Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:22:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 422 423 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 435 436 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349724 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
Pech
Vendég
« Új hozzászólás #21400 Dátum: 2013.07.17 szerda, 17:37:17 »

Sziasztok! Tudom nem ez a fórum az automata váltókról de ott már rég nincs bejegyzés. Na szóval az a problémám hogy vettem egy 2.0 benzines automatát kb 2 hete és eddig nem is volt baj de most mentünk vele nyaralni és az autópályán elkezdett a váltó szórakozni, mégpedig úgy hogy 4-esből visszaváltott 3-asba és ide oda ugrált 3-4 4-3. Olyan 90-100 km/h kezdte csinálni de nagyobb sebességnél is. De volt olyan is hogy pihenő után megint ment szépen. Valakinek hasonló élménye volt már? Attól félek ha nem olyan nagy a baj és elviszem szerelőhöz akkor lehúz pénzzel.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21401 Dátum: 2013.07.17 szerda, 17:47:46 »

Sziasztok! Tudom nem ez a fórum az automata váltókról de ott már rég nincs bejegyzés. Na szóval az a problémám hogy vettem egy 2.0 benzines automatát kb 2 hete és eddig nem is volt baj de most mentünk vele nyaralni és az autópályán elkezdett a váltó szórakozni, mégpedig úgy hogy 4-esből visszaváltott 3-asba és ide oda ugrált 3-4 4-3. Olyan 90-100 km/h kezdte csinálni de nagyobb sebességnél is. De volt olyan is hogy pihenő után megint ment szépen. Valakinek hasonló élménye volt már? Attól félek ha nem olyan nagy a baj és elviszem szerelőhöz akkor lehúz pénzzel.

az biztos, hogy lehúz  szomoru1

Olajcsere megvolt a váltóban vásárlás után? milyen szinű/szagú volt az olaj?
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21402 Dátum: 2013.07.17 szerda, 19:15:12 »

Sziasztok! Tudom nem ez a fórum az automata váltókról de ott már rég nincs bejegyzés. Na szóval az a problémám hogy vettem egy 2.0 benzines automatát kb 2 hete és eddig nem is volt baj de most mentünk vele nyaralni és az autópályán elkezdett a váltó szórakozni, mégpedig úgy hogy 4-esből visszaváltott 3-asba és ide oda ugrált 3-4 4-3. Olyan 90-100 km/h kezdte csinálni de nagyobb sebességnél is. De volt olyan is hogy pihenő után megint ment szépen. Valakinek hasonló élménye volt már? Attól félek ha nem olyan nagy a baj és elviszem szerelőhöz akkor lehúz pénzzel.
Egyáltalán van e benne elegendő olaj?
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21403 Dátum: 2013.07.17 szerda, 19:57:31 »

Sziasztok! Tudom nem ez a fórum az automata váltókról de ott már rég nincs bejegyzés. Na szóval az a problémám hogy vettem egy 2.0 benzines automatát kb 2 hete és eddig nem is volt baj de most mentünk vele nyaralni és az autópályán elkezdett a váltó szórakozni, mégpedig úgy hogy 4-esből visszaváltott 3-asba és ide oda ugrált 3-4 4-3. Olyan 90-100 km/h kezdte csinálni de nagyobb sebességnél is. De volt olyan is hogy pihenő után megint ment szépen. Valakinek hasonló élménye volt már? Attól félek ha nem olyan nagy a baj és elviszem szerelőhöz akkor lehúz pénzzel.

Nagyon kényes az olajra (milyen van benne) talán megúszod a cserével. De csak gyárit, vagy kifejezettem ami megfelel a gyárilag előírt specifikációnak, erre nagyon ügyelj! Ha javítani kell, az felejtős, az autó nem ér annyit, mint a helyre hozatala (több100ezer).... jó állapotú bontott. Vagy manuálisra alakítás, de az nagyon necces, én ezt hagynám a végére. Csekkold le az olajat kezdésnek.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21404 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:13:01 »

Nagyon kényes az olajra (milyen van benne) talán megúszod a cserével. De csak gyárit, vagy kifejezettem ami megfelel a gyárilag előírt specifikációnak, erre nagyon ügyelj! Ha javítani kell, az felejtős, az autó nem ér annyit, mint a helyre hozatala (több100ezer).... jó állapotú bontott. Vagy manuálisra alakítás, de az nagyon necces, én ezt hagynám a végére. Csekkold le az olajat kezdésnek.

nekem volt egy mk2 v6om manuálisra alakítva, de nem kívánom  senkinek, szopáááás, sose lesz igazán jó...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21405 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:13:59 »

Sziasztok! Tudom nem ez a fórum az automata váltókról de ott már rég nincs bejegyzés. Na szóval az a problémám hogy vettem egy 2.0 benzines automatát kb 2 hete és eddig nem is volt baj de most mentünk vele nyaralni és az autópályán elkezdett a váltó szórakozni, mégpedig úgy hogy 4-esből visszaváltott 3-asba és ide oda ugrált 3-4 4-3. Olyan 90-100 km/h kezdte csinálni de nagyobb sebességnél is. De volt olyan is hogy pihenő után megint ment szépen. Valakinek hasonló élménye volt már? Attól félek ha nem olyan nagy a baj és elviszem szerelőhöz akkor lehúz pénzzel.
Ilyen névvel mit vártál?!  Wink vigyor3

Halgass a többiekre, rajtam meg nevess egyet, vagy küldjél a fenébe!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21406 Dátum: 2013.07.17 szerda, 20:43:08 »

nekem volt egy mk2 v6om manuálisra alakítva, de nem kívánom  senkinek, szopáááás, sose lesz igazán jó...

Azt el is hiszem  Undecided ecu, az összes kábelköteg, persze évjárat azonos.... Na meg egy ember, aki ezt meg is tudja csinálni működő képesre  hehe legjobb bontott váltót venni... persze nem ész nélkül..
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21407 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 08:31:11 »

nekem volt egy mk2 v6om manuálisra alakítva, de nem kívánom  senkinek, szopáááás, sose lesz igazán jó...
ja kérem, ha valaki nem ért hozzá, akkor sose lesz igazán jó  Wink
én megcsináltam és jó eljen
(az esetleges trolloknak üzenem, hogy a váltóátalakításnak semmi köze a HF hibájához eplus2)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21408 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:50:52 »

ja kérem, ha valaki nem ért hozzá, akkor sose lesz igazán jó  Wink
én megcsináltam és jó eljen
(az esetleges trolloknak üzenem, hogy a váltóátalakításnak semmi köze a HF hibájához eplus2)

Hát ez már csak így van. Az MK1-esem nekem is automatáról lett átkonvertálva kézire. Nem volt vele baj. Hacsak annyi nem, hogy a kuplungpedálon nem volt cut-off kapcsoló a tempomatnak. De azt is hamar sikerült pótolni.  taps
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21409 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 09:56:16 »

Hát ez már csak így van. Az MK1-esem nekem is automatáról lett átkonvertálva kézire. Nem volt vele baj. Hacsak annyi nem, hogy a kuplungpedálon nem volt cut-off kapcsoló a tempomatnak. De azt is hamar sikerült pótolni.  taps

nekem ha be volt kapcsolva a klíma akkor 1500on ragadt a fordulat, amíg rá nem engedtem a kuplungot, vagy ki-be nem kapcsoltam a klímát Sad
a kuplungkapcsoló beszerelése után jóbb lett, de akkor is kellett egyet kuplungolni hogy visszaessen a fordulat.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21410 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:23:05 »

nekem ha be volt kapcsolva a klíma akkor 1500on ragadt a fordulat, amíg rá nem engedtem a kuplungot, vagy ki-be nem kapcsoltam a klímát Sad
a kuplungkapcsoló beszerelése után jóbb lett, de akkor is kellett egyet kuplungolni hogy visszaessen a fordulat.

Hát mert ECU-t is kell cserélni, nem csak váltót.  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21411 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:37:42 »

Hát mert ECU-t is kell cserélni, nem csak váltót.  eplus2

2001 ben ez drága mutatvány lett volna  falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21412 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:38:33 »

2001 ben ez drága mutatvány lett volna  falbav
miért, a váltócsere nem?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21413 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:39:06 »

miért, a váltócsere nem?

de Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21414 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:42:10 »

de Cheesy

Akkor lehet, hogy mégsem a váltócsere "sosenemleszjó", hanem csak simán rá kell áldozni azt, amennyibe kerül és utána jó lesz?

Érdekes.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21415 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:53:22 »

Akkor lehet, hogy mégsem a váltócsere "sosenemleszjó", hanem csak simán rá kell áldozni azt, amennyibe kerül és utána jó lesz?

Érdekes.
így születnek a "legendák"
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21416 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 11:56:01 »

Akkor lehet, hogy mégsem a váltócsere "sosenemleszjó", hanem csak simán rá kell áldozni azt, amennyibe kerül és utána jó lesz?

Érdekes.

nekem még az előző tulaj csináltatta, és csak miután eladtam, akkor derült ki, hogy "eztmegazt" még jó lett volna megcsináltatni Sad
Igazából szerintem a váltót kicserélni egy jóra sem lett volna drágább Sad

Ám 100szónai is 1 a vége, ha nem találsz valakit, aki rendesen megcsinálja az átalakítást, nem csak addig, hogy elinduljon azt majd más gondja a "finomhangolás/befejezés", könnyen úgy járhatsz, mint én.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.18 csütörtök, 11:58:54 írta vzoli » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21417 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 12:52:25 »

így születnek a "legendák"

Hát ha máshogy nem is, így biztosan. wow1
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #21418 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 18:25:08 »

Hát, a kútra már úgy gurultam be. Kb. 15km-el korábban már elkezdett kihagyogatni a motor, mert nem kapott mindig üzemanyagot. Alig jutottam fel a hegytetőre, a kúthoz. Viszont így kell a tank méretét megnézi, hogy üres tankkal állok be. De mondom, első katt volt (jó, 67,8-nál, aztán már 68-ra kikerekítettem). Mindig itt, ezen az Agip kúton tankolok, mert itt a legolcsóbb (most 401 Ft volt a Forensis-es -8 levonása után, a következő árban a Lukoil 403-al). Nem tudom, mennyire tudnak ezek átbacni, de ezek szerint lehet, hogy még sem a fogyasztása sok az autónak, hanem a kút trükközik?

Ismét tankoltam. Jelzem, még volt a kocsiban benzin, a csórólámpa bevillanása után kb. 60-70km-el mentem el tankolni, ott meg ugye még van benne bőven (ahogy tapasztaltam lámpa bevillanása után 120-130km-el kezd el fuldokolni, és akkor még ügyes, óvatos vezetéssel újabb 20km körül kijön belőle, és ott kell elkezdeni talpalni valami kút felé).

Szóval, még van benne üa, most nem Agip-ra mentem direkt, hanem Lukoil kútra, az eredmény: 66,8liter ment bele a pisztoly első kattanásáig. taps 745km-t mentem az előző teletanktól mostanáig, tehát ha jól számolom, 9et eszik. Téli gumival, kb. 15%ban klímával, na meg elég dinamikus vezetési stílusban (hosszú távokon).

De, a lényeg: ismét belement közel 67 liter... Hogy lehet ez, hisz azt mondjátok 60 literes a tankja, meg a kezelési könyv is 58 litert ír... Huh? És ne feledjük, első kattanásig ment bele, tehát ott még vagy 2 liter belerakható.

Legközelebb egy harmadik kútnál tankoljál!

Megvolt a 3. kút. Jelzem, még nagyon sok nyál volt a tankban, mert kb. csórólámpa után 30km-t mentem és gurultam is be a kútra, tehát még vagy 4-5 liter biztosan volt benne. - de ez csak tipp, nem fogyasztottam ki belőle a nyálat, mint az első alkalommal, és az adat:
Shell kút, 63,9 liter a pisztoly első kattanásáig. Ennél több kútra nem megyek, elég volt az adatgyűjtésből. Az én Mondeomnak tutira nem 58 literes a tankja! wow1

(Namost, már stabilan napi 60-70km-t járok kocsival munkába járás miatt, nem a Bakony szép kanyargós útjain, csak egy komolyabb hegyre kell felmásznom, így ez a 64 liter 800km-re jött ki, tehát 8 literes fogyasztás. Amíg 2hetente mentem 2*110km-t, a Balatontól Győrig, jó kanyargós utakon, stb, addig 9,2-9,5 közti fogyasztásom volt... vigyor3 )
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.19 péntek, 15:12:46 írta Janny » Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21419 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 20:31:47 »



Mondom én, hogy fel van fújva a tankod..... nyes
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21420 Dátum: 2013.07.18 csütörtök, 23:01:45 »

Mondom én, hogy fel van fújva a tankod..... nyes
Szerintem is.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #21421 Dátum: 2013.07.19 péntek, 08:10:48 »

Mondom én, hogy fel van fújva a tankod..... nyes

Akkor kettőt ebből naponta, amíg össze nem húzódik? taps
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21422 Dátum: 2013.07.19 péntek, 10:14:22 »

Akkor kettőt ebből naponta, amíg össze nem húzódik? taps


Kell bele önteni 10 liter cementet, akkor kisebb lesz  eplus2 ..esetleg pur-hab xD
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21423 Dátum: 2013.07.19 péntek, 15:08:30 »

Ismét tankoltam. Jelzem, még volt a kocsiban benzin, a csórólámpa bevillanása után kb. 60-70km-el mentem el tankolni, ott meg ugye még van benne bőven (ahogy tapasztaltam lámpa bevillanása után 120-130km-el kezd el fuldokolni, és akkor még ügyes, óvatos vezetéssel újabb 20km körül kijön belőle, és ott kell elkezdeni talpalni valami kút felé).

Szóval, még van benne üa, most nem Agip-ra mentem direkt, hanem Lukoil kútra, az eredmény: 66,8liter ment bele a pisztoly első kattanásáig. taps 745km-t mentem az előző teletanktól mostanáig, tehát ha jól számolom, 9et eszik. Téli gumival, kb. 15%ban klímával, na meg elég dinamikus vezetési stílusban (hosszú távokon).

De, a lényeg: ismét belement közel 67 liter... Hogy lehet ez, hisz azt mondjátok 60 literes a tankja, meg a kezelési könyv is 58 litert ír... Huh? És ne feledjük, első kattanásig ment bele, tehát ott még vagy 2 liter belerakható.


Megvolt a 3. kút. Jelzem, még nagyon sok nyál volt a tankban, mert kb. csórólámpa után 30km-t mentem és gurultam is be a kútra, tehát még vagy 4-5 liter biztosan volt benne. - de ez csak tipp, nem fogyasztottam ki belőle a nyálat, mint az első alkalommal, és az adat:
Shell kút, 63,9 liter a pisztoly első kattanásáig. Ennél több kútra nem megyek, elég volt az adatgyűjtésből. Az én Mondeomnak tutira nem 58 literes a tankja! wow1

(Namost, már stabilan napi 60-70km-t járok kocsival munkába járás miatt, nem a Bakony szép kanyargós útjain, csak egy komolyabb hegyre kell felmásznom, így ez a 4 liter 800km-re jött ki, tehát 8 literes fogyasztás. Amíg 2hetente mentem 2*110km-t, a Balatontól Győrig, jó kanyargós utakon, stb, addig 9,2-9,5 közti fogyasztásom volt... vigyor3 )

én 55-58 liter között szoktam tankolni, úgy hogy ha a csórójelző kisárgul megyek tankolni rögtön. Enyém kombi dízel.
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #21424 Dátum: 2013.07.19 péntek, 15:20:00 »

én 55-58 liter között szoktam tankolni, úgy hogy ha a csórójelző kisárgul megyek tankolni rögtön. Enyém kombi dízel.

Akkor a Te tankod is kb. olyan nagy, mint az enyém. Kezelési könyv szerint a lámpa felvillanásától számítva kb. 8 litered van még, én mégis inkább 10 literre tenném ezt, tapasztalatból. A felvillanás után még vagy 120km-t elmegyek mindig, amire el kell kezdeni talpalni, mert már nem hajlandó beröffenni újból a motor. Tehát neked is van vagy 65-68 literes tankod kb., kezelési könyv szerint meg 58... Nagyon nagy biztonsági tényezővel számolhattak a könyv írói - bár azt mondják itt többen, hogy nekik ennél kisebb a tankjuk. Lehet valami spéci tank van a miénkbe. Vagy tényleg a cement hiányzik belől e taps

(Nade: én már leszállok a témáról. Összehasonlító vizsgálat segítségével meggyőződhettem, hogy 1 drágább és 2 olcsóbb kúton is ugyan annyi üa.-t tudok tankolni a kocsiba, tehát a kútfej nem csal, nem számol többet az olcsóbb kútnál sem. Most kíváncsi leszek, hogy Sheel FuelSave benzinnel mit tud a kocsi.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Pech
Vendég
« Új hozzászólás #21425 Dátum: 2013.07.19 péntek, 15:39:23 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget olaj volt az első amit megnéztem de közben találtam egy szerelőt ismerős által aki megbízható. Rádugta gépre egyből ki is dobta amire tippelt valami kapcsoló érzékelő a váltónál ami 25000ft+szerelés azt nem tom mennyi lesz bár szervíz de így lesz rá garancia de nem hiszem hogy nagyon vészes azt mondta kb egy óra a beszerelés. Styleair köszönöm a megjegyzést és nem haragszom érte:D
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21426 Dátum: 2013.07.19 péntek, 16:29:00 »

Ismét tankoltam. Jelzem, még volt a kocsiban benzin, a csórólámpa bevillanása után kb. 60-70km-el mentem el tankolni, ott meg ugye még van benne bőven (ahogy tapasztaltam lámpa bevillanása után 120-130km-el kezd el fuldokolni, és akkor még ügyes, óvatos vezetéssel újabb 20km körül kijön belőle, és ott kell elkezdeni talpalni valami kút felé).

Szóval, még van benne üa, most nem Agip-ra mentem direkt, hanem Lukoil kútra, az eredmény: 66,8liter ment bele a pisztoly első kattanásáig. taps 745km-t mentem az előző teletanktól mostanáig, tehát ha jól számolom, 9et eszik. Téli gumival, kb. 15%ban klímával, na meg elég dinamikus vezetési stílusban (hosszú távokon).

De, a lényeg: ismét belement közel 67 liter... Hogy lehet ez, hisz azt mondjátok 60 literes a tankja, meg a kezelési könyv is 58 litert ír... Huh? És ne feledjük, első kattanásig ment bele, tehát ott még vagy 2 liter belerakható.


Megvolt a 3. kút. Jelzem, még nagyon sok nyál volt a tankban, mert kb. csórólámpa után 30km-t mentem és gurultam is be a kútra, tehát még vagy 4-5 liter biztosan volt benne. - de ez csak tipp, nem fogyasztottam ki belőle a nyálat, mint az első alkalommal, és az adat:
Shell kút, 63,9 liter a pisztoly első kattanásáig. Ennél több kútra nem megyek, elég volt az adatgyűjtésből. Az én Mondeomnak tutira nem 58 literes a tankja! wow1

(Namost, már stabilan napi 60-70km-t járok kocsival munkába járás miatt, nem a Bakony szép kanyargós útjain, csak egy komolyabb hegyre kell felmásznom, így ez a 64 liter 800km-re jött ki, tehát 8 literes fogyasztás. Amíg 2hetente mentem 2*110km-t, a Balatontól Győrig, jó kanyargós utakon, stb, addig 9,2-9,5 közti fogyasztásom volt... vigyor3 )
Oszt végül kiderül,  hogy frencssájzban üzemel ugyan mindhárom kút, de egy csávó kezében.  laugh
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21427 Dátum: 2013.07.19 péntek, 16:29:44 »

Köszönöm mindenkinek a segítséget olaj volt az első amit megnéztem de közben találtam egy szerelőt ismerős által aki megbízható. Rádugta gépre egyből ki is dobta amire tippelt valami kapcsoló érzékelő a váltónál ami 25000ft+szerelés azt nem tom mennyi lesz bár szervíz de így lesz rá garancia de nem hiszem hogy nagyon vészes azt mondta kb egy óra a beszerelés. Styleair köszönöm a megjegyzést és nem haragszom érte:D
eljen wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #21428 Dátum: 2013.07.19 péntek, 20:31:24 »

Sziasztok
kicseréltem az elemet a kulcsban és nem nyit nem zár,ha hosszan nyomom akkor felvillan a led úgyhogy az elem tuti jó.mi lehet a gáz le kell vennem az aksi sarut vagy mi??(előtte működött)
előre is kössz!!
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21429 Dátum: 2013.07.19 péntek, 21:35:13 »

Sziasztok
kicseréltem az elemet a kulcsban és nem nyit nem zár,ha hosszan nyomom akkor felvillan a led úgyhogy az elem tuti jó.mi lehet a gáz le kell vennem az aksi sarut vagy mi??(előtte működött)
előre is kössz!!
Lassan cserélted az elemeket. Tanítsd újra!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
aty12
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #21430 Dátum: 2013.07.20 szombat, 10:42:45 »

Lassan cserélted az elemeket. Tanítsd újra!


aha ée azt hogy kell??
Naplózva

97' Mk2 kombi 2.0 Ghia,EGR off,gázos lengők,JBL hifi,új gyári vízlehúzók,17" alu papucsok,
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21431 Dátum: 2013.07.20 szombat, 12:36:28 »

helo.
A légzsák ütközés érzékelői hol találhatók?
Illetve. Van nekem 2 oldalsó ütközés érzékelőm, gondolom oldallégzsákos üléshez van, a kábelcsatlakozója ott van az ülés alatt a küszöbnél, rádugom az érzékelőt, rövid kábel van rajta de nem találom a helyét. 4 csavarlyuk van rajta.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21432 Dátum: 2013.07.20 szombat, 16:20:24 »


aha ée azt hogy kell??

Használd a keresőt! Így telórol nehéz kikeresni,  de szerintem a kezelésiben is benne van: http://mondeo.hu/index.php?topic=5097.0

Ha jól emlékszem, akkor a kulcsot 0 ból elfordítod ll-es állásba négyszer, három másodperc alatt. Ezután piros led az óránál világítani fog,  ekkor távcsocsón bármelyik gombot megnyomod,  talán sípol egyet (párosítva), talán 20 másodperc múlva kilép ebből az állapotból,  várjál 1 percet az a tuti.
Utána működnie kell.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21433 Dátum: 2013.07.23 kedd, 20:27:41 »

helo.
A légzsák ütközés érzékelői hol találhatók?
Illetve. Van nekem 2 oldalsó ütközés érzékelőm, gondolom oldallégzsákos üléshez van, a kábelcsatlakozója ott van az ülés alatt a küszöbnél, rádugom az érzékelőt, rövid kábel van rajta de nem találom a helyét. 4 csavarlyuk van rajta.

Szerintem azok az ülés alá mennek, vagy talán a B oszlop környékére. A sima lufiké a lábrésznél van. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #21434 Dátum: 2013.07.27 szombat, 10:16:37 »

97-es 1.8 TD-s kombim van, nem működik benne az utastér levegőbefúvó lamellák mozgatása. Manuális klíma van benne, a tekerő gomb akadálymentesen forog, 0 állásban ki is kapcsolja a ventilátort, de akár hová tekerem, csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt. Mi mozgatja a lamellákat, hol keressem a hibát?
 Három tekerő gomb van rajta, a bal oldali a hőfokszabályzó, a középső a levegő befúvás tájolása, ezen 6 szimbólum van, ha a szélvédő szimbólumra van forgatva automatikusan indítja a klímát, viszont csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt bármelyik másik szimbólumra állítom a kapcsolót.
 A harmadik gomb a ventilátor sebességét szabályozza. Ezzel a gombbal lehet kapcsolni a klímát is, a közepét benyomva indul a klíma.
 A középső kapcsoló cserélve lett, a csere után tökéletesen működött, de pár hete bárhová állítom, csak a szélvédőre hajlandó a levegőt fújni.
 
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21435 Dátum: 2013.07.27 szombat, 11:12:46 »

97-es 1.8 TD-s kombim van, nem működik benne az utastér levegőbefúvó lamellák mozgatása. Manuális klíma van benne, a tekerő gomb akadálymentesen forog, 0 állásban ki is kapcsolja a ventilátort, de akár hová tekerem, csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt. Mi mozgatja a lamellákat, hol keressem a hibát?
 Három tekerő gomb van rajta, a bal oldali a hőfokszabályzó, a középső a levegő befúvás tájolása, ezen 6 szimbólum van, ha a szélvédő szimbólumra van forgatva automatikusan indítja a klímát, viszont csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt bármelyik másik szimbólumra állítom a kapcsolót.
 A harmadik gomb a ventilátor sebességét szabályozza. Ezzel a gombbal lehet kapcsolni a klímát is, a közepét benyomva indul a klíma.
 A középső kapcsoló cserélve lett, a csere után tökéletesen működött, de pár hete bárhová állítom, csak a szélvédőre hajlandó a levegőt fújni.
 

nézz körül a wiki ben
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #21436 Dátum: 2013.07.27 szombat, 11:53:48 »

nézz körül a wiki ben
Lehetne kicsit bővebben? (egy Vikit ismerek, 110-es mellbőséggel.....?!)
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21437 Dátum: 2013.07.27 szombat, 12:06:20 »

Lehetne kicsit bővebben? (egy Vikit ismerek, 110-es mellbőséggel.....?!)

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj

Mondeo wiki

Lehet hogy csak a fűtés panel cseréje is elég. De egy működő beszerzése eléggé nehéz dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.27 szombat, 12:08:08 írta vzoli » Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #21438 Dátum: 2013.07.27 szombat, 13:39:12 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj

Mondeo wiki

Lehet hogy csak a fűtés panel cseréje is elég. De egy működő beszerzése eléggé nehéz dolog.
Nagyon szépen köszönöm a segítséget. Sajnos eddig nem ismertem a Mondeo Wiki-t!
 JÓ pihenést, kellemes nyaralást!
Naplózva
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #21439 Dátum: 2013.07.27 szombat, 14:06:40 »

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj

Mondeo wiki

Lehet hogy csak a fűtés panel cseréje is elég. De egy működő beszerzése eléggé nehéz dolog.
Szia Zoli!
 Remélem nem kövez meg senki, nem leszek innen örökre kitiltva, de nem tudsz véletlenül a B 2-es opel vectrához is egy ilyen szuper oldalt mint ez a Mondeo wiki. (beírtam a keresőbe,hogy opel wiki,de az csak specifikáció...)
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21440 Dátum: 2013.07.27 szombat, 18:26:16 »

Szia Zoli!
 Remélem nem kövez meg senki, nem leszek innen örökre kitiltva, de nem tudsz véletlenül a B 2-es opel vectrához is egy ilyen szuper oldalt mint ez a Mondeo wiki. (beírtam a keresőbe,hogy opel wiki,de az csak specifikáció...)

Passz,  be vagyok oltva Opel ellen :-) bocsánat ez jól hangzó, de nem igaz. A vectra volt az utolsó Opel amim volt,  de azzal semmi gondom nem volt, tehát nem kerestem információkat hozzá.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21441 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:24:15 »

97-es 1.8 TD-s kombim van, nem működik benne az utastér levegőbefúvó lamellák mozgatása. Manuális klíma van benne, a tekerő gomb akadálymentesen forog, 0 állásban ki is kapcsolja a ventilátort, de akár hová tekerem, csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt. Mi mozgatja a lamellákat, hol keressem a hibát?
 Három tekerő gomb van rajta, a bal oldali a hőfokszabályzó, a középső a levegő befúvás tájolása, ezen 6 szimbólum van, ha a szélvédő szimbólumra van forgatva automatikusan indítja a klímát, viszont csak a szélvédőre hajlandó fújni a levegőt bármelyik másik szimbólumra állítom a kapcsolót.
 A harmadik gomb a ventilátor sebességét szabályozza. Ezzel a gombbal lehet kapcsolni a klímát is, a közepét benyomva indul a klíma.
 A középső kapcsoló cserélve lett, a csere után tökéletesen működött, de pár hete bárhová állítom, csak a szélvédőre hajlandó a levegőt fújni.
 

Ahogy nézem már rájöttél a vákuumcsöves témára, a wiki-ben. Smiley
(ez a wiki egyébként önszorgalomból, Mondeo-sok által van készítve, ezúton is respect nekik  worship, Opel-es dolgokkal szerintem valamelyik Opel fórumon vagy Opel fan oldalon próbálkozzál)

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szell%C5%91z%C5%91rendszer_-_csak_a_sz%C3%A9lv%C3%A9d%C5%91re_f%C3%BAj

Mondeo wiki

Lehet hogy csak a fűtés panel cseréje is elég. De egy működő beszerzése eléggé nehéz dolog.

Még csak az egész panelt sem fontos cserélni, elég a vákuum terentyűt. Tény, hogy nehéz jót találni, igaz nekem MK1-esem volt, de az működött.  vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21442 Dátum: 2013.07.27 szombat, 19:28:52 »

Oszt végül kiderül,  hogy frencssájzban üzemel ugyan mindhárom kút, de egy csávó kezében.  laugh

Nem kizárt... Sad Egyébként nekem is több megy bele, mint 58...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21443 Dátum: 2013.07.27 szombat, 21:21:39 »

Nem kizárt... Sad Egyébként nekem is több megy bele, mint 58...
58,5 a gyár által kiadott info. 60-ig ok, felette, már valami nem stimmel.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Papi45
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 30


E-mail
« Új hozzászólás #21444 Dátum: 2013.07.27 szombat, 21:28:35 »

Ahogy nézem már rájöttél a vákuumcsöves témára, a wiki-ben. Smiley
(ez a wiki egyébként önszorgalomból, Mondeo-sok által van készítve, ezúton is respect nekik  worship, Opel-es dolgokkal szerintem valamelyik Opel fórumon vagy Opel fan oldalon próbálkozzál)

Még csak az egész panelt sem fontos cserélni, elég a vákuum terentyűt. Tény, hogy nehéz jót találni, igaz nekem MK1-esem volt, de az működött.  vigyor3
Nagyon szépen köszönöm a segítséget, worship az anyósülés felőli részt már megnéztük, sajna nem ott van a hiba, így holnap megyünk tovább...
 Korábban nekem is mondeóm volt, (a lányoméknak jelenleg is az van, kombi, belefér a fél háztartás,nekik kell a segítség) sok segítséget kaptam a régi mondeó fórumon, alkalomadtán én is segítettem. Hat éve cseréltem le a mondeómat vectrára, fél éve szemezgetek újra a mondeóval, 2-3 éves ferdehátú, 70-80 e km-t futott dieselt szeretnék.
 Aktív tagja vagyok a vectra fórumnak is, nagyon jó, segítőkész csapat az is, ott is vannak nagyon jó leírások (pl. ABS javitás, kék műszerfal ledesítés, stb), de azért közel sem ennyire profi, mint a mondeo wiki! party0038
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.27 szombat, 21:32:17 írta Papi45 » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21445 Dátum: 2013.07.27 szombat, 21:31:23 »

58,5 a gyár által kiadott info. 60-ig ok, felette, már valami nem stimmel.
néhol meg 61,5-nek írják. erre nem nagyon lehet adni. én tankoltam már 63 litert is, teljesen hiteles edényből
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21446 Dátum: 2013.07.27 szombat, 21:39:11 »

Szerintem is.

Akkor az enyém is. Hetente tele tankolom 64.5, 65L a lámpát nem szoktam megvárni.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21447 Dátum: 2013.07.27 szombat, 21:43:25 »

néhol meg 61,5-nek írják. erre nem nagyon lehet adni. én tankoltam már 63 litert is, teljesen hiteles edényből

Az én könyvemben is ennyi van írva. De majd megnézem azért. még az előzőhöz annyit, mindig más kúton tankolok, és mindig annyikat, lényeges kül sosincs. Ha csalnak is, akkor nem sokat.
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21448 Dátum: 2013.07.27 szombat, 22:56:34 »

Az én könyvemben is ennyi van írva. De majd megnézem azért. még az előzőhöz annyit, mindig más kúton tankolok, és mindig annyikat, lényeges kül sosincs. Ha csalnak is, akkor nem sokat.

TD-nél teljesen logikus, hogy kevesebbet adnak meg a könyvben, mivel nem fogyaszt, hanem termeli a gázolajat és kell a (plusz) hely, nehogy kilöttyenjen ha telelett idiota Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21449 Dátum: 2013.07.27 szombat, 23:01:53 »

TD-nél teljesen logikus, hogy kevesebbet adnak meg a könyvben, mivel nem fogyaszt, hanem termeli a gázolajat és kell a (plusz) hely, nehogy kilöttyenjen ha telelett idiota Grin


termeli, termeli, de legalább menne Cheesy

ma felmentünk a tv-toronyhoz itt Pécsen, de 4.et nem kellett kapcsolnom, de még 3.at se nagyon(klíma ment, 2+3 személy) és a vége felé még a hőfokmérő is megindult szépen felfelé  wow1
Naplózva
Oldalak: 1 ... 422 423 424 425 426 427 428 [429] 430 431 432 433 434 435 436 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.051 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.