Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:13:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 455 456 ... 476   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK2 Általános kérdések  (Megtekintve 6358312 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
david01
Vendég
« Új hozzászólás #22400 Dátum: 2014.03.24 hétfő, 18:38:44 »

Eladóvá vált mondeom akit érdekel az eladó autók rovatban megtaláljátok!
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22401 Dátum: 2014.03.28 péntek, 06:51:21 »

Szerintem pedig ez gyertyakábel lesz.
Minden fordulaton csinálja a torpanást, mikor odalépsz neki? Vagy csak pl. 2500rpm környékén?



Fejlemények a rángatás ügyben. Az elmúlt néhány napban viszonylag sokat mentem, és jobban tudtam figyelni a jelenségekre. Tehát, a sebességi fokozat mindegy, a rángatás nagyjából 1500-2500-as fordulatszámok között fordul elő. Az injectorok szerintem már elég tiszták, kaptak rendesen tisztítót, és küldtem is a gépet, mert keveset pályáztam is. Ha szépen dinamikusan gyorsítok akkor nincsen rángatás, de ha hirtelen kicsit jobban lépek oda akkor már meg is rándul, akár többet is néhány sec alatt. Én is gyújtás problémára gyanakszom, de mint írtam jól szeretném körüljárni a problémát. Tudom hogy a mondira feleslegesen nem tudok pénz költeni, de azért mégis odafigyelek mire mikor költök abból a kevésből ami van. Sad A nem megfelelő gyújtás -kicsi szikra- okozhatja a lovak hiányát? Smiley Az AC-t vasárnap bontom ki és takarítom meg, ha lesz időm akkor a pillangószelepet is kipucolom a MAF-fal együtt. A szelep kb 1 éve volt takarítva, biztosan ráfér már. Esetleg további tippek hol nézzek körül? Mi okozhat még ilyen jelenséget? A tanksapka szelepjét is kitakarítanám, mert rendesen 'szisszen' ha letekerem. Azt hogy lehet?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22402 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:49:36 »

Fejlemények a rángatás ügyben. Az elmúlt néhány napban viszonylag sokat mentem, és jobban tudtam figyelni a jelenségekre. Tehát, a sebességi fokozat mindegy, a rángatás nagyjából 1500-2500-as fordulatszámok között fordul elő. Az injectorok szerintem már elég tiszták, kaptak rendesen tisztítót, és küldtem is a gépet, mert keveset pályáztam is. Ha szépen dinamikusan gyorsítok akkor nincsen rángatás, de ha hirtelen kicsit jobban lépek oda akkor már meg is rándul, akár többet is néhány sec alatt. Én is gyújtás problémára gyanakszom, de mint írtam jól szeretném körüljárni a problémát.
...
Hali!
Nekem ezt a problémámat gyújtókábel csere oldotta meg.

Ha emlékeim nem csalnak, akkor ugyanez a hiba az okozója az alábbi esetnek is: próbáld ki, hogy egyenes úton, első sebességi fokozatban alapjáraton gurultatod az autót. Se fék, se kuplung, se gáz, csak berakod 1-esbe, elindulsz vele, aztán hagyod, hogy lelassuljon és az alapjárat vigye a kocsit. Ilyenkor szintén előjön a rángatódzva haladás esete.
Ismét mondom: ha jól emlékszem, de asszem jól emlékszem. Smiley
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #22403 Dátum: 2014.03.28 péntek, 10:59:09 »

Hali!
Nekem ezt a problémámat gyújtókábel csere oldotta meg.

Ha emlékeim nem csalnak, akkor ugyanez a hiba az okozója az alábbi esetnek is: próbáld ki, hogy egyenes úton, első sebességi fokozatban alapjáraton gurultatod az autót. Se fék, se kuplung, se gáz, csak berakod 1-esbe, elindulsz vele, aztán hagyod, hogy lelassuljon és az alapjárat vigye a kocsit. Ilyenkor szintén előjön a rángatódzva haladás esete.
Ismét mondom: ha jól emlékszem, de asszem jól emlékszem. Smiley
Nekem ugyanez volt, de szerintem az jobb próba, ha 2-esben alapjáraton gurul vele. Gyújtáskábel csere után simán, előtte rángatott.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22404 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:07:58 »

Hali!
Nekem ezt a problémámat gyújtókábel csere oldotta meg.

Ha emlékeim nem csalnak, akkor ugyanez a hiba az okozója az alábbi esetnek is: próbáld ki, hogy egyenes úton, első sebességi fokozatban alapjáraton gurultatod az autót. Se fék, se kuplung, se gáz, csak berakod 1-esbe, elindulsz vele, aztán hagyod, hogy lelassuljon és az alapjárat vigye a kocsit. Ilyenkor szintén előjön a rángatódzva haladás esete.
Ismét mondom: ha jól emlékszem, de asszem jól emlékszem. Smiley


Most hogy említed, ezt már tapasztaltam, de már kettesben is. Ha nagyon lelassultam, már ugye az alapjárati sebességre, netán még kanyarodtam is, akkor már kissé rángatózott. Ennek eddig nem tulajdonítottam nagy jelentőséget, de most már látom hogy van. Ismerve a járgány előéletét, pontosabban az eddig tapasztaltakat, a jelenleg bent tartózkodó gyújtókábel szett még a gyári. Sajnos azt látom és tapasztalom, hogy az autóval annyira foglalkoztak hogy menjen. Szerencsére a motorra odafigyeltek, és az egyben van. Nem fogok unatkozni a szabadidőmben, idén rendbe szeretném rakni az autót kívül belül. A futómű is kopog elöl hátul, az összes szilent és stab gömbfej odavan. Az ilyen autótulajdonos inkább kerékpárt vegyen és azt használja. Nagyon dühös vagyok az ilyen emberekre. Elvileg jövő héten meg tudom szerezni a kábelszettet és utána kíváncsian várom az eredményt. Köszönöm.
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22405 Dátum: 2014.03.28 péntek, 11:08:51 »

Nekem ugyanez volt, de szerintem az jobb próba, ha 2-esben alapjáraton gurul vele. Gyújtáskábel csere után simán, előtte rángatott.


Írtam Gabinak a saját tapasztalatomat, ami pont a kettesre vonatkozott. Csere lesz, várom majd az eredményt.
Naplózva
Zyz001
Vendég
« Új hozzászólás #22406 Dátum: 2014.03.28 péntek, 14:11:50 »

Tisztelettel köszöntök minden Mondeo-st. Most lettem új tag, mert vettem egy 99-es V6-t. Sírásokkal később... Wink
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22407 Dátum: 2014.03.28 péntek, 18:15:32 »

Tisztelettel köszöntök minden Mondeo-st. Most lettem új tag, mert vettem egy 99-es V6-t. Sírásokkal később... Wink

Üdv. a fórumon. Sok sok balaset és problémamentes km-t.
Naplózva
kisborbas
Vendég
« Új hozzászólás #22408 Dátum: 2014.03.29 szombat, 18:01:48 »

Sziasztok! Nekem 2000-es évjáratú MK2 m van.Az elektromos ülés.emelőm nem mozgatja az ülést.A motor működik,de nem mozgat. Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
Naplózva
atis-82
Vendég
« Új hozzászólás #22409 Dátum: 2014.03.29 szombat, 18:04:22 »

Sziasztok! Nekem 2000-es évjáratú MK2 m van.Az elektromos ülés.emelőm nem mozgatja az ülést.A motor működik,de nem mozgat. Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!
hi a fogaskerék ledarálódott
Naplózva
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22410 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 17:15:14 »

Sziasztok! Nekem 2000-es évjáratú MK2 m van.Az elektromos ülés.emelőm nem mozgatja az ülést.A motor működik,de nem mozgat. Tud valaki segíteni?
Előre is köszönöm!



Szintén ilyen problémám van, de egyenlőre nem foglalkozom vele, kézzel a jó pozícióba állítottam az ülésem, és a csatit lehúztam a kapcsolóról. Majd üléscserekor meg lesz csinálva. Egyébként ő tud neked gyártani: http://fogaskerekgyarto.hu/
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22411 Dátum: 2014.03.30 vasárnap, 23:55:39 »




Szintén ilyen problémám van, de egyenlőre nem foglalkozom vele, kézzel a jó pozícióba állítottam az ülésem, és a csatit lehúztam a kapcsolóról. Majd üléscserekor meg lesz csinálva. Egyébként ő tud neked gyártani: http://fogaskerekgyarto.hu/

Ez jól hangzik Smiley Mondjuk valszeg kell majd hegeszteni, az eredeti fogaskereket simán ráöntötték a tengelyre. Ha jól emlékszem nincs lapítás a tengelyen, csak pár körkörös rovátka.. Legközelebb elviszem hozzá a cuccot, aztán meglátjuk Smiley
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
szabi_zoli82
Vendég
« Új hozzászólás #22412 Dátum: 2014.04.02 szerda, 18:24:44 »

Ma cserére került a gyújtókábel szett. Az eredmény eddig nagyon pozitív. A rángatás megszűnt, néhány paci is előbújt az eddigi rejtekhelyéről. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22413 Dátum: 2014.04.02 szerda, 18:36:14 »

Hasznos tipp: ne essetek neki a tetőkárpitnak vanish-es löttyel, és körömkefével. A hétvégén kellett kábelezni ezt-azt a plafon, legegyszerűbb volt kiszedni az egész tetőpanelt. Nem figyeltem oda, apám nekiesett hogy kipucolja, most meg már lóg az egész kárpit róla.. elengedte a ragasztó mindenhol  Undecided
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
layzi
Vendég
« Új hozzászólás #22414 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:25:46 »

Hasznos tipp: ne essetek neki a tetőkárpitnak vanish-es löttyel, és körömkefével. A hétvégén kellett kábelezni ezt-azt a plafon, legegyszerűbb volt kiszedni az egész tetőpanelt. Nem figyeltem oda, apám nekiesett hogy kipucolja, most meg már lóg az egész kárpit róla.. elengedte a ragasztó mindenhol  Undecided
ismerős Cheesy

Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22415 Dátum: 2014.04.02 szerda, 20:36:33 »

Hasznos tipp: ne essetek neki a tetőkárpitnak vanish-es löttyel, és körömkefével. A hétvégén kellett kábelezni ezt-azt a plafon, legegyszerűbb volt kiszedni az egész tetőpanelt. Nem figyeltem oda, apám nekiesett hogy kipucolja, most meg már lóg az egész kárpit róla.. elengedte a ragasztó mindenhol  Undecided
Pedig mi is Vanish-el csináltuk. Az igaz, hogy mi viszont a szőnyeg tisztító porral takarítottuk ki. Szép lett, és még mindig a helyén van (4 éve).
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22416 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 10:12:47 »

Pedig mi is Vanish-el csináltuk. Az igaz, hogy mi viszont a szőnyeg tisztító porral takarítottuk ki. Szép lett, és még mindig a helyén van (4 éve).

Gyanítom itt is a körömkefe, ill. annak használatára fordított erőmennyiség volt inkább a baj xD Mindegy, veszek valami ragasztósprét, hétvégén lebontom a cuccot, végigfújom, aztán mehet vissza. Csak minden egyes szétszedésnél min. 1 pöcök eltörik/eltűnik, meg egyre inkább lötyögnek. A végén még a fejemre szakad az egész.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22417 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 19:24:46 »

Gyanítom itt is a körömkefe, ill. annak használatára fordított erőmennyiség volt inkább a baj xD Mindegy, veszek valami ragasztósprét, hétvégén lebontom a cuccot, végigfújom, aztán mehet vissza. Csak minden egyes szétszedésnél min. 1 pöcök eltörik/eltűnik, meg egyre inkább lötyögnek. A végén még a fejemre szakad az egész.
Ne szenvedj vele, nem fog sikerülni!!! Vegyél egy bontottat és cseréld ki !
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22418 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 20:22:09 »

Ne szenvedj vele, nem fog sikerülni!!! Vegyél egy bontottat és cseréld ki !

Ragasztással lesz gond? Gondoltam arra is, hogy veszek valami új tetőkárpit anyagot rá, aztán azzal húzom újra, úgyis van egy kis szakadás is hátul. ...valami ragasztó csak van a világon ami megfogja Cheesy
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22419 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 20:46:08 »

Pedig mi is Vanish-el csináltuk. Az igaz, hogy mi viszont a szőnyeg tisztító porral takarítottuk ki. Szép lett, és még mindig a helyén van (4 éve).

én meg inkább az ablakon nézek kifelé.
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #22420 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 21:40:11 »

Ragasztással lesz gond? Gondoltam arra is, hogy veszek valami új tetőkárpit anyagot rá, aztán azzal húzom újra, úgyis van egy kis szakadás is hátul. ...valami ragasztó csak van a világon ami megfogja Cheesy
A ragasztó lehet, hogy megfogja, de maga az anyag nyúlik és nem tudod egyenletesen rásimítani a kemény részre.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22421 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 21:46:01 »

A ragasztó lehet, hogy megfogja, de maga az anyag nyúlik és nem tudod egyenletesen rásimítani a kemény részre.

bontanak szerintem itt annyi autót, hogy nem lehet gond venni egy másikat Wink a tetőkárpit úgysem a kelendő dolgok dobogóján van.
Naplózva
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22422 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 23:40:06 »

bontanak szerintem itt annyi autót, hogy nem lehet gond venni egy másikat Wink a tetőkárpit úgysem a kelendő dolgok dobogóján van.

Annyi mindenre kéne még költeni, nem akarok még erre is Cheesy Meg hát ugye olyan kéne akkor már, ami hibátlan, és tiszta, és valahogy el is kéne hozni (be se fér, csak ha fent van a helyén... xD)
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #22423 Dátum: 2014.04.04 péntek, 14:40:46 »

én meg inkább az ablakon nézek kifelé.
Akkor minek van egyáltalán tetőkárpitod?
Vagy nincs is? nyes

Annyi mindenre kéne még költeni, nem akarok még erre is Cheesy Meg hát ugye olyan kéne akkor már, ami hibátlan, és tiszta, és valahogy el is kéne hozni (be se fér, csak ha fent van a helyén... xD)
Én 3000 Ft-ért vettem kombiba tetőkárpitot, és adta hozzá a hátsó üléssor fölé való lámpát is, mert az nem volt az én kocsimban (gyengébb felszereltség).
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #22424 Dátum: 2014.04.04 péntek, 20:05:27 »

Akkor minek van egyáltalán tetőkárpitod?
Vagy nincs is? nyes

ööö, most megfogtál, kimegyek, megnézem  eplus2
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #22425 Dátum: 2014.04.05 szombat, 23:31:31 »

Jónapot! wave

Elérkezett az idő, hogy ismét költsek a drága Mondeomra. Most a kipufogó van sorom.
A rezonátorcsövön körbe van szakadva a szövet, már csak ott lengedezik, így oda veszek valami univerzálisat.
 
A kérdés: a katalizátorom ki van belezve, tök üres, a tetején látszik a varrat, ott berhelték ki belőle a belét. Nem látni hogy kifújna. Érdemes ebből is venni egy univerzálisat, hogy ha már úgy is ott hegesztgetünk, akkor tegyünk ebből is újat bele, vagy felesleges, jó ez így kibelezve is?
Augusztusban műszaki, ideje készülni rá, és a kipufogóból iszonyatosan büdös szagok jönnek (2 évvel ezelőtt is rá kellett beszélni drága jó forintokkal az embereket a műszakin, hogy ne nézzenek emissziót se - és azóta csak romlottak a szagok).
Szerintetek?  (A kérdés csak azért kérdés, mert az ára elég komoly a katalizátornak - 15-20k többletkiadást jelent, viszont ha szerintetek jobb ha ott van, akkor inkább most, mint hogy később újból neki kelljen állni kipufogót hegesztgetni.)
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22426 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 14:34:34 »

Jónapot! wave

Elérkezett az idő, hogy ismét költsek a drága Mondeomra. Most a kipufogó van sorom.
A rezonátorcsövön körbe van szakadva a szövet, már csak ott lengedezik, így oda veszek valami univerzálisat.
 
A kérdés: a katalizátorom ki van belezve, tök üres, a tetején látszik a varrat, ott berhelték ki belőle a belét. Nem látni hogy kifújna. Érdemes ebből is venni egy univerzálisat, hogy ha már úgy is ott hegesztgetünk, akkor tegyünk ebből is újat bele, vagy felesleges, jó ez így kibelezve is?
Augusztusban műszaki, ideje készülni rá, és a kipufogóból iszonyatosan büdös szagok jönnek (2 évvel ezelőtt is rá kellett beszélni drága jó forintokkal az embereket a műszakin, hogy ne nézzenek emissziót se - és azóta csak romlottak a szagok).
Szerintetek?  (A kérdés csak azért kérdés, mert az ára elég komoly a katalizátornak - 15-20k többletkiadást jelent, viszont ha szerintetek jobb ha ott van, akkor inkább most, mint hogy később újból neki kelljen állni kipufogót hegesztgetni.)
Szia!
A katalizátor cserével kapcsolatban annyit tudok tanácsolni, hogy fém betéteset vegyél és akkor nem jársz úgy, mint az előző tulaja az autódnak, hogy a kerámia betét összetörik a katalizátorban és eltömíti a kipufogó csövet és ezért kell kiberhelni a belét. Nem tudom, hogy jársz e külföldre az autóddal, mert akkor mindenképpen érdemes bele az új katalizátor, mert, ha külföldön belefutsz egy ellenőrzésbe és észreveszik, hogy nincs katalizátorod, akkor ott helyben lefoglalják az autódat és elég drága a bünti és csak autómentővel viheted el, szóval a döntés a tiéd.  
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #22427 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 17:28:56 »

Szia!
A katalizátor cserével kapcsolatban annyit tudok tanácsolni, hogy fém betéteset vegyél és akkor nem jársz úgy, mint az előző tulaja az autódnak, hogy a kerámia betét összetörik a katalizátorban és eltömíti a kipufogó csövet és ezért kell kiberhelni a belét. Nem tudom, hogy jársz e külföldre az autóddal, mert akkor mindenképpen érdemes bele az új katalizátor, mert, ha külföldön belefutsz egy ellenőrzésbe és észreveszik, hogy nincs katalizátorod, akkor ott helyben lefoglalják az autódat és elég drága a bünti és csak autómentővel viheted el, szóval a döntés a tiéd.  

Valami ilyesmit vennék:
http://www.bardiauto.hu/webshop/meret-szerint/meretkat/-M099-948
http://www.bardiauto.hu/webshop/meret-szerint/meretkat/-SGCS204

Ezt adják 19ezerért, ennél többet már nem pazarolnék erre az autóra. Külföldre nem megyek, folyamatosan foltozgatni kell a kasztnin a lukakat (nyáron viszem hogy megint tegyenek egy foltot a küszöbre műszaki előtt), a motorja nagyon hangos, az összes tömítés ki lett rajta cserélve, és 10.000km alatt elfogyott 4,5 liter 5W30 olaj (most 10W40 van benne, az feleannyira fogy).
Ezzel nem nagyon mernék külföldre kimenni, sőt, már veszem melé a napi rohangászósat, hogy evesebb legyen a terhelése.

De szerintem inkább veszek bele egy ilyen katalizátort, nem hiszem, hogy a kerámia olyan hamar összetörik. (Ebből az autóból ha még 20-30ezer km-t kihozok, annak már örülni fogok. Félek, hogy ennyit már nem bír ki, mert vagy a műszakin nem megy át, vagy egyszer vassal megpakolva az emelkedőn, vagy kint a szőlőbe/erdőbe a jó kis utakon feladja a harcot. Nem tudom melyik következik be előbb, de egyszer megtörténik az tuti. Smiley )
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22428 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 21:59:05 »

Valami ilyesmit vennék:
http://www.bardiauto.hu/webshop/meret-szerint/meretkat/-M099-948
http://www.bardiauto.hu/webshop/meret-szerint/meretkat/-SGCS204

Ezt adják 19ezerért, ennél többet már nem pazarolnék erre az autóra. Külföldre nem megyek, folyamatosan foltozgatni kell a kasztnin a lukakat (nyáron viszem hogy megint tegyenek egy foltot a küszöbre műszaki előtt), a motorja nagyon hangos, az összes tömítés ki lett rajta cserélve, és 10.000km alatt elfogyott 4,5 liter 5W30 olaj (most 10W40 van benne, az feleannyira fogy).
Ezzel nem nagyon mernék külföldre kimenni, sőt, már veszem melé a napi rohangászósat, hogy evesebb legyen a terhelése.

De szerintem inkább veszek bele egy ilyen katalizátort, nem hiszem, hogy a kerámia olyan hamar összetörik. (Ebből az autóból ha még 20-30ezer km-t kihozok, annak már örülni fogok. Félek, hogy ennyit már nem bír ki, mert vagy a műszakin nem megy át, vagy egyszer vassal megpakolva az emelkedőn, vagy kint a szőlőbe/erdőbe a jó kis utakon feladja a harcot. Nem tudom melyik következik be előbb, de egyszer megtörténik az tuti. Smiley )
Ha ilyen állapotban van és ilyen célra használod, amiket leírtál, én nem vennék rá semilyen katalizátort, de te tudod.
Naplózva
Kálmán
Vendég
« Új hozzászólás #22429 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 10:26:40 »

Sziasztok!

Aziránt érdeklődnék, hogy a 2000 ccm benzines féltengely jó-e az 1800 ccm TD-be?


Előre is köszönöm.
Kálmán
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22430 Dátum: 2014.04.15 kedd, 13:35:40 »

Remélem, hogy csak rémeket látok, de az az érzésem, mint ha nem működne az üzemanyag szintjelzőnél az alacsony szint lámpa - vagy hogy hívják. (Beindításkor kigyullad, elalszik, ahogy kell.)
Most is,felgyulladt, majd elaludt aztán semmi. A legalsó szint vonala alatt van a mutató, de nem világít a jelző. Most tartalékbenzinnel a csomiban járok, hogy kitapasztaljam, de nyugtalanít a dolog. Ha igaz, hogy felvillanás után 40-50 km-re elég a szufla, szerintem azon is túl vagyok.
Van valakinek ilyen tapasztalata?
Ja! Mk2.
Köszönöm előre is.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22431 Dátum: 2014.04.15 kedd, 14:41:46 »

Remélem, hogy csak rémeket látok, de az az érzésem, mint ha nem működne az üzemanyag szintjelzőnél az alacsony szint lámpa - vagy hogy hívják. (Beindításkor kigyullad, elalszik, ahogy kell.)
Most is,felgyulladt, majd elaludt aztán semmi. A legalsó szint vonala alatt van a mutató, de nem világít a jelző. Most tartalékbenzinnel a csomiban járok, hogy kitapasztaljam, de nyugtalanít a dolog. Ha igaz, hogy felvillanás után 40-50 km-re elég a szufla, szerintem azon is túl vagyok.
Van valakinek ilyen tapasztalata?
Ja! Mk2.
Köszönöm előre is.
Sajnos az enyém is hasonlóan működik, még olyan is előfordult, főleg az utóbbi időben, hogy a mutató még negyed tanknyi üzemanyagot mutat és kigyullad a tartalékot jelző vagy figyelmeztető lámpa.
Nem tudom, hogy ezek az mk2 üzemanyagjelzői miért ilyen szahrok, nekem az mk1 ben tök stabilan és megbízhatóan mutatott mindig.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22432 Dátum: 2014.04.15 kedd, 15:07:06 »

Sajnos az enyém is hasonlóan működik, még olyan is előfordult, főleg az utóbbi időben, hogy a mutató még negyed tanknyi üzemanyagot mutat és kigyullad a tartalékot jelző vagy figyelmeztető lámpa.
Nem tudom, hogy ezek az mk2 üzemanyagjelzői miért ilyen szahrok, nekem az mk1 ben tök stabilan és megbízhatóan mutatott mindig.
Hűha!
Akkor lehet, hogy a jeladó vacakol vagy ami a tankban van, meg hozzá tartozik, mint elektronika.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #22433 Dátum: 2014.04.15 kedd, 18:03:30 »

Hűha!
Akkor lehet, hogy a jeladó vacakol vagy ami a tankban van, meg hozzá tartozik, mint elektronika.
Több, mint biztos hogy az üzemanyagszint adó rossz a tankban. Én is azért nem foglalkozok vele, mert, ha veszek egy bontott használtat az ugyanilyen szhar az új meg elég húzós áron van, így marad az, hogy figyelem a napiszámlálón, hogy mennyit mentem a tankolás óta és így nem járok úgy, hogy kifogy. wave
Naplózva
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #22434 Dátum: 2014.04.16 szerda, 08:02:57 »

Remélem, hogy csak rémeket látok, de az az érzésem, mint ha nem működne az üzemanyag szintjelzőnél az alacsony szint lámpa - vagy hogy hívják. (Beindításkor kigyullad, elalszik, ahogy kell.)
Most is,felgyulladt, majd elaludt aztán semmi. A legalsó szint vonala alatt van a mutató, de nem világít a jelző. Most tartalékbenzinnel a csomiban járok, hogy kitapasztaljam, de nyugtalanít a dolog. Ha igaz, hogy felvillanás után 40-50 km-re elég a szufla, szerintem azon is túl vagyok.
Van valakinek ilyen tapasztalata?
Ja! Mk2.
Köszönöm előre is.

ha ki tudod venni a tankból, akkor ovatosan pucold meg a szintérzékelő sort. sokat dob a dolgon. Peugeot-omon ugyanez volt mint amit irtál.
Naplózva
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #22435 Dátum: 2014.04.16 szerda, 08:17:06 »

ha ki tudod venni a tankból, akkor ovatosan pucold meg a szintérzékelő sort. sokat dob a dolgon. Peugeot-omon ugyanez volt mint amit irtál.

Ez eszembe sem jutott! Látszik, hogy nem vagyok egy nagy autószerelő.
Köszönöm a tippet!
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22436 Dátum: 2014.04.16 szerda, 22:48:04 »

2.0 és 1.8 váltója között van különbség? a felfogatás gondolom ua, de vaj a bele is?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22437 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 14:49:28 »

2.0 és 1.8 váltója között van különbség? a felfogatás gondolom ua, de vaj a bele is?

senki nem tudja? Esetleg ki tudhatja aki már nem fórumozik?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22438 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 14:56:27 »

senki nem tudja? Esetleg ki tudhatja aki már nem fórumozik?
a Tis egyforma áttételnek írja, kivéve, ha francia vagy olasz a kocsi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22439 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 15:00:59 »

a Tis egyforma áttételnek írja, kivéve, ha francia vagy olasz a kocsi

Köszi Smiley csak  mert a kplung szerkezet és a tárcsa más, de vajon a fogazása ugyan az. Azt megtudnád még sasolni?
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22440 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 15:06:50 »

Köszi Smiley csak  mert a kplung szerkezet és a tárcsa más, de vajon a fogazása ugyan az. Azt megtudnád még sasolni?
csak kuplungtárcsa+szerkezet átmérő különbséget hoz a 2.0 az 18mm-el nagyobb átmérőjű. ez gondolom, csak a nyomaték átvitele miatt. én bennehagynám a sajátomat, ami úgyis a lendkerékkel együtt kopott
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Kalap ur
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2403



E-mail
« Új hozzászólás #22441 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 15:10:16 »

csak kuplungtárcsa+szerkezet átmérő különbséget hoz a 2.0 az 18mm-el nagyobb átmérőjű. ez gondolom, csak a nyomaték átvitele miatt. én bennehagynám a sajátomat, ami úgyis a lendkerékkel együtt kopott

Ez lenne a cél természetesen Smiley köszönöm h ránéztél!  smile
Naplózva

Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
vasparipa
Vendég
« Új hozzászólás #22442 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 09:59:18 »

Sziasztok!

  Laci vagyok, kb. 5 éve regisztráltam hozzátok, de nem vagyok aktív fórumozó. A segítségetekre lenne szükségem.
98'- as v6-os lépcsőshátú Mondeóm van. Múlt hét végén gőzfelhő csapott fel a gépháztető alól. Nagyon megijedtem, de mint az átvizsgálás után kiderült, nem főztem meg, a motort, hanem a radiátor környékén történt valami, innen folyt a víz a kipufogóra, ami a riadalmat okozta. Szerelőaknám nincs, a motortérből elsőre esélytelennek látom a javítást ( bár szeretem a kihívásokat, kipufogót is cseréltem már akna nélkül  vigyor3 ) A kérdésem az lenne, hogy ez egy tízes skálán mekkora szopóroller, ha mondjuk az egyes egy szelepsapka-csere, a tízes meg mondjuk kuplungcsere egy harapófogó segítségével?? Grin Grin ) Az utastér felől esetleg érdemes próbálkozni úgy, hogy a radiátorhoz, meg a csövezéséhez is hozzáférjek, vagy mit javasoltok. Azt már sejtem, hogy locsolkodni nem ezzel megyek, de kb. mire számítsak?
A segítséget előre is köszönöm, és mindenkinek Boldog Húsvétot kívánok!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22443 Dátum: 2014.04.23 szerda, 21:35:46 »

Sziasztok.
 Az egyik kollégám mk2 mondeoval szemezget.
1. Mindenképp benzin.(évi kb 5-10 e km)
2. 1,6 ?1,8? 2,0 ? melyik jobb megbízhatóbb   stb stb.
3. Semmiképp kombi.
 Ha van esetleg eladó,megbízható körből ,esetleg Győr környékén,nem annyira sürgös


 Előre is köszönöm.
  
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.23 szerda, 21:37:28 írta H. Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
thomyka
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 836



E-mail
« Új hozzászólás #22444 Dátum: 2014.04.23 szerda, 22:39:54 »

Sziasztok.
 Az egyik kollégám mk2 mondeoval szemezget.
1. Mindenképp benzin.(évi kb 5-10 e km)
2. 1,6 ?1,8? 2,0 ? melyik jobb megbízhatóbb   stb stb.
3. Semmiképp kombi.
 Ha van esetleg eladó,megbízható körből ,esetleg Győr környékén,nem annyira sürgös


 Előre is köszönöm.
  

Ha benzines, akkor a 2.0-s motor az ajánlott. Felépítésben, megbízhatóságban ugyanaz mint a két kisebb, nem igazán fogyaszt többet amazoknál, viszont van ereje az autó mozgatásához. Karosszéria egyéni ízlés kérdése, bár az 5-ajtós a pakolhatósága miatt jobban ajánlott Smiley Amúgy ugyanúgy rohad mindegyiknek a hátsó kerékíve, stb. stb.
Naplózva

ST200 Turnier - elvileg '99 végi gyártás
ex: MKII 1.8 TD Turnier - 1999.
_FZ_
Vendég
« Új hozzászólás #22445 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 19:20:42 »

Ha benzines, akkor a 2.0-s motor az ajánlott. Felépítésben, megbízhatóságban ugyanaz mint a két kisebb, nem igazán fogyaszt többet amazoknál, viszont van ereje az autó mozgatásához. Karosszéria egyéni ízlés kérdése, bár az 5-ajtós a pakolhatósága miatt jobban ajánlott Smiley Amúgy ugyanúgy rohad mindegyiknek a hátsó kerékíve, stb. stb.

Szerintem az 1.8 as is rendben van. általában az 1.8as motorok jol birják.
nem eszik sokat városon kivül. és azért szedi a lábát.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22446 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:29:41 »

Ha benzines, akkor a 2.0-s motor az ajánlott. Felépítésben, megbízhatóságban ugyanaz mint a két kisebb, nem igazán fogyaszt többet amazoknál, viszont van ereje az autó mozgatásához. Karosszéria egyéni ízlés kérdése, bár az 5-ajtós a pakolhatósága miatt jobban ajánlott Smiley Amúgy ugyanúgy rohad mindegyiknek a hátsó kerékíve, stb. stb.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_1.8_16v_glx-7796372 erről vélemény,nem a km állas?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22447 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:31:52 »

Szerintem az 1.8 as is rendben van. általában az 1.8as motorok jol birják.
nem eszik sokat városon kivül. és azért szedi a lábát.

sőt a legjobban eltalált az 1.8 benzin volt
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #22448 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:33:56 »

sőt a legjobban eltalált az 1.8 benzin volt
Na nézd már, most látom az aláírásodat gyarapodott a család(mk3 tdci) taps
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #22449 Dátum: 2014.04.24 csütörtök, 20:35:05 »

Na nézd már, most látom az aláírásodat gyarapodott a család(mk3 tdci) taps
igen, igen
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 447 448 [449] 450 451 452 453 454 455 456 ... 476   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.