Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:19:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 432 433 434 435 436 437 438 [439] 440 441 442 443 444 445 446 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358347 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21900 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:21:27 »

A Gyuris Attilától Gödöllőn.
az jó  eljen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21901 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:26:10 »

Na ezt hívják úgy, hogy aktív fórum  nyes

Azért nem semmi, írok valamit, és rögtön oldalnyi reakciók jönnek. Látszik, hogy abszolút elvetemültek vagytok a szó pozitív értelmében.  vigyor3
Tartsátok meg ezt a jó szokásotokat.

Nos, sokminden elhangzott ismét, továbbra is sok a bizonytalansági tényező. Egyre inkább úgy tűnik, hogy ennyi pénzből nem lehet elfogadható autót venni. Se dízelt, se benzinest. Mindkettő lutri a sajátmaga szempontjából.

A külföldi behozatallal kapcsolatosan abszolúte nem vagyok tájékozott, több napi (akár heti) meló lenne nekiállni és kiismerni magam a jogszabályok, fizetendő tételek, tanácsok, buktatók, stb. kavalkádjában. Őszintén szólva nincs kedvem + energiám hozzá. Vakon megbízni egy külföldről más által behozott autóban pedig nem fogok.

Úgyhogy egyelőre várok. Aztán hátha sikerül pár kilót még hozzátenni a költségvetéshez, és akkor majd meglátjuk.

Őszintén és töredelmesen bevallom, nézelődök azért Opeléknál is. Mint korábban írtam, a családban van egy 19 éves hibamentes F Astra... De ez csak vész esetén. Elsődleges cél mindenképp a mondi.

 worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21902 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:33:39 »

Na ezt hívják úgy, hogy aktív fórum  nyes

Azért nem semmi, írok valamit, és rögtön oldalnyi reakciók jönnek. Látszik, hogy abszolút elvetemültek vagytok a szó pozitív értelmében.  vigyor3
Tartsátok meg ezt a jó szokásotokat.

Nos, sokminden elhangzott ismét, továbbra is sok a bizonytalansági tényező. Egyre inkább úgy tűnik, hogy ennyi pénzből nem lehet elfogadható autót venni. Se dízelt, se benzinest. Mindkettő lutri a sajátmaga szempontjából.

A külföldi behozatallal kapcsolatosan abszolúte nem vagyok tájékozott, több napi (akár heti) meló lenne nekiállni és kiismerni magam a jogszabályok, fizetendő tételek, tanácsok, buktatók, stb. kavalkádjában. Őszintén szólva nincs kedvem + energiám hozzá. Vakon megbízni egy külföldről más által behozott autóban pedig nem fogok.

Úgyhogy egyelőre várok. Aztán hátha sikerül pár kilót még hozzátenni a költségvetéshez, és akkor majd meglátjuk.

Őszintén és töredelmesen bevallom, nézelődök azért Opeléknál is. Mint korábban írtam, a családban van egy 19 éves hibamentes F Astra... De ez csak vész esetén. Elsődleges cél mindenképp a mondi.

 worship

én most csinálom pont a forgalomba helyezést. nem nagy cucc. papírok legyenek meg rendesen az eladótól. nkh vizsga, majd regadó, aztán okmányiroda. 2 nap. 97-es 1.8 td-re nekem 2 kiló az ára. ebben benne van, hogy nem kell lótni futni napokig. szerda reggel megyek vizsgáztatni, még utána megcsinálják a regadót is. másnap az okmányiroda, aztán kész is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21903 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:36:56 »

én most csinálom pont a forgalomba helyezést. nem nagy cucc. papírok legyenek meg rendesen az eladótól. nkh vizsga, majd regadó, aztán okmányiroda. 2 nap. 97-es 1.8 td-re nekem 2 kiló az ára. ebben benne van, hogy nem kell lótni futni napokig. szerda reggel megyek vizsgáztatni, még utána megcsinálják a regadót is. másnap az okmányiroda, aztán kész is

Na jó, de gondolom nem elég nézegetni a hirdetést, ha megtetszik, ki is kell menni érte németbe, vagy osztrákiába, vagy akárhová, aztán haza is kell jönni. Netán ott szállást megoldani, valakit magaddal vinni, stb...
Nekem pl. ehhez sincs se időm se szabadságom, se energiám...  levele
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21904 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:38:47 »

jaja, akkor pont u.a.

Zoli hallode, tényleg nézesd át a legapróbb csavarig a TD motorját. Az enyém se volt éppen jó állapotban, de még úgy is volt benne elegendő erő -sok emberkével, klímával együtt-, pedig az adagoló is csak Lucas volt. És mindezt nagyátlag 6,5-es fogyasztással. (És anyám Suzukiját gyakorlatilag kenterbe vertem vele minden tekintetben.)
Most meg hajtom az ST200-at, és tépem a hajam a fogyasztása miatt (pont most van olyan időszak, hogy napi szinten 70-80 km-t kell autóznom), és ha ezt is 2500-ig használnám mint a TD-t, hát nem nagyon mondhatnám rá hogy ez egy sportos autó Cheesy Hiába kisebb annyival a motorja a dízelnek, vontatáshoz én is inkább azt használnám.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21905 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:41:05 »

Sziasztok.
összeraktam a gépet félig-meddig, máma ismét elindítottam hogy menjek egy karikát, a kipufogó csak össze van csavarozva de tömítés nincs csak gyorsba összeraktam, de fura dologra lettem figyelmes. Amikor hirdelen gázt adok a pillangószelepnél akkorát szív hogy szuszog és le akar fulladni, ha lassan adom a gázt akkor semmi, csak ha hirtelen. ez mitől lehet?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21906 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:41:09 »

Na jó, de gondolom nem elég nézegetni a hirdetést, ha megtetszik, ki is kell menni érte németbe, vagy osztrákiába, vagy akárhová, aztán haza is kell jönni. Netán ott szállást megoldani, valakit magaddal vinni, stb...
Nekem pl. ehhez sincs se időm se szabadságom, se energiám...  levele
én történetem: autót neten kinéztem, haver elvitt(ez lehet akár busz, vonat is), színazonos rendszám a szatyorban, odaértünk, felpattintottam a rendszámot, csomagtartóból 25 liter go beletöltöttem, hazajöttünk. ausztriát egy délután meg lehet oldani
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21907 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:42:54 »

én történetem: autót neten kinéztem, haver elvitt(ez lehet akár busz, vonat is), színazonos rendszám a szatyorban, odaértünk, felpattintottam a rendszámot, csomagtartóból 25 liter go beletöltöttem, hazajöttünk. ausztriát egy délután meg lehet oldani

mi az hogy színazonos rendszám?  wow1

Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21908 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:44:22 »

mi az hogy színazonos rendszám?  wow1



pl ha egy kék kombit akarnál hozni kintröl, akkor az én rendszámom az szinazonos Cheesy
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21909 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:45:32 »

Zoli hallode, tényleg nézesd át a legapróbb csavarig a TD motorját. Az enyém se volt éppen jó állapotban, de még úgy is volt benne elegendő erő -sok emberkével, klímával együtt-, pedig az adagoló is csak Lucas volt. És mindezt nagyátlag 6,5-es fogyasztással. (És anyám Suzukiját gyakorlatilag kenterbe vertem vele minden tekintetben.)
Most meg hajtom az ST200-at, és tépem a hajam a fogyasztása miatt (pont most van olyan időszak, hogy napi szinten 70-80 km-t kell autóznom), és ha ezt is 2500-ig használnám mint a TD-t, hát nem nagyon mondhatnám rá hogy ez egy sportos autó Cheesy Hiába kisebb annyival a motorja a dízelnek, vontatáshoz én is inkább azt használnám.

Mondom, hogy a v6omhoz viszonyítom!! 100ló van a 2 kocsi között, egyik nap egyiket használom, másik nap másikat. Szerinted?
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21910 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:46:48 »

pl ha egy kék kombit akarnál hozni kintröl, akkor az én rendszámom az szinazonos Cheesy

ajjja  wow1
egyre inkább nem értem. Illetve lehet hogy értem, de ha arról van szó amire gondolok, akkor nem akarom érteni  nyes


Na látjátok, nálam itt kezdődik, hogy csomó ilyen dologról azt se tudom eszik vagy isszák... És ahhoz hogy kitanuljam magam, nincs se kedvem, se időm...
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21911 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:48:31 »

Mondom, hogy a v6omhoz viszonyítom!! 100ló van a 2 kocsi között, egyik nap egyiket használom, másik nap másikat. Szerinted?

Akkor se kéne olyan sokat ennie a dízelnek, és akkor már tuti hogy nincs is meg benne a gyári 90 ló meg a kellemes nyomatékgörbe, csak azért mondom.
Mondjuk már én is próbálom gyűjtögetni a pénzt a hülyegyerek autó mellé egy kellemes kis takarékos dízelre, bár az egy 190D merci lesz majd.. Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21912 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:49:35 »

ajjja  wow1
egyre inkább nem értem. Illetve lehet hogy értem, de ha arról van szó amire gondolok, akkor nem akarom érteni  nyes


Na látjátok, nálam itt kezdődik, hogy csomó ilyen dologról azt se tudom eszik vagy isszák... És ahhoz hogy kitanuljam magam, nincs se kedvem, se időm...

Nézz ki egy jó dízelt 500-530 környékén, alkudd le a francba 400 környékére, és már jó is vagy. Én 600 körül kezdtem árulni a dízelt fél éve, 3 hónap múlva 430 környékén vitték el..
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21913 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:50:20 »

ajjja  wow1
egyre inkább nem értem. Illetve lehet hogy értem, de ha arról van szó amire gondolok, akkor nem akarom érteni  nyes


Na látjátok, nálam itt kezdődik, hogy csomó ilyen dologról azt se tudom eszik vagy isszák... És ahhoz hogy kitanuljam magam, nincs se kedvem, se időm...

igazából volt itt olyan aki mk1 rendszámmal járt mk2 vel csak mert ugyanolyan volt a szine  eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21914 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:55:06 »

Akkor se kéne olyan sokat ennie a dízelnek, és akkor már tuti hogy nincs is meg benne a gyári 90 ló meg a kellemes nyomatékgörbe, csak azért mondom.
Mondjuk már én is próbálom gyűjtögetni a pénzt a hülyegyerek autó mellé egy kellemes kis takarékos dízelre, bár az egy 190D merci lesz majd.. Cheesy

nincs hát, csak az órájában van 300.000, mennyi lehet valójában...
Igazából simán megy úgy mint az 1.6 tdci céges focus, sőt indulni jobban indul, és kisebb fordulaton jobban is húz. De szerintem a 6.2 átlag nem sok, nem tudom miért mondod. a 7.5 ös pécs környékén született 40 fokba klímával, városban, tvtorony nézéssel stb.
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #21915 Dátum: 2013.09.09 hétfő, 20:58:50 »

TD-m, V6-om eddig nem volt, viszont 2,0 liter benzinnel szoktam vontatni, valóban kevés hozzá, és sokat fogyaszt.
Pl Óbuda-Borgáta viszonylatban igen igen cammogósra tudtuk venni a stílust, főleg a Bakonyban hegynek völgynek, úgy hogy volt rajta egy ponyvás futó (125 széles/160 magas/ 250 hosszú 600 kg hasznos teher), benne bútor alkatrészek, hátul szerszámok, és ültünk benne összesen ketten, fogyasztási adatra nem emlékszem, de 10 fölötti rémlik. Idén voltunk nyaralni, hátul fullig rakva cuccal a csomagtér, plusz vonóhorgon 3 db kerékpár, az érdi emelkedőn azért nyomni kellett neki, hogy haladjon, igaz itt már gázzal haladtunk, igaz itt futó nélkül. A borgátai kanyarban még nem volt az autó átalakítva.
Én ha ma vennék ilyen célra autót meggondolnám a TD-t, de én ma ilyen céllal nem vennék ennyiért ilyen autót, szerintem ezeknek leketyeg lassan.


Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21916 Dátum: 2013.09.10 kedd, 04:41:37 »

Nézz ki egy jó dízelt 500-530 környékén, alkudd le a francba 400 környékére, és már jó is vagy. Én 600 körül kezdtem árulni a dízelt fél éve, 3 hónap múlva 430 környékén vitték el..
én meg 130-ért vettem, és mire minden meg van csinálva rajta, meg lepapírozva, friss műszaki, névre írva, addigra fog 400-ba kerülni Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21917 Dátum: 2013.09.10 kedd, 04:41:51 »

igazából volt itt olyan aki mk1 rendszámmal járt mk2 vel csak mert ugyanolyan volt a szine  eplus2
wow1
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #21918 Dátum: 2013.09.10 kedd, 12:00:28 »

nincs hát, csak az órájában van 300.000, mennyi lehet valójában...
Igazából simán megy úgy mint az 1.6 tdci céges focus, sőt indulni jobban indul, és kisebb fordulaton jobban is húz. De szerintem a 6.2 átlag nem sok, nem tudom miért mondod. a 7.5 ös pécs környékén született 40 fokba klímával, városban, tvtorony nézéssel stb.


Jaa.. úgy már más Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21919 Dátum: 2013.09.10 kedd, 15:27:36 »

igazából volt itt olyan aki mk1 rendszámmal járt mk2 vel csak mert ugyanolyan volt a szine  eplus2

Tényleg?!  nyes vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21920 Dátum: 2013.09.10 kedd, 16:57:27 »

Tényleg?!  nyes vigyor3

hát legalábbis elméletben  hehe
Naplózva
zaccmhc
Vendég
« Új hozzászólás #21921 Dátum: 2013.09.10 kedd, 18:29:24 »

hali.... olyan kérdésem lenne, hogy az én gépemet elverte a jég és rendesen.... egy esetleges karbonfóliázással menniyt segítene a kinézetén mivel nekem metál szürke és nagyon látni h elverte a jég rendesen... én a motorháztetőre és a tetőre gondoltam, segítene a kinézetén valamit ?? valakinek tapasztalat??? Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21922 Dátum: 2013.09.10 kedd, 18:34:14 »

hali.... olyan kérdésem lenne, hogy az én gépemet elverte a jég és rendesen.... egy esetleges karbonfóliázással menniyt segítene a kinézetén mivel nekem metál szürke és nagyon látni h elverte a jég rendesen... én a motorháztetőre és a tetőre gondoltam, segítene a kinézetén valamit ?? valakinek tapasztalat??? Smiley

a kráter attól még kráter marad. De vannak már elég jó áron akik fényezés nélkül is megcsinálják. Lehet olcsóbban mint a fóliázás lenne.
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #21923 Dátum: 2013.09.11 szerda, 03:41:52 »

hát legalábbis elméletben  hehe

Én már ültem is olyan MK2-esben.  eplus2

hali.... olyan kérdésem lenne, hogy az én gépemet elverte a jég és rendesen.... egy esetleges karbonfóliázással menniyt segítene a kinézetén mivel nekem metál szürke és nagyon látni h elverte a jég rendesen... én a motorháztetőre és a tetőre gondoltam, segítene a kinézetén valamit ?? valakinek tapasztalat??? Smiley

Keveset. Max, ha alatta kiglettelik a horpadásokat. De akkor meg nem ragad rendesen a fólia. A fóliához is mindenképp egyenletes, sík felület kell, vagy csúnya lesz.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21924 Dátum: 2013.09.11 szerda, 20:01:34 »

én most csinálom pont a forgalomba helyezést. nem nagy cucc. papírok legyenek meg rendesen az eladótól. nkh vizsga, majd regadó, aztán okmányiroda. 2 nap. 97-es 1.8 td-re nekem 2 kiló az ára. ebben benne van, hogy nem kell lótni futni napokig. szerda reggel megyek vizsgáztatni, még utána megcsinálják a regadót is. másnap az okmányiroda, aztán kész is

ma megtörtént az egész. reggel 5-re mentem vizsgáztatni, aztán regadó, és még a rendszámot is megkaptam ma.195 db ezresbe került
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #21925 Dátum: 2013.09.11 szerda, 20:08:12 »

Valóban jónak tűnnek amiket küldtél. Az a problémám, hogy én úgy születtem, hogy a lányokhoz vonzódom. A dízel autó olyan lenne, mintha azt mondanád, ezentúl a fiúkhoz vonzódjak. Köszi, de kihagyom  vigyor3

Tudom, hogy ész-érvekkel meg lehet magyarázni, de akkor sem. Arról nem is beszélve, hogy ha a benzinesekben van 250-300 ezer km, akkor ezekben a dízelekben mennyi van? Régen is és most is az vett dízelt, aki sokat megy (vagy céges autó). Ezért én úgy gondolom (és sok szerelő egybehangzó állítása) hogy ha használtautó, akkor a dízelnél nagyobb lutri kifogni egy jót, valós kilométerrel...
Hali!

Csak kívülállóként szólnék bele itt ebbe a nagy eszmecserébe, de csak ha nem gond.
Mit is írtál még az elején? Hogy a dízel az teherautó és busz, az autó pedig benzines.
Ezzel egyetértek, mert nem láttam még dízel Ferrarit, sem Lamborghinit (ettől még lehet, hogy van Grin), és benzines kis- és nagy teher autót sem láttam.
És te mit is akarsz csinálni azzal az autóval, amit venni készülsz? Száguldozni, avagy sok embert és sok cuccot szállítani? ...

És még hozzátenném azt, hogy az Mk2 - tudtommal - még adagolós, ennél fogva - szerintem - olcsóbb a javítása, mintha egy modern common rail rendszer adná be a kulcsot. Ahogy szokták mondani, a turbóra kell odafigyelni használat közben, illetve az adagoló legyen jó és jól beállítva, és kimegy a világból.

De te döntesz.
(én terveztem egy időben, hogy Opel Kadett E 1.6D járművünk lesz Grin, csak abból tök nehéz jó karosszéria állapotút találni.)

Uff.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21926 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 00:44:22 »

Hali!

Csak kívülállóként szólnék bele itt ebbe a nagy eszmecserébe, de csak ha nem gond.
Mit is írtál még az elején? Hogy a dízel az teherautó és busz, az autó pedig benzines.
Ezzel egyetértek, mert nem láttam még dízel Ferrarit, sem Lamborghinit (ettől még lehet, hogy van Grin), és benzines kis- és nagy teher autót sem láttam.
És te mit is akarsz csinálni azzal az autóval, amit venni készülsz? Száguldozni, avagy sok embert és sok cuccot szállítani? ...

És még hozzátenném azt, hogy az Mk2 - tudtommal - még adagolós, ennél fogva - szerintem - olcsóbb a javítása, mintha egy modern common rail rendszer adná be a kulcsot. Ahogy szokták mondani, a turbóra kell odafigyelni használat közben, illetve az adagoló legyen jó és jól beállítva, és kimegy a világból.

De te döntesz.
(én terveztem egy időben, hogy Opel Kadett E 1.6D járművünk lesz Grin, csak abból tök nehéz jó karosszéria állapotút találni.)

Uff.

Szia!

Abszolút igazad van, és mindenkinek, aki a dízel előnyeit sorolja. Mint mondtam, ész-érvekkel megmagyarázható és az eszemmel fel is fogom, de hát a szívem... Tudod, még mindig a lányok...  nyes

Talán azt az elején nem említettem, vagy nem egyértelműen, hogy azért nem mindig a cipekedés az életem. Évente megyek max. 8-10.000 km-ert, ennek kb. a fele zenekaros/ vagy utánfutós, vagy egyéb cipekedős, a másik fele normál használat (egyedül, vagy +1-2 személlyel)

Városban szinte alig, (csak esti órákban, vagy hétvégén, tehát a csúcsforgalmat elkerülve) Autópályán szökőévente egyszer (elvi okokból, mert rablásnak tartom a matricát), tehát főként országút az én terepem (tudjátok, Route 66  vigyor3 )

Ha 100%-ban cipekednék, vagy sokat járnék városban, netán autópályán, és nem ilyen kevés km-ert, akkor valószínű olajkályhát választanék...

 worship
Naplózva
zaccmhc
Vendég
« Új hozzászólás #21927 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 12:14:58 »

a kráter attól még kráter marad. De vannak már elég jó áron akik fényezés nélkül is megcsinálják. Lehet olcsóbban mint a fóliázás lenne.


egy esetleges elérhetőséget vagy bármit tudnál adni h mégis kit keressek ezzel a problémámmal?? Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21928 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 14:08:59 »


egy esetleges elérhetőséget vagy bármit tudnál adni h mégis kit keressek ezzel a problémámmal?? Smiley

fehérvárit tudok

http://www.lene.hu/horpadas-jegkar.html
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21929 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 14:52:38 »

Hali!

és benzines kis- és nagy teher autót sem láttam.

A legelső Gazella benzines, a honvédségnél még mindig szaladgál 1-2 GAZ-66-os, abban is benzinmotor van, és még elvétve akad néhány benzines URAL is (ezek már akkor is üzemanyagszállítók voltak. A civil életben lehet még látni néhány benzines ZIL-t is. Azért van/volt benzines teherautó.
Naplózva
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21930 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 15:13:03 »

A legelső Gazella benzines, a honvédségnél még mindig szaladgál 1-2 GAZ-66-os, abban is benzinmotor van, és még elvétve akad néhány benzines URAL is (ezek már akkor is üzemanyagszállítók voltak. A civil életben lehet még látni néhány benzines ZIL-t is. Azért van/volt benzines teherautó.

Sőt!

Amcsiban régen a mikrobuszok, kisteherautók, pick-up-ok is mind benzinesek voltak. Csak az igazán nagy teherautók voltak dízelek
 nyes
Naplózva
zaccmhc
Vendég
« Új hozzászólás #21931 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 18:30:19 »



köszöntem szépen Smiley ezt megpróbálom annyira nincs is messze Smiley
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21932 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 19:47:16 »

A legelső Gazella benzines, a honvédségnél még mindig szaladgál 1-2 GAZ-66-os, abban is benzinmotor van, és még elvétve akad néhány benzines URAL is (ezek már akkor is üzemanyagszállítók voltak. A civil életben lehet még látni néhány benzines ZIL-t is. Azért van/volt benzines teherautó.
nem is érnek semmit
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21933 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 20:31:14 »

Szia!

Abszolút igazad van, és mindenkinek, aki a dízel előnyeit sorolja. Mint mondtam, ész-érvekkel megmagyarázható és az eszemmel fel is fogom, de hát a szívem... Tudod, még mindig a lányok...  nyes


Hagyd már ezt a baromságot! Nem kell itt senkinek sem bizonyítanod, hogy nem vagy ***(max magadnak, ha már folyamatosan ezt hajtogatod)
Ha nem kell dízel, akkor nem kell. ha van ész érved, vagy akár csak egyszerűen nem jön be, az is oké, de ez a hülye duma már kezd sok lenni

 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Mr. Rusty
Vendég
« Új hozzászólás #21934 Dátum: 2013.09.12 csütörtök, 20:55:11 »

Hagyd már ezt a baromságot! Nem kell itt senkinek sem bizonyítanod, hogy nem vagy ***(max magadnak, ha már folyamatosan ezt hajtogatod)
Ha nem kell dízel, akkor nem kell. ha van ész érved, vagy akár csak egyszerűen nem jön be, az is oké, de ez a hülye duma már kezd sok lenni

 Wink

igenis, értettem!  nyes  nyes
Naplózva
sanyex 67
Vendég
« Új hozzászólás #21935 Dátum: 2013.09.13 péntek, 22:08:08 »

sziasztok! nem tudom hogy esetleg valaki találkozott azzal a hibával hogy lucas adagolon van egy jelado valami ami folyik és ezáltal nagyon nehezen indithato a motor esetleg ha tudná valaki hogy ennek az alkat résznek mi a neve és hol lehet esetleg olcsobban beszerezni azt elöre is nagyon meg köszönném.
Naplózva
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #21936 Dátum: 2013.09.14 szombat, 23:24:47 »

sziasztok, ma bekötöttem a tempomatot, átalakítottam a v6 rövid kábelét és azt raktam be, de sem a tempomat nem műxik, a pillangószelepnél meg az a műanyag ami rápattan, túl hosszúnak tűnik mert nem tudom nyomni a gázt tőle. a tempomat meg nem tudom mitől nem kapcsol be Sad
Naplózva
Tomcell
Vendég
« Új hozzászólás #21937 Dátum: 2013.09.16 hétfő, 11:36:00 »

Helló mindenki!Valaki leírná pontról pontra az EGR szelep kiiktatását a Mk2 1.8td motornál?nem vagyok autószerelő Smiley de meg szeretném csinálni.
Köszi
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #21938 Dátum: 2013.09.17 kedd, 16:28:21 »

Helló mindenki!Valaki leírná pontról pontra az EGR szelep kiiktatását a Mk2 1.8td motornál?nem vagyok autószerelő Smiley de meg szeretném csinálni.
Köszi

http://mondeo.hu/wiki/index.php/EGR_dug%C3%B3z%C3%A1s_Mk2_TD
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21939 Dátum: 2013.09.17 kedd, 16:33:51 »


a vákum csövet lehúzni nem elég?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21940 Dátum: 2013.09.17 kedd, 19:24:55 »

a vákum csövet lehúzni nem elég?
amíg a szelep rendesen működik, addig elég
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21941 Dátum: 2013.09.17 kedd, 19:30:50 »

amíg a szelep rendesen működik, addig elég

ami csak akkor derül ki, ha leszedem, gondolom. Tegnap lehúztam a csövet és ledugóztam, azóta mintha frissebben járna a motor.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21942 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:10:51 »

ami csak akkor derül ki, ha leszedem, gondolom. Tegnap lehúztam a csövet és ledugóztam, azóta mintha frissebben járna a motor.
ha  a szelep rossz, és nyitott állapotban van megragadva, az az egy eset a szopás, akkor füstöl orrba szájba
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21943 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:21:52 »

ha  a szelep rossz, és nyitott állapotban van megragadva, az az egy eset a szopás, akkor füstöl orrba szájba

szinte egyáltalán nem füstöl, max ha lepadlózom akkor tol kicsit több füstöt, de nem hozza a modern cr dízel feelinget füstben  eplus2
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21944 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:24:25 »

szinte egyáltalán nem füstöl, max ha lepadlózom akkor tol kicsit több füstöt, de nem hozza a modern cr dízel feelinget füstben  eplus2
nekem az mk1 elég cr fíling volt. zöldkártyánál 4800 a leszabályzás, k érték 0,8.  nyes pont mint az előttem lévő 1,4 tdci fiesta
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21945 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:26:41 »

nekem az mk1 elég cr fíling volt. zöldkártyánál 4800 a leszabályzás, k érték 0,8.  nyes pont mint az előttem lévő 1,4 tdci fiesta

 eplus2

lassan tényleg ki kéne próbálnom egy másik td-t is, mert pocsék viszonyítási alapom van  nyes
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #21946 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:31:50 »

szinte egyáltalán nem füstöl, max ha lepadlózom akkor tol kicsit több füstöt, de nem hozza a modern cr dízel feelinget füstben  eplus2
Vazze...,egyszer jönnél mögöttem... eplus2 Nemhogy crdi feeling,de napfogyatkozás
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #21947 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:35:23 »

Vazze...,egyszer jönnél mögöttem... eplus2 Nemhogy crdi feeling,de napfogyatkozás
citromhéja kocsija volt ilyen. *** jól ment, de a mögötte jövőnek azonnali tüdőrák
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #21948 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:37:43 »

Vazze...,egyszer jönnél mögöttem... eplus2 Nemhogy crdi feeling,de napfogyatkozás

a W353asom volt ilyen. ha sok város után kimentem az országútra és begyulladt a kupufogódob, na volt ám kondenzcsík  eplus2
Naplózva
krisz32
Vendég
« Új hozzászólás #21949 Dátum: 2013.09.17 kedd, 20:42:46 »

a W353asom volt ilyen. ha sok város után kimentem az országútra és begyulladt a kupufogódob, na volt ám kondenzcsík  eplus2
Egy valamirevaló olajkályha az kormol.Persze megy is.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 432 433 434 435 436 437 438 [439] 440 441 442 443 444 445 446 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.