Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:41:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 377 378 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6347034 alkalommal)
0 Felhasználó és 109 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18500 Dátum: 2012.06.01 péntek, 12:33:36 »

Help!!!
Lehet semmi köze, de a hűvös párás idő mindig ad egy kis többlet erőt a gépnek. A hideg levegőben több az oxigén, és a pára pedig az egésnél gőzzé válik, amitől nagyobb lesz a hengerben a nyomás, amitől nagyobb a nyomaték. Kicsit olyan, mint az a próbálkozás, ahol megfelelő pillanatban vizet spricceltek a motortérbe, amitől erősebb lett a motor.
De valszeg nem ettől kapott erőre a motorod.
Üdv
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18501 Dátum: 2012.06.01 péntek, 13:07:36 »

mégis gyárilag sincs egy csomón, és semmi nincs azokkal sem. nem azt mondom, hogy nem jó, ha van, csak lehet élni nélküle is
Persze, igazat adok, lehet élni nélküle, de az MK2-eseken én úgy tudom, hogy van. TD-ken biztos. MK1-en a kis szivattyúnál nem kellett. Smiley

En meg azt hittem, rossz helyre kattintottam.
Heggesszetek mashol!  duhos2
taps nyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.01 péntek, 13:13:31 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18502 Dátum: 2012.06.01 péntek, 13:18:10 »

Help!!!

A párás, hűvös levegőnél az én TD-m is vagy 20 lóerővel erősebbnek tűnik. Szeretik a párás-hűvös levegőt a turbódízelek.
Lehet, hogy ezen felbuzdúlván kicsit odaléptél neki és kikormolta magát... Ha nincs hiba, akkor ez csak jó. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #18503 Dátum: 2012.06.01 péntek, 15:12:37 »

Érdekeset mutat a TD Mondeóm.
Eddig arra panaszkodtam, hogy erőtlennek érzem. Kicsi motor, nagy kaszni, és egy enyhe emelkedőre sem tudott felkapaszkodni, vissza kellett váltani. Pedig azért van dízelem, mert nyomatékból szeretek vezetni, nem pörgetve.
A múlt héten végig légkondiztam, mert itt kutya meleg volt, plusz fekete bőrbelső.
Ehétre megjött a menetrendszerű eső és hűvös, vagyis autóztam tovább normálisan. S ekkor azt vettem észre egy konkrét útszakaszon, hogy eddig ha harmadikkal erőltettem, csak nyögött, nem gyorsult, vissza kellett váltani kettőbe. Erre tegnap mint egy állat, úgy felment harmadikkal, még gyorsult is, ahogy odaléptem. Ez akkor még nem volt gyanús, de ma munkából jövet tudatosan teszteltem, és határozottan  jobban megy a gép. A hangja is morcosabb lett, mintha komolyabb erők ébredtek volna a motorház alatt. Eddig 2000 alatt halott volt, most 1400-1500 fordulatnál már húz. Eddig elindulásnál (sík úton is) fulladt, vissza kellett nyomni a kuplungot egy picit. Ma vittem az asszonyt, kiszállt egy emelkedős helyen és simán elindultam erőből. Tudok krúzolni a városban úgy, hogy harmadikban marad minden körforgalomnál, nem kell váltogatni.
Segítsetek, mi lehet a baj? Valaki tapasztalt ilyet? Pl. eddig fogta a kondikompresszor szoruló tengelye, s most hogy megjárattam, elengedte pölö? Vagy a kondis erőltetéssel kiégett valami a kipufogóból? Jobb esetben a szutyok, rosszabban valami rekeszfal? (Mindig ugyanott tankolok, és nem cseréltem, szereltem, állítottam semmit)
Help!!!
Az enyémet,amikor elhoztam a "sógoroktól",egy ideje nem volt használva,meg talán előtte is inkább öregurasan.Lomha,lusta dög volt.Eltelt kis idő az én használatomban és feléledt a motor.Lehet,hogy nálad is ez történt,kiégett a szutyok és most jobban dolgozik.Egyébként hűvösebb időben tényleg eleve jobban teljesít a tádé.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18504 Dátum: 2012.06.01 péntek, 17:01:44 »

Az enyémet,amikor elhoztam a "sógoroktól",egy ideje nem volt használva,meg talán előtte is inkább öregurasan.Lomha,lusta dög volt.Eltelt kis idő az én használatomban és feléledt a motor.Lehet,hogy nálad is ez történt,kiégett a szutyok és most jobban dolgozik.Egyébként hűvösebb időben tényleg eleve jobban teljesít a tádé.
eljen

Más.
Felteszem újra, hátha a nagy hegesztések közepette nem olvasta senki sem. Cheesy

Azt mondja meg nekem valaki legyen szíves, hogy mi a tököm konkrétan az az anyag amivel az ajtók szigetelését rögzítették? (a polifoam/szivacs-os "páravédőt") Mert az nem köt meg még 10 év után sem, de ragad, mint sz*r a gatyához. Tudtok ilyen trutyiról? Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18505 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:13:56 »

azért nem kell ezt a hűvös levegős-párás dolgot túlspirázni. ha hűvös van, akkor sokkal többet számít a cooler, mert rendesen lehűti a töltőlevegőt, és ezáltal ugyanakkora nyomáson több levegőt kap. ennyi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18506 Dátum: 2012.06.01 péntek, 18:14:54 »

Persze, igazat adok, lehet élni nélküle, de az MK2-eseken én úgy tudom, hogy van. TD-ken biztos. MK1-en a kis szivattyúnál nem kellett. Smiley
 taps nyes
meglepődnél. nagyon sok mk2-n nincsen, főleg td-nél
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18507 Dátum: 2012.06.01 péntek, 19:31:15 »

eljen

Más.
Felteszem újra, hátha a nagy hegesztések közepette nem olvasta senki sem. Cheesy

Azt mondja meg nekem valaki legyen szíves, hogy mi a tököm konkrétan az az anyag amivel az ajtók szigetelését rögzítették? (a polifoam/szivacs-os "páravédőt") Mert az nem köt meg még 10 év után sem, de ragad, mint sz*r a gatyához. Tudtok ilyen trutyiról? Huh?

Azért nem válaszol senki, mert senki nem tudja. A NASA fejlesztette ki, hogy az űrben is tudjanak ragasztgatni, de a Ford ellopta tőle és most már mi is élvezhetjük az előnyét  nyes Amúgy nem tudom  eplus2
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18508 Dátum: 2012.06.01 péntek, 19:50:39 »

azért nem kell ezt a hűvös levegős-párás dolgot túlspirázni. ha hűvös van, akkor sokkal többet számít a cooler, mert rendesen lehűti a töltőlevegőt, és ezáltal ugyanakkora nyomáson több levegőt kap. ennyi
Túlspilázni nem kell, de érezhető, korábbi Trabin és az 1,3CVH-Fiestán is érezhető volt, pedig azokon nem volt cooler.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18509 Dátum: 2012.06.01 péntek, 20:17:44 »

Túlspilázni nem kell, de érezhető, korábbi Trabin és az 1,3CVH-Fiestán is érezhető volt, pedig azokon nem volt cooler.
persze, de az szívó benzines motor, ott sokat számít a levegő mennyisége. de a lényeg az, hogy  hideg a levegő, semmi párabefecskendezés, meg ilyenek
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18510 Dátum: 2012.06.01 péntek, 20:31:35 »

meglepődnél. nagyon sok mk2-n nincsen, főleg td-nél

azt hittem alap dolog TD-nél/V6-nál... hát én is tévedhetek... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18511 Dátum: 2012.06.01 péntek, 20:35:38 »

Azért nem válaszol senki, mert senki nem tudja. A NASA fejlesztette ki, hogy az űrben is tudjanak ragasztgatni, de a Ford ellopta tőle és most már mi is élvezhetjük az előnyét  nyes Amúgy nem tudom  eplus2

Sejtettem. Én speciel a Bajkonurra gondoltam. Grin Fene, hogyan derítsem ki...  fejvakaras miaz
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18512 Dátum: 2012.06.01 péntek, 21:02:58 »

eljen

Más.
Felteszem újra, hátha a nagy hegesztések közepette nem olvasta senki sem. Cheesy

Azt mondja meg nekem valaki legyen szíves, hogy mi a tököm konkrétan az az anyag amivel az ajtók szigetelését rögzítették? (a polifoam/szivacs-os "páravédőt") Mert az nem köt meg még 10 év után sem, de ragad, mint sz*r a gatyához. Tudtok ilyen trutyiról? Huh?


Valami szurkos xar lehet nyes
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18513 Dátum: 2012.06.01 péntek, 23:26:18 »

Valami szurkos xar lehet nyes
Mostmár előrébb vagyok, köszi ! idiota  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18514 Dátum: 2012.06.02 szombat, 00:16:57 »

Mostmár előrébb vagyok, köszi ! idiota  vigyor3

Én meg alapvetően el sem tudom képzelni hogy mire gondolsz. Remélem sokat segítettem!  integet2



 hehe
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18515 Dátum: 2012.06.02 szombat, 00:25:06 »

Mostmár előrébb vagyok, köszi ! idiota  vigyor3

Mire kell neked olyan? valaki lehet tudna helyette valamit ajánlani.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18516 Dátum: 2012.06.02 szombat, 12:32:01 »

Én meg alapvetően el sem tudom képzelni hogy mire gondolsz. Remélem sokat segítettem!  integet2
 hehe

Az ajtókárpit alatti párazáró szigetelés rögzítő trutyijának a fajtáját/nevét keresem. Azért mert nem szárad meg, de ragad és nem folyik. Kb. mint a sziloplaszt, csak feketében és megkeményedés nélkül. Amúgy köszi a segítséget.  hehe Wink

Mire kell neked olyan? valaki lehet tudna helyette valamit ajánlani.

Arra amit gyárilag is szolgált, plusz 1-2 más helyre is. Rengeteg hasonló anyag van, tudok is róluk, de én konkrétan erre vagyok kiváncsi, mert sűrűn szedem le a kárpitokat és a portól, stb-től kezdi veszteni a hatását, ezért újat vinnék fel. Anno a régi Dacia-ánkban is valami nagyon hasonló anyaggal tömítették ki a hátsó szélvédőt, hogy ne ázzon be. Az sem száradt meg. Smiley
Meg mostmár a kíváncsiság hajt... (alternatíva van bőven)  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18517 Dátum: 2012.06.02 szombat, 13:25:13 »

Arra amit gyárilag is szolgált, plusz 1-2 más helyre is. Rengeteg hasonló anyag van, tudok is róluk, de én konkrétan erre vagyok kiváncsi, mert sűrűn szedem le a kárpitokat és a portól, stb-től kezdi veszteni a hatását, ezért újat vinnék fel. Anno a régi Dacia-ánkban is valami nagyon hasonló anyaggal tömítették ki a hátsó szélvédőt, hogy ne ázzon be. Az sem száradt meg. Smiley
Meg mostmár a kíváncsiság hajt... (alternatíva van bőven)  nyes

Vegyél egy dácsiát és szedd ki belőle.  eplus2
Lehet olcsóbb, mintha vennél egy bödön feketekátrányosragadóstrutyit.
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
reefer
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #18518 Dátum: 2012.06.02 szombat, 17:31:27 »

Az butilszalag, mi sika márkájút használunk. Akváriumoknál vízszigeteléshez pl, de csak a fantázia szab határt.Víz alatt is működik:) Egyik barátom ablakos, ők tetőkön, üveghomlokzatokon használják vízszigetelésre. Mennyi kellene neked?
Naplózva

98. 1.8 Zetec kombi
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18519 Dátum: 2012.06.02 szombat, 19:45:25 »

Nem találom a megoldást, mitől lett bika erős a TD. Azt értem én, hogy hűvösben több a zoxigén a levegőben, melegben meg kevesebb, de a gép annál is erősebb most, mint régebben a régi hűvösben. Lehet, hogy pl. az EGR szelep ragadt le, fel, be, ki, működik vagy megszorult? Esetleg a generátorom nem tölt rendesen és onnan marad erő?
Az erőről eszembe jutott egy régi történet. Pár tíz évvel ezelőtt egy ismerősöm autószerelő műhelyében segédkeztem, amikor behoztak egy kereklámpás ezerötös Ladát azzal, hogy szarul megy. Kipróbáltuk, tényleg nem gyorsult, néha tüsszögött, csak kínlódott. Nekifogtunk, persze 4 fajta gyertya benne, áthúzó gyertyakábel, megégett megszakító, full mocskos karburátor, stb. Mindent kitakarítottunk, kicseréltük amit kellett, precízen beállítottuk a gyújtást, úszószintet. Kipróbáltuk megint, hát volt változás, ugrott, gyorsult, húzott rendesen.
Ezután a mester kiküldött a műhelyből, kb. 10 percet matatott még a motortérben, majd újabb próbakörre küldött. Nem tudom mit csinált még, de a kocsi olyan lett, hogy gázadásnál majd kitört a nyakam, úgy kapta magát. Igazi élmény volt vele menni, érzésre legalább 20-30 %-kal erősebb lett megint.
Végül hossza faggatásra a mester elárulta a titkot. A gázpedál visszahúzó rugót cserélte ki egy sokkal gyengébbre.
Vagyis visszatérve a Mondeóra, ez nem lehet, mert ugyanazokat az utakat járom vele, amelyik itt dombosak sok lejtővel, emelkedővel, és mindet visz harmadikkal, amit eddig másodikkal csak.
Most gondolkodva történt egy dolog. Eldurrant egy résolaj visszavezető csövem, nem vettem észre, elfolyt sok drága nafta úgy, hogy az adagoló és a motorblokk eleje teljesen tiszta lett. (és büdös) Aztán tettem be csövet, s mintha azóta lenne táltos a gép.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18520 Dátum: 2012.06.02 szombat, 20:09:20 »

Az butilszalag, mi sika márkájút használunk. Akváriumoknál vízszigeteléshez pl, de csak a fantázia szab határt.Víz alatt is működik:) Egyik barátom ablakos, ők tetőkön, üveghomlokzatokon használják vízszigetelésre. Mennyi kellene neked?


Talán annyi amennyi egy szabvány szilós kinyomós flakonban is van. Vagy ez nem trutyi, hanem szalag?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18521 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:11:22 »

Ezután a mester kiküldött a műhelyből, kb. 10 percet matatott még a motortérben, majd újabb próbakörre küldött. Nem tudom mit csinált még, de a kocsi olyan lett, hogy gázadásnál majd kitört a nyakam, úgy kapta magát. Igazi élmény volt vele menni, érzésre legalább 20-30 %-kal erősebb lett megint.
Végül hossza faggatásra a mester elárulta a titkot. A gázpedál visszahúzó rugót cserélte ki egy sokkal gyengébbre.
Ezt nem igazán értem  fejvakaras Berakott egy gyengébb gázpedál visszahúzó rugót és ettől 30%-kal erősebb lett a gép? Mi köze van a gázpedál visszahúzó rugónak a teljesítményhez?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18522 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:15:46 »

Ezt nem igazán értem  fejvakaras Berakott egy gyengébb gázpedál visszahúzó rugót és ettől 30%-kal erősebb lett a gép? Mi köze van a gázpedál visszahúzó rugónak a teljesítményhez?

Szerintem a bowdenen állított inkább és csak erősebbnek tűnik, nem kell padlót nyomni a "padlóhoz". Cheesy
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18523 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:17:41 »

Ezt nem igazán értem  fejvakaras Berakott egy gyengébb gázpedál visszahúzó rugót és ettől 30%-kal erősebb lett a gép? Mi köze van a gázpedál visszahúzó rugónak a teljesítményhez?

Kérdezd drofot  eplus2 bár neki máshogy van megoldva nem rugó hanem a bovdennel van valami mókolva
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18524 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:21:58 »

Ma este felnyitottam a motorháztetőt és nagyon erős sziszegő hangot hallottam. Elkezdtem keresni a hang forrását és találtam egy vákumcsövet ami kegyetlenül szívta magába a kinti levegőt. Láttam, hogy van már rajta szigszalag ezért gondoltam, eltávolítom. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a cső ketté van törve és valami barom szigszalaggal ragasztotta össze ami most adta meg magát. Mivel szombat este van, én sem tudtam jobbat, bandázsszalaggal összeragasztottam és visszadugtam a helyére. Ennyi volt a sztori, most jön a kérdés: Tudja valaki, hogy mi ez a cső? A képeken látható helyen van az egyik vége, a tűzfalnál pedig a másik. Én a klíma vezérlésére tippelnék...


Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18525 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:22:53 »

Kérdezd drofot  eplus2 bár neki máshogy van megoldva nem rugó hanem a bovdennel van valami mókolva
A zsiguliján?  2funny
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18526 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:22:59 »

Kérdezd drofot  eplus2 bár neki máshogy van megoldva nem rugó hanem a bovdennel van valami mókolva

Nála a gázpedál bowdent lehet feszíteni vele, yoocoo terméke egyébként. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18527 Dátum: 2012.06.02 szombat, 21:45:58 »

Ezt nem igazán értem  fejvakaras Berakott egy gyengébb gázpedál visszahúzó rugót és ettől 30%-kal erősebb lett a gép? Mi köze van a gázpedál visszahúzó rugónak a teljesítményhez?
Pszicológia. Csak megérinted a pedált és ugrik. Érzéki becsapás. Átvágás. És működik.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18528 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:08:51 »

Kérdezd drofot  eplus2 bár neki máshogy van megoldva nem rugó hanem a bovdennel van valami mókolva
nála az van mókolva, hogy a v6 és az st200 kábele nem egyforma, a kábel viszont sokba kerül, ezért kellett minimális módosítást eszközölni rajta
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18529 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:20:18 »

nála az van mókolva, hogy a v6 és az st200 kábele nem egyforma, a kábel viszont sokba kerül, ezért kellett minimális módosítást eszközölni rajta

értem, de feszesebbre lett csinálva mint amilyen lenne egyébként nem? Én tudnék az enyémen valami minimális módosítást eszközölni?  vigyor3
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18530 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:21:51 »

A zsiguliján?  2funny

Igen ba+ azon sniffles
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
iiulaszlo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #18531 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:28:16 »

Vonóhorgot készülök szerelni a vasamra (97' kombi)
Ha Németországi a horog, és a műbizonylat, attól még Magyarországon le tudom vizsgáztatni?
Milyen követelményeknek kell megfelelni mostanság vonóhorog ügyben, és milyen visszajelző elektronika kellhet?

Köszönöm! Smiley
Naplózva

Mondeo mk2 1.8TD 1997' és egy donor mk2 1.8TD 2000'
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18532 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:35:13 »

értem, de feszesebbre lett csinálva mint amilyen lenne egyébként nem? Én tudnék az enyémen valami minimális módosítást eszközölni?  vigyor3
feszesebb annál, mint ahogy legelőször megmókoltuk az eredeti kábelt ...
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18533 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:40:44 »

feszesebb annál, mint ahogy legelőször megmókoltuk az eredeti kábelt ...

oké de az enyémet is meg kellene mókolni, ötlet?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18534 Dátum: 2012.06.02 szombat, 22:58:20 »

Vonóhorgot készülök szerelni a vasamra (97' kombi)
Ha Németországi a horog, és a műbizonylat, attól még Magyarországon le tudom vizsgáztatni?
Milyen követelményeknek kell megfelelni mostanság vonóhorog ügyben, és milyen visszajelző elektronika kellhet?

Köszönöm! Smiley

Mi amikre itthon szereltettünk horgokat, az itteni műbizonylat kellett, meg az, hogy legyen egy visszajelző lámpa a futó indexéről a kocsikban. A kint gyárilag szerelt horgokat úgy vizsgáztattuk, hogy kellett hozzájuk egy átalakító (az elektromos részhez), ill. rá kellett csavarozni a horogra egy 2 fémprofilból álló izét amin volt lyuk a láncnak. Elvileg ha szabvány a csatija és megvannak a papírjai, akkor nem köthetnek bele, persze olyan helyen kell felpakoltatni ahol adnak bizonylatot a szerelésről. Kb. ennyit tudok segíteni. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18535 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:06:48 »

Ezt nem igazán értem  fejvakaras Berakott egy gyengébb gázpedál visszahúzó rugót és ettől 30%-kal erősebb lett a gép? Mi köze van a gázpedál visszahúzó rugónak a teljesítményhez?
Há gyenge a lába.. hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18536 Dátum: 2012.06.02 szombat, 23:17:11 »

Há gyenge a lába.. hehe
taps nyes vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18537 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 01:05:47 »

Pszicológia. Csak megérinted a pedált és ugrik. Érzéki becsapás. Átvágás. És működik.

Manuális verziója a mai sportos autókban található menetdinamika kapcsolónak. Az sem csinál mást, "sport" fokozatban rövidebbre veszi a gázreakciót (a futómű+fék+kormány keményítése mellett).

És nagyon jól működik, érzetre rengeteget dob a gyorsuláson, a rugalmasságon.  Nagyon más, ha a legkisebb lábfejmozdulatra is ugrik a gép, minimális pedálnyomásra teljesen nyit a pillangó és okádja befelé a naftát a befecsi. Nem csak pszichológia, mivel minden gyorsabban és így a megszokottnál hamarabb történik gázadásnál. Erősebb nem lesz tőle, de jobban kiautózható, érezhető a teljesítmény.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18538 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 01:07:08 »

Ma este felnyitottam a motorháztetőt és nagyon erős sziszegő hangot hallottam. Elkezdtem keresni a hang forrását és találtam egy vákumcsövet ami kegyetlenül szívta magába a kinti levegőt. Láttam, hogy van már rajta szigszalag ezért gondoltam, eltávolítom. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a cső ketté van törve és valami barom szigszalaggal ragasztotta össze ami most adta meg magát. Mivel szombat este van, én sem tudtam jobbat, bandázsszalaggal összeragasztottam és visszadugtam a helyére. Ennyi volt a sztori, most jön a kérdés: Tudja valaki, hogy mi ez a cső? A képeken látható helyen van az egyik vége, a tűzfalnál pedig a másik. Én a klíma vezérlésére tippelnék...



Rossz tipp.

PCV. Benzinpára visszavezető a benzintankba. Környezetvédelmi, kiiktatandó. laugh
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18539 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 01:21:40 »

Rossz tipp.

PCV. Benzinpára visszavezető a benzintankba. Környezetvédelmi, kiiktatandó. laugh

Azt nem értem ha valami minimálisan is óvja a környezetet az egyből miért "kiiktatandó"? Az EGR dugózást sem értem.. nem véletlenül van ott..

Szerintem pont egy ilyen klubnak kellene megmutatni azt hogy autók iránti szeretet mellet figyelünk a környezetre is. Már többször is felmerült bennem ez, hogy a különböző autós kluboknak példát kéne mutatni. Ez engem nagyon elszomorít.. nem vagyok egy greenpaces hippi, de nem is vagyok a természet ellen.  szomoru1
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18540 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 01:26:38 »

Azt nem értem ha valami minimálisan is óvja a környezetet az egyből miért "kiiktatandó"? Az EGR dugózást sem értem.. nem véletlenül van ott..

Szerintem pont egy ilyen klubnak kellene megmutatni azt hogy autók iránti szeretet mellet figyelünk a környezetre is. Már többször is felmerült bennem ez, hogy a különböző autós kluboknak példát kéne mutatni. Ez engem nagyon elszomorít.. nem vagyok egy greenpaces hippi, de nem is vagyok a természet ellen.  szomoru1
hehe
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18541 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 01:49:57 »

hehe

Most mi van?  Smiley A környezetvédelemért (sajnos) nem teszek sokat, a minimumot nyújtom, de szembe nem megyek vele. Nem szelektálom a szemetemet (csak a műanyag palackokat gyűjtöm), ha valahová időre megyek akkor csak autóval stb.. Úgy gondolom ezzel nem vagyok egyedül, de az hogy egy kis teljesítmény növekedés miatt kiüssem a katalizátorom, vagy placebo hatás miatt ledugózzam az EGR-t.. Minek? Az meg főleg szúrja a szemem ha valaki az aláírásában ezt hangoztatja is EGR OFF Kata OFF.. hát tényleg, legyél büszke rá.  beka3

Nem akarok senkit megsérteni, és tényleg nem ezen fog múlni a Föld sorsa csak tudjátok ha a "nagy emberek" nem tesznek semmit a környezetért akkor mi "kis emberek" ezt a keveset megtehetnénk.  nyes
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18542 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 02:32:44 »

Most mi van?  Smiley A környezetvédelemért (sajnos) nem teszek sokat, a minimumot nyújtom, de szembe nem megyek vele. Nem szelektálom a szemetemet (csak a műanyag palackokat gyűjtöm), ha valahová időre megyek akkor csak autóval stb.. Úgy gondolom ezzel nem vagyok egyedül, de az hogy egy kis teljesítmény növekedés miatt kiüssem a katalizátorom, vagy placebo hatás miatt ledugózzam az EGR-t.. Minek? Az meg főleg szúrja a szemem ha valaki az aláírásában ezt hangoztatja is EGR OFF Kata OFF.. hát tényleg, legyél büszke rá.  beka3

Nem akarok senkit megsérteni, és tényleg nem ezen fog múlni a Föld sorsa csak tudjátok ha a "nagy emberek" nem tesznek semmit a környezetért akkor mi "kis emberek" ezt a keveset megtehetnénk.  nyes

A katalizátoral egyet értek. Bár azzal csak rontanak is a teljesítményen  hehe nekem most ki van ütve mert össze omlott a bele nekije. de jövőhéten már lesz új. alacsonyabb tartományba ugrósabb de fentebb gyengébbnek érzem jóval... mind1
Az egr meg úgy vagyok hogy inkább a motort védem mint a természetet  hehe
nelégy már ennyire greenpaces phöcs  hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18543 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 06:30:33 »

Most mi van?  Smiley A környezetvédelemért (sajnos) nem teszek sokat, a minimumot nyújtom, de szembe nem megyek vele. Nem szelektálom a szemetemet (csak a műanyag palackokat gyűjtöm), ha valahová időre megyek akkor csak autóval stb.. Úgy gondolom ezzel nem vagyok egyedül, de az hogy egy kis teljesítmény növekedés miatt kiüssem a katalizátorom, vagy placebo hatás miatt ledugózzam az EGR-t.. Minek? Az meg főleg szúrja a szemem ha valaki az aláírásában ezt hangoztatja is EGR OFF Kata OFF.. hát tényleg, legyél büszke rá.  beka3

Nem akarok senkit megsérteni, és tényleg nem ezen fog múlni a Föld sorsa csak tudjátok ha a "nagy emberek" nem tesznek semmit a környezetért akkor mi "kis emberek" ezt a keveset megtehetnénk.  nyes
A katalizátort általában az 1.4-esekben és hasonló versenyautókban szokták kiiktani (ott számít minden lóerő  hehe). Az EGR a mi autóink korában többet árt (sokkal) mint használ! Nemrég takarítottam ki a folytószelep házat. Érdemes megnézni a pilangószelepet!


Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18544 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 08:25:34 »

A katalizátort általában az 1.4-esekben és hasonló versenyautókban szokták kiiktani (ott számít minden lóerő  hehe). Az EGR a mi autóink korában többet árt (sokkal) mint használ! Nemrég takarítottam ki a folytószelep házat. Érdemes megnézni a pilangószelepet!




Csatlakozom. Az EGR csak teleküldi füsttel a tiszta levegő útját. Azon a "picin" nem múlik sok a környezetvédelmen, sőt talán később megy tönkre a motor, ergó nem megy a "nagy cégek, büdös olvasztó kemencéjébe", meg nem kerül a sok-sok műanyag/gumi belőle a föld alá, "elrohadni"...
A katalizátor kiiktatását magam is hülyeségnek tartom. Főleg, ha előttem megy egy ilyen kocsi. Azt rádugnám a kipufogócsőre.  eplus2
Viszont pl. a részecske-szűrő (ami nekünk szerencsére nincs), nah az egy baromság. Az csak annyit tesz, hogy "látszólag" nem füstöl. Ellentétben állandóan tönkremegy és vagyonokba kerül...
A mi autóinknál 30db sem ér fel 1db Tátrával, mégis vannak az úton. Amíg ez a helyzet, én ledugózom az EGR-t.  nemtudom
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18545 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 10:23:47 »

Egy egészséges benzin motornak nem szabad elkoszolódnia emiatt.  Wink A korom köpködő dizliknél van veszély az EGR miatt, de az is elenyésző egy egészséges dizli motornál. Am meg nem véletlenül rakták be azt a mérnökök, minimálisan ugyan de csökkenti a fogyit, dizelek halkabbak lesznek, alacsonyabb az égés hőmérséklete, és ugye a fő  szerepe a káros anyag kibocsájtás redukálása.  Smiley

De nem akarok erről vitát nyitni, ez az én véleményem és kész, én nem fogom ledugozni az EGR-t, ha valaki jónak tartja, tegye. beka3
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18546 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 10:29:12 »

Egy egészséges benzin motornak nem szabad elkoszolódnia emiatt.  Wink A korom köpködő dizliknél van veszély az EGR miatt, de az is elenyésző egy egészséges dizli motornál. Am meg nem véletlenül rakták be azt a mérnökök, minimálisan ugyan de csökkenti a fogyit, dizelek halkabbak lesznek, alacsonyabb az égés hőmérséklete, és ugye a fő  szerepe a káros anyag kibocsájtás redukálása.  Smiley

De nem akarok erről vitát nyitni, ez az én véleményem és kész, én nem fogom ledugozni az EGR-t, ha valaki jónak tartja, tegye. beka3

pedig elkoszolódik hidd el. Szed le a fojtó szelep házat és nyúlj be a kezeddel megfogsz lepődni.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18547 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 10:48:54 »

pedig elkoszolódik hidd el. Szed le a fojtó szelep házat és nyúlj be a kezeddel megfogsz lepődni.


Én bízok a Ford mérnökeibe, ha most belenyúlnék az biztos hogy feketék lennének az ujjaim de még akkor sem változna a véleményem. Smiley
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18548 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 11:27:38 »

Én bízok a Ford mérnökeibe, ha most belenyúlnék az biztos hogy feketék lennének az ujjaim de még akkor sem változna a véleményem. Smiley

értem értem de néha nem árt egy kis karbantartás.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18549 Dátum: 2012.06.03 vasárnap, 11:29:36 »

Egy egészséges benzin motornak nem szabad elkoszolódnia emiatt.  Wink A korom köpködő dizliknél van veszély az EGR miatt, de az is elenyésző egy egészséges dizli motornál. Am meg nem véletlenül rakták be azt a mérnökök, minimálisan ugyan de csökkenti a fogyit, dizelek halkabbak lesznek, alacsonyabb az égés hőmérséklete, és ugye a fő  szerepe a káros anyag kibocsájtás redukálása.  Smiley

De nem akarok erről vitát nyitni, ez az én véleményem és kész, én nem fogom ledugozni az EGR-t, ha valaki jónak tartja, tegye. beka3

Nem vitázom én sem, de józan ésszel ha belegondolsz a forró kipufogógáz visszavezetésétől hogyan lenne alacsonyabb az égés? Max rosszabb, nem? Lehet, hogy tévedek, de én így gondolom. Halkabb miért lesz? Huh?
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 364 365 366 367 368 369 370 [371] 372 373 374 375 376 377 378 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.