Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:21:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358374 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18000 Dátum: 2012.04.27 péntek, 05:10:29 »

egyrészt apád fasza az elvtárs ...
másrészt meg a kocsiban nem csak pedálok meg kormány vannak, hanem sok más egyéb is ...
a tempomatos kormány tuningolásával ha végeztél, akkor egy kis műszaki olvasmányt is nézhetnél magadnak

Itt az a hozzászólás, amin elindult a vita.
A szememet is kinézem, de nem látom azt a szmájlit, ami arra utal, hogy az vicc volt.

Amúgy tényleg zárjuk le a vitát, mert barátok már úgysem leszünk, de a többiek kedvét ne vegyük el.

Ha teneked úgy jó, akkor én egy tudatlan, humortalan náci vagyok, akinek semmiféle műszaki ismerete nincs. Győztél.
Már javítom is az aláírásomat.

Így legalább az is tudni fogja, kivel van dolga, aki nem olvasta ezt a topikot. Ez az, hajrá!!
Egyébként én is azt javaslom, ejtsétek a témát, térjünk vissza a megszokott traktor kerék vágásba. (MTZ, és nem John Deere)
https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSQ8KgECDeQPNURlmT7q6kr4_kq5UbSAwf5a9N1b2zk3wcBxNSB
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18001 Dátum: 2012.04.27 péntek, 08:19:31 »

egyrészt apád fasza az elvtárs ...
másrészt meg a kocsiban nem csak pedálok meg kormány vannak, hanem sok más egyéb is ...
a tempomatos kormány tuningolásával ha végeztél, akkor egy kis műszaki olvasmányt is nézhetnél magadnak

Itt az a hozzászólás, amin elindult a vita.
A szememet is kinézem, de nem látom azt a szmájlit, ami arra utal, hogy az vicc volt.

Amúgy tényleg zárjuk le a vitát, mert barátok már úgysem leszünk, de a többiek kedvét ne vegyük el.

Ha teneked úgy jó, akkor én egy tudatlan, humortalan náci vagyok, akinek semmiféle műszaki ismerete nincs. Győztél.
Már javítom is az aláírásomat.
Gyújtok kis világosságot a fejedben, mert úgy látom, hogy a dühtől nagyon besötétültek a dolgok odabent.

Én sem látok mosolygós, vagy gúnyosan nevetős szmájlit ennek a mondatnak a végén:
"Elvtárs! Szervo-olaj-hűtő? Még sosem hallottam olyat.  wow1"

És gondolom az sem látott, akinek címezted. Márpedig ezt te írtad, minden előzmény nélkül. Ha erre kapsz egy beszólást, azon nem értem, hogy miért csodálkozol. Megdolgoztál érte böcsülettel. Egy posztkommunizmustól szenvedő országban elvtársazni egy fórumon ismeretlen embereket szerinted vicces? Szerintünk is. De akkor miért nem vicces az apádfaxa válasz? Ha nem érted ezt a gonolatmenetet, akkor tégy úgy, mint a föld nélküli paraszt. Vess magadra.

Mikor is neveztelek én tudatlannak? És műszaki ismeret nélkülinek? Összekeverednek a fejedben a dolgok a dühös vagdalózás közben és azt sem tudod, hogy ki mit mondott rád. Mert ezeket például nem én mondtam. Vagy mikor tituláltalak humortalannak? Éppen azt írtam, hogy nem hiszem el, hogy nem érted a humort, biztos csak direkt szívózol.

A náci sem lesz jó, zsebnácinak neveztelek. Amiért viszont nincs jogod számonkérni, tekintettel a kommunistázásra.

Szóval - fentiekre tekintettel - gratulálok az aláírásodhoz, alig van benne tárgyi tévedés. Arról nem is beszélve, hogy az aláírásodtól semmi nem fog változni azon kívül, hogy te azt hiszed, keményen megmutattad itt a fórumon. Mondjuk meg is mutattad, csak nem azt, amit szerettél volna.

Elég nagy baj, ha te ezt az egészet győzelem-vereség síkon fogod fel. Sok jóra ne számíts ezen a fórumon ilyen hozzáállással.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18002 Dátum: 2012.04.27 péntek, 08:27:52 »

Ez svega aláírása:
"Én egy tudatlan, humortalan náci vagyok, akinek semmiféle műszaki ismerete nincs. Ez Dorf fórumtárs véleménye. Még szerencse, hogy Ő okos, humoros nem náci, tele műszaki ismerettel. Boldog vagyok, hogy a közelében fórumozhatok."

Helyreigazításként:

Ez nem drof véleménye. Hanem valaki másé, a nácit leszámítva. hehe

A rám vonatkozóan megfogalmazott "nem náci" kifejezést kikérem magamnak, mivel nem fedi a valóságot. eplus2
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18003 Dátum: 2012.04.27 péntek, 09:42:32 »

A rám vonatkozóan megfogalmazott "nem náci" kifejezést kikérem magamnak, mivel nem fedi a valóságot. eplus2
hehe
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18004 Dátum: 2012.04.27 péntek, 10:44:46 »

 Sok jóra ne számíts ezen a fórumon ilyen hozzáállással.

[/quote]

Magyarul ez azt jelenti, hogy ez a te fórumod? Mert én olvastam pár olyan hozzászólást is, amelyik pont nem a te pártodon volt.
Ha itt ez a helyzet, akkor tényleg nem számítok semmi jóra. Ez konkrétan fenyegetés? Nálad így megy az életben? Akinek más a véleménye, az  befenyegeted? Kíváncsi vagyok, a szájkaratén kívül milyen eszközeid vannak még?

Egyébként én elismertem, hogy győztél. Ha te tovább ütöd a vasat a cimboráddal együtt, akkor én is beszólogatok még. Kell ez nekünk?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18005 Dátum: 2012.04.27 péntek, 10:55:21 »

Magyarul ez azt jelenti, hogy ez a te fórumod? Mert én olvastam pár olyan hozzászólást is, amelyik pont nem a te pártodon volt.
Ha itt ez a helyzet, akkor tényleg nem számítok semmi jóra. Ez konkrétan fenyegetés? Nálad így megy az életben? Akinek más a véleménye, az  befenyegeted? Kíváncsi vagyok, a szájkaratén kívül milyen eszközeid vannak még?

Egyébként én elismertem, hogy győztél. Ha te tovább ütöd a vasat a cimboráddal együtt, akkor én is beszólogatok még. Kell ez nekünk?
Fúúú, de sötét, édes jó istenem. IQ-d mennyi? 20?

Te ezeket olvastad ki a sorokból? Jézusatyaúristen. Ki ez a veszélyesen hülye? falbav

Nézz már körül kicsit ember! Olvass már vissza! Te teljesen hülye vagy, vagy direkt trollkodsz itt?
Azért mert a te szinteden a konfliktuskezelés kimerül a befenyegetsében, attól még itt nem feltétlenül van így.

Miért jön mindig valami félidióta, aki azt képzeli, hogy itt a fórumon kell valakinek lennie? falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 11:04:28 írta drof » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18006 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:15:03 »

Hányinger, hogy mennyire lehúzzátok az "MK2 Általános kérdések" topicot  levele, és ez mindannyiotokra vonatkozik.
Szégyenlem, hogy ilyen "picsa-vita" folyik itt, s aki belép és ezt olvassa, az ki is fordul innen!

A megoldást abban látom, hogy ha valaki kiakad azon amit írtak neki, akkor pü-ben szájkaratézzák le, oda-vissza, mert amúgy is csak rájuk tartozik!
Ne itt akarjuk már megmutatni, hogy mekkora faxacsávók vagyunk, a dumánkal!

A továbbiakban PÜ-ben magyarázzátok egymásnak az igazatokat légyszi!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18007 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:22:32 »

Fúúú, de sötét, édes jó istenem. IQ-d mennyi? 20?

Te ezeket olvastad ki a sorokból? Jézusatyaúristen. Ki ez a veszélyesen hülye? falbav

Nézz már körül kicsit ember! Olvass már vissza! Te teljesen hülye vagy, vagy direkt trollkodsz itt?
Azért mert a te szinteden a konfliktuskezelés kimerül a befenyegetsében, attól még itt nem feltétlenül van így.

Miért jön mindig valami félidióta, aki azt képzeli, hogy itt a fórumon kell valakinek lennie? falbav
Továbbra is úgy látom, hogy a te érveid: hülye, 20 IQ (bár azt nem tudom mi), félidióta, stb.
Ha az elvtárs miatt azt hitted, hogy kommunistázok, a tagtárs miatt meg gondolom TSZ múltra következtetsz, akkor már nem is merlek kultúrtársnak nevezni, mert azt is kikérnéd magadnak.
A barátodnak meg annyit, hogy úgy gondoljátok, hogy egy 4 karakteres nevet nem tudok hibátlanul leírni? Hm.
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18008 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:32:13 »

nem jó a kormánymagasság állító kar. ahogy mozgatom föl-le a kormányt, a kar rögzített állapotában, a felső pozíciójából leesik. ja, és hiába van a kar rögzített állapotban, magam felé tudom húzni a kormányt. eddig mindenki azt tanácsolta, hogy inkább cseréltessem, mivel valószínűleg kopás van. igaz, még nem lett meg megnézve, csak gondolkodom a lehetőségeken.
Ki ne cseréltesd. Az egy orbitális szívás. Ha kopás van, akkor a kar tengelyén alátétekkel lehet szorosabbá venni a szorítást. Ej de szép lett.
Egy kormányállító szerkezet a kocsi élete során nem sokszor van használva, szerintem lehetetlen, hogy elkopott. Esetleg lelazult egy csavar. Szánj rá egy délutánt. Ingyen lesz.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18009 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:33:43 »

Továbbra is úgy látom, hogy a te érveid: hülye, 20 IQ (bár azt nem tudom mi), félidióta, stb.

Most már jól látod. Ha van még mondanivalód azt ne ide. Köszi.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18010 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:36:24 »

Hányinger, hogy mennyire lehúzzátok az "MK2 Általános kérdések" topicot  levele, és ez mindannyiotokra vonatkozik.
Szégyenlem, hogy ilyen "picsa-vita" folyik itt, s aki belép és ezt olvassa, az ki is fordul innen!

Még jó, hogy pont nincs MKII-esed, így nem is jársz ide szakmai témákat olvasgatni. Csak nem a picsa vita miatt nézel be néha mégis? eplus2
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18011 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:39:18 »

Most már jól látod. Ha van még mondanivalód azt ne ide. Köszi.
Wink
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18012 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:42:40 »

Még jó, hogy pont nincs MKII-esed, így nem is jársz ide szakmai témákat olvasgatni. Csak nem a picsa vita miatt nézel be néha mégis? eplus2
Szerintem ez telitalálat volt. nyes
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18013 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:57:29 »

Még jó, hogy pont nincs MKII-esed, így nem is jársz ide szakmai témákat olvasgatni. Csak nem a picsa vita miatt nézel be néha mégis? eplus2

Azért szoktam benézni, mert érdekel a téma és időnként én is tudok segíteni egy-két kérdesre válaszolva 5,5 év MKII után.
Svega kreatív ötleteit és annak megvalósításáról szóló hozzászólásokat is, és természetesen a te kreativitásodat is szívesen olvasom (ezt már jeleztem neked pl: első lámpák témában).  wow1 wave
Nem örültem ennek a veszekedésnek (szerintem más sem), és annak sem aminek szintén résztvevője vagy az OFF-ban.(pü)  szomoru1

A másik, hogy az exautóm új tulajának is ajánlottam a klubbot, fórumot, stb......gondolom a veszekedésre senki sem kiváncsi.  integet2

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18014 Dátum: 2012.04.27 péntek, 11:59:06 »

Szerintem ez telitalálat volt. nyes
vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18015 Dátum: 2012.04.27 péntek, 12:01:01 »

 kocsog-ök  ( hehe)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18016 Dátum: 2012.04.27 péntek, 12:02:45 »

Azért szoktam benézni, mert érdekel a téma és időnként én is tudok segíteni egy-két kérdesre válaszolva 5,5 év MKII után.
Svega kreatív ötleteit és annak megvalósításáról szóló hozzászólásokat is, és természetesen a te kreativitásodat is szívesen olvasom (ezt már jeleztem neked pl: első lámpák témában).  wow1 wave
Nem örültem ennek a veszekedésnek (szerintem más sem), és annak sem aminek szintén résztvevője vagy az OFF-ban.(pü)  szomoru1

A másik, hogy az exautóm új tulajának is ajánlottam a klubbot, fórumot, stb......gondolom a veszekedésre senki sem kiváncsi.  integet2



Te kis utópista-pacifista-pista.
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18017 Dátum: 2012.04.27 péntek, 12:31:17 »

Azért szoktam benézni, mert érdekel a téma és időnként én is tudok segíteni egy-két kérdesre válaszolva 5,5 év MKII után.
Svega kreatív ötleteit és annak megvalósításáról szóló hozzászólásokat is, és természetesen a te kreativitásodat is szívesen olvasom (ezt már jeleztem neked pl: első lámpák témában).  wow1 wave
Nem örültem ennek a veszekedésnek (szerintem más sem), és annak sem aminek szintén résztvevője vagy az OFF-ban.(pü)  szomoru1
A másik, hogy az exautóm új tulajának is ajánlottam a klubbot, fórumot, stb......gondolom a veszekedésre senki sem kiváncsi.  integet2

 eljen
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #18018 Dátum: 2012.04.27 péntek, 15:01:02 »

Sziasztok!

Ha egy kormányoszlop csere után az új kormányoszloppal együtt ki lett cserélve a gyújtáskapcsoló, akkor az ehhez tartozó kulcsok hogyan fogják nekem nyitni az ajtókat? Bocs az épületes kérdésért, de ilyen cipőben még nem jártam. Egyébként még csak tervben van egy oszlopcsere, csak a kiszemelt darabhoz adnának gyújtáskapcsolót 2 kulccsal.
üdv
Ha kicseréled a kormányoszlopott, és a te kulcsod tökéletes, akkor belerakod a te régi zárbrtétedet ( egy kis bütyök benyomás, és kihúzod, majd a régit beledugod és kész)
Ha kell, és cserélni akarod az oszlopott 3eFt-ért tudok adni egy kompletett...
Naplózva

Mr.Windd
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18019 Dátum: 2012.04.27 péntek, 16:54:22 »

Nah akkor tiszta vizet a pohárba. Smiley

voto : tévedett abban, hogy teljesen ugyanaz, van különbség Cheesy
Viló : igaza van, nagyobb picit a ház, más kicsit a kialakítása, nagyobb a lapát benne, a felfogatás ugyanaz Cheesy
Én : qrva jó fej vagyok, hogy csináltam képet Grin abban tévedtem, hogy más a felfogatás, a színek meg a méret, ill. az olajcső helye megzavart, a tartó nem más, az maradt olyan... Smiley a csöveket nem tudom, hogy változtatták-e a nagyobb nyomás miatt, de szerintem nem. egyedüli (fontos) plusz kiegészítő a hűtő, mert itt már igen-igen forrósodik a lötyi, meg maga pumpa is... a kormányszerkezet, futomű, egyebek maradtak MK1-esek nálam, tehát azokkal (is) kompatibilis. ennyi "okosságot" tudok mondani, ha valamiben még tévedek javítsatok ki bátran Wink

Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Mobidik
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1941


MK II 1,8 TD.


E-mail
« Új hozzászólás #18020 Dátum: 2012.04.27 péntek, 17:03:50 »

Nah akkor tiszta vizet a pohárba. Smiley

voto : tévedett abban, hogy teljesen ugyanaz, van különbség Cheesy
Viló : igaza van, nagyobb picit a ház, más kicsit a kialakítása, nagyobb a lapát benne, a felfogatás ugyanaz Cheesy
Én : qrva jó fej vagyok, hogy csináltam képet Grin abban tévedtem, hogy más a felfogatás, a színek meg a méret, ill. az olajcső helye megzavart, a tartó nem más, az maradt olyan... Smiley a csöveket nem tudom, hogy változtatták-e a nagyobb nyomás miatt, de szerintem nem. egyedüli (fontos) plusz kiegészítő a hűtő, mert itt már igen-igen forrósodik a lötyi, meg maga pumpa is... a kormányszerkezet, futomű, egyebek maradtak MK1-esek nálam, tehát azokkal (is) kompatibilis. ennyi "okosságot" tudok mondani, ha valamiben még tévedek javítsatok ki bátran Wink

Jin Joy már cserélt MK I-et II-re.
Nem panaszkodik.
Naplózva

Otthonom a nagyvilág, vallásom a jó cselekedet.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18021 Dátum: 2012.04.27 péntek, 17:24:40 »

Szerintem ez telitalálat volt. nyes

Akkor most én ?!  schmoll2 Félig MK1, félig MK2 Mondeoval? Menjek kapálni? Grin
Megvan. Megyek a MK4 topicba és osztok nekik észt...  eplus2 vigyor3 Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18022 Dátum: 2012.04.27 péntek, 17:27:42 »

Jin Joy már cserélt MK I-et II-re.
Nem panaszkodik.

GinJoy a neve !  eplus2 Wink
Igen, írtam is korábban, hogy valaki csinált ilyet, csak nem emlékeztem, hogy Ő tette. Fusim-ot meg nem vágom rá egyből, mert őt látatlanban is mélységesen tisztelem, plusz nem is jár már ide... Sad
Azért köszönöm a agyfrissítést ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18023 Dátum: 2012.04.27 péntek, 17:33:54 »

Uraim, végigolvastam a "háborút", levonom a konzekvenciát. (ha már többen is megtették Smiley )

South Park-ból idézek :

"Hölgyeim és Uraim, úgymond esküdtszék, ENNEK NINCSEN ÉÉRTEELME ! " (ez már saját: ) Mondeo-sok vitáznak, "ölik" egymást? "Hölgyeim és Uraim, úgymond esküdtszék, ENNEK NINCSEEEN ÉÉÉÉRTELME. "  vigyor3 nyes Wink

Aki esetleg nem ismerné :http://www.youtube.com/watch?v=TgnfedpjmdY
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.27 péntek, 17:37:39 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18024 Dátum: 2012.04.27 péntek, 19:58:31 »

GinJoy a neve !  eplus2 Wink
Igen, írtam is korábban, hogy valaki csinált ilyet, csak nem emlékeztem, hogy Ő tette. Fusim-ot meg nem vágom rá egyből, mert őt látatlanban is mélységesen tisztelem, plusz nem is jár már ide... Sad
Azért köszönöm a agyfrissítést ! Wink
Moby dick-től elnézem, hogy elír egy betűt a nevemben  nyes
de csak mert olyan nyugodtan tudja viselni este fél 9-kor, hogy a 67. szopás után röpködnek a szerszámok a kocsi körül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18025 Dátum: 2012.04.27 péntek, 20:57:13 »

Újból egyre furcsább dolgokat tapasztalok a szenvedésem és örömeim forrásán  vigyor3

Reggel nyitni akartam az ajtót, és úgy hozzátapadt a gumikéderhez, hogy erőlködnöm kellett, hogy kinyíljon. Gondoltam rányitok a többi ajtóra is - mind ilyen volt. Lehet ezzel tenni valamit? Gondoltam megkenem a gumit finoman étolajjal, és akkor talán kevésbé tapad hozzá (meg az nem hagy nyomot, mint a zsír vagy a durvább olajak). Vélemény? Tapasztalt már ilyet valaki, hogy alig lehet kinyit az ajtót ettől?


A másik: a tanksapka ajtó nem nyílik. Úgy kell befeszítenem a bódé és az ajtó közé egy kulcsot a kúton, aztán meghúzni a kilincset- viszont így le fog jönni a festék hosszútávon.
Korábban olvastam, hogy valamit reszelni kell. A kampót vagy a tanksapka ajtó beakadó részét érdemes reszelgetni? Egyáltalán miért fordul ez elő? Eddig nem volt vele baj, nem szorult, a nyitó pöcök húzására egyből kipattant. Amióta megjött a meleg (elvetemedett a műanyag?) nem nyílik.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #18026 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:10:11 »

Ki ne cseréltesd. Az egy orbitális szívás. Ha kopás van, akkor a kar tengelyén alátétekkel lehet szorosabbá venni a szorítást. Ej de szép lett.
Egy kormányállító szerkezet a kocsi élete során nem sokszor van használva, szerintem lehetetlen, hogy elkopott. Esetleg lelazult egy csavar. Szánj rá egy délutánt. Ingyen lesz.
Köszi, azt hiszem rászánom azt a délutánt. Talán most lesz rá időm.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18027 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:15:19 »

Újból egyre furcsább dolgokat tapasztalok a szenvedésem és örömeim forrásán  vigyor3

Reggel nyitni akartam az ajtót, és úgy hozzátapadt a gumikéderhez, hogy erőlködnöm kellett, hogy kinyíljon. Gondoltam rányitok a többi ajtóra is - mind ilyen volt. Lehet ezzel tenni valamit? Gondoltam megkenem a gumit finoman étolajjal, és akkor talán kevésbé tapad hozzá (meg az nem hagy nyomot, mint a zsír vagy a durvább olajak). Vélemény? Tapasztalt már ilyet valaki, hogy alig lehet kinyit az ajtót ettől?


A másik: a tanksapka ajtó nem nyílik. Úgy kell befeszítenem a bódé és az ajtó közé egy kulcsot a kúton, aztán meghúzni a kilincset- viszont így le fog jönni a festék hosszútávon.
Korábban olvastam, hogy valamit reszelni kell. A kampót vagy a tanksapka ajtó beakadó részét érdemes reszelgetni? Egyáltalán miért fordul ez elő? Eddig nem volt vele baj, nem szorult, a nyitó pöcök húzására egyből kipattant. Amióta megjött a meleg (elvetemedett a műanyag?) nem nyílik.

Szilikonnal kend be a gumikédert körbe de ne gagyi műszerfalápolóval, valódi szilikonnal dörzsöld át..... nekem 4ajtós van de ebben van a csomagtartóban is tankajtó nyitó, lehet van kombiba is nem tudom... a kárpit alatt, így nem kell kulcsal kiékelni.... másik a zárnyelvéből kell picit reszelni, de csak piciket aztán próba...! de előbb próbáld meg a tankajtó gumi kéderét (vagy mit) körbe kenni szilikonnal, lehet csak hozzá tapad aztán azért nem pattan ki mikor nyitod... Az étolajat meg felejtsd el! Wink
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18028 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:30:10 »

Újból egyre furcsább dolgokat tapasztalok a szenvedésem és örömeim forrásán  vigyor3

Reggel nyitni akartam az ajtót, és úgy hozzátapadt a gumikéderhez, hogy erőlködnöm kellett, hogy kinyíljon. Gondoltam rányitok a többi ajtóra is - mind ilyen volt. Lehet ezzel tenni valamit? Gondoltam megkenem a gumit finoman étolajjal, és akkor talán kevésbé tapad hozzá (meg az nem hagy nyomot, mint a zsír vagy a durvább olajak). Vélemény? Tapasztalt már ilyet valaki, hogy alig lehet kinyit az ajtót ettől?


A másik: a tanksapka ajtó nem nyílik. Úgy kell befeszítenem a bódé és az ajtó közé egy kulcsot a kúton, aztán meghúzni a kilincset- viszont így le fog jönni a festék hosszútávon.
Korábban olvastam, hogy valamit reszelni kell. A kampót vagy a tanksapka ajtó beakadó részét érdemes reszelgetni? Egyáltalán miért fordul ez elő? Eddig nem volt vele baj, nem szorult, a nyitó pöcök húzására egyből kipattant. Amióta megjött a meleg (elvetemedett a műanyag?) nem nyílik.

1. Hasonló javaslat. Gyógyszertárban veszel aprópénzért glicerint és azzal törlöd át a gumikédereket. Ez inkább télen szokott előfordulni (mármint az összetapadás).
2. Vész esetén: Csomagtartóban jobb oldalon leveszed a nyílás borító kárpitot (két elforgatható műanyagpöcök rögzíti) és ott hozzáférsz a tanksapkanyitó bovdenhez, és ott meghúzod. Reszelés előtt a műanyag reteszt fújkáld meg (akár fegyverolajjal, ami a zárakhoz is tökéletes), lehet az is elég lesz, hogy újra rendesen működjön.
3.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18029 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:44:50 »

1. Hasonló javaslat. Gyógyszertárban veszel aprópénzért glicerint és azzal törlöd át a gumikédereket. Ez inkább télen szokott előfordulni (mármint az összetapadás).
2. Vész esetén: Csomagtartóban jobb oldalon leveszed a nyílás borító kárpitot (két elforgatható műanyagpöcök rögzíti) és ott hozzáférsz a tanksapkanyitó bovdenhez, és ott meghúzod. Reszelés előtt a műanyag reteszt fújkáld meg (akár fegyverolajjal, ami a zárakhoz is tökéletes), lehet az is elég lesz, hogy újra rendesen működjön.
3.  integet2

Köszönöm mindkettőtök válaszát.  worship

1: Ez a glicerin olcsóbbnak tűnik, majd jövő héten benézek egy gyógyszertárba akkor. Nekem amióta ilyen meleg van, azóta csinálja. Télen az Escortnál be szokott fagyni, és azért tapadt oda, de a Mondeonál ilyen baj nem volt (eddig).

2: A Csomagtérben ha leveszem a kárpiton a kis ajtót, akkor kidől a milliónyi kacat (kerékkulcs, WD40, nagykés, kéztörlő rongy, kesztyű, és még ki tudja mi). Meg ott nem is nagyon tudom rángatni a bovdent, legalábbis régebben próbáltam, és úgy nem nyílt. No, majd valahogy megpróbálom megtakarítani, bekenegetni valamivel hogy jobban csússzon, hátha. Aztán utána reszelgetek.
 integet2

Most végre eljutottam odáig, hogy lemosattam a kocsit alul-fölül, aztán hétvégén nekiállok, és lefestem a balos sárvédőt, mert az előző tulaj tavaly felrakatott egy javítóívet, de lefestve nem volt... Cégtől hoztam fél liter Rábepox alapozót, ha a Volvónak, KamAZnak, UralAZnak, a Dakaros kamionoknak és a  tengerentúli vevőknek megfelel és nem rohad el a vas, talán nálam is kibír vele pár évet. Smiley (Csak fekete, biztos öröm lesz bordóra lefesteni - mármint hogy ne legyen sötétebb, mint eredetileg.) Remélem sikerül festékszórót is kölcsönkapnom holnap, és szépen lejavítani, és utána nekiállok kísérletezni a tanksapkával.
 wave
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18030 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:50:12 »

1. Hasonló javaslat. Gyógyszertárban veszel aprópénzért glicerint és azzal törlöd át a gumikédereket. Ez inkább télen szokott előfordulni (mármint az összetapadás).
2. Vész esetén: Csomagtartóban jobb oldalon leveszed a nyílás borító kárpitot (két elforgatható műanyagpöcök rögzíti) és ott hozzáférsz a tanksapkanyitó bovdenhez, és ott meghúzod. Reszelés előtt a műanyag reteszt fújkáld meg (akár fegyverolajjal, ami a zárakhoz is tökéletes), lehet az is elég lesz, hogy újra rendesen működjön.
3.  integet2

egyébként etzold is a glicerint javasolja, csak nem jutott eszembe a neve  hehe  eljen

Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18031 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:53:28 »

Válasz
2: A Csomagtérben ha leveszem a kárpiton a kis ajtót, akkor kidől a milliónyi kacat (kerékkulcs, WD40, nagykés, kéztörlő rongy, kesztyű, és még ki tudja mi). Meg ott nem is nagyon tudom rángatni a bovdent, legalábbis régebben próbáltam, és úgy nem nyílt. No, majd valahogy megpróbálom megtakarítani, bekenegetni valamivel hogy jobban csússzon, hátha. Aztán utána reszelgetek.
 integet2

nem a bowdent kell húzgálni hanem van egy kis "bigyó  eplus2 " amit felfelé kell elforgatni, vagy lefelé  beka3 aztán már nyílik is
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
voto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 549


AKINEKSZERENCSÉJESINCS 0036705007081

vototomi@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18032 Dátum: 2012.04.27 péntek, 21:58:03 »

nem a bowdent kell húzgálni hanem van egy kis "bigyó  eplus2 " amit felfelé kell elforgatni, vagy lefelé  beka3 aztán már nyílik is

Meg a kis forgatható bigyó egy vékony köracélhoz csatlakozik egy gömbcsukló szerűséggel amiben menet van ha azt leakasztod akkor beljebb lehet tekerni és ezzel állítani a tankajtó pöckét ami reteszel....
Naplózva

'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor....
'07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18033 Dátum: 2012.04.27 péntek, 22:43:53 »

Meg a kis forgatható bigyó egy vékony köracélhoz csatlakozik egy gömbcsukló szerűséggel amiben menet van ha azt leakasztod akkor beljebb lehet tekerni és ezzel állítani a tankajtó pöckét ami reteszel....

Plusz: Asszem ez (nálam) sárga színű, könnyen megtalálható.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18034 Dátum: 2012.04.27 péntek, 22:59:34 »

Köszönöm mindkettőtök válaszát.  worship

1: Ez a glicerin olcsóbbnak tűnik, majd jövő héten benézek egy gyógyszertárba akkor. Nekem amióta ilyen meleg van, azóta csinálja. Télen az Escortnál be szokott fagyni, és azért tapadt oda, de a Mondeonál ilyen baj nem volt (eddig).

2: A Csomagtérben ha leveszem a kárpiton a kis ajtót, akkor kidől a milliónyi kacat (kerékkulcs, WD40, nagykés, kéztörlő rongy, kesztyű, és még ki tudja mi). Meg ott nem is nagyon tudom rángatni a bovdent, legalábbis régebben próbáltam, és úgy nem nyílt. No, majd valahogy megpróbálom megtakarítani, bekenegetni valamivel hogy jobban csússzon, hátha. Aztán utána reszelgetek.
 integet2

Most végre eljutottam odáig, hogy lemosattam a kocsit alul-fölül, aztán hétvégén nekiállok, és lefestem a balos sárvédőt, mert az előző tulaj tavaly felrakatott egy javítóívet, de lefestve nem volt... Cégtől hoztam fél liter Rábepox alapozót, ha a Volvónak, KamAZnak, UralAZnak, a Dakaros kamionoknak és a  tengerentúli vevőknek megfelel és nem rohad el a vas, talán nálam is kibír vele pár évet. Smiley (Csak fekete, biztos öröm lesz bordóra lefesteni - mármint hogy ne legyen sötétebb, mint eredetileg.) Remélem sikerül festékszórót is kölcsönkapnom holnap, és szépen lejavítani, és utána nekiállok kísérletezni a tanksapkával.
 wave

Ajtógumira glicerin, nem kérdés.

A tanksapka már érdekesebb. Nekem is csinálta ezt, rávágtam egyet mindig és utána nyílt szépen. Gondolom felületi feszültség a műanyag és a gumi között. Aztán bekentem a gumitömítést szilikonnal és azóta nem tapad rá, szépen nyílik. Nézegettem én is a zárnyelvet, de nem láttam rajta semmi hibát.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18035 Dátum: 2012.04.28 szombat, 02:12:07 »

Plusz: Asszem ez (nálam) sárga színű, könnyen megtalálható.

Nékem is sárga, ha jól emlékszem. Smiley

Szerintem a szilikon is teljesen okés az ajtókéderekhez, én már évek óta azzal fújkálom-kenegetem és sosem szorult az ajtó.
Amit érdemes ellenőrizni, hogy nincs-e tele kosszal a kéder pár kis lyuka. Ott ereszti ki ugye a levegőt, nem árt ha sikerül neki. Smiley
A betöltőnyílást is mosd ki, főleg a sapka karjánál. Meg adj neki kenést is. Egyébként nem kizárt, hogy a bowden picit nyúlt már, de az sem kizárt, hogy rozsdásodik a betöltőnyílás valahol és beszorítja az egész betöltő nyílást. Sok sikert ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18036 Dátum: 2012.04.28 szombat, 02:24:51 »

Nah akkor tiszta vizet a pohárba. Smiley

voto : tévedett abban, hogy teljesen ugyanaz, van különbség Cheesy
Viló : igaza van, nagyobb picit a ház, más kicsit a kialakítása, nagyobb a lapát benne, a felfogatás ugyanaz Cheesy
Én : qrva jó fej vagyok, hogy csináltam képet Grin abban tévedtem, hogy más a felfogatás, a színek meg a méret, ill. az olajcső helye megzavart, a tartó nem más, az maradt olyan... Smiley a csöveket nem tudom, hogy változtatták-e a nagyobb nyomás miatt, de szerintem nem. egyedüli (fontos) plusz kiegészítő a hűtő, mert itt már igen-igen forrósodik a lötyi, meg maga pumpa is... a kormányszerkezet, futomű, egyebek maradtak MK1-esek nálam, tehát azokkal (is) kompatibilis. ennyi "okosságot" tudok mondani, ha valamiben még tévedek javítsatok ki bátran Wink

Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18037 Dátum: 2012.04.28 szombat, 08:11:46 »

Hello mindenki!

A napokban vettem agy MKII-est és nagyon örülök neki  smile nyes

Az első kérdésem: A kezelési útmutatóban le van írva, hogy hogyan kell rátanítani másik kulcsot a mesterkulcsról. Ez csak új kulcsnál működik, vagy ha szerzek egy használt kulcsot azt is újra lehet programozni. Erre azért lenne szükségem, mert akarok venni bicskakulcsot, de abban nincsen benne a transponder chip, nekem pedig csak egy kulcsom van a kocsihoz és nem akarom azt szétb@szni.
 help
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18038 Dátum: 2012.04.28 szombat, 13:00:10 »

Ajtógumira glicerin, nem kérdés.

A tanksapka már érdekesebb. Nekem is csinálta ezt, rávágtam egyet mindig és utána nyílt szépen. Gondolom felületi feszültség a műanyag és a gumi között. Aztán bekentem a gumitömítést szilikonnal és azóta nem tapad rá, szépen nyílik. Nézegettem én is a zárnyelvet, de nem láttam rajta semmi hibát.


No, tanksapka kérdés egyenlőre úgy tűnik, megoldódott. Fogtam, ablakmosó löttyel megpucoltam az ajtót is, a gumitömitést is, meg a tanksapka körül mindent - így legalább szép is lett. Aztán azóta a kar húzására egyből nyílik. Remélem így is marad, és csak az ujjnyi mocsok miatt ragadt be.

A kis műanyag pöcköt megtaláltam, de ott nincs semmi, amivel lehet utánaállítani. Én legalábbis nem találtam csavargatható részt rajta. Helyette belül is találtam rozsdás foltot, egyből le is festettem.

Aztán, megnéztem a bl oldalát a kocsinak, hogy mit kell - illetve mit érdemes festeni. Hát, a sárvédő javítóív amit felraktak még ép, adtam neki sok-sok rozsdamarót - egyúttal a futómű ezen az oldalon lévő elemeit is bekentem rozsdamaróval, meg a bal oldali küszöböt. Utána bő fél óráig hallgattam, ahogy eszi a lemezt (ill. rozsdát) a rozsdamaró. Elment fél üveggel, de megérte. Két maréknyi rozsdamaradék maradt a kocsi alatt, elporladva, a lamaz meg már kezd fehérnek kinézni. Smiley
A kerékjárati ívet belülről le is festettem, de mivel nem sikerült kölcsönkapnom festékszórót, így a látható részekre nem merészkedtem ecsettel. Remélem holnap kapok kölcsön kompresszort meg festékszórót, és akkor leszórom azt is.
Ha már ott voltam, feketére lekentem a fék kalipert is, majd holnap még teszek rá egy végső réteget, hogy szép, egyenletes legyen a felülete. Majd ha felkerül az alufelni, remélem jól fog mutatni alatta a szép fekete nyered.

A bal oldali küszöböm viszont nagyon offon van. Akkora lyukak vannak rajta, hogy azt már el sem lehet mesélni. Inkább a képek:

https://plus.google.com/photos/104523571088981659585/albums/5736399571557814641

És végül a tanulság, hogy én is mennyire offon voltam ma. Elkezdtem megtakarítani festés előtt a rozsdás részeket. A fúrót nem tartottam rendesen, drótkorong megcsúszott, és a bal csuklómat elkapta egy picit. Smiley No, de bíztam benne, hogy ennél rosszabb már nem jöhet. Hát, jött. Nem találtam semmi normális tálat a festékeknek, ezért gondoltam műanyag pohárba eláll pár percig, amíg gyors lekezelem mindennel. 3 pohár egymásba, festék beleönt, asztalra lerak. Aztán 2 pohár egybe, bele egy kis kromofág. Na, ezzel léptem kettőt, és a poharak ráolvadtak a kezemre. Oké, marta rendesen, irány be, kéz megmos, stb. Megyek ki, kromofágozást befejezem ahol kell, utána a festékes poharakat megfogtam. Hát, itt jött a következő sokk. A poharak alja a földön landolt, a felső része a kezemben maradt, és tiszta fekete lett a kezem. Hogy voltam ekkora marha, hoyg nem jutott eszembe, hoyg a nitrós cuccok marnak... A Hell-es üvegről, amiben csütörtökön elhoztam a Rábepox alapozót a cégtől, kezd leolvadni a címke. Keresnem kéne neki valami rendes fémdobozt, csak az meg nincs itthon most... Na mindegy, majd megoldódik.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18039 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 03:24:53 »

Hello mindenki!

A napokban vettem agy MKII-est és nagyon örülök neki  smile nyes

Az első kérdésem: A kezelési útmutatóban le van írva, hogy hogyan kell rátanítani másik kulcsot a mesterkulcsról. Ez csak új kulcsnál működik, vagy ha szerzek egy használt kulcsot azt is újra lehet programozni. Erre azért lenne szükségem, mert akarok venni bicskakulcsot, de abban nincsen benne a transponder chip, nekem pedig csak egy kulcsom van a kocsihoz és nem akarom azt szétb@szni.
 help
Üdvözlégy itt a csodák paradicsomában és a lehetetlenek találkozásánál ! Grin
(öröm, még egy klubtag, használd egészséggel a MONDEO-t ! Wink )

Igen, rá lehet. A lényeg, hogy meglegyen a piros kulcs.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.29 vasárnap, 03:35:07 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18040 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 03:32:47 »


És végül a tanulság, hogy én is mennyire offon voltam ma. Elkezdtem megtakarítani festés előtt a rozsdás részeket. A fúrót nem tartottam rendesen, drótkorong megcsúszott, és a bal csuklómat elkapta egy picit. Smiley No, de bíztam benne, hogy ennél rosszabb már nem jöhet. Hát, jött. Nem találtam semmi normális tálat a festékeknek, ezért gondoltam műanyag pohárba eláll pár percig, amíg gyors lekezelem mindennel. 3 pohár egymásba, festék beleönt, asztalra lerak. Aztán 2 pohár egybe, bele egy kis kromofág. Na, ezzel léptem kettőt, és a poharak ráolvadtak a kezemre. Oké, marta rendesen, irány be, kéz megmos, stb. Megyek ki, kromofágozást befejezem ahol kell, utána a festékes poharakat megfogtam. Hát, itt jött a következő sokk. A poharak alja a földön landolt, a felső része a kezemben maradt, és tiszta fekete lett a kezem. Hogy voltam ekkora marha, hoyg nem jutott eszembe, hoyg a nitrós cuccok marnak... A Hell-es üvegről, amiben csütörtökön elhoztam a Rábepox alapozót a cégtől, kezd leolvadni a címke. Keresnem kéne neki valami rendes fémdobozt, csak az meg nincs itthon most... Na mindegy, majd megoldódik.


Íííjj, hát nem irigyellek... Én is mosakodtam már mindenféle jóban úgyhogy tudom, mekkora orgazmus. Főleg az eltakarítás ill. a kézről való letakarítás... bár ilyenkor 90%-ban a löttyök a karodon egymással (is) foglalkoznak, tehát nem tudnak rászáradni.  nyes
A legjobb a konzervdoboz. Nekem kb. 3 hétig állt benne kromo, semmit nem oldott rajta. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18041 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 07:40:45 »

Üdvözlégy itt a csodák paradicsomában és a lehetetlenek találkozásánál ! Grin
(öröm, még egy klubtag, használd egészséggel a MONDEO-t ! Wink )

Igen, rá lehet. A lényeg, hogy meglegyen a piros kulcs.  wave

Köszönöm a szívélyes fogadtatást  worship

Hát a kulcs nem piros, de a chip benne igen. Lehet, hogy a piros kulcsból lett áttéve?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Naplózva
Dadman
Vendég
« Új hozzászólás #18042 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 08:47:59 »

Köszönöm a szívélyes fogadtatást  worship

Hát a kulcs nem piros, de a chip benne igen. Lehet, hogy a piros kulcsból lett áttéve?


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A piros kulcs az piros

Az kell a tanításhoz, különben márkaszerviz millióér ... én így tudom
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18043 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:16:49 »

A piros kulcs az piros

Az kell a tanításhoz, különben márkaszerviz millióér ... én így tudom

Vagy 1db piros kulcsról tudsz feltanítani egy új kulcsot, vagy 2db fekete kulcsról. Ha csak 1 fekete van, akkor buktad a mutatványt, csak márkaszervíz.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18044 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 09:18:34 »

Vagy 1db piros kulcsról tudsz feltanítani egy új kulcsot, vagy 2db fekete kulcsról. Ha csak 1 fekete van, akkor buktad a mutatványt, csak márkaszervíz.

 rinya Gondolom akkor mehetek a bankba személyi kölcsönért  falbav
És ők is rátanítanak egy használt kulcsot az enyémre?
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18045 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 10:12:39 »

HELP!

Tudja valaki, hogy a tankra csatlakozó üzemanyagcsövek hogyan szedhetőek le?
Műanyag csatlakozók és nem szeretném eltörni őket. Azokról a csövekről van szó amik az ülés alatt vannak.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18046 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:18:00 »

HELP!

Tudja valaki, hogy a tankra csatlakozó üzemanyagcsövek hogyan szedhetőek le?
Műanyag csatlakozók és nem szeretném eltörni őket. Azokról a csövekről van szó amik az ülés alatt vannak.

Össze kell nyomni a körülötte lévő kupak kis bütykeit. Ha már a kupak letört, akkor egy csavarhúzóval vissza kell nyomni, és abban a helyzetben tartani azt a gyűrűt, ami kihúzáskor feljönne a csatlakozóval.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18047 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 12:27:42 »

rinya Gondolom akkor mehetek a bankba személyi kölcsönért  falbav
És ők is rátanítanak egy használt kulcsot az enyémre?

Nemnemnem... a márkaszervíz nagyon drága. Ha nincs pirosad, akkor csak egy transzponder kell egy akármilyen kulcsból és komolyabban felszerelt kulcsmásolók géppel tudják klónozni. Itt Kecskeméten is van 2db ilyen kulcsos. (akikről tudok Smiley )
Úgy tudod leellenőrizni egyébként, hogy "mesterkulcs-e" (bár biztos nem az, mert abból nem jön ki a transzponder és minden esetben piros), hogy rádobod a gyújtást, majd leveszed és a óra melletti piros ledecske kivilágít kb. gyújtáslevétel után 1-2 mp elteltével, pár másodpercre. Ez csak a piros kulccsal érhető el, a sima kulcs kivétele után nem gyullad ki a led.
Ha kell transzponder szívesen küldök neked, van fölösben. Azt és Te kulcsodat elviszed egy hozzáértő(!) kulcsmásolóhoz és ő leklónozza a transzpondert, majd utána úgyis másoltatnod kell a bicskakulcs szárakat (amit szerintem javasolni fog a kulcsos is, hogy NE a csomagban található szárakat használjátok, mert hulladék gyenge anyagból vannak, hanem ad erősebb fémből készülteket) és akkor kiderül, hogy jól csinálta-e a klónozást.
Privátban küldesz címet, én küldök transzpondert. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
tomi781107
Vendég
« Új hozzászólás #18048 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:09:15 »


No, tanksapka kérdés egyenlőre úgy tűnik, megoldódott. Fogtam, ablakmosó löttyel megpucoltam az ajtót is, a gumitömitést is, meg a tanksapka körül mindent - így legalább szép is lett. Aztán azóta a kar húzására egyből nyílik. Remélem így is marad, és csak az ujjnyi mocsok miatt ragadt be.

A kis műanyag pöcköt megtaláltam, de ott nincs semmi, amivel lehet utánaállítani. Én legalábbis nem találtam csavargatható részt rajta. Helyette belül is találtam rozsdás foltot, egyből le is festettem.

Aztán, megnéztem a bl oldalát a kocsinak, hogy mit kell - illetve mit érdemes festeni. Hát, a sárvédő javítóív amit felraktak még ép, adtam neki sok-sok rozsdamarót - egyúttal a futómű ezen az oldalon lévő elemeit is bekentem rozsdamaróval, meg a bal oldali küszöböt. Utána bő fél óráig hallgattam, ahogy eszi a lemezt (ill. rozsdát) a rozsdamaró. Elment fél üveggel, de megérte. Két maréknyi rozsdamaradék maradt a kocsi alatt, elporladva, a lamaz meg már kezd fehérnek kinézni. Smiley
A kerékjárati ívet belülről le is festettem, de mivel nem sikerült kölcsönkapnom festékszórót, így a látható részekre nem merészkedtem ecsettel. Remélem holnap kapok kölcsön kompresszort meg festékszórót, és akkor leszórom azt is.
Ha már ott voltam, feketére lekentem a fék kalipert is, majd holnap még teszek rá egy végső réteget, hogy szép, egyenletes legyen a felülete. Majd ha felkerül az alufelni, remélem jól fog mutatni alatta a szép fekete nyered.

A bal oldali küszöböm viszont nagyon offon van. Akkora lyukak vannak rajta, hogy azt már el sem lehet mesélni. Inkább a képek:

https://plus.google.com/photos/104523571088981659585/albums/5736399571557814641

És végül a tanulság, hogy én is mennyire offon voltam ma. Elkezdtem megtakarítani festés előtt a rozsdás részeket. A fúrót nem tartottam rendesen, drótkorong megcsúszott, és a bal csuklómat elkapta egy picit. Smiley No, de bíztam benne, hogy ennél rosszabb már nem jöhet. Hát, jött. Nem találtam semmi normális tálat a festékeknek, ezért gondoltam műanyag pohárba eláll pár percig, amíg gyors lekezelem mindennel. 3 pohár egymásba, festék beleönt, asztalra lerak. Aztán 2 pohár egybe, bele egy kis kromofág. Na, ezzel léptem kettőt, és a poharak ráolvadtak a kezemre. Oké, marta rendesen, irány be, kéz megmos, stb. Megyek ki, kromofágozást befejezem ahol kell, utána a festékes poharakat megfogtam. Hát, itt jött a következő sokk. A poharak alja a földön landolt, a felső része a kezemben maradt, és tiszta fekete lett a kezem. Hogy voltam ekkora marha, hoyg nem jutott eszembe, hoyg a nitrós cuccok marnak... A Hell-es üvegről, amiben csütörtökön elhoztam a Rábepox alapozót a cégtől, kezd leolvadni a címke. Keresnem kéne neki valami rendes fémdobozt, csak az meg nincs itthon most... Na mindegy, majd megoldódik.

A küszöböd nem szakadt be, amikor megemelted? Én nem merek rá vállalkozni, pedig nagyon meg kéne emelnem.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18049 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:13:06 »

A küszöböd nem szakadt be, amikor megemelted? Én nem merek rá vállalkozni, pedig nagyon meg kéne emelnem.

Nem. Én is meglepődtem rajta. Azt tudtam, hogy a perem, amibe beakad az emelő az elég görbe és rozsdás, de megemeltem. Kereket, doblemezt levettem, sé utána feküdtem alá. Akkor jött a meglepetés, hogy mekkora lyukak vannak. Utána még 1-2 órát ott festegettem, csiszolgattam, aztána  csomagtartóban is üldögéltem, és nem szakadt be. Escort küszöbje is hasonló állapotban volt, de ott be is szakadt az emelő a kocsi bontása közben (akkor már mindegy volt neki).

Ma viszont a festés elmaradt, nagyon fúj a szél, csak telehordaná szeméttel. Inkább várok vele, hátha holnap ismét szélcsend lesz.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Oldalak: 1 ... 354 355 356 357 358 359 360 [361] 362 363 364 365 366 367 368 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.