Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:59:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 353 354 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358230 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17300 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:14:48 »

Az IIM pittyegteti a fedkomp gombjait. A tempomat gombjait is azt nem tudom. Tudja valaki? Ja meg égeti a tempomat visszajelzőt. De hogy minek bele például a szabályozott műszerfalvilágítás?
tempomat gombokat nem pittyegteti.
a szabályzott fényerő meg azért kell, hogy ha éppen le van tekerve, mert te úgy szereted, akkor ne pirítsa ki a szemedet a zöld piktogramm.
ha akarod, lövök be ide képeket bekötésről. pl. iim-re se egy szál megy rá, meg egy ki róla, ezért nem hiszem, hogy elég simán összekötni őket...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17301 Dátum: 2012.02.25 szombat, 13:29:39 »





« Utoljára szerkesztve: 2012.02.25 szombat, 13:34:11 írta astor72 » Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17302 Dátum: 2012.02.25 szombat, 16:48:35 »

Sziasztok.Lenne egy olyan problémám hogy nem jó az alapjáratom,sokszor lemegy a fordulat 500-ra és utána leáll a motor,ezt hidegen motornál csinálja,voltam motordiagnosztikán,csak a légtömegmérőt irta ki.Azt kicseréltem de még mindig problémás. Már végigjártam az összes dolgot (persze csak amit megtaláltam Smiley)ami itt irtak http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf de eddig még nem találtam problémát.Esetleg valaki találkozot már ilyen problémával?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.25 szombat, 16:50:31 írta midas » Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17303 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:00:34 »

Sziasztok.Lenne egy olyan problémám hogy nem jó az alapjáratom,sokszor lemegy a fordulat 500-ra és utána leáll a motor,ezt hidegen motornál csinálja,voltam motordiagnosztikán,csak a légtömegmérőt irta ki.Azt kicseréltem de még mindig problémás. Már végigjártam az összes dolgot (persze csak amit megtaláltam Smiley)ami itt irtak http://www.mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf de eddig még nem találtam problémát.Esetleg valaki találkozot már ilyen problémával?
meleg motornál is előfordul az ingadozás, vagy csak hidegen ejti le? elindítod és rögtön utána lefullad, vagy mennyi idő telik el, hogy beavatkozás nélkül lefullad?
más tüneted nincsen? rángatás, túlfogyasztás, benzin szag stb...?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17304 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:04:07 »

meleg motornál is előfordul az ingadozás, vagy csak hidegen ejti le? elindítod és rögtön utána lefullad, vagy mennyi idő telik el, hogy beavatkozás nélkül lefullad?
más tüneted nincsen? rángatás, túlfogyasztás, benzin szag stb...?

néha meleg motornál is előfordult már de ritkábban.Inditom pár másodpercig jó, utána leesik a fordulat és leáll.a fogyasztásom elég magas de gondolom a hidegek miatt,pontosan nem tudom.Rángatás is van ,először azt hittem a légtömegmérő miat de mostmár biztos nem amiat
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17305 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:10:09 »

néha meleg motornál is előfordult már de ritkábban.Inditom pár másodpercig jó, utána leesik a fordulat és leáll.a fogyasztásom elég magas de gondolom a hidegek miatt,pontosan nem tudom.Rángatás is van ,először azt hittem a légtömegmérő miat de mostmár biztos nem amiat
lambda lesz az, de ezt mondjuk ki kellett volna dobni a diagnak.
motortéri 13-as biztit húzd ki
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17306 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:12:33 »

lambda lesz az, de ezt mondjuk ki kellett volna dobni a diagnak.
13-as biztit húzd ki

szóval kihuzom a biztit és akkor elméletileg jó lesz? Vagyis kiderül hogy a lambdaszonda a rossz vagy nem.Jól értettem?
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17307 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:17:01 »

szóval kihuzom a biztit és akkor elméletileg jó lesz? Vagyis kiderül hogy a lambdaszonda a rossz vagy nem.Jól értettem?
tesztelni tudod. jelen esetben rossz jelet ad(szereintem). ha kihúzod, akkor az ecu vész üzemmódban van és egy középértékkel vezérel tovább.
két dolog lehet. kihúzod és nem változik semmi, minden úgy ***, ahogy leírtad...
vagy az van, hogy a tünetek csillapodnak...
még egy kérdés. maf csere mikor volt(mennyit mentél az óta) és volt e csere után ecu reset?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17308 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:21:34 »

tesztelni tudod. jelen esetben rossz jelet ad(szereintem). ha kihúzod, akkor az ecu vész üzemmódban van és egy középértékkel vezérel tovább.
két dolog lehet. kihúzod és nem változik semmi, minden úgy ***, ahogy leírtad...
vagy az van, hogy a tünetek csillapodnak...
még egy kérdés. maf csere mikor volt(mennyit mentél az óta) és volt e csere után ecu reset?

Maf csere a tegnapelőt volt,utána kivettem az aksit,azt irták úgy törlődik minden,kb 25 km mentem vele azóta
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17309 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:23:28 »

Maf csere a tegnapelőt volt,utána kivettem az aksit,azt irták úgy törlődik minden,kb 25 km mentem vele azóta
csak kivetted az akksit, vagy újra is tanítottad a vezérlést?
mert ha nem tanítottál újra, akkor az bizony nem ártana...
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17310 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:28:57 »

csak kivetted az akksit, vagy újra is tanítottad a vezérlést?
mert ha nem tanítottál újra, akkor az bizony nem ártana...
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa

Újratanitottam Smiley.Az volt az első dolgom
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17311 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:29:52 »

Újratanitottam Smiley.Az volt az első dolgom
akkor próba cseresznye 13-as ki...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17312 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:31:43 »

akkor próba cseresznye 13-as ki...

Rendben.És akkor menjek vele egy pár km?Vagy elég csak járatni a motort?
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17313 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:33:59 »

Rendben.És akkor menjek vele egy pár km?Vagy elég csak járatni a motort?
te tudod, mikor mit csinált eddig...teszteld le, hogy így(lambda kiiktatva) mit csinál..
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17314 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:34:57 »

te tudod, mikor mit csinált eddig...teszteld le, hogy így(lambda kiiktatva) mit csinál..

Akkor meek is tesztelgetni Cheesy
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17315 Dátum: 2012.02.25 szombat, 17:36:46 »

Akkor meek is tesztelgetni Cheesy
afro1
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17316 Dátum: 2012.02.25 szombat, 18:25:03 »

Nos,megvolt a nagy teszt Cheesy.Jelenleg nem áll le inditás után és nem is rángat de mikor benyomom a kuplungot leesik 500-ra a fordulat és mikor felengedem viszzamegy normálra.Úgy néz ki hogy lambdaszonda csere lesz Smiley.Köszönöm a segitséget.Amugy mennyi a normál alapjárat?Nekem olyan 900
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17317 Dátum: 2012.02.25 szombat, 20:19:16 »

Nos,megvolt a nagy teszt Cheesy.Jelenleg nem áll le inditás után és nem is rángat de mikor benyomom a kuplungot leesik 500-ra a fordulat és mikor felengedem viszzamegy normálra.Úgy néz ki hogy lambdaszonda csere lesz Smiley.Köszönöm a segitséget.Amugy mennyi a normál alapjárat?Nekem olyan 900

Az ok, asszem 880 Smiley
Amúgy az új maf tiszta?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Wolfgang
Vendég
« Új hozzászólás #17318 Dátum: 2012.02.25 szombat, 21:40:59 »

Sziasztok,

Nemrég jutottam hozzá egy 2000-es évjáratú Mk2-es 1.8-as szép állapotban lévő, ezüst színű, karbantartott mondeóhoz. Nem tudom, hogy az extrák, melyek egy másik típusban benne vannak, és az enyémen láthatóak a helyei, akkor utólagosan beszerelhetőek?

Pár dolgot  szeretnék rajta cserélni illetve javítani. ebben kérném a segítségedet.

-   a csomagtartó zárjával (elektronikájával) lehet valami, mert csak akkor működik, ha kulccsal nyitom. – lehet valami csere vagy pótcucc erre?
-   ugyancsak a csomagtartónál, a hátsó kalaptartó jobb oldalon lévő rögzítő „kötele” el van szakadva, amivel fölfogatjuk a felnyíló részhez. Ez van valakinek?
-   utólagosan szeretnék tolatóradart beszereltetni. ez milyen költségekkel jár?
-   a digitális órát lehetséges kicserélni olyanra, amely mutatja a külső hőmérsékletet is?


üdv,
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17319 Dátum: 2012.02.25 szombat, 22:02:35 »

1)   a csomagtartó zárjával (elektronikájával) lehet valami, mert csak akkor működik, ha kulccsal nyitom. – lehet valami csere vagy pótcucc erre?
2)   ugyancsak a csomagtartónál, a hátsó kalaptartó jobb oldalon lévő rögzítő „kötele” el van szakadva, amivel fölfogatjuk a felnyíló részhez. Ez van valakinek?
3)   utólagosan szeretnék tolatóradart beszereltetni. ez milyen költségekkel jár?
4)   a digitális órát lehetséges kicserélni olyanra, amely mutatja a külső hőmérsékletet is?
üdv,

Üdv a klubban!  integet2

1 - Asszem a wikiben van cikk a csomagtartó zárról, igaz az kombi.
2 - Szerintem autósboltban kapni ilyet.
3 - Páran már csináltak itt ilyet, ha van vonóhorog arra kell figyelni. Konkrétumot majd írnak a Kollegák.
4 - Ki lehet cserélni. Pl bontóban kapsz fedcompot, ha jól felszerelt autód van és megfelelő csati van az óra mögött, elképzelhető, hogy minden fog működni (fogyasztásmérés stb..). Ha nincs bekábelezve (és a többi funkció nem fontos), akkor, hogy mutassa a hőmérsékletet a fedcomphoz kell két szenzor. Ezeket gyárilag az első lökhárító mögé/alá tették.

Az első háromra nem tudtam sok okosat mondani, de remélem az utolsó hasznos volt.
A profilod beállításainál van egy opció, ahol tudsz aláírást beállítani. Kérlek ide írd be a főbb adatokat az autódról, hogy később "autóra szabottabb" válaszokat kaphass.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.25 szombat, 22:07:33 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
deis
Vendég
« Új hozzászólás #17320 Dátum: 2012.02.25 szombat, 22:30:27 »

Sziasztok,

Nemrég jutottam hozzá egy 2000-es évjáratú Mk2-es 1.8-as szép állapotban lévő, ezüst színű, karbantartott mondeóhoz. Nem tudom, hogy az extrák, melyek egy másik típusban benne vannak, és az enyémen láthatóak a helyei, akkor utólagosan beszerelhetőek?

Pár dolgot  szeretnék rajta cserélni illetve javítani. ebben kérném a segítségedet.

-   a csomagtartó zárjával (elektronikájával) lehet valami, mert csak akkor működik, ha kulccsal nyitom. – lehet valami csere vagy pótcucc erre?
-   ugyancsak a csomagtartónál, a hátsó kalaptartó jobb oldalon lévő rögzítő „kötele” el van szakadva, amivel fölfogatjuk a felnyíló részhez. Ez van valakinek?
-   utólagosan szeretnék tolatóradart beszereltetni. ez milyen költségekkel jár?
-   a digitális órát lehetséges kicserélni olyanra, amely mutatja a külső hőmérsékletet is?


üdv,


Tolatóradar: METRO-ban lehet, lehetett kapni. Kb 6000 Ft + beszereled magad. Egy  vasárnapi ebéd utáni elfoglaltságnak jó. taps
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17321 Dátum: 2012.02.25 szombat, 22:57:12 »

A kormány alatt az oszlop tövénél található háromszög csatlakozó(c823) rögzítését akasszuk ki és húzzuk le a rögzítő bolháról. A reteszt benyomva húzzuk szét a csatlakozót és ellenőrizzük a benne lévő kábelek, érintkezők darabszámát. Az apa oldalon (tüskék állnak ki), ha megvan a szükséges 3 tüske a kormányátvezető spirál cseréjére nem lesz szükség. Ugyanezen csatlakozó anya (érvéghüvelyek láthatók) oldalán ellenőrizzük az elmenő kábelek darabszámát, ha csak két elmenő kábelünk van kis csavarhúzóval pattitsuk ki a piros rögzítőbetétet és fűzzük be az üres helyre a bontott csatlakozónkból származó érintkezőt. A piros biztósító visszatételét követően dugaszoljuk össze a csatlakozót és toljuk vissza a tartójára. Vezessük le a kormányoszlopon befűzve a gyárilag beszerelt bilincsek és tartok alá. A vezeték méreténél vegyük figyelembe, hogy a kormányoszlop állítható. Forrasszuk össze a kábelt a SCM köteg fehér 5-ös kábelével. Keressük meg a kormányoszlop kábelkötegben a c896 1es lábáról induló kábelt és forrasszuk hozzá az SCM kábelköteg fekete 6 os kábelét. A kötéseket szigeteljük.

Egy napja olvasom a szöveget és nem értem. Segítsetek értelmezni, mert szétvet az ideg. Egy kiba****tt vezetéknek nem tudom a helyét.

Keressük meg a kormányoszlop kábelkötegben a c896 1es lábáról induló kábelt és forrasszuk hozzá az SCM kábelköteg fekete 6 os kábelét.

Ezt a mondatot nem értem, mert nem tudom, hogy melyik az a c896 csatlakozó. Sehol nincs rá utalás, magyarázat, ábra, semmi. A kormányoszlop 3 érintkezős csatija c823 számú. Ellentmondás van a szövegben. Ezen felül a c823 csati 1. lába nem üres, hanem egy olyan fekete vezeték van benne, amelyik megy valahonnan valahová, vagyis nem egy szabad kábelvég. Hogyan forrasszam hozzá a tempomat fekete 6. kábelét? Hozzáforrasszam, vagy vágjam el az eredetit, mint ahogy a wikin levő ábra adja?

Segítsen valaki, mert lassan beleőrülök. A wikiben nem találom ezt a csatit.

Akinek feladtam a fedkompot, megkapta?
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.25 szombat, 23:14:18 írta svega » Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17322 Dátum: 2012.02.25 szombat, 23:00:42 »

Sziasztok,

Nemrég jutottam hozzá egy 2000-es évjáratú Mk2-es 1.8-as szép állapotban lévő, ezüst színű, karbantartott mondeóhoz. Nem tudom, hogy az extrák, melyek egy másik típusban benne vannak, és az enyémen láthatóak a helyei, akkor utólagosan beszerelhetőek?

Pár dolgot  szeretnék rajta cserélni illetve javítani. ebben kérném a segítségedet.

-   a csomagtartó zárjával (elektronikájával) lehet valami, mert csak akkor működik, ha kulccsal nyitom. – lehet valami csere vagy pótcucc erre?
-   ugyancsak a csomagtartónál, a hátsó kalaptartó jobb oldalon lévő rögzítő „kötele” el van szakadva, amivel fölfogatjuk a felnyíló részhez. Ez van valakinek?
-   utólagosan szeretnék tolatóradart beszereltetni. ez milyen költségekkel jár?
-   a digitális órát lehetséges kicserélni olyanra, amely mutatja a külső hőmérsékletet is?


üdv,


Üdv itt!

Először azt szögezzük le hogy a távirányítón 2* gyorsan nyomtad meg a csomi nyitót? De lehet hogy a csomagtartó motorja rossz, nekem csak 1 fogaskerék volt elcsúszva megvételkor, ezért volt hogy nyitott volt hogy nem (Inkább nem). Nyáregyházán Fügelaci egy kicsit "megujjazta" ott a motorkörül és azóta tökéletesen működik.  eplus2

A kalaptartó zsinórja nekem is elvolt szakadva, cipőfűzőt tettem a helyére és teljesen patent. Maximum 10perc munka.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17323 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 02:28:15 »

A kormány alatt az oszlop tövénél található háromszög csatlakozó(c823) rögzítését akasszuk ki és húzzuk le a rögzítő bolháról. A reteszt benyomva húzzuk szét a csatlakozót és ellenőrizzük a benne lévő kábelek, érintkezők darabszámát. Az apa oldalon (tüskék állnak ki), ha megvan a szükséges 3 tüske a kormányátvezető spirál cseréjére nem lesz szükség. Ugyanezen csatlakozó anya (érvéghüvelyek láthatók) oldalán ellenőrizzük az elmenő kábelek darabszámát, ha csak két elmenő kábelünk van kis csavarhúzóval pattitsuk ki a piros rögzítőbetétet és fűzzük be az üres helyre a bontott csatlakozónkból származó érintkezőt. A piros biztósító visszatételét követően dugaszoljuk össze a csatlakozót és toljuk vissza a tartójára. Vezessük le a kormányoszlopon befűzve a gyárilag beszerelt bilincsek és tartok alá. A vezeték méreténél vegyük figyelembe, hogy a kormányoszlop állítható. Forrasszuk össze a kábelt a SCM köteg fehér 5-ös kábelével. Keressük meg a kormányoszlop kábelkötegben a c896 1es lábáról induló kábelt és forrasszuk hozzá az SCM kábelköteg fekete 6 os kábelét. A kötéseket szigeteljük.

Egy napja olvasom a szöveget és nem értem. Segítsetek értelmezni, mert szétvet az ideg. Egy kiba****tt vezetéknek nem tudom a helyét.

Keressük meg a kormányoszlop kábelkötegben a c896 1es lábáról induló kábelt és forrasszuk hozzá az SCM kábelköteg fekete 6 os kábelét.

Ezt a mondatot nem értem, mert nem tudom, hogy melyik az a c896 csatlakozó. Sehol nincs rá utalás, magyarázat, ábra, semmi. A kormányoszlop 3 érintkezős csatija c823 számú. Ellentmondás van a szövegben. Ezen felül a c823 csati 1. lába nem üres, hanem egy olyan fekete vezeték van benne, amelyik megy valahonnan valahová, vagyis nem egy szabad kábelvég. Hogyan forrasszam hozzá a tempomat fekete 6. kábelét? Hozzáforrasszam, vagy vágjam el az eredetit, mint ahogy a wikin levő ábra adja?

Segítsen valaki, mert lassan beleőrülök. A wikiben nem találom ezt a csatit.

Akinek feladtam a fedkompot, megkapta?

nah. a két csati egy és ugyan az, csak a jelölése más mk1 mk2-nél.
lentebb raktam be neked bekötési rajzokat. azok alapján menjél, mert a te évjáratodnak megfelelő.
c896-al van jelölve a háromszög csati és a vezetékek színét is ki tudod olvasni belőle, meg azt is, hogy ki kivel van.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
midas
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


norbert2074
E-mail
« Új hozzászólás #17324 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 11:13:14 »

Az ok, asszem 880 Smiley
Amúgy az új maf tiszta?


Még nem tisztitottam meg a légtömegmérőt de már igy is jelentős javúlás van.Már csak azt kellene megtudnom hogy miért esik lenéha a sebeségmérő órám 0-ra és  . Remélem azt is ilyen hamar megoldom Smiley.
Naplózva

Mk2 97-es, 1.6-os 90Le lépcsőshátú
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17325 Dátum: 2012.02.26 vasárnap, 15:32:45 »

nah. a két csati egy és ugyan az, csak a jelölése más mk1 mk2-nél.
lentebb raktam be neked bekötési rajzokat. azok alapján menjél, mert a te évjáratodnak megfelelő.
c896-al van jelölve a háromszög csati és a vezetékek színét is ki tudod olvasni belőle, meg azt is, hogy ki kivel van.
Értem már. Vagyis azokban a kocsikban, amelyekben nincs tempomat gyárilag, ott a kürtnek van egy testszál (fekete), mert a kürtnek valahol kell test, ha nincs tempomat. De ha beleteszem a tempomatot, amely adja a kürtnek a testet, akkor a régi testszál már nem kell, mert van helyette a tempomatban. Vagyis fekete/kék = kürt a relétől, fekete = test a tempomaton át, fehér = tempomatba kapcsolók szála.
Érts egyet, s megyek a kocsiba.
Viló, meghozta a posta a fedkompot?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17326 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 05:11:01 »

Értem már. Vagyis azokban a kocsikban, amelyekben nincs tempomat gyárilag, ott a kürtnek van egy testszál (fekete), mert a kürtnek valahol kell test, ha nincs tempomat. De ha beleteszem a tempomatot, amely adja a kürtnek a testet, akkor a régi testszál már nem kell, mert van helyette a tempomatban. Vagyis fekete/kék = kürt a relétől, fekete = test a tempomaton át, fehér = tempomatba kapcsolók szála.
Érts egyet, s megyek a kocsiba.
Viló, meghozta a posta a fedkompot?

nézd a vicces oldalát, benyomod a tempomatot és még le is dudálja az útról a többieket, nem kell lassítani Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
« Új hozzászólás #17327 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 11:54:23 »

Jelentem, működik a tempomat a dízelben. Wink Kész a project, teljesen tökéletes. Köszönök mindenkinek minden ábrát, segítséget, hozzászólást. worship Egy vezetékkötés (kuplungszál) volt szétcsúszva. Teljes az örömem. Most visszarakom a burkolatokat, aztán leveszem a légzsákot, s indul a ledeket gombok alá ügy.  wave
Rossz hír eplus2: nem lehet ledeket rakni tempomat gombjai alá, mert a bal oldali gombsor átlátszó ugyan, de a jobb oldali 3 NEM! Basszus. Pedig elektronikailag egyszerű megoldani.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.27 hétfő, 13:27:12 írta svega » Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #17328 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 17:01:41 »

Sziasztok. Egyik barátomnak az autójához keresek Kilincs tartó külső burkolatot a vezető oldali ajtóhoz. 97-es mondeoról lenne szó. Esetleg jó bontót ha tudtok ajánlani,az is jó lehet. Előre is köszi
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17329 Dátum: 2012.02.27 hétfő, 21:29:42 »

Jelentem, működik a tempomat a dízelben. Wink Kész a project, teljesen tökéletes. Köszönök mindenkinek minden ábrát, segítséget, hozzászólást. worship Egy vezetékkötés (kuplungszál) volt szétcsúszva. Teljes az örömem. Most visszarakom a burkolatokat, aztán leveszem a légzsákot, s indul a ledeket gombok alá ügy.  wave
Rossz hír eplus2: nem lehet ledeket rakni tempomat gombjai alá, mert a bal oldali gombsor átlátszó ugyan, de a jobb oldali 3 NEM! Basszus. Pedig elektronikailag egyszerű megoldani.

Gratula. Ment PÜ.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
pahasz
Vendég
« Új hozzászólás #17330 Dátum: 2012.02.28 kedd, 08:22:17 »

Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Eladnám az autómat és értékbecslést szeretnék kérni.
98'-as 5ajtós 1.8benzines. Két hete megpördültem vele és felszaladtam egy betonpadkára.
A bal hátulja a kerék előtt sérült meg, képeken látszik. A futómű ki lett cserélve. Annyi még,
hogy a kézifékbovdent cserélni kell. Karosszériás 90e Ft-ot kérne a teljes javításért.
Tavaly szeptemberbe lett szervizelve az autó: vezérmű,ékszíj, görgőcsere. Olaj, olajszűrő,
benzinszűrő,levegőszűrő,gyertyacsere. Első futómű: 2lengőkar, szilentek, 2spirálrugó, 2kutyacsont,
féktárcsa+fékbetétcsere. Egy reális árat szeretnék kérni érte.
Magyarországi üzembe helyezésű, 5éve van nálam, szeptemberig van műszakija.
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100173_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100175_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100187_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100189_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100190_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100191_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100196_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100182_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100197_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100198_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100201_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100204_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100205_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100207_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100209_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100211_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100212_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100213_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100217_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszönöm a segítségeteket!
pahasz@freemail.hu
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.28 kedd, 08:24:57 írta pahasz » Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17331 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:46:41 »

Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Eladnám az autómat és értékbecslést szeretnék kérni.
98'-as 5ajtós 1.8benzines. Két hete megpördültem vele és felszaladtam egy betonpadkára.
A bal hátulja a kerék előtt sérült meg, képeken látszik. A futómű ki lett cserélve. Annyi még,
hogy a kézifékbovdent cserélni kell. Karosszériás 90e Ft-ot kérne a teljes javításért.
Tavaly szeptemberbe lett szervizelve az autó: vezérmű,ékszíj, görgőcsere. Olaj, olajszűrő,
benzinszűrő,levegőszűrő,gyertyacsere. Első futómű: 2lengőkar, szilentek, 2spirálrugó, 2kutyacsont,
féktárcsa+fékbetétcsere. Egy reális árat szeretnék kérni érte.
Magyarországi üzembe helyezésű, 5éve van nálam, szeptemberig van műszakija.
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100173_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100175_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100187_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100189_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100190_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100191_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100196_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100182_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100197_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100198_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100201_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100204_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100205_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100207_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100209_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100211_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100212_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100213_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100217_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszönöm a segítségeteket!
pahasz@freemail.hu



őőő.. 48e KM?  eplus2

Kit akarsz ezzel becsapni? Cheesy Vagy már 1* átfordult?  eplus2
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17332 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:52:06 »

Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Eladnám az autómat és értékbecslést szeretnék kérni.
98'-as 5ajtós 1.8benzines. Két hete megpördültem vele és felszaladtam egy betonpadkára.
A bal hátulja a kerék előtt sérült meg, képeken látszik. A futómű ki lett cserélve. Annyi még,
hogy a kézifékbovdent cserélni kell. Karosszériás 90e Ft-ot kérne a teljes javításért.
Tavaly szeptemberbe lett szervizelve az autó: vezérmű,ékszíj, görgőcsere. Olaj, olajszűrő,
benzinszűrő,levegőszűrő,gyertyacsere. Első futómű: 2lengőkar, szilentek, 2spirálrugó, 2kutyacsont,
féktárcsa+fékbetétcsere. Egy reális árat szeretnék kérni érte.
Magyarországi üzembe helyezésű, 5éve van nálam, szeptemberig van műszakija.



Én eladás előtt mindenféle képen megcsináltatnám az autót, mert ez sok vevőt elriaszt. Lehet akármilyen motorikus állapotban amíg ez a harci sérülés rajta nem lát a magyar autóvásárló potenciális társat benne.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17333 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:56:19 »

Én eladás előtt mindenféle képen megcsináltatnám az autót, mert ez sok vevőt elriaszt. Lehet akármilyen motorikus állapotban amíg ez a harci sérülés rajta nem lát a magyar autóvásárló potenciális társat benne.
utána meg az ára miatt nem fogja tudni eladni ...
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17334 Dátum: 2012.02.28 kedd, 09:59:05 »

utána meg az ára miatt nem fogja tudni eladni ...

Egy autó összetörése soha nem kifizetődő...

De így biztosan eltudná adni különben a nyakán maradna.
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17335 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:10:00 »

Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Eladnám az autómat és értékbecslést szeretnék kérni.
98'-as 5ajtós 1.8benzines. Két hete megpördültem vele és felszaladtam egy betonpadkára.
A bal hátulja a kerék előtt sérült meg, képeken látszik. A futómű ki lett cserélve. Annyi még,
hogy a kézifékbovdent cserélni kell. Karosszériás 90e Ft-ot kérne a teljes javításért.
Tavaly szeptemberbe lett szervizelve az autó: vezérmű,ékszíj, görgőcsere. Olaj, olajszűrő,
benzinszűrő,levegőszűrő,gyertyacsere. Első futómű: 2lengőkar, szilentek, 2spirálrugó, 2kutyacsont,
féktárcsa+fékbetétcsere. Egy reális árat szeretnék kérni érte.
Magyarországi üzembe helyezésű, 5éve van nálam, szeptemberig van műszakija.



Teljesen kijavítva, és reális km állással 450k -ért meghirdetném irányárba. Mert am úgy egy jó kiállású autó és szép belseje van,és úgy egybe van. DE nehéz úgy árat mondani rá hogy még nem vezette az ember.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17336 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:26:37 »

Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Eladnám az autómat és értékbecslést szeretnék kérni.
98'-as 5ajtós 1.8benzines. Két hete megpördültem vele és felszaladtam egy betonpadkára.
A bal hátulja a kerék előtt sérült meg, képeken látszik. A futómű ki lett cserélve. Annyi még,
hogy a kézifékbovdent cserélni kell. Karosszériás 90e Ft-ot kérne a teljes javításért.
Tavaly szeptemberbe lett szervizelve az autó: vezérmű,ékszíj, görgőcsere. Olaj, olajszűrő,
benzinszűrő,levegőszűrő,gyertyacsere. Első futómű: 2lengőkar, szilentek, 2spirálrugó, 2kutyacsont,
féktárcsa+fékbetétcsere. Egy reális árat szeretnék kérni érte.
Magyarországi üzembe helyezésű, 5éve van nálam, szeptemberig van műszakija.
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100173_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100175_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100183_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100186_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100187_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100189_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100190_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100191_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100196_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100182_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100197_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100198_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100200_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100201_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100204_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100205_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100207_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100208_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100209_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100211_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100212_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100213_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100214_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100217_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100218_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/120228/P1100219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előre is köszönöm a segítségeteket!
pahasz@freemail.hu


Azt a 48e kilómétert pörgesd föl min. 140e-160e-re, mert már a látványa után - Nah ezt sem nézzük tovább, futott vagy 400e-et... - mondattal távoznak. (tapasztalat) Wink
Alufelnik vannak hozzá? Ha van és megcsináltatod a hibáját is, talán egy 6 kilót adnak érte. (sajnos nem fogják föl, ez is olyan jó (jobb), mint egy korabeli VW, vagy Seat, vagy Skoda, vagy Volvo... "Á, ez "csak" egy Ford..." Sad )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17337 Dátum: 2012.02.28 kedd, 10:38:43 »

Azt a 48e kilómétert pörgesd föl min. 140e-160e-re, mert már a látványa után - Nah ezt sem nézzük tovább, futott vagy 400e-et... - mondattal távoznak. (tapasztalat) Wink
Alufelnik vannak hozzá? Ha van és megcsináltatod a hibáját is, talán egy 6 kilót adnak érte. (sajnos nem fogják föl, ez is olyan jó (jobb), mint egy korabeli VW, vagy Seat, vagy Skoda, vagy Volvo... "Á, ez "csak" egy Ford..." Sad )

Szerintem 600k sok érte, abba az árkategóriába már nagyon nehezen menne el benzinesként. Ha dízel lenne akkor simán 600-ért vinnék.
Naplózva
pahasz
Vendég
« Új hozzászólás #17338 Dátum: 2012.02.29 szerda, 08:54:41 »

Köszönöm a segítségetek! Amikor megvásároltam 5évvel ezelőtt az autót a kilométer számláló nem számolt,140e-nél "kiakadt".  Gondolom barbár módon tekerték vissza. Én szétszedtem és egyszerűbbnek tűnt úgy összerakni,hogy lenullázom. Szóval nem tudni mennyi km is van benne összesen. De én ezzel nem is akarnék trükközni. Persze meg is csináltathatnám az autót, de... Így szeretném eladni ebben az állapotában.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17339 Dátum: 2012.02.29 szerda, 16:27:07 »

... Így szeretném eladni ebben az állapotában.
Hali!
Csak egy buta kérdés. Ha nem törted volna össze, akkor is eladósorba került volna?
Mert így tényleg nem kapsz annyit érte, sőt, jóval kevesebbet, mintha ép lenne. Ha így eladod, és veszel egy másik valamit, akkor annak az átíratására és a kötelező - és egyéb nem várt - cseréire ráköltesz többet, mint amennyibe ennek a javítása kerülne - szerintem.

De ahogy nálam bölcsebbek szokták nekem is mondani: azt csinálsz, amit akarsz. Smiley
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #17340 Dátum: 2012.02.29 szerda, 18:39:42 »

Hali!
Csak egy buta kérdés. Ha nem törted volna össze, akkor is eladósorba került volna?
Mert így tényleg nem kapsz annyit érte, sőt, jóval kevesebbet, mintha ép lenne. Ha így eladod, és veszel egy másik valamit, akkor annak az átíratására és a kötelező - és egyéb nem várt - cseréire ráköltesz többet, mint amennyibe ennek a javítása kerülne - szerintem.

De ahogy nálam bölcsebbek szokták nekem is mondani: azt csinálsz, amit akarsz. Smiley

Ez a kérdés bennem is megfogalmazódott.
Naplózva
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #17341 Dátum: 2012.02.29 szerda, 19:59:34 »

Sziasztok!

'96-os 5 ajtós mk2-es mondeóban hol van a csomagtartó világítás kapcsolója? Mert vagy állandóan világít, vagy sehogy. Arra gondoltam hátha a kapcsolóval van baj, csak még addig nem jutottam el - többnyire időhiány miatt -, hogy megkeressem. Ugyanez vonatkozik a kesztyűtartó világításra is.
Üdv
Tomi
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #17342 Dátum: 2012.02.29 szerda, 20:51:34 »

Sziasztok!

'96-os 5 ajtós mk2-es mondeóban hol van a csomagtartó világítás kapcsolója? Mert vagy állandóan világít, vagy sehogy. Arra gondoltam hátha a kapcsolóval van baj, csak még addig nem jutottam el - többnyire időhiány miatt -, hogy megkeressem. Ugyanez vonatkozik a kesztyűtartó világításra is.
Üdv
Tomi

Hali!

A kesztyűtartónak nincs kapcsolója, ha felkapcsolod a világítást, akkor a kesztyűtartódba lévő izzó is világítani fog, feltéve, ha jó az izzó. A csomitartóban a középső műanyagot kell lebontanod, ami alatt a zárszerkezet van, és ott van a kapcsolója is.
Üdv
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #17343 Dátum: 2012.02.29 szerda, 20:55:11 »

Hali!

A kesztyűtartónak nincs kapcsolója, ha felkapcsolod a világítást, akkor a kesztyűtartódba lévő izzó is világítani fog, feltéve, ha jó az izzó. A csomitartóban a középső műanyagot kell lebontanod, ami alatt a zárszerkezet van, és ott van a kapcsolója is.
Üdv
Igen, ott jó az izzó, párszor megégetett már... Köszi, akkor hétvégén szétkapom.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #17344 Dátum: 2012.02.29 szerda, 20:56:14 »

Hali!

"A kesztyűtartónak nincs kapcsolója, ha felkapcsolod a világítást, akkor a kesztyűtartódba lévő izzó is világítani fog, feltéve, ha jó az izzó."

és feltéve, ha nyitva van.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #17345 Dátum: 2012.02.29 szerda, 21:18:29 »

és feltéve, ha nyitva van.

Az akkor is világít, ha nincs nyitva  vigyor3
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17346 Dátum: 2012.02.29 szerda, 21:35:46 »

Hali!

A kesztyűtartónak nincs kapcsolója, ha felkapcsolod a világítást, akkor a kesztyűtartódba lévő izzó is világítani fog, feltéve, ha jó az izzó. A csomitartóban a középső műanyagot kell lebontanod, ami alatt a zárszerkezet van, és ott van a kapcsolója is.
Üdv

Van kapcsolója a kesztyűtartónak, ami kapcsolja a belső izzót.
Igaz csak akkor világít ha fel van kapcsolva a világítás.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17347 Dátum: 2012.02.29 szerda, 21:42:00 »

Az akkor is világít, ha nincs nyitva  vigyor3

Hát, ha nálad ez a helyzet, akkor kezdhetsz hibát keresni. Kapcsolós az, a felkapcsolt világítás áramkörét szakítja meg.
Naplózva
Zseby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 591


0620/938-9837


E-mail
« Új hozzászólás #17348 Dátum: 2012.02.29 szerda, 21:58:05 »

Hát, ha nálad ez a helyzet, akkor kezdhetsz hibát keresni. Kapcsolós az, a felkapcsolt világítás áramkörét szakítja meg.

majd megnézem akkor haver kocsiját, mert nála volt ez. Én most egy ideig nem keresek problémát a múltkori fűtésszerelésem óta. Fusimnak köszönhetem, aki adott egy német nyelvű leírást, amiből megbuheráltam. Akkor bocsi a félig rossz válaszért. Akkor tehát ott is van érzékelő, csak nemtom még hol  vigyor3
Köszi drof, meg Viló és nem utolsó sorban Styleair  worship midig tanulok valami újat
Naplózva

MK4 2011.11  2.0 TDci Titanium
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17349 Dátum: 2012.02.29 szerda, 22:01:28 »

majd megnézem akkor haver kocsiját, mert nála volt ez. Én most egy ideig nem keresek problémát a múltkori fűtésszerelésem óta. Fusimnak köszönhetem, aki adott egy német nyelvű leírást, amiből megbuheráltam. Akkor bocsi a félig rossz válaszért. Akkor tehát ott is van érzékelő, csak nemtom még hol  vigyor3
Köszi drof, meg Viló és nem utolsó sorban Styleair  worship midig tanulok valami újat
ne keresd...úgy jársz, mint a skót a hűtőszekrénnyel nyes
ha becsukod, nem látod, hogy ég-e...ha kinyitod, akkor meg mindig világít, ha a világítás rajta van Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 353 354 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.