Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:19:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358349 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21850 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 15:35:41 »

eljen Nekem is EGR rendszer mentes az autóm.
Ez érdekes, az enyémben a tűzfalon volt 2 v 3 akármik, ebből az egyik ez az EGR volt. A donorban nem volt benne, és amikor átraktam a motort akkor úgy csináltam hogy ami azon a motoron volt és ahhoz tartozott azt raktam csak bele, így nekem sincs egr benne. Nem tudom a csatija hol van vagy honnan menne oda, de amit raktam motort annak a kábelkötegén nincs mert minden csatinak megvan a helye. A motortérközeg meg v6-osé, de szterintem azon sincs úgyhogy nem tudom. Egyébként akkor elvileg ez az izé elvileg a zöldkártya miatt lenne hasznos? Amúgy mért lehet tekergetni azzal mit állítok?
Naplózva
szimba71
Vendég
« Új hozzászólás #21851 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 16:42:43 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni mondeo mk2('97 1.8td turnier).
A lábtér világítás foglalataiban nem volt égő,tettem bele de folyamatosan világít,nem tudom mikor kéne el aludnia a világításnak. Ugyan ez a gondom a belső világítással is elvileg 12sec. múlva ki kéne kapcsolni de folyamatosan világít. Hol keressem a hibát?

             Segítségeteket előre is köszönöm:Csaba
 falbav
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21852 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 16:46:45 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni mondeo mk2('97 1.8td turnier).
A lábtér világítás foglalataiban nem volt égő,tettem bele de folyamatosan világít,nem tudom mikor kéne el aludnia a világításnak. Ugyan ez a gondom a belső világítással is elvileg 12sec. múlva ki kéne kapcsolni de folyamatosan világít. Hol keressem a hibát?

             Segítségeteket előre is köszönöm:Csaba
 falbav
Itt hasonló problémája volt márkatársnak is. Olvasgasd a rá érkezett válaszokat, hátha neked is jó lesz a neki adott megoldás.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21853 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 17:29:01 »

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni mondeo mk2('97 1.8td turnier).
A lábtér világítás foglalataiban nem volt égő,tettem bele de folyamatosan világít,nem tudom mikor kéne el aludnia a világításnak. Ugyan ez a gondom a belső világítással is elvileg 12sec. múlva ki kéne kapcsolni de folyamatosan világít. Hol keressem a hibát?

             Segítségeteket előre is köszönöm:Csaba
 falbav
ez nekem is probléma volt. először villogott menet közben aztán meg már el sem aludt :/ az ajtó csukódás érzékelője ami a b oszlopon van a zár résznél az kopott szét, elsőre lehúztam a csatit míg nem szereztem bele másikat.
Naplózva
szimba71
Vendég
« Új hozzászólás #21854 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 17:51:15 »

ez nekem is probléma volt. először villogott menet közben aztán meg már el sem aludt :/ az ajtó csukódás érzékelője ami a b oszlopon van a zár résznél az kopott szét, elsőre lehúztam a csatit míg nem szereztem bele másikat.

Köszi szépen meg oldódott a jobb 1 volt kontaktos=megjavítva! Minden működik! worship wave
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21855 Dátum: 2013.09.05 csütörtök, 18:16:48 »

Köszi szépen meg oldódott a jobb 1 volt kontaktos=megjavítva! Minden működik! worship wave
nekem is az volt Cheesy szétszedtem és el volt törve a bele és összeértek a rézszálak....nekem a csere oldotta meg....
Naplózva
nzugfil
Vendég
« Új hozzászólás #21856 Dátum: 2013.09.07 szombat, 15:02:28 »

Sziasztok, tudnátok abban segíteni hogy hol van mk2-ben az asr vezérlője? ...és lehet valahogy mérni hogy működik-e? folyamatosan világít a visszajelző amióta megvettem. Illetve nemrég voltam egy szervízben alapjárati problémák miatt, ami azóta is fennáll, és ott kiszedtem valamit a kocsi jobb elejéből. Azt mondták az egy alapjárati motor és nem kell az oda, különben sem működik. bizonytalan vagyok hogy biztosan nem kell az oda? hiszen gyárilag oda tervezték, gondolom nem véletlenül. Előre is köszönöm.

Nándi.
Naplózva
nzugfil
Vendég
« Új hozzászólás #21857 Dátum: 2013.09.07 szombat, 15:06:07 »

Sziasztok, tudnátok abban segíteni hogy hol van mk2-ben az asr vezérlője? ...és lehet valahogy mérni hogy működik-e? folyamatosan világít a visszajelző amióta megvettem. Illetve nemrég voltam egy szervízben alapjárati problémák miatt, ami azóta is fennáll, és ott kiszedtem valamit a kocsi jobb elejéből. Azt mondták az egy alapjárati motor és nem kell az oda, különben sem működik. bizonytalan vagyok hogy biztosan nem kell az oda? hiszen gyárilag oda tervezték, gondolom nem véletlenül. Előre is köszönöm.

Nándi.

Vagyis nem én szedtem ki, hanem kiszedték. Jön ki belőle bowden és egy motor is van rejta aminek a csatijában kettő láb van.

Köszönöm, bocsánat az elírásért.

Nándi
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #21858 Dátum: 2013.09.07 szombat, 15:16:20 »

Vagyis nem én szedtem ki, hanem kiszedték. Jön ki belőle bowden és egy motor is van rejta aminek a csatijában kettő láb van.

Köszönöm, bocsánat az elírásért.

Nándi

Alapjárati motornál ninsc bowden. Ez az alapjárati motor: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/motor/ford_escort_fiesta_mondeo_alapjarati_motor_szelep_1764981872.html

Ami motor és van bowden meg csati, az a kipörgésgátló beavatkozó egysége. Ha kipörög a kerék, akkor az a motor rántja vissza a gázbowdent, így elveszi a gázt a motortól hogy megakadályozza a kipörgést.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
nzugfil
Vendég
« Új hozzászólás #21859 Dátum: 2013.09.07 szombat, 15:25:56 »

Alapjárati motornál ninsc bowden. Ez az alapjárati motor: http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/motor/ford_escort_fiesta_mondeo_alapjarati_motor_szelep_1764981872.html

Ami motor és van bowden meg csati, az a kipörgésgátló beavatkozó egysége. Ha kipörög a kerék, akkor az a motor rántja vissza a gázbowdent, így elveszi a gázt a motortól hogy megakadályozza a kipörgést.
Köszönöm szépen. Azt még esetleg meg tudnád mondani hogy lehet-e ezt valahogy tesztelni?
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21860 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 17:22:28 »

Kicsit túlzásnak véltem. falbav falbav



Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21861 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 19:18:41 »

Sziasztok!

Helyzetjelentés:

Ma jutottam el odáig, hogy lemostam, kisuvickoltam és felraktam a hahu-ra a totoyát. Viszont Mondeo-ügyben azóta is folyamatosan nézelődök, és hát siralmas a helyzet...

persze 2.5 V6 és/vagy automata váltós dögivel, óccsóért...

Akkor leszek csak bajban, ha elviszik a totoyát, és még addig sem fogja senki eladni nekem a 2.0-ás kézi váltós kombi Mondiját.  rinya
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21862 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 22:12:06 »

Sziasztok!

Helyzetjelentés:

Ma jutottam el odáig, hogy lemostam, kisuvickoltam és felraktam a hahu-ra a totoyát. Viszont Mondeo-ügyben azóta is folyamatosan nézelődök, és hát siralmas a helyzet...

persze 2.5 V6 és/vagy automata váltós dögivel, óccsóért...

Akkor leszek csak bajban, ha elviszik a totoyát, és még addig sem fogja senki eladni nekem a 2.0-ás kézi váltós kombi Mondiját.  rinya
Mennyi a keret?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21863 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 22:56:47 »

Mennyi a keret?

Szia!

400 körül. Max 450, nagyon-nagyon-esetlegesen 500, de akkor már csili-vilinek kell lennie vonóhoroggal, szürke színben, friss műszakival, stb...  nyes

Mert hát ugyebár még át is kell iratni (84.000 HUF) meg első szervíz, meg a satöbbi.
Naplózva
szabike
Vendég
« Új hozzászólás #21864 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 22:57:00 »

Kizárt a Mondeom(mk2 dizel kombi), valamilyen módon kilehet nyitni? A motorháztető nyitva van, mert épp töltöttem az akksit, és próbálgattam a motort, kapott 1 mk1 est kisebb átalakítással. Ha a sárvédőívet és a doblemezt leveszem onnan elvileg hozzáférek az ajtóban futó kábelekhez, onnan valahogy az ablakot vagy a kp.zárat nemlehetne működtetni?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21865 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 23:06:46 »

Kizárt a Mondeom(mk2 dizel kombi), valamilyen módon kilehet nyitni? A motorháztető nyitva van, mert épp töltöttem az akksit, és próbálgattam a motort, kapott 1 mk1 est kisebb átalakítással. Ha a sárvédőívet és a doblemezt leveszem onnan elvileg hozzáférek az ajtóban futó kábelekhez, onnan valahogy az ablakot vagy a kp.zárat nemlehetne működtetni?
Nem emlékszem, hogy aksi saru le, majd vissza, talán nyit.
Pótkulcs?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21866 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 23:09:30 »

Szia!

400 körül. Max 450, nagyon-nagyon-esetlegesen 500, de akkor már csili-vilinek kell lennie vonóhoroggal, szürke színben, friss műszakival, stb...  nyes

Mert hát ugyebár még át is kell iratni (84.000 HUF) meg első szervíz, meg a satöbbi.
Így elég nehéz lesz. Elnézve a kínálatot, tulajdonképpen, olyan eladóra vársz, akinél szorul a hurok, és ezért áron alul eladja a szeretett MK2 2.0 benzines kombi vonóhorgos manuális váltós szürke Mondeoját.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21867 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 23:19:09 »

Így elég nehéz lesz. Elnézve a kínálatot, tulajdonképpen, olyan eladóra vársz, akinél szorul a hurok, és ezért áron alul eladja a szeretett MK2 2.0 benzines kombi vonóhorgos manuális váltós szürke Mondeoját.

eléggé olyan összeg, amiért lepukkantat már nem, de jót még nem kapsz.

én novemberben vettem egy lepukkantat 98-as 1.8 td kombi, sötétkék. 120.000 volt a vételár, 63.000 az átiratás.
volt fél év műszakija és egy romos kasznija, belsőtere, és hulladék váltója-futóműve.

Miután összességében rálocsoltam szép lassan a mai napig egy csomó pénzt most van egy jó műszaki állapotú, friss műszakis TD-m amibe a munkadíjat nem számítva 500pénzem fekszik. Ha a sok utánajárást, autószerelést mással csináltatom lenne még plusz 200 a munkadíj.
És most ott tart a kocsi, hogy ha kívülröl szép lenne (komplett fényezés, kb 150.000), akkor csilli villi.
Ezeket összeszámolva közel 900.000 amibe egy rom felújítása kerülhet vételárral együtt (magasabb vételár (jobb minőség)csökkentheti az utólag még ráfordítandó összeget).
Szerintem ennyit nem ér ma egy MK2 mondeo ami tiptop állapotú, de ennyibe kerül hogy az legyen. Az már csak hab a tortán, hogy 1.2m körül fullos V6 mk3 is kapható....
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.08 vasárnap, 23:24:23 írta vzoli » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21868 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 23:25:21 »

eléggé olyan összeg, amiért lepukkantat már nem, de jót még nem kapsz.

én novemberben vettem egy lepukkantat 98-as 1.8 td kombi, sötétkék. 120.000 volt a vételár, 63.000 az átiratás.
volt fél év műszakija és egy romos kasznija, belsőtere, és hulladék váltója-futóműve.

Miután összességében rálocsoltam szép lassan a mai napig egy csomó pénzt most van egy jó műszaki állapotú, friss műszakis TD-m amibe a munkadíjat nem számítva 500pénzem fekszik. Ha a sok utánajárást, autószerelést mással csináltatom lenne még plusz 200 a munkadíj.
És most ott tart a kocsi, hogy ha kívülröl szép lenne (komplett fényezés, kb 150.000), akkor csilli villi.
Ezeket összeszámolva közel 900.000 amibe egy rom felújítása kerülhet vételárral együtt (magasabb vételár (jobb minőség)csökkentheti az utólag még ráfordítandó összeget).
Szerintem ennyit ér ma egy MK2 mondeo ami tiptop állapotú. Az már csak hab a tortán, hogy 1.2m körül fullos V6 mk3 is kapható....
Na a te leírásod alapján, akkor a 2 évvel ezelőtt eladott, 97-es MK2 kombim 1.8 Benzin (tip-top), 850e-ért (téli nyári kerék) reális áron ment el.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21869 Dátum: 2013.09.08 vasárnap, 23:31:45 »

Na a te leírásod alapján, akkor a 2 évvel ezelőtt eladott, 97-es MK2 kombim 1.8 Benzin (tip-top), 850e-ért (téli nyári kerék) reális áron ment el.

szerintem igen.  eljen

a hahu-n nézegetem a mondeokat, de elég sok van 500 körül. Sok a kívülről szép is, vállalható belőle sok. de szerintem 2-300 mindegyikre rámegy 1 év alatt.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #21870 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 08:54:56 »

Kicsit túlzásnak véltem. falbav falbav




legalább TD volt?  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21871 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 09:11:36 »

legalább TD volt?  eplus2

Nem tudom, mert nem mertem közel menni hozzá annyira csúnya volt.  wow1
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21872 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 10:30:57 »

Sziasztok, tudnátok abban segíteni hogy hol van mk2-ben az asr vezérlője? ...és lehet valahogy mérni hogy működik-e? folyamatosan világít a visszajelző amióta megvettem. Illetve nemrég voltam egy szervízben alapjárati problémák miatt, ami azóta is fennáll, és ott kiszedtem valamit a kocsi jobb elejéből. Azt mondták az egy alapjárati motor és nem kell az oda, különben sem működik. bizonytalan vagyok hogy biztosan nem kell az oda? hiszen gyárilag oda tervezték, gondolom nem véletlenül. Előre is köszönöm.

Nándi.
Helló!

Ha jók az ismereteim, amit neked kiszedtek, az az ASR. És mivel "okos" szerelők kiszedték, világít a lámpája, mert hibát észlel (nincs a helyén). Ha kiszerelés előtt is világított, akkor más a helyzet, az passz.
Mk1 esetén így néz ki, az ablakmosó beöntője mellett jobbra van.

Próba:
- Kikapcsolt állapotban kipörgő kerekekkel indulás - ajánlott sóderos talaj, azon könnyebben megpörög
- Bekapcsolod az ASR-t (Mk2 esetén a rádió alatti 4-es gombsorban van a kapcsolója), és ugyanott megpróbálod kipörgetni a kereket - ha jól működik visszaszabályoz Smiley
Szerintem.

Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21873 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 10:53:21 »

szerintem igen.  eljen

a hahu-n nézegetem a mondeokat, de elég sok van 500 körül. Sok a kívülről szép is, vállalható belőle sok. de szerintem 2-300 mindegyikre rámegy 1 év alatt.

Sziasztok!

Az anyagi részét megelőzendően a jelenlegi problémám az, hogy ha rákeresek, akkor 1-2 db olyat találok, ami eleve 2.0-ás kézi váltós kombi. Ezeket megnéztem személyesen, volt amelyikért Esztergomba is elmentem. Ha láttatok már lelakott hulladékot, akkor azt szorozzátok be 3-mal...

Szóval az elsődleges gondom az, hogy a hirdetések közt jó ideje nincs is a kívánt típus, csak 1-2 darab. Az már másodlagos, hogy mennyibe kerül, és én mennyit tudok rászánni.

Ha sikerülne jól eladni a totoyát, akkor lehet hogy hozzá tudnék tenni keveset, de a milliót akkor sem tudom elérni. Sajnos ennyi a keret. Viszont a jelenlegi autómat mindenképp el akarom adni, mert olyan nekem nem kell, amihez egy bal hátsó lámpabúra újonnan 97.000 HUF... Gondolom ez érthető...
Csak hát mit vegyek helyette, ez itt a kérdés...
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21874 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 12:23:24 »

legalább TD volt?  eplus2

Nyilván...  Roll Eyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21875 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 13:10:52 »

Sziasztok!

Az anyagi részét megelőzendően a jelenlegi problémám az, hogy ha rákeresek, akkor 1-2 db olyat találok, ami eleve 2.0-ás kézi váltós kombi. Ezeket megnéztem személyesen, volt amelyikért Esztergomba is elmentem. Ha láttatok már lelakott hulladékot, akkor azt szorozzátok be 3-mal...

Szóval az elsődleges gondom az, hogy a hirdetések közt jó ideje nincs is a kívánt típus, csak 1-2 darab. Az már másodlagos, hogy mennyibe kerül, és én mennyit tudok rászánni.

Ha sikerülne jól eladni a totoyát, akkor lehet hogy hozzá tudnék tenni keveset, de a milliót akkor sem tudom elérni. Sajnos ennyi a keret. Viszont a jelenlegi autómat mindenképp el akarom adni, mert olyan nekem nem kell, amihez egy bal hátsó lámpabúra újonnan 97.000 HUF... Gondolom ez érthető...
Csak hát mit vegyek helyette, ez itt a kérdés...

Anno (2006) én sem találtam elfogadható állapotú és felszereltségű 2.0 benzinest, így lett 1.8 benzines kombim. Nekem a vontatás nem volt szempont.
Ha nem vonóhorgost veszel, akkor még kb 60-80e mire vonóhorog lesz az autón hivatalosan.
Hírdetéseket nézegettem. Vajon dízeleken miért van többön is vonóhorog? Lehet alkalmasabbak utánfutózni. Kevesebbet is esznek. Száguldozni úgy sem akarsz. Ugord át a dízel fóbiádat, meg a közhelyes mondatokat, és legalább próbálj ki egy párat.
Utána még mindig mondhatod, hogy fúj!  vigyor3

Erre még vonóhorog kell. Téli, nyári gumi, tetőcsomagtartó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-7153441

Vonóhorog, téli, nyári gumi: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx-7162760

Vonóhorog, hátul tárcsafékes, majdnem 2 év műszaki: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2015.04._hoig_muszakis-6904305#

Vonóhorog, Hátsó ívek javítva, téli, nyári gumi szett, félautomata klíma, majdnem 2 év műszaki: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_clx-7212713

Vonóhorog: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_clx-6895824

Ja, és alkudni mindig lehet, és kell is! A téli kerekekre mindig kérdezz rá, ha nincs a hirdetésben, akkor is.
Jó morfondírozást!  Wink


Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21876 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 16:36:59 »

Anno (2006) én sem találtam elfogadható állapotú és felszereltségű 2.0 benzinest, így lett 1.8 benzines kombim. Nekem a vontatás nem volt szempont.
Ha nem vonóhorgost veszel, akkor még kb 60-80e mire vonóhorog lesz az autón hivatalosan.
Hírdetéseket nézegettem. Vajon dízeleken miért van többön is vonóhorog? Lehet alkalmasabbak utánfutózni. Kevesebbet is esznek. Száguldozni úgy sem akarsz. Ugord át a dízel fóbiádat, meg a közhelyes mondatokat, és legalább próbálj ki egy párat.
Utána még mindig mondhatod, hogy fúj!  vigyor3

Erre még vonóhorog kell. Téli, nyári gumi, tetőcsomagtartó: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_td_glx-7153441

Vonóhorog, téli, nyári gumi: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_glx-7162760

Vonóhorog, hátul tárcsafékes, majdnem 2 év műszaki: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2015.04._hoig_muszakis-6904305#

Vonóhorog, Hátsó ívek javítva, téli, nyári gumi szett, félautomata klíma, majdnem 2 év műszaki: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_clx-7212713

Vonóhorog: http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_1.8_td_clx-6895824

Ja, és alkudni mindig lehet, és kell is! A téli kerekekre mindig kérdezz rá, ha nincs a hirdetésben, akkor is.
Jó morfondírozást!  Wink




Szia!

Valóban jónak tűnnek amiket küldtél. Az a problémám, hogy én úgy születtem, hogy a lányokhoz vonzódom. A dízel autó olyan lenne, mintha azt mondanád, ezentúl a fiúkhoz vonzódjak. Köszi, de kihagyom  vigyor3

Tudom, hogy ész-érvekkel meg lehet magyarázni, de akkor sem. Arról nem is beszélve, hogy ha a benzinesekben van 250-300 ezer km, akkor ezekben a dízelekben mennyi van? Régen is és most is az vett dízelt, aki sokat megy (vagy céges autó). Ezért én úgy gondolom (és sok szerelő egybehangzó állítása) hogy ha használtautó, akkor a dízelnél nagyobb lutri kifogni egy jót, valós kilométerrel...

Biztos azt gondoljátok, de sok bajom van :-)
Hát végülis igen. Nincsenek "álmaim", tudom, hogy ennyi pénzért nem lehet álom-autót kapni, de azért na.... hulladékot semmiképp nem fogok venni.
Inkább kivárok, még az is lehet, addig megnyerem a lottót :-D
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21877 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:11:02 »

Szia!

Valóban jónak tűnnek amiket küldtél. Az a problémám, hogy én úgy születtem, hogy a lányokhoz vonzódom. A dízel autó olyan lenne, mintha azt mondanád, ezentúl a fiúkhoz vonzódjak. Köszi, de kihagyom  vigyor3

Tudom, hogy ész-érvekkel meg lehet magyarázni, de akkor sem. Arról nem is beszélve, hogy ha a benzinesekben van 250-300 ezer km, akkor ezekben a dízelekben mennyi van? Régen is és most is az vett dízelt, aki sokat megy (vagy céges autó). Ezért én úgy gondolom (és sok szerelő egybehangzó állítása) hogy ha használtautó, akkor a dízelnél nagyobb lutri kifogni egy jót, valós kilométerrel...

Biztos azt gondoljátok, de sok bajom van :-)
Hát végülis igen. Nincsenek "álmaim", tudom, hogy ennyi pénzért nem lehet álom-autót kapni, de azért na.... hulladékot semmiképp nem fogok venni.
Inkább kivárok, még az is lehet, addig megnyerem a lottót :-D

Én is ilyen dízelfóbiás voltam. A jelenlegi, az első dízel autóm. Szerelők, közhelyek, valóság, vélemények, keszekusza minden.
Sokat megy csak akkor éri meg, stb. dumák.
Az én esetem részben más, mert nekem MKIII-as dízelem van. Évi átlag 15e km-t megyek. Mivel minden körülmények között (város, országút), azonos vezetési stílusnál, 3 literrel kevesebbet fogyaszt a dízel, mint a korábbi benzines, így éves szinten kb 200e Ft-al költök kevesebbet üzemanyagra. Tehát ha beszívom a modern dízel-es cumikat (p.csúcs, nagynyomású szivattyú, kettős tömegű lendkerék, stb), akkor is 3 év alatt megtérül. Nem kerülsz közelebb a fiúkhoz sem, ne aggódj!  Wink
A te esetedben szerintem nincsen ilyen nagy a kockázati összeg. Szóval a duma, hogy csak az vegyen dízelt aki legalább 30 ezret megy egy évben, szerintem marhaság. És sok esetben olyan szerelők fikázzák, akik nem értenek a dízelhez.

Meggyőzni nem akarlak, csak tényeket írok, ahogy én tapasztalom/látom. Az aktuális hirdetések, meg jelenleg azt mutatják, lásd állapot, hogy a benzines példányok tulajai a trógerebbek/kevésbé igényesek, legalább is a külsők alapján.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21878 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:17:36 »

Szia!

Valóban jónak tűnnek amiket küldtél. Az a problémám, hogy én úgy születtem, hogy a lányokhoz vonzódom. A dízel autó olyan lenne, mintha azt mondanád, ezentúl a fiúkhoz vonzódjak. Köszi, de kihagyom  vigyor3


Jajj, hagyd már ezt a hülyeséget. Semmi köze a valósághoz. Vontatásra a dízel a legalkalmasabb, nem véletlenül adtak el kombiból annyit dízel motorral. Cuccolni az való.

Tudod, hogy mire kell az autó neked. Arra meg dízel való.

Ha nem kell, azt is megértem. Akkor viszont tök mindegy melyik motorral veszed a benzinest. Egyik sem fogja szeretni a vontatást. Cserébe mind zabálni fog 10 felett, ami miatt akár V6-os kombit is vehetsz. Sőt vontatási üzemben az kevesebbet eszik, mint a 2.0.

Kezdj el kint nézelődni, mert itthon egyhamar nem fogsz találni jó állapotú Mk2-es kombit 2.0 motorral. A többségét már elhasználták a maradék meg bőven a kereted felett van.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21879 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:20:15 »

Jajj, hagyd már ezt a hülyeséget. Semmi köze a valósághoz. Vontatásra a dízel a legalkalmasabb, nem véletlenül adtak el kombiból annyit dízel motorral. Cuccolni az való.

Tudod, hogy mire kell az autó neked. Arra meg dízel való.

Ha nem kell, azt is megértem. Akkor viszont tök mindegy melyik motorral veszed a benzinest. Egyik sem fogja szeretni a vontatást. Cserébe mind zabálni fog 10 felett, ami miatt akár V6-os kombit is vehetsz. Sőt vontatási üzemben az kevesebbet eszik, mint a 2.0.

Kezdj el kint nézelődni, mert itthon egyhamar nem fogsz találni jó állapotú Mk2-es kombit 2.0 motorral. A többségét már elhasználták a maradék meg bőven a kereted felett van.
Minden jogos amit írsz.  eljen Én is ezt próbálom, csak én finomabb hangnemben.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21880 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:37:21 »

Tényleg nem kötekedni akarok veletek, de vezettetek már tartósan 1.8TD-t ??
gyárilag 88Le 1300+Kg fix geós turbó. 2500 alatt satnya, 2500 felett sokat fogyaszt. Ha bekapcsolod a klímát, mintha a kéziféket húznád be, amit aztán minden hirtelenebb gázadásra kikapcsol. ha pedig megpakolva normális tempóra próbálod hajszolni, akkor úgy benyeli a 7.5 litert, mint a pinty, de ha hegyek is vannak esetleg, akkor akár 8at is.
Nekem is ez az első dízel kocsim, ezen kívül mondeóból csak mk2-mk3v6 om voltamikkel minden ok volt, cserébe 8-10 körüli a fogyi, meg volt  mk3 1.8i, de az volt jobb 9 litert az is megevett, cserébe nem ment.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #21881 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:46:01 »

Tényleg nem kötekedni akarok veletek, de vezettetek már tartósan 1.8TD-t ??
gyárilag 88Le 1300+Kg fix geós turbó. 2500 alatt satnya, 2500 felett sokat fogyaszt. Ha bekapcsolod a klímát, mintha a kéziféket húznád be, amit aztán minden hirtelenebb gázadásra kikapcsol. ha pedig megpakolva normális tempóra próbálod hajszolni, akkor úgy benyeli a 7.5 litert, mint a pinty, de ha hegyek is vannak esetleg, akkor akár 8at is.
Nekem is ez az első dízel kocsim, ezen kívül mondeóból csak mk2-mk3v6 om voltamikkel minden ok volt, cserébe 8-10 körüli a fogyi, meg volt  mk3 1.8i, de az volt jobb 9 litert az is megevett, cserébe nem ment.
Nem akar száguldozni, mint te a V6-al. Te a V6-hoz hasonlítod a TD-t. Ami a dízelnél 7,5, az a benyásnál 10,5 lesz.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21882 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:53:01 »

Tényleg nem kötekedni akarok veletek, de vezettetek már tartósan 1.8TD-t ??
gyárilag 88Le 1300+Kg fix geós turbó. 2500 alatt satnya, 2500 felett sokat fogyaszt. Ha bekapcsolod a klímát, mintha a kéziféket húznád be, amit aztán minden hirtelenebb gázadásra kikapcsol. ha pedig megpakolva normális tempóra próbálod hajszolni, akkor úgy benyeli a 7.5 litert, mint a pinty, de ha hegyek is vannak esetleg, akkor akár 8at is.
Nekem is ez az első dízel kocsim, ezen kívül mondeóból csak mk2-mk3v6 om voltamikkel minden ok volt, cserébe 8-10 körüli a fogyi, meg volt  mk3 1.8i, de az volt jobb 9 litert az is megevett, cserébe nem ment.
én vezettem már, és nem ez a tapasztalatom. mondtam én, hogy a tieddel baj van.
nekem 1500-tól felfelé már jó. igaz nem egy adagolós szervíz üzemelte be, de így legalább megy rendesen. 2500 felett nem is megyek vele. klímát nem érzi meg, a fogyija mondjuk az én vezetési stílusomban 7 liter. ha nagyon nyomom, akkor 7,5 nagyobb difi nincs. ez nem dízel vagy benzin függő. van *** dízel, meg jó dízel. van *** benzines, meg jó benzines.

Mr Rusty!
attól, hogy benyást veszel, bele tudsz nyúlni ugyanúgy valami fhosba. ez nem üzemanyag kérdése.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21883 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 17:56:06 »

Nem akar száguldozni, mint te a V6-al. Te a V6-hoz hasonlítod a TD-t. Ami a dízelnél 7,5, az a benyásnál 10,5 lesz.


ebben van valami Smiley bár inkább 9.5 mint 10.5  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21884 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 18:00:27 »

én vezettem már, és nem ez a tapasztalatom. mondtam én, hogy a tieddel baj van.
nekem 1500-tól felfelé már jó. igaz nem egy adagolós szervíz üzemelte be, de így legalább megy rendesen. 2500 felett nem is megyek vele. klímát nem érzi meg, a fogyija mondjuk az én vezetési stílusomban 7 liter. ha nagyon nyomom, akkor 7,5 nagyobb difi nincs. ez nem dízel vagy benzin függő. van *** dízel, meg jó dízel. van *** benzines, meg jó benzines.

Mr Rusty!
attól, hogy benyást veszel, bele tudsz nyúlni ugyanúgy valami fhosba. ez nem üzemanyag kérdése.

Ó Te tudom, hogy vezettél TD-t Smiley De az alább leírt v6 benzin és 1.8TD összehasnlításom a hibás, a td-m nagyon is jó, a 88 lóerejéhez képest. Nem 170 az biztos.
Én hozzá vagyok szokva egy 1000 től induló egyenletesen leadott 170lóhoz, amire ha vigyázok, ugyanazok közt a körülmények közt kb 2 literrel eszk többet mint a td, csak nem lesz izomlázam a sok sebváltástól.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21885 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 18:22:42 »

Tényleg nem kötekedni akarok veletek, de vezettetek már tartósan 1.8TD-t ??
gyárilag 88Le 1300+Kg fix geós turbó. 2500 alatt satnya, 2500 felett sokat fogyaszt. Ha bekapcsolod a klímát, mintha a kéziféket húznád be, amit aztán minden hirtelenebb gázadásra kikapcsol. ha pedig megpakolva normális tempóra próbálod hajszolni, akkor úgy benyeli a 7.5 litert, mint a pinty, de ha hegyek is vannak esetleg, akkor akár 8at is.
Nekem is ez az első dízel kocsim, ezen kívül mondeóból csak mk2-mk3v6 om voltamikkel minden ok volt, cserébe 8-10 körüli a fogyi, meg volt  mk3 1.8i, de az volt jobb 9 litert az is megevett, cserébe nem ment.

De nem erről van itt szó!!! Hogy jövünk ahhoz, hogy a V6-ot mérjük össze az 1.8 TD-vel? Alma-körte......

Az a kérdés itt, hogy cuccoláshoz/vontatáshoz melyik motorral kell venni a kombi mk2-est a 2.0 B helyett. Ha a szívemre hallgatok, akkor ST200, mert egyedül az megy, a többi csak mese. De itt nem ez a lényeg.

V6-ot nem akar, TD-t nem akar. Márpedig cuccoláshoz/utánfutózáshoz ez a kettő való csak. Az 1.6 szenved és zabál, az 1.8 zabál aztán szenved, a 2.0 meg zabál, de nem megy. A V6 zabál és megy, az ST200 zabál és nagyon megy.

Ezekhez képest az 1.8 TD 2-3 literrel kevesebbet eszik, és csak visszafogottan szenved.

Tiltakozhatunk az 1.8 TD ellen, de arra, amire neki kell pont az a tökéletes.

Megveszi majd az 1.8, 2.0, V6 kombit és az első komolyabb vontatás után lebiggyed majd a szája a 10-12 literes fogyitól. Vontatni alacsony fordulatos dízel nyomatékból kell. Ezt most pont neked magyarázom?

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.09 hétfő, 18:25:18 írta drof » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21886 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 18:24:04 »

Mr Rusty!
attól, hogy benyást veszel, bele tudsz nyúlni ugyanúgy valami fhosba. ez nem üzemanyag kérdése.

Fúú, de még hogy! Itthon, ma 450e forintból? Szinte csak abba tud belenyúlni. hehe
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21887 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 18:36:07 »

De nem erről van itt szó!!! Hogy jövünk ahhoz, hogy a V6-ot mérjük össze az 1.8 TD-vel? Alma-körte......

Az a kérdés itt, hogy cuccoláshoz/vontatáshoz melyik motorral kell venni a kombi mk2-est a 2.0 B helyett. Ha a szívemre hallgatok, akkor ST200, mert egyedül az megy, a többi csak mese. De itt nem ez a lényeg.

V6-ot nem akar, TD-t nem akar. Márpedig cuccoláshoz/utánfutózáshoz ez a kettő való csak. Az 1.6 szenved és zabál, az 1.8 zabál aztán szenved, a 2.0 meg zabál, de nem megy. A V6 zabál és megy, az ST200 zabál és nagyon megy.

Ezekhez képest az 1.8 TD 2-3 literrel kevesebbet eszik, és csak visszafogottan szenved.

Tiltakozhatunk az 1.8 TD ellen, de arra, amire neki kell pont az a tökéletes.

Megveszi majd az 1.8, 2.0, V6 kombit és az első komolyabb vontatás után lebiggyed majd a szája a 10-12 literes fogyitól. Vontatni alacsony fordulatos dízel nyomatékból kell. Ezt most pont neked magyarázom?

 
 

 eljen
leszámítva, hogy pont a TD nem az az alacsony fordulaton nyomatékos  eplus2
de ismét mondom, mondeoból csak a v6 volt amivel elégedett voltam.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21888 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 18:40:25 »

eljen
leszámítva, hogy pont a TD nem az az alacsony fordulaton nyomatékos  eplus2

mért? van még másik, amivel vontatni tudsz úgy másfél tonnát, hogy gázadás nélkül elindulsz? (és nem égeted szét a kuplungot)
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21889 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 19:19:28 »

mért? van még másik, amivel vontatni tudsz úgy másfél tonnát, hogy gázadás nélkül elindulsz? (és nem égeted szét a kuplungot)

pl a v6  eplus2

És bekapcsolt klímával 40 fokban?

Szeretem a dízelemet, de nem a menetteljesítményei miatt. Ha ráér az ember és jó neki a max 100-110, és szeret sokat váltani, jó a td.
Ha egy lusta dög, és megér plusz 1000Ft-t 100 km-renként neki, hogy 40nél már 5.be gangol, és legközelebb a célállomáson veszi ki belőle, akkor pedig v6.
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.09 hétfő, 19:23:00 írta vzoli » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #21890 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 19:53:31 »

eljen
leszámítva, hogy pont a TD nem az az alacsony fordulaton nyomatékos  eplus2
de ismét mondom, mondeoból csak a v6 volt amivel elégedett voltam.

Mi most már biztosak vagyunk abban GinJoy-jal, hogy neked el kellene látogatnod hozzá egy adagoló beállításra. taps

Az 1.8TD 2000-es fordulaton tudja a maximális 180Nm-eres nyomatékot leadni.

Szerintem te össze vagy zavarodva a TD/V6 váltogatás miatt és kevered a gyorsulás érzését a vontatási képességgel, a lineárisan növekvő lóerőket a konstans nyomatékkal.  integet2

Azt mi is tudjuk, hogy a V6 jobb. Azért járok azzal. Azt is tudom, hogy a dízelt sokan nem szeretik. Én sem. Viszont azt is tudom, hogy zenekari cuccozáshoz/vontatáshoz Mk2-esből 1.8TD-t érdemes csak venni. A fogyasztás miatt és a nyomatékleadás miatt is.

Az meg nem kérdés, hogy megér-e valakinek pár ezrest pluszban a V6. Az a kérdés, hogy belefér-e a költségvetésébe. Már bocsánat, de én úgy vélem, hogy aki 400-500e kerettel keres cuccolós autót, miközben a meglévő autója 10 literes fogyasztása és a magas alkatrész árai nem férnek bele a keretébe az a valaki éppen az a kategória, aki nem fog V6 mellett dönteni. Akkor sem, ha neked gyenge a TD-d. vigyor3
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #21891 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 19:57:54 »

pl a v6  eplus2

És bekapcsolt klímával 40 fokban?

Szeretem a dízelemet, de nem a menetteljesítményei miatt. Ha ráér az ember és jó neki a max 100-110, és szeret sokat váltani, jó a td.
Ha egy lusta dög, és megér plusz 1000Ft-t 100 km-enként neki, hogy 40nél már 5.be gangol, és legközelebb a célállomáson veszi ki belőle, akkor pedig v6.
A  dizlibe 50-60 ezer forint ráfordítással beépíthető egy felújított Bosch adagoló,ami már meg is oldja az általad említett lomhasági problémát és tartósan 3000/perc fordulatszámon sem eszik 6.5-7 liternél többet.Az enyém kapott egyet 10-es elemmel,ráraktam még egy változógeós turbót,minden sebességi fokozatban 1500-tól húz 4500-ig,mint a barom,GPS szerint 190 a végsebessége és rendszeres baromkodás mellett eszik 7,5 litert.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #21892 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:00:01 »

pl a v6  eplus2

És bekapcsolt klímával 40 fokban?

Szeretem a dízelemet, de nem a menetteljesítményei miatt. Ha ráér az ember és jó neki a max 100-110, és szeret sokat váltani, jó a td.
Ha egy lusta dög, és megér plusz 1000Ft-t 100 km-renként neki, hogy 40nél már 5.be gangol, és legközelebb a célállomáson veszi ki belőle, akkor pedig v6.

Nem annyira jó a motornak a 40-nél 5-ben....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21893 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:04:25 »

Mi most már biztosak vagyunk abban GinJoy-jal, hogy neked el kellene látogatnod hozzá egy adagoló beállításra. taps

Az 1.8TD 2000-es fordulaton tudja a maximális 180Nm-eres nyomatékot leadni.

Szerintem te össze vagy zavarodva a TD/V6 váltogatás miatt és kevered a gyorsulás érzését a vontatási képességgel, a lineárisan növekvő lóerőket a konstans nyomatékkal.  integet2

Azt mi is tudjuk, hogy a V6 jobb. Azért járok azzal. Azt is tudom, hogy a dízelt sokan nem szeretik. Én sem. Viszont azt is tudom, hogy zenekari cuccozáshoz/vontatáshoz Mk2-esből 1.8TD-t érdemes csak venni. A fogyasztás miatt és a nyomatékleadás miatt is.

Az meg nem kérdés, hogy megér-e valakinek pár ezrest pluszban a V6. Az a kérdés, hogy belefér-e a költségvetésébe. Már bocsánat, de én úgy vélem, hogy aki 400-500e kerettel keres cuccolós autót, miközben a meglévő autója 10 literes fogyasztása és a magas alkatrész árai nem férnek bele a keretébe az a valaki éppen az a kategória, aki nem fog V6 mellett dönteni. Akkor sem, ha neked gyenge a TD-d. vigyor3


 worship

igazad van Smiley a 2 motor közti váltás miatt van az elégedetlenségem, hiszen több éve csak v6om és benzinesem van. a v6 szép egyenletesen adja le, viszonylag alacsony fordulatról a nyomatékát. Miután átülök a td-be szánalmasan gyengének és zajosnak tűnik, de pár 10 km alatt megszokom, és rájövök hogy nem kell 170 ló a közlekedéshez, elég a 80 is. Ha lett volna valaha is turbós motorú autóm, nem volna ennyire szokatlan nekem, nem vagyok rákódolva, hogy el kelljen 2000 ig forgatnom hogy menjen Cheesy

De bármit is mondok, az elmúlt 1 évben 35000km ment a td-m be és csak 10000 a v6 ba, szóval....
Ha sokat kell autópályáznom, akkor v6, mert bírja a tempót (150+), ha pest, város, országút stb, akkor TD, mert ott igazán keveset eszik a v6hoz képest.
A td-t imádom, mert benne van a kezem munkája, a fogyija jó, megy amennyire elvárható tőle nagy, mert kombi.
A v6 hát az szerelem Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21894 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:04:29 »

A  dizlibe 50-60 ezer forint ráfordítással beépíthető egy felújított Bosch adagoló,ami már meg is oldja az általad említett lomhasági problémát és tartósan 3000/perc fordulatszámon sem eszik 6.5-7 liternél többet.Az enyém kapott egyet 10-es elemmel,ráraktam még egy változógeós turbót,minden sebességi fokozatban 1500-tól húz 4500-ig,mint a barom,GPS szerint 190 a végsebessége és rendszeres baromkodás mellett eszik 7,5 litert.
kitől vetted a 10-es bosch-t? Nem Balázsnak hívják?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21895 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:05:27 »

A  dizlibe 50-60 ezer forint ráfordítással beépíthető egy felújított Bosch adagoló,ami már meg is oldja az általad említett lomhasági problémát és tartósan 3000/perc fordulatszámon sem eszik 6.5-7 liternél többet.Az enyém kapott egyet 10-es elemmel,ráraktam még egy változógeós turbót,minden sebességi fokozatban 1500-tól húz 4500-ig,mint a barom,GPS szerint 190 a végsebessége és rendszeres baromkodás mellett eszik 7,5 litert.

azért nekem nem eszik 7.5 öt  Wink

az elmúlt 32000 átlaga 6.21
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.09 hétfő, 20:07:13 írta vzoli » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21896 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:06:23 »

Nem annyira jó a motornak a 40-nél 5-ben....

tudom, kissé túloztam  vigyor3
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #21897 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:14:44 »

kitől vetted a 10-es bosch-t? Nem Balázsnak hívják?
A Gyuris Attilától Gödöllőn.
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #21898 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:17:48 »

azért nekem nem eszik 7.5 öt  Wink

az elmúlt 32000 átlaga 6.21
Nálam is evett már 6.38-at,én csak azt akartam mondani,hogy rendszeres 150-es tempó és dinamikus gyorsítások mellett sem eszik többet 7,5-nél.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21899 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:19:21 »

Nálam is evett már 6.38-at,én csak azt akartam mondani,hogy rendszeres 150-es tempó és dinamikus gyorsítások mellett sem eszik többet 7,5-nél.

jaja, akkor pont u.a.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 431 432 433 434 435 436 437 [438] 439 440 441 442 443 444 445 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.