Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:08:05 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 366 367 368 369 370 371 372 [373] 374 375 376 377 378 379 380 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6348788 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
svega
Vendég
« Új hozzászólás #18600 Dátum: 2012.06.05 kedd, 20:10:25 »

Ha gyárilag úgy jött ki akkor az.  wow1 (bár szerintem utólag került bele, de a logikát nem találom Grin )
Tényleg, ha már itt vagy : a fedkomp üzemanyag háromszögelését sikerült megcsinálnod? Vagy lehetetlen mérésre bírni TD-nél? Sad
Alszik az ügy, mert itt kb. 2-3 hónapja olyan napi szinten esik az eső, hogy az orrunkat sem dugjuk ki tuningolni. Csak a legfontosabb helyekre megyünk: munkahely, élelmiszerbolt, autóbontó... Wink
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18601 Dátum: 2012.06.05 kedd, 20:51:35 »

Alszik az ügy, mert itt kb. 2-3 hónapja olyan napi szinten esik az eső, hogy az orrunkat sem dugjuk ki tuningolni. Csak a legfontosabb helyekre megyünk: munkahely, élelmiszerbolt, autóbontó... Wink
taps
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18602 Dátum: 2012.06.05 kedd, 21:26:46 »

Az enyém 7,5x16-os (205/50R16 gumikkal) és ha pakolok akkor se ér bele sehova.

http://mondeo.hu/index.php?topic=8887.0
keveset pakolsz  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18603 Dátum: 2012.06.05 kedd, 21:41:57 »

Olyan még nem volt, amit plusz négyezer ne oldott volna meg. És ez egységes az egész országban, bárhol voltam eddig, mindig plusz 4e- volt. Lips Sealed
Én ötöt szoktam fizetni, lehet, hogy átb@sznak  gun  taps
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18604 Dátum: 2012.06.05 kedd, 21:47:19 »

én meg nem fizetek semmit pluszban, aztán mégis megvan a vizsga. inkább a kocsi kéne hogy jó legyen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18605 Dátum: 2012.06.05 kedd, 21:55:49 »

én meg nem fizetek semmit pluszban, aztán mégis megvan a vizsga. inkább a kocsi kéne hogy jó legyen
Persze, ebben igazad van, de gyakran viszem más kocsiját, aminél nem szólok bele, hogy milyen legyen, valamint a fólia, xenon, ültetés, szárny stb nem hiba, csak nem megy át. Persze volt olyan is, hogy az én kocsim nem volt toppon műszakilag a műszakin  eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18606 Dátum: 2012.06.05 kedd, 21:59:16 »

Persze, ebben igazad van, de gyakran viszem más kocsiját, aminél nem szólok bele, hogy milyen legyen, valamint a fólia, xenon, ültetés, szárny stb nem hiba, csak nem megy át. Persze volt olyan is, hogy az én kocsim nem volt toppon műszakilag a műszakin  eplus2
ültetéstől nálumk átmegy, de megjegyzik. Bodicsek galaxy-ján az ültetéssel, amikor beállt a fékpadra, lekoppant a vonóhorog a földre  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #18607 Dátum: 2012.06.05 kedd, 22:01:16 »

Én ötöt szoktam fizetni, lehet, hogy átb@sznak  gun  taps
Én meg hatot, hogy ne basszanak át!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18608 Dátum: 2012.06.05 kedd, 22:08:03 »

Én meg hatot, hogy ne basszanak át!  hehe

És ez hogyan működik? oda mész és mit mondasz? nesze + 6k hogy biztosan át menjen. mert ha nem!!!!, a fejeddel ütöm át a rozsdás sárvédőmet......  eplus2  ??
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18609 Dátum: 2012.06.05 kedd, 22:45:33 »

valamint a fólia, xenon, ültetés, szárny stb nem hiba, csak nem megy át.

Ennyi. Xar állapotú autóval nem megyek műszakira, mert nem járok olyanokkal.  integet2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18610 Dátum: 2012.06.05 kedd, 22:50:11 »

én meg nem fizetek semmit pluszban, aztán mégis megvan a vizsga. inkább a kocsi kéne hogy jó legyen
így a legnormálisabb... csak sok a hülye, vagy inkább elavult szabály... Sad
(meg akad pár gyökér vizsgabiztos is, aki plusz pénz nélkül 1 karc miatt nem engedi át a kocsit...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18611 Dátum: 2012.06.05 kedd, 23:00:14 »

Ennyi. Xar állapotú autóval nem megyek műszakira, mert nem járok olyanokkal.  integet2

Ennyi. Aminek rossz a futóműve, féke, lámpája, az ne is kerüljön forgalomba, mert én lephosom, hogy megdöglik az árokban, ha nem képes áldozni pár ezret fékre, de másokat ne veszélyeztessen... mennyi félszemű kocsit látok egyébként... pedig 90%-a nem mondhatja, hogy "mer' azt olyan nehéz kicserélni, csak szervízben lehet"... ki lehet bármelyiket. Csak hát nem attól megy a kocsi, minek foglalkozzak vele, este meg ha motorosnak nézi egy kamion... hát, inkább a kamionost sajnálom, mert akkor már nem tudja bizonyítani, hogy nem volt megfelelő műszaki állapotban... kivéve a román kamionosokat... azokat zsigerből utálom... a többit inkább segítem, lévén, hogy a munkája, meg azért egy 40 tonnás dögben ülni 6-8 órát egyhuzamban nem kis feladat. De a románok, azok lexarnak mindent... személyautóval is...  gun
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18612 Dátum: 2012.06.05 kedd, 23:06:40 »

Ennyi. Aminek rossz a futóműve, féke, lámpája, az ne is kerüljön forgalomba, mert én lephosom, hogy megdöglik az árokban, ha nem képes áldozni pár ezret fékre, de másokat ne veszélyeztessen... mennyi félszemű kocsit látok egyébként... pedig 90%-a nem mondhatja, hogy "mer' azt olyan nehéz kicserélni, csak szervízben lehet"... ki lehet bármelyiket. Csak hát nem attól megy a kocsi, minek foglalkozzak vele, este meg ha motorosnak nézi egy kamion... hát, inkább a kamionost sajnálom, mert akkor már nem tudja bizonyítani, hogy nem volt megfelelő műszaki állapotban... kivéve a román kamionosokat... azokat zsigerből utálom... a többit inkább segítem, lévén, hogy a munkája, meg azért egy 40 tonnás dögben ülni 6-8 órát egyhuzamban nem kis feladat. De a románok, azok lexarnak mindent... személyautóval is...  gun

Jól mondod ezek a legfontosabbak, fék amivel megállsz, gumi/futómű amivel az aszfaltra tapadsz, meg világítás hogy lássál/lássanak. nyes Ezek után a KÖRNYEZET VÉDELEM!  eplus2 (csak hogy kicsit visszautaljak az előző beszélgetésre)
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18613 Dátum: 2012.06.05 kedd, 23:19:21 »

De tényleg, nem is értem azokat az autósokat akik kiégett izzókkal közlekednek... Jó azt még megértem hogy valaki nem veszi észre hogy nem világít a hátsó helyzet jelzője, hiába van előírva hogy mindennap első elinduláskor ellenőrizzük le mindent.. na de ezt még a szabály megalkotói sem gondolták komolyan.  hehe

DE azt hogy valaki hogy nem veszi észre (nem vesz róla tudomást) hogy egyik napról a másikra nem lát maga elé a sötétbe... Én mindig meg kérek valami ismerőst hogyha mögöttem közlekedik nézze már meg hogy minden rendben van és ez kölcsönös, megnézi, helyet cserélünk majd megállás után megbeszéljük.  smile Vagy csak várok valakire és már nem tudok mit csinálni, körbe járom az autót és mindent leellenőrzök mindent.
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18614 Dátum: 2012.06.05 kedd, 23:33:14 »

És ez hogyan működik? oda mész és mit mondasz? nesze + 6k hogy biztosan át menjen. mert ha nem!!!!, a fejeddel ütöm át a rozsdás sárvédőmet......  eplus2  ??
Én anno ajánlással mentem oda, tehát tudták, hogy mi a szitu. Azóta oda járok és ismernek, olyan nincs, hogy nem megy át  eplus2
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18615 Dátum: 2012.06.06 szerda, 03:00:05 »

KÖRNYEZET VÉDELEM!  eplus2 (csak hogy kicsit visszautaljak az előző beszélgetésre)

Jogos és egyetértek. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18616 Dátum: 2012.06.06 szerda, 08:52:17 »

keveset pakolsz  Wink

A múltkor húgoméknak 800kg csemperagasztót vittem csomiba!!!
Annál többet hova pakoljak?   wave
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18617 Dátum: 2012.06.06 szerda, 09:49:53 »

Ennyi. Aminek rossz a futóműve, féke, lámpája, az ne is kerüljön forgalomba, mert én lephosom, hogy megdöglik az árokban, ha nem képes áldozni pár ezret fékre, de másokat ne veszélyeztessen...

Ezek nálam mind jó állapotúak (lesznek, hisz még most rakogatom össze a futóművet), mégis megbukik műszakin. Nem szeretik a szétrohadt küszöböt, pedig hát Ford, szóval ez így gyári... Így marad a +4k, nincs mit tenni, ennyiből a lakatos nem hoz helyre 2 küszöböt+2 sárvédőt.
(No meg a fóliázott ablakok miatt is marad az okos műszaki.) Ennyi, pont nem veszélyeztetek senkit, sem magamat, sem mást, csak a gyári emelővel nem bírom megemelni a kocsit -> helyette bent van a krokodil a csomagtartóban. Mégis kell a plusz díjjal járó műszaki. (Nem azért írtam, meg mielőtt le leszek osztva, jövő tavasszal/nyáron lesz pénzem a lemezt rendbe rakatni, meg is lesz csináltatva, de most a futóművet+motort pofozom fel, meg augusztusban műszaki. Mindent szép sorban Wink )

A múltkor húgoméknak 800kg csemperagasztót vittem csomiba!!!
Annál többet hova pakoljak?   wave
Hát, ha a csomaiba nem fér el, akkor pakolhatsz még a tetőcsomagtartóra is, meg utánfutóra. Esetleg az anyósülést is kipakolod. Grin

Mutatok 2 képet, anno az Escortomat pakoltam meg, szőlőből hazafelé jövet:

Az út ahol ezt hozni kellett:



(Kíváncsi leszek szeptemberben Mondeo ugyanezt a kört hogy fogja szeretni eplus2 )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #18618 Dátum: 2012.06.06 szerda, 14:20:18 »

Jól mondod ezek a legfontosabbak, fék amivel megállsz, gumi/futómű amivel az aszfaltra tapadsz, meg világítás hogy lássál/lássanak. nyes Ezek után a KÖRNYEZET VÉDELEM!  eplus2 (csak hogy kicsit visszautaljak az előző beszélgetésre)

Tessék találtam egy neked való topikot íme http://mondeo.hu/index.php?topic=7989.0#lastPost  smile
itt kiélheted magad  eplus2 hehe
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18619 Dátum: 2012.06.06 szerda, 15:58:59 »

Ezek nálam mind jó állapotúak (lesznek, hisz még most rakogatom össze a futóművet), mégis megbukik műszakin. Nem szeretik a szétrohadt küszöböt, pedig hát Ford, szóval ez így gyári... Így marad a +4k, nincs mit tenni, ennyiből a lakatos nem hoz helyre 2 küszöböt+2 sárvédőt.
(No meg a fóliázott ablakok miatt is marad az okos műszaki.) Ennyi, pont nem veszélyeztetek senkit, sem magamat, sem mást, csak a gyári emelővel nem bírom megemelni a kocsit -> helyette bent van a krokodil a csomagtartóban. Mégis kell a plusz díjjal járó műszaki. (Nem azért írtam, meg mielőtt le leszek osztva, jövő tavasszal/nyáron lesz pénzem a lemezt rendbe rakatni, meg is lesz csináltatva, de most a futóművet+motort pofozom fel, meg augusztusban műszaki. Mindent szép sorban Wink )
Hát, ha a csomaiba nem fér el, akkor pakolhatsz még a tetőcsomagtartóra is, meg utánfutóra. Esetleg az anyósülést is kipakolod. Grin

Mutatok 2 képet, anno az Escortomat pakoltam meg, szőlőből hazafelé jövet:

Az út ahol ezt hozni kellett:



(Kíváncsi leszek szeptemberben Mondeo ugyanezt a kört hogy fogja szeretni eplus2 )

Persze, az, hogy rozsdás még nem jelenti azt, hogy elhanyagolt. Smiley Ha a futómű rohadna szét, akkor már én is javasolnám, hogy ne menj útra. Wink
De Te is foglalkozol a kocsiddal, tehát tulajdonképpen a "műszaki állapota" rendben van. Csak sajnos nem csak ezzel foglalkoznak a kpm-esek... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18620 Dátum: 2012.06.06 szerda, 18:30:46 »

Azt vettem észre hogy beázik esőzés után a csomagtartóm.. Van valami tipikus beázási pont az 5 ajtósnál? Mert nem igazán tudom eldönteni hogy honnan jut be a víz mert mindenhol nedvesnek érzem a kárpitot.  hehe De nem tocsog a víztől csak érezni rajta némi nedvességet.

+ Még ugyan nem vizsgáltam meg pontosan (mert mindig elfelejtem) de az utasaim már panaszkodtak arra ha a hátsóablakra spricnizek jut a nyakukba is egy kis áldás.  eplus2

Én arra gondolok vizsgálatok nélkül, hogy onnan a pótféklámpa körüli szigetelővel lehet valami és esőzéskor is oda bejut a víz és szépen végig csurog a csomagtartó burkolatán majd becsöpög a csomagtartóba. Persze ebből az is következik hogy valami baj lehet a spriclni csövével is.  wave

De most hogy ezt végig írtam kedvet kaptam egy kis bütyköléshez. Úgyhogy nem leszek rest és lemegyek megvizsgálni.  hehe
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #18621 Dátum: 2012.06.06 szerda, 18:43:17 »

Azt vettem észre hogy beázik esőzés után a csomagtartóm.. Van valami tipikus beázási pont az 5 ajtósnál? Mert nem igazán tudom eldönteni hogy honnan jut be a víz mert mindenhol nedvesnek érzem a kárpitot.  hehe De nem tocsog a víztől csak érezni rajta némi nedvességet.

+ Még ugyan nem vizsgáltam meg pontosan (mert mindig elfelejtem) de az utasaim már panaszkodtak arra ha a hátsóablakra spricnizek jut a nyakukba is egy kis áldás.  eplus2

Én arra gondolok vizsgálatok nélkül, hogy onnan a pótféklámpa körüli szigetelővel lehet valami és esőzéskor is oda bejut a víz és szépen végig csurog a csomagtartó burkolatán majd becsöpög a csomagtartóba. Persze ebből az is következik hogy valami baj lehet a spriclni csövével is.  wave

De most hogy ezt végig írtam kedvet kaptam egy kis bütyköléshez. Úgyhogy nem leszek rest és lemegyek megvizsgálni.  hehe

A hátsó lámpánál szokott beázni.. viszont az integrált tartkómosód tetszik  vigyor3
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18622 Dátum: 2012.06.06 szerda, 19:51:58 »

Azt vettem észre hogy beázik esőzés után a csomagtartóm.. Van valami tipikus beázási pont az 5 ajtósnál? Mert nem igazán tudom eldönteni hogy honnan jut be a víz mert mindenhol nedvesnek érzem a kárpitot.  hehe De nem tocsog a víztől csak érezni rajta némi nedvességet.

+ Még ugyan nem vizsgáltam meg pontosan (mert mindig elfelejtem) de az utasaim már panaszkodtak arra ha a hátsóablakra spricnizek jut a nyakukba is egy kis áldás.  eplus2

Én arra gondolok vizsgálatok nélkül, hogy onnan a pótféklámpa körüli szigetelővel lehet valami és esőzéskor is oda bejut a víz és szépen végig csurog a csomagtartó burkolatán majd becsöpög a csomagtartóba. Persze ebből az is következik hogy valami baj lehet a spriclni csövével is.  wave

De most hogy ezt végig írtam kedvet kaptam egy kis bütyköléshez. Úgyhogy nem leszek rest és lemegyek megvizsgálni.  hehe
Mindenképpen a hátsó lámpák tömítéseit kell megnézd, nálam is ott jött be a víz, és ázott a csomagtér.
Körbe szigeteltem a hátsó lámák karosszériával érintkező felületét, és megszűnt a teljes gond. Csak ott tud befolyni a víz!
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18623 Dátum: 2012.06.06 szerda, 20:21:39 »

A hátsó lámpánál szokott beázni.. viszont az integrált tartkómosód tetszik  vigyor3

Lehetséges, mivel a lámpáknál az oldal takaró is nedves volt. Viszont biztosan elvan repedve a hátsó ablak spricni csöve, nem csak kitalálták az utasok.  hehe Majd valamelyik hétvégén mikor sikerül beállnom egy zárt udvarba és nem itt a panel dzsungelbe, megcsinálom tisztességesen mert most minden nemű bontás nélkül csak kókányoltam szigetelő szalaggal hogy ne az utastérbe csöpögjön hanem a "vízelvezetőbe".

Az az igazság hogy én is élvezem az integrált tarkómosó előnyeit. Midig mikor valaki hirtelen felkiáltott a hátsóülésen hogy valami hideg csurog a nyakába olyankor csak visszakérdeztem hogy: "MICSODAAA?? AZ LEHETETLEN!" - és olyankor valahogy mindig nyomva marad a bajuszkapcsoló.   eplus2 Csak nem akarom hogy egyszer csak foltos maradjon a fejtámla/üléskárpit. Szóval megkel csinálnom.

De így nem lehet komoly dolgokba fogni hogy emberek fél méterre tőled ott sétálgatnak/bámészkodnak...  Undecided
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18624 Dátum: 2012.06.06 szerda, 20:25:03 »

Mindenképpen a hátsó lámpák tömítéseit kell megnézd, nálam is ott jött be a víz, és ázott a csomagtér.
Körbe szigeteltem a hátsó lámák karosszériával érintkező felületét, és megszűnt a teljes gond. Csak ott tud befolyni a víz!

Köszi a tippet, azzal fogom kezdeni. Mit használtál szigetelő anyagnak? Lehet hogy a jövőhéten lesz is hely meg idő hogy megtudjam csinálni.  Smiley
Naplózva
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18625 Dátum: 2012.06.06 szerda, 20:32:22 »

Lehetséges, mivel a lámpáknál az oldal takaró is nedves volt. Viszont biztosan elvan repedve a hátsó ablak spricni csöve, nem csak kitalálták az utasok.  hehe Majd valamelyik hétvégén mikor sikerül beállnom egy zárt udvarba és nem itt a panel dzsungelbe, megcsinálom tisztességesen mert most minden nemű bontás nélkül csak kókányoltam szigetelő szalaggal hogy ne az utastérbe csöpögjön hanem a "vízelvezetőbe".

Az az igazság hogy én is élvezem az integrált tarkómosó előnyeit. Midig mikor valaki hirtelen felkiáltott a hátsóülésen hogy valami hideg csurog a nyakába olyankor csak visszakérdeztem hogy: "MICSODAAA?? AZ LEHETETLEN!" - és olyankor valahogy mindig nyomva marad a bajuszkapcsoló.   eplus2 Csak nem akarom hogy egyszer csak foltos maradjon a fejtámla/üléskárpit. Szóval megkel csinálnom.

De így nem lehet komoly dolgokba fogni hogy emberek fél méterre tőled ott
sétálgatnak/bámészkodnak...  Undecided


Fogd be őket segíteni!
De tényleg, ha a cső lukas, repedt, akkor csere. De a lámpákat ne felejtsd el!
Tudod, Nelson admirális azt mondta egyszer:
- Bízzunk, istenben, de tartsuk szárazon a puskaport! vigyor3
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18626 Dátum: 2012.06.06 szerda, 20:54:04 »

Fogd be őket segíteni!
De tényleg, ha a cső lukas, repedt, akkor csere. De a lámpákat ne felejtsd el!
Tudod, Nelson admirális azt mondta egyszer:
- Bízzunk, istenben, de tartsuk szárazon a puskaport! vigyor3

Vadidegeneknek azt sem engedem meg hogy ránézzenek, nemhogy még befogjam őket segíteni és hozzá nyúljanak az autómhoz!  hehe Mindenképpen, most már rendbe akarom szedni a csomagtartót teljesen.. mondom amióta megvan az autó csak a csomagtér körül van baj de mindig csak apróságok.  Smiley
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18627 Dátum: 2012.06.06 szerda, 21:15:58 »

Vadidegeneknek azt sem engedem meg hogy ránézzenek, nemhogy még befogjam őket segíteni és hozzá nyúljanak az autómhoz!  hehe Mindenképpen, most már rendbe akarom szedni a csomagtartót teljesen.. mondom amióta megvan az autó csak a csomagtér körül van baj de mindig csak apróságok.  Smiley

Még amit érdemes megnézned, misi107-nél a nyomáskiegyenlítést/szellőzést engedő műanyag keretek (amin kis gumilapok vannak, a lökös mögött vannak oldalt, jobb és bal oldalon a sárvédő hátsó felein) engedték be állítólag a vizet. Ez is egy pont. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
fügelaci
Vendég
« Új hozzászólás #18628 Dátum: 2012.06.06 szerda, 21:23:40 »

Még amit érdemes megnézned, misi107-nél a nyomáskiegyenlítést/szellőzést engedő műanyag keretek (amin kis gumilapok vannak, a lökös mögött vannak oldalt, jobb és bal oldalon a sárvédő hátsó felein) engedték be állítólag a vizet. Ez is egy pont. Smiley
Ezen én is sokáig polemizáltam, aztán be paríroztam a kocsi hátulját, aztán el kezdtem mosni nagynyomásúval. Rájöttem, hogy téves gondolat a gumilapok vízbeengedése. De a lámpa mellett nem maradt száraz a papír. 
Naplózva
Makker
Vendég
« Új hozzászólás #18629 Dátum: 2012.06.06 szerda, 21:25:15 »

Még amit érdemes megnézned, misi107-nél a nyomáskiegyenlítést/szellőzést engedő műanyag keretek (amin kis gumilapok vannak, a lökös mögött vannak oldalt, jobb és bal oldalon a sárvédő hátsó felein) engedték be állítólag a vizet. Ez is egy pont. Smiley

Tényleg de jó hogy mondod! Mikor lekaptuk a hátsó lököst az nekem nagyon ganyus volt.. alig tartotta valami vissza tettem amennyire tudtam, de nem volt valami stabil lehet hogy a rázkódástól megint nincs a helyén. Meg marha nagy koszréteg volt ott a kárpit alatt. A lámpák után azzal is kezdek valamit.  worship
Naplózva
nyufi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #18630 Dátum: 2012.06.06 szerda, 21:50:18 »

Üdv Mindenkinek !

Klíma ügyben kérnék egy kis segítséget . Egész pontosan nem is biztos, hogy a klíma a rossz . (amúgy tavaly volt rendbe rakva. Gáz leengedve, áttisztítva, újratöltve  stb)Az autót beindítom, klímát bekapcsolom, jön a finom hideg. Elindulok, 1-2 kanyar és fékezés és el kezdi fújni befelé a meleg levegőt, de úgy mintha a max-ra tekertem volna a fűtést. Arra gyanakszom, hogy valamelyik levegő terelő lapát szórakozik velem. Egyébként mindenhova rendesen fújja a levegőt . (Lábtér, szélvédő stb.) Volt már valakinek ilyen hibája ? Minden segítséget előre is köszönök ! worship   (Ford Mondeo MK2 1998.09. hó 1.8 benzines, kombi, digit klíma)


                                                                                     Hi.: nyufi
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.06 szerda, 21:54:11 írta nyufi » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 benzines, ferdehátú
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18631 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 00:34:10 »

Üdv Mindenkinek !

Klíma ügyben kérnék egy kis segítséget . Egész pontosan nem is biztos, hogy a klíma a rossz . (amúgy tavaly volt rendbe rakva. Gáz leengedve, áttisztítva, újratöltve  stb)Az autót beindítom, klímát bekapcsolom, jön a finom hideg. Elindulok, 1-2 kanyar és fékezés és el kezdi fújni befelé a meleg levegőt, de úgy mintha a max-ra tekertem volna a fűtést. Arra gyanakszom, hogy valamelyik levegő terelő lapát szórakozik velem. Egyébként mindenhova rendesen fújja a levegőt . (Lábtér, szélvédő stb.) Volt már valakinek ilyen hibája ? Minden segítséget előre is köszönök ! worship   (Ford Mondeo MK2 1998.09. hó 1.8 benzines, kombi, digit klíma)


                                                                                     Hi.: nyufi

Talán a flap-motor környékén kéne körülnézned, hátha törött/kopott valami és mozgás közben átcsapódik az ajtó a fűtőradiátorra.
Itt találsz infót róla...  
Ha 100%-osan működik, akkor vagy magát vezérlőegységet kéne letesztelned, vagy esetleg az óra/fedkomp melletti kis rács mögötti szenzort, ill. ezek kábeleit. wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.07 csütörtök, 00:37:19 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18632 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 19:50:43 »

Kérdés:
MkII-kombi -hátsófutómű-keresztstabilizátor lekötő pálca, másnéven kutyacsont.
Ma cseréltem, mert szét volt szakadva a gumi, és nyikorgott. De az összerakásnál elbizonytalanodtam, a két pálca közrefogja a hosszú "U" alakú rudat, vagy az "U" két szára közé kerül be a 2 kutyacsont, vagy egyik oldalon kívül van a pálca a másik oldalon belül?
A tengelytávok adják ezt is azt is, a Haynes-ben pont nincs fotó róla. És szerintem azért szakadt széjjel a gumi, mert rosszul volt összerakva.
Vki tudja a pontos sorrendet?
Üdv, Ferqó
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
nyufi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



E-mail
« Új hozzászólás #18633 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 20:41:28 »

Talán a flap-motor környékén kéne körülnézned, hátha törött/kopott valami és mozgás közben átcsapódik az ajtó a fűtőradiátorra.
Itt találsz infót róla...  
Ha 100%-osan működik, akkor vagy magát vezérlőegységet kéne letesztelned, vagy esetleg az óra/fedkomp melletti kis rács mögötti szenzort, ill. ezek kábeleit. wave


Köszönöm az ötleteket. Megcsináltam a klíma tesztet és 25-ös hibakódot kaptam (Heater flap motor control fault). Ha lesz időm (és aksis fúróm) hétvégén kiveszem a motort.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 benzines, ferdehátú
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #18634 Dátum: 2012.06.07 csütörtök, 21:03:57 »

Kérdés:
MkII-kombi -hátsófutómű-keresztstabilizátor lekötő pálca, másnéven kutyacsont.
Ma cseréltem, mert szét volt szakadva a gumi, és nyikorgott. De az összerakásnál elbizonytalanodtam, a két pálca közrefogja a hosszú "U" alakú rudat, vagy az "U" két szára közé kerül be a 2 kutyacsont, vagy egyik oldalon kívül van a pálca a másik oldalon belül?
A tengelytávok adják ezt is azt is, a Haynes-ben pont nincs fotó róla. És szerintem azért szakadt széjjel a gumi, mert rosszul volt összerakva.
Vki tudja a pontos sorrendet?
Üdv, Ferqó
Az Etzold könyv szerint mind a kettő belül van,az "U" alakú pálca két szára közé kerül.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18635 Dátum: 2012.06.08 péntek, 08:10:03 »

Az Etzold könyv szerint mind a kettő belül van,az "U" alakú pálca két szára közé kerül.
Köszönöm szépen.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #18636 Dátum: 2012.06.08 péntek, 08:36:51 »

Köszönöm szépen.
Szivesen,de a gumi sajnos nem a helytelen pozíció miatt szakadt szét elsősorban,hanem amiatt,hogy a lengőkar lemeze szépen fokozatosan elnyírja.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #18637 Dátum: 2012.06.08 péntek, 12:53:20 »

Szivesen,de a gumi sajnos nem a helytelen pozíció miatt szakadt szét elsősorban,hanem amiatt,hogy a lengőkar lemeze szépen fokozatosan elnyírja.
Ó igen. De nálam ránézésre baromi ferdén állt a függőleges pálca, és pont azon az oldalon ette meg a gumit, amerre dőlt a pálca.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Tibike83
Vendég
« Új hozzászólás #18638 Dátum: 2012.06.08 péntek, 14:40:22 »

Sziasztok, mk2-es kombim van, és elektromos a hétsó ajtó, viszont a gomb már nagyon rég be van ragadva rajta. Ma úgydöntöttem, hogy szétszedem, de MEGBUKTAM!  rinya A zárbetétet ki tudtam varázsolni, de gőzöm sincs, hogy hogyan szedjem szét, vagy esetleg miben áztassam, hogy meginduljon. Van valakinek valami jó ötlete hozzá? Vagy esetleg nem tudja valaki, hogy hol lehet a vége a narancssárga vezetéknek ami nyitja az autót, ugyanis arra gondoltam, hogy egy külön nyomógombot beteszek a kormányoszlop alá, amivel ki tudom nyitni. Meg egyébként olyan távirányítóm van ami azt is tudná külön nyitni, csak tudni kéne hol a kanócnak a vége, mert én nem találtam. A zárnál próbáltam, ha adok a narancssárgának +12V-ot, akkor nyit. Szerintem működne. Valakinek valami tannács? Előre is köszi mindenkinek....
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18639 Dátum: 2012.06.08 péntek, 18:15:23 »

Sziasztok, mk2-es kombim van, és elektromos a hétsó ajtó, viszont a gomb már nagyon rég be van ragadva rajta. Ma úgydöntöttem, hogy szétszedem, de MEGBUKTAM!  rinya A zárbetétet ki tudtam varázsolni, de gőzöm sincs, hogy hogyan szedjem szét, vagy esetleg miben áztassam, hogy meginduljon. Van valakinek valami jó ötlete hozzá? Vagy esetleg nem tudja valaki, hogy hol lehet a vége a narancssárga vezetéknek ami nyitja az autót, ugyanis arra gondoltam, hogy egy külön nyomógombot beteszek a kormányoszlop alá, amivel ki tudom nyitni. Meg egyébként olyan távirányítóm van ami azt is tudná külön nyitni, csak tudni kéne hol a kanócnak a vége, mert én nem találtam. A zárnál próbáltam, ha adok a narancssárgának +12V-ot, akkor nyit. Szerintem működne. Valakinek valami tannács? Előre is köszi mindenkinek....

Szívesen segítenék, most szerelgettem a sajátomat is, csak az MK1-es. A donorom MK2-es volt, de 5 ajtós. Ha tudsz küldeni esetleg egy-két képet, talán tudok okosat mondani. Smiley
Amit gondolok: a sárga vezeték szerintem az anyós lábához megy a kesztyűtartó alá, vagy pedig a Te lábadhoz.
Ha a zárbetét olyan, mint az 5 ajtósé, tehát egy henger a végén egy gömbbel amin pici pöckök állnak ki, akkor az belemegy egy tartókonzolba, amin van bowden, meg kapcsolók. Ebben az esetben csak drótkefe, pici sósav a hengerre, áztatni ne áztasd(!) majd drótkefe. Szét maga henger nem jön, legalábbis nálam csak miniflex-el jutottam el a belső részhez. (én a betét, forgó-rugós lamelláit cseréltem MK2-es zárból, MK1-esbe. Cheesy )
Remélem valami tippet tudtam adni... Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tibike83
Vendég
« Új hozzászólás #18640 Dátum: 2012.06.08 péntek, 21:08:08 »

Szívesen segítenék, most szerelgettem a sajátomat is, csak az MK1-es. A donorom MK2-es volt, de 5 ajtós. Ha tudsz küldeni esetleg egy-két képet, talán tudok okosat mondani. Smiley
Amit gondolok: a sárga vezeték szerintem az anyós lábához megy a kesztyűtartó alá, vagy pedig a Te lábadhoz.
Ha a zárbetét olyan, mint az 5 ajtósé, tehát egy henger a végén egy gömbbel amin pici pöckök állnak ki, akkor az belemegy egy tartókonzolba, amin van bowden, meg kapcsolók. Ebben az esetben csak drótkefe, pici sósav a hengerre, áztatni ne áztasd(!) majd drótkefe. Szét maga henger nem jön, legalábbis nálam csak miniflex-el jutottam el a belső részhez. (én a betét, forgó-rugós lamelláit cseréltem MK2-es zárból, MK1-esbe. Cheesy )
Remélem valami tippet tudtam adni... Smiley

Igen, a zárbetét valóban olyan, kapcsoló is ott van, de bowden nincs sehol. Az enyémet nem lehet a tanknyitótól nyitni, csak kulcs vagy a nyomógomb az ajtón, ami már akkor be volt ragadva amikor megvettem az autót. De meguntam mindig leállítani a kocsit és hátramenni, ha jön az asszony a szatyrokkal...  Cheesy A zárbetét tiszta vízkő meg mit tudom én milyen szennyeződés volt, beledobtam egy pohár vízkőoldóba és csodákat tett, fémtisztára mosta, de még mindig nem mozog  falbav próbálom még áztatni valami csavarlazítóba vagy műszerolajba...
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #18641 Dátum: 2012.06.08 péntek, 21:52:30 »

Sziasztok, mk2-es kombim van, és elektromos a hétsó ajtó, viszont a gomb már nagyon rég be van ragadva rajta. Ma úgydöntöttem, hogy szétszedem, de MEGBUKTAM!  rinya A zárbetétet ki tudtam varázsolni, de gőzöm sincs, hogy hogyan szedjem szét, vagy esetleg miben áztassam, hogy meginduljon. Van valakinek valami jó ötlete hozzá? Vagy esetleg nem tudja valaki, hogy hol lehet a vége a narancssárga vezetéknek ami nyitja az autót, ugyanis arra gondoltam, hogy egy külön nyomógombot beteszek a kormányoszlop alá, amivel ki tudom nyitni. Meg egyébként olyan távirányítóm van ami azt is tudná külön nyitni, csak tudni kéne hol a kanócnak a vége, mert én nem találtam. A zárnál próbáltam, ha adok a narancssárgának +12V-ot, akkor nyit. Szerintem működne. Valakinek valami tannács? Előre is köszi mindenkinek....
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Kombi_csomagt%C3%A9r_ajt%C3%B3_z%C3%A1rj%C3%A1nak_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1sa_-_Mk1/Mk2
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #18642 Dátum: 2012.06.09 szombat, 07:32:53 »

Sziasztok, mk2-es kombim van, és elektromos a hétsó ajtó, viszont a gomb már nagyon rég be van ragadva rajta. Ma úgydöntöttem, hogy szétszedem, de MEGBUKTAM!  rinya A zárbetétet ki tudtam varázsolni, de gőzöm sincs, hogy hogyan szedjem szét, vagy esetleg miben áztassam, hogy meginduljon. Van valakinek valami jó ötlete hozzá? Vagy esetleg nem tudja valaki, hogy hol lehet a vége a narancssárga vezetéknek ami nyitja az autót, ugyanis arra gondoltam, hogy egy külön nyomógombot beteszek a kormányoszlop alá, amivel ki tudom nyitni. Meg egyébként olyan távirányítóm van ami azt is tudná külön nyitni, csak tudni kéne hol a kanócnak a vége, mert én nem találtam. A zárnál próbáltam, ha adok a narancssárgának +12V-ot, akkor nyit. Szerintem működne. Valakinek valami tannács? Előre is köszi mindenkinek....
Az egyém 5 ajtós, de szerintem ebben nincs különbség: Ahogy [Error] is mondta az anyós lábához megy a kábel. Szedd ki a küszöbnél a kábelköteget és egy multiméterrel csengesd ki  wave
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18643 Dátum: 2012.06.09 szombat, 13:53:23 »

Igen, a zárbetét valóban olyan, kapcsoló is ott van, de bowden nincs sehol. Az enyémet nem lehet a tanknyitótól nyitni, csak kulcs vagy a nyomógomb az ajtón, ami már akkor be volt ragadva amikor megvettem az autót. De meguntam mindig leállítani a kocsit és hátramenni, ha jön az asszony a szatyrokkal...  Cheesy A zárbetét tiszta vízkő meg mit tudom én milyen szennyeződés volt, beledobtam egy pohár vízkőoldóba és csodákat tett, fémtisztára mosta, de még mindig nem mozog  falbav próbálom még áztatni valami csavarlazítóba vagy műszerolajba...

Megnéztem amit krisz linkelt, hát egész más az MK1 és MK2 zárszerkezete. Cheesy Úgymond köze nincsen egymáshoz, csak az ajtó. Grin
Lévén, hogy ehhez análfabéka  nyes vagyok nem mondok sokat, csak kérdezek magam is: biztos, hogy benyomható maga a zárbetét? Huh?
(a donornál néztem a felfogató szerkezetet, más mint a kombié, de ott van egy szép nagy rugós mechanizmus a kapcsolókkal együtt, ahova megy a zárbetét/henger és ott egészben mozog)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18644 Dátum: 2012.06.09 szombat, 13:56:45 »

Megnéztem amit krisz linkelt, hát egész más az MK1 és MK2 zárszerkezete. Cheesy Úgymond köze nincsen egymáshoz, csak az ajtó. Grin
Lévén, hogy ehhez análfabéka  nyes vagyok nem mondok sokat, csak kérdezek magam is: biztos, hogy benyomható maga a zárbetét? Huh?
(a donornál néztem a felfogató szerkezetet, más mint a kombié, de ott van egy szép nagy rugós mechanizmus a kapcsolókkal együtt, ahova megy a zárbetét/henger és ott egészben mozog)

Jah, ha mozog, akkor pofonegyszerűnek tűnik a kép alapján Grin :

Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #18645 Dátum: 2012.06.09 szombat, 16:22:42 »

Megnéztem amit krisz linkelt, hát egész más az MK1 és MK2 zárszerkezete. Cheesy Úgymond köze nincsen egymáshoz, csak az ajtó. Grin
Lévén, hogy ehhez análfabéka  nyes vagyok nem mondok sokat, csak kérdezek magam is: biztos, hogy benyomható maga a zárbetét? Huh?
(a donornál néztem a felfogató szerkezetet, más mint a kombié, de ott van egy szép nagy rugós mechanizmus a kapcsolókkal együtt, ahova megy a zárbetét/henger és ott egészben mozog)
Az előző mondimon én is küzdöttem ezzel a problémával és szétszedés,pucolás,gázolajban történő áztatás,nagyon finom polírpapírral átcsiszolás után benyomható lett.Vékonyan bezsíroztam,összeraktam és működtette az elektromos kapcsolót. wave
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #18646 Dátum: 2012.06.11 hétfő, 12:00:43 »

Jah, ha mozog, akkor pofonegyszerűnek tűnik a kép alapján Grin :

http://mondeo.hu/wiki/images/H%C3%A1ts%C3%B3z%C3%A1r_10.jpg

Emlékszem, nem volt olyan egyszerű a leírás alapján sem a szerelése. Konkrétan félig kinyírtuk a zárat. Smiley
A leírás végén ott van, hogy szét kell szedni a zárat. Na, mi nekiálltunk kiütni a tokból -> a gömböt ütöttük egy darabig, aztán elkezdett szétnyílni a ház... Kiderült, hogy a másik irányból kellett volna. Kiütöttük rendesen, kipucoltuk, összeraktuk, azóta működik. A réz? háza meg el van repedve végig, szóval egyszer majd szétesik...  taps
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #18647 Dátum: 2012.06.12 kedd, 18:56:06 »

Sziasztok! Annyi lenne a kérdésem hogy ha a légtömegmérőről lehúzom a csatlakozót akkor kellene e valami változásnak lenni?
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #18648 Dátum: 2012.06.12 kedd, 19:10:05 »

Sziasztok! Annyi lenne a kérdésem hogy ha a légtömegmérőről lehúzom a csatlakozót akkor kellene e valami változásnak lenni?
Egyenetlen lesz az alapjáratod, a motor le akar állni, "hullámosan" pörög a motor
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Yasmine000
Vendég
« Új hozzászólás #18649 Dátum: 2012.06.12 kedd, 21:44:43 »

Egyenetlen lesz az alapjáratod, a motor le akar állni, "hullámosan" pörög a motor

Köszi a választ. Nekem nem csinál semmit ugyan úgy jár. Az a gondom konkrétan hogy mikor odalépek neki hirtelen megtorpan meg nem tudok finoman kis gázzal elinulni. Légtömegmérő hibától lehet magas a co?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 366 367 368 369 370 371 372 [373] 374 375 376 377 378 379 380 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.