Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:26:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 357 358 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349956 alkalommal)
0 Felhasználó és 115 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17500 Dátum: 2012.03.09 péntek, 16:55:09 »

Valaki tudja, hogy milyen féknyereggel jöttek ki a V6-osok 1992-től 2000-ig?

Eddig én úgy tudtam, hogy 1999-ig 278mm tárcsa + nagy betét, 1999-2000 között pedig 278mm tárcsa + kisebb betét. De mostmár nem vagyok ebben annyira biztos, mert ha tényleg így van, akkor az ST200-asok is a nagy tárcsa-kis betét kombóval jöttek ki, amit nehezen akarok elhinni.

Ha mégis így van, akkor nem erőlködök a fék fejlesztéssel, ha 205 gyári lóhoz jónak találták ezt a kombót, akkor 215 lóhoz elég lesz a sport tárcsa és a sport betét, nem kell nagyobb tárcsa, szélesebb betét.

Valaki megtenné, hogy lefotózná nekem a V6/ST200 első tárcsáit, meg szeretném nézni, hogy mekkora felületen dolgoznak a betétek.

Köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17501 Dátum: 2012.03.09 péntek, 17:04:28 »

Valaki tudja, hogy milyen féknyereggel jöttek ki a V6-osok 1992-től 2000-ig?

Eddig én úgy tudtam, hogy 1999-ig 278mm tárcsa + nagy betét, 1999-2000 között pedig 278mm tárcsa + kisebb betét. De mostmár nem vagyok ebben annyira biztos, mert ha tényleg így van, akkor az ST200-asok is a nagy tárcsa-kis betét kombóval jöttek ki, amit nehezen akarok elhinni.

Ha mégis így van, akkor nem erőlködök a fék fejlesztéssel, ha 205 gyári lóhoz jónak találták ezt a kombót, akkor 215 lóhoz elég lesz a sport tárcsa és a sport betét, nem kell nagyobb tárcsa, szélesebb betét.

Valaki megtenné, hogy lefotózná nekem a V6/ST200 első tárcsáit, meg szeretném nézni, hogy mekkora felületen dolgoznak a betétek.

Köszi.
valami fotót szerezz mk2 csonkállványról, az alapján kiderül, hogy felmegye az mk3 nyereg
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17502 Dátum: 2012.03.09 péntek, 17:08:09 »

valami fotót szerezz mk2 csonkállványról, az alapján kiderül, hogy felmegye az mk3 nyereg

Közben rámprivizett az egyik skót márkatárs, hogy mit szenvedek már, menjek fel a wikire és nézzem meg, hogy milyen egyszerű. És tényleg. Egy kis távtartó gyűrű kell csak a féknyeregnek.

Így eldőlt a téma, ST170 tárcsát már találtam is (méghozzá fúrt-mart!!!), beszélek Krisszel 2 nyeregről és már csak a távtartót kell megcsináltatnom. Király lesz!

Hátha érdekel még valakit:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ST170_Brake_Conversion
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17503 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:32:31 »

Értem már! És nem izgultál, hogy túl sokat vágsz le, vagy levágod az egész fület véletlenül?

Mennyire jobb így, hogy kint nagyobb, bent kisebb betét van? Érezhető a különbség?

Jól sejtem, hogy ehhez a művelethez 2 garnitúra betétet (2x4 db) kell venni?

Azt mondja meg nekem valaki, hogy rá lehet-e tenni az MKIII-as féknyergét az MKII-es tengelycsonkra?
Nem izgultam, mert a régi kisebb betétet rá rajzoltam rajztűvel és láttam a vonalat, hogy meddig kell köszörülnöm, teljesen gyári lett.
Minimális javulás érezhető, igen jól sejted 2 garnitúra betét kell hozzá, vagy ami egyszeri költség a nagyobb féknyereg rögzitő kengyel lenne az igazi megoldás.
Biztosan rá lehet rakni az MKIII-as féknyergét az MKII-es tengelycsonkra csak esetleg kell hozzá egy közdarab, viszont, ha rámenne átalakító nélkül, akkor 4x108-as osztókörű 300mm átmérőjű tárcsát kell kreálni. Ezen a fotón látszik az átalakító amiről írtam: http://kepfeltoltes.hu/120309/AP_f_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egyébként ez a fék szett az igazi megoldás csak 1 gond van vele, mégpedig, hogy az első tengelyre a szett ára jóval meghaladja az autóink értékét. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.09 péntek, 19:36:02 írta Kusti1 » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17504 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:34:47 »

Közben rámprivizett az egyik skót márkatárs, hogy mit szenvedek már, menjek fel a wikire és nézzem meg, hogy milyen egyszerű. És tényleg. Egy kis távtartó gyűrű kell csak a féknyeregnek.

Így eldőlt a téma, ST170 tárcsát már találtam is (méghozzá fúrt-mart!!!), beszélek Krisszel 2 nyeregről és már csak a távtartót kell megcsináltatnom. Király lesz!

Hátha érdekel még valakit:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ST170_Brake_Conversion
mondod a külső-belső méreteit és lesz  eljen
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17505 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:51:05 »

Közben rámprivizett az egyik skót márkatárs, hogy mit szenvedek már, menjek fel a wikire és nézzem meg, hogy milyen egyszerű. És tényleg. Egy kis távtartó gyűrű kell csak a féknyeregnek.

Így eldőlt a téma, ST170 tárcsát már találtam is (méghozzá fúrt-mart!!!), beszélek Krisszel 2 nyeregről és már csak a távtartót kell megcsináltatnom. Király lesz!

Hátha érdekel még valakit:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ST170_Brake_Conversion
Ez jó, ez a legegyszerűbben kivitelezhető megoldás, de ezt megfejelni olyan 4 dugattyus Brembóval, amit tegnap belinkelt HZsolt92 az a tökély, olyan Brembókat lehet venni párban már 40000.-Hft körül, Alfa bontókban elég sűrűen előforduló cucc. wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17506 Dátum: 2012.03.09 péntek, 19:57:48 »

Valaki tudja, hogy milyen féknyereggel jöttek ki a V6-osok 1992-től 2000-ig?

Eddig én úgy tudtam, hogy 1999-ig 278mm tárcsa + nagy betét, 1999-2000 között pedig 278mm tárcsa + kisebb betét. De mostmár nem vagyok ebben annyira biztos, mert ha tényleg így van, akkor az ST200-asok is a nagy tárcsa-kis betét kombóval jöttek ki, amit nehezen akarok elhinni.

Ha mégis így van, akkor nem erőlködök a fék fejlesztéssel, ha 205 gyári lóhoz jónak találták ezt a kombót, akkor 215 lóhoz elég lesz a sport tárcsa és a sport betét, nem kell nagyobb tárcsa, szélesebb betét.

Valaki megtenné, hogy lefotózná nekem a V6/ST200 első tárcsáit, meg szeretném nézni, hogy mekkora felületen dolgoznak a betétek.

Köszi.
96-ban a nagy betétes fékkel jöttek a Cosworth Escortok, gondolom igazából azokhoz fejlesztették azt a féket és később rárakták a mondikra is. De ez lehetett másként is megpróbálok utána nézni, hogy melyik betétet mitől-meddigi évjáratúakra hozzák a progik.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17507 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:10:06 »

Valaki tudja, hogy milyen féknyereggel jöttek ki a V6-osok 1992-től 2000-ig?

Eddig én úgy tudtam, hogy 1999-ig 278mm tárcsa + nagy betét, 1999-2000 között pedig 278mm tárcsa + kisebb betét. De mostmár nem vagyok ebben annyira biztos, mert ha tényleg így van, akkor az ST200-asok is a nagy tárcsa-kis betét kombóval jöttek ki, amit nehezen akarok elhinni.

Ha mégis így van, akkor nem erőlködök a fék fejlesztéssel, ha 205 gyári lóhoz jónak találták ezt a kombót, akkor 215 lóhoz elég lesz a sport tárcsa és a sport betét, nem kell nagyobb tárcsa, szélesebb betét.

Valaki megtenné, hogy lefotózná nekem a V6/ST200 első tárcsáit, meg szeretném nézni, hogy mekkora felületen dolgoznak a betétek.

Köszi.
Újabb érdekesség, 1991-ben már a 2.9-es Scorpiók is ugyanezzel a  szélesebb betéttel jöttek, a Mondi 2.5 V6 94-2000-ig végig jöttek ezzel a fékkel szerelve is az ST Mondik 99. 05. hó-tól jöttek a szélesebbik betéttel.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17508 Dátum: 2012.03.09 péntek, 20:12:57 »

Valaki tudja, hogy milyen féknyereggel jöttek ki a V6-osok 1992-től 2000-ig?

Eddig én úgy tudtam, hogy 1999-ig 278mm tárcsa + nagy betét, 1999-2000 között pedig 278mm tárcsa + kisebb betét. De mostmár nem vagyok ebben annyira biztos, mert ha tényleg így van, akkor az ST200-asok is a nagy tárcsa-kis betét kombóval jöttek ki, amit nehezen akarok elhinni.

Ha mégis így van, akkor nem erőlködök a fék fejlesztéssel, ha 205 gyári lóhoz jónak találták ezt a kombót, akkor 215 lóhoz elég lesz a sport tárcsa és a sport betét, nem kell nagyobb tárcsa, szélesebb betét.

Valaki megtenné, hogy lefotózná nekem a V6/ST200 első tárcsáit, meg szeretném nézni, hogy mekkora felületen dolgoznak a betétek.

Köszi.
mk1 v6 még volt kis tárcsával is, mk2 v6 az 278-assal, de a betétaz változó. én amit vettem, úgy látom, hogy belemegy bármelyik betét a nyeregbe, nekem a síma betétem volt, azt tettem bele. a síma az annyi, hogy a normál első fékek betétei vannak benne, de a tárcsa 278-as. van olyan betét is, ami pont azzal a majd egy centivel magasabb, de a bárdi amit írt méreteket a vastagságra, azt hittem olyan vastag lesz a betét, hogy nem fér el a tárcsa. de nem így lett. a másik betét is pont azzal az 1 mm-el vékonyabb, mint amit írtak, hogy van annyi holt játék új korában, hogy bele ment volna a nagy betét
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17509 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:13:52 »

Közben rámprivizett az egyik skót márkatárs, hogy mit szenvedek már, menjek fel a wikire és nézzem meg, hogy milyen egyszerű. És tényleg. Egy kis távtartó gyűrű kell csak a féknyeregnek.

Így eldőlt a téma, ST170 tárcsát már találtam is (méghozzá fúrt-mart!!!), beszélek Krisszel 2 nyeregről és már csak a távtartót kell megcsináltatnom. Király lesz!

Hátha érdekel még valakit:

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=ST170_Brake_Conversion
eljen taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17510 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:14:18 »

mk1 v6 még volt kis tárcsával is, mk2 v6 az 278-assal, de a betétaz változó. én amit vettem, úgy látom, hogy belemegy bármelyik betét a nyeregbe, nekem a síma betétem volt, azt tettem bele. a síma az annyi, hogy a normál első fékek betétei vannak benne, de a tárcsa 278-as. van olyan betét is, ami pont azzal a majd egy centivel magasabb, de a bárdi amit írt méreteket a vastagságra, azt hittem olyan vastag lesz a betét, hogy nem fér el a tárcsa. de nem így lett. a másik betét is pont azzal az 1 mm-el vékonyabb, mint amit írtak, hogy van annyi holt játék új korában, hogy bele ment volna a nagy betét
Szerencséd van, nekem a kisebbik betéthez való nyergem van a 278-as tárcsához, de ebbe nem megy bele a szélesebb betét, megjegyzem, hogy átalakítással is csak kivülre megy be a szélesebb betét. wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17511 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:15:26 »

Ez jó, ez a legegyszerűbben kivitelezhető megoldás, de ezt megfejelni olyan 4 dugattyus Brembóval, amit tegnap belinkelt HZsolt92 az a tökély, olyan Brembókat lehet venni párban már 40000.-Hft körül, Alfa bontókban elég sűrűen előforduló cucc. wave
meg e38 bimmeren is volt, elöl eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17512 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:17:08 »

meg e38 bimmeren is volt, elöl eljen
Volt Lancián is meg 407-es Peugeotton is meg még más vasakon is.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17513 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:27:43 »

Volt Lancián is meg 407-es Peugeotton is meg még más vasakon is.
proschén is nyes mitsu evon, subarun, skyline-on...

az ára attól függ, hogy miről veszed meg vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17514 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:51:58 »

mondod a külső-belső méreteit és lesz  eljen

Asszem idén nyáron sem fogunk unatkozni. integet2 taps
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17515 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:52:31 »

az ára attól függ, hogy miről veszed meg vigyor3

Milyen igaz!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17516 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:53:21 »

Nem izgultam, mert a régi kisebb betétet rá rajzoltam rajztűvel és láttam a vonalat, hogy meddig kell köszörülnöm, teljesen gyári lett.
Minimális javulás érezhető, igen jól sejted 2 garnitúra betét kell hozzá, vagy ami egyszeri költség a nagyobb féknyereg rögzitő kengyel lenne az igazi megoldás.
Biztosan rá lehet rakni az MKIII-as féknyergét az MKII-es tengelycsonkra csak esetleg kell hozzá egy közdarab, viszont, ha rámenne átalakító nélkül, akkor 4x108-as osztókörű 300mm átmérőjű tárcsát kell kreálni. Ezen a fotón látszik az átalakító amiről írtam: http://kepfeltoltes.hu/120309/AP_f_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Egyébként ez a fék szett az igazi megoldás csak 1 gond van vele, mégpedig, hogy az első tengelyre a szett ára jóval meghaladja az autóink értékét. wave

Köszi az infókat.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17517 Dátum: 2012.03.09 péntek, 22:55:07 »

Milyen igaz!
r34 sky-ról brembo féknyeregpár 250eft vigyor3 evo-ról ~80-100eft. alfáról 40-50eft vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17518 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:09:45 »

proschén is nyes mitsu evon, subarun, skyline-on...

az ára attól függ, hogy miről veszed meg vigyor3
de az biztos jobb is  hehe
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17519 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:10:11 »

Asszem idén nyáron sem fogunk unatkozni. integet2 taps
remélem, hogy nem nyárig fog tartani  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17520 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:10:34 »

de az biztos jobb is  hehe
elvileg ugyan az vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17521 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:32:33 »

remélem, hogy nem nyárig fog tartani  eplus2

Nem azért. Előbb a lét kell összegereblyézni rá. Bár ahogy magamat ismerem, előveszem a tarcsit, aztán pikk-pakk lezavarjuk a mókát. Spórolni ott van a tél. eplus2
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17522 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:37:36 »

proschén is nyes mitsu evon, subarun, skyline-on...

az ára attól függ, hogy miről veszed meg vigyor3
Pontosan ezért nem említettem ezeket a tipusokat. wave
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17523 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:39:04 »

Nem azért. Előbb a lét kell összegereblyézni rá. Bár ahogy magamat ismerem, előveszem a tarcsit, aztán pikk-pakk lezavarjuk a mókát. Spórolni ott van a tél. eplus2
2nyereg azért nem egetrengető összeg eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17524 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:40:07 »

Köszi az infókat.
Nincs mit köszönnöd.

Üdv. Kusti1
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17525 Dátum: 2012.03.09 péntek, 23:53:38 »

elvileg ugyan az vigyor3
Meg gyakorlatilag is ugyan az vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17526 Dátum: 2012.03.10 szombat, 00:04:06 »

Milyen igaz!

de akkor már karbon-kerámia tárcsákat tegyél rá...  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17527 Dátum: 2012.03.10 szombat, 00:27:36 »

de akkor már karbon-kerámia tárcsákat tegyél rá...  vigyor3
Ilyenekre gondoltál? http://kepfeltoltes.hu/111230/Audi_f_k_www.kepfeltoltes.hu_.jpg nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17528 Dátum: 2012.03.10 szombat, 00:30:17 »

egy ilyen szett még egy teljes mk3-nál is többe kerül finom

volt nemrég hirdetve valami merga amg nyereg is 390-es első tárcsával, meg RS6 első nyergek is finom
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17529 Dátum: 2012.03.10 szombat, 00:32:08 »

egy ilyen szett még egy teljes mk3-nál is többe kerül finom

volt nemrég hirdetve valami merga amg nyereg is 390-es első tárcsával, meg RS6 első nyergek is finom
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=261149
http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/audi_rs6_feknyergek
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17530 Dátum: 2012.03.10 szombat, 00:40:13 »

De ahhoz a 390mm átmérőjű  merga tárcsákhoz meg nyergekhez min. 19-es felnik is kellenek. nyes
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17531 Dátum: 2012.03.10 szombat, 00:42:38 »

De ahhoz a 390mm átmérőjű  merga tárcsákhoz meg nyergekhez min. 19-es felnik is kellenek. nyes
meg jó utak vigyor3 eplus2 amúgy jó árban adja őket eljen
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17532 Dátum: 2012.03.10 szombat, 00:43:04 »

Unixban volt pár éve Ferrarihoz kerámia féktárcsa kedvezménnyel 120 000.-Hft volt darabja.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17533 Dátum: 2012.03.10 szombat, 06:39:30 »

Szerencséd van, nekem a kisebbik betéthez való nyergem van a 278-as tárcsához, de ebbe nem megy bele a szélesebb betét, megjegyzem, hogy átalakítással is csak kivülre megy be a szélesebb betét. wave
és mitől nem megy bele?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17534 Dátum: 2012.03.10 szombat, 10:19:01 »

és mitől nem megy bele?
A munkahengert a tengelycsonkhoz rögzítő kengyeltől, annak  ütközik neki és azt nem akartam elgyengíteni..
Egyébként meg sehogy sem stimmelhet simán, mindjárt linkelek be képet és azon jól látható a különbség a két betét között.
Itt a kép linkje:  http://kepfeltoltes.hu/120309/20120309206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 10:47:03 írta Kusti1 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17535 Dátum: 2012.03.10 szombat, 10:25:28 »

2nyereg azért nem egetrengető összeg eplus2

2 nyereg nem, ez igaz. De 2 nyereg, 2 sport ST170 tárcsa, 2 redstuff betét, 2 kerékagy csapágy + kerékagy + csonkállvány csere már az. (Utóbbi nem a fékhez tartozik, de ha már ott vagyok alapon....)

Ez így barátok közt is egy 100-as. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 10:27:35 írta drof » Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17536 Dátum: 2012.03.10 szombat, 10:45:36 »

2 nyereg nem, ez igaz. De 2 nyereg, 2 sport ST170 tárcsa, 2 redstuff betét, 2 kerékagy csapágy + kerékagy + csonkállvány csere már az. (Utóbbi nem a fékhez tartozik, de ha már ott vagyok alapon....)

Ez így barátok közt is egy 100-as. wave
A csonkállványt miért akarod kicserélni? Azok szinte örök darabok, kivéve, ha karambolban sérül a kerékagy és kerékcsapágy csere érthető.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17537 Dátum: 2012.03.10 szombat, 11:20:55 »

2nyereg azért nem egetrengető összeg eplus2

az újak elég húzósak lennének  eplus2 még jó hogy van egy Kriszünk nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #17538 Dátum: 2012.03.10 szombat, 11:37:44 »

Sziasztok!

Az öcsémék  egy nagy családi kombiban gondolkodnak. 5-600 ezer körül. 2 kérdésem van az MK2-vel kapcsoltban:
1, Láncos a motorja ennek is?
2, Mire érdemes figyelni vásárlásnál? Smiley

Köszi a segítséget!
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17539 Dátum: 2012.03.10 szombat, 11:38:27 »

A munkahengert a tengelycsonkhoz rögzítő kengyeltől, annak  ütközik neki és azt nem akartam elgyengíteni..
Egyébként meg sehogy sem stimmelhet simán, mindjárt linkelek be képet és azon jól látható a különbség a két betét között.
Itt a kép linkje:  http://kepfeltoltes.hu/120309/20120309206_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ezek között szerintem semmi különbség sincs, csak a fölső lejjebb ér 1 centit. a fülek ugyanott vannak, csak nincs az a nyelv a tetején. az enyémbe belement mindkettő, pedig úgy vettem Misi107-től, hogy kis betétes volt.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17540 Dátum: 2012.03.10 szombat, 11:39:02 »

Sziasztok!

Az öcsémék  egy nagy családi kombiban gondolkodnak. 5-600 ezer körül. 2 kérdésem van az MK2-vel kapcsoltban:
1, Láncos a motorja ennek is?
2, Mire érdemes figyelni vásárlásnál? Smiley

Köszi a segítséget!

csak a v6 láncos, a többi szíjas
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #17541 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:16:10 »

Sziasztok!

Az öcsémék  egy nagy családi kombiban gondolkodnak. 5-600 ezer körül. 2 kérdésem van az MK2-vel kapcsoltban:
1, Láncos a motorja ennek is?
2, Mire érdemes figyelni vásárlásnál? Smiley

Köszi a segítséget!


1. Úgy tudom az összes négyhengeres szíjas.
2. Hátsó kerékívek rozsdásodnak-e, többi mind általános dolog. TD-hez van a wikiben vásárlási tanácsadó, régen mintha benzineshez is találtam volna, ha létezik, majd valaki belinkeli. Lehetőleg minél jobban felszereltet keress, pl én már 260x megbántam h nincs fedcompom, de pl a digitklíma nem hiányzik.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 14:47:07 írta Pumukli23 » Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17542 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:19:46 »

2X:  MK2 RE 4X108-AS FELNI VALÓ? HA IGEN MEKKORA AZ AGYMÉRETE?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17543 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:54:05 »

ezek között szerintem semmi különbség sincs, csak a fölső lejjebb ér 1 centit. a fülek ugyanott vannak, csak nincs az a nyelv a tetején. az enyémbe belement mindkettő, pedig úgy vettem Misi107-től, hogy kis betétes volt.
Ezt komolyan mondod, igen a fülek ugyanott vannak, de nézd már meg a méretüket, pont abban van a különbség,  azt kell átalakítani, hogy bele férjen a nyeregbe. A kicsi betétes nyeregbe nem fér bele a nagyobbik betét, fordítva viszont az van, hogy lötyög a kisebb betét a nagyobb betéthez való nyeregben! Azt, hogy neked , mit mondtak, hogy milyen nyereg attól még nem biztos, hogy olyan is. Ott láthatod a képen a különbséget, mindkét betét garniturám megvan és nem lehet egyiket a másik helyére betenni! Pedig nagyon sok mindent meg szoktam oldani autókon, nem csak utcán használatos autót is építettem már párat!  wave
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17544 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:56:17 »

2X:  MK2 RE 4X108-AS FELNI VALÓ? HA IGEN MEKKORA AZ AGYMÉRETE?
Igen 4x108 és 63,5mm az agy mérete.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17545 Dátum: 2012.03.10 szombat, 13:58:12 »

1. Úgy tudom az összes szíjas.
2. Hátsó kerékívek rozsdásodnak-e, többi mind általános dolog. TD-hez van a wikiben vásárlási tanácsadó, régen mintha benzineshez is találtam volna, ha létezik, majd valaki belinkeli. Lehetőleg minél jobban felszereltet keress, pl én már 260x megbántam h nincs fedcompom, de pl a digitklíma nem hiányzik.
A 2.5 V6-os motorok láncosak.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #17546 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:14:15 »

Egy kis aktuális, gumik terén:   http://navigator.medija.hu/files/33/szemelyauto_20555_R16V_nyarigumi_2012-02-24.pdf
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #17547 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:16:53 »

Sziasztok!

Az öcsémék  egy nagy családi kombiban gondolkodnak. 5-600 ezer körül. 2 kérdésem van az MK2-vel kapcsoltban:
1, Láncos a motorja ennek is?
2, Mire érdemes figyelni vásárlásnál? Smiley

Köszi a segítséget!

hehe
Sok mindenre kell figyelni  vigyor3 felfügesztéseknél a stab szilentek elöl, hátul, ez kopog mint állat ha cserés, függő kutyacsontok, talpas gömb szilentek, kormány összekötök, (ezeket egy erős kezű ember kis-é alá szedett kerekeknél megrángatva kideríthető  hűtő folyadékot is megnézném milyen van benne, alapjárat hideg motornál és melegnél is azt inkább hagyjuk hogy mimindentől lehet rossz  vigyor3, mindenképpen kipróbálnám autópálya tempónál is ha van rá mód, a benzines motorba gondolkozik minimum a 2.0literest venném mert nagy böhöm kaszni ez is, nagyon halk járásúnak kell hogy legyen ha jó állapotú, ha a hőfok mutató nem mozdul az nem gond ritka ha működik  nyes, Váltó ha jó könnyen vesz minden fokozatot és pici holtjátéka van, koruknál fogva már csepegtetheti az olajat így ha felülről tiszta is kipróbálás után nem árt alá nyúlni a motornak,ha folyik valahol az nem feltétlenül jelent rosszat meg kell nézni lehet csak az olajteknő tömítése a ludas (nálam ez volt a rossz csak szerencsére) de folyhat a főtengely szimeirgnél is (nálam most ez van  szomoru1) na ez már egy nagyobb gond lehet közvetlen vásárlás után  smile gyújtó gyertyákat és kábeleket nézzétek meg minimum motorcraft vagy ngk legyen (jó persze ezeket illik cserélni vétel után de látható belőle menyire volt szempont a szervízelés minősége... + az olajszűrőre is vetnék egy pislantást minimum maan vagy motorcraft nálam ezek mind gyári cuccok voltak mint utóbb kiderült szerencsém volt vele mert fingom nem volt róla hogy mi számít gyárinak de ebből tudom hogy gondos gazdija volt az előző  tulaj is Wink Ha a kipu rendszer lyukaslenne a gyári, és után gyártott is drága de mk2-nél van egy rakás és nagyon jó árba adja őket ez nem feltétlenül buktató, a beltérbe lehetnek pici elektromos hibák gondolok itt kapcsolókra ez sem gond egyszerű javítani és alkatrész is van dögivel  Wink ezek mind olyan általános dolgok amit bármilyen autó vásárlásnál érdemes megnézni ha ezek okésak akkor különösebb probléma nem lehet vele...
Még valami az hogy mennyi kilométert mutat az óra az ne legyen mérvadó mert vagy viszza van tekerve vagy akár egy tényleges pl:130ezret futott de gondatlanul ápolt autó  lehet rosszab sokkal mint egy 300ezres de minden időben javított egyed nyes azt hogy volt e komolyabban törve én mindig a kárpitok alatt megnézem a merevítéseket, szigeteléseket.. rozsdára hajlamos az első sárvédők lent a küszöb kezdeténél, hátul a sárvédő ív a küszöbtől körbe a lökhárítóig  eplus2 az alja az autónak nem hajlamos a rozsdásodásra mert brutál vastag védelem van rajta... bár ha fatolvaj volt a gazdi akkor az cáfolhatja  nyes más nem nagyon jut eszembe így hirtelen   hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17548 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:19:20 »

ezek között szerintem semmi különbség sincs, csak a fölső lejjebb ér 1 centit. a fülek ugyanott vannak, csak nincs az a nyelv a tetején. az enyémbe belement mindkettő, pedig úgy vettem Misi107-től, hogy kis betétes volt.

Nekem nem ment bele a nagy betét, nem fért bele a fül a gyári helyre.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #17549 Dátum: 2012.03.10 szombat, 14:20:50 »

Ezt komolyan mondod, igen a fülek ugyanott vannak, de nézd már meg a méretüket, pont abban van a különbség,  azt kell átalakítani, hogy bele férjen a nyeregbe. A kicsi betétes nyeregbe nem fér bele a nagyobbik betét, fordítva viszont az van, hogy lötyög a kisebb betét a nagyobb betéthez való nyeregben! Azt, hogy neked , mit mondtak, hogy milyen nyereg attól még nem biztos, hogy olyan is. Ott láthatod a képen a különbséget, mindkét betét garniturám megvan és nem lehet egyiket a másik helyére betenni! Pedig nagyon sok mindent meg szoktam oldani autókon, nem csak utcán használatos autót is építettem már párat!  wave
melyik méretét? fél mm eltérés van papíron köztük. én elhiszem amit mondasz, de mond meg melyik mérete miatt nem megy be? a magassága az nem baj. a másikat tapasztalatból írtam. nekem mind2 belemegy, és egyiksem lötyög (mintex)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 344 345 346 347 348 349 350 [351] 352 353 354 355 356 357 358 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.