Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:05:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 400 401 402 403 404 405 406 [407] 408 409 410 411 412 413 414 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6353629 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Makos
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #20300 Dátum: 2012.12.25 kedd, 12:25:52 »

Kellemes ünnepeket minden kinek!!!!!!!!!!!! worship
Naplózva

'00 Mk II 2.0 Ghia kombi Párduc fekete metko Smiley
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #20301 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:29:49 »

Sziasztok! Olyan probléma lenne drága kocsimmal, hogy a hátsó szélvődére nem igazán akar spriccelni az ablakmosó. nincs eldugulva hátul a fújóka még mielőtt megkérdeznétek... Smiley Szóval ha valakinek valami ötlete van az ossza meg velem. köszi. Smiley
ui.:  Az elektromos dolgok témába már írtam a központi zár problémával, szóval ha valaki tudja, hogy mi a baj, azt nagyon megköszönném! Smiley

Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20302 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:35:17 »

Jah meg az elfelejtett legfontosabb... Kellene nekem a kombihoz egy csomagtér zár mert az enyém az sem távirányítóval,se a zár benyomásával nem nyitható,és hogy ki lehessen nyitni le kell állitanom a kocsit,kulccsal nyitni tudjam,mivel az előző tulaj barkácsolt rajta és kicsináltam az egészet. Kicsit már idegesítő...

Ezt a keres-kínálban kéne közzétenned, több a siker lehetősége. Smiley

A fogaskerekes dologgal még szuperhangyát is megkérdezheted, Ő is csináltatott fém kereket a motorra és jó. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20303 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:43:09 »

Sziasztok! Olyan probléma lenne drága kocsimmal, hogy a hátsó szélvődére nem igazán akar spriccelni az ablakmosó. nincs eldugulva hátul a fújóka még mielőtt megkérdeznétek... Smiley Szóval ha valakinek valami ötlete van az ossza meg velem. köszi. Smiley
ui.:  Az elektromos dolgok témába már írtam a központi zár problémával, szóval ha valaki tudja, hogy mi a baj, azt nagyon megköszönném! Smiley


a jobb oldali b oszlop felett van egy összetoldás, előfordul, hogy szétcsússzik.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20304 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:46:38 »

Kellemes ünnepeket minden kinek!!!!!!!!!!!! worship

Neked és szeretteidnek is viszont kívánjuk !  integet2

Sziasztok! Olyan probléma lenne drága kocsimmal, hogy a hátsó szélvődére nem igazán akar spriccelni az ablakmosó. nincs eldugulva hátul a fújóka még mielőtt megkérdeznétek... Smiley Szóval ha valakinek valami ötlete van az ossza meg velem. köszi. Smiley
ui.:  Az elektromos dolgok témába már írtam a központi zár problémával, szóval ha valaki tudja, hogy mi a baj, azt nagyon megköszönném! Smiley



A szivattyú dolgozik, csak nem megy hátra a víz? (egy pumpa löki előre is, meg hátra is, csak két külön csonkból) A tetőkárpitod nem vizes a jobbos fejtámla körüli részen? Első esetben dugulásra tippelnék, vagy a motortérben esetleg szétcsúszott csőcsatlakozásra. A második esetben pedig szétcsúszhatott esetleg a két cső, lényegében a jobbos B oszlopnál, a tetőkárpit felett van összedugva a két cső egy vaskosabb gumicsőben. Ha ügyes vagy nem feltétlen kell a tetőkárpitot sem levenni, csak vigyázz, hogy meg ne törjön, mert akkor 50-50%, hogy kirúgja-e magát az anyag és tetőszövet vagy nem. Smiley
(de akár a fúvóka mögötti csatlakozásoknál (az ajtóban) is lehet szétcsúszás, de akkor meg onnan kéne folynia a mosólöttynek.)
Lényegében ha sehol sincs fölös lötty, akkor a szivattyút kéne megnézned, ill. a motorteret.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20305 Dátum: 2012.12.25 kedd, 16:48:45 »

a jobb oldali b oszlop felett van egy összetoldás, előfordul, hogy szétcsússzik.

Ne turkálj az agyamban ! Grin ééés Boldog karácsonyt kívánok Neked és párodnak ! Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #20306 Dátum: 2012.12.25 kedd, 17:18:38 »

Helo megint. Biztos találkoztatok olyan problémával hogy az anyós ülés felől a lábnál párásodik vagy beázik. Na én most vettem észre mikor felszedtem a szőnyeget. Szabályosan állt a víz. Hol lehet a probléma és hogy orvosolható?
Naplózva
levaipeti
Vendég
« Új hozzászólás #20307 Dátum: 2012.12.25 kedd, 17:32:04 »

Neked és szeretteidnek is viszont kívánjuk !  integet2

A szivattyú dolgozik, csak nem megy hátra a víz? (egy pumpa löki előre is, meg hátra is, csak két külön csonkból) A tetőkárpitod nem vizes a jobbos fejtámla körüli részen? Első esetben dugulásra tippelnék, vagy a motortérben esetleg szétcsúszott csőcsatlakozásra. A második esetben pedig szétcsúszhatott esetleg a két cső, lényegében a jobbos B oszlopnál, a tetőkárpit felett van összedugva a két cső egy vaskosabb gumicsőben. Ha ügyes vagy nem feltétlen kell a tetőkárpitot sem levenni, csak vigyázz, hogy meg ne törjön, mert akkor 50-50%, hogy kirúgja-e magát az anyag és tetőszövet vagy nem. Smiley
(de akár a fúvóka mögötti csatlakozásoknál (az ajtóban) is lehet szétcsúszás, de akkor meg onnan kéne folynia a mosólöttynek.)
Lényegében ha sehol sincs fölös lötty, akkor a szivattyút kéne megnézned, ill. a motorteret.

Se az utastérben se a csomagtartó ajtóban nem folyik, szóval akkor a motortérben lesz valami. Megpróbálom ott. Köszi! Smiley
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20308 Dátum: 2012.12.25 kedd, 19:35:02 »

Helo megint. Biztos találkoztatok olyan problémával hogy az anyós ülés felől a lábnál párásodik vagy beázik. Na én most vettem észre mikor felszedtem a szőnyeget. Szabályosan állt a víz. Hol lehet a probléma és hogy orvosolható?
pollenszűrő háza nem tömít.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20309 Dátum: 2012.12.26 szerda, 09:04:39 »

Helo megint. Biztos találkoztatok olyan problémával hogy az anyós ülés felől a lábnál párásodik vagy beázik. Na én most vettem észre mikor felszedtem a szőnyeget. Szabályosan állt a víz. Hol lehet a probléma és hogy orvosolható?

Ahogy astor mondja. Orvosolni úgy lehet, hogy lekapod a szélvédő előtti műanyagot az ablaktörlő karokkal együtt (legalábbis én így szoktam, pollenszűrő cserénél, hogy kitakarítsam az egész árkot, meg zsírozzam a mechanikát Smiley) majd a pollenszűrőt a keretével együtt kikapod és utána a beömlő nyílás környékét alaposan átnézed. Tömítést is lehet cserélni, meg tele lehet küldeni a hézagokat sziloplasztal (vagy egyéb időjárásálló, jó minőségű, rugalmas, ragadós takonnyal is.) Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
david01
Vendég
« Új hozzászólás #20310 Dátum: 2012.12.26 szerda, 15:27:56 »

Minden mondeos kollégának kellemes ünnepeket!! vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20311 Dátum: 2012.12.26 szerda, 19:01:19 »

Minden mondeos kollégának kellemes ünnepeket!! vigyor3

Viszont !  worship integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #20312 Dátum: 2012.12.30 vasárnap, 21:06:54 »

Se az utastérben se a csomagtartó ajtóban nem folyik, szóval akkor a motortérben lesz valami. Megpróbálom ott. Köszi! Smiley
Nézd meg a tartály aljánál is, nekem 2x is kinyomta ott a csatlakozásnál.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #20313 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 13:13:17 »

Sziasztok.  Kellene egy megbízható szerelő  Szigethalom környékén. Nemrégen vettem a '97-es 1.8 16 szelepes Mondeómat,és egyre több furcsa tünet kezd előjönni. Jó lenne ha egy szakértő átnézné,és megmondaná mitől is lehetnek az alapjárati gondok,a menet közbeni rángatás. Gyertyák jók,gyújtó kábelek újak. Köszönöm a segítséget.  worship
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20314 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 13:24:43 »

Sziasztok.  Kellene egy megbízható szerelő  Szigethalom környékén. Nemrégen vettem a '97-es 1.8 16 szelepes Mondeómat,és egyre több furcsa tünet kezd előjönni. Jó lenne ha egy szakértő átnézné,és megmondaná mitől is lehetnek az alapjárati gondok,a menet közbeni rángatás. Gyertyák jók,gyújtó kábelek újak. Köszönöm a segítséget.  worship

Üllőn tudok megbízható, hozzáértő szerelőt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Flame79
Vendég
« Új hozzászólás #20315 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:08:52 »

Szép estét mindenkinek !
Elnézést hogy ismeretlenül betörök ide de lenne egy kérdésem hozzátok, Mondeo II. tulajokhoz.
Autóvétel előtt állok és az egyik Ford Mondeo különösen közel került a szívemhez, csak nem igazán értek hozzá. Ez egy 1.8 16V Ghia amit 2000-ben gyártottak. Szépen jár a küszöbök is újak, egyetlen negatívumként csak azt említhetném hogy a motortér bal felében a lámpához közel( ha szemben állok a kocsival ) látok egy kis olajfolyást valamelyik alkatrészből, azt hiszem a kormányszervó lehet az bár ebben sem vagyok biztos Tongue ...
Tulajdonképpen megköszönném ha valaki pár mondatban leírná a tapasztalatait, a fogyasztását, az alkatrész ellátottságot, a szerelési költségeket nagyjából, és hogy mire figyeljek a vásárláskor ...
Remélem nem kértem túl sokat Smiley
Előre is köszönöm a segítséget és a választ, válaszokat
Flame79
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20316 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:18:39 »

Szép estét mindenkinek !
Elnézést hogy ismeretlenül betörök ide de lenne egy kérdésem hozzátok, Mondeo II. tulajokhoz.
Autóvétel előtt állok és az egyik Ford Mondeo különösen közel került a szívemhez, csak nem igazán értek hozzá. Ez egy 1.8 16V Ghia amit 2000-ben gyártottak. Szépen jár a küszöbök is újak, egyetlen negatívumként csak azt említhetném hogy a motortér bal felében a lámpához közel( ha szemben állok a kocsival ) látok egy kis olajfolyást valamelyik alkatrészből, azt hiszem a kormányszervó lehet az bár ebben sem vagyok biztos Tongue ...
Tulajdonképpen megköszönném ha valaki pár mondatban leírná a tapasztalatait, a fogyasztását, az alkatrész ellátottságot, a szerelési költségeket nagyjából, és hogy mire figyeljek a vásárláskor ...
Remélem nem kértem túl sokat Smiley
Előre is köszönöm a segítséget és a választ, válaszokat
Flame79


Mivel az enyém csak félig MK2-es, ezért mindössze annyit mondok, hogy a szervópumpa lesz az, ahol látsz olajfolyást. Smiley (amolyan hengeres izé, tárcsával az oldalán, meg ékszíjjal, ill. vékony+vastag gumicsövekkel... MK2-eseknél nagyrészt asszem fekete maga a háza)
Ami még fontos, a hátsó kerékjáratok rohadása. Meg akad még sok dolog, átadom a stafétát másnak. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Flame79
Vendég
« Új hozzászólás #20317 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:53:49 »

Mivel az enyém csak félig MK2-es, ezért mindössze annyit mondok, hogy a szervópumpa lesz az, ahol látsz olajfolyást. Smiley (amolyan hengeres izé, tárcsával az oldalán, meg ékszíjjal, ill. vékony+vastag gumicsövekkel... MK2-eseknél nagyrészt asszem fekete maga a háza)
Ami még fontos, a hátsó kerékjáratok rohadása. Meg akad még sok dolog, átadom a stafétát másnak. Wink

Szia és köszönöm a gyors reagálást Smiley
Pontosan leírtad hogy mit láttam a motortérben Smiley
Szervópumpa akkor nem vitás Smiley
A kerékjáratok épnek tűnnek szerintem a küszöb javításakor erre is fordítottak kis időt ...
Esetleg a pumpa tömítése cserélhető vagy inkább vegyek egyet egy bontóban esetleg utángyártottat Huh?
Nagyon megtetszett az autó szerintem lassan rábeszélem magamat Smiley
Fogyasztásról városban érzékeny lábbal Smiley tudna valaki nyilatkozni Tongue

Minden segítséget köszönök !!!
Flame 79
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #20318 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 17:56:20 »

Mivel az enyém csak félig MK2-es...
... és dízel..
egyébként az lesz az, csak a benyásban kicsit máshogy néz ki  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #20319 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 19:04:26 »

Szia és köszönöm a gyors reagálást Smiley
Pontosan leírtad hogy mit láttam a motortérben Smiley
Szervópumpa akkor nem vitás Smiley
A kerékjáratok épnek tűnnek szerintem a küszöb javításakor erre is fordítottak kis időt ...
Esetleg a pumpa tömítése cserélhető vagy inkább vegyek egyet egy bontóban esetleg utángyártottat Huh?
Nagyon megtetszett az autó szerintem lassan rábeszélem magamat Smiley
Fogyasztásról városban érzékeny lábbal Smiley tudna valaki nyilatkozni Tongue

Minden segítséget köszönök !!!
Flame 79

Szervopumpa tömítése tudtommal nem cserés, (Focusosok panaszkodnak rá, hogy többeknek tönkremegy a pumpában a tömíts, viszont a tömítésház szegecselt, rögzített valami, és ha szét is fúrogatod, akkor sincs boltban megvehető tömítés, hanem a régi, kiszedett darab alapján kell vadászni bele egyet boltban - cáfoljatok meg, ha nem így van, egy Focusos ismerős mondta, hogy ottani fórumon többen panaszkodnak erre - és ugye a kiszemelt Mondeo Focus motoros/fekete szelepfedeles/ példány,) a komplett pumpa bontottban sem vészes áron van (én amikor arra gyanakodtam, akkor 5000ért elhoztam egyet, de mondjuk azt, hogy max. egy 10es egy pumpa, plusz egy liter friss automataváltó olaj, amivel feltöltöd csere után a rendszert).

Fogyasztás ügyben itt nézz szét, elég széles skálán szór, láb függvényében. Nekem, 2,0 benzines motorral, kicsit nehéz lábbal és kb. 30-40% várossal 9,2 körüli a fogyasztás. Jah, és még a kipufogóm is lyukas, gondolom ott is szalad el pár paci.


Hibák? Nos, nem is tudom hol kezdjem. hehe
Rohadást elmondásod szerint nézted, az elég nagy gyíkja ezeknek.
Vezető ülés emelő fogaskerékről szokása elfogyni a fogaknak (beülsz, és megpróbálod fel-le emelni az ülést a gombbal. Ha nem jó, olyan 8ezer körül van egy új, fém fogaskerék oda).
Ha manuális klímás, akkor szeret a szellőző rendszer a szélvédőre fújni és sehova máshova. Megoldás van rá Wiki-n, 5cm szigetelőszalaggal orvosolható a helyzet, de ha kiszúrod a hibát vásárláskor, jó alku lehetőség Wink

+ műszerfalon lehetőleg semmi ne világítson, ne villogjon járó motornál.


A motoroknak talán az egyetlen hibája, ami a legtöbbnél előjön, az az ingadozó alapjárat. Legyen a kocsinak szép, egyenletes alapjárata, ne ugráljon a fordulatszámmérő mutatója.


Alkatrész ellátottsága mondhatni teljesen jó, minden van, olcsó alkatrész is, meg minőségi is (bár a kettő mint tudjuk nem mindig fedi egymást). Bontanak többen ilyen járgányokat, szóval alkatrészt találsz itt a fórumon is elég szép számban.
Itt a fórumon sokat tudnak segíteni a hibák javításának elmagyarázásában, ha hajlandó vagy magad bepiszkítani a kezed. Ha viszont bonyolultabb és szakértelmet igénylő munka van, nos, a szerelők általában a Ford szó hallatán összerándulnak, de azért megoldanak mindent. Wink




Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Javítsatok ki, mert biztosan tévedek!  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.03 csütörtök, 19:22:19 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
joe Taxi
Vendég
« Új hozzászólás #20320 Dátum: 2013.01.03 csütörtök, 19:21:42 »

Sziasztok

Üdvözlök mindenkit.
Szeretném a segítségeteket kérni,hogy hol tudok venni egy kis modell autót mondeo mk2-est
ilyesmit ami a képemen van 5 ajtós ha lehet fehéret vagy ezüstöt.
Köszönöm előre is
30 610 7797
Hátha van valakinek.
Köszi worship
Naplózva
Flame79
Vendég
« Új hozzászólás #20321 Dátum: 2013.01.04 péntek, 12:36:27 »

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat Smiley
Igyekszem mindenre odafigyelni bár az lenne a legjobb ha vétel előtt elvihetném az autót átvizsgáltatni egy állapotfelmérésre.
A fogyasztás meg remélem meg fog állni városban 7-8 között Smiley
Köszönöm még egyszer mindenkinek !!!!
Flame79
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #20322 Dátum: 2013.01.04 péntek, 12:48:39 »

A fogyasztás meg remélem meg fog állni városban 7-8 között Smiley

Nem fog. 9-10.
Naplózva
norbinet
Vendég
« Új hozzászólás #20323 Dátum: 2013.01.04 péntek, 16:22:10 »

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat Smiley
Igyekszem mindenre odafigyelni bár az lenne a legjobb ha vétel előtt elvihetném az autót átvizsgáltatni egy állapotfelmérésre.
A fogyasztás meg remélem meg fog állni városban 7-8 között Smiley
Köszönöm még egyszer mindenkinek !!!!
Flame79

Üdv!
A fogyasztás nekem városban nyáron 8-9 körül, de most olyan 10,5 l/100km ha vidékre megyek 110 átlagtempóval klímával produkált már 6,3 -at is. Szóval a fogyasztás erősen változó, és főleg lábfüggő....
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20324 Dátum: 2013.01.04 péntek, 18:35:20 »

Nem fog. 9-10.

nekem 7,5 városban, és senkit nem tartok fel... az ország útit +besem merem írni  Cheesy nem szépített adat, csak az autó jó állapotú s a cipőmben nincsenek téglák, acélrudak hehe.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20325 Dátum: 2013.01.04 péntek, 18:53:52 »

... és dízel..
egyébként az lesz az, csak a benyásban kicsit máshogy néz ki  Wink

Mindig tanul az ember... Smiley

nekem 7,5 városban, és senkit nem tartok fel... az ország útit +besem merem írni  Cheesy nem szépített adat, csak az autó jó állapotú s a cipőmben nincsenek téglák, acélrudak hehe.

Ez a fogyasztás dolog minden autónál teljesen relatív. Egy 1.2-es motorral is lazán lehet 18 literes fogyasztást csinálni, de egy 3.8-as V6-os Regallal is lehet 7.5-8 körül maradni. (pályán, 130-140-el, tempomattal... városban azért nem... Smiley)

Tehát szvsz kalkuláld a fogyasztását 7-10 közé. Nagyon durván. Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
mcsaba
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 148



E-mail
« Új hozzászólás #20326 Dátum: 2013.01.04 péntek, 20:15:36 »

Sziasztok! Először is boldog új évet kívánok minden kedves autós társamnak!
Pont benéztem, és látom, fogyasztás a téma. Nos, 1.8 benzinesem 2012. évi fogyasztása 17ekm-re 6,86 lett. Minden nap használom, országúton, nyugisan, de volt egy 2400 km-es római út is ebben; akkor tempós autópályázas volt.
Havonta kiszámolom; mindig 7 körül, de inkább alatta volt. A városi út nagyon ritka, talán ennek is köszönhető. Nagyon örülök.  integet2
Naplózva

2000-es 5 ajtós gyönyörű 1.8 GLX...imádom...
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #20327 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:22:49 »

Üllőn tudok megbízható, hozzáértő szerelőt.

Megköszönném,ha tudnál segíteni ebben. Üllő még belefér,nem vészes.  

Az mitől lehet,hogy csak a szélvédő felé fújja a levegőt a fűtő ventillátorom? Tök mindegy milyen állásban van,csak oda hajlandó dolgozni.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.04 péntek, 21:28:11 írta kerekesimre13 » Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #20328 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:33:52 »

Megköszönném,ha tudnál segíteni ebben. Üllő még belefér,nem vészes.  

Az mitől lehet,hogy csak a szélvédő felé fújja a levegőt a fűtő ventillátorom? Tök mindegy milyen állásban van,csak oda hajlandó dolgozni.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj
Naplózva
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #20329 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:51:44 »


Köszönöm  Wink
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #20330 Dátum: 2013.01.04 péntek, 21:53:43 »

Köszönöm  Wink
Igazán nincs mit,én is a fent említett cikk alapján gyógyítottam meg az enyémet. wave
Naplózva
Flame79
Vendég
« Új hozzászólás #20331 Dátum: 2013.01.04 péntek, 22:18:48 »

Szép estét mindenkinek Smiley
Újra szeretném megköszönni a válaszokat főleg ami a fogyasztást illet. Igy már bátrabban merek az 1.8 benzinesben gondolkodni.
Említették itt régebbi oldalakon még az 1.8 TD szintén alacsony fogyasztását de abból nem találtam 300-400 ezer forint között szép állapotú eladó darabot.
Még egyszer köszönöm !
Flame79
Naplózva
pilot001
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 163


Cruiser

pilot001@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #20332 Dátum: 2013.01.04 péntek, 23:39:18 »

Üdv !

Igen... TD az kevesebbet eszik az tutti. Én multkor mentem utasként 1.8 TD ben hát nem volt sok különbség (szerintem) az 1,8i 16V hez képest. vagy csak úgy éreztem Smiley Illetve én csak az én 1.8 amat vezettem szóval lehet az enyén lenne nagyon sz*** ??  Roll Eyes

Na mindegy.

Más....

Ma megadta magát az immobiliser -em  (pats) .
Szerelgettem azt nem volt rajta feszkó jó pár óráig... és hopp nem indul . LED meg villog vadúl gyujtáson. szóval most úgy állok hogy megpróbálom holnap vissza programozni hátha sikerül. Távirányító részét persze fél perc alatt vissza programoztam ahogy kell.
 Remélem sikerül az imm is mer ha nem akkor szép lesz !  falbav


Naplózva

2004 10. Mondeo Mk3, Saloon (sedan) , 1.8i 16V.
TEL.. 70 247 65 nyolcvankettő.
Lengyelország (*Székesfehérvár*)
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #20333 Dátum: 2013.01.05 szombat, 01:10:49 »

Üdv Uraim! megint Smiley

Most az lenne a kérdésem, hogy ha én szétszedtem a kilóméterórát, akkor ugye vannak a mutatók, azokat le kell venni ha pl számlapot akarok cserélni....
Szóval a kérdés az ha levettem a mutatót a fordulatszám mérőről, és a sebesség mérőről, akkor hogyan tudom visszarakni? rinya Mindegy hogy hogyan tűzöm vissza? Jah és ne felejtsük el az üzemanyag jelzőt mert az ugye alapállásban valahol a fél közelében volt, és gondolom ha nem jól rakom vissza nem jól mér. wow1... ugye? Felvilágosítana valaki akkor hogy hogyan kell visszarakni a mutatókat? Mert már lennt vannak  falbav nyes Köszi.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #20334 Dátum: 2013.01.05 szombat, 01:48:21 »

Amúgy mit szóltok?
Elkezdtem csinosítgatni a picikét, a festést a végére hagyom úgy döntöttem Smiley


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

http://kepfeltoltes.hu/130105/112456148837066_509965745702027_900386897_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 02:10:28 írta layzi » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20335 Dátum: 2013.01.05 szombat, 05:55:27 »

Megköszönném,ha tudnál segíteni ebben. Üllő még belefér,nem vészes.  

Az mitől lehet,hogy csak a szélvédő felé fújja a levegőt a fűtő ventillátorom? Tök mindegy milyen állásban van,csak oda hajlandó dolgozni.

Küldtem pü-t.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
kerekesimre13
Vendég
« Új hozzászólás #20336 Dátum: 2013.01.05 szombat, 08:59:17 »

Küldtem pü-t.  wave

Megkaptam  worship  Nagyon köszönöm a segítséget,fel fogom vele venni a kapcsolatot. Egy jó szerelő valóban kincset ér.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20337 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:21:08 »

Amúgy mit szóltok?
Elkezdtem csinosítgatni a picikét, a festést a végére hagyom úgy döntöttem Smiley


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

http://kepfeltoltes.hu/130105/112456148837066_509965745702027_900386897_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én is csináltattam régen egy hasonló lököst, ugyanebben a felállásban, 4 lámpával, csak az oldalsó "izék" nélkül. (a carstylingon még fönt van az a szemét)
Mikor 4-edszerre hullott szét, egy mélygarázs lejáróban, leszedtem és kivágtam... Cheesy (egyébként círka 80-100 ropimban volt már a hótoló falbav)
Szóval óvatosan. Smiley Illetve az aaaa, őőő, cuccos a hűtőmaszkon feltétlen kell?  angel
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #20338 Dátum: 2013.01.05 szombat, 12:55:04 »

Amúgy mit szóltok?
Elkezdtem csinosítgatni a picikét, a festést a végére hagyom úgy döntöttem Smiley


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

http://kepfeltoltes.hu/130105/112456148837066_509965745702027_900386897_n_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A lökhárító nem rossz, de folytasd a hátuljáig, mert így magában gagyi. Nagy küszöb, hátul imitált diffúzor és szép lesz. Meg persze a sárvédő is ki kell jöjjön, meg szélesítés a futóműbe.
Azt az izét a hűtőmaszkon nem értem  szomoru1
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #20339 Dátum: 2013.01.05 szombat, 13:19:22 »

Én is csináltattam régen egy hasonló lököst, ugyanebben a felállásban, 4 lámpával, csak az oldalsó "izék" nélkül. (a carstylingon még fönt van az a szemét)
Mikor 4-edszerre hullott szét, egy mélygarázs lejáróban, leszedtem és kivágtam... Cheesy (egyébként círka 80-100 ropimban volt már a hótoló falbav)
Szóval óvatosan. Smiley Illetve az aaaa, őőő, cuccos a hűtőmaszkon feltétlen kell?  angel
köszi mindkettőtöknek Smiley nem feltétlen, először úgy csináltam meg hogy kiszedtem a gagyi vonalas rácsot és egy teli méhselyt rácsot raktam oda, de gondoltam mutatósabb ha vágok és hajtok oda egy lemezt ami leér az aljáig.  Először úgy terveztem hogy a motorház ívét hozom csak le, mondjuk hozzá lakatoltatom a motorházhoz hogy egybe legyen, de így sikerült. Egy 1.5cm -es króm csíkot akarok a v alakra a két szélére, ami aztán folytatódik a motorházon egész a lámpa széléig... A rácsot ami mögötte van azt meg ezüstre festem...... a lökös magassága nem lett rossz mert minden gond nélkül megy át fekvőrendőrön és rendesen be tudok állni az udvarba, (teszem hozzá egy 407-esse nem tudtam orral beállni mert a lökös alja már az emelkedő elején leért..) ezzel nincs gond itt sem, talán azért mert előre nem nyúlik ki nagyon......
Naplózva
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20340 Dátum: 2013.01.05 szombat, 14:51:29 »

Sziasztok!
Kb. fél éve már kértem tanácsot ez ügyben itt a fórumon, de még mindég nincs meg a megoldás kulcsa. Időnként elő jön az alábbi probléma és hetekig megmarad: Menet közben tulajdonképpen 1800-as fordulatig nincs motorfékem és kinyomott kuplungnál vagy üresben gurulva az alapjárat 2000 körül van és ez csak akkor esik le, ha állóra fékezem az autót. Álló helyzetben is gázadáskor kb1800-ig esik vissza a fordulat azonnal és kb.3-4 másodperc után esik le 1000-1100-ra. Amikor normális 950 körül van az alapjárat. Röviden ennyi. Már kitakarítottam a légtömegmérőt, a fojtószelepet, próbáltam potenciométer nélkül is, kimostam az alapjárati motort, átnéztem a vákumcsöveket. Semmi javulás!
Levettem az alapjárati motort, leragasztottam a két nyílást a szívócsonkon és melegen kb.7-800-as alapjáraton gyönyörűen járt és olyan motorfékem volt mint még soha! Két szerelő ismerősöm és itt a fórumon az alapjárati motor hibáját tartották valószínűnek,  ma kicseréltem egy vadonatújra.
Semmilyen javulást nem észleltem!!
Bízom benne, hogy valamelyikőtöknek vagy ismerősének volt már ilyen problémája és meg írja a megoldást.
Várom a hozzáértők hozzászólását!
Előre is köszönöm! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 15:23:18 írta barzol007 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20341 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:00:13 »

Sziasztok!
Kb. fél éve már kértem tanácsot ez ügyben itt a fórumon, de még mindég nincs meg a megoldás kulcsa. Időnként elő jön az alábbi probléma és hetekig megmarad: Menet közben tulajdonképpen 1800-as fordulatig nincs motorfékem és kinyomott kuplungnál vagy üresben gurulva az alapjárat 2000 körül van és ez csak akkor esik le, ha állóra fékezem az autót. Álló helyzetben is gázadáskor kb1800-ig esik vissza a fordulat azonnal és kb.3-4 másodperc után esik le 1000-1100-ra. Amikor normális 950 körül van az alapjárat. Röviden ennyi. Már kitakarítottam a légtömegmérőt, a fojtószelepet, próbáltam potenciométer nélkül is, kimostam az alapjárati motort, átnéztem a vákumcsöveket. Semmi javulás!
Levettem az alapjárati motort, leragasztottam a két nyílást a szívócsonkon és melegen kb.7-800-as alapjáraton gyönyörűen járt és olyan motorfékem volt mint még soha! Két szerelő ismerősöm és itt a fórumon az alapjárati motor hibáját tartották valószínűnek,  ma kicseréltem egy vadonatújra.
Semmilyen javulást nem észleltem!!
Bízom benne, hogy valamelyikőtöknek vagy ismerősének volt már ilyen problémája és meg írja a megoldást.
Várom a hozzáértők hozzászólását!
Előre is köszönöm! worship
ecu reset volt az alapjárati csere után?
ha nem, próbáld meg úgy.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20342 Dátum: 2013.01.05 szombat, 15:19:28 »

ecu reset volt az alapjárati csere után?
ha nem, próbáld meg úgy.
Arra gondolsz, hogy vegyem le az akkumulátor sarut kb 45 percre?
Még nem, de most kimegyek és elaltatom egy időre!
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.05 szombat, 15:29:15 írta barzol007 » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #20343 Dátum: 2013.01.05 szombat, 16:20:00 »

Arra gondolsz, hogy vegyem le az akkumulátor sarut kb 45 percre?
Még nem, de most kimegyek és elaltatom egy időre!

konkrétan erre: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
barzol007
Vendég
« Új hozzászólás #20344 Dátum: 2013.01.05 szombat, 19:40:19 »

Köszönöm ezt a linket!
Végig csináltam a betanítást, de nincs változás!
Ha valaki meg tudná mondani, hogy honnan veszi azt a  jelet, hogy az autó mozgásban van akkor lehet hogy meg lenne a hiba forrása.
Ugyanis ez a probléma csak mozgás közben jelentkezik! Például: amikor befordulok az utcánkba másodikba, csak alapjáraton szoktam a hazánkig becsorogni, de most ez az alapjárat 1600-körül volt, rányomtam a kuplungot és elindult felfelé 2000-ig, ahogy állóra fékeztem az autót beállt 1000-re a fordulat ingadozás nélkül.
Ezért gondolom, hogy valami fars jelet ad az alapjárati motornak. De mi az??
 falbav
Időközben olvasgattam és át néztem a motorteret, a mozgást a sebesség jeladó alapján érzékeli. A kilométeróra jól működik úgyhogy biztos működik a jeladó, de mi van még a komputer és a jeladó közt ami bezavarja az adott jelet, feltéve, hogy az adott jel jó.
A jeladót kiszereltem, de mechanikai sérülés nincs rajta, kimérni nem tudtam mert nem tudom, hogy mit kell mérnem a három érintkezési ponton.
 falbav
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.06 vasárnap, 21:18:46 írta barzol007 » Naplózva
Handyman
Vendég
« Új hozzászólás #20345 Dátum: 2013.01.05 szombat, 22:26:14 »

Üdv mindenkinek.

Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valaki komplett műszerfalat vagy hogyishívjákot? Nem a műszeregységet, hanem a szélvédő alatti nagy egész hóbelebancot. A dízel rázza az egészet, lassan beleőrülök, hogy alapjáraton nem lehet benne beszélgetni... Ha nem túl nagy Calippo, kirángatnám az egészet, alágumiznám és vissza... Köszi.
Naplózva
szuperhangya
Vendég
« Új hozzászólás #20346 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 00:50:19 »

Üdv mindenkinek.

Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valaki komplett műszerfalat vagy hogyishívjákot? Nem a műszeregységet, hanem a szélvédő alatti nagy egész hóbelebancot. A dízel rázza az egészet, lassan beleőrülök, hogy alapjáraton nem lehet benne beszélgetni... Ha nem túl nagy Calippo, kirángatnám az egészet, alágumiznám és vissza... Köszi.
a helyedben először a motor és váltótartó bakokat nézném meg.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #20347 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 16:14:02 »

Üdv mindenkinek.

Érdeklődnék, hogy cserélt-e már valaki komplett műszerfalat vagy hogyishívjákot? Nem a műszeregységet, hanem a szélvédő alatti nagy egész hóbelebancot. A dízel rázza az egészet, lassan beleőrülök, hogy alapjáraton nem lehet benne beszélgetni... Ha nem túl nagy Calippo, kirángatnám az egészet, alágumiznám és vissza... Köszi.

Relatív. Elég sok idő. Ülések, középkonzol, kardánbox, kormányborítás, kormány, biztosítéktábla és egyéb elektromos kütyük, műszerkeret, kapcsolók, stb-stb...
Először tényleg a motor és váltótartó bakokat kellene megnézned, mert ha sz*rok, akkor bizony csinálhatsz bármit, csörögni/remegni fog az egész kocsi. (ami nem csak a beszélgetést zavarja, hanem sok bajt is okozhat a folyamatos rezonanciával...)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #20348 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 17:18:59 »

Sziasztok!
Kb. fél éve már kértem tanácsot ez ügyben itt a fórumon, de még mindég nincs meg a megoldás kulcsa. Időnként elő jön az alábbi probléma és hetekig megmarad: Menet közben tulajdonképpen 1800-as fordulatig nincs motorfékem és kinyomott kuplungnál vagy üresben gurulva az alapjárat 2000 körül van és ez csak akkor esik le, ha állóra fékezem az autót. Álló helyzetben is gázadáskor kb1800-ig esik vissza a fordulat azonnal és kb.3-4 másodperc után esik le 1000-1100-ra. Amikor normális 950 körül van az alapjárat. Röviden ennyi. Már kitakarítottam a légtömegmérőt, a fojtószelepet, próbáltam potenciométer nélkül is, kimostam az alapjárati motort, átnéztem a vákumcsöveket. Semmi javulás!
Levettem az alapjárati motort, leragasztottam a két nyílást a szívócsonkon és melegen kb.7-800-as alapjáraton gyönyörűen járt és olyan motorfékem volt mint még soha! Két szerelő ismerősöm és itt a fórumon az alapjárati motor hibáját tartották valószínűnek,  ma kicseréltem egy vadonatújra.
Semmilyen javulást nem észleltem!!
Bízom benne, hogy valamelyikőtöknek vagy ismerősének volt már ilyen problémája és meg írja a megoldást.
Várom a hozzáértők hozzászólását!
Előre is köszönöm! worship

Valószínűbbnek tartom a sebesség jeladó (vss) szarakodását, a váltón találod meg, itt: http://escortclub.hu/e107_files/public/1327518884_4072_FT138650_mtx75_valto_jelolve.jpg köszönet a képért Janny-nak smile. Az új egyébként drága, előbb keress rajta földelési, és kontakt hibát. ha nincs változás keress működő bontottat, vagy ha van rá mód, kérj egy működőt kipróbálásra. A fals levegő nem csinál ilyet szerintem, ha jól működik az alapjárati motorod, korrigálná.......
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Handyman
Vendég
« Új hozzászólás #20349 Dátum: 2013.01.06 vasárnap, 18:06:13 »

Relatív. Elég sok idő. Ülések, középkonzol, kardánbox, kormányborítás, kormány, biztosítéktábla és egyéb elektromos kütyük, műszerkeret, kapcsolók, stb-stb...
Először tényleg a motor és váltótartó bakokat kellene megnézned, mert ha sz*rok, akkor bizony csinálhatsz bármit, csörögni/remegni fog az egész kocsi. (ami nem csak a beszélgetést zavarja, hanem sok bajt is okozhat a folyamatos rezonanciával...)
Köszi mindenkinek. Majd jól megpajszerolom.Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 400 401 402 403 404 405 406 [407] 408 409 410 411 412 413 414 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.