Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:49:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347573 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18050 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 13:29:38 »

Nem. Én is meglepődtem rajta. Azt tudtam, hogy a perem, amibe beakad az emelő az elég görbe és rozsdás, de megemeltem. Kereket, doblemezt levettem, sé utána feküdtem alá. Akkor jött a meglepetés, hogy mekkora lyukak vannak. Utána még 1-2 órát ott festegettem, csiszolgattam, aztána  csomagtartóban is üldögéltem, és nem szakadt be. Escort küszöbje is hasonló állapotban volt, de ott be is szakadt az emelő a kocsi bontása közben (akkor már mindegy volt neki).

Ma viszont a festés elmaradt, nagyon fúj a szél, csak telehordaná szeméttel. Inkább várok vele, hátha holnap ismét szélcsend lesz.

Itt Bács megyében is nagy szél van... jobb, ha nem festesz szórópisztollyal mert a végén Te bordóbb lennél, mint az autó Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18051 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:26:47 »

Itt Bács megyében is nagy szél van... jobb, ha nem festesz szórópisztollyal mert a végén Te bordóbb lennél, mint az autó Cheesy
Igen, ettől tartottam, ezért is nem fogtam bele.

Viszont szerelgettem egy kicsit. A fűtésem csak a szélvédőre fúj, ezért vettem egy bontott vezérlő panelt még pár hónapja, amit most beraktam. Hát, nem lettem boldog, mert ezzel si ugyanúgy csak a szélvédőre fúj. Pedig za eladó esküdözött, hogy fúj mindenhova, teljesen jó állapotú a panel.
Viszont ezzel az új darabbal, ha a levegő irányát a szélvédőre állítom, akkor világít a légkondi visszajelző led. Nyomkodhatom a fújás erősségét állító gombot, az nem kapcsol ki. Ha máshová állítom a befúvás irányát, akkor viszont nem világít a led, csak ha bekapcsolom a légkondit (aztán ki is tudom kapcsolni). Ezután visszatettem az eredeti panelt, maradt a szélvédőre fújás, viszont nincs ilyen ennél, hogy ha a szélvédőre állítom, akkor fixen megy a légkondi.

Ez mitől lehet? Vagyis inkább a két panel közül melyik működik jól? Smiley


Gondolom ezek után kereshetem, hogy hol *** a vákuumcső.. Boldog vagyok ettől, mert azt megtalálni szinte lehetetlen. Sad
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18052 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:31:16 »

Nemnemnem... a márkaszervíz nagyon drága. Ha nincs pirosad, akkor csak egy transzponder kell egy akármilyen kulcsból és komolyabban felszerelt kulcsmásolók géppel tudják klónozni. Itt Kecskeméten is van 2db ilyen kulcsos. (akikről tudok Smiley )
Úgy tudod leellenőrizni egyébként, hogy "mesterkulcs-e" (bár biztos nem az, mert abból nem jön ki a transzponder és minden esetben piros), hogy rádobod a gyújtást, majd leveszed és a óra melletti piros ledecske kivilágít kb. gyújtáslevétel után 1-2 mp elteltével, pár másodpercre. Ez csak a piros kulccsal érhető el, a sima kulcs kivétele után nem gyullad ki a led.
Ha kell transzponder szívesen küldök neked, van fölösben. Azt és Te kulcsodat elviszed egy hozzáértő(!) kulcsmásolóhoz és ő leklónozza a transzpondert, majd utána úgyis másoltatnod kell a bicskakulcs szárakat (amit szerintem javasolni fog a kulcsos is, hogy NE a csomagban található szárakat használjátok, mert hulladék gyenge anyagból vannak, hanem ad erősebb fémből készülteket) és akkor kiderül, hogy jól csinálta-e a klónozást.
Privátban küldesz címet, én küldök transzpondert. Wink


Köszi szépen! Küldtem privit
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18053 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:32:54 »

Össze kell nyomni a körülötte lévő kupak kis bütykeit. Ha már a kupak letört, akkor egy csavarhúzóval vissza kell nyomni, és abban a helyzetben tartani azt a gyűrűt, ami kihúzáskor feljönne a csatlakozóval.

Türelmetlen voltam és nem vártam meg a választ  vigyor3 de szerencsére nem törtem el semmit (nagyon) és rájöttem, hogy mi a titok nyitja!

Köszi a segítséget!  worship
Naplózva
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #18054 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:46:43 »

Viszont ezzel az új darabbal, ha a levegő irányát a szélvédőre állítom, akkor világít a légkondi visszajelző led. Nyomkodhatom a fújás erősségét állító gombot, az nem kapcsol ki. Ha máshová állítom a befúvás irányát, akkor viszont nem világít a led, csak ha bekapcsolom a légkondit (aztán ki is tudom kapcsolni).
Ez mitől lehet? Vagyis inkább a két panel közül melyik működik jól? Smiley

ez gyári fícsör Smiley
ha csak az ablakra nyomod, akkor bekapcsol a légkondi. ez így jó.

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #18055 Dátum: 2012.04.29 vasárnap, 19:48:34 »

Viszont szerelgettem egy kicsit. A fűtésem csak a szélvédőre fúj, ezért vettem egy bontott vezérlő panelt még pár hónapja, amit most beraktam. Hát, nem lettem boldog, mert ezzel si ugyanúgy csak a szélvédőre fúj. Pedig za eladó esküdözött, hogy fúj mindenhova, teljesen jó állapotú a panel.
Gondolom ezek után kereshetem, hogy hol *** a vákuumcső.. Boldog vagyok ettől, mert azt megtalálni szinte lehetetlen. Sad

gondolom ezt már láttad és próbáltad:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
hátha így gyorsabban megúszod.
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18056 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 08:37:56 »

Ezt az automata váltó topicba írtam, de ide is leírom, hátha van valaki, aki tud rá okosat mondani:

A napokban lettem boldog tulajdonosa egy MKII V6 automatának. Szépen vált a váltója, de amikor alacsony fordulaton felvált negyedikbe beremeg (mint mikor kézinél korán teszed ötödikbe) és csak akkor szűnik meg a remegés, ha elveszem a gázt, majd újra gázt adok. Ha a remegés közben adok gázt akkor remeg és nehezen gyorsul. Egyszer vészprogramra állt egy viszonylag meredek szerpentinen (elég gyakran kapcsoltam ki és be az O/D-t) akkorát ütött, hogy kiégett a reflektor visszajelzője   Akkor hazamentem vele vészprogramon és otthon levettem az akksi sarut, mire elfeledkezett a veszélyről. Azóta jól vált, leszámítva a remegést. Ma reggel néztem váltóolajszintet, fél centivel volt a minimum alatt. Kb 8 decit töltöttem rá, most maxon van, de a remegés nem szűnt meg.

Mi lehet a baj?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18057 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 16:20:11 »

Igen, ettől tartottam, ezért is nem fogtam bele.

Viszont szerelgettem egy kicsit. A fűtésem csak a szélvédőre fúj, ezért vettem egy bontott vezérlő panelt még pár hónapja, amit most beraktam. Hát, nem lettem boldog, mert ezzel si ugyanúgy csak a szélvédőre fúj. Pedig za eladó esküdözött, hogy fúj mindenhova, teljesen jó állapotú a panel.
Viszont ezzel az új darabbal, ha a levegő irányát a szélvédőre állítom, akkor világít a légkondi visszajelző led. Nyomkodhatom a fújás erősségét állító gombot, az nem kapcsol ki. Ha máshová állítom a befúvás irányát, akkor viszont nem világít a led, csak ha bekapcsolom a légkondit (aztán ki is tudom kapcsolni). Ezután visszatettem az eredeti panelt, maradt a szélvédőre fújás, viszont nincs ilyen ennél, hogy ha a szélvédőre állítom, akkor fixen megy a légkondi.

Ez mitől lehet? Vagyis inkább a két panel közül melyik működik jól? Smiley


Gondolom ezek után kereshetem, hogy hol *** a vákuumcső.. Boldog vagyok ettől, mert azt megtalálni szinte lehetetlen. Sad

Csak szélvédőre fújásnál normális a folyamatos klíma. Nálam amíg nem a digit volt benne, nem csinálta, de ott valami beteg is lehetett, mert stroboszkópot játszott az A/C lámpa... Smiley
Tehát a tekerő gombod jó, a vákuumcsati összes lába megvan? Gondolom. Hát igen, asszem hogy keresgélned kell... Bár nekem van itthon egy igaz MK1-es fűtőboxom, manuális klímásé, ami a régim volt, ha esetleg szükséged lenne rá, vagy csak a szelepekből valamelyikre, esetleg a vákuumcsőrendszerre, írj, szívesen segítek. Wink (az jól működött, a klímát leszámítva, de ott elektronikai problémák voltak...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18058 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 17:32:45 »

Igen, ettől tartottam, ezért is nem fogtam bele.

Viszont szerelgettem egy kicsit. A fűtésem csak a szélvédőre fúj, ezért vettem egy bontott vezérlő panelt még pár hónapja....

A kesztyűtartó alatt/mögött jön be a motortérből egy csati, húzd le járó motornál, ha sziszeg, akkor az utastérben van a gond a vákuummal. Ha nem, akkor kint.
Közben látom már linkelték a cikket is  Smiley
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18059 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 17:34:28 »

Nemnemnem... a márkaszervíz nagyon drága. Ha nincs pirosad, akkor csak egy transzponder kell egy akármilyen kulcsból és komolyabban felszerelt kulcsmásolók géppel tudják klónozni. Itt Kecskeméten is van 2db ilyen kulcsos. (akikről tudok Smiley )

Végre valaki aki Bács megyei vigyor3 Kecskeméten hol másolnak így kulcsot?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Tomo7
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 151


E-mail
« Új hozzászólás #18060 Dátum: 2012.04.30 hétfő, 19:15:51 »

rinya Gondolom akkor mehetek a bankba személyi kölcsönért  falbav
És ők is rátanítanak egy használt kulcsot az enyémre?

Nekem 2 éve a helyi márka szervízben 2500 ért tanították fel a 2. kulcsot
Naplózva

ex 1997.03. MKII. Mondeo Turnier 1.6
ex 2000.05. MKII. Mondeo Turnier 1.8TD

2008 S-max 1,8TDCI
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18061 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:24:14 »

Végre valaki aki Bács megyei vigyor3 Kecskeméten hol másolnak így kulcsot?

Részemről a szerencse !  wave Vicces, mert itt Kecsón is min. 10-20 MK1-es, MK2-es és több MK3-as, MK4-es létezéséről tudok. Mégsem klubtagok. Legalábbis nem tudok róla, hogy Ők azok lennének. Sad
Kulcsost, 2db-ot tudok biztosra, akik komolyabban foglalkoznak a témával, az egyik faterom személyes ismerőse, Ő szerényebben felszerelt, de érti a dolgát : Vörös Tamás és Társai Kft., illetve a másik aki komolyabban felszerelt és nagyon otthon van mindenféle kulcsos témában : D és B Kulcskirály Bt.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18062 Dátum: 2012.05.01 kedd, 12:28:52 »

Nekem 2 éve a helyi márka szervízben 2500 ért tanították fel a 2. kulcsot
Akkor nagyon jól jártál, itt a Ford Hoványék 4500-ért tanították volna a távirányót... Plusz valami nem klappolt, ezért új kulcs-elektronikát is akartak adni 19.000Ft-ért + 5000 Ft körül a nyers szárat. Círka 30e lett volna, talán 4 éve, amit én magam ingyen megcsináltam végül rá két napra...  falbav
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #18063 Dátum: 2012.05.01 kedd, 16:03:46 »

Segítséget szeretnék kéri tőletek a Pats lednek mindig villognia kell? ha benne van a kulcs ha nincs bezárt leállított autónál is ja és a piros kulcsot használom már így vettem a másik 2 elég kopott gondolom ezért használta az előző tulaj is azt.
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18064 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:56:31 »

Segítséget szeretnék kéri tőletek a Pats lednek mindig villognia kell? ha benne van a kulcs ha nincs bezárt leállított autónál is ja és a piros kulcsot használom már így vettem a másik 2 elég kopott gondolom ezért használta az előző tulaj is azt.

Ha leveszed a gyújtást és aztán villog az normális. Kulccsal, lezáratlanul is. Smiley
Viszont a piros kulcsot cseréld hamar, mert az a mesterkulcs, vele lehet új kulcsokat tanítani csak! (nehogy elkopjon)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #18065 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:14:15 »

Ha leveszed a gyújtást és aztán villog az normális. Kulccsal, lezáratlanul is. Smiley
Viszont a piros kulcsot cseréld hamar, mert az a mesterkulcs, vele lehet új kulcsokat tanítani csak! (nehogy elkopjon)

Köszi ez járó motornál is villog gyújtást ráteszem akkor világít folyamatosan néhány mp ig aztán elkezd villogni.ez normális???
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18066 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:25:16 »

Részemről a szerencse !  wave Vicces, mert itt Kecsón is min. 10-20 MK1-es, MK2-es és több MK3-as, MK4-es létezéséről tudok. Mégsem klubtagok. Legalábbis nem tudok róla, hogy Ők azok lennének. Sad
Kulcsost, 2db-ot tudok biztosra, akik komolyabban foglalkoznak a témával, az egyik faterom személyes ismerőse, Ő szerényebben felszerelt, de érti a dolgát : Vörös Tamás és Társai Kft., illetve a másik aki komolyabban felszerelt és nagyon otthon van mindenféle kulcsos témában : D és B Kulcskirály Bt.

Köszi az infókat!  worship
Nálunk a környéken is van legalább 4 db mk2. A Hoványt pedig kerülöm, csak akkor megyek majd oda, ha nem lesz más.
 wave
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18067 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:27:45 »

Köszi ez járó motornál is villog gyújtást ráteszem akkor világít folyamatosan néhány mp ig aztán elkezd villogni.ez normális???


Járó motornál nem kellene hogy villogjon és ha rajta van a gyújtás akkor sem. Ha bedugod a kulcsot és elfordítod az I-es állásba akkor világít egy hosszabbat és elalszik. Visszafordítod kihúzod megint villognia kell. Nem tudom hogy mi okozhatja a problémát ez enyém így műkszik.  wave (lehet hogy rosszul?)  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 20:32:27 írta Makker » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18068 Dátum: 2012.05.01 kedd, 20:58:42 »

Köszi ez járó motornál is villog gyújtást ráteszem akkor világít folyamatosan néhány mp ig aztán elkezd villogni.ez normális???

meg kellene számolni, mennyit villog
Naplózva
Bakkerman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



E-mail
« Új hozzászólás #18069 Dátum: 2012.05.01 kedd, 21:43:09 »

meg kellene számolni, mennyit villog
Na megszámoltam szóval:
 leállított motornál kivett kulccsal: 1 hosszút 2 rövidet
        gyújtáskapcsoló 1 állásban : semmi változás 1hosszú 2 rövid
         gyújtáskapcsoló 2 állásban:1 hosszú néhány mp ig azután folyamatosan villog rövideket
                           járó motornál: egyfolytában villog ki sem alszik a led csak1 erősebb villanás 1 halványabb villanás


                         
Naplózva

97'Mk2 Turnier 1.6 benzin,manual,klima
Kuk3sz
Vendég
« Új hozzászólás #18070 Dátum: 2012.05.01 kedd, 22:38:46 »

Hali!

Bár nem szeretném, de nem biztos, hogy nem fogom meglépni, hogy áruba bocsájtsam szeretett kis autómat. szomoru1
Nem úgy alakult az életem, ahogy azt elterveztem egyenlőre és lehet gazdaságosabban jönnék ki egy, vagy valami kis köbcentis benzines, vagy az ismert népmárka klasszikus 1.9 tdi-éből...
Kérdés: Szerintetek reális áron mit érhet egy 97-es 2.5 V6 kombi, sima váltós, 50/40-es ültetéssel, Koni gátlókkal, 17-es felnivel, rohadások kijavításával, korának megfelelő állapotban, kisebb esztétikai hibákkal, 200.000 km-rel, jó menetteljesítménnyel, szép járású motorral?
Hahun nézegettem de elég változatos árak vannak, ráadásul szinte csak ótómata van fenn.
Aki meg az mondja eljárkál 8-10 literrel városban, annak benyalok...
Képek, info: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=48284

Mondom egyenlőre még nem szeretnék megválni tőle, de a sors majd eldönti. Nem árulni, eladni szeretném, ha így alakulna.  rinya
Naplózva
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18071 Dátum: 2012.05.02 szerda, 01:40:43 »

Üdv!
Mivel itt a jó idő és ilyenkor lehet barkácsolni, elmondok 3 dolgot, amit beépítettem még a régi kocsimba, de megy majd bele a Mondeoba is. Ezek mindegyike filléres cucc, de hasznos.
Először is a rendőrök előszeretettel vadásznak most a biztonsági öv nem bekapcsolására. Most tekintsünk el azoktól, akik elvből nem használják, maradjunk azoknál, akik csak simán elfelejtik néha.
Az a gond, hogy gyárilag nincs a kocsiban ilyen, s bonyolult lenne egy olyan övet betenni, amelyiknek a csatijában van kapcsoló. Rájöttem az univerzális megoldásra. Kerestem egy olyan mikrokapcsolót, amelyiknek a nyomógombja végén egy pici görgő van. Kibontottam a B oszlopot és beépítettem úgy a mikrokapcsolót, hogy a feltekert övtekercsre támaszkodik a pici görgő. Amikor a tekercs túl vastag, akkor bekapcsol valamit, zümit, visszajelzőt. Amikor kihúzom az övet, akkor a tekercs vastagsága csökken, s a figyelmeztetés kikapcsol. Bármilyen kocsiba betehető.
Hasonlóan védekezhetünk a zsaruk ellen, akik a be nem kapcsolt világításért számláznak 30.000-et. Én egyszerűen a váltószoknya alá a váltókar mellé beépítettem egy mikrokapcsolót, amelyik akkor kapcsol, amikor 5.be tesszük a váltót. A bekötés egyszerű: gyújtás-zümi-egyenirányító és ezek együtt a tompított körön kapnak testet. Ha ég a tompított kör, akkor nincs testje a züminek, vagyis hallgat. Ha lámpa nélkül kapcsolunk 5.-be, akkor jelez.
Az utolsó cucc inkább esztétika. Zavart, hogy éjjel tapogatni kell a slusszkulcslyukat. Nosza, a gyújtáskapcsoló köré a műanyagba beültettem 6 db ledet, amelyek együtt égnek a mennyezet világítással, vagyis addig világítják körbe a lyukat, amíg rá nem adom a gyújtást. A ledeket beragasztottam a fúrt lyukakba, majd a vezetékelést úgy csináltam, hogy egy csatlakozót széthúzva ki lehetett venni a kormányburkolatot, ha kell. Pár forint és nagyon látványos. Nekem 6 közepes led volt bent, de a Mondeoba úgy csinálom meg majd, hogy inkább több, kisebb ledet teszek be. Olyan lesz, mint egy fénylő gyűrű. Természetesen zöld ledekből.

Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18072 Dátum: 2012.05.02 szerda, 07:29:49 »

Természetesen zöld ledekből.
végre még egy értelmes ember, aki nem kékre csinálja  eljen
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18073 Dátum: 2012.05.02 szerda, 10:24:50 »

végre még egy értelmes ember, aki nem kékre csinálja  eljen
Ja, a zöld sokkal szebb. eljen Smiley
Én is zölddel csináltam meg a hátsó lábtérvilágítást, és előre is zöldebb fog kerülni, mint a mostani festett izzó Cheesy.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18074 Dátum: 2012.05.02 szerda, 10:27:30 »

Csak szélvédőre fújásnál normális a folyamatos klíma. Nálam amíg nem a digit volt benne, nem csinálta, de ott valami beteg is lehetett, mert stroboszkópot játszott az A/C lámpa... Smiley
Tehát a tekerő gombod jó, a vákuumcsati összes lába megvan? Gondolom. Hát igen, asszem hogy keresgélned kell... Bár nekem van itthon egy igaz MK1-es fűtőboxom, manuális klímásé, ami a régim volt, ha esetleg szükséged lenne rá, vagy csak a szelepekből valamelyikre, esetleg a vákuumcsőrendszerre, írj, szívesen segítek. Wink (az jól működött, a klímát leszámítva, de ott elektronikai problémák voltak...)

Köszönöm a válaszokat.
Akkor tehát dobhatom ki a tekerő gombokat, mert ennél (ami gyárilag benne van) automatikusan nem megy a klíma, ha szélvédőre fújásra kapcsolok, viszont ha szélvédőre kapcsolok, manuálisan be tudom kapcsolni a klímát. A bontott gomboknál ha szélvédőre állítom egyből bekapcsol, és ki sem lehet kapcsolni. Szóval akkor a héten újból szétborít minden, és a bontott tekerőket berakom. Vagy nem. Majd meglássuk.

A végén meguntam a szórakozást a hétvégén, és a kis vákuum csatit (a 3 csövest) leragasztottam szigetelőszalaggal. Így minden szép és jó, de engem zavar a tudat, hogy nincs belső levegő keringetésem. Ezért is vettem egyből bontott gombokat (meg mert olcsó volt). Mert hát ha a belső levegőt keringetem csak gyorsabban bemelegszik az utastér télen.

Viszont így, hogy mostmár az arcomba fújja a levegőt, jól meg is fáztam. (Hozzá voltam szokva hogy a két első ablak teljesen lehúz, max-on nyomatja a levegőt + klíma, és akkor elviselhető a levegő. Na most ugyanezt eljátszottam, csak az arcomba fújta a hideg levegőt, nem a szélvédőre. Smiley )


Ha már klíma, akkor kérdeznék még egyet. Hallottam már mástól is, hogy sokat levesz a motorból ha megy a klíma, de ennyire? 2,0L-es benzines füstgépnél (izé gőzgép vagy motor vagy mi?) meglepődtem hogy ekkora a változás. 70-el felkanyarodtam autópályára, nyomtam egy gázt, és nem megy. Aztán klíma kikapcsol, és megy. Hatalmas különbség volt a gyorsításban. Ez tényleg ekkora? 70-ről szenvedősen felhúztam a sebességet 100-ra, ott kikapcsol, és jobban gyorsult 150-ig, mint klímával 100-ig.
(Mielőtt meg leszek kiabálva a sebesség miatt, csak felmegyek az M1-esre és a következőn lejövök, de ehhez, hogy a kamionok mellől vissza tudjak sorolni a jobb szélső sávba és le tudjak kanyarodni, néha - ha hosszú a sor - át kell lépnem a törvényileg előírt álomhatárt. Ez van.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18075 Dátum: 2012.05.02 szerda, 12:12:31 »

végre még egy értelmes ember, aki nem kékre csinálja  eljen
Azé ződ, mer a többi is az a kocsiban.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18076 Dátum: 2012.05.02 szerda, 13:02:25 »

Azé ződ, mer a többi is az a kocsiban.
tudom  Wink
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18077 Dátum: 2012.05.02 szerda, 14:30:51 »

Újabb kérdés:

Üzemanyag szintjelzőm rosszalkodik. 0 és 1/2 közé oda áll ahol éppen jól érzi magát, a valós üzemanyagszinttől függetlenül. Mikor kiszereltem és kézzel mozgattam akkor jónak tűnt, de visszatéve már megint sz@r volt... Úgy vettem észre, hogy minél nagyobb az ellenállás annál magasabb üa szintet mutat. Tudja valaki, hogy milyen skálán kéne mozognia? Elképzelhető, hogy valahol meg van törve a kábel, és az zavar be a műszernek?
 help
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18078 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:01:08 »

Köszönöm a válaszokat.
Akkor tehát dobhatom ki a tekerő gombokat, mert ennél (ami gyárilag benne van) automatikusan nem megy a klíma, ha szélvédőre fújásra kapcsolok, viszont ha szélvédőre kapcsolok, manuálisan be tudom kapcsolni a klímát. A bontott gomboknál ha szélvédőre állítom egyből bekapcsol, és ki sem lehet kapcsolni. Szóval akkor a héten újból szétborít minden, és a bontott tekerőket berakom. Vagy nem. Majd meglássuk.
....

Nekem nem kapcsol be magától a klíma ha az ablakra fújom. Sőt nyáron minek kéne bekapcsolnia? Télen hasznos a páramentesítés miatt.. mondanám, hogy nézi a belső hőmérsékletet, de az úgy tudom, csak automatánál van szenzor. Külső mérő meg meg a fedcomphoz kell, ha nincs fedcomp, valszeg külső hőmérő sincs. Esetleg a szélvédőfűtéssel együtt kapcsolna? De az sincs mindegyik autóban... Szóval számomra ez a kérdés Smiley

Nem tudom a 2.0-t mennyire fogja vissza, nekünk 1.6 van, azt nem igazán. Ugyanis klíma nélkül se gyorsul. eplus2
Viszont utaztam már 2.0-ban hegyi szerpentinen, nyáron, klímával, 4-en és jó volt. Persze nem 150-nel estünk be a hajtűkanyarba, de egész jól húzott.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18079 Dátum: 2012.05.02 szerda, 19:03:24 »

Újabb kérdés:

Üzemanyag szintjelzőm rosszalkodik. 0 és 1/2 közé oda áll ahol éppen jól érzi magát, a valós üzemanyagszinttől függetlenül. Mikor kiszereltem és kézzel mozgattam akkor jónak tűnt, de visszatéve már megint sz@r volt... Úgy vettem észre, hogy minél nagyobb az ellenállás annál magasabb üa szintet mutat. Tudja valaki, hogy milyen skálán kéne mozognia? Elképzelhető, hogy valahol meg van törve a kábel, és az zavar be a műszernek?
 help

Vagy az órában valamelyik csati rosszalkodik. Van olyan óra, ahol a km óra hátulján megy egy 5-7 lábú csati a fóliára. (Nem a két nagyra gondolok, ami a műszeregységbe megy. Ez rajta van a műszeregységen.) Ha ilyened van, ezeket nézd át.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18080 Dátum: 2012.05.02 szerda, 20:17:51 »


Viszont így, hogy mostmár az arcomba fújja a levegőt, jól meg is fáztam. (Hozzá voltam szokva hogy a két első ablak teljesen lehúz, max-on nyomatja a levegőt + klíma, és akkor elviselhető a levegő. Na most ugyanezt eljátszottam, csak az arcomba fújta a hideg levegőt, nem a szélvédőre. Smiley )


Azért van a lábra és szélvédőre fújás lehetősége. Cheesy (akkor ki lehet kapcsolni a klímát)
Nekem digit van és az is automatán belövi a klímát csak(!) szélvédőre fújáskor, lévén, hogy az igazából a párátlanító funkció. Smiley

Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18081 Dátum: 2012.05.02 szerda, 22:08:41 »

Újabb kérdés:

Üzemanyag szintjelzőm rosszalkodik. 0 és 1/2 közé oda áll ahol éppen jól érzi magát, a valós üzemanyagszinttől függetlenül. Mikor kiszereltem és kézzel mozgattam akkor jónak tűnt, de visszatéve már megint sz@r volt... Úgy vettem észre, hogy minél nagyobb az ellenállás annál magasabb üa szintet mutat. Tudja valaki, hogy milyen skálán kéne mozognia? Elképzelhető, hogy valahol meg van törve a kábel, és az zavar be a műszernek?
 help

Kiszedtem megint és kimértem az ellenállását. Majd visszaraktam és azt tapasztaltam, hogy felakadt az úszó. Megint kiszedtem hajtogattam egy kicsit majd visszatettem. Multiméter, műszer és BC szerint is jó volt. Aztán elkezdett lefelé esni a szint, majd fölfelé. Szerintem a benzin kikezdte az ellenállást és ezért mutat hülyeségeket.

Van valakinek ilyen úszója? Nekem 2.5 V6-ban van, de szerintem minden benzinesben egyforma van. Csak az úszó kell, a szivattyú nem!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18082 Dátum: 2012.05.02 szerda, 22:12:33 »

Kiszedtem megint és kimértem az ellenállását. Majd visszaraktam és azt tapasztaltam, hogy felakadt az úszó. Megint kiszedtem hajtogattam egy kicsit majd visszatettem. Multiméter, műszer és BC szerint is jó volt. Aztán elkezdett lefelé esni a szint, majd fölfelé. Szerintem a benzin kikezdte az ellenállást és ezért mutat hülyeségeket.

Van valakinek ilyen úszója? Nekem 2.5 V6-ban van, de szerintem minden benzinesben egyforma van. Csak az úszó kell, a szivattyú nem!
egy mk3 dízel szintjelzőm van, ha az segít vigyor3 az is ilyen elven mér
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18083 Dátum: 2012.05.02 szerda, 23:09:31 »

egy mk3 dízel szintjelzőm van, ha az segít vigyor3 az is ilyen elven mér

Nem tudom, hogy jó-e. Annyit tudok az enyémről, hogy minél nagyobb az ellenállás annál telibb a tank  vigyor3 Van esetleg képed róla?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18084 Dátum: 2012.05.02 szerda, 23:14:14 »

Nem tudom, hogy jó-e. Annyit tudok az enyémről, hogy minél nagyobb az ellenállás annál telibb a tank  vigyor3 Van esetleg képed róla?
egy ilyet találtam róla: http://www.ebay.co.uk/itm/FUEL-SENDER-TANK-FORD-MONDEO-ZETEC-2-0-TDCI-2000-2007-MK3-/220881944518?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item336d96ffc6
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18085 Dátum: 2012.05.02 szerda, 23:15:08 »

Erről tudtok valamit?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/fogyasztas_csokkento_hho_generator_elado_1581147845.html?bk_medium=selfpromo&bk_source=gravity_vatera&bk_campaign=gravity&bk_content=user_account_menu&bk_referral=http%3A%2F%2Fwww.vatera.hu%2Fuser%2Faccount%2Fadd2watched.php%3Ffilter%3Dended&bk_term=Fogyaszt%E1s%20cs%F6kkent%26%23245%3B%20hho%20gener%E1tor%20elad%F3!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18086 Dátum: 2012.05.02 szerda, 23:27:40 »


Tudunk. Kamu az egész, keress rá totalcar-on a cikkre.

V6 automatát meg gondolom nem üa. takarékossági megfontolásból vettél. laugh
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18087 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 06:27:38 »

Tudunk. Kamu az egész, keress rá totalcar-on a cikkre.

V6 automatát meg gondolom nem üa. takarékossági megfontolásból vettél. laugh

Mindig, ha autót veszek elkezdem nézegetni kis ködcentis kocsikat, hogy milyen jó lehet 6-7 literrel eljárni... lehet, hogy olyat kéne venni... ááááá úgyis kitaposom a belét! Legyen 2.5 V6  nyes nyes nyes
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18088 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 08:03:07 »

Mindig, ha autót veszek elkezdem nézegetni kis ködcentis kocsikat, hogy milyen jó lehet 6-7 literrel eljárni... lehet, hogy olyat kéne venni... ááááá úgyis kitaposom a belét! Legyen 2.5 V6  nyes nyes nyes

Egyébként jó 6-7 literrel járni (kisköbcentis benyással városban), csak nagyon nem élvezetes.  szomoru1

Mondjuk egy jó Calypso tető fel tudja dobni az unalmat is a városi tötymörgésben.  taps
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18089 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 08:12:52 »

Egyébként jó 6-7 literrel járni (kisköbcentis benyással városban), csak nagyon nem élvezetes.  szomoru1

Mondjuk egy jó Calypso tető fel tudja dobni az unalmat is a városi tötymörgésben.  taps
mikor elkezd esni és próbálod becsukni  hehe
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18090 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 08:15:54 »

mikor elkezd esni és próbálod becsukni  hehe

 eplus2

Képzeld, a sok használattól (pontosabban a sok csukott állapottól) visszahajlott a közepe, így többnyire magától betalálnak a pöckök a helyükre és csukható menet közben is.

Meg különben is, egy manuális tetejű kabrióhoz képest áldásos. hehe
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #18091 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 10:30:27 »

Kiszedtem megint és kimértem az ellenállását. Majd visszaraktam és azt tapasztaltam, hogy felakadt az úszó. Megint kiszedtem hajtogattam egy kicsit majd visszatettem. Multiméter, műszer és BC szerint is jó volt. Aztán elkezdett lefelé esni a szint, majd fölfelé. Szerintem a benzin kikezdte az ellenállást és ezért mutat hülyeségeket.

Van valakinek ilyen úszója? Nekem 2.5 V6-ban van, de szerintem minden benzinesben egyforma van. Csak az úszó kell, a szivattyú nem!

Ha nem fedkompos kell, akkor az én régim el van valahol ásva a kamra mélyén.  wave
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18092 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 17:26:59 »

eplus2

Képzeld, a sok használattól (pontosabban a sok csukott állapottól) visszahajlott a közepe, így többnyire magától betalálnak a pöckök a helyükre és csukható menet közben is.

Meg különben is, egy manuális tetejű kabrióhoz képest áldásos. hehe

Az is biztos...  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #18093 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:58:31 »


Mondjuk egy jó Calypso tető fel tudja dobni az unalmat is a városi tötymörgésben.  taps
egy jó biztosan fel tudja dobni, de a tied... eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18094 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 23:01:19 »

Ha nem fedkompos kell, akkor az én régim el van valahol ásva a kamra mélyén.  wave

Köszönöm, de az enyém BC-s. Bár nem tudom mi a különbség, de biztos van...
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18095 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:00:17 »

egy jó biztosan fel tudja dobni, de a tied... eplus2

Azért írtam, hogy egy jó.  nyes
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18096 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:13:42 »

Úgy döntöttem, hogy elég volt a hosszbordás szíj szakadásától való rettegésből, és legkésőbb júli végére igyekszem újat szerezni, mert most a motor tetejénél lévő vezető görgő így néz ki:

(ez persze belemart a szíjba is, szóval elég fa.án néz ki minden)

Mit kell ilyenkor cserélni? Néztem Unixba készletet, de ott adnak a szíjhoz 1 görgőt meg 1 feszítő görgőt, és jónapot, pedig azt hiszem hogy 2 görgő van benne, plusz jó kérdés, hogy a csapágyat is adja-e a görgőhöz, vagy csak magát a görgőt, stb. Szóval mit érdemes ilyenkor beszerezni? Meg merre? Mert ezért az SKF készletért kicsit sokallom a 36ezret, egy nadrágszíjért meg 2 műanyag görgőért. Cromax weboldalán esélytelen árakat találni, a klímás automata váltós szíja van 6k körül, a nem klímás nem automata 3k-ért, szóval valahol félúton lehet a manuális+klímás ára. 1 legolcsóbb feszítő görgőre meg mond 25k-t, ami meg az SKF komplett készlet tükrében nagyon soknak tűnik. Szóval fogalmam sincs hogyan mit és merre, mert a fél autó árát nem áldoznám rá, hisz közel ennyiből már motort lehet kapni...  help
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18097 Dátum: 2012.05.04 péntek, 15:53:50 »

Úgy döntöttem, hogy elég volt a hosszbordás szíj szakadásától való rettegésből, és legkésőbb júli végére igyekszem újat szerezni,


Itt most csak én érzek antagonisztikus oximoront? Huh? laugh
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18098 Dátum: 2012.05.04 péntek, 17:35:18 »

Itt most csak én érzek antagonisztikus oximoront? Huh? laugh

Én nem érzem az oxidációt vagy mit  idiota

Addig jó, ha fut 1500km-t az autó. Viszont ha most felteszem az új (bontott) szervószivattyút (a mostani csöpög és folyton olajos tőle a motor), akkor lehet, hogy elszaggatja a rossz szíjat. Viszont ha nem ütemezem be már most a cseréjét, akkor júliusban megy lakatoshoz és rakatok küszöböket fel, mert most gyakorlatilag nincs. Augusztusra be van ütemezve a műszaki, májusra a kipufogó foltozgatása, júniusra meg a 2 kormány + 1 trapézgömbfej csere. Lakatos meg majd tavasszal. Aztán majd egyszer jöhet végre a vezérműszíj meg a gyertya-gyertyakábel csere is. De ennyi pénz a földön nincs, havi 10k-t tudok költeni az autóra (benzinen felül), abból nem lehet már a jövő hétre beütemezni egy ekkora volumenű kiadást. Ezért tervezek, ütemezek, és járom 3x körbe, hogy mit kell cserélni ilyenkor, mire számítsak, hol kapom meg legolcsóbban, nehogy bukjak rajta, mert megfontolatlanul nem a megfelelőt/nem a legolcsóbb helyen vettem meg.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #18099 Dátum: 2012.05.04 péntek, 17:40:41 »

Itt most csak én érzek antagonisztikus oximoront? Huh? laugh

Ez nem az ... az izé pukizott ... az érzed.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 355 356 357 358 359 360 361 [362] 363 364 365 366 367 368 369 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.