Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:19:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 429 430 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 442 443 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6349480 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21750 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:24:50 »

Jah, igen. Emlékszem. Pedig szép, gyári alkatrészekkel.

Sziasztok!

Köszi-köszi!!! Nagyon rendik vagytok!!! Ezeket már láttam, sajnos jelenleg úgy áll a költségvetés, hogy vételárban 400-ig tudok elmenni. Erre jön még a 84.000 Ft átírás, kötelező megkötés, és az első szervíz.

A Kőszegi rozsdamentes már hónapok óta fent van, szerintem - ha tényleg olyan jó - már rég eladták, csak nem vették le a hirdetést. Ilyennel is találkoztam már...

A gyári-tuningos pedig egyrészt drága, másrészt még mindig nem tudtam megbarátkozni vele....  Undecided

Úgyhogy még mindig a türelem és a rózsa esete forog fenn...


Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21751 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:28:28 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=32.msg808567#msg808567 ?
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21752 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:34:32 »


2.0-est szeretnék... Ha már a V6-ról lebeszél mindenki...
A jelenlegi autóm 1.6-os, 110 LE. Megpakolva, utánfutóval, bekapcsolt klímával és 5 személlyel lótúró... Nem hiszem, hogy az 1.8 túl nagy előre lépés lenne, pláne, hogy kb. 150 kg-al nehezebb mint a jelenlegi autóm...

Bár - most hangosan gondolkodom - egy kézi váltós 2.5-ös V6-ra rábeszélhető vagyok, ha olcsón megkapom (2-300 eFt) és mondjuk 100-150-ből rendbe lehet rakatni. HA TI is így gondoljátok a tapasztalatok alapján.

Nálam tuti nem lesz hengerfejes, nem vagyok az a túráztatós hülyegyerek-típus (bocsi, nem akarok senkit megbántani) én szépen öregurasan közlekedek, de a teljesítményre, erőre, pacikra szükségem van a terhelés miatt.

Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21753 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:37:14 »

2.0-est szeretnék... Ha már a V6-ról lebeszél mindenki...
A jelenlegi autóm 1.6-os, 110 LE. Megpakolva, utánfutóval, bekapcsolt klímával és 5 személlyel lótúró... Nem hiszem, hogy az 1.8 túl nagy előre lépés lenne, pláne, hogy kb. 150 kg-al nehezebb mint a jelenlegi autóm...

Bár - most hangosan gondolkodom - egy kézi váltós 2.5-ös V6-ra rábeszélhető vagyok, ha olcsón megkapom (2-300 eFt) és mondjuk 100-150-ből rendbe lehet rakatni. HA TI is így gondoljátok a tapasztalatok alapján.

Nálam tuti nem lesz hengerfejes, nem vagyok az a túráztatós hülyegyerek-típus (bocsi, nem akarok senkit megbántani) én szépen öregurasan közlekedek, de a teljesítményre, erőre, pacikra szükségem van a terhelés miatt.



Ehhez nem tudok mit mondani. A V6 tulajok biztos meg tudják mondani, hogy megéri-e az, amit belinkeltem. Bár az illetővel fel kellene venni a kapcsolatot, amíg szét nem szedi és a darabjait el nem kezdi itt árulni.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21754 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:41:50 »

Sziasztok!

Köszi-köszi!!! Nagyon rendik vagytok!!! Ezeket már láttam, sajnos jelenleg úgy áll a költségvetés, hogy vételárban 400-ig tudok elmenni. Erre jön még a 84.000 Ft átírás, kötelező megkötés, és az első szervíz.

A Kőszegi rozsdamentes már hónapok óta fent van, szerintem - ha tényleg olyan jó - már rég eladták, csak nem vették le a hirdetést. Ilyennel is találkoztam már...

A gyári-tuningos pedig egyrészt drága, másrészt még mindig nem tudtam megbarátkozni vele....  Undecided

Úgyhogy még mindig a türelem és a rózsa esete forog fenn...

Sajnos nehéz 400-ból (jól felszerelt), jó állapotú autót venni, úgy tűnik. Várni kell.
A Kőszegit meg hívd fel. Egy beszélgetésből, néhány kérdésből is kiderül sok minden.
(Én a mostani autómért Győrbe mentem, anno.)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21755 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:49:52 »

Sajnos nehéz 400-ból (jól felszerelt), jó állapotú autót venni, úgy tűnik. Várni kell.
A Kőszegit meg hívd fel. Egy beszélgetésből, néhány kérdésből is kiderül sok minden.
(Én a mostani autómért Győrbe mentem, anno.)

Ehhez mit szóltok első ránézésre?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_csere_lehetseges-7162063

Nekem ami pozitív:
- szürke (legjobban ebben a színben tetszik)
- úgy tűnik egybe van a kasztinja, valószínű már javítva volt
- kézi váltós
- alufelni

Hátrány:
- 2.5 V6
- fabetét
- lejárt műszaki (végülis annyira nem biztos, hogy hátrány, mert úgyis rakatnék rá vonóhorgot....)


Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21756 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 13:58:47 »

2.0-est szeretnék... Ha már a V6-ról lebeszél mindenki...
A jelenlegi autóm 1.6-os, 110 LE. Megpakolva, utánfutóval, bekapcsolt klímával és 5 személlyel lótúró... Nem hiszem, hogy az 1.8 túl nagy előre lépés lenne, pláne, hogy kb. 150 kg-al nehezebb mint a jelenlegi autóm...

Bár - most hangosan gondolkodom - egy kézi váltós 2.5-ös V6-ra rábeszélhető vagyok, ha olcsón megkapom (2-300 eFt) és mondjuk 100-150-ből rendbe lehet rakatni. HA TI is így gondoljátok a tapasztalatok alapján.

Nálam tuti nem lesz hengerfejes, nem vagyok az a túráztatós hülyegyerek-típus (bocsi, nem akarok senkit megbántani) én szépen öregurasan közlekedek, de a teljesítményre, erőre, pacikra szükségem van a terhelés miatt.


Jól gondolkodsz, ha utánfutóval jársz+klima ugy még a 2.0 se nagy durranás az 1.8 meg még szerényebb, igen sajnos a mondeoknak elég nagy és nehéz a kasztnija a kisebbik motorokhoz, normál körülmények közt lehet, hogy jó a fogyijuk, de ha megpakolod+ futó+klima, akkor azért nyomni kell neki, hogy mocorogjon és akkor már lehet, hogy a fogyijuk többre jön ki mint a 2.5 V6-é ami jóval kisebb fordulaton nyomatékból mozgatja az ilyen szerelvényt.
A 2.5 V6-l semmi baj nincs addig, amíg a motorba nem kell belenyúlni, a segédberendezések (szervószivattyú, generátor, gyújtótrafó, vízpumpa, önindító, klima kompresszor) itt a fórumon is könnyen beszerezhető meg javíthatóak is ezekkel sűrűbben szokott probléma lenni a V6-nál, mint a soros motoroknál.
A szervíz anyagok is a több gyertyából meg a gyújtókábel szett drágább ára miatt magasabb, mint a soros motoroké. Abban nem vagyok bíztos viszont, hogy 300000 Ft-t ki tudsz fogni olyan állapotút, amit olcsón, kevés munkával rendbe tudsz rakni.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21757 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:02:49 »

Jól gondolkodsz, ha utánfutóval jársz+klima ugy még a 2.0 se nagy durranás az 1.8 meg még szerényebb, igen sajnos a mondeoknak elég nagy és nehéz a kasztnija a kisebbik motorokhoz, normál körülmények közt lehet, hogy jó a fogyijuk, de ha megpakolod+ futó+klima, akkor azért nyomni kell neki, hogy mocorogjon és akkor már lehet, hogy a fogyijuk többre jön ki mint a 2.5 V6-é ami jóval kisebb fordulaton nyomatékból mozgatja az ilyen szerelvényt.
A 2.5 V6-l semmi baj nincs addig, amíg a motorba nem kell belenyúlni, a segédberendezések (szervószivattyú, generátor, gyújtótrafó, vízpumpa, önindító, klima kompresszor) itt a fórumon is könnyen beszerezhető meg javíthatóak is ezekkel sűrűbben szokott probléma lenni a V6-nál, mint a soros motoroknál.
A szervíz anyagok is a több gyertyából meg a gyújtókábel szett drágább ára miatt magasabb, mint a soros motoroké. Abban nem vagyok bíztos viszont, hogy 300000 Ft-t ki tudsz fogni olyan állapotút, amit olcsón, kevés munkával rendbe tudsz rakni.

Ha motorikusan bele kell nyúlni (hengerfej, vagy urambocsá motorgenerál) az a kisebb motoroknál sem olcsóbb, vagy igen? Nagyságrendekkel?

A másik fontos dolog, hogy nem feltétlen akarok mindent tökéletes állapotúra, csak üzembiztos legyen, működjön, guruljon. Lehet, hogy most a fanatikusok megköveznek itt  vigyor3
De nem feltétlen vágyom tökéletes állapotú autóra, hisz én se vagyok 100-as  vigyor3  vigyor3  vigyor3

Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21758 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:04:11 »

Ehhez mit szóltok első ránézésre?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_csere_lehetseges-7162063

Nekem ami pozitív:
- szürke (legjobban ebben a színben tetszik)
- úgy tűnik egybe van a kasztinja, valószínű már javítva volt
- kézi váltós
- alufelni

Hátrány:
- 2.5 V6
- fabetét
- lejárt műszaki (végülis annyira nem biztos, hogy hátrány, mert úgyis rakatnék rá vonóhorgot....)

Hát a környezet nem túl bíztató, a fényképek alapján.
Mióta nincs műszaki, és miért? Lehet nem véletlen. Lehet a gatyádat rá kell költened, hogy legyen.

Mivel nem vagy pörgetős, kényelmesen meg a 2.0-val is elhúzod az utifutit, én nem biztos hogy vennék v6-ot.
Ami a v6 mellett szól: a teljesítmény, hang.
Ami ellene: fogyasztás, drágább fenntartás, javítás bizonyos alkatrészek esetén.

Persze az is kérdés, mennyit mész megpakolva utifutival.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21759 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:11:10 »

Hát a környezet nem túl bíztató, a fényképek alapján.
Mióta nincs műszaki, és miért? Lehet nem véletlen. Lehet a gatyádat rá kell költened, hogy legyen.

Mivel nem vagy pörgetős, kényelmesen meg a 2.0-val is elhúzod az utifutit, én nem biztos hogy vennék v6-ot.
Ami a v6 mellett szól: a teljesítmény, hang.
Ami ellene: fogyasztás, drágább fenntartás, javítás bizonyos alkatrészek esetén.

Persze az is kérdés, mennyit mész megpakolva utifutival.


Hát igen eléggé orkfertőzöttnek tűnik. Ezek tudatában én 100x meggondolnám.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21760 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:12:18 »

Hát a környezet nem túl bíztató, a fényképek alapján.
Mióta nincs műszaki, és miért? Lehet nem véletlen. Lehet a gatyádat rá kell költened, hogy legyen.

Mivel nem vagy pörgetős, kényelmesen meg a 2.0-val is elhúzod az utifutit, én nem biztos hogy vennék v6-ot.
Ami a v6 mellett szól: a teljesítmény, hang.
Ami ellene: fogyasztás, drágább fenntartás, javítás bizonyos alkatrészek esetén.

Persze az is kérdés, mennyit mész megpakolva utifutival.


Éves szinten összesen 8-10.000 km-ert megyek. Ennek kb. 50%-a megpakolva (ülés ledönt, zenekari cucc be) a másik 50%-nak kb 20%-a utánfutós rittyó. A többi pedig nyári kirándulás 50 fok melegben, klímával, hegymenetben.

Szóval nem tudom...

A kőszegi messze is van (problémás a szerelővel való átnézetés) és drága is. Annyit biztos nem lehet alkudni, hogy nekem beleférjen a keretbe...

 falbav
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21761 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:20:36 »

Éves szinten összesen 8-10.000 km-ert megyek. Ennek kb. 50%-a megpakolva (ülés ledönt, zenekari cucc be) a másik 50%-nak kb 20%-a utánfutós rittyó. A többi pedig nyári kirándulás 50 fok melegben, klímával, hegymenetben.

Szóval nem tudom...

A kőszegi messze is van (problémás a szerelővel való átnézetés) és drága is. Annyit biztos nem lehet alkudni, hogy nekem beleférjen a keretbe...

 falbav
Akkor neked kézenfekvő egy erős autó, de a vele járó többlet költséget is el kell fogadni. Súlyadó, fogyasztás, átírás ktsg., drágább javíttatás.
Szerintem V6-osnál pofátlanul kell alkudni, mert nehezebben eladhatók. Én kevesebb problémát látok egy soros Mondeo motornál, de neked kell mérlegelned, s döntened.

Mivel van időd, mert várod a jó autót, olvass vissza mélyebben a Benzinmotorok topicban, és a V6 topicban egyaránt.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21762 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:23:39 »

Akkor neked kézenfekvő egy erős autó, de a vele járó többlet költséget is el kell fogadni. Súlyadó, fogyasztás, átírás ktsg., drágább javíttatás.
Szerintem V6-osnál pofátlanul kell alkudni, mert nehezebben eladhatók. Én kevesebb problémát látok egy soros Mondeo motornál, de neked kell mérlegelned, s döntened.

Mivel van időd, mert várod a jó autót, olvass vissza mélyebben a Benzinmotorok topicban, és a V6 topicban egyaránt.  wave

Elég alaposan kiolvastam már a fórumot, és írtatok is nekem dögivel :-) amit nem győzök megköszönni. Abszolút ideális választás lenne a kézi váltós 2.0-ás de xar belőle a választék. Ami felkerül és jó, rögtön elviszik... Úgyhogy valóban várnom kell, figyelni, és rögtön lecsapni...

Mivel 2.0-esből ennyire gyér a választék, ezért csábulok el néha böngészés közben a 2.5-ösök felé. De aztán mindig meggyőz a józan ész...


 worship
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21763 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:28:56 »

Elég alaposan kiolvastam már a fórumot, és írtatok is nekem dögivel :-) amit nem győzök megköszönni. Abszolút ideális választás lenne a kézi váltós 2.0-ás de xar belőle a választék. Ami felkerül és jó, rögtön elviszik... Úgyhogy valóban várnom kell, figyelni, és rögtön lecsapni...

Mivel 2.0-esből ennyire gyér a választék, ezért csábulok el néha böngészés közben a 2.5-ösök felé. De aztán mindig meggyőz a józan ész...


 worship
Türelem! Megjön majd az autód. Hirdetés figyelés be van állítva?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21764 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:29:32 »

Ehhez mit szóltok első ránézésre?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.5_v6_ghia_csere_lehetseges-7162063

Nekem ami pozitív:
- szürke (legjobban ebben a színben tetszik)
- úgy tűnik egybe van a kasztinja, valószínű már javítva volt
- kézi váltós
- alufelni

Hátrány:
- 2.5 V6
- fabetét
- lejárt műszaki (végülis annyira nem biztos, hogy hátrány, mert úgyis rakatnék rá vonóhorgot....)



Szerintem a V6 nem hátrány, hamar megszoknád és megszeretnéd az autózást vele, viszont félre ne érts, de írja a multifunkciós kormányt, ami valóban az de nem említí a tempomatot, amit lehet csak elfelejtett , és ha nem csalnak a szemeim, akkor nem fed comp van benne csak óra, de ezek ellenére is lehet jó vétel. De ahogy írtad, hogy vonóhorgot mindenképpen teszel rá, akkor műszakira meg persze saját érdekedben is nagyjából mindennek rendbe kell lenni az autón, de ez vonatkozik bármelyikre, amire Te rakatsz horgot és ezzel a ténnyel számolva rendesen emelkednek a költségek, horog ára, műszaki vízsga díj, műszakíra való felkészítés, szóval ezen tényekkel tudsz kalkulálni, hogy hol állhat meg a vége.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21765 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 14:37:33 »

Szerintem a V6 nem hátrány, hamar megszoknád és megszeretnéd az autózást vele, viszont félre ne érts, de írja a multifunkciós kormányt, ami valóban az de nem említí a tempomatot, amit lehet csak elfelejtett , és ha nem csalnak a szemeim, akkor nem fed comp van benne csak óra, de ezek ellenére is lehet jó vétel. De ahogy írtad, hogy vonóhorgot mindenképpen teszel rá, akkor műszakira meg persze saját érdekedben is nagyjából mindennek rendbe kell lenni az autón, de ez vonatkozik bármelyikre, amire Te rakatsz horgot és ezzel a ténnyel számolva rendesen emelkednek a költségek, horog ára, műszaki vízsga díj, műszakíra való felkészítés, szóval ezen tényekkel tudsz kalkulálni, hogy hol állhat meg a vége.

Na igen... Összességében úgy számoltam, hogy max 5-600 eFt van autóra. Namármost ha veszek egy 500 ezreset, ki vagyok téve annak, hogy ugyanúgy rámegy a 2-300 ezer, amivel már túlhaladtam a költségvetést. És ilyenkor jön a csalódottság, meg a szentségelés....

Viszont ha veszek egy 2-300 ezreset, ami lehet hogy lepukkantabbnak tűnik, de talán őszintébb, arra rádobom ezt a 2-300-at, akkor még a kereten belül vagyok, és van egy félig-meddig már összerakott autóm.

De cáfoljatok meg, ha rosszul számolok. A jelenlegi autóm 4 éve amikor vettem, a kiszemeltek közül a legdrágább volt. A többi se tűnt sokkal rosszabbnak, de úgy gondoltam, biztosan a drágább a jobb, és kevesebbet kell majd ráköltenem. Na itt tévedtem hatalmasat...

Persze mindig a saját hibájából tanul az ember, most már óvatosabb vagyok. Ezért fárasztalak titeket a sok hülye kérdésemmel  nyes
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21766 Dátum: 2013.08.26 hétfő, 15:42:56 »

Na igen... Összességében úgy számoltam, hogy max 5-600 eFt van autóra. Namármost ha veszek egy 500 ezreset, ki vagyok téve annak, hogy ugyanúgy rámegy a 2-300 ezer, amivel már túlhaladtam a költségvetést. És ilyenkor jön a csalódottság, meg a szentségelés....

Viszont ha veszek egy 2-300 ezreset, ami lehet hogy lepukkantabbnak tűnik, de talán őszintébb, arra rádobom ezt a 2-300-at, akkor még a kereten belül vagyok, és van egy félig-meddig már összerakott autóm.

De cáfoljatok meg, ha rosszul számolok. A jelenlegi autóm 4 éve amikor vettem, a kiszemeltek közül a legdrágább volt. A többi se tűnt sokkal rosszabbnak, de úgy gondoltam, biztosan a drágább a jobb, és kevesebbet kell majd ráköltenem. Na itt tévedtem hatalmasat...

Persze mindig a saját hibájából tanul az ember, most már óvatosabb vagyok. Ezért fárasztalak titeket a sok hülye kérdésemmel  nyes
Személy szerint engem nem fárasztanak a kérdéseid. Pl. Én 3 éve vettem a V6-t 500 000-t, átírás, szervízelés (gyújtógyertya, gyújtókábel szett, összes szűrő, pollen és üzemanyagszűrő is, olaj, olajszűrő, hosszbordás szíj, váltó olaj csere, kormányszervó olaj csere, fékolaj csere, néhány szilent és gömbfej csere, első fék szett csere, (amit, mind magam csináltam),  stb. 900 000 Ft-nál állt meg a vége, igaz ebben benne van a kötelező bíztosítás is.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21767 Dátum: 2013.08.27 kedd, 08:21:52 »

Elég alaposan kiolvastam már a fórumot, és írtatok is nekem dögivel :-) amit nem győzök megköszönni. Abszolút ideális választás lenne a kézi váltós 2.0-ás de xar belőle a választék. Ami felkerül és jó, rögtön elviszik... Úgyhogy valóban várnom kell, figyelni, és rögtön lecsapni...

Mivel 2.0-esből ennyire gyér a választék, ezért csábulok el néha böngészés közben a 2.5-ösök felé. De aztán mindig meggyőz a józan ész...


 worship
miért nem veszel dízelt?  Huh?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21768 Dátum: 2013.08.27 kedd, 08:29:26 »

miért nem veszel dízelt?  Huh?

Ez mondjuk egy jó kérdés. A dízel kombi tökéletes választás lenne. Takarékos, van benne erő a cuccoláshoz/utánfutózáshoz és nem is problémás a TD.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21769 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:07:25 »

Ez mondjuk egy jó kérdés. A dízel kombi tökéletes választás lenne. Takarékos, van benne erő a cuccoláshoz/utánfutózáshoz és nem is problémás a TD.

az 1.8TD mk2 ben van erő?? Nekem az is van, most voltunk vele nyaralni, de klímával és a csomagokkal pécsre menet a hegyben többet volt a kocsi 2-3ban mint 4 ben.... és nem sz@r állapotú a motor.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21770 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:33:01 »

az 1.8TD mk2 ben van erő?? Nekem az is van, most voltunk vele nyaralni, de klímával és a csomagokkal pécsre menet a hegyben többet volt a kocsi 2-3ban mint 4 ben.... és nem sz@r állapotú a motor.

Az ST előtt nekem is dízel kombi volt, de sose volt olyan, hogy kevésnek éreztem volna az erejét, pedig mint utólag kiderült nem volt épp tökéletes állapotú; a turbó tengelye már ki volt kopva, meg valamelyik szelep se működött rendesen. Az új tulaj ezeket megcsináltatta, azt mondja azóta kb. ég és föld. Ha tényleg jó állapotban van a motor, akkor elég erős. Az a 90 ló se olyan kevés, nyomatékban meg ott van, mint a 2 l-es benzines, ráadásul jóval alacsonyabb fordulaton produkálja Smiley És mégis barátibb egy 6-6,5 -es fogyasztás, mint 9 és afölött.. Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21771 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:45:33 »

miért nem veszel dízelt?  Huh?

Már az elején ezt kérdeztem  nyes max dob rá egy combosabb turbót +megpiszkálják az adagolót, és máris jobb mint egy 2.0
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21772 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:47:02 »

Már az elején ezt kérdeztem  nyes max dob rá egy combosabb turbót +megpiszkálják az adagolót, és máris jobb mint egy 2.0
tudom, de ismét fel kell neki tenni a kérdést, mert nem igazán látja be, hogy a gazdaságosság és a v6 nem feltétlenül fér össze Cheesy
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #21773 Dátum: 2013.08.27 kedd, 10:54:27 »

tudom, de ismét fel kell neki tenni a kérdést, mert nem igazán látja be, hogy a gazdaságosság és a v6 nem feltétlenül fér össze Cheesy

Nem v6nál ott a lehetőség a motorcserére ha gáz van. V6nál is, de ott sanszos hogy a cseredarab is szhar  hehe eplus2
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21774 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:08:12 »

az 1.8TD mk2 ben van erő?? Nekem az is van, most voltunk vele nyaralni, de klímával és a csomagokkal pécsre menet a hegyben többet volt a kocsi 2-3ban mint 4 ben.... és nem sz@r állapotú a motor.

Minden csak viszonyítási pont kérdése. Neked harmatosnak tűnik a V6 után/mellett az 1.8 TD, ami nyilván érthető.

1.6 B után viszont nem hiszem, hogy visszalépésnek érezné bárki is az 1.8 TD-t. Főleg, ha utánfutózni akar vele, amihez inkább alacsony fordulaton rendelkezésre álló nyomaték kell, mint lóerő. wave
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21775 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:10:59 »

Szerintem is a TD lesz neki való a feladatra, amire szeretné használni.

Úgyhogy Mr.Rusty TD-t veszel!  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsolesz2.0
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #21776 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:12:26 »

Én is gondolkodtam a dízelen,de abból még esélytelenebb jót találni,pláne ennyiért... Ami meg a fogyasztást illeti,nekem klímával nem túl finoman közlekedve 7.5/100km. Ha finomabban (110/60) megyek,simán lehet tartani a 7 litert.Persze ez nem városi,hanem országúti.Pl Pét-Baja,Pét-Tapolca,meg egy jópár 3km-es út,a környéken. Úgyhogy csak ajánlani tudom a 2.0-t!  taps integet2
Naplózva

1998 MK2 2.0 GLX kombi. Eddig tetszik!!! :-)
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21777 Dátum: 2013.08.27 kedd, 12:50:26 »

Az ST előtt nekem is dízel kombi volt, de sose volt olyan, hogy kevésnek éreztem volna az erejét, pedig mint utólag kiderült nem volt épp tökéletes állapotú; a turbó tengelye már ki volt kopva, meg valamelyik szelep se működött rendesen. Az új tulaj ezeket megcsináltatta, azt mondja azóta kb. ég és föld. Ha tényleg jó állapotban van a motor, akkor elég erős. Az a 90 ló se olyan kevés, nyomatékban meg ott van, mint a 2 l-es benzines, ráadásul jóval alacsonyabb fordulaton produkálja Smiley És mégis barátibb egy 6-6,5 -es fogyasztás, mint 9 és afölött.. Cheesy
A megpakolt kombi + utánfutó megrakva azért nem fog olyan nagyon takarékos lenni dízel esetén sem, azért ott már erőlködik a dízel és az üzemanyagfogyi emelkedéssel jár.
Na meg ahogy írták itt már, ennyi ídős dízelekben már jóval több km van mint egy benyásban, pont a takarékosabb normál üzem mellett, jóval többet használták őket. Na meg dizelre is lehet költeni pl. turbó ügyileg is. Egy turbó felújítás árán lehet venni pár soros benyás vagy akár V6-os bontott motort is. Szóval nehéz eldönteni mi a jobb választás, mindenképpen nagy szerencse kell és kifogni egy jó autót.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21778 Dátum: 2013.08.27 kedd, 13:23:11 »

az 1.8TD mk2 ben van erő?? Nekem az is van, most voltunk vele nyaralni, de klímával és a csomagokkal pécsre menet a hegyben többet volt a kocsi 2-3ban mint 4 ben.... és nem sz@r állapotú a motor.
És még utánfútót sem húztál.
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21779 Dátum: 2013.08.27 kedd, 13:28:09 »

Nem v6nál ott a lehetőség a motorcserére ha gáz van. V6nál is, de ott sanszos hogy a cseredarab is szhar  hehe eplus2
V6 ba is lehet venni jó motorokat, mivel az MK III-as mondeokba 2007-ig ugyanaz a motor van és azok még nem futottak annyit mint egy 97-s, II-s mondeóé.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21780 Dátum: 2013.08.27 kedd, 17:23:52 »

V6 ba is lehet venni jó motorokat, mivel az MK III-as mondeokba 2007-ig ugyanaz a motor van és azok még nem futottak annyit mint egy 97-s, II-s mondeóé.

nekem 2 v6 os mondeóm volt (1 mk3 most is)
Az mk2 kombi automata váltó problémával, de az manuálisítva lett, a másik mk3 mai napig megvan.
Motor gondjaim nem voltak/vannak. pedig nem keveset használom. Az mk3as elmúlt 1.5 évi fogyasztása 45.000km után 8.5 de ez főleg főút és autópálya. Az mk2-re nem emlékszem ennyire pontosan, de az is 10 alatt volt.
Nem 6 liter (az mk2 td-m az 30ekm re 6.3 átlagot hozott), az tény, de ha kiszámolod az átlagember havi 1000 km futásánál, 25-30liter pluszt jelent, ez 12e forint körül van. De sokminden van a v6 ban, amit egy td vagy egy 4 hengeres nem tud.
dízeles hiénákat megkímélném, 1. lezabálni a gatyádat  eplus2 (de ez nem igaz)
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21781 Dátum: 2013.08.27 kedd, 19:00:05 »

nekem 2 v6 os mondeóm volt (1 mk3 most is)
Az mk2 kombi automata váltó problémával, de az manuálisítva lett, a másik mk3 mai napig megvan.
Motor gondjaim nem voltak/vannak. pedig nem keveset használom. Az mk3as elmúlt 1.5 évi fogyasztása 45.000km után 8.5 de ez főleg főút és autópálya. Az mk2-re nem emlékszem ennyire pontosan, de az is 10 alatt volt.
Nem 6 liter (az mk2 td-m az 30ekm re 6.3 átlagot hozott), az tény, de ha kiszámolod az átlagember havi 1000 km futásánál, 25-30liter pluszt jelent, ez 12e forint körül van. De sokminden van a v6 ban, amit egy td vagy egy 4 hengeres nem tud.
dízeles hiénákat megkímélném, 1. lezabálni a gatyádat  eplus2 (de ez nem igaz)

Sziasztok!

Dízel szóba sem jöhet! Benzinszagban nőttem fel. Bocsi kedves dízelesek, de hitvallásom szerint "AZ" autó az benzines. Dízel a busz meg a teherautó...

(Mégegyszer bocsi :-))))

Másrészt meg többen írtátok itt, és nekem is ez a tapasztalatom, hogy a dízelben még több a leharcolt, mivel azok voltak annak idején céges autók, aztán lettek melós autók. És ma már nincs az mint 10-20 éve, hogy a gázolaj nagyságrendekkel olcsóbb lenne. Sőt, van amikor drágább, és a szagát sem bírom  nyes

És úgy járnék vele, mint a japán autóval, hogy szép-szép, de ha egyszer hozzá kell nyúlni, akkor viszi a gatyámat is...

Naplózva
gaborja
Vendég
« Új hozzászólás #21782 Dátum: 2013.08.27 kedd, 19:08:06 »

Sziasztok. Tudnátok nekem segíteni egy kis problémám volna mégpedig a következő! Ford mondeó MK II-es-be akut cseréltek és nincs meg a kódja a rádiónak ,ehez kérnék segítséget mire van szükség ehez előreis köszönöm a segítségeteket.üdv gaborja,
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21783 Dátum: 2013.08.27 kedd, 19:15:04 »

Sziasztok!

Dízel szóba sem jöhet! Benzinszagban nőttem fel. Bocsi kedves dízelesek, de hitvallásom szerint "AZ" autó az benzines. Dízel a busz meg a teherautó...

(Mégegyszer bocsi :-))))

Másrészt meg többen írtátok itt, és nekem is ez a tapasztalatom, hogy a dízelben még több a leharcolt, mivel azok voltak annak idején céges autók, aztán lettek melós autók. És ma már nincs az mint 10-20 éve, hogy a gázolaj nagyságrendekkel olcsóbb lenne. Sőt, van amikor drágább, és a szagát sem bírom  nyes

És úgy járnék vele, mint a japán autóval, hogy szép-szép, de ha egyszer hozzá kell nyúlni, akkor viszi a gatyámat is...


Az MK2-ben még mechanikus adagoló volt, semmi common rail, vagy hasonló. Semmi átlagon felüli drágaság. Hehe, az elmondásod alapján meg egy igazi csapatszállítóra lenne szükséged, ami meg pont egy teherautó és egy busz keveréke Wink Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21784 Dátum: 2013.08.27 kedd, 19:23:46 »

nekem 2 v6 os mondeóm volt (1 mk3 most is)
Az mk2 kombi automata váltó problémával, de az manuálisítva lett, a másik mk3 mai napig megvan.
Motor gondjaim nem voltak/vannak. pedig nem keveset használom. Az mk3as elmúlt 1.5 évi fogyasztása 45.000km után 8.5 de ez főleg főút és autópálya. Az mk2-re nem emlékszem ennyire pontosan, de az is 10 alatt volt.
Nem 6 liter (az mk2 td-m az 30ekm re 6.3 átlagot hozott), az tény, de ha kiszámolod az átlagember havi 1000 km futásánál, 25-30liter pluszt jelent, ez 12e forint körül van. De sokminden van a v6 ban, amit egy td vagy egy 4 hengeres nem tud.
dízeles hiénákat megkímélném, 1. lezabálni a gatyádat  eplus2 (de ez nem igaz)
Vágom amit írsz, de nála utánfútóval megcuccolva lenne használva és ebben az esetben már felezheted is a megtakarítást, mert ugy a dízel is 7l felett fog zabizni. Azért a különbségért meg én személy szerint, nem vennék olajkályhát, inkább maradok a V6-nál.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21785 Dátum: 2013.08.27 kedd, 19:29:47 »

Vágom amit írsz, de nála utánfútóval megcuccolva lenne használva és ebben az esetben már felezheted is a megtakarítást, mert ugy a dízel is 7l felett fog zabizni. Azért a különbségért meg én személy szerint, nem vennék olajkályhát, inkább maradok a V6-nál.

Az igaz, de a 2.0 meg 10 felett fog "zabizni" utánfutóval + 4 személlyel jól megpakolva.

Továbbá, mi teljesen más szemmel látjuk ezt, mert V6 Mondeo van a valagunk alatt. Mint mondottam volt a japó 1.6-jához képest az 1.8 TD kombi biztosan nem megy rosszabbul  és még a cuccolást is bírja sokkal kedvezőbb fogyasztással.

Jó TD-t venni pedig nem lehetetlen, csak sokáig tart a keresés. wave
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21786 Dátum: 2013.08.27 kedd, 20:06:45 »

Vágom amit írsz, de nála utánfútóval megcuccolva lenne használva és ebben az esetben már felezheted is a megtakarítást, mert ugy a dízel is 7l felett fog zabizni. Azért a különbségért meg én személy szerint, nem vennék olajkályhát, inkább maradok a V6-nál.

erre annyit, hogy nyaralni közfelkiáltással a TD-vel voltunk, mert az kombi, DE a 40 fokban klímával full teli csomagtartóval 2+3 fővel a pécsi tvtoronyhoz menet még 1. sebességet is kellett kapcsolni, ugyanott a mk3v6 felment 4.ben.
És a nyaralás végén 1.kattanástól 1.kattanásig tankolva 7.49 volt a fogyi (hegyekben, városban klímával sok csomaggal 2-3 stiftgázzal, mert csak úgy bírt menni. Szóval jövőre v6 jön velünk, mert az 8.5 literrel ugyan, de stresszmentesen teljesítette 2 éve  worship
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21787 Dátum: 2013.08.27 kedd, 23:39:58 »

Az igaz, de a 2.0 meg 10 felett fog "zabizni" utánfutóval + 4 személlyel jól megpakolva.

Továbbá, mi teljesen más szemmel látjuk ezt, mert V6 Mondeo van a valagunk alatt. Mint mondottam volt a japó 1.6-jához képest az 1.8 TD kombi biztosan nem megy rosszabbul  és még a cuccolást is bírja sokkal kedvezőbb fogyasztással.

Jó TD-t venni pedig nem lehetetlen, csak sokáig tart a keresés. wave

Én pont ezen tények miatt írtam neki, hogy a V6 sem rossz választás.
Hát a japó 1.6-hoz képest nem nagy előre lépés lenne egy TD, max. a kombi léte miatt, ha azt vesz.
Persze, hogy lehet jó TD-t venni csak ki kell fogni egy olyant, amit tényleg keveset használtak és jó állapotban van, vagy egy olyant, amit rendesen felújítottak. Különben meg ahogy olvastam, híába érvel bárki a TD mellett, mert szerinte is az autó benzinnel üzemel. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 kedd, 23:53:04 írta Truthful » Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21788 Dátum: 2013.08.27 kedd, 23:46:07 »

erre annyit, hogy nyaralni közfelkiáltással a TD-vel voltunk, mert az kombi, DE a 40 fokban klímával full teli csomagtartóval 2+3 fővel a pécsi tvtoronyhoz menet még 1. sebességet is kellett kapcsolni, ugyanott a mk3v6 felment 4.ben.
És a nyaralás végén 1.kattanástól 1.kattanásig tankolva 7.49 volt a fogyi (hegyekben, városban klímával sok csomaggal 2-3 stiftgázzal, mert csak úgy bírt menni. Szóval jövőre v6 jön velünk, mert az 8.5 literrel ugyan, de stresszmentesen teljesítette 2 éve  worship
Szóval egyről beszélünk, mert amit itt leírtál azok alapján semmi nem szól a TD mellett, főleg, ha azt nézzük, hogy drágább a dízel üzemanyag, mint a benzin, akkor szinte semmit nem takarított meg a TD.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.27 kedd, 23:55:59 írta Truthful » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21789 Dátum: 2013.08.28 szerda, 09:01:08 »

Szóval egyről beszélünk, mert amit itt leírtál azok alapján semmi nem szól a TD mellett, főleg, ha azt nézzük, hogy drágább a dízel üzemanyag, mint a benzin, akkor szinte semmit nem takarított meg a TD.  Wink
Igen. De vannak esetek, amikor a td a jobb
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21790 Dátum: 2013.08.28 szerda, 09:38:14 »

Igen. De vannak esetek, amikor a td a jobb
Igen, de ebben az esetben, amit leírtál nem volt az és akit itt sokan rá akarnak beszélni a TD-re, Ő hasonló körülmények közt használná, mint amilyen ez a Te utad volt.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21791 Dátum: 2013.08.28 szerda, 11:35:19 »

Igen, de ebben az esetben, amit leírtál nem volt az és akit itt sokan rá akarnak beszélni a TD-re, Ő hasonló körülmények közt használná, mint amilyen ez a Te utad volt.
Nekem a td második autó, elsőnek ha drágább is v6 van/lesz mindenképp.

Tapasztalatom alapján a v6 amúgy is kicsit mindig jobban van felszerelve mint a td, árban is olcsóbb szóval...
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.28 szerda, 11:38:16 írta vzoli » Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #21792 Dátum: 2013.08.28 szerda, 12:35:05 »

Sziasztok!
Ma reggel miután megérkeztem a munkahelyemre nyitnám az ajtót, de szétesett a belső kilincsszerkezet...  falbav a kilincs teljesen kihajlik az ajtó síkjából (kb. 90 fokkal kijjebb, mint normális lenne)
Ablak leteker és kívülről tudtam csak kinyitni az ajtót, hogy kiszállhassak.

Mennyire komoly a probléma és hogyan javítható, volt már nektek ilyen gondotok?
 wave
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #21793 Dátum: 2013.08.28 szerda, 13:15:53 »

Nekem a td második autó, elsőnek ha drágább is v6 van/lesz mindenképp.

Tapasztalatom alapján a v6 amúgy is kicsit mindig jobban van felszerelve mint a td, árban is olcsóbb szóval...
eljen
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21794 Dátum: 2013.08.28 szerda, 15:38:20 »

Sziasztok!
Ma reggel miután megérkeztem a munkahelyemre nyitnám az ajtót, de szétesett a belső kilincsszerkezet...  falbav a kilincs teljesen kihajlik az ajtó síkjából (kb. 90 fokkal kijjebb, mint normális lenne)
Ablak leteker és kívülről tudtam csak kinyitni az ajtót, hogy kiszállhassak.

Mennyire komoly a probléma és hogyan javítható, volt már nektek ilyen gondotok?
 wave
Ha mákod van, csak bowden szakadt.
Kárpit le, szivacs le (ragasztója vág v. tép), szerkezet megsasol. Ha megvan a hiba, cserealkatrész beszerez, kicserél. Vissza szivacs (ha vágtad és nem tépted) majd kárpit - csak nagyjából összefoglalva Grin.
Naplózva
ltom
Vendég
« Új hozzászólás #21795 Dátum: 2013.08.28 szerda, 16:52:40 »

Ha lesz egy kis időm nekiesek a dolognak...
Köszi a gyors infót!
 integet2

Ha mákod van, csak bowden szakadt.
Kárpit le, szivacs le (ragasztója vág v. tép), szerkezet megsasol. Ha megvan a hiba, cserealkatrész beszerez, kicserél. Vissza szivacs (ha vágtad és nem tépted) majd kárpit - csak nagyjából összefoglalva Grin.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21796 Dátum: 2013.08.28 szerda, 20:23:22 »


Tapasztalatom alapján a v6 amúgy is kicsit mindig jobban van felszerelve mint a td,
a tied  Wink
az én mk2-m nagyon jól felszerelt. 7 literből akkor is kijön, ha 150-el járok. felfelé sincs semmi gondja. max a mögöttem jövő nem gyönyörködhet a kilátásban.
ha td-vel alacsonyabb fokozatban mész fel valahol, mint a benyással, akkor azt meg kell nézetni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21797 Dátum: 2013.08.28 szerda, 21:07:59 »

a tied  Wink
az én mk2-m nagyon jól felszerelt. 7 literből akkor is kijön, ha 150-el járok. felfelé sincs semmi gondja. max a mögöttem jövő nem gyönyörködhet a kilátásban.
ha td-vel alacsonyabb fokozatban mész fel valahol, mint a benyással, akkor azt meg kell nézetni

óó már az enyém is jó úton halad, már van gombos ablak is Smiley amúgy neked egy fészliftesített Wink mk1 van ha jól emléxem  wave
elég jól megy a td-m, és a fogyija is jó, de a benzineshez nem tudok viszonyítani, mert az nálam 2x annyi lovas Smiley
A problémám a telipakolt klímás állapottal volt, ott 7 felett evett. Ha egyedül járok olyankor 5<=X<=6 szokott lenni.

A kolléga azt írta, hogy sokat cuccolna, meg utánfutózna is, és azért ahoz a td nem a legideálisabb
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21798 Dátum: 2013.08.28 szerda, 21:18:35 »

óó már az enyém is jó úton halad, már van gombos ablak is Smiley amúgy neked egy fészliftesített Wink mk1 van ha jól emléxem  wave
elég jól megy a td-m, és a fogyija is jó, de a benzineshez nem tudok viszonyítani, mert az nálam 2x annyi lovas Smiley
A problémám a telipakolt klímás állapottal volt, ott 7 felett evett. Ha egyedül járok olyankor 5<=X<=6 szokott lenni.

A kolléga azt írta, hogy sokat cuccolna, meg utánfutózna is, és azért ahoz a td nem a legideálisabb
vettem azóta egy mk2 ghia-t. minden elektromos, minden fűthető, digitklíma, plüss, ilyenek.

az mk1-em a microcat szerint gyárilag volt olyan, mint amit láttál. sok csoda volt benne. elvileg clx, alias fapad, de elől elektromos ablak, könyöklő, napfénytető, plüss, gyári 15-ös kerék. gondolom az számított, hogy milyen területre készült
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.28 szerda, 21:24:36 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21799 Dátum: 2013.08.28 szerda, 21:24:15 »

vettem azóta egy mk2 ghia-t. minden elektromos, minden fűthető, digitklíma, plüss, ilyenek.

óóó akkor ellnézést  eljen
Naplózva
Oldalak: 1 ... 429 430 431 432 433 434 435 [436] 437 438 439 440 441 442 443 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.