palllas
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18650 Dátum: 2012.06.12 kedd, 22:35:03 » |
|
tudna-e nekem valaki segiteni abban hogy hol tudnek egy olyan rajzot vagy fenykepet talalni ahol az osszes visszajelzo lampak meg vannak jelenitve es ertelmezve (mondeo 98 turnier)koszonom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
astor72
|
|
« Új hozzászólás #18651 Dátum: 2012.06.12 kedd, 22:39:07 » |
|
tudna-e nekem valaki segiteni abban hogy hol tudnek egy olyan rajzot vagy fenykepet talalni ahol az osszes visszajelzo lampak meg vannak jelenitve es ertelmezve (mondeo 98 turnier)koszonom a kezelési könyvben. ha nincs meg akkor itt: http://mondeo.hu/index.php?page=37
|
|
|
Naplózva
|
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #18652 Dátum: 2012.06.13 szerda, 06:03:13 » |
|
tudna-e nekem valaki segiteni abban hogy hol tudnek egy olyan rajzot vagy fenykepet talalni ahol az osszes visszajelzo lampak meg vannak jelenitve es ertelmezve (mondeo 98 turnier)koszonom Egyébként az AWS modulra gondolsz (a szellőzők melleti kis egérmozi) vagy a műszeregység (kilóméter/fordulat) lámpáira?
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
T3v3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18653 Dátum: 2012.06.13 szerda, 12:39:42 » |
|
Sziasztok ! Tudja valaki. hogy mi okozza a képen látható jelenséget a műszerfal világításban ? A kilométer óra 160-240 közötti részén "foltos" illetve részleges a világítás. Kiszedtem az egész egységet,kicsavaroztam külön a kilométerórát is,de semmi rendellenességet nem találtam, izzók rendben vannak. A kép csalóka mert a sötét részeken is van némi világítás csak halvány.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
T3v3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18654 Dátum: 2012.06.13 szerda, 12:42:03 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18655 Dátum: 2012.06.13 szerda, 12:47:25 » |
|
Lehet hogy típus hiba? Nekem is azon a részen halványabban világít, de nem foglalkoztam vele mert annyira nem vészes. Bár nekem alapból nagyon furcsa volt a zöld látványa a sok narancssárga után.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18656 Dátum: 2012.06.13 szerda, 13:29:19 » |
|
Lehet hogy típus hiba? Nekem is azon a részen halványabban világít, de nem foglalkoztam vele mert annyira nem vészes. Bár nekem alapból nagyon furcsa volt a zöld látványa a sok narancssárga után. A fényvezető plexi oda kevesebbet vezet. Erősebb led a megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #18657 Dátum: 2012.06.13 szerda, 13:29:39 » |
|
Amikor kiveszed kapcsolj rá világítást és nézd meg egyesével az izzókat. Nekem volt olyan, hogy a foglalat lábai nem érintkeztek rendesen. Egyik izzó ezért sose égett, a másik meg csak néha.
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
Pumukli23
|
|
« Új hozzászólás #18658 Dátum: 2012.06.13 szerda, 13:30:42 » |
|
A fényvezető plexi oda kevesebbet vezet. Erősebb led a megoldás.
De nekem most rendesen látszik minden.
|
|
|
Naplózva
|
MkII '99 2.0 Zetec kombi Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18659 Dátum: 2012.06.13 szerda, 13:51:40 » |
|
De nekem most rendesen látszik minden. Biztos tiszta a fényvezető plexid. Rá szokott égni/rakódni a por és amiatt nem vezeti jól a fényt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18660 Dátum: 2012.06.13 szerda, 14:02:59 » |
|
Sziasztok ! Tudja valaki. hogy mi okozza a képen látható jelenséget a műszerfal világításban ? A kilométer óra 160-240 közötti részén "foltos" illetve részleges a világítás. Kiszedtem az egész egységet,kicsavaroztam külön a kilométerórát is,de semmi rendellenességet nem találtam, izzók rendben vannak. A kép csalóka mert a sötét részeken is van némi világítás csak halvány. Látom a többiek már megválaszolták a kérdést Én csak annyit teszek hozzá, hogy a kápek azért nem jelentek meg, mert nem direktlinket illesztettél be. Ha feltöltöd a képfeltőltésre akkor többféle link közül lehet választani
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
T3v3
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18661 Dátum: 2012.06.13 szerda, 15:39:04 » |
|
Köszönöm a válaszokat ! A izzók rendben vannak, világítanak (mellesleg ha nem világítana azon a területen akkor egységesen lenne halovány nem úgy hogy a szám fele vakít az eleje meg halovány)
"A fényvezető plexi oda kevesebbet vezet. Erősebb led a megoldás." - Hát azért ezt már csak nem..... Ismételni tudom az előző zárójeles részt. Erősebb fényforással az lenne az eredmény hogy egyes részek vakítanának (ha pedig az összeset cserélném,akkor azon terület megint elmaradna a többihez képest).
A fényvezető plexit tisztának láttam, de meg fogom nézni mégegyszer.Amikor a kezemben volt maga csak a kilométeróra akkor hátulról megvilágítottam lámpával és akkor jónak tűnt. x-akta.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18662 Dátum: 2012.06.13 szerda, 16:45:29 » |
|
Köszönöm a válaszokat ! A izzók rendben vannak, világítanak (mellesleg ha nem világítana azon a területen akkor egységesen lenne halovány nem úgy hogy a szám fele vakít az eleje meg halovány)
"A fényvezető plexi oda kevesebbet vezet. Erősebb led a megoldás." - Hát azért ezt már csak nem..... Ismételni tudom az előző zárójeles részt. Erősebb fényforással az lenne az eredmény hogy egyes részek vakítanának (ha pedig az összeset cserélném,akkor azon terület megint elmaradna a többihez képest).
Nekem a ledesítéssel megszűnt a probléma.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #18663 Dátum: 2012.06.13 szerda, 17:27:19 » |
|
Köszönöm a válaszokat ! A izzók rendben vannak, világítanak (mellesleg ha nem világítana azon a területen akkor egységesen lenne halovány nem úgy hogy a szám fele vakít az eleje meg halovány)
"A fényvezető plexi oda kevesebbet vezet. Erősebb led a megoldás." - Hát azért ezt már csak nem..... Ismételni tudom az előző zárójeles részt. Erősebb fényforással az lenne az eredmény hogy egyes részek vakítanának (ha pedig az összeset cserélném,akkor azon terület megint elmaradna a többihez képest).
A fényvezető plexit tisztának láttam, de meg fogom nézni mégegyszer.Amikor a kezemben volt maga csak a kilométeróra akkor hátulról megvilágítottam lámpával és akkor jónak tűnt. x-akta.
Nekem egyik órámmal sem volt ilyen gond. Pedig még nem ledes. Amit ajánlok: 1. darabjaira szedni az órát és kegyetlenül áttakarítani 2. magát a számlapot is áttakarítani (elöl/hátul) 3. az összes érintkezőt zsírtalanítani, picit megcsiszolni, kontaktsprayzni 4. az összes izzót újra cserélni 5. (esetlegesen, ha az áramköri lapon van bibi, akkor 1-1 izzót átkötni direktbe, az érintkezőket pedig azoknál lefedni) +1. még a fényerő szabályzót is érdemes megtekerészni
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
HegeGabi
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18664 Dátum: 2012.06.13 szerda, 18:54:41 » |
|
Nekem egyik órámmal sem volt ilyen gond. Pedig még nem ledes. Amit ajánlok: 1. darabjaira szedni az órát és kegyetlenül áttakarítani 2. magát a számlapot is áttakarítani (elöl/hátul) 3. az összes érintkezőt zsírtalanítani, picit megcsiszolni, kontaktsprayzni 4. az összes izzót újra cserélni 5. (esetlegesen, ha az áramköri lapon van bibi, akkor 1-1 izzót átkötni direktbe, az érintkezőket pedig azoknál lefedni) +1. még a fényerő szabályzót is érdemes megtekerészni +1: Ugyan nem szedtem még szét a műszercsoportot, így nem ismerem a belső felépítését, de azt még meg lehet csinálni, hogy tükrös matricát ragasztasz fel a belső műanyag felületekre, amik jobban szórják a fényt. A fűtéstekerőknél én megcsináltam, jobb lett (sajna fényképelni elfelejtettem ).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kalap ur
|
|
« Új hozzászólás #18665 Dátum: 2012.06.13 szerda, 19:34:02 » |
|
Nekem a ledesítéssel megszűnt a probléma. Fehér fényű vagy zöld fényű ledet használtál? képed van róla? Én fehér fényű hátérvilágítást akarok csinálni, már a kapcsolókat megcsináltam, jól néz ki annyi hogy a lámpakapcsolóban eredetileg nem zöld égő van hanem sima sárga, és a hátlapon van valami zöld bevonat, na azt alulról megvilágítva le kellett kaparni. kell hozzá türelem, de szép lett. a km óra hátlapján is ez a bevonat van sajna, majd azt is le kell kaparni. majd keresek képet.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #18666 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:17:04 » |
|
HI!!!
Van egy "SPORT" betétszűrőm... Ma be akartam rakni a verdába... És hát kb 4-5cm-el hosszabb mint kéne a szélesség még OK de a hossz az már gáz... Amúgy a dobozán az van ,hogy "FORD MONDEO '93-'00 ....
Mihez lehet való???
Üdv....
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #18667 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:17:47 » |
|
HI!!!
Van egy "SPORT" betétszűrőm... Ma be akartam rakni a verdába... És hát kb 4-5cm-el hosszabb mint kéne a szélesség még OK de a hossz az már gáz... Amúgy a dobozán az van ,hogy "FORD MONDEO '93-'00 ....
Mihez lehet való???
Üdv....
méretei??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #18668 Dátum: 2012.06.13 szerda, 21:43:37 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #18669 Dátum: 2012.06.13 szerda, 22:39:13 » |
|
HI!!!
Van egy "SPORT" betétszűrőm... Ma be akartam rakni a verdába... És hát kb 4-5cm-el hosszabb mint kéne a szélesség még OK de a hossz az már gáz... Amúgy a dobozán az van ,hogy "FORD MONDEO '93-'00 ....
Mihez lehet való???
Üdv....
Benzineshez.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18670 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 00:51:30 » |
|
Benzineshez.
Ez jó volt! Egyszóval lerendezted és igazad lehet mert a mérete az olyan ami az enyémbe való.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18671 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 01:01:01 » |
|
Benzineshez.
És tényleg, 365X148mm a dízel mérete.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #18672 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 04:26:51 » |
|
Hölgyeim ééés Uraim ! Eladó egy csodálatos benzines Mondeo-hoz (MK1-2) való sport betétszűrő... Sajnálom, hogy ekkora gyíkok voltak akitől szerezted...
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #18673 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 09:14:18 » |
|
Hölgyeim ééés Uraim ! Eladó egy csodálatos benzines Mondeo-hoz (MK1-2) való sport betétszűrő... Sajnálom, hogy ekkora gyíkok voltak akitől szerezted... Vagy esetleg a benzines légszűrődoboz-t nem-e lehet berakni a TD-be??? Esetleg a légmennyiségmérő kiiktatásával??? /nekem az be sincs kötve csak "csőtoldásnak" van...
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18674 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 11:49:13 » |
|
Vagy esetleg a benzines légszűrődoboz-t nem-e lehet berakni a TD-be??? Esetleg a légmennyiségmérő kiiktatásával??? /nekem az be sincs kötve csak "csőtoldásnak" van...
Benzines és Dízel légszűrő között nincs különbség, mármint a szövésében vagy a "kosz" átengedési határában? Én mostanában nézegettem K&N típus specifukus légszűrőket és külön ajánl minden motorhoz egyet. Esetleg nem tudod vissza cserélni a boltba ahol vetted, tegnap írtad. Így ha megvan a blokk akkor 3 napig kötelesek visszacserélni. Minden féleképpen ők hibáztak, mert őnekik fel kell tenni a kérdést hogy benzinesbe vagy dízelbe kell, és ha ezek után is rosszat adtak akkor még a vásárlók könyvébe is beírhatnál pár sort hogy nem hozzáértők dolgoznak ott!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18675 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:24:58 » |
|
Benzines és Dízel légszűrő között nincs különbség, mármint a szövésében vagy a "kosz" átengedési határában? Én mostanában nézegettem K&N típus specifukus légszűrőket és külön ajánl minden motorhoz egyet. Esetleg nem tudod vissza cserélni a boltba ahol vetted, tegnap írtad. Így ha megvan a blokk akkor 3 napig kötelesek visszacserélni. Minden féleképpen ők hibáztak, mert őnekik fel kell tenni a kérdést hogy benzinesbe vagy dízelbe kell, és ha ezek után is rosszat adtak akkor még a vásárlók könyvébe is beírhatnál pár sort hogy nem hozzáértők dolgoznak ott! Na, nem kell rögtön a feszültséget kelteni A legtöbb autósbolt, kis- és nagyker 30 napig cseréli a cuccot, ha nem koszoltad össze, függetlenül attól, hogy kinek a hibájából nem lett jó. Lehet a katalógus rossz, lehet az eladó figyelmetlen és kérhet az ügyfél is rosszat, ha maga választja ki a katalógusból és cikkszám alapján kéri. Én pl mindig így vásárolok és soha nem kérdezik meg, hogy "1998-as MKII-es 2.5 V6 benzines ferdehátú európai piacra gyártott Ford Mondeo-ba lesz lesz?" HI!!!
Van egy "SPORT" betétszűrőm... Ma be akartam rakni a verdába... És hát kb 4-5cm-el hosszabb mint kéne a szélesség még OK de a hossz az már gáz... Amúgy a dobozán az van ,hogy "FORD MONDEO '93-'00 ....
Mihez lehet való???
Üdv....
Mi az a betétszűrő? A menet közben az úttestről felcsapódó eldobált intimbetéteket szűri? Amúgy mire jó egy sport szűrőbetét? Azon kívül, hogy több koszt enged a motorba?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kalap ur
|
|
« Új hozzászólás #18676 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:31:50 » |
|
Amúgy mire jó egy sport szűrőbetét? Azon kívül, hogy több koszt enged a motorba?
Semmire, mert nem tud mit kezdeni a többlet levegővel, a motorvezérlő sajnos nem állítja hozzá az értékeket kb 10ló szalad el a motorból annak aki ilyet tesz be az autójába. Nekem van k&N de nem használom mert gyengébb tőle sokkal.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18677 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:37:37 » |
|
Semmire, mert nem tud mit kezdeni a többlet levegővel, a motorvezérlő sajnos nem állítja hozzá az értékeket kb 10ló szalad el a motorból annak aki ilyet tesz be az autójába. Nekem van k&N de nem használom mert gyengébb tőle sokkal. Igen, én is valahogy így tudom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18678 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:40:11 » |
|
Semmire, mert nem tud mit kezdeni a többlet levegővel, a motorvezérlő sajnos nem állítja hozzá az értékeket kb 10ló szalad el a motorból annak aki ilyet tesz be az autójába. Nekem van k&N de nem használom mert gyengébb tőle sokkal. Sportszűrőnek csak 1 esetben van értelme. Ha hozzá van igazítva az ECU (csipsztuning), és a kipuff rendszer. Anélkül szépen elvesz 5-10%-ot. Aki okosabb és jobban tudja, hogy ez nem így van, annak ajánlom a wheeler dealers Subaru Impreza WRX részét megnézni, főleg a végét, ahol padon mérik a csudajó direktszűrő-nagykipuff kombót csipsztuning előtt és után.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18679 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:44:35 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #18680 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 12:50:46 » |
|
Semmire, mert nem tud mit kezdeni a többlet levegővel, a motorvezérlő sajnos nem állítja hozzá az értékeket kb 10ló szalad el a motorból annak aki ilyet tesz be az autójába. Nekem van k&N de nem használom mert gyengébb tőle sokkal. 1,: Nincs motorvezérlőm..... 2,: Könnyebben és gyorsabban pörög fel a TURBO.... 3,: Én már próbáltam a másikon /MKI 1.8TD/ /igaz nem betétszűrő hanem direktszűrő/ és érezhetően jobb lett.....
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #18681 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:00:46 » |
|
Vagy esetleg a benzines légszűrődoboz-t nem-e lehet berakni a TD-be??? Esetleg a légmennyiségmérő kiiktatásával??? /nekem az be sincs kötve csak "csőtoldásnak" van...
Szerintem be lehet, bár a hely szűkös. A benyásoknak is van légtömegmérőjük, ugyanúgy. Tessék : TD: Benzin:
|
|
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
[ Error ]
|
|
« Új hozzászólás #18682 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:06:59 » |
|
Sportszűrőnek csak 1 esetben van értelme. Ha hozzá van igazítva az ECU (csipsztuning), és a kipuff rendszer. Anélkül szépen elvesz 5-10%-ot.
Aki okosabb és jobban tudja, hogy ez nem így van, annak ajánlom a wheeler dealers Subaru Impreza WRX részét megnézni, főleg a végét, ahol padon mérik a csudajó direktszűrő-nagykipuff kombót csipsztuning előtt és után.
Igen én is láttam, nem is olyan rég ezt a részt. Meglepő volt. Bár logikus. 1,: Nincs motorvezérlőm..... 2,: Könnyebben és gyorsabban pörög fel a TURBO.... 3,: Én már próbáltam a másikon /MKI 1.8TD/ /igaz nem betétszűrő hanem direktszűrő/ és érezhetően jobb lett.....
Jó lenne egy valós kép, hogy az adagolót kell-e állítgatni, vagy a MAF elintézi a keverést. Tudsz valami okosat? (azon kívül, hogy egy adagolós, nem GinJoy , azt mondta, hogy "- Szét akarod b@szni a motort?!!" ) (jah a képen azt a piros nyilat nem én raktam oda... )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.14 csütörtök, 13:08:37 írta [ Error ] »
|
Naplózva
|
'95.09 MK1(.5 ) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18683 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:16:37 » |
|
1,: Nincs motorvezérlőm.....
? ? ? Én úgy tudom, hogy minden Mondeoban van ECU=Electronic Control Unit (elektronikus irányítóegység /Bosch/ mikroszámítógép, mely az érzékelőktől befutó jeleket feldolgozza, a tárolt adatok és programok alapján a szükséges számításokat elvégzi és a motor működtetéséhez szükséges utasításokat jeleket továbbítja), de javítsatok ki ha tévedek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18684 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:22:43 » |
|
Na, nem kell rögtön a feszültséget kelteni A legtöbb autósbolt, kis- és nagyker 30 napig cseréli a cuccot, ha nem koszoltad össze, függetlenül attól, hogy kinek a hibájából nem lett jó. Lehet a katalógus rossz, lehet az eladó figyelmetlen és kérhet az ügyfél is rosszat, ha maga választja ki a katalógusból és cikkszám alapján kéri. Én pl mindig így vásárolok és soha nem kérdezik meg, hogy "1998-as MKII-es 2.5 V6 benzines ferdehátú európai piacra gyártott Ford Mondeo-ba lesz lesz?" Mi az a betétszűrő? A menet közben az úttestről felcsapódó eldobált intimbetéteket szűri? Amúgy mire jó egy sport szűrőbetét? Azon kívül, hogy több koszt enged a motorba? Milyen feszültséget? 3 napig egyetlen kérdésnékül kicserélik. Nem azt mondtam hogy úgy kell bemenni hogy csapkodni az asztalt, tisztelet tudóan de magabiztosan kell az ilyeneket elintézni. Panaszkönyv csak a legvégső eset. Hát a gyenge minőségű "sport" szűrőnek nevezett valamik biztosan több koszt engednek be. De egy prémium minőségű pont hogy jobban megszűri a levegőt mint bármi más. Az meg urban legend hogy ad +10 lót a motornak mert ilyen nincs.. jobb szívó hang + egy kicsit rugalmasabb érezzük (valszeg csak placebó). Komolyabban bele kell piszkálni nagyobb erő eléréséhez.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.14 csütörtök, 13:27:03 írta Makker »
|
Naplózva
|
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18685 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:29:18 » |
|
Sportszűrőnek csak 1 esetben van értelme. Ha hozzá van igazítva az ECU (csipsztuning), és a kipuff rendszer. Anélkül szépen elvesz 5-10%-ot.
Aki okosabb és jobban tudja, hogy ez nem így van, annak ajánlom a wheeler dealers Subaru Impreza WRX részét megnézni, főleg a végét, ahol padon mérik a csudajó direktszűrő-nagykipuff kombót csipsztuning előtt és után.
Azután a rész után kezdtem el nézegetni ezeket a K&N szűrőket. Vajon létezik olyan kipufogó rendszer ami ad pár lovat de mégis csendes marad az autó esetleg csak egy bizonyos fordulat szám fölött engedi ki a hangját?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
siky
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18686 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:38:43 » |
|
Azután a rész után kezdtem el nézegetni ezeket a K&N szűrőket. Vajon létezik olyan kipufogó rendszer ami ad pár lovat de mégis csendes marad az autó esetleg csak egy bizonyos fordulat szám fölött engedi ki a hangját? Szerintem ha szeretnél pár plusz lovat akkor ne a kipufogóval foglalkozz, hanem nézd meg ezt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18687 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:40:24 » |
|
Szerintem ha szeretnél pár plusz lovat akkor ne a kipufogóval foglalkozz, hanem nézd meg ezt.IIIIGEEEEN!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kalap ur
|
|
« Új hozzászólás #18688 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:41:33 » |
|
Azután a rész után kezdtem el nézegetni ezeket a K&N szűrőket. Vajon létezik olyan kipufogó rendszer ami ad pár lovat de mégis csendes marad az autó esetleg csak egy bizonyos fordulat szám fölött engedi ki a hangját? Csak nem leakarod nyomi drofot? egyébként létezik olyan kipu de azt egyedire hangolják neked, és a leömlőtől kezdődik Nekem van k&N szűrőm, a bolti ár feléért oda adom neked, mosóval, és olajzóval szűrni jól szűr de ha nem módosítod amiket drof röviden leírt csak rontasz vele.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
|
|
|
Kalap ur
|
|
« Új hozzászólás #18689 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:48:55 » |
|
Szerintem ha szeretnél pár plusz lovat akkor ne a kipufogóval foglalkozz, hanem nézd meg ezt. Teljesen bio tuning
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18690 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:50:10 » |
|
Szerintem ha szeretnél pár plusz lovat akkor ne a kipufogóval foglalkozz, hanem nézd meg ezt.De most komolyan azon gondolkodtam hogy szeretném egy kicsit modernizálni a motort. A fogyival elégedett vagyok szóval nem emiatt szeretném modernizálni, hanem a + erőért, de mindezt a mostani fogyival és zaj nélkül. Nagyon utálom azt ha egy autónak alacsony fordulaton is nagy hangja van.. én némán akarok suhanni a városba vagy a színház elé megérkezni. Viszont mikor istenigazából rálépek a gázra akkor viszont ordítsa le a többi autós fejét. És akkor sem arra a repedt fazék hangra gondolok hanem valami kifinomult sportos hangra. Ötletek? Azzal már most tisztába vagyok hogy nem lesz olcsó de majd szépen fokozatosan haladok előre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18691 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:51:40 » |
|
Csak nem leakarod nyomi drofot? egyébként létezik olyan kipu de azt egyedire hangolják neked, és a leömlőtől kezdődik Nekem van k&N szűrőm, a bolti ár feléért oda adom neked, mosóval, és olajzóval szűrni jól szűr de ha nem módosítod amiket drof röviden leírt csak rontasz vele. Mindenképpen! De arra még várni kell hogy megverjem esetleg csak hogy megszorongassam és ne azt mondja a barátnője hogy ő meg miért állt meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #18692 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:54:16 » |
|
? ? ? Én úgy tudom, hogy minden Mondeoban van ECU=Electronic Control Unit (elektronikus irányítóegység /Bosch/ mikroszámítógép, mely az érzékelőktől befutó jeleket feldolgozza, a tárolt adatok és programok alapján a szükséges számításokat elvégzi és a motor működtetéséhez szükséges utasításokat jeleket továbbítja), de javítsatok ki ha tévedek!
Igen jól tudod bennt is van az autóban csak éppen semmi értelme mivel full mechanikus BOSCH van rajta....
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
voto
|
|
« Új hozzászólás #18693 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:55:27 » |
|
Szerintem ha szeretnél pár plusz lovat akkor ne a kipufogóval foglalkozz, hanem nézd meg ezt.
|
|
|
Naplózva
|
'97/12 1.8 TD BOSCH adagoló Romos kasztni faxa motor.... '07/09 2,2 TDCI Transit családi csapatszállító...
|
|
|
Kalap ur
|
|
« Új hozzászólás #18694 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:56:12 » |
|
Mindenképpen! De arra még várni kell hogy megverjem esetleg csak hogy megszorongassam és ne azt mondja a barátnője hogy ő meg miért állt meg. Láttam a videót, tényleg jól megy az autója. azért annyira ne csüggedj neki dupla annyi lova van De ha tuningolni akarsz szerezz be egy foka st170 motort olcsóbban kijönnél.
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18695 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:58:20 » |
|
Mindenképpen! De arra még várni kell hogy megverjem esetleg csak hogy megszorongassam és ne azt mondja a barátnője hogy ő meg miért állt meg. Ha több paci kell kisebb fogyival, akkor csipsztunying kell neked. Ha van sok felesleges gempa erre a célra, akkor könnyíts a kipuffon (kati ki, vastagabb csövezés, nagyobb áteresztőkiépességű !!!!NEM ÁTMENŐ!!!végdob) tegyél mellé sportszűrőt, aztán irány a műhely, ahol a tuning cucchoz lövik az ECU-t és máris 135 ló környékén vagy. De ha rám hallgatsz, akkor eltolod gyorsan Macikát 4 kilóért, 3 kilóért veszel egy V6-ot és készen is vagy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18696 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:59:04 » |
|
Láttam a videót, tényleg jól megy az autója. azért annyira ne csüggedj neki dupla annyi lova van De ha tuningolni akarsz szerezz be egy foka st170 motort olcsóbban kijönnél. Az már nem Macika lenne hanem egy másik autó.. Ha tuningolásba kezdenék az nekem csak olyan érzés lenne hogy eljárna gyúrni egy kicsit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
drof
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18697 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 13:59:36 » |
|
Mindenképpen! De arra még várni kell hogy megverjem esetleg csak hogy megszorongassam és ne azt mondja a barátnője hogy ő meg miért állt meg. A barátnőm ott sem volt! Az a menyasszonyom, akiről te beszélsz. A barátnőm otthon várt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kalap ur
|
|
« Új hozzászólás #18698 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 14:01:31 » |
|
Az már nem Macika lenne hanem egy másik autó.. Ha tuningolásba kezdenék az nekem csak olyan érzés lenne hogy eljárna gyúrni egy kicsit. Az igaz
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
|
|
|
Makker
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #18699 Dátum: 2012.06.14 csütörtök, 14:02:11 » |
|
A barátnőm ott sem volt! Az a menyasszonyom, akiről te beszélsz. A barátnőm otthon várt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|