Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:34:36
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Keres – kínál (csak árral!)
>
Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
>
Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
>
TDCI generátor szabadonfutósítása
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
17
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása (Megtekintve 326878 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #150 Dátum:
2010.06.12 szombat, 22:00:15 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.12 szombat, 21:57:55
Az összehasonlító képet azért raktam fel, hogy láthassátok, ugyanazt a terméket vettem meg töredékéért, mint ami gyárilag benne volt. Csak levakarták a ford emblémát. Ruville néven futott a boltban.
A Ruville szíjfeszítő melyik boltban és mennyi mert akkor lehet hogy nem érdemes barkácsolgatni megerősíteni a szíjfeszítőt alu pogival?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #151 Dátum:
2010.06.12 szombat, 22:02:32 »
Elgondolkodtam hoyg mielőtt felraknám a szabadonfutót nem lenne-e érdemes cserélni a generátoron a keféket és csapágyakat is? Mert én már többet nem akarok hozzányúlni ehhez a részhez (kb 4 évig marad még a családban az autó) Nem tudja valaki hogy mi a kefék típusa a és csapágyé?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #152 Dátum:
2010.06.12 szombat, 22:06:52 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.12 szombat, 22:00:15
A Ruville szíjfeszítő melyik boltban és mennyi mert akkor lehet hogy nem érdemes barkácsolgatni megerősíteni a szíjfeszítőt alu pogival?
Ha nem ment annyira xarrá, mint az enyém, inkább érdemes pogácsázni. Mivel ez a komplett feszítő konzollal mindennel még mindig benne van egy huszasban. Intercar-nál vettem.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #153 Dátum:
2010.06.12 szombat, 22:08:37 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.12 szombat, 22:06:52
Ha nem ment annyira xarrá, mint az enyém, inkább érdemes pogácsázni. Mivel ez a komplett feszítő konzollal mindennel még mindig benne van egy huszasban. Intercar-nál vettem.
A mostani feszítőm 65ekm-et ment így akkor lehet hogy pogácsázom.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #154 Dátum:
2010.06.12 szombat, 22:13:57 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.12 szombat, 22:08:37
A mostani feszítőm 65ekm-et ment így akkor lehet hogy pogácsázom.
Ja a lényeg, lemaradt.
Isteni a hangja a járgánynak! Volt egy komoly rezonancia kemény gyorsításnál is, alapjáraton a hörgés jelentkezett, plusz halálhörgés volt alapjárat klímával. Most ez teljesen megszűnt!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #155 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:06:29 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.12 szombat, 22:02:32
Elgondolkodtam hoyg mielőtt felraknám a szabadonfutót nem lenne-e érdemes cserélni a generátoron a keféket és csapágyakat is? Mert én már többet nem akarok hozzányúlni ehhez a részhez (kb 4 évig marad még a családban az autó) Nem tudja valaki hogy mi a kefék típusa a és csapágyé?
A hátsó csapágyat tudod cserélni,az 6303as.A kefékről meg a wikiben van infó!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #156 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:11:06 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.12 szombat, 23:06:29
A hátsó csapágyat tudod cserélni,az 6303as.A kefékről meg a wikiben van infó!
első nem szokta megadni magát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #157 Dátum:
2010.06.12 szombat, 23:15:24 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.12 szombat, 23:11:06
első nem szokta megadni magát?
Az 3x akkora,mint a hátsó-nem véletlenül,ezt feszíti a szíj.
Plusz csak préssel préselhető ki,és nagyon kell vigyázni,hogy ne törjön el az alu pajzs.
Én azt nem cseréltem.Pedig titokban lehet annyi benne mint a tiédben.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #158 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 13:43:47 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.11 péntek, 11:47:41
Várható érkezés hétfő. A személyes átvételek hétfő estétől lesznek lehetségesek. Várhatóan.
Megérkeztek a tárcsák. Jöhet érte, aki akar, aki postát kért, a héten ahogy időm engedi, intézem a postázást.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #159 Dátum:
2010.06.14 hétfő, 19:08:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.14 hétfő, 13:43:47
Megérkeztek a tárcsák. Jöhet érte, aki akar, aki postát kért, a héten ahogy időm engedi, intézem a postázást.
Odaért már amit utaltam? Nem izgulok, de már 8.-án lehúzták a számlámról.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #160 Dátum:
2010.06.15 kedd, 14:05:16 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.12 szombat, 21:57:55
Az összehasonlító képet azért raktam fel, hogy láthassátok, ugyanazt a terméket vettem meg töredékéért, mint ami gyárilag benne volt. Csak levakarták a ford emblémát. Ruville néven futott a boltban.
Szia,
tudsz konkrét boltot mondani a feszítőre?
Net? vagy hagyományos üzlet? Hely?
Köszi.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #161 Dátum:
2010.06.15 kedd, 15:02:50 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.15 kedd, 14:05:16
Szia,
tudsz konkrét boltot mondani a feszítőre?
Net? vagy hagyományos üzlet? Hely?
Köszi.
Írtam már valakinek, hogy nekem az inter car hozta
Én is kérdeznék a többiektől: Egyéb forrásból beszerzett feszítő nem ilyen gravírozott, eredetileg ford-nak gyártott terméknek azonosítható?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #162 Dátum:
2010.06.15 kedd, 15:14:50 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.15 kedd, 15:02:50
Írtam már valakinek, hogy nekem az inter car hozta
az jó, de ott én irtó komoly áron látom.. nem 20 körül, ahogy írtad korábban
vagy nem azt az inter car-t nézem
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #163 Dátum:
2010.06.15 kedd, 15:41:12 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.15 kedd, 15:02:50
Írtam már valakinek, hogy nekem az inter car hozta
Én is kérdeznék a többiektől: Egyéb forrásból beszerzett feszítő nem ilyen gravírozott, eredetileg ford-nak gyártott terméknek azonosítható?
persze. Ha jó a fordhoz, ott lesz rajta a ford alkatrészkód. XS7E-6A228
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #164 Dátum:
2010.06.15 kedd, 15:45:58 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.15 kedd, 15:14:50
az jó, de ott én irtó komoly áron látom.. nem 20 körül, ahogy írtad korábban
vagy nem azt az inter car-t nézem
ehune:
http://toc.ruville.de/toc/hu/FAC06831F7D103EE365582961372C771.srv;jsessionid=FAC06831F7D103EE365582961372C771?view=VIndexFramesetJsp
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #165 Dátum:
2010.06.15 kedd, 15:53:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.15 kedd, 15:45:58
ehune:
http://toc.ruville.de/toc/hu/FAC06831F7D103EE365582961372C771.srv;jsessionid=FAC06831F7D103EE365582961372C771?view=VIndexFramesetJsp
innét inkább:
http://www.motorion.hu
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #166 Dátum:
2010.06.15 kedd, 15:56:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.15 kedd, 15:53:49
innét inkább:
http://www.motorion.hu
közsönömm
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #167 Dátum:
2010.06.16 szerda, 09:35:40 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.15 kedd, 15:56:07
közsönömm
Mennyiért láttad? Ha szépen kéred őket, adnak engedményt. Nekem legalábbis adtak.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #168 Dátum:
2010.06.16 szerda, 10:45:30 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.16 szerda, 09:35:40
Mennyiért láttad? Ha szépen kéred őket, adnak engedményt. Nekem legalábbis adtak.
35-45 között,
de a motorion sem érte el az említett 20-as keretet, mert kapásból 28-at mondott a kolléga
persze nincs, csak majd két hét múlva....
szóval nagyon keresem ezt a 20-as forrást
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #169 Dátum:
2010.06.16 szerda, 11:03:21 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.16 szerda, 10:45:30
35-45 között,
de a motorion sem érte el az említett 20-as keretet, mert kapásból 28-at mondott a kolléga
persze nincs, csak majd két hét múlva....
szóval nagyon keresem ezt a 20-as forrást
28 az reális, ha ez már bruttó.
Ott nem adnak engedményt?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #170 Dátum:
2010.06.16 szerda, 11:05:56 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.16 szerda, 11:03:21
28 az reális, ha ez már bruttó.
Ott nem adnak engedményt?
majd megpróbálom
de egyelőre nincs nekik, két hét múlva talán,
ha tudok valamit, kedvezményről akár, majd jelzem
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #171 Dátum:
2010.06.16 szerda, 11:07:39 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.16 szerda, 10:45:30
35-45 között,
de a motorion sem érte el az említett 20-as keretet, mert kapásból 28-at mondott a kolléga
persze nincs, csak majd két hét múlva....
szóval nagyon keresem ezt a 20-as forrást
Egyébként mennyi km van a tiedben? Nekem 130e körül kezdett hangokat adni alapjáraton és 2-3e km után jutottam el odáig, hogy a fém a fémmel összedolgozott a rugó felőli szilent kikopása után.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #172 Dátum:
2010.06.16 szerda, 11:16:49 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.16 szerda, 11:07:39
Egyébként mennyi km van a tiedben? Nekem 130e körül kezdett hangokat adni alapjáraton és 2-3e km után jutottam el odáig, hogy a fém a fémmel összedolgozott a rugó felőli szilent kikopása után.
költői kérdés...honnan tudhatnám én azt, mennyi a km, csak az órát látom
biztosan 100 fölött van már... a fém még nem karistol,
de az alu-pogácsázást csak úgy tudom megoldani, hogy veszek egy új szerkezetet és a kiszereltet meg egyszer csak megpatkolom....
sajnos erősen időhiányos vagyok ez ügyben (így meg pénzhiányos leszek)
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #173 Dátum:
2010.06.16 szerda, 11:31:55 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.16 szerda, 11:16:49
költői kérdés...honnan tudhatnám én azt, mennyi a km, csak az órát látom
biztosan 100 fölött van már... a fém még nem karistol,
de az alu-pogácsázást csak úgy tudom megoldani, hogy veszek egy új szerkezetet és a kiszereltet meg egyszer csak megpatkolom....
sajnos erősen időhiányos vagyok ez ügyben (így meg pénzhiányos leszek)
Valahol hallottam, hogy lehet csak olyan rugós baszást is venni külön hozzá. Kérdés, hogy az olcsóbb-e
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #174 Dátum:
2010.06.16 szerda, 12:11:29 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.16 szerda, 11:16:49
költői kérdés...honnan tudhatnám én azt, mennyi a km, csak az órát látom
biztosan 100 fölött van már... a fém még nem karistol,
de az alu-pogácsázást csak úgy tudom megoldani, hogy veszek egy új szerkezetet és a kiszereltet meg egyszer csak megpatkolom....
sajnos erősen időhiányos vagyok ez ügyben (így meg pénzhiányos leszek)
Nekem lesz egy használt eladóm, ha valakit érdekel. Az enyémbe újat tettem be, de a kivett is teljesen újszerű állapotban volt. Nem tudom mikor volt benne cserélve sajna
Most szombaton a páromé jön amibe elvileg 40 ezerrel ezelőtt 120-nál cserézték, de majd kiderül melyik a jobb és az megy vissza. Nem pogácsáztatom, mert elvileg a szabadonfutó kíméli a gumi szilenteket is
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #175 Dátum:
2010.06.16 szerda, 12:12:21 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.16 szerda, 11:31:55
Valahol hallottam, hogy lehet csak olyan rugós ***ást is venni külön hozzá. Kérdés, hogy az olcsóbb-e
Alf tudja sztm a választ és biztosan olcsóbb!
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #176 Dátum:
2010.06.16 szerda, 18:17:40 »
Idézetet írta: Trekxc - 2010.06.16 szerda, 12:12:21
Alf tudja sztm a választ és biztosan olcsóbb!
Há' persze!
Nemrég linkeltem egy oldalt ahol 20ért adnak csak rugót a ruvill-ék,de a bmw rugója csak 10,de azt hozzá kell alakítani szerintem.....
megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504013#msg504013
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.16 szerda, 18:24:41 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #177 Dátum:
2010.06.16 szerda, 20:30:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.14 hétfő, 13:43:47
Megérkeztek a tárcsák. Jöhet érte, aki akar, aki postát kért, a héten ahogy időm engedi, intézem a postázást.
Relhist.
Megkaptam a tárcsát. Amint tudom felrakom. Még egyszer köszönöm a segítséget, beszerzést, hozzáállást.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #178 Dátum:
2010.06.16 szerda, 22:00:53 »
Idézetet írta: kishalacska - 2010.06.16 szerda, 11:16:49
költői kérdés...honnan tudhatnám én azt, mennyi a km, csak az órát látom
biztosan 100 fölött van már... a fém még nem karistol,
de az alu-pogácsázást csak úgy tudom megoldani, hogy veszek egy új szerkezetet és a kiszereltet meg egyszer csak megpatkolom....
sajnos erősen időhiányos vagyok ez ügyben (így meg pénzhiányos leszek)
1000ft-ért vettem bontott komplett feszitőt mert eltörtem a végét véletlenül(képek oldalamon)...
szal bontóban érdemes körülnézni...
Naplózva
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #179 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 14:25:50 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.12 szombat, 23:06:29
A hátsó csapágyat tudod cserélni,az 6303as.A kefékről meg a wikiben van infó!
A csapágycserénél érdemes odafigyelni hogy csakis valami nagy fordulatszámra valót belerakni, mert testvérek közt is szokott a generátor 10-12ezret is pörögni percenként. Az má nem semmi. Egy sima kézifúrógép vagy 2-3ezret pörög max. de az se semmi, ez meg az 5x-ösét. Szal sztem csak "C"-s INA csapágy amit érdemes belerakni.
Min. 3:1 az áttétel a főtengely szíjtárcsa és a generátoré közt.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #180 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 14:34:39 »
Idézetet írta: Bunyek - 2010.06.16 szerda, 22:00:53
1000ft-ért vettem bontott komplett feszitőt mert eltörtem a végét véletlenül(képek oldalamon)...
szal bontóban érdemes körülnézni...
Pár kérdés.
A lp. szétszedés mivel történt? Hő?
A lámpaösszeragasztásnál mit használtál?
A Porlasztók képein mi az a 2 fajta? 1ébként nem lehet egy sima 2.0 TDCi csúcsait (ami 5 lyukas) kicserézni egy 2,2-es 7 lyukájával? Csak a véget?
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
kishalacska
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #181 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 15:26:38 »
Idézetet írta: alf - 2010.06.16 szerda, 18:17:40
Há' persze!
Nemrég linkeltem egy oldalt ahol 20ért adnak csak rugót a ruvill-ék,de a bmw rugója csak 10,de azt hozzá kell alakítani szerintem.....
megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504013#msg504013
hát, a fridcar-nál is harminc fölött vanik már
sajnálatos...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #182 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 15:54:31 »
Idézetet írta: agostonb - 2010.06.17 csütörtök, 14:25:50
A csapágycserénél érdemes odafigyelni hogy csakis valami nagy fordulatszámra valót belerakni, mert testvérek közt is szokott a generátor 10-12ezret is pörögni percenként. Az má nem semmi. Egy sima kézifúrógép vagy 2-3ezret pörög max. de az se semmi, ez meg az 5x-ösét. Szal sztem csak "C"-s INA csapágy amit érdemes belerakni.
Min. 3:1 az áttétel a főtengely szíjtárcsa és a generátoré közt.
így van,4:1
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #183 Dátum:
2010.06.17 csütörtök, 16:18:58 »
Idézetet írta: agostonb - 2010.06.17 csütörtök, 14:34:39
Pár kérdés.
A lp. szétszedés mivel történt? Hő?
A lámpaösszeragasztásnál mit használtál?
A Porlasztók képein mi az a 2 fajta? 1ébként nem lehet egy sima 2.0 TDCi csúcsait (ami 5 lyukas) kicserézni egy 2,2-es 7 lyukájával? Csak a véget?
hőlégfuvó
ami bennevolt gyárilag,hőre olvad...
focus ,másikat mondi aszem...nem lehet berakni mert hosszabb és beleverne a dugattyúba.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.17 csütörtök, 16:20:30 írta Bunyek
»
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #184 Dátum:
2010.06.19 szombat, 22:06:55 »
Ez kellene szíjfeszítőnek inkább mert ami a wikin van az nem hiszem hogy mindenkinek jó
( már ha valaki felülről akarja visszanyomni a szíjfeszítőt)
szabad az út a kiszereléshez
fix tárcsa és szabadonfutó tárcsa összehasonlítása
még fix tárcsás generátor
érdekesség generátor bronzkefe
szabadonfutósított generátor
ui :
mi az a segédszíj berregés?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #185 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 00:02:49 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.19 szombat, 22:06:55
ui :
mi az a segédszíj berregés?
Ügyes vagy!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #186 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 06:52:07 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.19 szombat, 22:06:55
Ez kellene szíjfeszítőnek inkább mert ami a wikin van az nem hiszem hogy mindenkinek jó
( már ha valaki felülről akarja visszanyomni a szíjfeszítőt)
ui :
mi az a segédszíj berregés?
A rajz a kiakasztóról a Wiki-n a Vik fényképei alapján a gyári kiakasztó alapján készült. Lehet mást csinálni, csak ha tutira akar menni az ember, akkor maradjon sztem annál amit a Ford kitalált alkalmazni.
De gratula hogy megcsináltad, nemtom nekem is mikor lesz időm rá, pedig már kéne.
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #187 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 11:07:04 »
Idézetet írta: agostonb - 2010.06.20 vasárnap, 06:52:07
A rajz a kiakasztóról a Wiki-n a Vik fényképei alapján a gyári kiakasztó alapján készült. Lehet mást csinálni, csak ha tutira akar menni az ember, akkor maradjon sztem annál amit a Ford kitalált alkalmazni.
De gratula hogy megcsináltad, nemtom nekem is mikor lesz időm rá, pedig már kéne.
Azért kamilla teánál erősebb mérget ne vegyél arra hogy minden amit kitaláltak a fordnál az a tuti, ha az lenne akkor most nem kellene szabadon futót buherálni a TDCi-re
Aki akarja módosítja aki akarja nem. Szerintem az én verziómmal gyerekjáték összenyomni a szíjfeszítő rugóját és biztos, hogy nem lesz útba semmi (és még szabadalommal se védem).
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #188 Dátum:
2010.06.20 vasárnap, 16:46:05 »
Megszabadonfutósítottuk a párom autóját is. Na ez már tök könnyen ment
Szép hangja lett ennek is
Ha valakit érdekel eladó egy 40e kilométert futott tök jó állapotú eredeti Ford (szilentek, görgő, csavarok) szíjfeszítő, két új görgővel (bordás, sima SKF gyártmány ezeket is megvettem, de nem cseréltük ki) és ajándékba adok még egy alig használt szíjat is.
Azaz egy komplett szett a főtengely és a kompresszor tárcsa nélkül!
15e Ft.
Üdv, T.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #189 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 14:47:56 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.14 hétfő, 13:43:47
Megérkeztek a tárcsák. Jöhet érte, aki akar, aki postát kért, a héten ahogy időm engedi, intézem a postázást.
Mikor lehet még rendelni?
Ma szólt az ismerős, hogy kellene még szabadonfutó....
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #190 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 14:52:28 »
A ZEN-el mennyi most a csúcs km, ki a csúcstartó?
Tudom írtátok a kollégát, aki 22e km-t tett már meg, de az nem ZEN volt, ha jól sakkoztam ezt ki.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #191 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 15:05:51 »
Idézetet írta: GiN - 2010.06.21 hétfő, 14:52:28
A ZEN-el mennyi most a csúcs km, ki a csúcstartó?
Tudom írtátok a kollégát, aki 22e km-t tett már meg, de az nem ZEN volt, ha jól sakkoztam ezt ki.
szerintem ALF. Ő a múltkor a német autobahn érintésével ment a tiszatóhoz nyaralni, csak hogy kipróbálhassa a szabadonfutós töltés minőségét 180fölött
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #192 Dátum:
2010.06.21 hétfő, 15:21:27 »
Idézetet írta: Relhist - 2010.06.21 hétfő, 15:05:51
szerintem ALF. Ő a múltkor a német autobahn érintésével ment a tiszatóhoz nyaralni, csak hogy kipróbálhassa a szabadonfutós töltés minőségét 180fölött
OFF:
80 nap alatt a Tisza tó körül willy Alf-fal
ON
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
agostonb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 355
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #193 Dátum:
2010.06.22 kedd, 19:41:51 »
Idézetet írta: stealt - 2010.06.20 vasárnap, 11:07:04
Azért kamilla teánál erősebb mérget ne vegyél arra hogy minden amit kitaláltak a fordnál az a tuti, ha az lenne akkor most nem kellene szabadon futót buherálni a TDCi-re
Aki akarja módosítja aki akarja nem. Szerintem az én verziómmal gyerekjáték összenyomni a szíjfeszítő rugóját és biztos, hogy nem lesz útba semmi (és még szabadalommal se védem).
Háát. Ebben van igazság, de abban is, hogy ha a Ford felülről (nem akna) gondolta csinálni a dolgokat, akkor ahhoz a Vik (gyári) féle a jó. A tied az aknás változat. :-)
Jah.
Jut eszembe. Pár hónapja láttalak de nem beszéltünk, mert hamar leléptél Százhalombattáról egy MOLnál tartott fórumról. Szünetben még egy ismerősöddel a folyosón eszmecseréztél majd leléptél. Pedig beszélhettünk volna egy Mondeosat a köv. szünet(ek)ben.
«
Utoljára szerkesztve: 2010.06.22 kedd, 19:44:56 írta agostonb
»
Naplózva
2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
stealt
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #194 Dátum:
2010.06.22 kedd, 21:25:40 »
Idézetet írta: agostonb - 2010.06.22 kedd, 19:41:51
Háát. Ebben van igazság, de abban is, hogy ha a Ford felülről (nem akna) gondolta csinálni a dolgokat, akkor ahhoz a Vik (gyári) féle a jó. A tied az aknás változat. :-)
Hát a helyzet az hogy én is felülről nyomtam össze nem aknából. Egy az egybe megcsináltam ami a wikin lévő méretekkel és nagyon nem lett jó az enyémhez, ezért is kellett módosítanom.
Naplózva
Trendi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 412
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #195 Dátum:
2010.06.24 csütörtök, 19:12:56 »
Ma mékeltem meg a cserét.
A gyári klón összenyomó nekem csak úgy működöt, hogy a motortartó izét leszereltem. A motort alulról megtámasztottam, hogy ne essen le és felülről a go szűrőt, és a turbó takaró deklit leszedtem. Lefelé feszítve a feszítővel kilazult, arra nem számítottam, hogy a felső vezető kerékről leszedve még nem ernyed el teljesen, kicsit tovább kellett boncolni. Én a klímáról vettem le... utána már csak a generátor levegő terelője okoz gondot, ott helyben kell leszedni, mert nem fér ki különben felfelé.
Alul csak annyit kellett tenni, hogy a kerékjárat legkisebb borítását kellett levenni, így hozzá lehetett férni a generátor alsó két csavarjához.
Örülök, hogya feszítő ép, mert azt kiszedni brrrr.... nem is látni a csavart.
A hang viszont megkellemesedett
Idézetet írta: stealt - 2010.06.22 kedd, 21:25:40
Hát a helyzet az hogy én is felülről nyomtam össze nem aknából. Egy az egybe megcsináltam ami a wikin lévő méretekkel és nagyon nem lett jó az enyémhez, ezért is kellett módosítanom.
Naplózva
2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
kokaikoko
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2747
SouthparKarcsi
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #196 Dátum:
2010.06.26 szombat, 20:14:45 »
Benne van az autóban, csendesebb lett
Naplózva
2005 2.2 TDC
i
Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz. TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDC
i
Turnier Ghia -
Piros
és baró
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #197 Dátum:
2010.06.26 szombat, 20:54:39 »
Örömmel közlöm a mélyen tisztelt forumtársakkal,hogy ma felkerült a hoszu ideje áhitott csend csináló tárcsa. :taps:Azt a kis szenvedést böven megéri,olyan csendes lett a gép,hogy magam is meglepödtem az eredményen.Egyépként semmi féle feszitö lazitó készüléket nem kellet használni mert ha kiveszitek a három generátor csavart simán le lehet ugrasztani a bordázatlan görgöröl utánna a többi gyerek játék,visza forditott sorrendbe és nem kell a lazitó szerkezet.Bocs! Köszonöm Alf-nak továbbá Rehlist-nek amiért nyugodt szivel meg merek álni a piros lámpánál és nem kell pirulnom.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #198 Dátum:
2010.06.27 vasárnap, 11:05:24 »
Idézetet írta: cseresznye - 2010.06.26 szombat, 20:54:39
Örömmel közlöm a mélyen tisztelt forumtársakkal,hogy ma felkerült a hoszu ideje áhitott csend csináló tárcsa. :taps:Azt a kis szenvedést böven megéri,olyan csendes lett a gép,hogy magam is meglepödtem az eredményen.Egyépként semmi féle feszitö lazitó készüléket nem kellet használni mert ha kiveszitek a három generátor csavart simán le lehet ugrasztani a bordázatlan görgöröl utánna a többi gyerek játék,visza forditott sorrendbe és nem kell a lazitó szerkezet.Bocs! Köszonöm Alf-nak továbbá Rehlist-nek amiért nyugodt szivel meg merek álni a piros lámpánál és nem kell pirulnom.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kevino
Vendég
Válasz: TDCI generátor szabadonfutósítása
«
Új hozzászólás #199 Dátum:
2010.07.03 szombat, 17:34:17 »
Sziasztok!
Maradt még az előző szabadonfutó beszerzésből? Esetleg indul mostanában újabb beszerzés?
Nekem is kellene egy db.
Üdv
Kevino
Naplózva
Oldalak:
1
2
3
[
4
]
5
6
7
8
9
10
11
...
17
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ