújtásra. A központi csavart kimérem, szerintem azt test.
Ha nem találok kapcsolt feszkót, akkor tényleg az lesz, hogy a duda megy át gyújtásosra, a test adott. 3 napom van, hogy gatyába rázzam a tempomatot kompletten, és kimérjem a ledek lehetőségeit. A ledeket bontott kapcsolókból szedem majd ki, azok Ford-egyenzöldek.
Most ugrott be egy lehetőség. Azt írta valaki, hogy még egy átvezető spirált nem tehetek be. Mert? Az átvezető egy hajszálvékony fólia lazán feltekerve. Ki fogom próbálni, össze tudok-e kettőt applikálni. Megduplázom a spirált, vagyis kettőt teszek be. (aki látott már ilyet, az érti hogy). Megcsinálom a kivezetéseket mindkét végén, s lőn, van 5 újabb szálam átvezetve. De ehhez ma már késő van. De izgulok a dologért holnapig.
Ló****t, megyek ki a kocsiba most, van benne egy bontott spirálom átvezetővel kompletten. Nem tudok várni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.23 csütörtök, 23:50:26 írta svega » Naplózva
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #17259 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:40:01 »

Örömmel olvasom, hogy kisebb forradalom tört ki a világító kormánygombok ügyében. Én csak feldobtam a lehetőséget, még nem csináltam semmit. Elképzelésem szerint ahhoz, hogy a tempomat gombjai működjenek, kell hogy legyen bennük valamekkora delej gyújtásra. A központi csavart kimérem, szerintem azt test.
Ha nem találok kapcsolt feszkót, akkor tényleg az lesz, hogy a duda megy át gyújtásosra, a test adott. 3 napom van, hogy gatyába rázzam a tempomatot kompletten, és kimérjem a ledek lehetőségeit. A ledeket bontott kapcsolókból szedem majd ki, azok Ford-egyenzöldek.

Ha minden müxik akkor én is nekiállok /feltéve ha szerez nekem valaki occsón tempomat szettet..../
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17260 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:40:52 »

Örömmel olvasom, hogy kisebb forradalom tört ki a világító kormánygombok ügyében. Én csak feldobtam a lehetőséget, még nem csináltam semmit. Elképzelésem szerint ahhoz, hogy a tempomat gombjai működjenek, kell hogy legyen bennük valamekkora delej gyújtásra. A központi csavart kimérem, szerintem azt test.
Ha nem találok kapcsolt feszkót, akkor tényleg az lesz, hogy a duda megy át gyújtásosra, a test adott. 3 napom van, hogy gatyába rázzam a tempomatot kompletten, és kimérjem a ledek lehetőségeit. A ledeket bontott kapcsolókból szedem majd ki, azok Ford-egyenzöldek.
kíváncsi vagyok nagyon, hogy milyen lesz eljen

ha lesz kedved, egy képes leírást csinálhatnál majd róla, azt meg fel tudnánk tölteni FAQ-ba és a WIKI-re. sokan vennék hasznát szerintem Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17261 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:52:05 »

kíváncsi vagyok nagyon, hogy milyen lesz eljen

ha lesz kedved, egy képes leírást csinálhatnál majd róla, azt meg fel tudnánk tölteni FAQ-ba és a WIKI-re. sokan vennék hasznát szerintem Wink
Meg fogom csinálni ígérem. Van pár témám a wikire.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17262 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:56:36 »

Meg fogom csinálni ígérem. Van pár témám a wikire.
taps worship
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
F.Mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #17263 Dátum: 2012.02.24 péntek, 10:34:08 »

Sziasztok. megint lenne egy kérdésem. Nincs valakinek eladó fűtés ventillátor kapcsolója? ugyanis megy bele három kis vákumcső, ami a kapcsolóban fals levegőt szívott, így nem működött a középső váltó kapcsoló, vagyis nem tudtam kiválasztani honnan jöjjön a levegő. Ezért fogtam és ledugóztam a három kis csövet, de úgy, hogy kettőt összekötöttem, hogy az utastérben keringjen a levegő. Na úgy elbasztam, hogy eddig nem párásodott az autó, de most alig lehet kilátni. Mi célt szolgál az a három kis cső? Egyáltalán hogyan működik a ventillátor kapcsoló, mikor kell balra és mikor jobbra tekerni?

Éppen tegnap javítottam az én autómban ugyan ezt.  nyes A középső kapcsoló 5-ös vákuumcsatlakozójának az egyik csövén van egy T- elosztó ami összeköti a két kapcsolót. Ez a cső egy hármas csatlakozóba megy bele. (fekete) Amibe egyszerűen beledugtam egy műanyag pöcköt és szigetelő szalaggal rögzítettem. (nem kell visszadugni a helyére!)

Tökéletesen működik.  eplus2
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17264 Dátum: 2012.02.24 péntek, 13:10:49 »

mit akadékoskodsz? beka3
szerinted a duda betápját nem lehet átkötni gyújtás áramkörire? dehogynem...
akkor? Wink
De. Stimmt. worship eljen

Annyit még azért hozzátennék. Alapesetben légzsákos kormánynál a duda + a külső biztitáblától jön, át a spirálon, majd vissza a spirálon át testre. Ezt átkötni gyújtásra sem kis meló, mondjuk lehet, hogy csak nekem lenne nagy dolog.

Ha van tempomat, akkor a dudáig változatlan a dolog, de kifele menet a vezeték belecsatlakozik a tempomat egységbe, és azon keresztül testelődik. Lehet, hogy csak egy sima átkötés az egységen belül, de ezt is ki kéne deríteni.

Amúgy hiába vitázunk/ötletelünk, addig nem lesz semmi konkrétum a dologból, amíg svega neki nem áll.

Habár lehet, hogy a hétvégén meg is nézem ezt az átkötés dolgot a tempomat egységen - csak hideg van az erkélyen Smiley.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17265 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:48:12 »

Na,ma némi szerencsével sikerült a régi immot betanítani.Aki kitalálta ezt az 5 mp-s kulcs cserélős marhaságot,a legszívesebben megismertetném azzal,hogy 5 mp rendkívül hosszú idő is lehet,ha az ember golyóit 220-szal sütögetik.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17266 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:51:12 »

Na,ma némi szerencsével sikerült a régi immot betanítani.Aki kitalálta ezt az 5 mp-s kulcs cserélős marhaságot,a legszívesebben megismertetném azzal,hogy 5 mp rendkívül hosszú idő is lehet,ha az ember golyóit 220-szal sütögetik.
meg a bezárt budi ajtó előtt is, ha hasmenésed van eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17267 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:52:02 »

meg a bezárt budi ajtó előtt is, ha hasmenésed van eplus2
Így van!Tegnap volt hozzá szerencsém...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17268 Dátum: 2012.02.24 péntek, 16:53:24 »

Így van!Tegnap volt hozzá szerencsém...
mit ittál? tejeskávét? eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17269 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:00:04 »

mit ittál? tejeskávét? eplus2
Rosszabb...az asszony csinált a kedvenc babomból...és éjszakás voltam...és a avcsim is az volt...és reggel kint voltam a toronyban...nagyváltáskor görbültben jöttem vért izzadva...és még a fegyver meg a többi vas leadás...mire elértem a vécéig,szó szerint a gatyámba karcolt a vége...
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17270 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:01:05 »

Rosszabb...az asszony csinált a kedvenc babomból...és éjszakás voltam...és a avcsim is az volt...és reggel kint voltam a toronyban...nagyváltáskor görbültben jöttem vért izzadva...és még a fegyver meg a többi vas leadás...mire elértem a vécéig,szó szerint a gatyámba karcolt a vége...
ha karcolt, akkor az nem hasmenés volt...ha pacázott, az igen eplus2 taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17271 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:01:35 »

ha karcolt, akkor az nem hasmenés volt...ha pacázott, az igen eplus2 taps
nem volt szó hasmenésről... nyes
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17272 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:02:26 »

nem volt szó hasmenésről... nyes
akkor én kérek elnézést Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17273 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:06:56 »

akkor én kérek elnézést Wink
worship
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17274 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:09:11 »

akkor én kérek elnézést Wink

Tejeskávé van?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17275 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:11:20 »

Tejeskávé van?
van eplus2
de neked már csak a sövény tövében van hely, ha futni kell taps
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17276 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:13:17 »

van eplus2
de neked már csak a sövény tövében van hely, ha futni kell taps
a természet lágy ölén...mi vele a gond?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17277 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:15:54 »

a természet lágy ölén...mi vele a gond?
szerintem semmi Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17278 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:20:55 »

szerintem semmi Wink
lehet,ki leszünk moderálva.Valami mondeos dolog?JA,az angolok bekaphatják a fszt.Rendeltem kettő kulcsot,elküldtek egyet.És most megy a huzavona,hogy ki a hülye.TErmészetesen én,nameg qrva anyámat,mert magyarnak születtem és be akarom csapni a birodalom lakóját.Ha ott élnék,akkor inkáb pofáját törném be.De így csak letiltani tudok.AMit természetesen nem akarnak,de másik kulcsot se küldenek.naja...
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17279 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:53:48 »

lehet,ki leszünk moderálva.Valami mondeos dolog?JA,az angolok bekaphatják a fszt.Rendeltem kettő kulcsot,elküldtek egyet.És most megy a huzavona,hogy ki a hülye.TErmészetesen én,nameg qrva anyámat,mert magyarnak születtem és be akarom csapni a birodalom lakóját.Ha ott élnék,akkor inkáb pofáját törném be.De így csak letiltani tudok.AMit természetesen nem akarnak,de másik kulcsot se küldenek.naja...

Rendelj ócó kínait. Ott nincs postaköltség és ha balhé van, szó nélkül küldik a másikat, mert nem tétel. Ott Te megbecsült európai vagy, de angliaiaknak balkáni.  nyes wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17280 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:55:50 »

Rendelj ócó kínait. Ott nincs postaköltség és ha balhé van, szó nélkül küldik a másikat, mert nem tétel. Ott Te megbecsült európai vagy, de angliaiaknak balkáni.  nyes wave

Azé valami baj Misivel is lehet. Nekem is volt már balhé ángol cuccal, írtam, hogy hiányos, szó nélkül küldött újat. Eccer nem jött meg, írtam, hogy miva, küldött újat és egyszerre jött meg a régi meg az új. Nem kérte visszapostázni. laugh
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17281 Dátum: 2012.02.24 péntek, 18:05:15 »

Azé valami baj Misivel is lehet. Nekem is volt már balhé ángol cuccal, írtam, hogy hiányos, szó nélkül küldött újat. Eccer nem jött meg, írtam, hogy miva, küldött újat és egyszerre jött meg a régi meg az új. Nem kérte visszapostázni. laugh
Hát az tuti.De baxa meg,amikor kedves angol csávó azt írja,ugyan gyűrjem már meg a borítékot,mert abban kettőnek kell lenni...na,kb. itt borult el az agyam.Mégis mire gondolt?Ha erősen koncentrálok,akkor a gondolat erejével átalakítom a semmit valamivé fizikai ráhatással?
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17282 Dátum: 2012.02.24 péntek, 19:36:59 »

Ha van tempomat, akkor a dudáig változatlan a dolog, de kifele menet a vezeték belecsatlakozik a tempomat egységbe, és azon keresztül testelődik.
Help!!!!
Összeraktam a tempomatot, de nem működik. Segítség!!!
Nem világos a kormánykapcsolók bekötése. Eddig volt egy fekete/kék szál, az hozza a dudát. Volt egy fekete szál, az vitte a dudát, gondolom test. Most bekötöttem egy fehéret, tiszta. Bekötöttem a feketét is a kormányból jövő feketére, de elvágtam, és a régi elmenő fekete helyére kötöttem, lévén ezen testelődik ezután a duda. Így régi elmenő testszál felesleges lett. Vagy kössem bele a régi fekete szálba úgy a tempomat feketéjét, hogy ne vágjam el az eredeti testet? Vagyis három drót legyen együtt? Segítsen, aki már csinált ilyet!!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.24 péntek, 19:57:39 írta svega » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17283 Dátum: 2012.02.24 péntek, 20:34:20 »

Help!!!!
Összeraktam a tempomatot, de nem működik. Segítség!!!
Nem világos a kormánykapcsolók bekötése. Eddig volt egy fekete/kék szál, az hozza a dudát. Volt egy fekete szál, az vitte a dudát, gondolom test. Most bekötöttem egy fehéret, tiszta. Bekötöttem a feketét is a kormányból jövő feketére, de elvágtam, és a régi elmenő fekete helyére kötöttem, lévén ezen testelődik ezután a duda. Így régi elmenő testszál felesleges lett. Vagy kössem bele a régi fekete szálba úgy a tempomat feketéjét, hogy ne vágjam el az eredeti testet? Vagyis három drót legyen együtt? Segítsen, aki már csinált ilyet!!
nem nagyon értem a vagdosást....
kormány átvezetőt nem hoztál a bontóból? vagy miket vagdostál el?
a tempomatos cikkben minden benne van egyébként a faq-ban képekkel is asszem..
tévedtem...a faq-ban még a cikk sincs bent.
a wikis leírás viszont teljesen jó, csak ugye a képek hiányoznak, de ha kell elküldöm őket ismét...
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.24 péntek, 20:37:01 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #17284 Dátum: 2012.02.24 péntek, 20:41:08 »

nem nagyon értem a vagdosást....
kormány átvezetőt nem hoztál a bontóból? vagy miket vagdostál el?
a tempomatos cikkben minden benne van egyébként a faq-ban képekkel is asszem..
tévedtem...a faq-ban még a cikk sincs bent.
a wikis leírás viszont teljesen jó, csak ugye a képek hiányoznak, de ha kell elküldöm őket ismét...
húha,nekem az ilyen vagdosós szerelésektől borsódzik a hátam...ma is találtam megint jópár elvágott vezetéket a baloldali küszöb alatt.És azt sem tudom honnan indulnak...
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.24 péntek, 20:54:13 írta misi107 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17285 Dátum: 2012.02.24 péntek, 20:43:56 »

húha,nekem az ilyen vagdosós szerelésektől borsódzik a hátam...ma is találtam egy megint jópár elvágott vezetéket a baloldali küszöb alatt.És azt sem tudom honnan indulnak...
a lufi környékén meg pláne nem vagdosnék, de lehet valamit rosszul értettem...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17286 Dátum: 2012.02.24 péntek, 23:41:55 »

így néz ki a tempomat vezérlő része https://picasaweb.google.com/104915676181884907970/DropBox?authkey=Gv1sRgCIum5dOThtKg9wE#5712830179079939106
ez pedig a duda tempomattal és nélküle https://picasaweb.google.com/104915676181884907970/DropBox?authkey=Gv1sRgCIum5dOThtKg9wE#5712830263372583666
az első képen a speed control modul 10-es lába a test, vagyis a duda a tempomaton keresztül testelődik. Feszt biztos lehet mérni a duda érintkezőin, még talán világítana is, de én nem herkélnék be ledet ellenálattal. Talán úgy megoldható, hogy a kormány átvezető 2-es lábárol veszel pozitivot(a relé tekercsén keresztül) és a kormány központi csavarját használod testnek. Egy próbát megér, referálást kérek. integet2
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17287 Dátum: 2012.02.25 szombat, 00:05:56 »

így néz ki a tempomat vezérlő része https://picasaweb.google.com/104915676181884907970/DropBox?authkey=Gv1sRgCIum5dOThtKg9wE#5712830179079939106
ez pedig a duda tempomattal és nélküle https://picasaweb.google.com/104915676181884907970/DropBox?authkey=Gv1sRgCIum5dOThtKg9wE#5712830263372583666
az első képen a speed control modul 10-es lába a test, vagyis a duda a tempomaton keresztül testelődik. Feszt biztos lehet mérni a duda érintkezőin, még talán világítana is, de én nem herkélnék be ledet ellenálattal. Talán úgy megoldható, hogy a kormány átvezető 2-es lábárol veszel pozitivot(a relé tekercsén keresztül) és a kormány központi csavarját használod testnek. Egy próbát megér, referálást kérek. integet2
Értem, hogy a duda tempomat nélkül a fekete szálon testelődik, tempomattal meg a tempomaton keresztül. Bár logikailag nem értem miért. Ha valamiért ki kell kötni a tempomatot, akkor nem lesz duda sem? Hm?
Vagyis ha átépítem, akkor a duda eredeti testszála felesleges ugye? Hát azt vágtam le és annak a helyére ment a tempomat fekete lába.
(Bocsánatot kérek, akit most megbántok, de olyantól várok érdemi segítséget, aki tudja miről beszélek. A jaj én nem nyúlnék hozzá típusú hozzászólás most nem visz előre)
És így nem működik. Vagyis próbáljam úgy, hogy meghagyom a duda eredeti testszálát és csak belekössem a tempomat fekete szálát? Mert pont ez nem derül ki a wikis leírásból.
De tovább logikázok. A tempomat két kormányszála azért kell, mert az 5 különböző gombot úgy különbözteti meg a rendszer, hogy a kapcsolók különböző ellenállásokat kapcsolnak, s annak változását érzékeli a tempomat agya, vagyis érzékei a gombokat. Azért van odavive a test is, hogy a minél kevesebb legyen a zavar az esetleges vezetékhossz eltérés miatt. De ha a duda a tempomaton keresztül testelődne, és aktív tempomatnál megnyomom a dudát, akkor a rendszer azt gombnyomásként érzékelné, mert a duda testje átmenetileg nem test, hanem plusz. Ezért szerintem meg kell hagyni az eredeti testet, ami közös test a duda és a tempomat gombjai számára. Vagyis a duda nem a tempomaton át kap testet, hanem közös a test. Vagyis holnap átkötöm a duda testjét.
Aztán kimérem a feszkókat, és agyalok a ledeken is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.25 szombat, 00:16:09 írta svega » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17288 Dátum: 2012.02.25 szombat, 01:15:57 »

Értem, hogy a duda tempomat nélkül a fekete szálon testelődik, tempomattal meg a tempomaton keresztül. Bár logikailag nem értem miért. Ha valamiért ki kell kötni a tempomatot, akkor nem lesz duda sem? Hm?

Pontosan. A duda és a tempomat közös testen van gyárilag, ha elveszed a duda testjét, tempomat sincs és vica-versa.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17289 Dátum: 2012.02.25 szombat, 08:24:31 »

Pontosan. A duda és a tempomat közös testen van gyárilag, ha elveszed a duda testjét, tempomat sincs és vica-versa.
Aha. Most megint az állt elő, hogy két ellentétes választ kaptam. Vagy közös a testjük, vagy a duda a tempomaton át kap testet.
Na mindegy. Az előbb lementem, átkötöttem úgy, hogy közös lett a test és így sem működik. Bassssz.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17290 Dátum: 2012.02.25 szombat, 08:59:59 »

Aha. Most megint az állt elő, hogy két ellentétes választ kaptam. Vagy közös a testjük, vagy a duda a tempomaton át kap testet.
Na mindegy. Az előbb lementem, átkötöttem úgy, hogy közös lett a test és így sem működik. Bassssz.
azért nem értem a problémádat, mert zökkenőmentesen be lett építve nálam ez a része a tempomatnak.
nálam csak az okozott problémát, hogy ugyan elő volt készítve a rendszer tempomatra, de egy stekker hiányzott. ezt kellett pótolnom és működött.
azt egyébként hogyan próbáltad ki, hogy működik-e?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17291 Dátum: 2012.02.25 szombat, 09:08:42 »

Aha. Most megint az állt elő, hogy két ellentétes választ kaptam. Vagy közös a testjük, vagy a duda a tempomaton át kap testet.
Na mindegy. Az előbb lementem, átkötöttem úgy, hogy közös lett a test és így sem működik. Bassssz.
Nekem nem volt előkészítve semmi, mindent a TIS-ben lévö rajz szerint csináltam és működik. Most nem tudom megnézni, hogy mit hova kötöttem de jövő héten megvizslatom.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17292 Dátum: 2012.02.25 szombat, 09:23:08 »

azért nem értem a problémádat, mert zökkenőmentesen be lett építve nálam ez a része a tempomatnak.
nálam csak az okozott problémát, hogy ugyan elő volt készítve a rendszer tempomatra, de egy stekker hiányzott. ezt kellett pótolnom és működött.
azt egyébként hogyan próbáltad ki, hogy működik-e?
Mentem vele, gombok megnyom, gáz elvesz és nem tartja a sebességet. Pedig az lenne a dolga csak.
A probléma átfogalmazva: a nem tempomatos kormánykapcsoló stekkerben csak 2 szál van, egy fekete és egy fekete/kék. A hiányzó harmadik helyre befűztem a fehér szálat és bekötöttem. De a tempomatból 2 kormányszál jön, van egy fekete is a fehér mellett. Azt a feketébe kell kötni ugye, de úgy hogy nem szakítom meg a feketét? Mert a duda testje így felesleges lett.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17293 Dátum: 2012.02.25 szombat, 10:24:53 »

Mentem vele, gombok megnyom, gáz elvesz és nem tartja a sebességet. Pedig az lenne a dolga csak.
A probléma átfogalmazva: a nem tempomatos kormánykapcsoló stekkerben csak 2 szál van, egy fekete és egy fekete/kék. A hiányzó harmadik helyre befűztem a fehér szálat és bekötöttem. De a tempomatból 2 kormányszál jön, van egy fekete is a fehér mellett. Azt a feketébe kell kötni ugye, de úgy hogy nem szakítom meg a feketét? Mert a duda testje így felesleges lett.
visszajelzést bekötötted a műszercsoportba? az sem jelez?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17294 Dátum: 2012.02.25 szombat, 10:30:09 »

visszajelzést bekötötted a műszercsoportba? az sem jelez?
Igen bekötöttem a zöld lámpát. De a IIM modult nem tettem be, a tempomat visszajelző szálát (fekete-fehér) közvetlenül a műszerfalba kötöttem. De ez nem lehet baj. És nem jelez. Vagyis halott a cucc. Vagy a kormánygombok nem kapcsolnak. Amúgy a tempomat veszi az áramot, mert amikor bekötöttm a tápját, nagyon picit szikrázott, vagyis üzemi áramot vett fel.
A wikiben nincs vezetékszin jelölés a kormánykapcsoló bekötésénél, csak 1. és 3. láb. Nem lehet, hogy a 3. láb nem a fekete, hanem a fekete/kék?
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17295 Dátum: 2012.02.25 szombat, 10:35:08 »

Vannak ábrák a Wikiben!
Átnézem a cuccot újra!
Naplózva
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17296 Dátum: 2012.02.25 szombat, 10:55:38 »

Az IIM mire való? Mit csinál? Nekem nincs, de nélküle is megy a dolog, bár visszajelzésem nincs a műszerfalba.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17297 Dátum: 2012.02.25 szombat, 10:57:00 »

Aha. Most megint az állt elő, hogy két ellentétes választ kaptam. Vagy közös a testjük, vagy a duda a tempomaton át kap testet.
Na mindegy. Az előbb lementem, átkötöttem úgy, hogy közös lett a test és így sem működik. Bassssz.

Azzal én nem tudok mit kezdeni. Nekem a saját tapasztalatom a mérvadó. Amikor raktam be a tempomatot és elfelejtettem bekötni a testjét tartalmazó csatit, akkor dudám sem volt.


Jut eszembe, nekem gyárilag elő volt készítve, stekkerek összedug és kész. Akkor éppen kiszedtem a trip-et is. Mentem vele vagy 5 próbakört és nem működött. Aztán visszaraktam a trip-et és utána működött.

  
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17298 Dátum: 2012.02.25 szombat, 12:31:45 »

Azzal én nem tudok mit kezdeni. Nekem a saját tapasztalatom a mérvadó. Amikor raktam be a tempomatot és elfelejtettem bekötni a testjét tartalmazó csatit, akkor dudám sem volt.


Jut eszembe, nekem gyárilag elő volt készítve, stekkerek összedug és kész. Akkor éppen kiszedtem a trip-et is. Mentem vele vagy 5 próbakört és nem működött. Aztán visszaraktam a trip-et és utána működött.

  
elég érdekes test hurkok vannak a mondeóban. múltkor viló szívta be. nem volt bent a műszercsoportja s halott volt a masina...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17299 Dátum: 2012.02.25 szombat, 12:55:24 »

Az IIM mire való? Mit csinál? Nekem nincs, de nélküle is megy a dolog, bár visszajelzésem nincs a műszerfalba.
Az IIM pittyegteti a fedkomp gombjait. A tempomat gombjait is azt nem tudom. Tudja valaki? Ja meg égeti a tempomat visszajelzőt. De hogy minek bele például a szabályozott műszerfalvilágítás?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 339 340 341 342 343 344 345 [346] 347 348 349 350 351 352 353 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.054 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.