Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:44:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 17   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCI generátor szabadonfutósítása  (Megtekintve 326886 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2010.06.12 szombat, 22:00:15 »

Az összehasonlító képet azért raktam fel, hogy láthassátok, ugyanazt a terméket vettem meg töredékéért, mint ami gyárilag benne volt. Csak levakarták a ford emblémát. Ruville néven futott a boltban.
A Ruville szíjfeszítő melyik boltban és mennyi mert akkor lehet hogy nem érdemes barkácsolgatni megerősíteni a szíjfeszítőt alu pogival?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2010.06.12 szombat, 22:02:32 »

Elgondolkodtam hoyg mielőtt felraknám a szabadonfutót nem lenne-e érdemes cserélni a generátoron a keféket és csapágyakat is? Mert én már többet nem akarok hozzányúlni ehhez a részhez (kb 4 évig marad még a családban az autó) Nem tudja valaki hogy mi a kefék típusa a és csapágyé?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2010.06.12 szombat, 22:06:52 »

A Ruville szíjfeszítő melyik boltban és mennyi mert akkor lehet hogy nem érdemes barkácsolgatni megerősíteni a szíjfeszítőt alu pogival?

Ha nem ment annyira xarrá, mint az enyém, inkább érdemes pogácsázni. Mivel ez a komplett feszítő konzollal mindennel még mindig benne van egy huszasban. Intercar-nál vettem.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2010.06.12 szombat, 22:08:37 »

Ha nem ment annyira xarrá, mint az enyém, inkább érdemes pogácsázni. Mivel ez a komplett feszítő konzollal mindennel még mindig benne van egy huszasban. Intercar-nál vettem.
A mostani feszítőm 65ekm-et ment így akkor lehet hogy pogácsázom.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2010.06.12 szombat, 22:13:57 »

A mostani feszítőm 65ekm-et ment így akkor lehet hogy pogácsázom.
Ja a lényeg, lemaradt.
Isteni a hangja a járgánynak! Volt egy komoly rezonancia kemény gyorsításnál is, alapjáraton a hörgés jelentkezett, plusz halálhörgés volt alapjárat klímával. Most ez teljesen megszűnt!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #155 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:06:29 »

Elgondolkodtam hoyg mielőtt felraknám a szabadonfutót nem lenne-e érdemes cserélni a generátoron a keféket és csapágyakat is? Mert én már többet nem akarok hozzányúlni ehhez a részhez (kb 4 évig marad még a családban az autó) Nem tudja valaki hogy mi a kefék típusa a és csapágyé?
A hátsó csapágyat tudod cserélni,az 6303as.A kefékről meg a wikiben van infó! vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:11:06 »

A hátsó csapágyat tudod cserélni,az 6303as.A kefékről meg a wikiben van infó! vigyor3 Wink wave
első nem szokta megadni magát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #157 Dátum: 2010.06.12 szombat, 23:15:24 »

első nem szokta megadni magát?
Az 3x akkora,mint a hátsó-nem véletlenül,ezt feszíti a szíj.
Plusz csak préssel préselhető ki,és nagyon kell vigyázni,hogy ne törjön el az alu pajzs.
Én azt nem cseréltem.Pedig titokban lehet annyi benne mint a tiédben..... Roll Eyes
 vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 13:43:47 »

Várható érkezés hétfő. A személyes átvételek hétfő estétől lesznek lehetségesek. Várhatóan. Smiley
Megérkeztek a tárcsák. Jöhet érte, aki akar, aki postát kért, a héten ahogy időm engedi, intézem a postázást.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #159 Dátum: 2010.06.14 hétfő, 19:08:38 »

Megérkeztek a tárcsák. Jöhet érte, aki akar, aki postát kért, a héten ahogy időm engedi, intézem a postázást.

Odaért már amit utaltam? Nem izgulok, de már 8.-án lehúzták a számlámról.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2010.06.15 kedd, 14:05:16 »

Az összehasonlító képet azért raktam fel, hogy láthassátok, ugyanazt a terméket vettem meg töredékéért, mint ami gyárilag benne volt. Csak levakarták a ford emblémát. Ruville néven futott a boltban.

Szia,
tudsz konkrét boltot mondani a feszítőre?
Net? vagy hagyományos üzlet? Hely?

Köszi.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2010.06.15 kedd, 15:02:50 »

Szia,
tudsz konkrét boltot mondani a feszítőre?
Net? vagy hagyományos üzlet? Hely?

Köszi.
Írtam már valakinek, hogy nekem az inter car hozta  wave

Én is kérdeznék a többiektől: Egyéb forrásból beszerzett feszítő nem ilyen gravírozott, eredetileg ford-nak gyártott terméknek azonosítható?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2010.06.15 kedd, 15:14:50 »

Írtam már valakinek, hogy nekem az inter car hozta  wave

az jó, de ott én irtó komoly áron látom.. nem 20 körül, ahogy írtad korábban Smiley
vagy nem azt az inter car-t nézem  wow1

Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2010.06.15 kedd, 15:41:12 »

Írtam már valakinek, hogy nekem az inter car hozta  wave

Én is kérdeznék a többiektől: Egyéb forrásból beszerzett feszítő nem ilyen gravírozott, eredetileg ford-nak gyártott terméknek azonosítható?
persze. Ha jó a fordhoz, ott lesz rajta a ford alkatrészkód. XS7E-6A228
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2010.06.15 kedd, 15:45:58 »

az jó, de ott én irtó komoly áron látom.. nem 20 körül, ahogy írtad korábban Smiley
vagy nem azt az inter car-t nézem  wow1


ehune:
http://toc.ruville.de/toc/hu/FAC06831F7D103EE365582961372C771.srv;jsessionid=FAC06831F7D103EE365582961372C771?view=VIndexFramesetJsp
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2010.06.15 kedd, 15:53:49 »

innét inkább:
http://www.motorion.hu
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2010.06.15 kedd, 15:56:07 »

innét inkább:
http://www.motorion.hu

közsönömm Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2010.06.16 szerda, 09:35:40 »

közsönömm Smiley


Mennyiért láttad? Ha szépen kéred őket, adnak engedményt. Nekem legalábbis adtak.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2010.06.16 szerda, 10:45:30 »

Mennyiért láttad? Ha szépen kéred őket, adnak engedményt. Nekem legalábbis adtak.

35-45 között,
de a motorion sem érte el az említett 20-as keretet, mert kapásból 28-at mondott a kolléga Sad
persze nincs, csak majd két hét múlva....
szóval nagyon keresem ezt a 20-as forrást Smiley

Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2010.06.16 szerda, 11:03:21 »

35-45 között,
de a motorion sem érte el az említett 20-as keretet, mert kapásból 28-at mondott a kolléga Sad
persze nincs, csak majd két hét múlva....
szóval nagyon keresem ezt a 20-as forrást Smiley


28 az reális, ha ez már bruttó.
Ott nem adnak engedményt?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2010.06.16 szerda, 11:05:56 »

28 az reális, ha ez már bruttó.
Ott nem adnak engedményt?

majd megpróbálom Smiley
de egyelőre nincs nekik, két hét múlva talán,
ha tudok valamit, kedvezményről akár, majd jelzem
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2010.06.16 szerda, 11:07:39 »

35-45 között,
de a motorion sem érte el az említett 20-as keretet, mert kapásból 28-at mondott a kolléga Sad
persze nincs, csak majd két hét múlva....
szóval nagyon keresem ezt a 20-as forrást Smiley



Egyébként mennyi km van a tiedben? Nekem 130e körül kezdett hangokat adni alapjáraton és 2-3e km után jutottam el odáig, hogy a fém a fémmel összedolgozott a rugó felőli szilent kikopása után.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2010.06.16 szerda, 11:16:49 »

Egyébként mennyi km van a tiedben? Nekem 130e körül kezdett hangokat adni alapjáraton és 2-3e km után jutottam el odáig, hogy a fém a fémmel összedolgozott a rugó felőli szilent kikopása után.

 Cheesy költői kérdés...honnan tudhatnám én azt, mennyi a km, csak az órát látom  nyes
biztosan 100 fölött van már... a fém még nem karistol,
de az alu-pogácsázást csak úgy tudom megoldani, hogy veszek egy új szerkezetet és a kiszereltet meg egyszer csak megpatkolom....
sajnos erősen időhiányos vagyok ez ügyben (így meg pénzhiányos leszek)
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2010.06.16 szerda, 11:31:55 »

Cheesy költői kérdés...honnan tudhatnám én azt, mennyi a km, csak az órát látom  nyes
biztosan 100 fölött van már... a fém még nem karistol,
de az alu-pogácsázást csak úgy tudom megoldani, hogy veszek egy új szerkezetet és a kiszereltet meg egyszer csak megpatkolom....
sajnos erősen időhiányos vagyok ez ügyben (így meg pénzhiányos leszek)
Valahol hallottam, hogy lehet csak olyan rugós baszást is venni külön hozzá. Kérdés, hogy az olcsóbb-e Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2010.06.16 szerda, 12:11:29 »

Cheesy költői kérdés...honnan tudhatnám én azt, mennyi a km, csak az órát látom  nyes
biztosan 100 fölött van már... a fém még nem karistol,
de az alu-pogácsázást csak úgy tudom megoldani, hogy veszek egy új szerkezetet és a kiszereltet meg egyszer csak megpatkolom....
sajnos erősen időhiányos vagyok ez ügyben (így meg pénzhiányos leszek)
Nekem lesz egy használt eladóm, ha valakit érdekel. Az enyémbe újat tettem be, de a kivett is teljesen újszerű állapotban volt. Nem tudom mikor volt benne cserélve sajna  wow1
Most szombaton a páromé jön amibe elvileg 40 ezerrel ezelőtt 120-nál cserézték, de majd kiderül melyik a jobb és az megy vissza. Nem pogácsáztatom, mert elvileg a szabadonfutó kíméli a gumi szilenteket is  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2010.06.16 szerda, 12:12:21 »

Valahol hallottam, hogy lehet csak olyan rugós ***ást is venni külön hozzá. Kérdés, hogy az olcsóbb-e Smiley
Alf tudja sztm a választ és biztosan olcsóbb!  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #176 Dátum: 2010.06.16 szerda, 18:17:40 »

Alf tudja sztm a választ és biztosan olcsóbb!  eljen
Há' persze! nyes
Nemrég linkeltem egy oldalt ahol 20ért adnak csak rugót a ruvill-ék,de a bmw rugója csak 10,de azt hozzá kell alakítani szerintem..... vigyor3 Wink wave


megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504013#msg504013
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.16 szerda, 18:24:41 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #177 Dátum: 2010.06.16 szerda, 20:30:11 »

Megérkeztek a tárcsák. Jöhet érte, aki akar, aki postát kért, a héten ahogy időm engedi, intézem a postázást.

Relhist.
Megkaptam a tárcsát. Amint tudom felrakom. Még egyszer köszönöm a segítséget, beszerzést, hozzáállást.  worship worship worship
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2010.06.16 szerda, 22:00:53 »

Cheesy költői kérdés...honnan tudhatnám én azt, mennyi a km, csak az órát látom  nyes
biztosan 100 fölött van már... a fém még nem karistol,
de az alu-pogácsázást csak úgy tudom megoldani, hogy veszek egy új szerkezetet és a kiszereltet meg egyszer csak megpatkolom....
sajnos erősen időhiányos vagyok ez ügyben (így meg pénzhiányos leszek)

1000ft-ért vettem bontott komplett feszitőt mert eltörtem a végét véletlenül(képek oldalamon)...
szal bontóban érdemes körülnézni...
Naplózva
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 14:25:50 »

A hátsó csapágyat tudod cserélni,az 6303as.A kefékről meg a wikiben van infó! vigyor3 Wink wave
A csapágycserénél érdemes odafigyelni hogy csakis valami nagy fordulatszámra valót belerakni, mert testvérek közt is szokott a generátor 10-12ezret is pörögni percenként. Az má nem semmi. Egy sima kézifúrógép vagy 2-3ezret pörög max. de az se semmi, ez meg az 5x-ösét. Szal sztem csak "C"-s INA csapágy amit érdemes belerakni.
Min. 3:1 az áttétel a főtengely szíjtárcsa és a generátoré közt.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 14:34:39 »

1000ft-ért vettem bontott komplett feszitőt mert eltörtem a végét véletlenül(képek oldalamon)...
szal bontóban érdemes körülnézni...
Pár kérdés.
A lp. szétszedés mivel történt? Hő?
A lámpaösszeragasztásnál mit használtál?
A Porlasztók képein mi az a 2 fajta? 1ébként nem lehet egy sima 2.0 TDCi csúcsait (ami 5 lyukas) kicserézni egy 2,2-es 7 lyukájával? Csak a véget?
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
kishalacska
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 15:26:38 »

Há' persze! nyes
Nemrég linkeltem egy oldalt ahol 20ért adnak csak rugót a ruvill-ék,de a bmw rugója csak 10,de azt hozzá kell alakítani szerintem..... vigyor3 Wink wave


megvan:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg504013#msg504013

hát, a fridcar-nál is harminc fölött vanik már Sad
sajnálatos...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #182 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 15:54:31 »

A csapágycserénél érdemes odafigyelni hogy csakis valami nagy fordulatszámra valót belerakni, mert testvérek közt is szokott a generátor 10-12ezret is pörögni percenként. Az má nem semmi. Egy sima kézifúrógép vagy 2-3ezret pörög max. de az se semmi, ez meg az 5x-ösét. Szal sztem csak "C"-s INA csapágy amit érdemes belerakni.
Min. 3:1 az áttétel a főtengely szíjtárcsa és a generátoré közt.
így van,4:1  eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2010.06.17 csütörtök, 16:18:58 »

Pár kérdés.
A lp. szétszedés mivel történt? Hő?
A lámpaösszeragasztásnál mit használtál?
A Porlasztók képein mi az a 2 fajta? 1ébként nem lehet egy sima 2.0 TDCi csúcsait (ami 5 lyukas) kicserézni egy 2,2-es 7 lyukájával? Csak a véget?


hőlégfuvó
ami bennevolt gyárilag,hőre olvad...
focus ,másikat mondi aszem...nem lehet berakni mert hosszabb és beleverne a dugattyúba.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.17 csütörtök, 16:20:30 írta Bunyek » Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2010.06.19 szombat, 22:06:55 »

Ez kellene szíjfeszítőnek inkább mert ami a wikin van az nem hiszem hogy mindenkinek jó   Undecided   ( már ha valaki felülről akarja visszanyomni a szíjfeszítőt)


szabad az  út a kiszereléshez

fix tárcsa és szabadonfutó tárcsa összehasonlítása

még fix tárcsás generátor


érdekesség generátor bronzkefe


szabadonfutósított generátor



ui :
mi az a segédszíj berregés?  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #185 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 00:02:49 »

ui :
mi az a segédszíj berregés?  vigyor3
eplus2 eplus2 eplus2 eplus2
 eljen taps integet2

Ügyes vagy! git appl wow3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 06:52:07 »

Ez kellene szíjfeszítőnek inkább mert ami a wikin van az nem hiszem hogy mindenkinek jó   Undecided   ( már ha valaki felülről akarja visszanyomni a szíjfeszítőt)

ui :
mi az a segédszíj berregés?  vigyor3
A rajz a kiakasztóról a Wiki-n a Vik fényképei alapján a gyári kiakasztó alapján készült. Lehet mást csinálni, csak ha tutira akar menni az ember, akkor maradjon sztem annál amit a Ford kitalált alkalmazni.
De gratula hogy megcsináltad, nemtom nekem is mikor lesz időm rá, pedig már kéne.
Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 11:07:04 »

A rajz a kiakasztóról a Wiki-n a Vik fényképei alapján a gyári kiakasztó alapján készült. Lehet mást csinálni, csak ha tutira akar menni az ember, akkor maradjon sztem annál amit a Ford kitalált alkalmazni.
De gratula hogy megcsináltad, nemtom nekem is mikor lesz időm rá, pedig már kéne.
Azért kamilla teánál erősebb mérget ne vegyél arra hogy minden amit kitaláltak a fordnál az a tuti, ha az lenne akkor most nem kellene szabadon futót buherálni a TDCi-re  Undecided Aki akarja módosítja aki akarja nem. Szerintem az én verziómmal gyerekjáték összenyomni a szíjfeszítő rugóját és biztos, hogy nem lesz útba semmi (és még szabadalommal se védem).  nyes wave
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2010.06.20 vasárnap, 16:46:05 »

Megszabadonfutósítottuk a párom autóját is. Na ez már tök könnyen ment  eplus2
Szép hangja lett ennek is  worship

Ha valakit érdekel eladó egy 40e kilométert futott tök jó állapotú eredeti Ford (szilentek, görgő, csavarok) szíjfeszítő, két új görgővel (bordás, sima SKF gyártmány ezeket is megvettem, de nem cseréltük ki) és ajándékba adok még egy alig használt szíjat is.
Azaz egy komplett szett a főtengely és a kompresszor tárcsa nélkül!
15e Ft.
Üdv, T.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #189 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 14:47:56 »

Megérkeztek a tárcsák. Jöhet érte, aki akar, aki postát kért, a héten ahogy időm engedi, intézem a postázást.

Mikor lehet még rendelni?
Ma szólt az ismerős, hogy kellene még szabadonfutó....
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 14:52:28 »

A ZEN-el mennyi most a csúcs km, ki a csúcstartó?
Tudom írtátok a kollégát, aki 22e km-t tett már meg, de az nem ZEN volt, ha jól sakkoztam ezt ki.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 15:05:51 »

A ZEN-el mennyi most a csúcs km, ki a csúcstartó?
Tudom írtátok a kollégát, aki 22e km-t tett már meg, de az nem ZEN volt, ha jól sakkoztam ezt ki.

szerintem ALF. Ő a múltkor a német autobahn érintésével ment a tiszatóhoz nyaralni, csak hogy kipróbálhassa a szabadonfutós töltés minőségét 180fölött  eplus2 finom smile
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2010.06.21 hétfő, 15:21:27 »

szerintem ALF. Ő a múltkor a német autobahn érintésével ment a tiszatóhoz nyaralni, csak hogy kipróbálhassa a szabadonfutós töltés minőségét 180fölött  eplus2 finom smile

OFF:
80 nap alatt a Tisza tó körül willy Alf-fal beka3
ON
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
agostonb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 355


E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2010.06.22 kedd, 19:41:51 »

Azért kamilla teánál erősebb mérget ne vegyél arra hogy minden amit kitaláltak a fordnál az a tuti, ha az lenne akkor most nem kellene szabadon futót buherálni a TDCi-re  Undecided Aki akarja módosítja aki akarja nem. Szerintem az én verziómmal gyerekjáték összenyomni a szíjfeszítő rugóját és biztos, hogy nem lesz útba semmi (és még szabadalommal se védem).  nyes wave
Háát. Ebben van igazság, de abban is, hogy ha a Ford felülről (nem akna) gondolta csinálni a dolgokat, akkor ahhoz a Vik (gyári) féle a jó. A tied az aknás változat. :-)

Jah.
Jut eszembe. Pár hónapja láttalak de nem beszéltünk, mert hamar leléptél Százhalombattáról egy MOLnál tartott fórumról. Szünetben még egy ismerősöddel a folyosón eszmecseréztél majd leléptél. Pedig beszélhettünk volna egy Mondeosat a köv. szünet(ek)ben.
« Utoljára szerkesztve: 2010.06.22 kedd, 19:44:56 írta agostonb » Naplózva

2003/01/28 MkIII 2.0 TDCi Ghia automata+Tempomat+utólagos D2s+minden Silver+bajusz+kormányváltó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2010.06.22 kedd, 21:25:40 »

Háát. Ebben van igazság, de abban is, hogy ha a Ford felülről (nem akna) gondolta csinálni a dolgokat, akkor ahhoz a Vik (gyári) féle a jó. A tied az aknás változat. :-)
Hát a helyzet az hogy én is felülről nyomtam össze nem aknából. Egy az egybe megcsináltam ami a wikin lévő méretekkel és nagyon nem lett jó az enyémhez, ezért is kellett módosítanom.
Naplózva
Trendi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 412



E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2010.06.24 csütörtök, 19:12:56 »

Ma mékeltem meg a cserét.
A gyári klón összenyomó nekem csak úgy működöt, hogy a motortartó izét leszereltem. A motort alulról megtámasztottam, hogy ne essen le és felülről a go szűrőt, és a turbó takaró deklit leszedtem. Lefelé feszítve a feszítővel kilazult, arra nem számítottam, hogy a felső vezető kerékről leszedve még nem ernyed el teljesen, kicsit tovább kellett boncolni. Én a klímáról vettem le... utána már csak a generátor levegő terelője okoz gondot, ott helyben kell leszedni, mert nem fér ki különben felfelé.
Alul csak annyit kellett tenni, hogy a kerékjárat legkisebb borítását kellett levenni, így hozzá lehetett férni a generátor alsó két csavarjához.
Örülök, hogya feszítő ép, mert azt kiszedni brrrr.... nem is látni a csavart.
A hang viszont megkellemesedett  Wink
Hát a helyzet az hogy én is felülről nyomtam össze nem aknából. Egy az egybe megcsináltam ami a wikin lévő méretekkel és nagyon nem lett jó az enyémhez, ezért is kellett módosítanom.

Naplózva

2005/12 Trend 2.0 TDCI 4ajtós, automata, ZEN, tempomat, kieg. fűtés
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #196 Dátum: 2010.06.26 szombat, 20:14:45 »

Benne van az autóban, csendesebb lett  taps
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
cseresznye
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 615



« Új hozzászólás #197 Dátum: 2010.06.26 szombat, 20:54:39 »

Örömmel közlöm a mélyen tisztelt forumtársakkal,hogy ma felkerült a hoszu ideje áhitott csend csináló tárcsa. :taps:Azt a kis szenvedést böven megéri,olyan csendes lett a gép,hogy magam is meglepödtem az eredményen.Egyépként semmi féle feszitö lazitó készüléket nem kellet használni mert ha kiveszitek a három generátor csavart simán le lehet ugrasztani a bordázatlan görgöröl utánna a többi gyerek játék,visza forditott sorrendbe és nem kell a lazitó szerkezet.Bocs! Köszonöm Alf-nak továbbá Rehlist-nek amiért nyugodt szivel meg merek álni a piros lámpánál és nem kell pirulnom. worship worship worship worship
Naplózva

2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #198 Dátum: 2010.06.27 vasárnap, 11:05:24 »

Örömmel közlöm a mélyen tisztelt forumtársakkal,hogy ma felkerült a hoszu ideje áhitott csend csináló tárcsa. :taps:Azt a kis szenvedést böven megéri,olyan csendes lett a gép,hogy magam is meglepödtem az eredményen.Egyépként semmi féle feszitö lazitó készüléket nem kellet használni mert ha kiveszitek a három generátor csavart simán le lehet ugrasztani a bordázatlan görgöröl utánna a többi gyerek játék,visza forditott sorrendbe és nem kell a lazitó szerkezet.Bocs! Köszonöm Alf-nak továbbá Rehlist-nek amiért nyugodt szivel meg merek álni a piros lámpánál és nem kell pirulnom. worship worship worship worship
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
kevino
Vendég
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2010.07.03 szombat, 17:34:17 »

Sziasztok!

Maradt még az előző szabadonfutó beszerzésből? Esetleg indul mostanában újabb beszerzés?
Nekem is kellene egy db.

Üdv
Kevino
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 17   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 27 lekéréssel.